Rothawdar kelletlenül hallgatja, amit a két ismeretlen összehord neki. Kétség kívül nem bízik meg bennük, talán külsejük miatt sem, de talán amiatt sem, mert nincs kedve furcsa alakokkal társalogni. Egyelőre csak bólogat és úgy tesz, mintha érdekelné őt a másikok mondandója. Időnként még belekortyol italába, hogy húzza az időt a válasz adással.
-Kétség kívül kellemetlen helyzetben vagytok, ha nem tudtok bejutni. Ám ebben én enm lehetek a szolgálatotokra. A mesterem, mondhatni küldött, ebben a fontos ügyben. Nem késlekedhetem, mérnök vagyok, tudni illik.
Most füllent és a teljes igazságot nem mondja el, hiszen, hogy mesterét utánozva, kihúzza magát a kénytelen felelősségvállalás alól. ~De ugyan minek kéne nekem rájuk hallgatnom. Akár holmi haramiák is lehetnek, akik csak azt lesik, hogy mikor szabadíthatnak meg az ingóságaimtól vagy akár az életemtől. De sebaj, kitalálok valamit.~ Gondolkodik magában és kitalálja, hogy a latrinára kell mennie, ezért gyorsan kiissza a korsó tartalmát és elnézést kér illedelmesen. Feláll és majd gyorsan körbenéz, hátha meglát egy bizalomgerjesztő alakot az ivóban, akihez odamehet beszédbe elegyedni.
Nem is kell sok és egy kiemelkedő alakot pillant meg, aki magassága miatt is kiemelkedő, de mintha érezné, hogy az illető nem hétköznapi ember. Megjelenése igen burkolt, hiszen köpenyt visel, de a járása és kisugárzása is arulkodó Rothawdar számára. Rögvest od megy hozzá és így szól.
-Üdvözlöm vándortársam, hadd hívjam meg egy italra, hiszen mi sem esne jobban egy vándornak, mint egy jó, finom, hűsítő sör vagy lehet akár bor is. Nem kell félnie, csak két furcsa, nem túl bizalomgerjesztő alaktól próbálkozom megszabadulni, azonban nem csupán ez a célom Önnel. Van egy sejtésem, hogy a próbás magoi tornyának próbái miatt vetette ide magát a szél vagy az akarat.
Ekkor kacsint egyet, mintha értené, hogy egy ilyen alkalmat kihagyni szinte bűn lenne és a másik is pont ilyen okból van itt.