Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:



You are not connected. Please login or register

Szövetségesek és pályázásuk

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Szövetségesek és pályázásuk Empty Szövetségesek és pályázásuk on Szomb. Ápr. 06, 2019 9:38 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács
"Ostobák! Nincs olyan, hogy magányos farkas!"
Reingard Schwarzjäger, vadász


Kalandorok ritkán járják egyedül a végtelen rónaságokat meg a trollok barlangjait, igen gyakran társulnak hozzájuk különböző útitársak vagy harcostársak. Ezeknek általában két fajtája van:

Harcképes: Olyan társak, akiknek jelentős ereje vagy képzettsége van harc terén, így akár egymagukban is képesek felülkerekedni egy velük egyenlő szinten álló elelnfélen.. Belőlük egy lehet minden játékosnak. Ide tartoznak a játszható kasztokat megtestesítő, azok agresszívabb fáiban található képességeket használó NJK-k (Nem Játékos Karakterek). A harcképes NJK lecserélhető egy Kiegészítő NJK-ra is.

Kiegészítő: Olyan társak, akik egy ütközet alatt leginkább távol maradnak, ám azon kívül szórakoztatóak vagy hasznosak. Ide a játszható kasztokat megtestesítő, azok defenzívebb vagy segítő (gyógyítás, erősítés, javítás) varázslatait használó NJK-k, valamint a különféle állati társak és hátasok tartoznak. Ezekből kettőt birtokolhat minden játékos.


Az öt értelmes faj közül választott társakat pályázat formájában kell benyújtani, az állati segítőket pedig a megszabott árak kifizetése után lehet igénybe venni. Ha valaki olyan állatot szeretne, mely nincs a vásárolható állatok közt, szintén pályázatot kell készítenie. A pályázatok minimális terjedelme 1000 szó.
 
A kaszttal rendelkező szövetségesek is erősödnek útjuk során, akárcsak a kalandor, aki mellett harcolnak (az állatok, valamint a kaszttal nem rendelkező szövetségesek nem). Elfogadását követően minden NJK a játékosával megegyező tapasztalati pontot szerez minden olyan kalandért, élményért, és egyéb játékért, melyben aktívan részt vett. Rendhagyó módon minden szövetséges a nulladik szinten kezd, 0 TP-vel. A maximális elérhető szint számukra az 5. szint. Természetesen a szövetségesek kalandjainak alakulását, valamint a megszerzett TP-t, tárgyakat, képességeket az adatlapon ugyanúgy vezetni kell.

         0. szint 0-1000 TP
         1. szint 1000-2500 TP
         2. szint 2500-4000 TP
         3. szint 4000-5500 TP
         4. szint 5500-7000 TP
         5. szint 7000 TP


A szövetségesek ugyanúgy tanulnak új képességeket is, amikor szintet lépnek. A játékos karakterekhez hasonlóan elfogadásukkor egy személyes passzív képességgel, esetenként egy aktív képességgel indulnak, melyet a pályázatot elfogadó mesélő ad nekik.
A későbbiekben a szövetséges kasztjának egy kiválasztott ágának képességeit veheti fel, szintlépésenként egyet, a szabályoknak megfelelően. Más ágak képességeit nem veheti fel.

A szövetségesek ugyanúgy tanulhatnak képzettségeket, ám ez beleszámít a játékos karakterének limitjébe. Egy játékos karakter és a szövetségesei összesen annyi képzettséget birtokolhatnak, mint a játékos karakter szintje. A bizonyos fajoknak vagy kasztoknak kezdéskor járó képzettségeket természetesen kezdésnek megkaphatják a szövetségesek is. A faji képességeit minden szövetséges megveheti a szabályoknak megfelelően. Ha egy szövetséges mesterképzettséget szeretne magának, teljesítenie kell ugyanazokat a feltételeket, mint kalandortársának.
Fegyverek, varázstárgyak és egyéb felszerelések tekintetében a szövetségesre ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint a játékos a karakterre.

A rendszer kidolgozásáért köszönet Theo Wagnernek.



A hozzászólást Jerobeam összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Május 09, 2019 1:01 pm-kor.

http://questforazrael.hungarianforum.net

2Szövetségesek és pályázásuk Empty Re: Szövetségesek és pályázásuk on Vas. Ápr. 07, 2019 12:19 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács
Állatok

Az emberi szövetségesek mellett a karaktert kísérhetik különböző állatok is, amik idomítva nagyon hasznosak tudnak lenni a harcban, vadászatra is kiválóan alkalmasak, és egyébként nagyszerű társak is a mindennapokban. Az állatoknak nincsenek képességeik, s szintet sem lépnek, ellenben felruházhatók számos felszereléssel. Az állatok, gazdájukhoz hasonlóan maximum öt kiegészítő tárgyat vihetnek magukkal a játékokra.

(Megjegyzés: Az állatok szelídítéséhez szükséges képzettségeket valamint az állatokra szerelhető felszereléseket itt találjátok)

Név: Patkány
Ár: 2500 váltó
Leírás: Kicsi, mozgékony élőlények, akik különösen okosak és jól idomíthatóak. Harcban legfeljebb kellemetlenséget tudnak okozni, de azon kívül nagyon jó a szaglásuk, kiváló tolvajok és felderítők. Trükkösebb karaktereknek ajánlott.
Kritérium: Csak Állatismeret: Emlősök képességgel rendelkező karakter vásárolhatja meg

Név: Vadmacska
Ár: 4000 váltó
Leírás: Nagytestű macskaféle, szürke bundában és csíkokkal. Okos jószágok, sok kellemetlenséget tudnak okozni, ha páncéltalan testet érnek. Ezen felül szintén jó felderítők, járásuk különösen hangtalan.
Kritérium: Csak Állatismeret: Emlősök képességgel rendelkező karakter vásárolhatja meg

Név:Vadászkutya
Ár: 5000 váltó
Leírás: Testes, masszív kutyafajta, az Északi Pusztaföld lakói tenyésztették ki, kifejezetten szarvas és vaddisznóvadászat céljából. Engedelmes jószágok és követik a gazdájuk utasításait gond nélkül. Harapásuk csúnya sebeket tud okozni, csontot is törhetnek páncél nélkül.
Kritérium: Csak Állatismeret: Emlősök képességgel rendelkező karakter vásárolhatja meg

Név: Holló
Ár: 4000 váltó
Leírás: Nagyobb, fekete tollú madarak, akik rendkívül okosak. Kiválóan csennek el dolgokat a gazdájuk javára, és égi szemeknek is alkalmazhatóak. Az emberek arcát támadva csúnya sérüléseket okozhatnak.
Kritérium: Csak Állatismeret: Maradak képességgel rendelkező karakter vásárolhatja meg

Név: Sólyom
Ár: 4000 váltó
Leírás: Ragadozó madarak, nagyon régóta állnak az emberek szolgálatában. Kiváló vadászok, főleg kisebb testű élőlények ellen alkalmasak, de egy képzett gazda irányításával sok szem bánhatja, hogy sólyom volt az ellenfélnél.
Kritérium: Csak Állatismeret: Maradak képességgel rendelkező karakter vásárolhatja meg

Név: Bagoly
Ár: 4000 váltó
Leírás: Intelligens, elegáns madarak, aki kiválóan repülnek hangtalanul. Főleg este alkalmazhatóak kiválóan, képesek precíz, pontos támadások kivitelezésre. Karmaik erősek, a húsba mélyen belemarnak.
Kritérium: Csak Állatismeret: Madarak képességgel rendelkező karakter vásárolhatja meg

Név: Sárkánygyík
Ár: 5000 váltó
Leírás: Sólyom termetű, pikkelyes teremtmények, amik a legendákból ismeretes sárkányok miniatűr verziói. Okosak, vadászatra kifejezetten alkalmasak. Tüzet nem képesek fújni, de Karmaik és fogaik pengeélesek, és a legtöbb madárnál gyorsabbak. A hidegben lassúak, mivel hidegvérűek.
Kritérium: Csak Állatismeret: Hüllők képességgel rendelkező karakter vásárolhatja meg

Név: Óriáskígyó
Ár: 5000 váltó
Leírás: Majd' 3 méter hosszúra is megnövő viszonylag intelligens kígyófajta a Tündeerdőből. Nem mérgező, de fogai különösen hosszúak és élesek, kiválóan alkalmasak a gyanútlan alakok átlyukasztására. Az egyszerű bőrt is könnyedén átviszik.
Kritérium: Csak Állatismeret: Hüllők képességgel rendelkező karakter vásárolhatja meg

Név:
Ár: 6000 váltó
Leírás: Az emberiség ősi hátasai, nem kell őket bemutatnom. Ahhoz, hogy a játékosok lovat használhassanak ideiglenesen, nem kell venniük egyet, de ha csatában akarja használni a nevezett jószágot, muszáj.
Kritérium: Csak Lovaglás képességgel rendelkező karakter vásárolhatja meg

http://questforazrael.hungarianforum.net

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.