Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» [Magánjáték - Sigrun und Erlendr] Sárguló falevelek közt
by Sigrun Hjörnson Csüt. Ápr. 25, 2024 10:17 am

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Ostara Kedd Ápr. 23, 2024 8:14 pm

» Alicia Zharis adatlap
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 1:43 pm

» Alicia Zharis
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 12:14 am

» Alicia Zharis
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 12:12 am

» Képességvásárlás
by Alicia Zharis Vas. Ápr. 21, 2024 11:30 pm

» Rothadó kalász - Dél (V.I.Sz. 822. Ősz)
by Hóhajú Yrsil Vas. Ápr. 21, 2024 4:42 pm

» Hóhajú Yrsil Bűvös Boltja
by Hóhajú Yrsil Vas. Ápr. 21, 2024 4:30 pm

» Ez vagyok én
by Kyrien Von Nachtraben Szomb. Ápr. 20, 2024 9:58 am


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Zramon

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Zramon                                         Empty Zramon Szomb. Júl. 25, 2015 11:25 pm

Zramon

Zramon
Nekromanta
Nekromanta

Adatok

Név: Zramon
Faj: Ember
Frakció: Nekromanta
Kaszt: Nekromanta
Nem: Férfi
Kor: 28 év

Kinézet: Késő húszas, kora harmincas éveiben járó fiatal férfiú. Bőre kissé fehérebb, fakóbb az átlagnál. Magassága százhetven centi körül van, de pontosan nem tudja, súlya pedig egy átlagos, a saját korának megfelelő versenysúly. Haja félhosszú, körülbelül a válláig ér, talán annál kicsit feljebb. Szemei feketék, és mélyen ülnek üregükben, az arcát pedig egy rövid körszakáll ékesíti. Ruházata egy könnyű palást, egy ujjatlan kesztyűvel és könnyű csizmával, ami meghagyja neki a mozgás lehetőségét idézéseknél.

Jellem: Viszonylag csendes, inkább amolyan megfigyelő típus. Nem szeret túlságosan a középpontban lenni, és nem vágyik nagy figyelemre. Rendkívül gyorsan mérlegel és hoz döntést. Csuklyáját is többször húzza a fejére, minthogy azt bárki számon tartaná, így még inkább titokzatosba fordulva. Ha csapatjátékról van szó, nem épp a legjobb, de elboldogul, viszont nem viseli, ha ezért valaki kérdőre vonja.





A hozzászólást Zramon összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Jan. 27, 2016 12:37 pm-kor.

2Zramon                                         Empty Re: Zramon Szer. Jan. 27, 2016 12:36 pm

Zramon

Zramon
Nekromanta
Nekromanta

Felszerelések/Képességek

Bot
Nekropedia Zramon apjától megörökölt tudása által az élőholt lényekről fellelhető minden információ birtokában van, így ellenséges élveholtakkal sokkal hatékonyabban veheti fel a harcot.

Csontvázidézés A nekromanta leggyengébb szolgáját, egy csontvázat idéz meg. A csontvázak törékenyek, de fegyverük mérgezett, úgyhogy érdemes vigyázni. Minden második szinttől (3., 5., 7., 9.) plusz egy csontváz idéződik. Illusztráció
Árnylátás amulettje Egy aranylánc, melyen egy tompa színű zafírfüggő van. Ha a használó feltartja, egy gyertya lángjának megfelelő fényt bocsájt ki - látszólag - a használó számára ugyanis egy erős lámpás fényével ér fel, igen hasznos, ha az ember nem akar látszani, de látni annál inkább.
Ár: 700 váltó

A holtak szeme A nekromanta megjelöl egy holttestet mágikusan, ezután, ha csak nem távolodik túlságosan el a nekromanta, bármikor képes egy kisebb koncentrációval a holttest szemből látni az eseményeket (csak a szemgödörnek kell épnek lennie a szem mellékes, de ez esetben egy vöröses izzás árulkodik). A mágia kapcsolata után, bár a nekromanta a saját közvetlen környezetéről nem képes tudomást venni, de cserébe, amennyire a holtest szemgödre „engedi” szabad rálátása van a kívánt részre, míg meg nem szakítja a kapcsolatot.
Zombi idézés A második leggyengébb és leggyakoribb szolga, a zombi sok ütést kibír, és maga is jókorát üt. A gond az, hogy fenemód lassú szegény. Itt is adott szinteken (4., 6., 8.) egyel nő az idézett szám. Illusztráció
Csontváz állatok Csontváz állatok létrehozása. Minél magasabb a karakter szintje, annál nagyobb állatok idézhetők le, így 1-es szinten csupán házi macska nagyságig lehet ezt megtenni. Az állatok fogai és/vagy karmai ugyanazt a mérget tartalmazzák, ami a sima Csontváz szolgák kardján található.
Esszencianyelő Könnyű páncélzat Egy igen különleges munka, egyenest a Kísértet szigetekről. Védelmet bár nem nyújt, de a beleszőtt fonal, ami Dornburg gyártmány, képes elszívni a körülötte meghalt, nem általa idézett és irányított élőholtak halálakor varázserőt tölteni, épp egy keveset, de hosszú távon hasznos lehet. Illusztráció

Szint 2.
Tapasztalat 900/1250
Vagyon 2550 Váltó

A Vezető Útja Valaki egyszerű életet kíván, valaki pedig komoly ambíciókkal rendelkezik. Zsoldoskapitányok, leendő királyok, urak... Az ambíció bárkiben megbújhat.
Választható bármely karakter számára
Bónusz A karakter a megengedett NJK limitnél kettővel több követővel rendelkezhet.


Mesterség Páncélkészítés {Újonc; 0/100}



A hozzászólást Zramon összesen 15 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Feb. 29, 2016 7:58 pm-kor.

3Zramon                                         Empty Re: Zramon Szer. Jan. 27, 2016 12:36 pm

Zramon

Zramon
Nekromanta
Nekromanta

Küldetések/Kalandok


Előtörténet
Élmények 1. - +100xp; +1000 Váltó; +Árnylátás amulettje
Egy ősi átok - +150xp; +1500 Váltó; +1 adag Lápi Murok
Élmények 2. - +100xp; +2000 Váltó
Árnyékkő - +100xp; +200 Váltó
Karácsonyi ajándék - +100xp
Egy igaz lélek - +50xp
Angyal vagy ördög - +250 Váltó - (Teljesítve)
Év végi élmény bónusz - + 100Váltó
"Teremtő" Segítsd az oldalt valamilyen leírás vagy bővítés beadásával. - +500 Váltó
Nagyküldetés - Amikor a poklok összecsapnak - +300xp; +1000 Váltó; +Esszencianyelő

4Zramon                                         Empty Re: Zramon Pént. Ápr. 22, 2016 9:09 pm

Zramon

Zramon
Nekromanta
Nekromanta

Kiadások

A holtak szeme: -1000Váltó
Zombi idézés: -1500Váltó
Csontváz állatok: -500Váltó
Páncélkészítő mesterség: -1000Váltó

Ajánlott tartalom



Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Similar topics

-

» Zramon
» Zramon
» Zramon
» Zramon

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.