Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:



You are not connected. Please login or register

Lance Kalver

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Lance Kalver Empty Lance Kalver on Szomb. Dec. 24, 2016 6:53 pm

Lance Kalver

Lance Kalver
Tünde Katona
Tünde Katona


~Adatok~




Alapadatok:
Név: Lance Kalver
Titulus: Veronia Vándora
Faj: Tünde
Frakció: N/A
Elsődleges Kaszt: Zsoldos
Másodlagos Kaszt: Tünde Őrző
Nem: Férfi
Kor: 22

Út:

A Nomád útja: Azon karakterek tartoznak ide, akik őrposzt vagy székhely hiányában, vagy ezek ellenére Veronia tájai róják, sosem maradva sokáig egy helyen.
Bónusz: 100 TP Havonta, amennyiben a karakter aktív volt.
Kinézet:
Magasabb, 180 cm körüli szikár alak, látszólag nem különösebben izmos, ez azonban a tündékre jellemző szálkásság miatt van, fizikailag sem gyenge. A haja fehér, a füle pedig tünde létéhez híven hosszú és hegyes. Az eddigi csatáiból adódóan van jópár sebhely a teste különböző részein. A nagyvilág előtt általában csuklyában mutatkozik. Ez régebben azért volt, mert nem akarta mutatni, hogy tünde, most már inkább csak megszokás kérdése. Több sebhelye van már a kalandjaiból az egész testén, így az arcán is, a legszembetűnőbb a homlokán lévő kis vágás mellett a bal szemén át húzódó sebhely, amit egy bizonyos arkán mágus okozott a lövedékeivel.
Jellem:
A sok emberrel való érintkezés okán már könnyebben oldódik fel, noha alapjába véve zárkózottabb típus. Nyelve éles, és szívesen köszörüli azokon, akik elítélhetően viselkednek, kivéve, ha tőlük számít pénzre, ilyenkor nem mondja ki hangosan, megjegyzéseket is szokott tenni dolgokra, ha nem is mondja ki, főleg olyanokra, amik nem tetszenek neki, ez egyfajta feszültséglevezetési mód nála. A hitét elvesztette a támadás után, így teljesen kötetlenül mozog a nagyvilágban, nem törődve azzal, hogy mások szerint mi lenne a helyes, azt teszi, amit jónak gondol. Felbérlőivel szemben sem mutat különösebb tiszteletet, csak éppen annyit, ami nem fogja meggyőzni őket arról, hogy más munkájába kelljen fektetni a pénzüket, a társaival viszont hajlandó megismerkedni legalább annyira, hogy ne ismeretlenként harcoljanak egymás mellett, de adott esetben kész barátibb kapcsolatot is kiépíteni a többiekkel. A szeméből határozottság és tettrekészség sugárzik. Inkább gyakorlatias, nem nagyon szokta túlgondolni a dolgokat, vagy átgondolni az eseményeket, jobban leköti az, hogy túl tudjon élni. Nem szereti, ha egy elhibázott csapás miatt szenvednek az ellenfelei, a fájdalommentességet kedveli inkább, amikor dolgozik, de olykor hatalmába keríti a harci láz, és akkor nem kegyelmez, de ez ritkán történik meg. Elhatározta, hogy amennyire csak tőle telik, meg fog védeni mindenkit attól, hogy olyan sorsra jusson, mint ő.


~Képességek~



PASSZÍV:
Személyes passzívok:

  • Cold bloodlust
    Leírás: Lance kifejezetten szeret felfedezés nélkül, meglepetésszerűen egyetlen támadással végezni a célpontjaival, így amennyiben ez sikerül neki, varázserejének 20%-át visszatölti ezzel.

  • Név: Fae-touched
    Leírás: Lance töltött annyi időt tündérvarázslatok hatása alatt, hogy a természettel jobban összehangolódott, mint a legtöbben. Ennek eredményeképpen ha Lance a természetben van, érzékei kétszer olyan hatékonyak, mint általában, azonban kompenzálni is gyorsabban képes, így például a túl erős hangok vagy fények nincsenek rá erősebb negatív hatással.

Egyéb passzív:

  • Név: Wanderer"s Path / A vándor útja
    Szint: 3
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A tünde képessé válik könnyedén mozogni a fák ágai között, valamint az egyik fáról a másikra ugrás sem okoz gondot ezentúl neki. Természetesen az ágnak el kell bírnia a tündét! Passzív.

  • Név: Írni és olvasni tudás
    Szint: 1
    Ár: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
    Leírás: Csak úgy mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja.

  • Név: Fáradhatatlan
    Ár: 500 váltó
    Szószám a tanulásról: 500 szó
    Leírás: Erre vagy éppen arra, de akárhogyan is nézzük, az utazás egy rettenetesen fárasztó dolog. Egy hosszú, végig gyalogolt nap után az embernek nem sok ereje van már harcolni, s természetesen komolyan visszaesik a felkészültsége is. A Fáradhatatlan képességgel rendelkező karakter képes akár két napot is kibírni jelentősebb pihenés nélkül, megnövelve akár a menekülési távot, akár simán az utazás sebességét. Harcot nem befolyásol.



AKTÍV:
Zsoldos:

  • Név: Eilen / Sietség
    Szint: 1.
    Ár: Zsoldosok kezdéskor ingyen megkapják, 1000 váltó
    Leírás: A zsoldos mozgási és támadási sebessége is körülbelül másfélszeresére nő megközelítőleg öt percre.


  • Név:  Betäuben / Kábítás
    Szint: 1.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: A zsoldos fegyvere tompa részével (pl. markolat) üti meg ellenfele fejét, egy másodpercig megakadályozva a koncentrációban. Időnyerésnek jó, mivel komoly sérülést nem okoz.


  • Név: Schlachtruf / Csatakiáltás
    Szint: 2.
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: A zsoldos felkiált, magára vonva az ellenfelek figyelmét és kényszerítve őket, hogy a zsoldost támadják a csapattársak helyett.


  • Név: Érmepöckölés/Coin Toss
    Szint: 1
    Ár: 500 váltó
    Leírás: A használó egy szabad kezével képes célzottan pöckölni egy pénzérmét. Sebzést nem okoz, de igen zavaró.


  • Név: Előretörés/Battle Charge
    Szint: 2
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: Hirtelen előretörés nagy sebességgel maximum négy méterre előre tartott fegyverrel, oldalirányban egy széllökéshez hasonló hullámot idéz elő, ami a közel tartózkodókat kibillentheti az egyensúlyukból, ha nem állnak stabilan. A támadás az alap fegyver kétszeres páncéltörő hatását kapja.


  • Név: Strike Back!
    Szint: 2.
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: Ha a zsoldos egyhuzamban 5 közelharci támadást hárít anélkül, hogy ő támadna, a fegyvere egy kisebb lökést bocsát ki, ami megzavarja az ellenfelet, és lehetőséget ad az ellentámadásra. Öt percenként egyszer aktiválódik.


  • Név:  Enrage
    Szint: 3.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: Ha a zsoldos sérülést okoz ellenfelének, a következő támadása erejéig másfélszeres támadási sebessége lesz. A hatás nem halmozódik, ha a második csapás is betalál, akkor ugyanakkora marad a támadási sebesség, ha nem talál, akkor visszaáll az eredetire.


  • Név: Double Edge
    Szint: 4.
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: A zsoldos egy vágást ejt a levegőben, majd ha egy percen belül egy ellenfelet eltalál az első vágással párhuzamosan, mindkét vágás egyszerre landol (Nem muszáj vele sérülést ejteni az ellenfélen!)


  • Név: Falmbard / Lángoló penge
    Szint: 3.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A zsoldos egy különleges olajat ken a fegyverére, ami lángra lobbantja a fegyver támadó végét, amivel  így sokkal kellemetlenebb ellenfélként közelről találkozni. Kigyújthatja az eltalált célpontot. Tíz percig tart. Nagy mennyiségben áll rendelkezésre.


  • Név: Spider grip
    Szint: 3.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A zsoldos varázserőt koncentrál a végtagjaiba, amitől azoknak valamivel jobb lesz a tapadása. Ideális fa-vagy falmászás, csúszós felületen való haladás könnyítéséhez, vagy ugrás után keletkező lendület könnyebb megfékezéséhez. Maximum szint*2 másodpercig tartható fent, utána 5 percig pihentetni kell. Nem kerül sok varázserőbe, mert azt nem elhasználja, inkább csak keringeti.


  • Név: Cripple
    Szint: 4.
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: Egy erőteljesebb csapás, amit ha hárítanak, 5% eséllyel lezsibbasztja az eszközt tartó végtagot, legyen az fegyver, pajzs vagy karpáncél. Ha betalál a fegyver, vagy egyéb páncélozott testrészt ér, ez a hatás nem aktiválódik, csak a vágás ereje maga lesz nagyobb.


  • Név: Flogen / Szárnyalás
    Szint: 5.
    Ár: 3000 váltó
    Leírás: A zsoldos mágia segítségével a levegőbe veti magát, öt méter magasságig, hogy onnét támadjon a földi célpontokra, vagy épp elérhető közelségbe hozza a légi ellenfeleket. 10 percenként.

  • Név: Mesterképzettség: Kardok
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A játékos mesteri szinten képes lesz bármilyen, harminc centiméternél hosszabb pengéjű, egy és kétkezes karddal bánni. Az így képzett karakter ügyesebb lesz mind a támadásban, mind a védekezésben, és akár nagyobb fegyverek csapásait is képes lesz hárítani könnyedebben. A kardforgató mesterek használhatják a Lefegyverzés képességet (ami nem egyezik a Zsoldos lefegyverzésével.)

    Név: Lefegyverzés
    Szükséges: Kard, Buzogány, Fejsze, Szálfegyver
    Leírás: A használó egy erőteljes csapással kiüti ellenfele kezéből a fegyverét vagy pajzsát.

  • Név: Shattering Strike
    Szint: 5.
    Ár: 3000 váltó
    Leírás: A zsoldos egy mágiával átitatott csapást mér ellenfelére, ami a támadásénál kisebb szintű mágikus pajzsokat összetöri. Kettő percenként egyszer használható.

  • Név: Lightning reflexes
    Szint: 3.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A zsoldos félóránként képes maximum két kisebb lövedéket a fegyverével hárítani, ha időben észreveszi, merről érkeznek.

  • Név: Durchsclagen / Áttörés
    Szint: 4.
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: Két percig a fegyver alapvető páncéláttörő képessége megkétszereződik. Ha az ellenfél nem visel vértet, ez a képesség egy átlagos támadás erejével bír. Csatánként egyszer.

  • Név: Refresher
    Szint: 4.
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: A zsoldos elkezdi intenzívebben keringetni magában a saját varázserejét, ettől naponta egyszer fizikailag felfrissül. Csak az a kevés varázserő veszik el, amit a szervezet elvon annak érdekében, hogy felfrissüljön, 1% elhasznált varázserő 1 perc pihenésnek felel meg.

  • Név: Kreuzhacken / Körvágás
    Szint: 6.
    Ár: 3500 váltó
    Leírás: A zsoldos tízszer körülfordul magán, brutális erővel támadva a körülállókat. Csak óvatosan, főleg ha szövetségesek is vannak a közelben! 10 percenként.
Őrző:

  • Név: Force of nature / A természet ereje
    Szint: 1.
    Ár: Őrzők kezdéskor ingyen megkapják, 1000 váltó
    Leírás: Az őrző a természetből merített energiával feltölti kardját, amivel egy távolra is ható, zöld, mágikus hullámot indít. Szintenként fokozatosan egyre erősebb, de kezdetben igen gyengécske. Szint*1 méter távolságba.

  • Név: Flow / Áramlat
    Szint: 2.
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: Az őrző a szél könnyedségével indít egy vágást, ami rendkívül gyorsan halad öt méter távolságig, és a nem mágikus védelmeket áttöri, ám könnyed vágást okoz csak.
Seraphfal erősített Zsoldos:

  • Név: Winged Charge
    Szint: -
    Ár: Seraph fejlesztés
    Leírás: Lance Battle Charge-a a Seraph erejével nem csak talajon viszi előre, hanem mágikus szárnyakat idézve vízfelületen de akár levegőben is a tér bármely irányába (az eredeti képesség hatókörével).
Seraphfal erősített Őrző:
-


~Felszerelések~



Fegyverek:

  • Vengeance
    Típus: Egykezes kard
    KÉP: >>Katt<<

  • Fragarach
    Típus: Másfélkezes kard
    Leírás: Egy másfélkezes tünde stílusú, kétélű acélkard, aminek lapján rúnasor fut végig. Ha a méltó tulajdonosa feltesz a kardnak egy kérdést, akkor a rúnasorból kirajzolódik a pengére egy egyszavas, maximum tőmondatos válasz a kérdésre. Fontos: A kard nem lát a jövőbe. További tulajdonsága, hogy nem kopik, nem törik, használható egyéb mágikus kiegészítőkkel és képességekkel.
    KÉP: >>Katt<<
Egyéb:

  • Név: Miracle of the Sacred Eve
    Leírás: Egy apró harang, bronzból és aranyból kovácsolva, amely hetente egyszer a karácsonyi csoda kicsinyített mását idézi elő és békét sugároz mindenkire, aki hallja 2 percre. A varázslat hatása a használón mindenképpen érvényesül, az ellen nem lehet védekezni pl ha bedugaszolod a füled. Játékos karaktereken is működik, és a karakterekhez fűződő viszonyt figyelmen kívül hagyja. Ha olyan karakter, akit nem ért a hatása támadást indít valaki ellen, akit igen, a hatás megszűnik. A csengő hangja húsz méterig hallható.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: The Sunshard / Napszilánk
    Leírás: Egy apró kis nyakék, ami a napot ábrázolja, sugárkerítéssel. Naponta egyszer, ha úgy akarod, megzavarhatod az ellenfeled támadását azzal, hogy egy aprót, hirtelen villan. Csak is közvetlen közelben (egy méter távolság) működik, egy-két pillanatig hat csak a hatás, de mindenképp hatása van (nem lehet elkerülni semmiképp).
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: A Wolpertinger tojása
    Leírás: Egy arannyal, ezüsttel és bársonnyal fedett díszes tojás, amely megrázva csörgő hangot hallat mintha lenne benne valami. Ha a földre helyezi valaki és némi varázserőt fordít rá, naponta egyszer az óriásira nőtt vér-peltinger ideiglenes mása bújik elő belőle (a gazdája hozzáállásától függően élőholt vagy élő, csak hatalmas verzióban). A lény csatára nem alkalmas és egy percig tart neki fizikai alakot ölteni, ám képes igen nagy sebességgel szökdécselni, egy átlagos hátaslónál ötször gyorsabban téve meg ugyanazt a távot a játékossal a hátán. Egy óráig tartható fent, utána eltűnik és visszabújik a tojásába.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Az elismerés jelvénye
    Leírás: Egy díszes, négy centiméter átmérőjű, kör alakú, fémből készült jelvény, melynek közepében egy arab kettes van. A jelvényt a karakter saját frakciójának, egy katonai képviselőjének felmutatva, a karakter némi elismerést kap, tiszteletteljesebben fog vele beszélni az, akinek bemutatja.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Bódító ital
    Leírás: Pezsgő, átlátszó, jó illatú alkoholos ital. Kedvelt kábítószer. Hatás: A mérgezett egyén kedélyállapota javul, erős alkoholos bódulat lesz úrrá rajta, majd hallucinálni kezd. A hatás fél-, egy óráig tart. Mellékhatás: Már egy fogyasztás után is kialakulhat függőség.

  • Név: A pártfogó
    Ár: Nem cserélhető
    Leírás: Egy zsebben tárolható üvegcsébe zárt mágikus eredetű láng (valójában egy elképesztően kezdetleges elementál), ami feltartva három percen keresztül egy gyenge lámpás fényével képes világítani. Egy dugóval van a flaska ellátva, ha azt kihúzzák, akkor az üveg szájához tartott dolgokat néhány másodpercig képes meggyújtani, utána pihentetni kell, akár csak világítás után. Újrahasználási ideje két óra.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Crown of Thorns
    Leírás: A tövislény elhalt darabjából készített, kényelmesen viselhetővé tövismentesített egyszerű fejdísz, tünde szemmel igen szép. Segítségével viselőik naponta egyszer képesek teljesen semlegesíteni egy természet alapú mágiát szinttől függetlenül.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Ceann an Dullahan (A Fejnélküli Lovas Feje)
    Leírás: Egy két, egymáshoz szorosan rögzített rézkörből álló mágikus nyaklánc. Mágikus tulajdonsága abban rejlik, hogy alapvetően igen laza és könnyen nyújtható, ám a nyakra illesztve és megtekerve szorosan illeszkedik a viselője bőréhez (de nem szorítva azt). Másrészt a felső karimán végigsimítva láthatatlanná teszi a viselő fejét és nyakát a gyűrű síkjától felfelé, ezzel remek figyelemfelkeltést érve el. A hatás közben egyéb rejtőzködő vagy illúzió képesség nem használható.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Evanescence
    Leírás: A Nachtraben családfő ajándéka, egy egy ember befogadására képes mágikus kör. Használatához nem kell mágusnak lenni, a karakterek természetes mágikus tere elég, hogy aktiválja. A kör összesen három alkalommal képes a karaktert egy általa már látott helyre teleportálni egy másodperc előkészítési idő után. A harmadik használat után a kör elhalványodik majd teljesen eltűnik.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: A harag emléke
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: Nefilim mágiával a félangyalok képesek voltak egy apró borostyánba zárni Abaddón tüzének egyetlen kis lángját, majd az így készült nyakláncot átadták azoknak a hősöknek, akik túlélték a pusztítást. A láng magában nem képes sem ártani sem használni, ám a következő alkalommal, amikor viselője halálos csapást szenved el életre kap, széttöri a borostyánt és átjárja viselője testét, begyógyítva annak minden sebét. Ezután a tűz kihuny, és így elhasználódik.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Heart of the Wild
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: A karperec viselőjének karja átitatódik a természet mágiájával, így egy kemény és ellenálló fához hasonlóvá alakul. Ebben a formában sérülései másodpercek alatt gyógyulnak, ütőereje kétszeresére nő ujjai pedig karmokhoz hasonlóak és képesek átdöfni a nem fém páncélokat. A varázslat tíz percig tartható fenn, utána a karperec magától visszaveszi az energiát és fél napig pihen.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Síol an Timthrial (Seed of the Cycle)
    Leírás: Egy apró nyaklánc, amely színes borostyánba zárva egy apró magot tartalmaz. A mag képes küldetésenként egyszer 15 perc leforgása alatt egy húsz méteres körben a használó által választott évszakot megjeleníteni. Ez magát a hely felépítését, növényeit, stb. nem változtatja meg, és általánosan minden évszak legszebb arcát mutatja (értsd: nem lehet vele seregeket akadályozó hófúvást vagy ellenfél életkedvét elvevő rekkenő hőséget okozni). Az évszak egy óráig marad meg, utána visszatér eredeti állapotába.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Levedlett agancs
    Ár: 2000 váltó
    Leírás:A kalandor egyetlen torz testrésze, mely nem vált köddé, mikor visszaváltozott. Ez volt az egyik agancsa, egy nagyjából fél méter hosszú, egyenes csont, számos elágazással. A furcsa mágia maradéka ragadt ott benne, melytől napi egy órára egy nyúlszörny ügyességét adhatják maguknak vissza, nagy műgonddal ügyelve bármilyen náluk lévő, sérülékeny, vagy törékeny tárgy épségére, akár a harc hevében is. Az agancs emellett könnyen faragható, így szinte bármilyen fegyver vagy díszítőelem alapjául szolgálhat.

    //Note: mindenki adhat egy nevet, a saját levedlett agancsának. És ne feledjétek, az agancs alapanyag lehet bárminek, lehet egy lándzsa hegye, kard pengéje, nyílvessző, talizmán, mágusbot pengéje, amit csak akartok.//
    KÉP: >>Katt<<

  • Egy csokor virág
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Erős gyógyital
    Leírás: Sűrű, fehér, kellemetlen szagú és ízű ital.
    Hatás: A súlyos sebek pár másodperc alatt behegesednek, vérzések elállnak, a mérgek hatása eltűnik. - FELHASZNÁLVA
    Mellékhatás: Pár naponta csak egyszer használható, máskülönben hatástalan.

  • Név: Gyenge gyógyital
    Leírás: Enyhén vöröses, tiszta ital, alkoholos illattal, gombára emlékeztető ízzel.
    Hatás: Összehúzza a felszíni sebeket, elállítja a vérzést.
    Mellékhatás: Az alkohol miatt enyhe bódulat.

  • Név: Gift of the Demon King
    Leírás:Egy fekete, lila szalaggal átkötött doboz. Küldetésenként egyszer kinyitható, és benne mindig egy más tárgy található. Az, hogy ez a tárgy mi és mennyire hasznos kockadobás és a mesélő fantáziája dönti el.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Angyaltoll
    Leírás: Egy ezüstös fényben pompázó toll, melyből három darabot kapott minden déli kitüntetett hős. Ha egy tollat kettétörsz, akkor két percig képes leszel repülni. Majd a két perc lejártával a hatás megszűnik. (érdemesebb addigra a földre érni megkímélni magadat egy kellemetlen zuhanástól)
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Shimmerweave Cape
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: Egy fekete, szakadt palástdarab, amit a világok közötti erdőben találtál. Valamiféle anomáliás mágia átitatta, így most az 1. és 2. szintű, nyers varázserő alapú hatások nem okoznak fizikai kárt benne, valamint azokból fakadó hatásokra, mint az égés és fagyás immunis. A ruhadarab pont akkora, hogy a hátad takarja.
    KÉP: >>Katt<<


~Folyó és befejezett játékok~



Játék típusa
Játék neve
Játékostárs(ak)
Státusz
Magánjáték
Télidőben a mocsárban
Katt:
Lezárva
Küldetés
Brambles
Katt:
Lezárva
Küldetés
Tricked
Katt:
Lezárva
KRÓNIKA
Krónika: Ascensio
Katt:
Lezárva
A 80 NAP ALATT JÁTSZÓDÓ JÁTÉKOK ÉS KÜLDETÉSEK
Küldetés
Nem mind acél, ami fekete
Katt:
Lezárva
Magánjáték
A zsoldos, a bérgyilkos, a pap, a démon és a hercegnő
Katt:
Lezárva
Küldetés
Labirintus 2.
Katt:
Lezárva
Aréna
Amikor a gigászok összecsapnak... Karthágóban.
Katt:
Lezárva
ABADDÓN PUSZTÍTÁSA UTÁN JÁTSZÓDÓ JÁTÉKOK ÉS KÜLDETÉSEK
Magánküldetés
Celtic Dreams
Katt:
-
Lezárva
Frakcióküldetés
Age old mistakes
Katt:
Lezárva
Küldetés
Cinder & Ash
Katt:
Folyó
Küldetés
Sunset at Nordenmouth
Katt:
Folyó
Küldetés
Ludum finita est...
Katt:
Folyó
Magánküldetés
Anomalous Materials
Katt:
-
Lezárva
Magánjáték
Barakkokban
Katt:
Folyó


~Jutalmak~



Váltó és Tapasztalati pont:

Tárgyak:


~Kiadások~




Tárgyak:


  • Név: Heart of the Wild
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: >Katt<

Képességek:

  • Név: Érmepöckölés/Coin Toss
    Ár: 500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Előretörés/Battle Charge
    Ár: 1500 váltó
    Leírás:>Katt<

  • Név:  Betäuben / Kábítás
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Schlachtruf / Csatakiáltás
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Wanderer"s Path / A vándor útja
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Írni és olvasni tudás
    Ár: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
    Leírás: >Katt<

  • Név: Strike Back!
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Enrage
    Ár: 2000 váltó
    Leírás:>Katt<

  • Név:  Double Edge
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Falmbard / Lángoló Penge
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Fáradhatatlan
    Ár: 500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Spider Grip
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Cripple
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Flogen / Szárnyalás
    Ár: 3000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Force of nature / A természet ereje
    Ár: Őrzők kezdéskor ingyen megkapják, 1000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Mesterképzettség: Kardok
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Shattering Strike
    Ár: 3000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Lightning Reflexes
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Durschlagen / Áttörés
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Refresher
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Flow
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Kreuzhacken / Körvágás
    Ár: 3500 váltó
    Leírás: >Katt<



~Eredmények~




Chat:

  • "Megkenve NevetGéllel"
    Mondj 5 lloydi minőségű rossz szóviccet chaten.
    Jutalom: -

  • "Resist arrest"
    Érj el egy kickelést chaten.
    Jutalom: -

Találkozások:
  • "Milyen Darrakard?"
    Találkozz Darrakard karak>
    terével a játéktéren úgy, hogy mesélő mozgatja.
    Jutalom: 20 xp


  • "A ruha a bűn"
    Talákozz Karl von Dornburg nagyúrral a játéktéren.
    Jutalom: 20 xp


  • "A titkos ajtó őre"
    Találkozz Johannes von Nachtraben nagyúrral a játéktéren, és őrizd is meg a találkozás emlékét.
    Jutalom: 20 xp


  • "Lady of the Branches"
    Találkozz Amelie Fairbranch királynővel a játéktéren.
    Jutalom: 20 xp


  • "The king in a helm"
    Találkozz Rudenz von Hellenburg királlyal a játéktéren.
    Jutalom: 20 xp

Hozzászólások:
  • "F*ck the Staff"
    Írj legalább egy 3000 szavas hozzászólást, ami majd a staff tagoknak végig kell olvasni.
    Jutalom: 100 váltó


  • "Lylinovista"
    Írj egy legalább 4500 szavas hozzászólást bárhová.
    Jutalom: 100 váltó
Küldetések:
  • "Nehéz szülés"
    Fejezz be egy legalább kilenc hónapon át tartó küldetést.
    Jutalom: 20 xp

  • "Rise and fall"
    Azok emlékére, akik teljesítették az Ascensio krónikát.
    Jutalom: 100 váltó

  • "Echoes of the faefolk"
    - Azok emlékére, akik teljesítették az Age old mistakes frakcióküldetést.
    Jutalom: -

  • "Egy legenda kezdete"
    Vegyél részt egy Esroniel által vezérelt egyszemélyes magánküldetésen
    Jutalom: -
Egyéb:
  • "Natural 20"
    Hajts végre egy mesélt játékban valamilyen olyan tettet, amit csakis a jó szerencsének, vagy a mesélő jóindulatának köszönhetően sikerülhetett, s jó eséllyel máskülönben lehetetlen lenne.
    Jutalom: -


http://questforazrael.hungarianforum.net/t866-lance-kalver-how-to-screw-a-child-s-life http://questforazrael.hungarianforum.net/t875-lance-kalver

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.