Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Kérdező vendégeknek

Latest topics

» Cedrick von Nebelturm
by Jerobeam Today at 1:44 pm

» [Pályázatok] Bianca Brunner
by Jerobeam Today at 1:41 pm

» Küldetés: Vándorút
by Lothar von Nebelturm Today at 12:25 pm

» Cyne's Cauldron
by Johnny Wood Yesterday at 9:42 pm

» Kereskedősor
by Johnny Wood Yesterday at 9:39 pm

» Valkyrie Weaponry Fegyverkovács Üzlet
by Kristin Dalgaard Yesterday at 9:38 pm

» Árverések háza
by Kristin Dalgaard Yesterday at 8:59 pm

» Ékszerészet
by Tertullius Yesterday at 8:42 pm

» [Azonnali játék] Ho-ho-hóvihar
by Gerard D. Lawrenz Yesterday at 7:22 pm

[Küldetés] - Arachnophobia (Jelentkezés)

Kedd Szept. 25, 2018 6:00 pm by Hannes von Rotmantel

[img(983px,553px)]…

Comments: 11

Aktuális azonnalik

Kedd Dec. 13, 2016 10:03 pm by Serene Nightbough

Sziasztok!

Hogy könnyebb legyen nyomon követni, hogy mikor van kiírva új azonnali és hova …


Comments: 46

Magánjáték és PvP Zárás

Vas. Május 15, 2016 8:17 pm by Ciel Eisenschnittel

A topik létrehozásának oka, hogy szépen számon lehessen tartani, hogy kinek mikor van igénye …

Comments: 74


You are not connected. Please login or register

Pályázható NJK-k

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1 Pályázható NJK-k on Pént. Jan. 08, 2016 11:52 am

Jerobeam

avatar
az Isten Lángja
az Isten Lángja
"Ostobák! Nincs olyan, hogy magányos farkas!"
Reingard Schwarzjäger, vadász

Kalandorok ritkán járják egyedül a végtelen rónaságokat meg a trollok barlangjait, igen gyakran társulnak hozzájuk különböző útitársak vagy harcostársak. Ezeknek általában két fajtája van:

Harcképes: Olyan társak, akiknek jelentős ereje vagy képzettsége van harc terén, így ütközetek alatt nagy előnyt jelentenek. Belőlük egyelőre egy lehet minden játékosnak. Ide tartoznak a játszható kasztokat megtestesítő NJK-k, a nagyobb testű vagy veszélyesebb állati társak illetve az eddig ki nem dolgozott harcképes mesterségek űzői.

Kiegészítő: Olyan társak, akik egy ütközet alatt leginkább távol maradnak, ám azon kívül szórakoztatóak vagy hasznosak. Ide változatos segítő képességekkel (gyógyítás, javítás) rendelkező NJK-k, kisebb testű vagy kevésbé veszélyes állati társak és a hátasok tartoznak. Ezekből egyelőre kettőt birtokolhat minden játékos.

Speciális esetnek vehetőek a csatalovak, melyek ugyan önmagukban nem képesek harcra (legalább is nem jelentősre), de hatalmas előnyt jelentenek lovasuknak.

Az öt értelmes faj közül választott társakat pályázat formájában kell benyújtani, az állati segítőket pedig a megszabott árak kifizetése után lehet igénybe venni. Egyéb nem állati bestiának minősülő fajú társakat szintén pályázattal lehet érvényesíteni.



A hozzászólást Darrakard összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Feb. 03, 2018 12:52 pm-kor.

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net

2 Re: Pályázható NJK-k on Pént. Nov. 17, 2017 6:55 pm

Jerobeam

avatar
az Isten Lángja
az Isten Lángja
„Ne merészelj kinevetni! Vagyok oly erős, mint vitéz lovagom!” – Albert Freigald, fegyverhordozó


A szövetségesek is erősödnek útjuk során, akárcsak a kalandor, aki mellett harcolnak. Elfogadását követően minden NJK a játékosával megegyező tapasztalati pontot szerez minden olyan kalandért, élményért, és egyéb játékért, melyben aktívan részt vett. Rendhagyó módon minden szövetséges a nulladik szinten kezd, 0 TP-vel. A maximális elérhető szint számukra az 5. szint. Természetesen a szövetségesek kalandjainak alakulását, valamint a megszerzett TP-t, tárgyakat, képességeket az adatlapon ugyanúgy vezetni kell.

1. szint 1000-2500 TP
2. szint 2500-4000 TP
3. szint 4000-5500 TP
4. szint 5500-7000 TP
5. szint 7000 TP

A szövetségesek ugyanúgy tanulnak új képességeket is, amikor szintet lépnek. A játékos karakterekhez hasonlóan elfogadásukkor egy személyes passzív képességgel, esetenként egy aktív képességgel indulnak, melyet a pályázatot elfogadó mesélő ad nekik.

Későbbiekben minden szintlépést követően egy, az éppen meglépett szintnek megfelelő erősségű képességet kap az NJK (tehát első szinten egyest, második szinten kettest, és így tovább). Ez a képesség kerülhet ki a szövetséges kasztjának alap képességei közül, de akár pályázat formájában beadott, teljesen új képesség is lehet.
A szövetséges képességei pont ugyanolyan változatosak, mint kalandor társuké, azonban fontos kiemelni, hogy míg a Harcképes társak bármilyen jellegű képességet birtokolhatnak, a Kiegészítő NJK-k csupán védekező, vagy egyéb kiegészítő jellegű képességet kaphatnak, melyeket csatában nem lehet felhasználni (elvégre ők nem rendelkeznek jelentős harcértékkel).

Az NJK a szintlépés után, szintenként, a három megadott különböző fajtából, kiválaszt egyet: Támadó, Védekező vagy Kiegészítő (avagy angolul Attack, Defense, Utility)



Ez meghatározza, hogy mégis milyen képességet tudhat majd a magáénak. Itt a kasztjában megadott, a megengedett szintnek megfelelő képességet választhatja, (tehát 1. szinten egy 1- szintű képességet). Ha az adott szintre a kaszt képessége nem sorolható be a három típus közül abba, amelyt a játékos szeretne az NJK-jának, akkor lehetőség van, egy képesség bepályázására, melynek meg kell felelnie az ahhoz a szinthez tartozó erő, és szinti követelménynek. (Pl: Egy orgyilkos védekező/Defense képesség)
Egy szinthez, csak egy a szinttel megegyező képesség köthető, így nem lehet második szinten újonnan egyes szintűek közül választani.
Mivel maximum egy harci NJK lehet, ezért előre ki kell választani, hogy kik lesznek azok. A többi NJK aki nem tartozik a harci NJK-k közé, nem választhat támadó képességet, csakis a maradék kettő fajtából válogathat.
A képességet ugyanúgy meg kell vásárolni a meghatározott váltó áron.

A szövetségesek ugyanúgy tanulhatnak kasztfüggetlen képességeket, ám ez beleszámít a játékos karakterének limitjébe. Így egy karakter és a szövetségesei összesen annyi kasztfüggetlen képességet birtokolhatnak, mint a játékos karakter szintje. A faji alapon és kasztok számára kezdésként elérhető képességeket természetesen kezdésnek megkapják a szövetségesek is. A faji képességeit minden szövetséges megkaphatja. Ezen kívül, ha egy szövetséges mesterképzettséget szeretne magának, teljesítenie kell ugyanazokat a feltételeket, mint kalandortársának.

Aki ezen rendszer beiktatása előtt rendelkezik NJK-val, gyűjtse össze, hogy eddig milyen játékokban szerepeltek és így hányas szintet érték volna el. Azonnalik, élmények is ugyanúgy számítanak, tehát ahol a játékos karaktere kaphat TP-t, ott az NJK is.

A rendszer kidolgozásáért köszönet Theo Wagnernek.


_________________
"And who are you, the proud lord said, that I must bow so low."
Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.