Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Jozef Strandgut Kedd Márc. 26, 2024 7:29 pm

» Küldetés: Hogyan rajzolj határvonalat
by Wilhelmina von Nachtraben Hétf. Márc. 25, 2024 9:01 pm

» Rothadó kalász - Észak (V.I.Sz. 822. Ősz)
by Robin Holzer Szomb. Márc. 23, 2024 7:52 pm

» Várakozás a semmibe
by Kyrien Von Nachtraben Szomb. Márc. 23, 2024 11:26 am

» Sötétségből a fényre.
by Kyrien Von Nachtraben Szomb. Márc. 23, 2024 11:23 am

» [Magánküldetés] Rote Fenster hinter den Wänden (V.I.Sz. 822. Nyár)
by Nessaris Maera Csüt. Márc. 21, 2024 7:14 pm

» Kyrien Von Nachtraben
by Kyrien Von Nachtraben Csüt. Márc. 21, 2024 1:33 pm

» Toborzó irodák
by Kyrien Von Nachtraben Csüt. Márc. 21, 2024 1:31 pm

» Kyrien Von Nachtraben
by Waldert von Dunkelwald Csüt. Márc. 21, 2024 11:42 am


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Bestia Encyclopaedia

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Bestia Encyclopaedia Empty Bestia Encyclopaedia Pént. Dec. 18, 2015 10:57 pm

Isidor Bose

Isidor Bose
Zsinati Elnök
Zsinati Elnök

A világban forgolódó szörnyek általános leírásait találjátok itt. Ha van róla a topikok között bő leírás, olvasd el azt is!

~Bestia Enciclopaedia~

Slájm
Egy zselés, ragadós anyagból álló, mélyzöld színű, amőbaszerű lény, ami bárminek képes az alakját felvenni. Az erdőkben és romos épületeknél található. Amőba módjára is táplálkozik. Ragadozó, prédája embertől a szarvasig, méretétől függően bármi lehet. Szereti csapdába csalni az ellenfeleit úgy, hogy valaminek az alakját veszi fel. A gyenge pontja az élőlény közepében található szilárd, sejtmag szerű képződmény.
" A legrosszabb nem harcolni ezzel a valamivel, inkább lepucolni a ruhádról a maradványait. "
Joachim Klein, zsoldoskapitány

Sárkánygyík
Veronia-szerte elterjedt, macska méretű, szárnyakkal rendelkező gyíkszerű teremtmény, ami elég intelligens ahhoz, hogy megszelidítsék. Az emberek és a tündék előszeretettel használják vadászathoz. Ragadozó, tűhegyes fogaival támad az ellenségére.
"Sok előnye van a sólyommal szemben. Először is, négy lába van. Másodszor, egészben lenyeli a ház körül ólálkodó rágcsálókat."
Otto Wein kapitány

Goblin
Egy Veronia-szerte elterjedt, nem kifejezetten művelt, de intelligens élőlény, ami hordákba tömörülve él. Gyakran támadnak emberekre, de mivel fegyverzetük nem terjed a tőrökön és bunkókon túlra, nem kifejezetten veszélyesek. Fő erejük a mozgékonyság. Képesek a beszédre, bár minden nyelvet törnek.
" Csak egy legenda, hogy bármit arannyá tudnak cserélni. Ahhoz az kellene, hogy tudjanak olvasni, számolni és kereskedni."
August Stahlwald, királyi kincstárnok

Élőholtak
A játék során többféle élőholttal is találkozhatunk, és gyakorlatilag bárhol. Mágia tartja őket ebben a világban, legyen az egy nagy erejű varázslatból visszamaradt töltés vagy a nekromanták által használt ige. Fajtái:
- Csontváz: A legkönnyebben létrehozható, és ezzel leggyakoribbá váló élőholt. Csontokból és páncéldarabokból áll. Nem túl erősek, se nem gyorsak, fegyverük viszont egy nagyon veszélyes méreggel van megfertőzve.
- Zombi: A második leggyakoribb típus. A teljes emberi test hiány nélkül megtalálható benne annyi különbséggel, hogy tízszer ellenállóbb minden fajta sérülés ellen. Hátránya hogy kissé lassú, de ez nem azt jelenti, hogy képtelen támadások elől kitérni. Bármilyen fegyverrel rendelkezhet.
- Szellem: Az áldozat lelke, csak mágikus energiákból áll. Fizikai támadásokkal roppant nehéz sebzést okozni rajtuk, viszont ők maguk sem jelentenek túl nagy veszélyt a harcban.
- Kísértet: A csontvázhoz hasonló, vámpírok holttestéből alkotott lény, ami támadásaival elszívja ellenfele energiáját, majd azzal erősíti magát. Körültekintően kell csatába bocsátkozni ellene, hiszen nagyon veszélyes, de szerencsére nem túl gyakori.
- Lidérc: Erős mágusok lelkéből alkotott szellemszerű, fekete köpenyes alakok, akik egy különleges mágia, a lélektűz mesterei. Támadásaikkal nem okoznak fizikai sebzést, hanem a célpont tudatát, lelkét égetik el. Rettentően veszélyes ellenfelek, de ha egy mágus legyőzött egyet, és megszerzi a könyvét, akkor megtanulhatja a lélektűz irányítását. Természetben nagyon ritkák.
- Ghoul: A csatamező igazi rémei, nagy rangú tábornokok és királyok feltámasztott testei, amik gyorsak, erősek és sok ütést kibírnak. Kardforgató mindegyik, és gyakorlatilag verhetetlen. Csak trükköket felhasználva lehet legyőzni. Szerencsére természetben csak egy-kettővel találkozhatunk, de ezekhez is Veronia legsötétebb részein kell kóborolnunk.
" Ne becsüld alá a nekromantákat. Aki képes egymagában megostromolni egy várat, és be is venni, az nem a könnyű ellenfelek közé tartozik. "
Schwarz, hellenburgi parancsnok

Gólem
Mágikus lények, testük kőből van. Három méter magasak, és roppant erősek. Testük ellenálló, gyenge pontjuk az arcukat takaró kőréteg alatt elhelyezkedő mágikus pecsét, amit összetörve a gólem megszűnik mozogni. Ha elvesztik testtömegük egyharmadát, szintén megsemmisülnek.
" Nem hiába tanítják meg minden utcai suhancnak, hogy először az arcot célozzuk. Így talán életben maradnak, ha egy ilyen kőszörny jön velük szembe."
Otto Wein kapitány

Gargoyle
Egy szintén mágikus, kőből álló lény, ami hatalmas szárnyaival repülni is képes. Testük belsejét egy vörös, kristályokkal teli folyadék alkotja. Testét lila rúnák borítják, így könnyű észrevenni őket. Hosszúságra meghaladják az öt métert, és nagyon ellenállóak a fizikai támadásokkal szemben. Sikítás szerű hangot hallatnak, ami megzavarja az embert a koncentrációban, szédülést, fejfájást okoz, rosszabb esetben viszont akár eszméletvesztés is lehet belőle. Egyes mágusok szerint az alkímiában jártas démonok tudnak páncélokra a gargoyle-ok „vérét” felhasználva egyfajta bevonatot létrehozni, ami olyan keménnyé teszi azt, mint a gargoyle bőre, de mások szerint ez csak legenda.
"Mindig azt mondom az érdeklődőknek, hogy ha biztosítják az alapanyagot, akár ingyen is megcsinálom nekik a gargoyle-bőr borítást. Valahogy ez mindenkinek elveszi a kedvét."
Otto Reim, vándor alkimista

Tündér
20 centis átlagmagasságú, emberszerű teremtmények, akik hártyás szárnyaikkal képesek gyors repülőmanőverek végrehajtására. Minimális mágikus erő birtokában vannak, és állításuk szerint olyan tudást birtokolnak a világról, amit senki más. Éppen ezért gyakran jelennek meg a kalandozók előtt és adnak különböző tanácsokat, melyek vagy igazak, vagy nem. A tündéri tanács igazságtartalmára sajnos csak a döntő pont után jönnek rá a szerencsétlenek, amely legtöbbször már amúgy sem számít.

" Néhányuk tényleg segíteni akar. Legtöbbjük csak b*szakszik veled."
Reiner Nachtraben, kalandozó

Troll
A trollok hatalmas méretű, csekély intelligenciával rendelkező, szívós teremtmények elnagyolt emberi vonásokkal. Territoriális viszonyok között élnek és képesek bármit megtámadni, ami betéved nevetségesen nagy felségterületükre. Javarészt barlangokban vagy szurdokokba, esetleg mesterséges építményekben (hidak alatt, elhagyatott várromokban) tanyáznak, de időnként járőr körútra indulnak. Tanácsos elkerülni őket.

"Állítólag minden troll barlangban hatalmas halom kincs áll. Rögtön a kalandozók koponyái mögött."
Ciel von Eisenschnittel, felderítő

Óriás
Az óriások a trollokkal rokon, de azoknál majd' háromszor nagyobb lények, amik főként az északi kontinensrészen élnek. Intelligensek, de mivel gyűlölik mások társaságát, ezért agresszívek. Azt mondják, hogy a szívüknek elfogyasztása emberi ésszel felfoghatatlan erőt ad, de ez is csak egy népmese valószínűleg.

"Talán tényleg ad. Talán nem. De hát mégis ki a fene fogja kipróbálni?"
Joachim, falusi bölcs

Griff
Félig oroszlán, félig sas, repülni képes gyönyörű teremtmények, akik közelről viszont kevésbé megkapóak. Előszeretettel rabolják el az őrizetlenül hagyott haszonállatokat, élelmiszert de akár a gyerekeket is. Vad teremtmények, de ha tojás koruk óta emberközelben van, megszelídíthető. Olyan esetben is viszont csak a nevelőjének parancsait fogadja el, megülni pedig lehetetlen.

"Hidd el, többek ezek, mint nagyra nőtt sólymok. És többet is esznek."
Berthold, hegyi remete

Banshee
Más néven sikítószellem, a tündék erdeiben kóborló lélek, amely vérfagyasztó rikoltásaival rémiszti halálra az arra járó kalandozókat. Noha szellem, soha sem volt élőhalott, viszont energiát ugyanúgy szív az illető áldozatból, tehát érdemes elkerülni. inkább ijesztő, mint veszélyes.

"Ha nem lenne elég dolog, ami a frászt hozza az emberre egy sötét erdőben..."
Ciel von Eisenschnittel, felderítő

Imp
Apró, démon-szerű teremtmények, melyek általában erős démonok familiárisaiként tűnnek fel. Kicsik, vörösek, fejükből pedig két fekete szarv áll ki. Képesek mágiahasználatra, viszont elég gyengék. Eredetük ismeretlen, valamiféle kapcsolatot sejtenek a goblinok és köztük, de senki sem vette a fáradtságot, hogy ennek alaposan utánanézzen.

"Kit érdekel hogy mik ezek? Leginkább úgy is csak rugdosni jó őket."
Elyra, démon helytartó

Ahogy a világot sem ismerik teljesen, ez a lista sem teljes, úgyhogy néha érdemes visszatekinteni!

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.