Quermos Ashor

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

Quermos Ashor

Témanyitás by Quermos Ashor on Vas. Nov. 29, 2015 2:44 pm

Név: Csontíj
Leírás:  Ashor megragadja a már előhívott csontvázának gerincét, majd belevezetve nekromanta mágiáját átformálja azt. A csontváz ekkor szétesik, és a gerinc átformálódik. Egy íj keletkezik belőle, a csontváz csontjai pedig szétrepednek, majd vesszőkké változik. Az így létrejött íj nem hord olyan messze, mint egy átlagos íj, de ha valakit eltalál egy vessző, az ugyanazt érezheti, mintha egy hétköznapi vesszővel találták volna el.

2. Felvonás: Fuss vagy meghalsz

Kezem a múltkori fiúval való találkozás óta, már begyógyult, mégis egy csúnya heg árválkodott a kezemen. Elmélyülten néztem a sebet, egy fának támaszkodva, miközben tőlem pár lépésnyire Lilly aludt némán. Roppant szófogadó engedelmes kis gyermekre leltem benne, szinte tökéletes fegyver lesz belőle. Ellenben makacs bátyját az óta sem sikerült megtörnöm, és látva mit tettem húgával egyre gyakrabban próbált megszökni, ami valljuk be, egyre inkább kezdett felhúzni. Mindenesetre egyelőre most ő is zavartalanul aludt húgától alig pár lépésnyire. Kezem azonban ismételten magára vonta a figyelmemet.
- Ez így nem lesz jó. – mormogom orrom alatt.
És igazam volt. Bármennyire is nem érdekeltek a sérüléseim, azért tisztában vagyok, hogy hamarosan a hegek lesznek az utolsó problémáim. Nem félem a halált, de nem hallhatok meg, míg el nem végeztem a kötelességem, és létre nem hoztam Abysst, a Holtak Városát.  Kezem végül ökölbe szorult, és zord tekintettel álltam fel, és sétáltam távolabb a kölyköktől. Majd a tenyeremet a föld felé emelve megidéztem egy csontvázat. Már régóta gondolkoztam egy újfajta mágián, mely segítségével még könnyebben rajtaüthetek a gyanútlan prédáimon, de eddig nem volt esedékes eme akció. Most azonban elérkezettnek láttam az időt, hogy megpróbálkozzak vele. Mesterem régen elárult egy titkot, miszerint a nekromanta képes formálni a csontot, ha elég erősen koncentrál rá. Ez viszont nem olyan nyílt információ, így bármennyire is remélhetném, nem hiszem, hogy más is képes lenne segíteni ez ügyben. Nem mintha más segítségét kérném e téren. Kezeim végül a csontváz gerincére simult, majd behunytam a szemem, és magam elé képzeltem egy csontból készült íjat.  Éreztem, ahogy a nekromanta mágiám lüktetni kezd a csontváz belsejében. Hirtelen furcsa izgalom járt át, mint amikor szemeim előtt hal meg valaki pengéim által. Azonban az izgalmam miatt a gondolataim elkalandoztak, és egy pillanattal később hangos reccsenéssel az egész csontváz miszlikekre robbant. Elkáromkodtam magam saját hülyeségemen, majd dühtől vezérelve egy újabb csontvázat szólítottam magam mellé. Végül lenyugodtam, és ismét nekipróbálkoztam. Ismét körbejárt a lüktető erő, de most nem vettem le a tekintetemet a célról, és mikor kinyitottam szemeim, szinte még nekem is elállt a szavam. A csontváz darabjaira hullt, ám a gerince egy íves íjjá változott. Csodálva húztam végig az ujjamat az ív mentén és elmosolyodtam. Igaza volt a mesternek. Tényleg csak rá kell koncentrálni. A földre néztem ahol megannyi nyílvessző feküdt a földön. Egyiket felvettem és csodálkozva vizsgáltam meg tollazatát, ugyanis a kemény csont tényleg tollszerűen hatott. Ám nem sokáig csodálhattam művem, ugyanis egy lágy neszt hallottam mögülem.
- Ébredj Lilly! Most nincs, itt el kell futnunk! Ez az egyetlen esélyünk! – hallom a fiú vékonyka hangját.
Dühtől vezérelve, szinte már majdnem mentem, hogy fejbe vágjam azt az idegesítő kölyköt, de végül megnyugodok, és átgondolom a helyzetet. Végül megállok és elmosolyodva összeszedegettem a nyílvesszőimet. Egyik kezembe az íj, másikba 5 darab vessző. Így léptem a fiú mögé, aki továbbra is húgát ébresztgette. Lilly bár felkelt nem foglalkozott öccsével. helyette válal fölött rám nézett, és üdvözölt.
Máris indulunk, atyám.
A fiú ekkor fogta fel, hogy ott állok mögötte, és elszörnyülködve nézett nyugodt arcomra.
Azt hiszem figyelmeztettelek múltkor, hogy megbánod, ha szökni próbálsz. A húgod már az enyém, és jobban tetted volna, ha te sem álltál volna ellent. De legyen. Ha szökni akarsz, fuss. – ám a fiú nem reagált, így nyugodt hangulatom rögtön idegessé változott – Azt mondtam fuss! – mondom íjas kezemmel a mező felé intve.
A fiú meghátrált és húga felé nézett. Aki azonban továbbra is a parancsaimat várta. A fiú megbotránkozva hátrált párat, majd könnyes szemmel végül mégis elindult. Alig tett meg 3 métert egy nyílvessző süvített el mellette és állt a földbe. Rémülten nézett hátra, és elkerekedett szemmel vette észre, hogy felajzott íjjal őt célozva álltam szemeibe gyilkos fénnyel mérve be a pontos távolságot. Ismét elengedtem a vesszőt, de ez is mellé ment. Igazság szerint szándékosan lőttem mellé. Ilyen közelről szinte gyerekjáték fejbe lőni valakit, de egyrészt még rá kellett éreznem az íjra, másrészt nem mókás rögtön végezni vele. Húgáról teljesen lemondva végül kiabálva menekült teljes torka szakadtából, miközben tovább két nyílvessző csapódott vészesen közel hozzá. De az utolsó vesszőmet, már nem szórakoztam el. A csontvessző belecsapódott a fiú testébe, és véres hegye kibukkant a fiú mellkasából. Elhibáztam a szívét, de tudtam, hogy ez egy halálos lövés volt. Elmosolyodtam és a földre dobtam az íjat, ami nekromanta mágiától mentesen már rögtön darabokra is esett.
- Jöjj drága lányom. Atyád újabb érdekes dolgot tanult ma. Ideje lesz megosztanunk a világgal.
A lány némán állt üveges tekintettel a bátyját nézve egy ideig, majd mikor megindultam elfordult a haldokló fiútól, és mellém lépett.
Igenis Atyám.
avatar
Quermos Ashor
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap

Hozzászólások száma : 196
Join date : 2015. Sep. 02.

Karakter információ
Kaszt: Nekromanta
Szint: 3.
Tapasztalat:
2200/2500  (2200/2500)

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Skadi von Himmelreich on Vas. Nov. 29, 2015 4:00 pm

Ügyes pályázat, érdekes is, el van fogadva, és ameddig mással nem osztod meg, csak a tied!

Név: Csontíj
Szint: 1.
Ár: 500 váltó
Leírás: Ashor megragadja a már előhívott csontvázának gerincét, majd belevezetve nekromanta mágiáját átformálja azt. A csontváz ekkor szétesik, és a gerinc átformálódik. Egy íj keletkezik belőle, a csontváz csontjai pedig szétrepednek, majd vesszőkké változik. Az így létrejött íj nem hord olyan messze, mint egy átlagos íj, de ha valakit eltalál egy vessző, az ugyanazt érezheti, mintha egy hétköznapi vesszővel találták volna el.
avatar
Skadi von Himmelreich
"Hellenburg Ökle"


Hozzászólások száma : 424
Join date : 2013. Jun. 07.
Age : 20
Tartózkodási hely : Ahol szükség van rám

Karakter információ
Kaszt: Lovag
Szint: Elérhetetlen
Tapasztalat:
777/777  (777/777)

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Quermos Ashor on Szer. Dec. 02, 2015 6:43 pm

Név: Csontdárda
Szint: 2
Leírás: A nekromanta képes egy éles csontdárdád idézni a közelébe, mely nagyjából 50 centi hosszú, és a nekromanta által meghatározott helyen tör fel a felszínre. A dárdának nincs nagy lendülete, így nem képes kilövődni, egyszerűen csak kitör a földfelszín fölé, és átdöfi a fölötte álló célpontot (persze ha csak eltalálja)

Név: A holtak szeme
Szint:1
Leírás: A nekromanta képes egy már mágiával megjelölt holttest (pl szimplán csak belefecskendez egy kevés nekro mágiát). Ezután, ha csak nem távolodik túlságosan el a nekromanta, bármikor képes egy kisebb koncentrációval a holttest szemből látni az eseményeket (csak a szemgödörnek kell épnek lennie a szem mellékes, de ez esetben egy vöröses izzás árulkodik). A mágia kapcsolata után, bár a nekromanta a saját közvetlen környezetéről nem képes tudomást venni, de cserébe, amennyire a holtest szemgödre „engedi” szabad rálátása van a kívánt részre, míg meg nem szakítja a kapcsolatot.

http://orig13.deviantart.net/8f90/f/2015/297/e/c/monster_island_by_seane-d9e72g4.jpg
Név: Végítélet Kapuja
Szint: 10
Leírás: A nekromanta egy pár perces kántálása nyomán egy túlvilági hatalmas köd veszi körbe a tájat, majd a nekromanta alól egy fal tör elő. A fal végei a ködbe vesznek, és kissé áttetsző a fal maga. A nekromanta ezután olyan mozdulatot tesz, mintha szélesre tárna egy kaput, és ezzel az alatta lévő hatalmas vasajtó is kinyílik. A kapu egy közvetlen kapcsolatban áll a túlvilággal, és miután kitárult megszámlálhatatlan sok csontváz kezd kiömleni a nyíláson egy áttetsző, sötétanyaggal egyetemben. A csontvázak főképp csak sodródnak a masszával, de egynéhány, akinek sikerül kiszabadulni a ragacsból szabad úton járhat. Ha a sűrű, mégis képlékeny massza elsodor valakit, azt a megannyi csontváz lény kezdi el marcangolni. A kapu mindaddig marad nyitva, míg a nekromanta a falon tartózkodik, és míg bírja erővel, ugyanis a kapu rendkívül emészti fel az erejét. A kapu nem tömeges idézésre szolgál, hisz alig egy-kettő csontváz tud elszakadni a nyálkától, és azok is irányítatlanul mozognak. A mágia főképp nagy, egybefüggő seregek kiirtására ajánlott, hisz a csontvázár szinte szétzúzza azt, akit eltarol. Ha a mágia megszakad, a fal szertefoszlik a köddel együtt, de a rejtélyes massza, és a most már nem mozgó csontvázak az élők világába marad. A massza néhány napon belül elpárolog, de ha bárkire rákenődik, az szörnyű fáradtságról tesz vallomást (legyen az bárki)

Név: Infernum Porta (Pokol Kapuja)
Szint: ?
Leírás: Felmerül a nekromanta kérdése, hogy drágalátos sokat törődött csemetéivel, kikkel annyit foglalkozott, hogyan fogja a harcmezőre juttatni. Erre szolgál eme mágia, mely során a lefektetett (vagy álíltott) holttestet, a föld (mindenféle fedés nélkül, vagyis tiszta föld) elnyeli oly képpen, hogy kettényílik a test alatt, majd a pokolból előtörő elkárhozott lelkek fekete karjaik ragadják meg, és húzzák a túlvilágra azt. A harcok során pedig ugyanez történik meg csak visszafele, természetesen visszafele semmi sem látszódik, hisz a kapu a föld alatt nyílik meg.

Név: Cadaver Dominium
Szint: 5
Leírás: Ez a mágia a nekromanták fejlettebb szolgáinak készítésére szolgál. Előfeltétele mindennemű az átlagosnál erősebb élőholt készítésekor. Minden újfajta élőholtat külön kell pályázni.

http://orig11.deviantart.net/7498/f/2014/106/3/1/skeleton_by_candra-d7efuep.jpg
Név: Kimére Csontváz
Leírás: Egy nagyjából 1,8-2 méter magas csontvázóriás, mely több emberi és állati csontváz összeállításából áll. Roppant masszív, és sokkalta nehezebb elpusztítani a többi csontvázzal szemben. Bár keményebb, és ütései erősebb gyorsasága egy zombiéval vetekszik mindössze. Bonyolultabb harci parancsok teljesítésére képes, például szárnyszerű csontrészét védekezően mozgatni. Több feje révén sokkalta nagyobb teret képes szemmel tartani.

http://pre11.deviantart.net/108a/th/pre/i/2013/009/f/a/basement_monster_by_etate-d5qxakl.jpg
Név: Elementál Csontváz
Szint: ?
Leírás: A csontváz egy vastag földréteggel bebugyolálva idéződik meg, így megnehezítve az elpusztítását, és a földkéreg valamennyire blokkolja a Szent csapások hatékonyságát, hisz előbb a földet éri, aztán a csontvázat. Ezen kívül minden más megegyezik egy átlag csontvázzal.

http://orig13.deviantart.net/788b/f/2012/290/3/c/the_entomber_by_gorrem-d5i4rhp.jpg
Név: Roham Zombi
Szint: ?
Leírás: Egy átlagos zombi gyengesége, hogy lassú, ám ez a mesterségesen átformált élőholt, már sokkalta harcra szánt. Izmos lábaival, karmos kezeivel állatszerűen képes szaladni, majd elrugaszkodva az áldozatára veti magát, és éles agyaraival, karmaival széttépi amazt. Kissé több energiát igényel az irányításuk, és egy célpontra nem éri meg többet küldeni, hisz összeütközhetnek a levegőbe. Bár hatékony vadászok, a lőszerszámok ellen nem olyan hasznosak, mert a nyílvessző sebessége néha le-leszakít egy-két végtagot.

http://pre04.deviantart.net/b90e/th/pre/f/2011/313/8/6/skeleton_wizard_by_goddessmechanic-d4flcht.jpg
Név: Csontmágus
Szint: ?
Leírás: A csontváz idézés során elhullt mágusok testjeit élesztjük újra, ha tehetjük mágikus felszereléseikkel együtt. A holtestek ezek után katalizátorként működnek, és a környezetükben lévő 3 méteres körben a csontvázak lassú tempóban, de újraépülnek. Hasznos, hisz mágiapazarlás nélkül képesek vagyunk rendezni sorainkat, bár eme csontvázak is sérülékenyek, mint a többi, mindenesetre igen hasznos egy nagyobb csontvázsereg esetén.

http://www.artofmtg.com/wp-content/uploads/2014/04/Chapel-Geist-Art.jpg
Név: Vinctos Terrae (Földhözragadt) /gúnynév: Rikoltó/
Szint: ?
Leírás: A nekromanta egy különleges átokkal sújt egy szellemet. Minél több ideje kísért a földön a mágia annál hatékonyabb. A szellem testét különböző méretű láncok vonják körbe, és asztrális teste enyhén befakul, olyan hatást keltve, mintha félig az anyagi, félig az asztrális síkon lenne. És valójában ez így is van. Bár továbbra sem képes a szellem hozzánk írni, és mi sem őt, de a két létsík között rekedt lelkeknek ez szörnyű kínt okoz, olyannyira, hogy a lelkek kísérteties sikolyba kezdenek akárhányszor a fájdalom úrrá lesz rajtuk. A szellem sikolya lebilincselő. Szó szerint. A sikoly a csontokig hatol, és teljesen átjárja az embert. A sikoly legyengíti az embert, és ha túl sokáig hallgatja az élő a lelke kiszakad a testéből, de szerencsére ehhez nagyon sok időnek kell eltelnie. A szellem kínjait csakis a nekromanta halála, vagy áldása tudja feloldani, persze utóbbira akár örökké is várhatna szegény lélek.

http://www.artofmtg.com/wp-content/uploads/2014/01/Grimgrin-Corpse-Born-Art.jpg
Név: Rup Zombie (szikla zombi)
Szint: ?
Leírás: Egy nagyobb méretű holttestre van szüksége a nekromantának, amit kénye-kedve szerint felturbózhatja kis kedvencét. Ezek az élőholtak ritkán harcolnak élbolyban, hisz gyártásuk és értékük miatt a gyors elvesztésük nagy gondot okozhat. Ezek a nagyméretű zombik főleg védelmi egységként szolgálnak, ha nem a nekromágust, akkor egy-egy fontosabb bábuját. A Rup igen hatásos testőrnek, ugyanis nemcsak, hogy sokkalta több találat miatt pusztítható el, de kifejezetten ellenálló a szent mágiák ellen, hisz vaskos teste miatt sokkal kisebb mértékben sérül.

http://www.artofmtg.com/wp-content/uploads/2014/03/Makeshift-Mauler-Art.jpg
Név: Distorta Killer (Torz Gyilkos)
Szint:?
Leírás: Eme lény talán az egyik leghátborzongatóbb mesterségesen megváltoztatott élőholt. Ténylegesen úgy lett összevarrva mindenféle jóból. Lábfejek helyett kezek vannak, kezek helyett pedig fémvágó vagy szabdaló fegyverek, a fej helyén meg valamilyen bestia feje. Roppant mozgékony, és atlétikus, akár falakon is képes felkapaszkodni rengeteg keze segítségével, így nagyobb falvakban is használható gyors helyváltoztatásra. Az élőholtak közül értelmi színvonalban szinte már önálló tudattal rendelkezik, de nem annyival, mint egy Kísértet, szimplán el tudja dönteni mit kell tennie egy-egy szituációban, hogy a legjobban teljesítsen. Az ember, ha látja nagy eséllyel nem fog szépeket álmodni este… már ha tudni fog többet egyáltalán…

avatar
Quermos Ashor
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap

Hozzászólások száma : 196
Join date : 2015. Sep. 02.

Karakter információ
Kaszt: Nekromanta
Szint: 3.
Tapasztalat:
2200/2500  (2200/2500)

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Darrakard on Szomb. Dec. 05, 2015 9:04 pm

Na lássuk:
Csontdárda - Elfogadva, 1500 váltó
A holtak szeme - Elfogadva, 1000 váltó
A végítélet kapuja - Eh... Nos a helyzet az, hogy a nekromanta mágia semmi többet nem csinál, mint mozgásra készteti a halottakat. A gondom itt azzal a fekete ragaccsal van, azt valahogy vedd ki vagy alakítsd egy kicsit át a képességet.
Infernum Porta - Nyögve nyelősen, de elfogadva, 5. szint, 3000 váltó
Cadaver Dominium
- Kimére csontváz: elfogadva, 5. szint, 3000 váltó
- Elementál csontváz: elutasítva, a földet nem tudod irányítani
- Roham zombi: elfogadva, 4. szint 2500 váltó
- Csontmágus: elutasítva, a mágusból csinált élőholtat lidércnek nevezzük
- Vinctos Terrae: nem tudom, minek ez neked, de elfogadva, 8.szint, 4500 váltó
- Rup zombie: elfogadva, 7. szint, 4000 váltó - illetve a szent képességek elleni ellenállást vedd ki, azt nem befolyásolja a testtömeg
- Distrota Killer: Te beteg állat, elfogadva, 10. szint, 5500 váltó, pályázathoz kötött

Huh, legközelebb kisebb adagokban O.O
avatar
Darrakard
a Démoni Írnok
a Démoni Írnok

Hozzászólások száma : 646
Join date : 2013. Jun. 07.

Karakter információ
Kaszt: Írnok
Szint: Elérhetetlen
Tapasztalat:
666/666  (666/666)

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Quermos Ashor on Szer. Dec. 09, 2015 4:50 pm

Név: Törés
Szint: 1???
Leírás: Ez egy nekromágusok ellen használható nekromanta mágia. Ashor nekro mágiáját az ellenfél által megidézett élőholtba vezeti. A mágia természetesen nem arra való, hogy átvegyük az irányítást az élőholt felett, sokkal inkább, hogy kárt tegyen abban. A két mágus mágijának a keveréke egy kisebb kisülést okoz, melynek energia egy kisebb ponton szabadul ki, de elég ahhoz, hogy például az élőholt csontja eltörjön (ám nem a teljes csontváz, így ajánlott lábra, vagy gerincre célozni). Főképp csontvázak ellen hatásos. A használótól maximum 2 méterre lehet a célponttól, és szabad rálátás szükséges a célterületre.
avatar
Quermos Ashor
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap

Hozzászólások száma : 196
Join date : 2015. Sep. 02.

Karakter információ
Kaszt: Nekromanta
Szint: 3.
Tapasztalat:
2200/2500  (2200/2500)

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Darrakard on Csüt. Dec. 10, 2015 4:11 pm

Nos, ehem, legyen így:

Név: Törés
Szint: 2
Ár: 1000 váltó
Leírás: Ez egy nekromágusok ellen használható nekromanta mágia. Ashor nekro mágiáját az ellenfél által megidézett élőholtba vezeti. A mágia természetesen nem arra való, hogy átvegyük az irányítást az élőholt felett, sokkal inkább, hogy kárt tegyen abban. A két mágus mágiájának a keveréke egy kisebb kisülést okoz, melynek energia egy kisebb ponton szabadul ki, de elég ahhoz, hogy például az élőholt csontja eltörjön (ám nem a teljes csontváz, így ajánlott lábra, vagy gerincre célozni). Főképp csontvázak ellen hatásos. A használótól maximum 2 méterre lehet a célponttól, és szabad rálátás szükséges a célterületre, valamint a mágia csak 2/szint percenként ismételhető meg.
avatar
Darrakard
a Démoni Írnok
a Démoni Írnok

Hozzászólások száma : 646
Join date : 2013. Jun. 07.

Karakter információ
Kaszt: Írnok
Szint: Elérhetetlen
Tapasztalat:
666/666  (666/666)

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Quermos Ashor on Vas. Dec. 13, 2015 10:11 pm

Név: Negatív Gömb
Szint: 2???
Leírás: A nekromanta kezében egy fekete gömb jelenik meg, mely nagyjából öklömnyi méretű. A gömb nekromanta mágiából és a mágus negatív érzelmeiből készült, így a gömb által kibocsájtott aura eléggé baljós. A gömböt a mágus egyenes irányba képes kilőni, körülbelül egy nyíllövés sebességével, talán kicsit lassabb is nála. A gömb a célterületnek csapódva (vékonyabb páncélzatokon is áthalad) az eltalált felületet elszínezi feketés színre, és ez a terület rövid időn belül elzsibbad, elgémberedik. A mágia nem okoz életveszélyes sérülést, de ha sok el talál könnyen bajba juthatunk. Ha arcot talál, el a gömb a szemhéj elnehezedik, a nyelv lezsibbad, így kommunikáció igen érdekes. Szervekig csak akkor juthat el a mágia, ha a mágus 5/6 szintű, de természetesen szívleállást ez sem okozhat. 2/szint percenként ismételhető meg.

http://www.artofmtg.com/art/transgress-the-mind/
Név: Mumus
Szint: 8-9???


Leírás: Egy speciálisan „kitenyésztett” zombi faj, mely erő és gyorsaság szempontjából, túltesz egy kísérteten, de csak nagyobb csapatokban képesek csak szembenézni egy ghoulal. Ezek a zombik azért kapták a Mumus nevet, mert nem szemtől szembeni, hanem lesből való támadásokra lettek elkészítve. Izmos lábaikkal könnyen szökkenek az áldozat mögé, hegyes (gyakranpengével ellátott) ujjaikkal az áldozat nyakát célozva átlyukasztani a cél fejét, ha az nem védelmezi páncél. Általában csak a gerinc törik el, de néha valóban sikerül átdöfnie a légcsőig a kezét, onnantól meg már csak felnyúl a szájig és egyszerűen szétfeszíti a kezeit. Két pár keze van, így míg dolgozik, képes lefogni ellenfelét. A Mumusok egyetlen hátulütője, hogy roppant törékenyek, és könnyen érzékelheti őket egy tapasztalt vadász. Egy Mumust egy közepes erejű vágással ártalmatlanná lehet tenni, de előbb természetesen el kell találni, ami fürge léptei miatt kicsit nehézkes.


http://boudicca.deviantart.com/art/Erivatius-25718980
Név: Sikoly
Szint: 4-5???
Leírás: A sikoly egy igen sunyi élőholt. Általában földbe, vagy sziklába idézik meg, és mindaddig nem bújik elő, míg valaki a közelébe nem ér. Ekkor aztán egy nagy lendülettel feltör (vagy kitör) a rejtekéből, és egyetlen csapással próbálja megölni az ellenfelét. Zombi besorolású lény, ám elő jövetel után hasznavehetetlen, mert mozgása lomha, zombihoz mérten is, kivétel, amikor előtör, mert akkor roppant fürge. Nevét onnan kapta, hogy hátborzongató sikollyal tör a felszínre. A többi élőholttal ellentétbe a Sikoly megjelenése (jobban mondva feltörése) jól látható, hisz lényegében tönkreteszi ott a felszínt. Főleg őrként használatos, mert ha a betolakodókat nem is képes megállítani (legalábbis nem mind) a sikolya bőven elég figyelemfelkeltő, hogy bőven előre fel tudjunk készülni. Csak földből, esetleg vékonyabb vagy korhadt deszka alól tud feltörni.


Név: Halotti Maszk
Leírás: A nekromágusnak először szüksége van egy friss halottra, melynek arcán nincs nyoma sérülésnek. Ezután a mágus végighúzza ujját az állíven, a füleket kikerülve, vissza végig a tarkón és a másik fül mentén ugyanígy vissza az állig, majd végül a tarkó közepétől a fej csúcsáig is húz egy vonalat. A mágus ujjai nyomán apró zöld vonal fut végig, majd mikor a két vonal összeér a mágia bekapcsol, és a vonaltól elkezdődve a bőr leválik az húsról, csontról, mindenről, és egy tökéletesen rugalmas, és könnyen hordozható maszkká válik. A nekromanta ezenkívül a mágia segítségével a arc bőrét mágiával védi a rothadástól, így ha csak meg nem sérül tökéletes állapotba marad a hajjal együtt. Ezek után a mágus bármikor magára öltheti a bőrt tényleg maszkként használva, ugyanis míg a mágus energiája tart a maszk a vágások mentén összeforrad, és a mágus bőréhez tapad, mely bár furcsa érzés okoz, de megszokható. Látszatra bárkit megtéveszthet a maszk, ugyanis azon kívül, hogy a bőr sápadt, csak a szem színe, a testalkat, és a hang leplezhet le. A maszk viselőjének nem muszáj nekromantának lennie, elég csak mágusnak lennie, így könnyen beépíthetünk megfelelő alkatú, hangú személyeket akár fontosabb emberek arcával is.


Halál közelsége
Az élőholt sereg és a nekromanta olyan tömény negatív aurát bocsájt ki, hogy a mágiahasználótól függően hatással van a Mágiák hatékonyságára.Csak a nekromanta szintjénél kisebbekre hat, szent mágiát csak nagy különbséggel befolyásol.


Ítélet: Halál
A nekromanta két kézrefogja a magatehetetlen áldozatának fejét, majd a mágia segítségével az élő szervezetbe juttatja a nekromantamágiát, amely során a teste elhal, ami lassú kínhalált okoz.


Csonttorony
A nekromanta egy dárdához hasonló hatalmas tornyot készít csontból, mely hatalmas pusztítást okoz ahol előtör és amit eltalál. Főleg nagymétetű ellenfél ellen hatásos, mert az emberek könnyebben ki tudnak térni előle.


Nekro Börtön
A Nekromanta képes a célpontja kőré egy kupolaszerű börtönt képezni, amely ellenáll a csapásoknak, vágásoknak. A földalatt is van még csont így a kijutás nehézkes.


Nekroforma: Sündisznó
A nekromanta egy nagyobb gömböt készít a csontjaiból, amelyből rengeteg hegyes csontdárda áll ki. A technika domboldalon hatásos, ahol a tüskés golyó legurulva végigtar


Negatív Zóna
A nekromanta egy különleges felhőt bocsájt ki mely korlátozza a látást és a tömény füst irritálja a tüdőt. A nekromanta egy védőburokban van a felhő egyik pontján, ám ez a pont fix, így ha el akar innen menni őt is fullasztani kezdi a füst.


különleges Fegyver: Ostor - Léleleknyúzó
Egy különleges ostor, mely igen hírhedt hatással bír. Az ostor markolata Rúnákkal megerősített, a csattanó boholy pedig vékony fémszálakkal vannak kibélelve. Az ostort az teszi kegyetlenné, hogy sötétmágus kezébe a fegyver fémszálai nem csak a testben, de a lélekben is kárt tesz, mely iszonyú fájdalommal és kimerültséggel jár. A markolat rúnáinak révén az ostor sokkal ellenálóbb a sérülésekkel szemben.


Különleges Felszerelés - Kereső Okuláré
Egy egyszerűnek tűnő sima monoklinak tűnhet, de valójában egy igen értékes eszköz. Rúnavésetes fémkerete is sugározza az energiát, de ami igazán értékessé teszi az a csiszolt kristályüveg, mely mágikus tulajdonsággal rendelkezik. Az üvegen átnézve a mágus képes látni a környezetében lévő mágikus energiákat, legyen az akár a falon túl is. A tárgyak energiái tompa, fakó színekkel, míg az élőlények által kibocsájtott energia színpompás, mely színe sok mindentől függ. Ha sok mágus van egy helyen a látvány eléggé színpompás, mindenesetre a tárgy hordását kevesen vállalják, mert elég zavaró lehet a színkavalkád. 


Az idő vasfoga
A mágus egy fekete villámot bocsájt a célterületre. Az eltalált felület és környéke károsul, mintha csak elmúlt volna felette az idő (pl a vért egy kis része elrozsdásodik / a kő elporlik stb). A mágia emberre vagy más élőlényekre vagy azok maradványaira nincs hatással, kivétel a növényzet. Persze a mágiára ellenálló dolgokra nincs hatással.
avatar
Quermos Ashor
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap

Hozzászólások száma : 196
Join date : 2015. Sep. 02.

Karakter információ
Kaszt: Nekromanta
Szint: 3.
Tapasztalat:
2200/2500  (2200/2500)

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Skadi von Himmelreich on Szer. Dec. 23, 2015 12:15 pm

Jó, jó, én jövök, igaz?

Negatív Gömb: a nekromanta nem tud ilyet, Nope
Mumus: Ez már jó, legyen 8. szint, 4500 váltó
Sikoly: Négyes szint, kettőezerötszáz váltó, elfogadva
Halotti maszk: Ez tök kreatív, elfogadva, hármas szint, 2000 váltó
Halál közelsége: Háááát... jó. Legyen. 5. szint, 3000 váltó
Ítélet: Halál: Vicces ötlet ez, nem.
Csonttorony: Ez már , 5. szint, 3000 váltó.
Nekro börtön: 6.szint, 3500 váltó, mehet
Nekroforma: Sündisznó: Ez kifejezetten érdekes, nekem tetszik. 4. szint, 2500 váltó
Negatív zóna: Öhm, ilyened már egyrészt van, másrészt átbeszélést igényel. Majd keress meg vele.
Az idő vasfoga: Nem árkán mágus vagy, nem.
különleges Fegyver: Ostor - Léleleknyúzó: Annyi legyen, hogy mivel nem vagy rúnamágus, azokat hanyagold, jó? Maga az ostor okés, még az is, hogy fáraszt, de azért maradj Nekromanta. Igen, nekromanta, nem sötét mágus. Oh, és ez most felszerelés, igaz? Vagy képesség? Ezzel kapcsolatban keress meg, és átírom itt.
Különleges Felszerelés - Kereső Okuláré: Jó, jó, de ezt bármelyik mágiával foglalatos személy tudja, szóval semmi szükség rá. Másoknak érdekes tárgy lehet, mellesleg. Illetve szintén, nem értesz a rúnákhoz.
avatar
Skadi von Himmelreich
"Hellenburg Ökle"


Hozzászólások száma : 424
Join date : 2013. Jun. 07.
Age : 20
Tartózkodási hely : Ahol szükség van rám

Karakter információ
Kaszt: Lovag
Szint: Elérhetetlen
Tapasztalat:
777/777  (777/777)

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Quermos Ashor on Szer. Dec. 23, 2015 7:00 pm

jön is a kövi adag, ezúttal receptek

Név: Altatószer
Leírás: Egy oxigénnel kapcsolatba lépő folyadék, mely fiolába zárva halványkék színű. A folyadékkészítés után, még nem használható, ugyanis legalább 3 óra kell, ahhoz, hogy az összetevők összeérjenek, kifejtsék hatásukat. A pihentetés után, ha levegőt ér, füstszerű felhőt képez.
Hatás: Belégzés után elnehezíti az emberek tudatát, nehezebbé téve a gondolkodást, és minél többet lélegez be, annál valószínűbb, hogy a méreg teljesen kiüti. Az mérget belélegzők akár 4-5 órákat is aludhatnak, és semmire sem képesek felébredni.

Név: Mandragóra Kivonat (Édes Álom)
Leírás: színtelen, szagtalan, édes folyadék
Hatás: A szervezetbe jutva egy-két óra múltán álomba meríti az egyént, aki látszólag csak a fáradtságtól pihen le. A méreg azonban eközben folyamatosan dolgozik, „elaltatva” a szerveket, ami emiatt nem képesek tovább normálisan működni. Ha a használó nem kap 1 napon belül ellenszert az agya is megpihen… örökre. Nagyon sunyi méreg, mert külső szemmel nem látható, hogy az egyén meg van mérgezve.
Mellékhatás: Ha a mérget el is távolítják a szervezetből, akár több napig is érezheti az egyén a kóválygást.

Név: Alvadást gátló Méreg
Leírás: Színtelen, szagtalan, kissé sűrű folyadék, melyet kesernyés íze miatt, inkább fegyverre szokás kenni.
Hatás: A mérgezett egyén sebe nehezebben hegesedik, nagyobb eséllyel vérzik el egy olyan vágástól, melynek már régen be kellett volna alvadni.
Mellékhatás: Erős szédülés, rosszullét (vérveszteség).

Név: Rontópor
Leírás: Fehér, finomtapintású por, melyet nedvességmentes helyen kell tartani.
Hatás: A kiszárított és megőrölt összetevőket a célszemély arcába fújjuk, mely nedves felülettel érintkezve (pl szem, száj), maró, zavaró anyagokat juttat az idegekbe.
Mellékhatás: Szembe jutva ideiglenes látászavart, vakságot, szájüregbe kerülve a nyelőcső megduzzad és légszomjat okoz.

Név: Robbanópor
Leírás: Fekete, szúrós szagú, mérgező por
Hatás: Robbanópor tűzzel érintkezve magas hőtermelést követve felrobban. (csak robbanóanyagként használható, hisz a lőfegyver technika még nem olyan fejlett ebben a korban)

Név: Vágycsepp
Leírás: Halványrózsaszínű folyadék, édeskés illattal, és ízzel
Hatás: A szert főképp vágyfokozásra használják, de kisebb mennyiségekben a tárgyalások „megkönnyebbítésére” is lehet használni, hisz másik fél hirtelen olyan vonzónak talál minket.
Mellékhatás: A szer gyakori fogyasztása hormonzavarokat okozhat.

Név: *Szörny*-csali
Leírás: Egy üveggolyóbis, melybe áttetsző folyadék folyik.
Hatás: A csalit összetörve a levegő hirtelen megtelik az folyadék illatanyagául szolgáló lény hormonillataival, melyre a közelben tartózkodó tüzelő (vagy csak éppen pajkos kedvében lévő) állatai, nemtől függetlenül. A szer tökéletes vadászathoz, vagy ha csak azt akarjuk, hogy a felhergelt állatok szétzilálják meglepett ellenfelünk.
Megjegyzés: A csalihoz szükségünk van a cél állat, szörny vérére, melyből kinyerhetjük a szükséges anyagokat. A készítéskor fel kell tüntetni milyen lény vérét, használjuk és ehhez híven írjuk át a *szörny* részt (pl: Nyálka-csali). Ember vér használatával a közelben tartózkodó Vámpírok ellenállhatatlan illatot éreznek.
avatar
Quermos Ashor
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap

Hozzászólások száma : 196
Join date : 2015. Sep. 02.

Karakter információ
Kaszt: Nekromanta
Szint: 3.
Tapasztalat:
2200/2500  (2200/2500)

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Skadi von Himmelreich on Szer. Dec. 23, 2015 7:25 pm

Na, megint én, a kedvenced, igaz?

Altatószer:
Így elfogadható, csak annyi, hogy erős fizikai fájdalomra ébredjenek fel az illetők. Összetevők: Sósav, Angyaltrombita, Lapályi murok, szint 3.

Mandragóra kivonat: Minthogy a mandragóra nálunk egy igen hatékony gyógynövény (keress csak rá itt: http://questforazrael.hungarianforum.net/t33-osszetevok-es-bolt]Link), ezért maradjon csak Édes Álom. Bár Mandragórát használhatsz benne, csak a kivonat volt azért túlzás. Jó lesz. Összetevők: Mandragóra, Lapályi Murok, Dongóméreg. Szint: 3

Alvadást gátló méreg: Érdekes ötlet, fogják majd szeretni a Nebelturmok, ha megveszik tőled a receptet. Elfogadva. Összetevők: Bürök, Ektoplazma, Szint: 2

Rontópor: Tök jó, kifejezetten tetszett. Mehet. Összetevők: Dongóméreg, Gyöngyvirág. Szint: 1.

Robbanópor: A lőport egyelőre hanyagoljuk, később majd lesz, addig ne zargassuk. Lehet ott mással is robbantani.

Vágycsepp: Érdekes, egész jó. Átment. Összetevők: Angyaltrombita, Gyöngyvirág, Barlangi tinóru, Szint: 1.

Szörny-csali: Hümm... Egyelőre így átgondolást igényel, de ne vessük el az ötletet. Legalább 2-es szintű lenne, szóval még ráér. De az ötlet érdekes. Tartsd észben!
avatar
Skadi von Himmelreich
"Hellenburg Ökle"


Hozzászólások száma : 424
Join date : 2013. Jun. 07.
Age : 20
Tartózkodási hely : Ahol szükség van rám

Karakter információ
Kaszt: Lovag
Szint: Elérhetetlen
Tapasztalat:
777/777  (777/777)

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Quermos Ashor on Vas. Feb. 07, 2016 9:42 pm

Név: Marionett bábu
Szint:
Ár:
Leírás: A nekromanta képes összeköttetésbe lépni egy zombijával vagy csontvázával. Ez úgy néz ki, hogy a nekromanta tudata teljes mértékben átveszi az irányítást a zombi test fölött. Bár a nekromanta eredeti teste olyan állapotba kerül, mintha elájulna, valójában csak annyi történik, hogy az agy parancsait nem az eredeti, hanem a gazdatest kapja meg. Míg a mágia meg nem szűnik (nekromanta feloldja, gazdatest elpusztul, vagy az eredeti testet megölték) a nekromanta a zombi szemével lát és az ő környezetét hallja.

Név: Feloldozás
Szint:
Ár:
Leírás: A nekromanta képes "feloldozással" szolgálni szellemeinek, ami annyit tesz hogy akár egy mágikus bombát, szimplán felrobbantja. A szellem "halálakor" a szélrózsa minden irányába egy különlegesen fagyod felhőt bocsájt ki, mely elfagyasztja, elzsibbasztja az emberi izomzatot.

http://shyamshriram.com/wp-content/uploads/2013/10/ZombieGoblin.jpg
Név: Goblin zombi
Szint: 2???
Ár: 1500???
Leírás: A goblinzombik, bár idézés szempontjából a csontváz felett állnak, valójában ők a leggyengébb kategóriájú élőhalottak. A goblin zombik nem túlzottan erősek, sőt nagyon is törékenyek, és bár átlagos csontváznál gyorsabbak, nem képesek egyedül olyan kárt okozni, mint egy csontváz. Ám ezt befolyásolja a goblin nevetségesen alacsony mágikus költsége, ugyanis egy-egy goblin idézése nem szív le annyi mágikus energiát, mint a csontváz. Bár ez a legkönnyebben idézhető élőholt, igen nagy csoportokat is létre tudunk hozni. Általában ezek a lények alkotják az előcsatározó éket, hisz könnyű pótolni, nem túl költséges, és nagy számban könnyen lefáraszthatja az ellenséget hiába könnyű kiiktatni. A fegyvereik élőholtakra jellemző méreggel van átitatva. 2-es szinten maximum 2 idézhető, majd szintenként +1.

Név: Szilánkmező
Szint: 6
Ár: 3500 váltó
Leírás: A technika nagyban hasonlít a ”Csontszilánk vihar” mágiára, ám itt azzal ellentétben, itt a a nekromanta egy adott területen idézi meg a szilánk vihart, mert a földből az ég felé tör fel elég nagy lendülettel. Mivel az emberek többsége alulról nem védekezik elég csúnya sebeket is okozhat, pláne ha egy-egy szilánk rést talál a vérteken. A mező hatóköre 3 méter, és 5 másodpercig szúrja a hegyes és éles csontszilánkokat. Jól páncélozott ellenségekre is veszélyt jelenthet.
avatar
Quermos Ashor
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap

Hozzászólások száma : 196
Join date : 2015. Sep. 02.

Karakter információ
Kaszt: Nekromanta
Szint: 3.
Tapasztalat:
2200/2500  (2200/2500)

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Darrakard on Vas. Feb. 07, 2016 9:44 pm

Marionett bábu - 3.szint, 2000 váltó
Feloldozás (sick name brah) - 4.szint, 2500 váltó
Goblin zombi - 2 szint, 1500 váltó
Szilánkmező - 6 szint, 3500 váltó
Meg fogom én még bánni a gyors értékelést *sóhajt*
avatar
Darrakard
a Démoni Írnok
a Démoni Írnok

Hozzászólások száma : 646
Join date : 2013. Jun. 07.

Karakter információ
Kaszt: Írnok
Szint: Elérhetetlen
Tapasztalat:
666/666  (666/666)

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Quermos Ashor on Csüt. Szept. 22, 2016 4:47 pm

Név: Holtak Szava
Leírás: Használathoz két, teljesen ép és „egészséges” csontvázra van szükségünk, melyről teljes mértékben el kell távolítani a maradék húst. Ezután egy hatszög alakú obszidián kristályra van szükségünk, melyet a valamilyen úton, módon a koponyába kell illesztenünk (legegyszerűbb az orrüregbe beleragasztani minimális gyantával. Ebbe a kristályba gyűjthetjük össze a mágiánkat, mely folyamatosan feltölti a koponyát, állandóan hívásra készen. A „hívás” a képesség specialitása. Ugyanis miután a használó és a társa a saját vérével felrajzol egy ötágú csillagot a másik személy koponyájára (mint tárgy) képes szinte bárhonnan elérni a másikat (szintx10 km). Ezek után, ha a használó úgy akarja, akkor le kell ülnie és mintha csak meditálna, kezét a szimbólumra rakva egy „másik világba zuhan” tudatilag. Ezzel egy időben a „hívott fél” koponyája remegni kezd, míg a másik keresi, ha ekkor ő is belép a „másik világba” képes kommunikálni az adott személlyel, akár emlékképeket is megoszthat vele, azonban ebben az állapotban képtelenek vagyunk hazudni (lényegében gondolatátvitel, amit meghazudtolni nagyon nehéz). Ebben az állapotban a használók magatehetetlenek, nem érzékelik a külvilágot, de éles fájdalom vagy fizikai hatás kiszakíthatja őket ebből a révületből. Csak azok kommunikálhatnak egymással, akik megosztották egymással a vérüket. Ha a koponya „társa” nincs a hatókörben a koponya hideg és olyan, mint egy átlagos csont, míg ha benn van, enyhén meleggé válik.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/98/93/66/9893662dff6d127d9295a1ca9129f2cb.jpg
Név: Csonttitán
Leírás: Egy gigászi élőholt, mely egy óriás maradványaiból épül össze. Bár ereje roppant hatalmas és az őket felépítő csontok vaskemények, rendkívül nehéz a megidézése, ugyanis két használó szükségeltetik, leginkább a méretek miatt. Bár a titánt képes akár egy személy is irányítani ezután, de ez esetben teljesen a titánra kell koncentrálnia, így a társa eközben fedezheti. Nehéz elpusztítani, de a mozgása lassú, lomha és mérete miatt könnyű eltalálni. Épületek szétroncsolására is alkalmas.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/1a/75/02/1a7502e0e3cd3b7b90a5c44b277286ea.jpg
Név: Élőholt massza
Egy különleges élőholt, mely lényegében slájm maradványokból és esetlegesen emberi húsmasszából van összetákolva. Bár nem képes osztódni, és elég lassú, de sűrű és savas teste rendkívül védelmet biztosít számunkra, főleg, ha ellenfelünket két slájm közé szorítjuk egy folyosón. A slájm méretei: 2 méter magas, 3 méter széle (alul felül, nagyjából 1,5-2 méter). Rugalmas teste ellenáll a fizikai támadásoknak, és mivel mágia tartja össze, lényegében csak szent, vagy mágikus támadássokkal lehet megsemmisíteni.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/c3/a8/92/c3a892cbe616cfc77b58a9ce9b1d5fbf.jpg
Név: Átkos
Leírás: Egy különleges és igen undorító zombi, mely kinézetben is könnyen elriaszthatja az embereket. Valójában azonban nem így van. Bár lassú a mozgása ezt egyensúlyozza három feje, és a testében állandóan mozgó csecsemőalakok. Bár látni csak a fejekkel lát, mindegyik torz „emberi” formájával képes hangot kibocsájtani, ami azért hasznos, mert a mágikusan felerősített hangja messzire hord és rosszullét, szédülés hatásaival sújtja az ellenfelet, mely annál intenzívebb, minél közelebb van az ellenfél (közvetlen közelről, akár az eszméletét is elvesztheti, ha nem bírja a strapát). Az Átkos csapása igen erős, bár inkább zúz, mint vág, ami fogai bár aprók, de hegyesek.

____________
fegyver pályázat:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/ed/56/c6/ed56c6745288b2b6e99a7cdfad6a4b97.jpg
Név: Holtak Irányzéka
Leírás: Vasfából készült nyél, mely akár a kardcsapásnak is ellenáll, a vésetekkel, különleges mágiákkal ellátott ásófej szinte tökéletesen van hozzáillesztve a nyélhez, mely végett nem lehet egyszerűen lecsapni róla. A vésetek lila fénnyel kezdenek el világítani, ha aktiválják a mágiáját.
Képességek:
Záradék
A használó a földbe szúrja az ásót, mely ezután (szintx1 méteres körzetben) lebénítja a nála alacsonyabb rendű (ellenséges) élőholtakat. Azonban csak azokat képes megbénítani, amelyeket ő is képes használni, a többit csak lassítja valamivel, a nálánál nagyobb szintű holtakra nincs hatással. A hatókörön belül a föld tompa fénnyel izzik. Minél több az ellenség annál több energiát igényel.
 
Halálhozó
A lapát hegyén lévő rovás segítségével, ha a célszemély halálát az ásónak köszönheti, kevesebb költség segítségével, akár rögtön fel is éleszthetjük Zombiként. (beleszámít az alap zombi keretbe)
 
Porladás
A lapát kifejezetten hatásos más holtak ellen, ugyanis képes kisebb „kisülést” okozni az ellenfélbe jutva, így egy megvágott zombiból egy komolyabb vágás teljesen „kirobbantja” belőle az őt mozgató mágiát.

MEGSZERZÉSE KÉSŐBB EGYELŐRE KIADÁS, BESOROLÁS MIATT KÜLDÖM CSAK (képesség szintezés, árazás stb)
avatar
Quermos Ashor
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap

Hozzászólások száma : 196
Join date : 2015. Sep. 02.

Karakter információ
Kaszt: Nekromanta
Szint: 3.
Tapasztalat:
2200/2500  (2200/2500)

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Quermos Ashor

Témanyitás by Sponsored content


Sponsored content


Vissza az elejére Go down

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.