Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Kérdező vendégeknek
Játékostárs kerestetik

Szer. Szept. 02, 2015 10:01 pm by Darrakard

Ha valaki esetleg ismerkedésre, küzdőtéri párbajra vagy bármi egyébre tárat keresne, itt …

Comments: 55

Magánjáték és PvP Zárás

Vas. Május 15, 2016 8:17 pm by Ciel Eisenschnittel

A topik létrehozásának oka, hogy szépen számon lehessen tartani, hogy kinek mikor van igénye …

Comments: 66

Aktuális azonnalik

Kedd Dec. 13, 2016 10:03 pm by Serene Nightbough

Sziasztok!

Hogy könnyebb legyen nyomon követni, hogy mikor van kiírva új azonnali és hova …


Comments: 42


You are not connected. Please login or register

Zramon

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1 Zramon on Szer. Dec. 09, 2015 5:46 pm

Zramon

avatar
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap
Név: Állati reanimáció
Leírás: Apja könyvét lapozgatva, Zramon talált egy részt, ami leírja, hogy nem csak emberi maradványokat képesek feltámasztani, hanem állatokét is. Ennek segítségével állati élőholtak hívhatók „életre”, akik ugyanazon a módon szolgálják gazdájukat, mint a „sima élőholtak”.

Név: Állati reanimáció - Csontváz állatok
Szint: 1.
Ár:
Leírás: Csontváz állatok létrehozása. Minél magasabb a karakter szintje, annál nagyobb állatok idézhetők le, így 1-es szinten csupán házi macska nagyságig lehet ezt megtenni. Az állatok fogai és/vagy karmai ugyanazt a mérget tartalmazzák, ami a sima Csontváz szolgák kardján található.*

Név: Állati reanimáció - Zombi állatok
Szint: 3.
Ár:
Leírás: 3. szinttől képessé válik zombi állatokat létrehozni. Kevésbé kemények, mint a sima zombik, ám pofájukból zöldes színű füst kavarog, ami egy lassan ható méreg. Ha valaki belélegzi, egy bizonyos idő után – ez függ a célponttól, fizikai állapot, egészség stb – hallucinálni kezd, a világ hullámozni kezd körülötte, majd rémképek jelennek meg legmélyebb félelmeiből.

Név: Szellemekkel suttogó
Szint: 4.
Ár:
Leírás: A könyvet lassan betéve ismervén, Zramon képes a már elhullott emberek testébe egy rövid ideig nekromanta mágiát fecskendezni, ami lehetővé teszi számára, hogy szóra bírja a halottakat, független attól, hogy mióta halottak. Értelem szerűen minél több ideje fekszik valaki a sírban, annál több energia kell hozzá, és annál kétségesebb maga a procedúra. Tökéletes technika olyankor, ha valamit meg kell keresni, de az „informátor” már halott.

Név: A halál érintése
Szint: 6. (7.?)
Ár:
Leírás: Zramon a környezete felé irányítja a nekromanta mágiát, amely lehetővé teszi számára, hogy elvesze az életet a környezetéből, így terméketlenné téve a talajt, elrohasztani a növényeket, valamint beindítja a bomlási folyamatot élőlények esetében is, ami eleinte lassú, így a célpont túlélheti, de magasabb szinten gyorsabb és gyorsabb lesz.

Név: Lélek vándorlás
Szint: 7.
Ár:
Leírás: A lélekelnyelés egy módosított változata. A dolog lényege, hogy a nekromanta, vagy valamelyik szolgája által megölt egyén lelkét kiszívja, ám nem fogyasztja el, hanem egyszerűen egy másik testbe helyezi, így adva neki egy második lehetőséget az életre. A dolognak van viszont néhány hátulütője:
- Emberi lélek nem ültethető más lénybe, mint pl állatba, tündébe stb, vica-versa,
- Démonokon nem működik, mert a a céljuk teljesen más, így a test kilökné a lelket, még ha démon-démon közötti kapcsolat jönne is létre,
- A feltámasztani kívánt lény, nem lehet 1 napnál régebb óta halott!,
Valamin még egy dolog: az, akit ily módon visszahoztak, és átesett lélekátültetésen, valamilyen formában kapcsolódni fog a nekromantához. Saját tudata lesz, saját gondolatai, ám a varázslat okán, a nekromanta mágiájának nyomata ott marad, és így egy különleges kötődés jön létre köztük, hasonlít az egypetéjű ikrek közötti kapcsolathoz. A nekromanta nem fogja tudni irányítani a feltámasztottat, nem fog tudni neki parancsokat osztogatni! De például közelről érzik egymást, a nekromanta tudni fogja, hogy feltámasztotta őt, a másik pedig tudni fogja, hogy ő az a bizonyos nekromanta, akit, mintha ismerne.

Felhasználó profiljának megtekintése

2 Re: Zramon on Csüt. Dec. 10, 2015 4:05 pm

Darrakard

avatar
a Démoni Írnok
a Démoni Írnok
Állati reanimáció: Csontváz Állatok: Elfogadva, 500 váltó
Állati reanimáció: Zombi Állatok: Elfogadva, 1500 váltó
Szellemekkel suttogó: Elfogadva, 2000 váltó
A halál érintése: legyen az inkább 8. szint, 4000 váltó
Lélekvándorlás: ezt kifejezetten érdekesnek találtam, ám kicsit le kell korlátozzam. A célpontod nem lehet 1 óránál régebb óta halott. Ezen kívül elfogadva, 3500 váltó

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net

3 Re: Zramon on Szomb. Dec. 12, 2015 11:05 pm

Zramon

avatar
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap
No, itt egy újabb adag:

Név: Féreg idézés
Szint: 9.
Ár:
Leírás: A halál nem csak önmagában jár. Sok fajta állatot vonz, dögevőket, kártevőket. Bogarak, férgek, rovarok és esetenként kígyók sokasága kerekedik fel a halál szagára, a könnyű préda okán. Zramon képes egy különleges élőholtat megidézni, ami ezekből a férgekből áll őssze, egy, komplex humanoid formát öltve. A ghoul-oknál valamivel gyengébb, és erőssége két dologban rejlik: mivel sok mindenből áll össze, így elpusztítása csak úgy megy, ha az őt alkotó állatok nagy részét elpusztítjuk, a másik, hogy komoly betegségek terjesztője, amik az egyszerű gyengeségtől a pestis szintűekig terjedhetnek.
Kép:

Név: A Kaszás
Szint: 10.
Ár:
Leírás: Egy nekromanta, ha élőholtat idéz, vagy varázsol, az mágiáját kifelé, a környezet irányába vetíti ki. Zramon képes megfordítani a folyamatot, és nem kifelé, hanem befelé, saját magán alkalmazni a nekromanta mágiát, ami egy élőholt formát kölcsönöz neki 10 percre. A teste és a méretei megnőnek, valamint élőholt fiziológia jellemzi, ami annyit tesz, hogy mágiával, illetve mágikus támadásokkal sebezhető, nyers acéllal azonban nem. (Ezt úgy kell érteni, hogy bár egy kard megvágja, és vérzik is, de különösebb hatása nem lesz rá, mintha nem történt volna semmi.)
Kiegészítés: A nekromanta mágia ilyesfajta használata kimerítő a testre és a szervezetre, ezért, ha túl sokat, vagy túl sűrűn használja, Zramon belerokkanhat, vagy akár bele is halhat. Erre a célra, illetve ezt elkerülendő, készít(ett) egy maszkot, ami nekromanta mágiával van átitatva, és egyfajta fókuszként szolgál Zramon számára, ezen mágia használatához.
Átváltozva:
A maszk:

Felhasználó profiljának megtekintése

4 Re: Zramon on Vas. Dec. 13, 2015 8:36 pm

Darrakard

avatar
a Démoni Írnok
a Démoni Írnok
Féreg idézés: A nekromanta mágia önmagában nem képes élő dolgoknak parancsolni, így ezt a képességet el kell utasítsam.
A Kaszás: Nos, morfondíroztam ezen egy darabig, és végül úgy döntöttem, elfogadom. De az a maszk ne egy failsafe legyen, a mellékhatás attól még megmarad, csupán a romlás sebessége lassul le. Ár: 5000 váltó

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net

5 Re: Zramon on Szomb. Jan. 02, 2016 1:11 am

Zramon

avatar
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap
Név: Szakítás
Szint: 5.
Ár:
Leírás: A nekromanta és a megidézett minion kapcsolatban vannak. Zamon ezt a kapcsolatot képes megtörni egy, a minionra festett/karcolt/vésett/ jellel. Egyetlen utolsó parancsot tud még neki adni, majd szabadon ereszti a lényt, legyen az emberi, vagy állati.

Felhasználó profiljának megtekintése

6 Re: Zramon on Szomb. Jan. 02, 2016 10:28 am

Darrakard

avatar
a Démoni Írnok
a Démoni Írnok
Elfogadva, 2500 váltó. Mellesleg ez egészen jó küldetésötleteket ébresztett bennem Very Happy

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net

7 Re: Zramon on Vas. Feb. 07, 2016 5:17 pm

Zramon

avatar
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap
Név: Wight
Szint: N/A
Ár: N/A
Leírás: A Wight is egy különleges élőholt, amit tündérekből hoznak létre, a kísértethez és a lidérchez hasonlóan. Mérete nem változik, és erőssége nem az apróságában van, hanem abban, hogy képes áthatolni szilárd tárgyakon, így könnyen használható felderítésre, illetve emberi testbe küldve orvgyilkossághoz sem utolsó.

Felhasználó profiljának megtekintése

8 Re: Zramon on Kedd Feb. 09, 2016 7:02 pm

Wight: Az orgyilkosságos része azért gyanús, de a többi stimmel. Azt hagyjuk ki a végéről. És akkor legyen 2. szint és 1500 váltó.

Felhasználó profiljának megtekintése

9 Re: Zramon on Csüt. Ápr. 21, 2016 8:48 pm

Zramon

avatar
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap
Név: Bábmester
Szint: N/A
Ár: N/A
Leírás: Zramon, a kezét mozgatja, mintha tényleg zsinórokon rángatná az élőholtjait, amik így kétszer gyorsabban mozognak az alap sebességükhöz képest. Passzív képesség

Felhasználó profiljának megtekintése

10 Re: Zramon on Kedd Ápr. 26, 2016 7:01 pm

Darrakard

avatar
a Démoni Írnok
a Démoni Írnok
Elfogadva, egy kis módosítással. Mint ahogy a bábmestereknél ez lenni szokás a zsinór véges hosszúságú, így a képesség csak szint*3 méteren belül alkalmazható és maximum két élőholton, lévén két kezed van.

Ui.: Most vettem csak észre, hogy bepályáztál egy wight nevű élőholtat én meg a krónikában is előszedtem egyet... Öhm... *awkward fejvakarás* Majd elsimítom a dolgot Very Happy


_________________
"And who are you, the proud lord said, that I must bow so low."
Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net

Ajánlott tartalom


Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.