Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Kérdező vendégeknek

You are not connected. Please login or register

Johann von Nebelturm

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Johann von Nebelturm Empty Johann von Nebelturm on Szomb. Júl. 20, 2019 11:21 pm

Johann von Nebelturm

Johann von Nebelturm
Vámpír Toronyőr
Vámpír Toronyőr
Név:
Johann von Nebelturm
Faj:
Vámpír
Frakció:
Vámpír
Kaszt:
Nebelturm - Torony őr
Nem:
Férfi
Kor:
26

Kinézet:
Barna szem; nyakig érő illetve majdnem a szemébe lógó dús nagyon sötét barna kócos haj; kb. 184 cm magas; vörös, rongyszerű ruhába burkolja testét, amely dagad az izmoktól, de azért picikét látható rajta az étel szeretete

Jellem:
 Nem sorolható a legbarátságosabb emberek közé. Igyekszik nagyon udvarias és megfontolt lenni, de ha elborul az agya akkor csak a kard állíthatja meg. Szereti a jól elvégzett munka után pipáját szívogatni. Szereti zsákmányát beleépyteni abba amit készít. Nem szereti azt, ha valaki hozzá ér. Nem szereti ha valaki túlságosan magaslóról beszél, de ha elég dallamosan és költőiesen teszi, azt meg tudja bocsájtani. Szereti a költészetet és a zenét, éppen ezért jobb napjain lehet hallani, ahogyan énekel kovácsolás közben.


Ha netán gőggel szemedben ölni vágysz, vagy szelíd szellemed biztonságra vágy, bátran keress fel műhelyembe.

Műhely: Acél hús és fém karmok

+|+


Viktória



Passzív:
Név: Vérszomj
Leírás: Amikor Victoria retteg képes őt eluralni az őrület. Amikor ez bekövetkezik, ereje és sebessége kétszeresére nő 5 perc (10 kör) erejéig, ekkor azonban Johannon kívül az aktuláis társaira is rátámad, ha azok az útjába kerülnek. Ez után fél óráig katatóniába süllyed. Naponta egyszer használható, addig túlságosan kimerült lenne egy újabb tomboláshoz.

Tárgyak:

Név: Tőr
Típus: Félkezes
Leírás: A tőr egy sokoldalú eszköz mely az evéstől a gyilkosságig sok mindenre használható. Rendkívül gyors támadásokra alkalmas, azonban sebzése nem valami nagy, valamint védekezni szinte lehetetlen vele. Így főképp olyanok használják, akiknek más a fő fegyvere, esetleg mérhetetlenül pontosan és gyorsan harcolnak.
Kritérium:0 -

Név: Köpeny
Típus: Vért (Könnyű)
Leírás: A törzse, derekat fedő, gyakran hosszú szárú vastag ruhadarab, mely minimális védelmet nyújt a vágások, szúrások, ütések ellen. Varázslók kedvelt viselete.
Kritérium: -

ET









--|------


Eszközök, Puncélok, Ékszerek és kiegészítők



Eszközök



Név: Pöröly
Típus: Kétkezes
Leírás:  A csatakalapács kétkezes változata, hosszú markolatra erősített, sokszor olyan súlyos fejjel. Nagy erejű harcosok körében közkedvelt fegyver.
Kritérium: -

Név: Örökség
Típus: Kiegészítő
Leírás: A halottak minden hozzájuk közel álló élőre szoktak hagyni valamit, kisebb-nagyobb apróságokat, emlékezetes tárgyakat. A barátod rád is hagyott valamit: egy különleges, meglepően apró kalapácsot, ami annál nagyobb mágiát rejt magában. Amennyiben Johann ezt a kalapácsot valamilyen fémhez érinti és képes 3 másodpercig (1 kör) rajta tartani (úgy, hogy közben Johann is fogja és koncentrál) utána az adott fém engedelmeskedni fog Johannak, és úgy képes formálni azt a Nebelturm, a puszta akaratával mintha agyag lenne, 5 teljes percig (kb. 6 kör). Vonatkozik megmunkált fémekre, ötvözetekre, de nyers ércekre nem. Használat után 1 napig pihentetni kell a tárgyat.

Név: Jack o’ Lantern
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy tarlórépa lámpa, mely a gazdája által belefaragott arcot viseli. Amikor gyertyát tesznek bele, tőle tíz méterre éles fényt bocsát ki, aminek közvetlen fénye irritálja a démonokat és a nekromanták által idézett lényeket. A lámpa a szellemeket is elűzi, így azok, míg a gyertya ég nem léphetnek tíz méternél közelebb a használóhoz. Ám ha a gyertya kialszik, az összes környékbéli élőholt megpróbál a közelébe férkőzni, akár mesterük parancsa ellenére.  Küldetésenként kétszer gyújtható meg, s egy egyeztetés erejéig tart.
Kritérium: Csak sötétben használható




Puncél



Név: Mellvért
Típus: Vért (nehéz, a sok katona nyög belé)
Leírás:  Egy fémből készült a törzset védő páncél. Vágások ellen effektív, azonban nagy súlya van.
Kritérium: -

Név: Láncing
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy láncszemek egymásba fűzéséből kialakított páncél, melyet fém páncélok és köpenyek alá, illetve bőrpáncélok alá vagy fölé is fel lehet venni. Növeli a védelmet, de ezzel arányosan lassítja viselőjét.
Kritérium: -




Ékszerek



Név: Amalgám nyakék
Leírás: A vámpírcsaládok féltve őrzött titka, egy külnleges ékszer amely képes megóvni a viselőjét a napfénytől. A viselője mágiája eggyel csökken mindaddig, amíg hordja. A nyakék aktiválása és inaktiválása egy Egyszerű pecsét alapú mágia, mely egy kört vesz igénybe. Használatához nem kell fizikailag érintkeznie a vámpír testével, elég, ha teste bármely pontján viseli (nyakba akasztva, csuklóra tekerve, stb.). Nem számít bele a Kiegészítők limitjébe.
Kritérium: Csak vámpírok használhatják

Név: Kegyes hazugság
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy függő, ami egy apró karácsonyfát ábrázol. Ha valaki ártó hatást bocsát a tárgy birtokosára, az úgy fogja látni, mintha sikertelen lett volna a varázslata. A hatás természetesen, ha máshogy nem védik ki, érvényes lesz a célpontra, csupán a használó fogja azt az illúziót látni, hogy valamit elrontott, ez pedig morált csökkenthet, vagy félelmet kelthet. Addig tart, amíg a tárgy birtokosa nem cselekszik ártó szándékkal, de minimum egy, maximum négy körig fejti ki hatását. Játékonként egyszer használható.








Alapanyagok



Név: Nikkel
Leírás: Jól alakítható fém, jellemzően ötvözetekben használják. Ez az oka anak, hogy bár viszonylag ritka, mégsem túl drága. Rozsdamentes acélok készítésére is használják. Egyetlen komoly hátránya, hogy fémallergiát válthat ki.
Fellelhetőség: Külszíni fejtésekNév:

Név: Ólom
Leírás: Puha nehézfém, széles körű felhasználtsággal. Remek ötvözőanyag.
Fellelhetőség: Bányák

Név: Akvamarin
Eladási ár: 180 váltó
Leírás: Világoskék berillium-alumínium-sziklát, színe lehet kékes és türkiz is. A tájékozódás kövének tartják.

Név: Arany
Leírás: Ritka nemesfém, a gazdagság fő szimbóluma. Különleges affinitása van a mágikus tárgyakhoz és bűvigékhez, ezért ékszerek, mágikus fegyverek kedvelt anyaga. A benne található drágakövek, gyöngyök és egyéb mágikus tulajdonságú tárgyak képességeit ezért kétannyiszor lehet használni, mint azt az adott időintervallumon belül lehetne. Ezt az adottságát az arany ötvözve is megtartja. Ötvözhetö rézzel, ezüsttel, nikkellel, ónnal.
Fellelhetőség: Folyóvizek lassabb szakaszain aranyrögök, bányák, aranytárgyak, templomromok

Név: Gránit
Ár: 250 váltó
Leírás: A gránit a leggyakoribb mélységi kőzet, a gyémánt után a legkeményebb anyagként van számon tartva. Kedvező tulajdonságai miatt az építkezésekhez használják gyakran, illetve a bájolók is kedvelik.
Fellelhetőség: Boltban vásárolható, hegységi gránitfejtőkben


Név: Hosszú markolat
Ár: 15 váltó
Leírás: Egyszerű markolat, kétkezes fegyverek alkotórészei.

Név: Rövid Markolat
Ár: 10 váltó
Leírás: Egyszerű markolat, egykezes fegyverek alkotórészei.


Név: Trollháj
Eladási ár: 250 váltó
Leírás: ragacsos zsír, mely a trollok testét tartja melegen. Nagyon gyúlékony.
Fellelhetőség: Trollokból kinyerhető

Név: Len
Eladási ár: 200 váltó
Leírás:A len piciny, kék virágú fűféle, magjából sajtolt olaja kedvelt védőanyag a fából készült bútoroknak illetve bájolási metódusok alapanyaga is.
Fellelhetőség: Bárhol, füves területeken

Név:: Útilapu
Eladási ár: 100 váltó
Leírás: Az útilapu vagy nagy útifű széles levelű lágyszárú, az útszélek gyakori kísérője.
Fellelhetőség: Bárhol, füves területeken

Név: Barlangi Tinóru
Eladási ár: 50 váltó
Leírás: Egy nagyon gyakori gombafajta, melynek fő ismertetőjegye a nagy, fehér, kicsi "kráterekkel" tarkított kalapja. Jó az illata és finom is.
Fellelhetőség: Boltban vásárolható, barlangok




Receptek



Név: Bevonat
Alapanyag: fém
Tanulás: 100 váltó
Leírás: Ötvözés során a fémek elvesztik különleges tulajdonságaikat. A kovács fémek ötvözése helyett az egyikkel egy vékonyabb rétegben bevonja a másikat, így a fegyver, vagy vért megkaphatja olyan fémek előnyös tulajdonságait is, melyek puhaságuk, vagy ritkaságuk miatt nem használhatóak fel tiszta formájukban. Ezzel a képességgel a megfelelő fémet felhasználva csorbult, törött, megsérült, kopott eszközök is javíthatóak.

Név: Tőr
Típus: Félkezes
Leírás: A tőr egy sokoldalú eszköz mely az evéstől a gyilkosságig sok mindenre használható. Rendkívül gyors támadásokra alkalmas, azonban sebzése nem valami nagy, valamint védekezni szinte lehetetlen vele. Így főképp olyanok használják, akiknek más a fő fegyvere, esetleg mérhetetlenül pontosan és gyorsan harcolnak.
Kritérium:

Név: Egykezes kard
Alapanyag: fém, rövid markolat
Tanulás: 100 váltó
Típus:Egykezes
Leírás: A kard és a tőrnél hosszabb, de a hosszúkardnál kisebb méretű vágófegyver, mely gyors támadásokra alkalmas alacsony sebzéssel és minimális védekezéssel.
Kritérium:-

Név: Pöröly
Alapanyag: fém(2), hosszú markolat
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kétkezes
Leírás: A csatakalapács kétkezes változata, hosszú markolatra erősített, sokszor olyan súlyos fejjel. Nagy erejű harcosok körében közkedvelt fegyver.
Kritérium: -

Név: Láncing
Alapanyag: lánc(3), fém
Tanulás: 250 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy láncszemek egymásba fűzéséből kialakított páncél, melyet fém páncélok és köpenyek alá, illetve bőrpáncélok alá vagy fölé is fel lehet venni. Növeli a védelmet, de ezzel arányosan lassítja viselőjét.
Kritérium: -



ml,



(Út: Az Iparos Útja)

Passzív:

Személyes passzív: Kollekció
Típus: Passzív
Erősség: -
Leírás: Johann életét arra tette fel, hogy kovácsművészetében mindenkit túlszárnyaljon, és mi más szolgáltatna erre jobb alapot, mint az elődök nagy művei? Ezzel a passzívval Johann képes bármilyen fegyvernek és páncélnak elkészíteni a pontos másolatát annak minden mágikus és nem mágikus tulajdonságával egyetemben, amennyiben saját szemével látta az eredetit (valamilyen canon IC játékban). Amennyiben szeretne valamit lemásolni keresse fel bármelyik mesélőt, akitől megkapja a pontos receptet. (Igen. Ha megtalálod Azrael kardját le fogod tudni másolni.)




Kovács



Mód: Egyszerű
Tanulás: - (Aki fegyverkovácsolást tanul, ezzel kezd)
Árnövekedés a kész fegyverben: 100 váltó
Leírás: A legalapvetőbb mód, az így készült fegyver teljesen a hatékonyságot helyezi előtérbe, mellőzve a díszítéseket és az esztétikát. ennek ellenére az így készült fegyverek tökéletesen használhatóak, csupán díszfogadásra nem épp megfelelő viseletek.

Név: Figyelő szem
Ár: -
Tanulás: Csak mesterséggel rendelkező karakterek tanulhatják meg
Leírás: A szakképzett mesterember ösztönösen észreveszi a szakterületéhez használt hozzávalókat a kalandjai során, így valahányszor nyersanyagjutalomban részesül, azok közül legalább egy darab garantáltan olyan lesz, melyet szakmájához fel tud használni.

Mód: Műremek
Tanulás: - (A karakter 20 bármilyen fegyver elkészítése után automatikusan a birtokába kerül)
Árnövekedés a kész fegyverben: 300 váltó
Leírás: Az egyszerű kovácsok számára elsajátítható legjobb fegyverkészítési forma, tele díszekkel, kiváló minőségben. Az így készült fegyverek viselői általában a felsőbb társadalmi rétegekhez tartoznak. Ilyen módon a fegyver kinézete teljesen személyre szabható, ezzel új tulajdonságokat adva neki (azonban a fegyver alapkoncepcióját megtartva). Használható bármely faji megmunkálási móddal együtt.

Név: Alkudozás
Ár: 1000 váltó
Tanulás: -
Leírás: A karakter képes váltóra pontosan megállapítani egy adott tárgy értékét, már amennyiben tisztában van a tárgy minden tulajdonságával. Ezzel együtt remekül tud alkudozni is, amit kamatoztathat a küldetések során, emellett pedig a kalandok alatt felbukkanó vándorkereskedőktől és kétszer annyi ritka nyersanyagot vehet ugyanannyi váltóért.





Faji



Név: Vérszívás
Szint: 1.
Ár: A vámpírok kezdéskor megtanulják.
Típus: -
Leírás: A vámpírok alapképessége, valamilyen fő artériából lehetséges, és hozzá kell férni, hogy kivitelezhető legyen. Ha sikeres, az ellenfél vérveszteség miatt jelentősen gyengébben fog harcolni, a vámpírnak pedig varázserőt tölt. Egy szívással 1 mágiapontnak megfelelő varázserőt lehet visszanyerni. Ekkor az áldozat szédülni kezd és legalább egy napnyi pihenésre van szüksége. Ha egy napon belül újra kiszívnak belőle egy mágia pontnyi vért, akkor a delikvens elájul, a 3.-nál meghal. A hagyomány azt mondja, hogyha a vámpír abban a pillanatban is szívja az áldozat vérét, amikor annak megáll a szíve, akkor a vámpír vele együtt hal. Még senki sem kockáztatott, hogy igazolja vagy cáfolja ezt a legendát.
Csak élőkből kiszívott vér tölt varázserőt, a halott test nem, legyen bármilyen friss.

Név: Éjszakai látás
Ár: 1500 váltó (Vámpírok és Sötételfek kezdéskor megkaphatják)
Tanulás: -
Leírás: Az éjszaka sok veszélyt és csapdát cipel magával, nem egy kalandor lelte már halálát a nem látott ragadozó által, mely a sötét lombok közül vetette magát reá. Emellett persze Veronia csodás hely, s a megfelelő főzetek és növények hosszútávon való fogyasztásának hála aki a képesség birtokában van, képessé válhat tisztán látni az éjszakában is, ha nem is nappali pontossággal, de pont annyira, hogy ne érje utol a veszte a kelleténél gyorsabban.




Kaszt



Torony őr

Nebelturm ág - Der Schmied

Név: Árnyborítás
Típus: Mágia
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A vámpír árnyakkal borítja egy, fémből készült felszerelését, amely így a feketeacél tulajdonságaival ruházza fel. Egyszerre csak egyetlen tárgyra lehet borítást tenni, de azon permanens, ameddig a vámpír nem teszi át valami másra.

Név: Éjszilánkok
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: IIa.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás:
Egyszerű pecsét
Leírás: A vámpír árnymágiával alkotott, éjfekete szilánkokat hoz létre a fegyveren, ami becsapódva csúnyán felsérti áldozata ereit. Vérzést generál.









O|O



Pénz



Bevétel



1000 váltó (Élmény vetélkedő)
1000 váltó (Élmény)
300 váltó (Harangvirág eladása egy jószívű barátnak)
200 váltó (Vyrathnak kard)
7000 (Frau Wilhelmina adománya egy szép fáért)
1500 (Azonnali)
1000 (Ajándék a mikulástól)
1500 (Azonnali)





Kiadás



- 535 váltó (Vásárlás)
- 10 váltó (Vásárlás)
- 100 váltó (Határ átkelés?)
- 2500 váltó (Képesség vásárlás)
- 2090 Váltó (Vásárlás)
- 200 váltó (Vásárlás Jozeftől)
- 1000 váltó (Képesség vásárlás)





Összesen: 6765 váltó


Exp.:



100xp (Élmény vetélkedő)
100xp (Magánjáték)
100xp (Magánjáték)
100xp (Élmény)
100xp (Magánjáték)
100xp (Magánjáték)
150xp (Azonnali)
100xp (Magánjáték)
150xp (Azonnali)
150xp (Magánjáték)
100xp (Ajándék a mikulástól)
100xp (Magánjáték)



Összesen: 1350 xp

Szint: 3

Az Iparos Útja:

O|O Pénz és Exp.O|O



°_°


Előtörténet: Elfogadva








Magán játékok



2019 július 21 - Az első látogató - Lezárva

2019 Augusztus 02 - Össze sodor a szél - Lezárva

2019 Augusztus 13 - Decoratio -Lezárva

2019 Augusztus 22 - Láncok és lények - Lezárva

2019 Augusztus 29 - Nebelturm kriptája nyugtalankodik -Lezárva


2019 November 29 - Lehetőségek... - Lezárva





Küldetések


2019 Augusztus 22 - A hátratolt helyőrség -

2019 Szeptember 19 - Vámpír Frakció Küldetés  -






A hozzászólást Johann von Nebelturm összesen 6 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Aug. 24, 2019 6:13 pm-kor.

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.