Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Kérdező vendégeknek
Játékostárs kerestetik

Szer. Szept. 02, 2015 10:01 pm by Jerobeam

Ha valaki esetleg ismerkedésre, küzdőtéri párbajra vagy bármi egyébre tárat keresne, itt …

Comments: 61

Magánjáték és PvP Zárás

Vas. Május 15, 2016 8:17 pm by Ciel Eisenschnittel

A topik létrehozásának oka, hogy szépen számon lehessen tartani, hogy kinek mikor van igénye …

Comments: 96

[Frakcióküldetés] What future brings...

Csüt. Júl. 04, 2019 2:02 pm by Serene Nightbough

Kedves tündék!
A visszajelzések alapján készen álltok, hogy eldöntsétek, milyen jövő vár …

Comments: 7


You are not connected. Please login or register

Erhard Strenger

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Erhard Strenger Empty Erhard Strenger on Pént. Jan. 12, 2018 1:52 pm

Erhard Strenger

Erhard Strenger
Déli Katona
Déli Katona
A mai adag ^^ ellenőrzés előttig még bővülhet >.>

-=Kovácsolások=-

Név: Ellenállás Növelése
Szint: 1-2?
Megkötés: Csak fémpáncélok esetében
Leírás: Az eljárás folyamán mágiával megerősítjük az acélt, melyből a páncélzat, pajzs készül, így egy jóval strapabíróbb, védelmi felszerelést kaphatunk, mint az eljárás nélkül. Bár jóval nagyobb csapásaokat is elbír, azért vegyük figyelembe, hogy ettől még nem lesz törhetetlen a páncél!
____

Név: Rugalmasság Növelése
Szint: 1-2?
Megkötés: Csak bőrfelszerelés esetén
Leírás: Különleges előállítás szükséges ehhez a procedúrához, ugyanis a hétköznapian megmunkált bőr nem mindig lesz kellően rugalmas. Emiatt az eljárás miatt azonban a bőrvértekkel jóval rugalmasabbak lesznek, így akrobatikusabb manővereket is végrehajthatunk, ám legyünk óvatosak, mert attól még nem lesz gumihajlékonyságú az anyag!
____

Név: Rugós Pajzs
Szint: 2-3?
Nyersanyag: Toronypajzs (Páncélkészítő: 2x fém), Rugós Szerkezet (Mérnök: ???Rugó, 2x fém???)
Leírás: Egy kifejezetten egy helybeni védelemre specializált pajzs, amelynek aljára egy rugós, karókioldó szerkezetet rögzítettek. A karó kioldásával, az „üteg” a földbe fúródik, ám mivel a vége a földbe fúródik, egy elég merev védelmet kapunk, már magától a pajzstól is, hisz a földbe beékelődve áll a pajzs.
____

Név: Behatolás elleni sisak
Szint: 3?
Leírás: Egy különleges fémsisak, ami leginkább mentális támadások ellen véd. Bár egyszerű fémsisakként is megéli a helyét, a készítése során különleges védőelemekkel lett ellátva a pajzs, ami meggátolja (vagy legalábbis lecsökkenti azoknak az erejét) a beérkező, vagy a távozó telepatikus kommunikációra való kísérletet, illetve a közvetlenül agyra ható elmemágiákat. Hátulütője viszont, hogy kevés látóteret biztosít, és ha a sisak megreped, vagy levesszük ismét céltűzbe kerülhetünk.

-=Skillek=-

Név: Tompítás
Leírás: Ez a bűbáj egy kifejezetten pajzsokra használatos „Enchant”, ami úgy működik, hogy amikor egy támadás nekiütődik a felületnek a vésetekbe ültetett mágia aktiválódik. A becsapódás ereje elvezetődik a pajzs széle felé, és amennyiben érintkezik szilárd felülettel, úgy a pajzsot ért csapás egy részét a szilárd anyagnak adja át (érts: rácsapnak a pajzsodra egy buzogánnyal, ám a csapás erejének egy részét elvezeti a földbe). Állandóan használható, de könnyen megviselheti a pajzsot, így az hamarabb tönkremehet! Csak nagydarab, fémpajzsok esetében használható.
____

Név: Dupla védelem
Leírás: A használója képessé válik két pajzs használatára egyszerre, mindezt továbbra is effektíven. (Támadás Pocsékra csökken, a Védelem Kiválóra nő)
____

Név: Harci Menet
Leírás: A képesség lehetővé teszi, hogy minden erőnkkel a védekezésre fókuszálva előrenyomuljunk. Lassú, monoton lépkedéssel haladunk, melynek ritmusát nem törhetjük meg, cserébe az ellenség is nehezen képes csak megállítani minket. A hátránya az, hogy a támadásról teljesen le kell mondanunk, viszont csapatosan rendkívül erős előrenyomuló technikáról van szó
____

Név: Lefoglaló Védelem
Leírás: A technika csak 1 az 1 elleni küzdelmekben hatásos, amely során a pajzsunk és fegyverünk segítségével tereljük az ellenfeled, leginkább csak védekezve. Mivel állandóan a célpont körül mozgunk, benn maradva a látókörébe, így nem tud mással foglalkozni, míg minket meg nem állít. Csapattal az oldalunkon még hatékonyabb technika.
____

Név: Személyvédelem
Leírás: Elég egyszerű technika, mely lehetővé teszi, hogy egyetlen személyt tökéletesen elfedjünk az ellenfél támadásai elől, úgy, hogy a társunkat (mágus, távharcos esetén) továbbra se akadályozzuk.

____

Név: Letaglózás
Leírás: A lovag jelenlétével és kisugárzásával képes hatni a körülötte állókra. Szövetségeseinek harci kedvét növelve, ellenfeleit elbátortalanítva. Minél gyatrább az ellenfél akaratereje, annál erősebb a hatása.



A hozzászólást Erhard Strenger összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Márc. 11, 2018 11:28 am-kor.

Felhasználó profiljának megtekintése

2Erhard Strenger Empty Re: Erhard Strenger on Hétf. Jan. 15, 2018 7:01 pm

Isidor Bose

Isidor Bose
Zsinati Elnök
Zsinati Elnök
Egy másik admint vártál? N-Nos csak én vagyok, Skadi. Minden esetre nézzük ezeket a pályázatokat...

Ellenállás Növelése: Pontosíts, ez így nem az igazi. Valójában a leírás minősége is érthetetlen kicsit.
Rugalmasság Növelése: Rázzuk gatyába ezt egy kicsit. Szóval: Legyen másfélszer rugalmasabb, 2. szint és 500 váltó a tanulás.
Rugós Pajzs: Ez egész kreatív, de ha leszúrtad, két játékbeli cselekvésig maradjon is leszúrva. 3. szint, 1000 váltó tanulás. A Rugós szerkezethez jó a két fém és legyen 4 rugó.
Behatolás elleni sisak: M-Miféle behatolás ellen véd ez, te perverz? Viccet félretéve, "megállja a helyét"*, csak csökkenti a hatásokat (felére). Legyen bármilyen sisak + 2 nyersanyag (a sisak alapja értelemszerűen) és egy Ezüst. 3. szint, 1000 váltó.


Tompítás: Nem is tudtam, hogy újonnan a Lovag egy mesterség, és nem kaszt... Ezt páncélkészítő receptnek vegyük, és úgy átgondolva írd át kérlek.
Dupla Védelem: Szerintem erre nem kell skill, de legyen. Szint 2, Ár: 1500 váltó.
Harci Menet: Ez nem rossz végül is, legyen 3. szint, 2000 váltó.
Lefoglaló Védelem: A legelején írtad, hogy csak 1v1-ben hatásos, a végén meg csapatban lett jó, akkor most melyik az igaz? Minden esetre maga az ötlet jó, legyen 5. szint, 3000 váltó.
Személyvédelem: Ez is hasznos lehet, de skill nélkül is megvalósítható. 4. szint, 2500 váltó.
Letaglózás: Okés, ez nem rossz. lvl 4, 2500 váltó

Ha kérdés merül fel, megtalálsz

Felhasználó profiljának megtekintése

3Erhard Strenger Empty NJK Pályázat on Pént. Feb. 02, 2018 4:04 pm

Erhard Strenger

Erhard Strenger
Déli Katona
Déli Katona
https://i.servimg.com/u/f62/19/34/73/55/njk12.jpg
Név: Emilia Strenger
Faj: ember
Nem:
Kor: 15
Kaszt: Arkán Mágus
Titulus: Harci Segítő

Jellem: Kissé félénk, de Erhardhoz hasonlóan nagyon kedves, bár nála jóval színesebb egyéniség. Szereti az emberi társaságokat, ám bátyjával ellentétben tart a démonoktól és a mélységiekből. Jóval reálisabban látja a világot, mint „szentfazék” bátyja, de ennek ellenére tiszteli őt és támogatja a harcokban. Ahogy Hardy, úgy Emilia is vonakodik komolyabban megsebesíteni az ellenfelét, de gyakran hirtelen pánikjától túlságosan is komolyan veszi az elkerülhetetlen dolgokat. Szereti a családját és nagyon szeret barátkozni, és mivel az esetek 90%-ában életvidám és barátságos, így nagyon hamar képes összemelegedni szinte bárkivel. Viszonylag könnyű a kedvében járni.
Kinézet: Kora ellenére igen csinos, vonzó első látásra, melyen biztos megakad egy pillanatra a szem. Persze ha valaki jobban megnézi, láthatóvá válik, hogy valójában még javában gyermekéveit éli. Fiatal, karcsú vonásait gyakran teljes testet fedő mágusköpennyel, öltözékkel fedi el, aranyszőke haját, mindig szabadon hordja. Kerek arca, pisze orra és zöld szemei pedig gyermeki ártatlanságot biztosítanak neki. Nagyjából 155-160 centi magas és nem valami nehéz.

Előtörténet
Öt évvel Erhard születése után jött ő is világra, a család második gyermekeként. Bátyjával ellenben, nem apja vérvonalát örökölte, hanem anyjáét, kiben sokak szerint tündevér folyhat, hisz ötvenes évei ellenére, még mindig vonzó nőnek tartották. Intelligens, szófogadó gyerek volt, bár jóval lármásabb, mint bátyja, aki azonban állandó jelleggel babusgatta, védelmezte húgocskáját. Talán emiatt is alakulhatott ki köztük ilyen mély bizalom egymás felé, mely nyomán későbbiekben végtelenül megbíztak a másikban… viszont ne rohanjunk ennyire előre. Emilia élete nem volt olyan szörnyű. Anyja és bátyja sokszor megtett minden tőlük telhetőt, hogy kényelmes élete lehessen, s bár az apjuk nem igazán volt az a segítőkész, családbarát típus, még az ő szívét is megmelengette tündéri kislányának képe. Éppen emiatt lehetséges, hogy mikor az iskoláról volt szó, nem érte be annyival, mint fiánál. Nem! Ő jobb sorsot akart a lányának. Ezért is küldte el őt a legközelebbi város bentlakásos iskola képzőjébe, ahol megtanulhatta a világi tudományok tömkelegét. Hamar kiderült, hogy a benne szunnyadó tudásszomj jóval nagyobb, mint bárki gondolhatta volna. Meglepően gyorsan tanult és kifejezetten tehetségesnek bizonyult az olyan dolgokban, melyekben a fejét kellett használnia. Könnyen és gyorsan sajátította el a késségeket, majd mikor végzett az iskolájában felvételt nyert egy képzett mágus mellé, aki felfigyelt az eszességére és megfelelő tanítványnak tekintette. Viszonylag hamar elsajátította az Arkán mágia művészetének alapjait, bár sajnálatos módon ez nem olyan rövid folyamat, ami után rögtön nagymesterré válik az ember. Nem. Amit ő „alapnak” tekintet, az valójában még csak a jéghegyre vezető út kezdete volt. A mestere kellő figyelmet koncentrált az oktatására, s bár igaz, hogy nem egy nagyhatalmú mágus volt, de oktatás szempontjából nem lehetett rá panasz. Emilia megkedvelte az idős urat, így büszke tanítványaként próbált helytállni a világba. Sokat utaztak, emiatt családjával töltött idő elképesztően megcsökkent, jószerével ha havonta, kéthavonta láthatta szüleit, vagy bátyját. De nem volt mit tenni. Hamar kiderült, hogy bár a lány fogékony a mágiára gondolkodásmódja néha túl felszínes, így az alapokon túli, gyakorlati elsajátítás jóval nehezebb volt. Az Arkán mágia olyan, akár a kanócon égő láng. Ha túl intenzív a láng a kanóc se perc alatt elég, ám ha útjába áll valami könnyen kialudhat a láng. Emilia pedig túlságosan ingadozó volt. A gyakorlati évek első pár szakaszában túlságosan félt a következményektől, így gyakorta saját magát hátráltatta abban, hogy sikeresen elsajátítsa a mágiáit, vagy éppen ellenkezőleg, túlságosan sok energiát ölt a mágiába. Eme szélsőség sajnos gyakorta elkerülhetetlen, s bár az esze meg lett volna hozzá, érzelmileg nem volt még teljesen egyensúlyban, hogy egy ilyen horderejű dolgot gyakoroljon. Mindenesetre ez nem szegte kedvét és rendíthetetlenül tanult addig, mígnem egy városon átrohanó betegség el nem vitte a mesterét. Amilyen gyorsan megjelent és tovaszállt a betegség, annál meglepőbb volt a tudat, hogy milyen áldozatokat követelt. Húgom nem hitte, hogy hogyan lehetséges, hogy egy ilyen viszonylag képzett mágus és gondolkodó, hogyan eshet áldozatásul egy ragálynak, de nem változtathatott már a múlton. Megsiratta mesterét, majd eltemetette. Mestere örökségei, bár a birtokába kerültek, mégis az aprócska kunyhó egymagában túlságosan hideg volt és magányos. Hamarosan már nem bírta tovább, így hazatért a családi fészekbe, ahol otthon segédkezett be ott, ahol tudott, ám ez után is rendületlenül folytatta az önképzést, hogy megpróbálja a lehető legtöbbet kihozni a tanulásából, ha mást nem azért, hogy mestere nyugodtan pihenhessen a túlvilágon. Felelősnek érezte magát a haláláért, így elhatározta, hogy olyan tanítvánnyá fog válni, akire a mester büszke lehetett volna. Nagyjából 1-1,5 év múlva érte el azt a szintet, hogyha nem is teljes értékű Arkán mágus volt, de legalább voltak valamiféle tapasztalatai. Viszont többé nem tudta magát képezni. Elérte azt a szintet, ahonnan már nem igazán tud tapasztalatok nélkül továbbhaladni. Éppen emiatt kérte meg a bátyját, hogy kísérje el útjain, hisz egymaga védtelen a világ bajai ellen. Bátyja pedig ki féltette őt nem egészen repdesett az örömtől, mikor ezt megtudta, de mivel nem akarta megtörni az álmait… így engedte, hogy húga csatlakozzon mellé a kalandozásai során.

// innen folytatódna a story Very Happy //

Felhasználó profiljának megtekintése

4Erhard Strenger Empty Re: Erhard Strenger on Pént. Feb. 02, 2018 4:44 pm

Erhard Strenger

Erhard Strenger
Déli Katona
Déli Katona
Képességek
Név: Szilárd Kötelék
Leírás: Egy viszonylag hasznos mágia, mely arra képes, hogy egy választott max 2-3 méterre egy embernél nem nagyobb dolog szilárdságát mágikus úton átmenetileg megnövelje. Az így megerősített felület 1-2 perc erejéig nagyjából 2x-3x keményebbé, ellenállóbbá válik, mint alapjáraton (pl egy sima bőrvért közel olyan szilárd lesz, mint egy fémvértezet). Óránként 1x használható.

Név: Tömegvonzás
Leírás: Egy nem túl bonyolult mágia (legalábbis elméletben), mely során a használó létrehoz két mágikus „pecsétet”. Ezt fizikai úton teheti meg, vagyis neki, vagy a fegyverének el kell találnia az ellenfelét, ahova aztán elhelyezi a mágikus „vonzó” jelölést. Ezután a saját fegyverét, vagy egyéb dolgot szintén megjelöl evvel a mágiával, ez lesz a „vonzandó”. Amint a két „pecsét” 2-3 méteres távolságba kerül erős mágikus vonzásként a „vonzó” maga felé húzza a „vonzandó” felületet. A becsapódás lehet lassú, vagy akár gyors is, amennyiben a tárgynak van elég ideje felgyorsulni a becsapódás előtt (pl ha egy tőrt eldobunk, a vonzás miatt sokkal jobban felgyorsul, mint alapjáraton), a becsapódás ereje a fizika törvényei szerint fog bekövetkezni (gyorsabb/nehezebb dolog -> nagyobb sebzés). A pecsétek pár percig aktívak csak, és több Vonzandó és Vonzó pont is lehet (utóbbi esetében azonban könnyen eltéríthetik a lövedéket a különböző vonzópontok), ám maximumális számuk (szint*1)+1 db. Naponta resetelődik.

Név: Berzerk mód
Leírás: A használó a harca során naponta egy alkalommal képes túllépni fizikai határait és rövid ideig fenntartani azt. Ez idő tájt fizikai és mentális megterhelhetősége az egekbe szökik, ám mikor a technika elmúlik, szinte összerogynak a lábai. A képesség csak akkor aktiválódik, ha valamilyen váratlan dolog történik, vagy szimplán egyik szerettünk, barátunk halálos veszélyben van. Az így produkált cselekedetek valóban elképesztő mutatványok lehetnek és ebben a rövid időben akár egy erősebb ellenfelet is legyőzhetünk, ám mivel nem képes csak úgy aktiválni az embert eléggé helyzetfüggő a használhatósága.
Példa: atyánkra rázuhant egy nehéz szikla, amit nem vagyunk képesek megemelni, ám ekkor erőt vesz rajtunk a képesség és túllépve a 100%-os határunkat egy rövidke időre képesek vagyunk annyi erőt összegyűjteni, hogy megemeljük a sziklát (amennyiben persze fizikailag lehetséges, hisz hegyeket megemelni még mindig nem tudunk), míg az atyánkat kihúzzák alóla, ám amint elengedtük a követ erőtlenül rogyunk térdre

Név: Királyi Akarat
Szint: 5-6?
Leírás: Ez a képesség nem biztos, hogy egymagában hasznos, ha a használó egyedül utazik. A képesség maga lényegében azt tudja, rövid időre amolyan fenséges légkörrel „vonja körbe” a használót, ami miatt az alap kiállása helyzettől függően változhat (felvonulás során nemesként, tárgyalások során tapasztalt harcosként, csatába vonulás során hősi lovagként, stb helyzet és egyénfüggő ki hogyan érzékeli). Pontosan emiatt a hatás nagyban változhat attól függően, hogyan használjuk. Lelkesítheti az épp harcoló társainkat, vagy épp letaglózhatja az ellenünk szólókat, stb.. Használatához nagy önfegyelem és szilárd akarat kell, így ha használó meg van törve lelkileg képtelen alkalmazni a technikát. ??? óránként használható.

Fegyver Mesterségek

Név: Foszforeszkáló Felszerelés
Szint: 1-2
Alapanyag: Bőrvért darab (pl kesztyű, csizma),?x Ektoplazma
Leírás: Egy különleges készítési folyamat, mely során lényegében egy foszforeszkáló képességgel látjuk el az adott felszerlést, aminek nyomán sötétben tompa fénnyel izzani kezd. Ez a fény nem elég, hogy megvakítson valakit, de bőven elegendő, hogy vízfelszín alatt világítva, vagy épp egyszerűn cska sötétben utat mutatva befényesíti a közvetlen közelét így látjuk azokat a dolgokat amik a kezünk (vagy az adott felület) ügyébe kerülhet.

Név: Maszk
Nyersanyag: 1x Bőrpánc, 1xBármilyen Fém/1x Bármilyen faanyag
Szint: 1
Leírás: Fából, fémből készült teljes arcot takaró díszes, vagy épp dísztelen „állarc”. Igény szerint készíthető.

Név: Kiegészítő: Fényellenző-szemüveg
Nyersanyag: ???
Leírás: Egy maszkba, vagy sisakba szerelhető kristálylemezkék, melyek egyrészt védenek attól, hogy valami a szemedbe menjen, másrészt hirtelen erős fény hatására gyorsan betompul, mely nyomán a használó nem vakul el egy pillanatra sem. Véd az erős fénytől, de azért ne nézegessünk vele órákig a Napba…

Név: Tövispajzs
Nyersanyag: 2-3x Bármilyen Fém
Leírás: Egy egyszerű pajzs, mely abban tér el a többitől, hogy a felszínét rengeteg, viszonylag kicsi nagyjából 2-3 centis fémtüskék borítják, viszonylag sűrűn. A tüskék jól karbantartva (csiszolva, helyrekalapálva) akár húsba is mélyedhetnek.

Név: Nyersanyag: Fagyos Obszidián //a Déracél már foglalt T_T//
Leírás: Nevével ellentétben ez egy fémötvözet, mely leginkább a lovagok számára használatos fém. Keménységben és fizikai tulajdonságai az egyszerű fémpáncélokkal egyezik meg, ám jóval hasznosabb tulajdonsága van ennek az ötvözetnek, mégpedig az, hogy ötvözés és megkeményedés után az anyag hő taszító hatása az egekbe szökik, így bármilyen meleg a környezet, bármilyen meleg tűzzel próbálják felhevíteni a páncél és a belseje kellemesen hűvös marad. Azonban fontos megjegyezni, hogy mivel nem lehet újra felhevíteni, amint kihűlt, többé nem lehet javítani, vagy átkovácsolni, emiatt elég kevesen használják.

Név: Kiegészítő: Tüskés borítás
Nyersanyag: Bármilyen fém
Leírás: Lényegében apró tüskékkel lehet „bevonni” a különböző vérteket, felszereléseket. Legnépszerűbb használata cipőtalpra hótaposó „bakancs” gyanánt és fém/bőrkesztyűre rögzítve pedig boxer gyanánt.

Fegyver Mesterségek
Név: Taposó Csillag*
Szint: 1
Anyag: 1x fém (5 db gyártásához)
Leírás: Egy különlegesen aljas, viszonylag könnyen legyártható, egyszerűen használható fegyver. Lényegében annyit kell tennünk, hogy szétszórjuk a földön és várunk. A kihegyezett végű fémcsillagok kialakítás miatt mindi úgy esnek, hogy egyik tüske mindig felfele néz, és ha valaki rálép, azon elég csúnya sebez, okozhat (lovagok esetében átszúrhatja fémtalpat, a lovak esetében a patába szorulva lesántíthatja a lovat). Nem egy csodafegyver, de az üldözőink csapdába ejtéséhez/lerázásához tökéletes. Nagy számban használva előnyös csak szétszórni, viszonylag nagy területen.

Név: Kígyótőr*
Szint: 2-3?
Szint: Egy leginkább orgyilkosok közt elterjedt gyilkoló eszköz, mely a célpont brutális kivégzésére szolgál. A penge hullámos mivoltja miatt nem csak a bedöfés, de a kihúzás is rengeteg kárt okoz. Leginkább a szövetbeli és a csontok roncsolására használják.

Név: Horganyzott Nyíl*
Szint: 1
Szint: Egy kifejezetten undorító, aljas nyíltípus, mely arra szolgál, hogy ne lehessen csak úgy kihúzni az áldozatból a vesszőt. Az így el talált áldozatból vagy ki kell vágni, vagy át kell nyomni annak testén (pl karnál ez megoldható), hogy a másik végen kibukkanva csak kihúzzuk. Egy szó mint száz, nagyon alantas fegyver.

Név: „Kézi” Balliszta*
Szint: 3
Leírás: A nagy ostrom balliszták apróbb, szétszerelt állapotban háton hordható változata. Két részből áll a talpazatból és a lövegrészből. Összeszerelt állapotban egy nagy fadobozban hordandó a természeti viszonytagságok ártó hatása miatt, ám harcászat esetén pár perc alatt összeszerelhető. A doboz elég súlyos, azért kell hozzá fizikum, de a Kézi Balliszta átütőereje (mely bár jóval elenyészőbb a nagy változatával szemben) elég nagy, hogy hatásos legyen a páncélosabb ellenfelek ellen is. Egyetlen hátránya, hogy pár perc, míg össze lehet szerelni, illetve viszonylag lassan lő.

Név: Pengés Sétapálca*
Szint: 1-2?
Leírás: Lényegében egy kiélezett tőrkardszerű fegyver van elrejtve egy sétapálca nyelébe. Ha jól ki van élezve normálisan vág, vagy szúr, akár egy normális fegyver.

Név: Pengés Boxer*
Szint: 1-2?
Leírás: Egy különleges tüskés boxer, melynek két oldalán egy-egy penge is található. Óvatosan használjuk, mert könnyen megsérthetjük magunkat is, ha figyelmetlenek vagyunk.

Név: Memorizáló Mágus Bot*
Szint: 3
Leírás: Leginkább mágusok által használt varázslatsegítő alkalmatosság, melynek lényege, hogy elkészítésekor a vásárló megosztja a fegyverkészítővel a máguskönyvének tartalmát, és az általa kiválasztott egyik mágiát. Egy különleges eljárással a botba rögzítik a mágia előfeltételeit, ami így elraktározza azt az egyféle mágiát (később nem módosítható, ahhoz új pálca kell). A pálca tulajdonosa képessé válik, hogy akár könyve nélkül is azonnal kilőni az adott mágiát castolási idő nélkül (bár sorozatot lőni természetesen még így se tud, ha nem olyan a mágia). Maximum 2-es szintű mágia ültethető bele.

Név: Csigás Íj*
Szint: 2-3
Leírás: Az egyszerű íj jóval hatékonyabb változata. Erős fából és vagy hajlékony fémből készül. A két „csiga” miatt jóval több erőt kell kifejteni hátrahúzáskor, de a várt hatás is jóval erősebb. Az ilyennel kilőtt vesszők sokkal messzebbre repülnek és sokkal keményebben csapódnak bele a célpontba, mint a sima íjból kilőtt nyíl.

Név: Fúvócső*
Szint: 1
Alapanyag: 2x Fém/Vasfa
Leírás: Egy hosszú, üreges cső, mely csendes, néma gyilkoláshoz lett kifejlesztve.

Név: Fúvótüske*
Szint: 1
Alapanyag: 1 Fa/Fém (10 tüskéhez)
Leírás: Egy különleges Fúvócsövekhez használt vesszők, melyeknek hegyét méregbe mártják.
Megjegyzés: 1x kell csak vásárolni, utána ugyanúgy "újraterem" játékonként, mint a nyilak estében.

//a *-ozottak linkesített szövegek//

Felhasználó profiljának megtekintése

5Erhard Strenger Empty Re: Erhard Strenger on Vas. Márc. 04, 2018 11:47 am

Jerobeam

Jerobeam
az Isten Lángja
az Isten Lángja
Kezdjük a legrövidebbel, Emilia igazán egyszerű és egyszerűségében kedvelhető karakternek tűnik, így elfogadva, használd egészséggel.


_________________
"Én vagyok Abaddón, e földnek bírája. Az Úr megítélt titeket és konkolynak találtattatok. Negyven és még annyi napotok van, hogy bűnbánatot gyakoroljatok, utána az élő Isten szent tüzében vesztek el mindahányan. Ez volt az első és utolsó szózat, melyet hozzátok intéztem."
Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net

6Erhard Strenger Empty Re: Erhard Strenger on Vas. Márc. 04, 2018 12:14 pm

Jerobeam

Jerobeam
az Isten Lángja
az Isten Lángja
Az első két képesség meglehetősen bonyolult mágiák, így egy lovag repertoárjából bőven kilógnak.
A Berzerk mód ha jól értem egyetlen cselekvés végrehajtásáig tart. Ez esetben elfogadva, 4. szint 2500 váltó.
A Királyi Akarat elutasítva, egy karakter kiállását nem egy képesség határozza meg, tessék szépen kijátszani.

A mesterségek mind elfogadható, egy pár észrevétel azonban:
A taposócsillagot vassulyomnak hívják a valóságban.
A csata előtt kicsapható kézi ballisztát innentől hivatalosan is Péniszballisztának fogom hívni, ennek okát megtudhatod Lorytól.
A foszforeszkálás mehet 1-esnek, a kígyótőr 2-esnek, a pengés sétapálca meg boxer pedig szintén 1-esnek.
A fúvócsőben nem vagyok biztos hogy Theo nem pályázta-e be, azért kérdezz rá, ha nem akkor azokkal sincs baj.


_________________
"Én vagyok Abaddón, e földnek bírája. Az Úr megítélt titeket és konkolynak találtattatok. Negyven és még annyi napotok van, hogy bűnbánatot gyakoroljatok, utána az élő Isten szent tüzében vesztek el mindahányan. Ez volt az első és utolsó szózat, melyet hozzátok intéztem."
Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net

Ajánlott tartalom


Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.