Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:



You are not connected. Please login or register

D20 Gyilkosság (veronia edition)

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1D20 Gyilkosság (veronia edition) Empty D20 Gyilkosság (veronia edition) Vas. Jan. 24, 2021 7:37 pm

Erlendr von Nordenburg

Erlendr von Nordenburg
Északi Mágus
Északi Mágus
Köszönet mindőtöknek, hogy eljöttetek és elolvassátok eme aprócska játékkezdeményezést. Valóban, ez egy játék. Pontosabban egy szerepjátékra kiélezett játék, melyet a véletlen szerencse és a résztvevők kreativitása irányít.

A játékhoz szükség lesz: legalább kettő játékosra, játékosonként legalább egy karakterre és egy 20 oldalú kockára, vagy egy véletlenszerű számgenerátorra.

A játék menete a következő.
Bevezetés (0. kör): Valakit meggyilkoltak, azonban nem mindenki gondol ugyanarra az áldozatra, így minden játékos gurít egy 20 oldalú kockával. A legnagyobb értéket gurító játékos áldozata kapja meg a valóság ajándékát, tehát az ő által kitalált áldozat jelenik meg a játéktéren.

A halál oka... (1.kör): Ebben a körben minden játékos először kitalálja, hogy az áldozat miféle sérülésbe halhatott bele és azt feltételezhetően mi okozta. Arról, hogy mely játékos ötlete válik valósággá, természetesen a 20 oldalú kocka fog dönteni, akárcsak a 0. körben.

A szemtanúk kikérdezése (2.kör): A játékosok kitalálhatnak szemtanúkat, akiknek a mondandója segíthet a nyomozásban. A szemtanúkat a következő képpen érdemes bemutatni: A szemtanú neve, mit/kit látott a tett helyszínén. Minden szemtanúnak van létjogosultsága a játékban, nincs kockagurítás.

Ujjak mutogatása (3. kör): Minden játékos legalább egy gyanusítottat talál ki és helyez a játékba a következő információkkal: A gyanúsított teljes neve, foglalkozása és ismerettségi viszonya az áldozattal. Ebben a körben sem történik kockagurítás.

Elméletek felállítása (4. kör): Minden játékos, az összes rendelkezésére álló információt, melyet karaktere a játékban megszerzett, felhasználhatja, hogy kideríthesse ki, hogyan és miért gyilkolta meg az áldozatot. Az elmméletek létjogosultságáról, természetesen a 20 oldalú kocka fog dönteni, ezzel lebuktatva a gyilkost, ám a játék itt még nem kell, hogy véget érjen!

A gyilkos zsenialitása (bónusz kör): Megeshet, hogy a bizonyítékok és a tanúvallomások egyértelműen rámutatnak egy személyre, még sem ő volt a valódi gyilkos. Ebben a bónusz körben a játékosok eldönthetik, hogy szeretnének e élni ezzel a csavarral. Amennyiben a többség igennel szavaz, akkor a harmadik és a negyedik kör újrajátszsra kerül. Az újrajátszást követően már nem áll rendelkezésre a bónusz kör.

Mivel ez elsősorban egy szerepjáték, így a játékos karakterek egymással történő interakciója sokat fog dobni a játék színvonalán. Természetesen mindenki vegye figyelembe, hogy a játék Veronián történik.
A 0. körben lehetőség van egymás megismerésére, valamint az esemény lereagálására.
Az 1. körben a játékosok közötti interakció és a spekulálások kaphatnak nagy szerepet.
A 2. és 3. körben szabaddá válik a színpad, hogy mindenki kedve szerint vonultassa fel a karakterét és a színdarab szereplőit.
A 4. körben konklúzióra jutnak a játékosok, így a következmények lejátszásával igen érdekes interakciók történhetnek játékos karakterek között.

Figyelem!
Megeshet, hogy a kocka gurításánál ketten, vagy többen is a legmagasabb értéket dobják. Ekkor ezek a játékosok újra dobják a kockáikat.
Ez alatt a bejegyzés alatt várom az érdekes játékaitokat. Ha úgy érzed, hogy nagyon szeretnél játszani, de nem akarsz ezzel másokat zaklatni, írj nekem Discordon. Nekem bármikor lesz hangulatom játszani egy jót.
Kivéve, ha alszom.


_________________
Karakterlap

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.