Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» [Magánjáték - Sigrun und Erlendr] Sárguló falevelek közt
by Sigrun Hjörnson Csüt. Ápr. 25, 2024 10:17 am

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Ostara Kedd Ápr. 23, 2024 8:14 pm

» Alicia Zharis adatlap
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 1:43 pm

» Alicia Zharis
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 12:14 am

» Alicia Zharis
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 12:12 am

» Képességvásárlás
by Alicia Zharis Vas. Ápr. 21, 2024 11:30 pm

» Rothadó kalász - Dél (V.I.Sz. 822. Ősz)
by Hóhajú Yrsil Vas. Ápr. 21, 2024 4:42 pm

» Hóhajú Yrsil Bűvös Boltja
by Hóhajú Yrsil Vas. Ápr. 21, 2024 4:30 pm

» Ez vagyok én
by Kyrien Von Nachtraben Szomb. Ápr. 20, 2024 9:58 am


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Vámpír végrehajtó

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Vámpír végrehajtó Empty Vámpír végrehajtó Szomb. Ápr. 06, 2019 9:59 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács


Schwarzjäger ág - der Unbarmherzig (A Könyörtelen)
Vámpír végrehajtó Skilltree

  • Név: Árnymuníció
    Típus: Passzív
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A Schwarzjäger vámpírok képesek árnyékmágiával megalkotni fegyvereik lőszereit, legyen az bármi. Így képes kétszer olyan gyorsan tüzelni.

  • Név: Árnybéklyó
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A vámpír árnyakból egy botlókötelet alkot, amelyet ellenfeléhez vág. Sikeres találat esetén a kötél rátekeredik a célpontra és cselekvés- vagy mozgásképtelenné teszi három körre, attól függően hol találta el.

  • Név: Hangrobbanás
    Típus: Mágia
    Erősség: IIb.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A Schwarzjäger vámpír következő lövése a kilövés pillanatában 50 méterig effektív hangrobbanást okoz, amely megakasztja a varázslókat és megakadályozza, hogy az adott körben varázslatot használjanak. Rendkívül gyorsan megy végbe, így minden, abban a körben használt mágiára működik, az Akarat alapúakat kivéve. Szövetségesekre is hat.

  • Név: Kartácstűz
    Típus: Bűbáj (1/3 kör)
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A vámpír következő lövése a hagyományos lövedék helyett több tíz apró, árnyékból alkotott repesszé alakul. A repeszek legfeljebb könnyű vágásokat okoznak, de képesek a vámpír előtt 180°-ban, három méteres távig mindent felsérteni.

  • Név: Szonár
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5500 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A Schwarzjäger vámpír egy csak számára hallható, alacsony frekvenciájú mágikus hanghullámot bocsát ki, amely részben áthatol a szilárd tárgyakon vagy élőlényeken, részben visszaverődik. Így a vámpír pontosan tisztában lesz 10 méteren belüli környezetében található minden tereptárgy és élőlény körvonalaival.

Schwarzjäger ág - der Freischütz (A Védelmező)
Vámpír végrehajtó Skilltree

  • Név: Rejtőzés
    Típus: Passzív
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás: A Schwarzjäger vámpír árnyékos környezetben képes beleolvadni az őt körülvevő háttérbe, és ameddig lassan mozog igen nehéz észrevenni.

  • Név: Árnycsapda
    Típus: Bűbáj (1/3 kör)
    Erősség: IIa.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A vámpír egy árnyékból álló medvecsapdát hoz létre, amelyet képes kis távolságig (öt méteren belül) eldobni. Miután a csapda földet ért aktiválódik, és aki legközelebb rálép súlyos vágásokat és zúzódásokat szenved el. Összesen három csapda lehet aktív, amelyek egy egyeztetés idejéig maradnak meg, utána szertefoszlanak.

  • Név: Jelölő
    Típus: Bűbáj
    Erősség: IIb.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A Schwarzjäger megbűvöli a következő nyilát, amely sikeres találat esetén mágikus nyomot hagy a célponton. A vámpír ezután egy egyeztetés idejéig érezni fogja tőle milyen messze és milyen irányban található a megjelölt célpont még akkor is, ha mágikusan rejti a jelenlétét.

  • Név: Vérkereső
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A Schwarzjäger vámpír felerősíti a következő lövését, amely így követni kezd egy látótávolságon belül lévő vérző célpontot és azon a ponton találja el, ahol a legtöbb vér borítja.

  • Név: Vadászszem
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5500 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A Schwarzjäger vámpír felerősíti a látását, így akár három kilométerig is képes pontosan és tisztán látni, valamint a képesség ideje alatt lövései is ugyanilyen hatótávot kapnak. Három körig tart, több képességgel együtt használható.




Neulander ág – Tierenstimme (Állatok Hangja)
Vámpír végrehajtó Skilltree

  • Név: Vadszem
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A vámpír elkezdi érezni az állata jelentétét, s ha kívánja akár képes vérmágia útján annak szemén keresztül is látni. Ez nem igényel különösebben sok erőt, de annál több koncentrációt, így harc közben természetesen nem alkalmazható. Amennyiben a vámpír nem rendelkezik saját, megvásárolt állattal, addig a család minden küldetésre egy új sólymot biztosít számára - noha a kötődés kialakítása ezzel még nem lehetséges.

  • Név: A szemet célozd!
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás: A vámpír a saját, vagy egy vadon talált, esetleg ellenséges állatot ellenfelére uszít, hogy az az ellenfél szemét támadja, aki bár nem veszti el a látását, az abba folyó vértől nehezebben harcol, s jelentősen csökken minden képessége. Amennyiben a vámpír nem rendelkezik saját, megvásárolt állattal, addig a család minden küldetésre egy új sólymot biztosít számára - noha a kötődés kialakítása ezzel még nem lehetséges.

  • Név: Véráldozat
    Típus: Mágia
    Erősség: IIb.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A vámpír képes lesz a vérszíváskor kinyert vért, vagy akár a saját vérét átadni egy állatnak, ezzel gyógyítva annak sebeit és elűzni a fáradtságát. Természetesen a vámpír a vérveszteségtől gyengül, így saját vérrel óvatosan kell használni. Amennyiben a vámpír nem rendelkezik saját, megvásárolt állattal, addig a család minden küldetésre egy új sólymot biztosít számára - noha a kötődés kialakítása ezzel még nem lehetséges.

  • Név: Gyenge pont
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Akarat alapú
    Leírás: A tengernyi tapasztalatnak hála a vámpír ráérzett, hova érdemes támadni, hogyan adjon az állatainak célzott parancsokat. A következő támadás, amelyet maga vagy az állata hajt végre egy ideggócot talál el, így ellenfele egy körre megbénul, további három körre pedig bizonytalanná válnak a mozdulatai, így támadásai 50% eséllyel célt tévesztenek. Amennyiben a vámpír nem rendelkezik saját, megvásárolt állattal, addig a család minden küldetésre egy új sólymot biztosít számára - noha a kötődés kialakítása ezzel még nem lehetséges.

  • Név: Mesterlovas
    Típus: Passzív
    Erősség: IV.
    Ár: 5500 váltó
    Felhasználás: Mágiamentes
    Leírás: A vámpír bármit amire képes felülni, azt meg tudja lovagolni és képes is irányítani.

Neulander ág – Männerstimmel (Emberek Hangja)
Vámpír végrehajtó Skilltree

  • Név: Szándékolvasás
    Típus: Bűbáj
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A Neulander vámpír képes megérezni a beszélőpartnere szándékait vele kapcsolatban. Megérzi, ha a partner ellenséges, ha segítő szándékú, ha agresszív, de azt is, ha ki akarja használni.

  • Név: Parancsoló Aura
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A Neulander vámpírok híres diplomaták, s ennek köszönhetően rendelkeznek egyfajta kiállással, ami miatt az emberek hajlamosak hallgatni rájuk. Ezen képességgel a következő állításukat mindenki igaznak veszi, ameddig nem mutat rá egyértelmű jel, hogy hazudnak. (Például hazudhatják magukat más személynek, azonban ha az igazi megjelenik, a hatás megszakad.)

  • Név: En garde
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: IIb.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Mágiamentes
    Leírás: A vámpír egy koncentrált védekező pozíciót vesz fel, amivel akár nyilakat vagy más lövedékeket is képes eltéríteni, természetesen az átlagos közelharci támadásokról nem beszélve. Az állás bármeddig fenntartható, de abban a pillanatban, hogy a vámpír támadólag lép fel, megtörik.

  • Név: Érinthetetlen
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Egyszerű pecsét
    Leírás: A Neulandert egy olyan mágikus pajzs veszi körül, amely tökéletesen megvédi őt minden támadástól és sebzéstől, de ő sem támadhat és okozhat kárt míg a hatása alatt van. Három körig.

  • Név: Ultimátum
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5500 váltó
    Felhasználás: Összetett pecsét
    Leírás: A Neulanderek híresek diplomáciai érzékükről, ennek legmagasabb megtestesülési formája egy képesség, aminek segítségével képesek valakit utasítani valamire, aki ennek nem mondhat ellent. Ez bármi lehet kis dolgoktól akár gyilkosságig is, de alapvetően elmondható, hogy minél komolyabb a dolog, annál keményebb koncentrációt igényel, s még annyi stresszt okoz a használónak. Az életösztön minden esetben felülírja, így pl. öngyilkosságra nem kényszeríthető.

https://questforazrael.hungarianforum.net

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.