Ezek közül, ami mágikus el lett bírálva, így már maradnak. Váltót így nem számolok.Név: Dämmerung
Típus: Rövidkard
Leírás: Amy egyik kuncsaftjának adománya. Egy valószínűleg vámpír készítésű, díszes rövidkard, amelynek pengéje sötétben átlátszó lesz, aki pedig a kezében tartja, rajta keresztülnézve nappali világosságot láthat. (Helyzetjáték - jutalom)
Típus: Tőr
Leírás: A tőr egy sokoldalú eszköz mely az evéstől a gyilkosságig sok mindenre használható. Rendkívül gyors támadásokra alkalmas, azonban sebzése nem valami nagy, valamint védekezni szinte lehetetlen vele. Így főképp olyanok használják, akiknek más a fő fegyvere, esetleg mérhetetlenül pontosan és gyorsan harcolnak.
Név: 5 Db Kiegyensúlyozott dobótőr
Típus: Fegyver, távolsági
Leírás: A dobótőrök csodálatos fegyverek, de egyenlőre nem mindenki ért hozzájuk. Ezen számos (és tehetős) embereknek kezdtek el a legtehetségesebb kovácsok olyan tőröket készíteni, melyeknek a súlyozása szinte tökéletes, s emiatt nagyon könnyű őket eldobni. Ezt használva egy dobáláshoz abszolút nem értő személy is képes egy-egy átlagosan távolsági harcos támadásainak megfelelő hajításokat végrehajtani. ( Öt darab van a szettben, ezeket persze összegyűjtheted)
Név: Iránytű
Leírás: Bizony, ebben a világban nem elterjedt, de létezik néhány. Egy egyszerű iránytű, annyi különbséggel, hogy mindig a főváros mágikus középpontja felé mutat.
(Ár: 700 váltó)
Név: Könnyű vasvért
Kategória: Közepes páncél
Leírás: Haladó kovácsmunka, egy egyszerű technikával több, vékony vaslapot rétegeltek egymás mellé, így megtartja a rugalmasságát és védelmét is. Gyakori páncél, de jósága miatt lett népszerű. (Kép)
Ár: 2000 váltó (Nagyküldetés - Amikor a poklok összecsapnak - jutalom)
Név: Holdvirág Vért
Ár: 2000 váltó
Besorolás: Közepes Páncél
Leírás: Az Északi Királyság különleges erőinek vértje, amit a királyság bűvölői különleges mágiákkal szőttek át: Bár a védelmi értéke nem tér el sokkal egy hagyományos vérttől, amint a viselője félhomályba lép, körvonalai elmosódnak, így téve nehézzé a vizuális érzékelést. Természetesen ez nem láthatatlanság, de egy gyors harcos számtalan előnyt kovácsolhat az általa keltett zavarból. (KÉP)
Jutalom: (Nagyküldetés - Szabadság)
Név: Zeichenring
Típus: Kiegészítő
Leírás: Darion Kardenal tanácsos saját, ónixkőbe vésett személyes címerét tartalmazó gyűrű, mely ezen egyszerű jellegéből fakadóan meglehetősen sok ajtót nyit meg a számodra, mindemellett azonban belső felületében apró betűkkel a következő áll: Használja jól, mert figyelem! (Magánküldetés - jutalom)
Név: Rontópor 2 db - vétel Ashor-tól
Leírás: Fehér, finomtapintású por, melyet nedvességmentes helyen kell tartani.
Hatás: A kiszárított és megőrölt összetevőket a célszemély arcába fújjuk, mely nedves felülettel érintkezve (pl szem, száj), maró, zavaró anyagokat juttat az idegekbe.
Mellékhatás: Szembe jutva ideiglenes látászavart, vakságot, szájüregbe kerülve a nyelőcső megduzzad és légszomjat okoz
Név: Szerzetesi csuha
Típus: Kiegészítő
Leírás: Ki tudja, hogyan is került a tulajdonodba, nem is fontos... A papok tekintélye mindig is sérthetetlen volt, s ha magadra veszed, teljesen más fényben látnak téged, pláne, ha arcod takarja is annak csuklyája. Amikor rajtad van, az emberek kevésbé gyanakodnak jelenlétedre, s emellett tökéletes menekülés közben való átöltözéshez is, hogy elkerült a rendfenntartók mindig figyelő szemét.
Név: Fénylopó
Típus: -
Leírás: Egy sötétkék, opálos folyadékkal teli üveg, amelyet a földhöz csapvakét körig teljes sötétséget lehet kelteni egy húsz méter átmérőjű körben. Egyszer használatosNév: Szerzetesi csuha
Leírás: Ki tudja, hogyan is került a tulajdonodba, nem is fontos... A papok tekintélye mindig is sérthetetlen volt, s ha magadra veszed, teljesen más fényben látnak téged, pláne, ha arcod takarja is annak csuklyája. Amikor rajtad van, az emberek kevésbé gyanakodnak jelenlétedre, s emellett tökéletes menekülés közben való átöltözéshez is, hogy elkerült a rendfenntartók mindig figyelő szemét.
Név: Sivító
Alapanyag: fém (x2)
Tanulás: 200 váltó
Típus: Távolsági
Leírás: Kör alakú dobófegyver, minek éles pengéi szimmetrikusan elhelyezkedve három helyen nem csak jól kiegyensúlyozottan állnak ki a körből, hanem ezeknek köszönhetően a levegőben repüléskor vijjogó hangot is hallat, ami könnyen megzavarhatja az ellenfelet, vagy annak lovát.
Kritérium: -
Név: Miracle of the Sacred Eve
Leírás: Egy apró harang, bronzból és aranyból kovácsolva, amely hetente egyszer a karácsonyi csoda kicsinyített mását idézi elő és békét sugároz mindenkire, aki hallja 10 percre.
Név: Das Hertz des Golems (A gólem szíve)
Leírás: A rejtélyes angyalkő, ami Ernst Stahlkrieget életben tartotta és az elméjét adta. Némi varázserőt vezetve bele naponta egyszer megidézheted a lovag erejét, így annak fizikai képességeivel (háromszoros erő mind ütés, emelés és egyéb fizikai erőt igénylő feladatok terén és kétszeres állóképesség) ruház fel két perc erejéig.
Név: Királyi Amnesztialevél
Leírás: Darion Kardenal ajándéka, egy okmány amely a játék során egyszer felment minden, a törvény ellen elkövetett bűn alól és a játék idejére érinthetetlen leszel a világi fennhatóság számára.
Név: Fegyverolaj (
https://questforazrael.hungarianforum.net/t1399-egy-korty-orvossag#15898 - megvéve Gloria-tól)
Összetevők: Alkohol, Lángfű
Tanulás: 100 váltó
Leírás: A fegyverolaj egy kenőcsszerű, piszkosszürke anyag, amely bármely fegyver vágófelületére kenhető és hagyományos módszerekkel gyújtható meg.
Hatás: Az olaj egy egyeztetés idejéig lángol, annak minden előnyével és hátrányával.
Mellékhatás: Elfogyasztva gyomorfájdalmat és nyelőcsőbántalmakat okoz.
Név: Macskakarom (
https://questforazrael.hungarianforum.net/t955p25-laws-of-the-mechanics#15891 - megvéve Gerald-tól)
Hozzávalók: fém, bőrpántok
Tanulás: 300 váltó
Típus: -
Leírás: A tenyérre és csuklóra szíjakkal erősíthető hajlított erős fémkarom, mely minden felületen jó, amibe bele tud mélyedni és nem is pattan ki belőle, ezzel segítve a mászást.
Név: Csizmapenge (
https://questforazrael.hungarianforum.net/t955p25-laws-of-the-mechanics#15891 - megvéve Gerelad-tól)
Hozzávalók: Tőr, Rugó
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: A csizma orrába beépített rejtett penge, mely olyan ujjnyi hosszúságú, hegyes és mindkét oldalán borotva éles. A csizmasarok erős összeütése lépteti működésbe, a lábbeli orrán kipattanva a talp megfelelően kiképzett belső részéből.
Kritérium: -
1 db Bódító ital walpurgisnacht, a boszorkányok éjszakája alkalmából ajándékba kapva
Sil-papa ajándéka:
Név : Szerencsefia
Leírás : Az adott tárgyat, mint például ruhadarabot, ékszert, vagy más egyéb tárgyat megbűvölnek hogy szerencsét hozzon a gazdájának. Nem kell nagy dologra gondolni, csak egészen apróságokra, mint például egy elveszett tárgy megtalálása, plusz információ egy NJK-val való beszélgetés esetén, siker a kockázáskor, stb... Az szerencsés helyzetet a Mesélő dönti el, illetve olyan helyzetben amikor nincs mesélő, a karakter maga dönthet a helyzetről, viszont figyelembe kell venni, hogy ezek csak apróságokra vonatkoznak. Három napig érvényes, viszont naponta két alkalommal fejt ki hatást.
Név: A Harag Emléke
Ár: 2000 váltó
Leírás: Nefilim mágiával a félangyalok képesek voltak egy apró borostyánba zárni Abaddón tüzének egyetlen kis lángját, majd az így készült nyakláncot átadták azoknak a hősöknek, akik túlélték a pusztítást. A láng magában nem képes sem ártani sem használni, ám a következő alkalommal, amikor viselője halálos csapást szenved el életre kap, széttöri a borostyánt és átjárja viselője testét, begyógyítva annak minden sebét. Ezután a tűz kihuny és így elhasználódik.
(Megvéve Asael-től az Árverések Házában)
Név: A gyötrelem szilánkjai
Leírás: Három darab pár centis szilánk, mely megmaradt a gömbből, amikor az felrobbant. Ez egy apró komfortos üvegcsében van tárolva, és a szilánkok képesek beleolvadni tárgyakba, erősebb nyomás hatására.
A szilánk hatására a tárgy, amellyel sikeresen összeolvadt, a gömbbe zárt férfi gyűlöletének, és zavarodottságának egy kisseb részét átveszi, mely tárgyat ha valaki a kezébe vesz, vagy használni kezd, akkor fokozatosan zavarodottá válik, nem lesz képes normálisan gondolkodni, és ingerülté válik.
A szilánk hatásának erejét és gyorsaságát, pedig a mesélő majd meghatározza, mivel semelyik ember, self, elf, vámpír és démon, sem rendelkezik, teljesen ugyan olyan elme védelemmel.
(A tárgy korlátozottan használható, fogyóeszköz, három alkalom után elhasználódik, és használhatatlanná válik a jövőben)
Régi Kaszt (zsoldos) képességek:Név: Eilen / Sietség - 0 váltó
Név: Schmarre / Hasítás - 1500 váltó
Név: Durchsclagen / Áttörés - 2500 váltó
Név: Állatismeret: Emlősök - 1000 váltó
Név: Flogen / Szárnyalás - 3000 váltó
Név: Mesterképzettség: Kardok + Lefegyverzés - 2000 váltó
Összesen: 10000 váltó
Új kaszt (Katona/Előőrs) képességekNév: Eilen (Sietség)
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A zsoldos mozgási és támadási sebessége is másfélszeresére nő.
Név: Schlachtangriff (Előretörés)
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: IIa.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Hirtelen előretörés nagy sebességgel maximum hat méterre előre tartott fegyverrel, oldalirányban egy széllökéshez hasonló hullámot idéz elő, ami a közel tartózkodókat kibillentheti az egyensúlyukból, ha nem állnak stabilan.
Név: Flogen (Szárnyalás)
Típus: Bűbáj (1/5 kör)
Erősség: IIb.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A zsoldos mágia segítségével a levegőbe veti magát, öt méter magasságig, hogy onnét támadjon a földi célpontokra, vagy épp elérhető közelségbe hozza a légi ellenfeleket. A zuhanás nem okoz neki fizikai sérülést.
Név: Kreuzhacken (Körvágás)
Típus: Mágia
Erősség: III.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A zsoldos tízszer körülfordul magán, brutális erővel támadva a körülállókat. A képesség közben a mentális felkészülés miatt nem szédül el.
Név: Mesterképzettség: Kardok
Ár: 2000 váltó
Leírás: A játékos mesteri szinten képes lesz bármilyen, harminc centiméternél hosszabb pengéjű, egy és kétkezes karddal bánni. Az így képzett karakter ügyesebb lesz mind a támadásban, mind a védekezésben, és akár nagyobb fegyverek csapásait is képes lesz hárítani könnyedebben. A kardforgató mesterek használhatják a Lefegyverzés képességet (ami nem egyezik a Zsoldos lefegyverzésével.)
Név: Lefegyverzés
Szükséges: Kard, Buzogány, Fejsze, Szálfegyver
Leírás: A használó egy erőteljes csapással kiüti ellenfele kezéből a fegyverét vagy pajzsát.
Faji képzettségek (Ember) :Név: Wiederholung / Ismétlés
Típus:Mágia
Erősség: I.
Ár: 2000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Az emberek gyorsan tudnak szorult helyzetben megfelelő döntést hozni. 3. szinttől ezen adottságuknak hála egy választott kör alatt kétszer is képesek cselekedni.
Név: Sirályszem
Típus: Passzív
Erősség: I.
Ár: 3000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: 5. szinttől az emberek képesek akadályozott látási viszonyok mellett (köd, füst) is tájékozódni. Mágiával alakjukat elmosódottá tevő ellenfeleket is könnyedén szemmel tartják, füst, por, vagy egyéb anyagok segítségével pedig akár a teljesen láthatatlanokat is. Az emberek szeme különösen éles.
Összesen 17000 váltó Van még 16300 váltó vagyonom + a régi képességek 10000 váltó = 2630026300 - 17000 =
9300 váltó marad.