Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Kérdező vendégeknek
[Küldetés] - Arachnophobia (Jelentkezés)

Kedd Szept. 25, 2018 6:00 pm by Hannes von Rotmantel

[img(983px,553px)]…

Comments: 11

Aktuális azonnalik

Kedd Dec. 13, 2016 10:03 pm by Serene Nightbough

Sziasztok!

Hogy könnyebb legyen nyomon követni, hogy mikor van kiírva új azonnali és hova …


Comments: 46

Magánjáték és PvP Zárás

Vas. Május 15, 2016 8:17 pm by Ciel Eisenschnittel

A topik létrehozásának oka, hogy szépen számon lehessen tartani, hogy kinek mikor van igénye …

Comments: 74


You are not connected. Please login or register

Alicia Zharis

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1 Alicia Zharis on Szomb. Júl. 23, 2016 3:36 pm

Alicia Zharis

avatar
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap

Név: Alicia Zharis
Faj: Sötét tünde
Frakció: Nekromanta
Kaszt: Nekromanta
Nem:
Kor: 24 év


Első ránézésre még akár egy normális embernek is nézhetnék, mivel a tündeségre jellemző hosszú, hegyes fül - ami a legegyértelműbb vonás is egyben - folyamatosan a csuklya rejtekében van. Semmi észrevehető nem utal arra, hogy egy sötét tünde lenne, még a sápadtsága sem, hiszen egy rövid időre bármit ki lehet találni, miért is van olyan beteges arcszíne. Ezen átok okozta jellegzetességét még nem veszítette el, és bár nem egy tipikus sötételf, Isten ítélete még így is megjelenik rajta, noha igencsak kis mértékben: roppant világos bőrrel rendelkezik, néha már-már hasonlít egy porcelánbabára. Egyediségét tovább fokozza, hogy hajzuhataga nem az átkozottakra jellemző tejfelszín, hanem éjfekete, dús és enyhén hullámos, ezzel pedig élesedik a kontraszt bőr és haj között, talán még fehérebbé téve arcát.
Szemei nem túl jellegzetesek a felületes szemlélődőnek: kellemes nagyságú, szemgyönyörködtető fémszürkét láthat, mely a felszínes érzelmek különféle lángjaiban táncol. Hol haragos szikrákat szór, hol játékosan és kedélyesen csillan – a valóság azonban az, mikor hideg, hóviharos téli éj ridegségével, vagy éppen a maró gúnnyal ragadja meg mások pillantását. És ha mindez nem lenne elég, ott, legmélyen megbújik a téboly, mely csak különleges alkalmakkor kerül felszínre – ekkor őrülten és eszelősen néz szét a világon.
Azonban ugyanúgy elmondható erről a szempárról, hogy viseli az átok jelét: jobban és közelebbről megfigyelve a kíváncsiskodó észrevehet pár, jobb oldalon mélylila, bal oldalon sárga pettyet a színhártyán, csupán emlékeztetőül, hogy ő sem mentesül a hátrányok és kitaszítottság alól.
Orra finoman ívelt, akárcsak állának vonala és ajkai – utóbbiak kellemesen teltek. Mosolya olyan, mint tekintete – van, mikor édes, van, mikor rosszalló, de egyik sem az igazi. Itt ugyanúgy a hideg, érzelemmentes vagy a gunyoros vigyor található az illúzió mögött, súlyos percekben pedig ez is ijesztően szélessé válhat.
Alkatra vékony és törékeny, gyakorlatilag képtelen a meghízásra. Elfekhez méltón tetszetős megjelenése, leszámítva azokat a pillanatokat, amikor józan eszén felülkerekedik az őrület – ekkor egy igazi rémálom lehet bárki számára, aki egészen idáig csak a felszínes, eljátszott kedvességgel találkozott. Tekintve, hogy szegényesen étkezik, sovány és csontos, hátán jól kirajzolódnak a csigolyák, és csoda, hogy a szép vonások megmaradtak, bár ez bizonyára a tündék örökségének köszönhető. A fizikai megterhelést nem bírja, pontosan az előbb felsorakoztatott dolgok miatt, amihez hozzájárul még mágus mivolta is, így könnyűszerrel győzhető le, ha varázsképtelenné teszik. Mindössze állóképessége magas (a mágia mellett) a rengeteg vándorlásnak köszönhetően, mely hol gyalogosan, hol lóval történt és történik mostanáig is.
172 centiméter magas, a sokszor kihagyott étkezések miatt igencsak könnyű, nagyjából 50-52 kilogramm lehet, aminek nagy részét így is a csontok súlya teszi ki. Ezek sérülékenyek és hamar törnek – tipikus gyenge nőnek számít az emberek közt, elfeknél talán ez nem olyan meglepő.
Ruházatát illetően öltözködését főként a fekete jellemzi, szökőévente ha lehet rajta látni bármi más színt. Mintha örökké csak gyászolna, és talán van is ebben valami – vagy esetleg a nekromantaság örökös sötét hangulata ragadja magával, és azért nem ölt magára vidámabb szöveteket.
Változó, éppen mit húz magára: gyakran van rajta egyrészes női ruha, de van, hogy inkább nadrágban és ingben járja a vidékeket. Ezek anyaga nem épp a legfinomabb bársonyból készültek, de nem is olyan durvák, mint amelyet a városok szegényei viselnek – elviselhető árban lévő darabok ezek, tapintásra pedig átlagosak. Állandó jelleggel van viszont rajta bokacsizmája, bőröve, melyre egy kisebb váltós tarsolyt fűz, valamint nála lévő főzetei lógnak róla, ujjain, csuklóján, fülében, nyakában ékszerek díszlenek, vállaira pedig csuklyás köpeny borul, eltakarva egész testét. Ez utóbbi kopottas és megviselt, látszódnak rajta a hosszú utak fáradalmai, de amúgy teljesen jó, elfogadható állapotban van így is.
Egyéb különlegességek: jobb és bal vádliján egyaránt található egy-egy heg. Nyílt törése volt – innen bal lábán a nyom, a jobbot pedig egy sötét dárda szúrta át, teste pedig mindkettő esetnek hagyott egy kis emlékeztetőt gazdája számára. Ami kevésbé feltűnő: körmei néhány centisek, ám furcsán hegyesek, és bár nem arra vannak, hogy valakit halálig karmoljon, érdemes velük vigyázni. Alkalomadtán igen kellemetlen sérüléseket lehet velük okozni.
Felszerelések: Botja gyakorlatilag állandó jelleggel jobb kezében van, a könyve egy tokba csúsztatva lóg oldalán, övére kötve, a baloldalon. Jobboldalon függnek a kis fiolák: a palackba zárt szellem, valamint a kis gyógyital, ehhez társul még másik kis erszény, amelyek egyikében némi váltó található, a másikban a Tengeri galamb. Nyakában függ köpenye és fölsője alatt – csak hogy a beavatatlan szemek ne lássák – a Moonshift, melynek köszönhetően tündének tűnik, a Death Dominance, a Szentségtelen függő, valamint a Breathstealer. Jobbjának csuklóján pihen a Hamvaszó, baljára vékony lánccal csavarva az Ork’gorok fogazat megkapott része, a felső fogsor. Ugyancsak jobbjának ujjain található két gyűrű: a rubint gyűrű a középső ujján, az ametiszt gyűrű pedig a gyűrűsujján pihen. A Szívmeleg, tekintve, hogy igencsak kilóg vörös színe miatt a sok fekete közül, így azt többnyire ruha alatt hordja testére csavarva, mintegy másik fölsőként.


Az első találkozások a legnehezebbek vele: gunyoros és öntelt, vigyora és pillantása gyakorta erről árulkodik, ami sokaknak zavaró lehet. A néhai közömbösség mára alig figyelhető meg, és az a hideg magatartás is eltűnt, de csak a felszínről. Ezzel a tüskés burokkal próbálja magától elijeszteni a felé közeledő idegeneket, valamint azzal, hogy a vaktában való találgatással fájó pontokba nyúl, de valljuk be: élvezi. Élvezi, hogy eltántoríthat másokat a megismerésétől, hogy néhány szóval olyan károkat okozhat, melyekből eltart egy ideig a felépülés. Élvezi, ha valakit bánthat, de túlzásokba nem esik, mert tudja, máskülönben elveszik a varázsa.
Az általa elismert személyekkel (ilyenek a nála erősebbek vagy éppen azok, akik túlélték a tüskés páncélt) vagy azokkal, akiktől fél, nyilvánvalóan másképp viselkedik: velük többnyire normális. Az ő esetükben jelennek meg a végtelenül hideg és közönyös vonások a kezdetekben, és ahogy alakul a kapcsolat, úgy alakul a viselkedés is; alkalmazkodik az adott személyhez. Kinél megtartja a vonásokat, kinél puhul egy kissé, kinél még jobban megacélozza magát.
Alapvetően higgadt, gyors észjárású, logikus és hallgatag, múltjáról semmiképpen sem beszél, legfeljebb ködös utalásokat tesz, elbizonytalanító kérdéseket tesz fel, melyekről nem lehet eldönteni, magát az igazságot árulta el ezzel, vagy csak a szórakozás kedvéért csinálta. Egyáltalán nem vérszomjas, és bármilyen hihetetlen, fölöslegesen nem öl, csak összetör – súlyos vétket kell ahhoz tenni, hogy célba vegyen vagy végezzen valakivel. Igencsak pesszimista világlátása van, véleménye szerint minden romlott, nincsen egyetlen pont, egyetlen személy sem, mely tisztán tündökölne, és ha már így van, akkor ő miért ne lehetne ugyanolyan romlott? Miért kéne neki a tisztaságot, az ártatlanságot és az áldozat szerepét játszania, ha úgysincs értelme? Ugyanolyan mocskos és nyomorult ő is, mint az őt körülvevők. Különös vonása, hogy nem hisz Istenben és egyetlen feljebbvaló hatalomban sem, annak ellenére sem, hogy ezek létezése mások által bizonyítottak. Ő mindig mindenre talál valami magyarázatot, és emiatt tűnhet földhöz ragadtnak is.
Helyzetfelismerő képessége talán fejlettebb lett a megpróbáltatások alatt, tisztábban lát, nem vakítják el őt az érzelmei, melyekből már nem maradt sok. Megannyi negatívum van már csak, a pozitívak, melyeken keresztül hatást lehetne gyakorolni rá, mind elhaltak. Nem szeret, nem hatja meg semmi, érzelmi alapon nem lehet rá nyomást helyezni, mert amin keresztül eddig lehetett rángatni, az is szertefoszlott – nagy valószínűséggel - ugyanakkor ugrik arra, ha tudást kínálnak fel neki. Nem hisz és nem remél – ő tesz, és tetteket akar másoktól is.
A kihasználás célja vezérli. A legtöbb egyénnel csak azért hajlandó együttműködni, hogy a későbbiek folyamán, tudván a másik képességeit és korlátait, kihasználásra kerülhessenek. Hajlandó megalázkodni és meghunyászkodni addig, míg ki nem tapogatta a gyengéket, míg meg nem ismerte kívül-belül, és ezek ismeretében csap le kegyetlenül – vagy morzsolja el könyörtelenül, ha használhatatlanná válik. Ugyanígy cselekszik, ha valaki megsérti önbecsülését: kivár, majd támad. Mondhatni, a nagyok játékát játssza, egyelőre azonban kicsiben, hogy ő is felemelkedhessen azon a bizonyos ranglétrán olyan magaslatokra, elérve ezzel céljait. Hogy még magasabbra emelkedjen, hagyja, hogy úgy rángassák őt, mint egy bábot, jó szolgálatot tesz ez idő alatt, a lehető legjobb döntéseket próbálja meghozni, és mindezt azért, hogy az egyszerű báb szerepéből speciális, igényelt figura lehessen, ezzel még közelebb kerülve a madzagok rángatójához.
Nem érez megbánást, leliismerete nincsen, ha valaki azt hinné, valami miatt szenved, az nagyot téved. Amíg csak szükséges, pátyolgatja azt, akire épp szüksége van, aztán, ha már nem igényli annak erejét, mert fényét vesztette, hajlnadó köntörfalazás nélkül megmondani neki, hogy csak egy figura volt a tábláján – ez a második rétege jellemének.
Harmadik, és egyben legmélyebb, legkevésbé előkerülő jellemvonása nem más, mint a téboly, mely háttérből irányítja az összes réteget, amelyek eltakarják őt. A korábban ért érzelmi hatások váltották ki ennek felerősödését, és ha ez előjön, egyszerre nyugodt és zaklatott – el nem lehet dönteni, éppen mit érez azon a furcsa boldogságon kívül, ami megjelenik arcán. Ilyenkor gondolkodás nélkül megy bele a legkockázatosabb húzásokba, feltéve életét is egy-egy lépésre, és ekkor nem feltétlen lehet logikát találni abban, mit is tesz, holott ő maga igenis összefüggőnek látja.

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net/t700-alicia-zharis

2 Re: Alicia Zharis on Szomb. Júl. 23, 2016 3:40 pm

Alicia Zharis

avatar
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap

Szint: 7. szint
Tapasztalat: 6950 / 7500
Vagyon: 0 váltó


- Bot
- Varázskönyv
- Sötét lepel
- Palackba zárt szellem
- Moonshift
- Death Dominance (Halál dominancia)
- Szentségtelen függő
- Rubint gyűrű
- Hamvasztó
- Gyenge gyógyital
- Szívmeleg
- Ork'gorok fogazat
- Breathstealer
- Tengeri galamb
- Ametiszt gyűrű
- Éjcsepp
- Apostol nagylemez
- Naudiz vésetes aranygyűrű
- Rontóport


Név: Sötét lepel
Leírás: Hosszú utazásaid alatt öltözéked átjárták a energiáid, ami így most szinte fekete lyukként nyeli el a nap fényét. Ha nem lenne elég, hogy egy sima 10/10-es beteg állkapcsos csuklyával rendelkezel, a sötét nem csak eltakarja az arcodat, de kiküszöböli a sötételfek legnagyobb hátrányát, a nappal érzett levertséget és gyengeséget.
Ár: 700 váltó

Palackba zárt szellem: Főképp elijesztésre és megfélemlítésre való, ez a főzet a dugó kihúzásakor egy valódi lidérchez hasonlatos jelenést és csontig maró hideget kelt egy irányba. A jelenés tíz másodpercig marad meg és magától értetődően semmi harci potenciálja nincs.

Név: Moonshift
Leírás: Egy olyan egyedi illúziómágiával átitatott nyakék, amely csak a holdfényben szünteti meg a hatását. Ha viseli, Alicia nemes tündének látszik sötét tünde helyett. (Változás: bőrszíne élénkebb, élettel telibb, szemek tiszta fagykékek, ajkak halványrózsaszínek, haja sötétbarna.)

Név: Death Dominance (Halál dominancia)
Leírás: Egy éjfélkék nyakék, amely napi egyszeri alkalommal képes egy, a használója által idézhető fajtájú, ellenséges, de nem JK által irányított élőholtat 10 percre annak szolgálatába állítani.

Név: Szentségtelen függő
Típus: Nyakék
Leírás: Egy egyszerű, ezüstből készült fordított keresztet formázó nyakék, melynek a közepén egy kis fehér dísz van, vélhetőleg fogból faragva. A nyakék azonnal langyos melegbe fordul, ha valahol a közeledben (50 méter)szent mágiát használ. Irányt nem jelez, ám a kiegészítő hőmérséklete jelzi a közelségét (Ha nagyon közel csinálták, majdnem éget is)

Név: Rubint gyűrű
Típus: Gyűrű
Leírás: Egy egyszerű arany gyűrű, rubint berakással. Sauron erejét őrzi, s ha beleveted a Végzet hegyének őrjöngő katlanjába, akkor azzal elpusztíthatod őt. Viccet félretéve a kis ékszer ennél sokkal hasznosabb, egy furcsa mágiával látták el, melynek köszönhetően a benne lévő drágakő halvány derengéssel jelzi, hogy ha a viselője valamilyen elmét befolyásoló hatás alatt áll.

Név: Hamvasztó
Típus: Karkötő
Leírás: Egy furcsa, sajátos Katolikus ékszer, mely nem tartalmaz semmilyen szimbólumot, de mégis szent erejű. Ha viseled, harconként képes vagy elpusztítani egyetlen, Kísértetnél nem magasabb szintű élőholtat. Játékosok lényeire is hat, akár sajátodra is. Használat után töltődnie kell következő játékig. Viselése nem kényelmetlen vagy zavaró.

Név: Gyenge gyógyital
Leírás: Enyhén vöröses, tiszta ital, alkoholos illattal, gombára emlékeztető ízzel.
Hatás: Összehúzza a felszíni sebeket, elállítja a vérzést.
Mellékhatás: Az alkohol miatt enyhe bódulat.

Név: Szívmeleg
Leírás: A vörös színű sál viselője jobban viseli a hideg és zord időjárást, mint az eső, hó, és hideg szél. A tulajdonosát egészében melegen tartja, óvja, nehezebben hűl ki, fagy meg, illetve ázik át. A sálat felismerhetően jellegzetes és kellemes, finom illat lengi körül. Anyaga finom és puha, mégis vastag, nem szakítható el könnyen. Hosszára pontosan százhetvenhárom centiméter.
Ár: 1000 váltó

Név: Ork'gorok fogazat
Leírás: Egy ocsmány díszes kis csecsebecse, melyet a használó sokféle ékszerként képes viselni. Egy nagy, legendás goblin sámán fogazatának felét tartalmazza. Az utóbbi személy arról volt híres, hogy még a sötételfek előtt követői népesítette be a Nebelwaldot, s zseniális vezetése alatt a sötételfek nem voltak képesek elfoglalni a területet. Csakis halála után tudták szétzavarni az ottani hatalmas birodalmat, aminek hála már csak kisebb kolóniák élnek. Viselése hatalmas tekintélyt jelent a goblinok körében, s így a karaktert azonnali barátként tekintik, s nem ellenségnek. A legendák szerint van egy második sor fogsor is, s aki mindkettő tulajdonában van, az lehet a Goblinok megjövendölt következő birodalmának vezetője... De ez persze mind csak pletyka... Vagy mégsem?

Név: Breathstealer
Leírás: A nyakék viselőjének félelmetes hatalmat ad, mert így az képes puszta érintéssel elszívni az élő dolgokból az életet és varázserővé alakítani azt, visszaadva használójának a varázserejének felét. Egy nap kétszer lehet használni, különben a nyakék a viselője életét is magába szívja. A működéséhez öt másodperc kontaktus kell valamilyen élőlénnyel. (egy növény elfonnyad, a kisebb állatok is elpusztulnak, de a nagyobbak meg az értelmes fajok csak lefáradnak és esetleg elájulnak)

Név: Tengeri galamb
Leírás: Egy különleges tárgy, mely lehetővé teszi két fél kommunikációját akár komoly távolságokon keresztül is, s így maximálisan 3 kilométerig használható (Ott már kiabálást igényel, ha nem vagytok száz méternél távolabb a suttogás is tisztán hallható lesz). A tárgy egyébként egy tenyérben elférő fából formázott csigaház formájú műremek, melyet sok kékes rúna fed kívülről és belülről, s helyenként kis zöldellő hajtások nőnek belőle. Elkészítésének trükkje, hogy a két kagyló megegyező, nem kivágott fából készül, s amíg az a fa életben marad, a természet kapcsolatának hála a két fél képes egymást hallani. A hajókon ugyanennek a tárgynak a jóval nagyobb verzióját használják, akár méterest is, így drasztikusan megnövelve a két irányú kommunikációt.

Eredete:
„A halász falvakban sokáig gondot jelentett a távol lévő férfiaknak való üzengetés, s a bálnász hajók közötti hírközlés, s pont emiatt dolgoztak oly keményen a Rúnamágusok egy különleges varázstárgy létrehozásán, aminek segítségével megoldható a távolsági kommunikáció. A megoldást végül Urunknak 780.-ik évében találták meg, némi bájolás, rúnamágia, s egy csipetnyi elf fortély segítségével.” - Janus, a krónikás

Név: Ametiszt gyűrű
Típus: Kiegészítő, gyűrű
Leírás: Egy gyönyörű koponyához hasonlóan díszített kvarcgyűrű, melybe ametiszt van foglalva. A Sötét Apostoltól kapta ajándékba. Elsőre talán nem lenne egyértelmű a tárgy hatása, ám egy igen elismert és különleges jelképe a tűzhöz közel ülő nekromantáknak, melynek felmutatásával tudja jelezni az embereknek, hogy ura érdekeit tekintve cselekszik. Emellett vannak helyenként beépített sejtek, akik őt szolgálják.

Név: Azonnal ölő méreg (Éjcsepp)
Leírás: Fekete, szagtalan, egyetlen cseppből álló, sűrű méreg, ami jól oldódik.
Hatás: A mérgezett egyén a mérgezés pillanatától erős, keserű ízt érez a szájában, majd ha nem hatástalanítja a mérget, tíz másodperc után meghal.
Mellékhatás: Ha a célpont túléli, erős gyomorrontást tapasztal.

Tárgy neve: Apostol nagylemez
Típus: Minőségi muzsika
Leírás: A művészcsoportosulás egy csodás lemeze, melyen andalító és csodás dallamokat hallgathat meg a kedves játékos. Minden Apostol rajongónak és nem rajongónak is ajánlott, mert aki nem rajong érte, az majd fog. Kötelező darab a nekromantáknak. Hallgatása csodás hatásokkal rendelkezik, az ember megleli a béke állapotát, s megérinti az igazi minőségi muzsika definícióját.


Tárgy neve: Naudiz vésetes aranygyűrű
Típus: Fukszos kondenzátor, ékszer
Leírás: Egy hatalmas, tömör aranyból készült gyűrű, melyre egy viking rúna van rávésve. Elsőre nem tűnik túl hasznosnak, de a rúna nevének kimondására lámpa fényének megfelelő erejű világosság tör elő az ékszerből, két órán keresztül megvilágítva (De nem elvakítva) a használó környéké. Miután a hatás lemerül, a tárgynak a napon kell tartózkodnia legalább fél napig, hogy ismét képes legyen megszíni magát fénnyel. Nagyon csicsás.

Név: Rontópor
Leírás: Fehér, finomtapintású por, melyet nedvességmentes helyen kell tartani.
Hatás: A kiszárított és megőrölt összetevőket a célszemély arcába fújjuk, mely nedves felülettel érintkezve (pl szem, száj), maró, zavaró anyagokat juttat az idegekbe.
Mellékhatás: Szembe jutva ideiglenes látászavart, vakságot, szájüregbe kerülve a nyelőcső megduzzad és légszomjat okoz.

Félrerakott tárgyak/Nyersanyagok:
-

Extrák:



A hozzászólást Alicia Zharis összesen 5 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Okt. 07, 2016 7:42 pm-kor.

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net/t700-alicia-zharis

3 Re: Alicia Zharis on Szomb. Júl. 23, 2016 3:43 pm

Alicia Zharis

avatar
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap

A Nomád Útja
- Azok a karakterek tartoznak ide, akik őrposzt vagy székhely hiányában, vagy ezek ellenére Veronia tájai róják, sosem maradva sokáig egy helyen.
Választható bármely kaszt számára
Bónusz: 100 TP Havonta, amennyiben a karakter aktív volt.

Személyes passzív: Holdszülött
Leírás: Alicia különleges származása miatt sokkal fogékonyabb a hold erejére, így éjszaka, ha a hold is látszik, gyorsabban regenerálódik a varázsereje, valamint a hold alatt való alvás közben a sebei.

Második személyes passzív: Pale Moon
Leírás: Alicia különös kapcsolatát a holddal élőhalottaira is kiterjesztheti. Az élőholtjaid harci hatékonysága 2/Képességszint-szeresükre nőnek éjszaka.

Név: Egy kis szívesség... (x1)
Típus: Passzív
Leírás: Simon von Neulander igencsak meghatódott a tényen, hogy mégis mennyien meglátogattátok a fontos alkalom okán, s így bizony megjegyezte az összes megjelent karakter nevét, arcát. Ez magában nem jelentene semmit persze, ám mindenkinek szeretné egy kis szívességgel megköszönni a dolgot... Esetleg lopnál egy vámpír területen, s elkapnak? Simon got your back bro... Talán segítségre lenne szükséged egy jó diplomata képében? Worry not, Simon's gonna take care of that. Szarban vagy és kevés a pénzed? Worry not fam, Simisoma is there for you. Amennyiben valamilyen vámpírt érintő helyzetbe kerül a karakter, s úgy dönt, hivatkozna az úr nevére, bármikor megteheti azt, ám persze a dolog kimenetele ismeretlen. Talán csak megmenekül, talán kap egy extra kis tárgyat, pénzt, Tp-t jutalomnak... Ki tudja. A lényeg az, hogy csakis egyszer lőhető el, egy Neulander is csak egy bizonyos mértékben hálás, nem?

Név: Állatismeret: Madarak
Ár: 1000 váltó
Leírás: A karakter a madarak terén nagyfokú ismeretre tesz szert, képes lesz felismerni és megkülönböztetni, valamint utasítani egy idomított példányt, aki kötődik hozzá.

Név: Állatismeret: Lovaglás
Ár: 1000 váltó
Leírás: A karakter megtanul kiválóan lovagolni, a lovakról gondoskodni és csatában használni őket.



Név: Moonguide / Holdkísérő
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó
Leírás: Régi tapasztalatok és ősi sötételf tanulmányok alapján a sötét tünde képes a pontos idő, irány és az esti valamint reggeli időjárás meghatározására mindaddig, amíg látja a holdat. Passzív.

Név:
Szint:
Ár:
Leírás:

Név: Moonshine / Holdfény
Szint: 5.
Ár: 3000 váltó
Leírás: A sötét tünde éjszaka, ha a hold is látszik, megidézhet onnét egy tíz méter átmérőjű fénycsóvát, ami bevilágítja az általa kívánt területet. Két óráig marad ott és nagyon kevés varázserőt igényel.

Név: Antivenom / Ellenméreg
Szint: 7.
Ár: 4000 váltó
Leírás: A sötét tünde származásának köszönhetően idővel hozzászokik a mérgekhez annyira, hogy képes legyen naponta egyszer egy, a szervezetébe jutott méreg hatását semlegesíteni.

Név:
Szint:
Ár:
Leírás:


1. Méregtolerancia
2. Éjszakai látás
3.
4.
5.
6.
7.

Név: Méregtolerancia
Ár: 1500 váltó (Sötételfek kezdéskor megkapják)
Szószám a tanulásról: 1500 szó
Leírás: A mérgek mindig is az egyik legveszélyesebb fegyverek voltak egy képzett kézben... Egy rossz mozdulat, s a gyorsan ható bénítófolyadékok és viszketőporok teljesen ellehetetlenítik az ember harcát, nem beszélve a gyilkos, ételbe csempészett ármányról. Szerencsére hosszas kínok útján kifejleszthető némi tolerancia ezek ellen, s elegendő milliliterről milliliterre emelt mennyiség után a Méreg toleranciával rendelkező karakter 30%-al rövidebb ideig és ugyanannyival csökkentett hatással képes elviselni azokat.

Név: Éjszakai látás
Ár: 1500 váltó (Vámpírok és Sötételfek kezdéskor megkapják)
Szószám a tanulásról: 1500 szó
Leírás: Az éjszaka sok veszélyt és csapdát cipel magával, nem egy kalandor lelte már halálát a nem látott ragadozó által, mely a sötét lombok közül vetette magát reá. Emellett persze Veronia csodás hely, s a megfelelő főzetek és növények hosszútávon való fogyasztásának hála a recipiens képessé válhat tisztán látni az éjszakában is, ha nem is nappali pontossággal, de pont annyira, hogy ne érje utol a veszte a kelleténél gyorsabban.


- Írni és olvasni tudás
- Német
- Angol
- Rúna

Név: Írni és olvasni tudás
Ár: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
Leírás: Csak úgy mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja.

Név: Német
Ár: - (kezdéskor mindenki megkapja)
Leírás: Veronia kontinensén a legelterjedtebb nyelv, eredetileg az emberek hozták ide. Bár nagyon hasonlít az eredeti, Földi némethez, valójában sokkal jobban keveredett a svéddel és norvéggal. Minden játékos karakter kezdéskor tudja beszélni.

Név: Angol
Ár: 1000 váltó, a Tündék és Sötét Tündék kezdéskor megkapják.
Leírás: A tündék nyelve az angol, sok aspektusában a Földi óangol nyelvhez hasonlít. Elengedhetetlen azon nem-tünde karakterek számára, akik jobb kapcsolatot szeretnének a Tündékkel és a Sötét Tündékkel ápolni. Az előbbi fajok egy tagja taníthatja meg a játékost a nyelvre.

Név: Rúnaírás
Ár: 1000 váltó, a Rúnamágusok kezdéskor megkapják
Leírás: A régi korok vikingjei által használt írás, ma már csak a rúnamágusok ismerik. Gyakorlati haszna legfeljebb a titkosításban lehet, bár néhányan azt állítják, hogy léteznek rúnakövek veronia területén, amik nagyon régi történeteket mesélnek. Rúnamágus-mesterek megtaníthatják ra a játékost.


Név: Bagoly - Nebelvoile
Ár: 4000 váltó
Leírás: Intelligens, elegáns madarak, aki kiválóan repülnek hangtalanul. Főleg este alkalmazhatóak kiválóan, képesek precíz, pontos támadások kivitelezésre. Karmaik erősek, a húsba mélyen belemarnak.

Név: Vaskarmok
Ár: 1000 váltó
Leírás: Madarakra szerelhető kiegészítő, karmaiknak acél karmok, amik egyértelműen javítják az állat sebzését.



Bagolysztori c. élménysorozatban kapom meg Alexander Deetz nevű vadásztól.





Alexander Schwarz-cal való közös játékok során vettem magamhoz - nincs megvéve.



A hozzászólást Alicia Zharis összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Okt. 05, 2016 8:05 pm-kor.

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net/t700-alicia-zharis

4 Re: Alicia Zharis on Szomb. Júl. 23, 2016 3:44 pm

Alicia Zharis

avatar
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap

Név: Csontvázidézés
Szint: 1.
Ár: Nekromanták kezdéskor megkapják ingyen, 1000 váltó
Leírás: A nekromanta leggyengébb szolgáját, egy csontvázat idéz meg. A csontvázak törékenyek, de fegyverük mérgezett, úgyhogy érdemes vigyázni. Minden második szinttől (3., 5., 7., 9.) plusz egy csontváz idéződik. // Vérméreg; 1 napon belül //

Név: A holtak szeme
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó
Leírás: A nekromanta megjelöl egy holttestet mágikusan, ezután, ha csak nem távolodik túlságosan el a nekromanta, bármikor képes egy kisebb koncentrációval a holttest szemből látni az eseményeket (csak a szemgödörnek kell épnek lennie a szem mellékes, de ez esetben egy vöröses izzás árulkodik). A mágia kapcsolata után, bár a nekromanta a saját közvetlen környezetéről nem képes tudomást venni, de cserébe, amennyire a holtest szemgödre „engedi” szabad rálátása van a kívánt részre, míg meg nem szakítja a kapcsolatot.

Név: Csontíj
Szint: 1.
Ár: 500
Leírás: Ashor (helyett már Alicia is) megragadja a már előhívott csontvázának gerincét, majd belevezetve nekromanta mágiáját átformálja azt. A csontváz ekkor szétesik, és a gerinc átformálódik. Egy íj keletkezik belőle, a csontváz csontjai pedig szétrepednek, majd vesszőkké változik. Az így létrejött íj nem hord olyan messze, mint egy átlagos íj, de ha valakit eltalál egy vessző, az ugyanazt érezheti, mintha egy hétköznapi vesszővel találták volna el.

Név: Zombiidézés
Szint: 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: A második leggyengébb és leggyakoribb szolga, a zombi sok ütést kibír, és maga is jókorát üt. A gond az, hogy fenemód lassú szegény. Itt is adott szinteken (4., 6., 8.) eggyel nő az idézett szám.

Név: Csontvázíjász
Szint: 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: A nekromanta leggyengébb szolgájának, a csontváznak egy fejlettebb változata. Közelharci fegyver helyett távolságit használ, a nyílvesszőkön lassító méreg van. Célzás szempontjából rosszabbak az átlagos íjászoknál, pontatlanok, de közelre kétségtelenül jól lőnek. Számukat meghatározza az egyszerű csontvázak száma: maximálisan annyi íjász idézhető, ahány közelharci egyszerre. Ha valamelyikből jelen van a maximális létszám, akkor a másikból már nem idézhet a nekromanta, viszont lehet vegyesen is: 3. szinten például vagy 2 közelharci, vagy 2 távolsági, vagy pedig 1 távolsági és 1 közelharci alkalmazható.

Név: Csontdárda
Szint: 2.
Ár: 1500
Leírás: A nekromanta képes egy éles csontdárdád idézni a közelébe, mely nagyjából 50 centi hosszú, és a nekromanta által meghatározott helyen tör fel a felszínre. A dárdának nincs nagy lendülete, így nem képes kilövődni, egyszerűen csak kitör a földfelszín fölé, és átdöfi a fölötte álló célpontot (persze ha csak eltalálja).

Név: Goblinzombi
Szint: 2.
Ár: 1500
Leírás: A goblinzombik, bár idézés szempontjából a csontváz felett állnak, valójában ők a leggyengébb kategóriájú élőhalottak. A goblin zombik nem túlzottan erősek, sőt nagyon is törékenyek, és bár átlagos csontváznál gyorsabbak, nem képesek egyedül olyan kárt okozni, mint egy csontváz. Ám ezt befolyásolja a goblin nevetségesen alacsony mágikus költsége, ugyanis egy-egy goblin idézése nem szív le annyi mágikus energiát, mint a csontváz. Bár ez a legkönnyebben idézhető élőholt, igen nagy csoportokat is létre tudunk hozni. Általában ezek a lények alkotják az előcsatározó éket, hisz könnyű pótolni, nem túl költséges, és nagy számban könnyen lefáraszthatja az ellenséget hiába könnyű kiiktatni. A fegyvereik élőholtakra jellemző méreggel van átitatva. 2-es szinten maximum 2 idézhető, majd szintenként +1.

Név: Szellemidézés
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: Ez a harmadik alap szolga, amit egy nekromanta meg tud idézni. Mágikus támadásokra képes, és elég ellenálló a fizikaiakkal szemben. Lebeg, és viszonylag gyors is. Bár mindez elég jól hangzik, valójában nem képes kifejezetten sok sebzést okozni, inkább felderítésre, elterelésre alkalmas. Támadásai mágikus jégszilánkok. Ennek is nő a száma a szintekkel (6., 9.)

Név: Csontszőnyeg
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: Lényegében egy területi varázslat, azonban nem lehet rögtön kijátszani: szükségeltetik hozzá legalább egy csontváz, melyet darabjaira robbantva létrejön a csontszilánkos mező (mintha csak vassulyom lenne). Csontvázak számától függően változik a terület nagysága.

Név: Gázzombi
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: Ez egy dagadék és nagy zombi, és elsőre elég erősnek és ijesztőnek tűnik, de amúgy támadás szempontjából meglepően ártalmatlan - csapásai olyanok, mintha egy átlagos zombi tenné, talán még gyengébbek is a testében található mérgesgáz miatt: gyengítő gázzal van telepumpálva az egész, ezért olyan puffadt. Eleinte csak a száján és a fülein száll a ki a halványzöld füst, aztán minél több sérülés éri, annál több helyen áramlik ki, és egyre jobban leereszt, egyre kisebb lesz. Nyilván zárt térben hatásos, nyílt téren csak annak okozhat kárt, aki egy nagyot vág rajta és a közelében marad. A gáz alapvetően nem veszélyes, kis adagban inkább csak bódultságot okoz, nagy dózisban viszont ideiglenes bénultság is jelentkezhet.

Név: The vomiting one
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: Külső megjelenésben gyakorlatilag semmiben sem különbözik az átlagos zombiktól, ugyanúgy megközelíti a célpontot, ugyanúgy csapkod, viszont parancsra/erős gyomorszájon ütésre/idézését követően 2 perccel automatikusan kiöklendezi azt a roppant gusztusos, zöld váladékot, amit magával hordoz. Ez ragad a célpontra, lassítva őt, később pedig rászárad, megkeményedik, még inkább hátráltatva a mozgást. Természetesen le lehet szedni, eleinte a hideg víz könnydén leviszi, viszont a száradtad már vagy csak lekaparással, vagy pedig a forró vizes megoldással távolíthatják el. Az újratöltési idő 10 perc, valamint csak normális emberméretűeknél használható jól, óriásoknál és trolloknál aligha lehet bármire is felhasználni a feltartáson kívül.
Nem számít bele a zombilimitbe, mint ahogy a gázzombi sem, viszont csupán egy lehet belőle.

Név: Halotti Maszk
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: A nekromágusnak először szüksége van egy friss halottra, melynek arcán nincs nyoma sérülésnek. Ezután a mágus végighúzza ujját az állíven, a füleket kikerülve, vissza végig a tarkón és a másik fül mentén ugyanígy vissza az állig, majd végül a tarkó közepétől a fej csúcsáig is húz egy vonalat. A mágus ujjai nyomán apró zöld vonal fut végig, majd mikor a két vonal összeér a mágia bekapcsol, és a vonaltól elkezdődve a bőr leválik az húsról, csontról, mindenről, és egy tökéletesen rugalmas, és könnyen hordozható maszkká válik. A nekromanta ezenkívül a mágia segítségével a arc bőrét mágiával védi a rothadástól, így ha csak meg nem sérül tökéletes állapotba marad a hajjal együtt. Ezek után a mágus bármikor magára öltheti a bőrt tényleg maszkként használva, ugyanis míg a mágus energiája tart a maszk a vágások mentén összeforrad, és a mágus bőréhez tapad, mely bár furcsa érzés okoz, de megszokható. Látszatra bárkit megtéveszthet a maszk, ugyanis azon kívül, hogy a bőr sápadt, csak a szem színe, a testalkat, és a hang leplezhet le. A maszk viselőjének nem muszáj nekromantának lennie, elég csak mágusnak lennie, így könnyen beépíthetünk megfelelő alkatú, hangú személyeket akár fontosabb emberek arcával is.

Név: A holtak védelme
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A nekromanta Körülveszi magát csontokkal és lélekenergiával, ami megnöveli az ellenállását egy rövid időre mind a fizikai, mind a mágikus támadásokkal szemben is. Két percig tart.

Név: Vihánc
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: Nincs túl nagy harci ereje, és bár vannak fogai és karmai, de ezek sem mérgezettek, valamint mindössze felszíni sérülést okozhatnak csupán. Feladatai közé tartozik, hogy körbenézzenek az adott helyen, gyakorlatilag a felderítő szerepét játsszák, elhasználható egységek, akiknél nem gond a levadászásuk, mert nem képviselnek nagy erőt. Különlegessége viszont, hogy gyors, rejtőzködésre alkalmas (bár nyilván helyszíntől függ, mennyire tud elbújni), és ha valamilyen intelligens lény (ember/tünde, akármi, ami értelmes), ijesztő módon röhögcsél pár másodpercig, aztán elhallgat, majd egy másik helyen ismét felhangzik a nevetés, ezzel jelezve a gazdájának, hogy van valaki, aki veszélyt jelenthet.
Számuk beleszámít a zombilimitbe.

Név: Kísértetidézés
Szint: 5.
Ár: 3000 váltó
Leírás: A kísértet egy különleges élőholt, amit egy halott vámpír csontvázából alkotnak. Képes az ellenfél lélekenergiáját és varázserejét szimpla ütésekkel elszívni, úgyhogy a halálpap ellenfelei jobban járnak, ha gyorsan megsemmisítik! 8. szinten már kettőt idézhet.

Név: Léleknyelés
Szint: 5.
Ár: 3000 váltó
Leírás: Ha a halálpap megöl egy célpontot, elszívhatja annak frissen kiontott életenergiáit, varázserőt töltve ezzel vissza.

Név: Csontszilánkvihar
Szint: 6.
Ár: 3500 váltó
Leírás: A halálpap éles csontdarabokat idéz meg, amit aztán célpontjára irányít. Ha nem kellően védett az ellenfél, csúnya sérüléseket okozhat.

Név: Holttest Robbantás
Szint: 6.
Ár: 3500 váltó
Leírás: A halálpap felrobbant egy holttestet vagy élőholtat, pusztító lángokat és lökéshullámot keltve. Az egyetlen bukkanó az, hogy ha bármely más élőholt is a közelében van, azok is felrobbannak láncreakció-szerűen. A halálpap lelke is instabil, tehát ez rá is igaz, szóval csak felelősséggel!

Név: Zokogó robbantó
Szint: 6.
Ár: 3500 váltó
Leírás: Egy csecsemő, mely akár egy elrontott ghoulnak is tekinthető, hiszen képes úgy sírni, akár az újszülött, külsőleg azonban rothadó hús borítja a csontokat, így ilyen szempontból jobban hasonlít egy zombira. Bárhol lerakhatja a nekromanta ezt a csöppséget (természetesen testét takaró rongyokba bugyolálva), ami aztán csak sír és sír, majd ha az idézőjén kívül valaki más felemeli, pár másodperccel később, még mielőtt az áldozat felfoghatná, mit is tart a kezei közt, bamm, robban a baba. Egyáltalán nem harcra való, de a kegyetlenkedés és gonoszkodás garantált.

Név:
Szint:
Ár:
Leírás:

Név:
Szint:
Ár:
Leírás:

Név:
Szint:
Ár:
Leírás:

Név:
Szint:
Ár:
Leírás:



A hozzászólást Alicia Zharis összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Szept. 21, 2016 7:39 pm-kor.

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net/t700-alicia-zharis

5 Re: Alicia Zharis on Szomb. Júl. 23, 2016 3:45 pm

Alicia Zharis

avatar
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap

Név: Isaz / Jég
Szint: 1.
Ár: A Rúnamágusok kezdéskor megkapják, 1000 váltó
Leírás: A mágus a jég rúnáját használva jégszilánkokat lő célpontja felé. Nem sokat ér jól páncélozott ellenfelek ellen.

Név: Sigel / Nap
Szint: 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: A nap rúnáját használva egy koncentrált, rövid napsugárral támadja az ellenfelet. Mágikus pajzsokkal könnyen védhető.

Név: Geysa / Kitörés
Szint: 2.
Ár:1500 váltó
Leírás: A gejzír rúnája, pár másodperc késleltetés után a célpont alatt a földből egy forró vízsugár tor fel, ami megégeti, fellöki és összezavarja azt. Komoly sérülést nem okoz, és elég könnyű kikerülni.

Név: Thurs / Villám
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: A villám rúnája, mellyel erős áramütés mérhető az ellenfélre. Páncélozott ellenség ellen hatékonyabb.

Név:
Szint:
Ár:
Leírás:

Név:
Szint:
Ár:
Leírás:

Név:
Szint:
Ár:
Leírás:



A hozzászólást Alicia Zharis összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Okt. 05, 2016 7:58 pm-kor.

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net/t700-alicia-zharis

6 Re: Alicia Zharis on Szomb. Júl. 23, 2016 3:45 pm

Alicia Zharis

avatar
Nekromanta Halálpap
Nekromanta Halálpap


Egyéb:
- Előtörténet - + Holdszülött
- Szüreti mulatság FÜGG
- Év végi bónusz élményekért - + 300 váltó
- Városleírás: Zephyrantes - + 3000 váltó
- Yrsil helyzet - közreműködésért + 500 váltó
- Pünkösdi aktivitás - + 1000 váltó
- Eredmények - + 1000 váltó
- Nagyküldetés: Szabadság első feléért - + 1000 váltó
- Városleírás: Waldburg KÉSZ
- Faluleírás: Heimsroth
- Veronia Beach: Apa-lánya nyaralóban FUT
- Veronia Beach: Csajozás mesterfokon FUT
- Veronia Beach: Kekszbetyárok éjszakai parti partyja KIDOLGOZÁSRA és BEKÜLDÉSRE VÁR

Összesen: 6800 váltó

Azonnali Játékok:
- Váratlan helyzetek - + 100 tp
- Bajnok - + 2500 váltó
- Mellékes problémák - + 100 tp
- Jövevények - + 100 tp
- Kellemetlen status quo - + 100 tp
- Áradás - + 1500 váltó
- Hazafelé - + 100 tp
- Mindent a tudományért - + 1500 váltó; + Palackba zárt szellem
- Miscommunicatio - + 150 tp
- Kapás - + 1500 váltó
- Legáció - + 150 tp
- Húsvéti - Hagyománytörők - + 100 tp; + 1000 váltó; + Death Dominance
- Miért engedtük meg Cielnek, hogy azonnalit indítson? - + 1500 váltó
- Esztétikus Rezgések - + 150 tp
- Különös társaság - + 1500 váltó
- Walpurgis - + 150 tp; + Gyenge gyógyital (Rin jóvoltából)
- A medvés ember - + 1500 váltó
- Azrael High School - + 150 tp
- Az a bizonyos szívesség - + 1500 váltó
- Jó bornak is kellhet a cégér - + 150 tp
- Married... with Azrael - + 1500 váltó
- The purple wedding - + 150 tp
- Horny went missing - + 1500 váltó
- Fagyos világ - + 150 tp
- Ősi tekercsek - + 1500 váltó
- Steam and moonlight - + 150 tp
- Sivatagi kalandok - + 1500 váltó
- Der Tanz der Adligen - + 150 tp, + 500 váltó, + Egy kis szívesség...
- Mítoszok, legendák és más jól fizető fejfájások - + 2000 váltó
- Once upon a time in Veronia - + 150 tp
- Konyhai Katasztrófa - + 1500 váltó
- Miből lesz az alkimista? - + 150 tp
- Drachenrücken - + 1500 váltó
- Wedding night, wedding moon - + 150 tp
- Nyakig a sárban

Összesen: 25500 váltó; 2550 tp

Ismerkedős/Magánjátékok:
- Hullajó találkozás - LEZÁRVA + 50 tp
- Holtfehér és a vadász - LEZÁRVA + 100 tp
- Zsákbamacska - LEZÁRVA
- Szórakozás tolvaj módra LEZÁRVA + 100 tp
- Kocsmabeszélgetések I.  - LEZÁRVA + 100 tp
- Álomcsapda - LEZÁRVA + 100 tp
- Gyógymód-hajsza - LEZÁRVA + 100 tp
- Gyógymód-hajsza - Második felvonás - LEZÁRVA + 100 tp
- Ahol a legkevésbé számítanál rá - LEZÁRVA + 100 tp
- Mert egyedül unalmas - LEZÁRVA + 100 tp
- Forró helyzetből a forróságba FUT
- Kocsmabeszélgetések II. FUT
- Eltévedt lelkek - LEZÁRVA
- Hívatlan vendég - LEZÁRVA + 100 tp //Zabos, egy fejvadász lova volt, míg le nem nyúltam//
- Bizonytalan talajon FÜGG

Összesen: 950 tp

Magánküldetés:
- Necropotentia - LEZÁRVA + 50 tp; + 500 váltó //Lenyúlt paci//
- Szellemfények - LEZÁRVA
- Intrikák - LEZÁRVA + 500 váltó

Küldetés:
- Amikor az erdő összecsap FUT
- /Fejvadászat/ Véreskezű Adolf FUT
- A hegyi remete FUT
- A Kaszás király legendája FÜGG
- Egy rutinmunka veszélyei FUT
- A híd veszélyben FÜGG
- Édes Álom FUT
- Egy másik világ FÜGG

Nagyküldetés:
- Szabadság FUT

Krónika:
- Si vis pacem... - LEZÁRVA + 500 tp; + 2000 váltó; + Breathstealer

Aréna:
- Rivaille és Eren vs ein Kyojin - avagy Lia és Mináék harca egy óriással - LEZÁRVA + 100 tp
- A hulla, a tüzes, na meg az impek FÜGG
- Aréna: Ingrid, Neil és Alicia FUT

Küzdőtér:
- Egy bugyi ára FUT

Élmények:
- Emlékszilánkok #1: "Dúdolj nekem"
- Emlékszilánkok #2: Töredező Hold - + 100 tp; + 1000 váltó; + Sötét lepel
- Emlékszilánkok #3: Bukott Pap - + 100 tp; + 2000 váltó
- Sötét árnyak: Döntés - + 100 tp; + 1000 váltó
- Árvaházi ármányok #1: Sejtelmes hullám - + 100 tp; + 2000 váltó
- Árvaházi ármányok #2: Váratlan segítség - + 100 tp; + 1000 váltó
- Árvaházi ármányok #3: Titkos tervek terítéken - + 100 tp; + 1000 váltó
- Árvaházi ármányok #4: A könyvlopás nehézségei - + 100 tp; + 1000 váltó
- Árvaházi ármányok #5: A vérszomj útja - + 100 tp; + 2000 váltó
- Árvaházi ármányok #6: Haláloltár - + 100 tp; + 1000 váltó
- Árvaházi ármányok #7: A rémálmok vége - + 100 tp; + 1000 váltó
- Krónika: bónusz rész #1: Csendes éj - + 100 tp; + 1000 váltó
- Krónika: bónusz rész #2: Keserű sors - + 100 tp; + 1000 váltó
- Krónika: bónusz rész #3: Megtiltott mosoly - + 100 tp; + 1000 váltó
- Bagolysztori #1: Nebel - + 100 tp; + 1000 váltó
- Bagolysztori #2: Fleckige Eule - + 100 tp; + 1000 váltó
- Bagolysztori #3: Voile - + 100 tp; + 2000 váltó
- Álomcsapda - + 100 tp; + 2000 váltó
- Suttogás a sötétben #1 - + 100 tp; + 1000 váltó
- Suttogás a sötétben #2 - + 100 tp; + 2000 váltó
- Ketten kétszemközt #1: Álszent

Összesen: 25000 váltó; 1900 tp

Ördög/Angyal:
- 2015. dec. Ördög 1/4 - + 250 váltó
- 2016. jan. Ördög 2/4 - + 500 váltó

Teljesítmények:
- F*ck the Staff - + 100 váltó
- Lylinovista - + 100 váltó
- Hell's bent - + 100 váltó
- No king rules forever - + 100 váltó
- Teremtő - + 500 váltó
- You've got balls, son

Összesen: 1650 váltó

Helyzetjátékokért:
- Moonshift
- Szentségtelen függő
- Rubint gyűrű
- Hamvasztó
- Ork'gorok fogazat
- Ametiszt gyűrű
- Naudiz vésetes gyűrű

Nomád útja:
- 2016. január - + 100 tp
- 2016. február - + 100 tp
- 2016. március - + 100 tp
- 2016. április - + 100 tp
- 2016. május - + 100 tp
- 2016. június - + 100 tp
- 2016. július - + 100 tp
- 2016. augusztus - + 100 tp
- 2016. szeptember - + 100 tp

Összesen: 900 tp

Kijátszásra vár:
- Astie-val bálozás utáni beszélgetés
- Astie-val a Szabadság után valamikor mindenképp
- Sillel 2. mocsári játék után Mikával összeismerkedés
- Macisat követő cucc - onnan lesz meg Szívmeleg
- Alex-játék 3. rész: Bajból bajba
- Alex-játék 4. rész: aréna - finálé

Kijátszás után:
- Bájoló mesterség 1. + Általános szakmai képesség

Vezetett küldetések:
- Szomorú Csalogány
- Gyöngyszemek
- Meggyilkolt férj
- Templombitorlók
- Magánküldi a másik négyesnek...?
- Aréna: Lory és Miu
- Aréna: Geri-Nachtraben
- Aréna: Nor-Geri


- Bájoló mesterség - - 1000 váltó
- A holtak szeme képesség - - 1000 váltó
- Zombiidézés - - 1500 váltó
- Állatismeret: Madarak - - 1000 váltó
- Bagoly - - 4000 váltó
- Vaskarmok - - 1000 váltó
- Csontvázíjász - - 1500 váltó
- Szellemidézés - - 2000 váltó
- Csontszőnyeg - - 2000 váltó
- Csontíj, Csontdárda, Goblin zombi - - 3000 váltó
- A holtak védelme - - 2500 váltó
- Gázzombi - - 2000 váltó
- Lovaglás - - 1000 váltó
- Kísértetidézés - - 3000 váltó
- Léleknyelés - - 3000 váltó
- The vomiting one - - 2000 váltó
- Vihánc - - 2500 váltó
- Csontszilánkvihar - - 3500 váltó
- Holttest robbantás - - 3500 váltó
- Zokogó robbantó - - 3500 váltó
- Rúnaírás, Isaz, Sigel, Thurs - - 5500 váltó
- Moonguide, Moonshine, Antivenom - - 8000 váltó
- Éjcsepp, Rontópor - - 1950 váltó
- Halotti maszk - - 500 váltó

Összesen: - 60450 váltó

Felhasználó profiljának megtekintése http://questforazrael.hungarianforum.net/t700-alicia-zharis

Ajánlott tartalom


Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.