Név: A háború lángjai Típus: Bűbáj Erősség: I. Ár: 1000 váltó Felhasználás: Összetett pecsét Leírás: A démon támadóállásban erősen rászorít fegyverére majd egy fegyverre jellemző alaptámadással a pokol hevét szabadítja fel belőle egy forró lángcsóva képében, amely három méterre hatol el.
Név: Kitörés Típus: Mágia Erősség: IIa. Ár: 2500 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A démon haragját szabadon engedve egy erőteljes forró léghullámot kelt, amellyel képes ellökni magától a közelében álló ellenfeleket. A nehezebb páncélzatot viselő ellenfelek fél-egy méternyit tolódnak hátrébb, a bőr vagy annál könnyebb viseletűek akár két-három métereket is repülhetnek.
Név: Vérláng Típus: Mágia Erősség: IIb. Ár: 2500 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A démon képes minden általa ontott vért lángra lobbantani, amely addig ég, ameddig hagyományos módszerekkel el nem oltják.
Név: Magmafal Típus: Mágia Erősség: III. Ár: 4000 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A démon a földbe tapos, amitől forró olvadt kőzetből álló tüskék emelkednek ki egy öt méteres vonalban előtte, kárt téve élőlényekben és épületekben egyaránt.
Név: Gehenna Típus: Mágia Erősség: IV. Ár: 5500 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A démon varázserejét egyetlen energiahullámba koncentrálva mágikus lángokkal borítja el a körülötte álló ellenfeleit azokat védő mágiapajzs hiányában, öt méteres körzetben.
Háborúdémon - Csatamester
Név: Halálhozó Típus: Mágia Erősség: I. Ár: 1000 váltó Felhasználás: egyszerű pecsét Leírás: A Háborúdémon ideiglenesen egy kétkezes kaszává alakítja a fegyverét, aminek így megnő az átütőereje hatótávja. Ha a kasza megsérül, az igazi fegyver is károsodik. Csatán kívül nem idézhető meg és nem is tartható fenn, csatában azonban a démon ösztönös szinten képes forgatni akár rendelkezik kaszával való harcmodor ismerettel, akár nem. Harc végéig marad ilyen állapotban, vagy ameddig a démon vissza nem alakítja.
Név: Vérköd Típus: Mágia Erősség: IIa. Ár: 2500 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A démon képes magát tomboló őrjöngésbe taszítani mágikusan, kétszeresére növelve a sebességét és fizikai erejét, valamint nullára csökkentve a fájdalomérzékét. Négy körig tart.
Név: Terror Típus: Passzív Erősség: IIb. Ár: 2500 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A démon félelmetes ereje elnyom minden segítő hatást az ellenfelén, így noha azok nem tűnnek el, a harc végéig nem fejtik ki a hatásukat. Csak a démon tíz méteres körzetében érvényesül.
Név: Konverzió Típus: Mágia Erősség: III. Ár: 4000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A háborúdémon életeleméből, a csatában ellenfelei által érzett rettegésből gyűjt erőt, amiből gyógyít magán, viszont ellenfelei félelmei is elmúlnak. Egy ilyen ellenfél rettegése két kör alatt begyógyítja egy közepesen mély sebét.
Név: Sátán Típus: Mágia Erősség: IV. Ár: 5500 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A háborúdémon a legnagyravágyóbb ősdémon, a Sátán erejét idézi meg, amivel öt kör erejéig egy különösen vérfagyasztó sárkánnyá változik. Ebben a formában lehengerlő fizikai ereje van és üvöltésével képes pokoltüzet okádni ellenfeleire. Az idő leteltével öt körig gyengének érzi magát és sebessége a felére esik.
Falánkságdémon – Kopó
Név: Vetődés Típus: Bűbáj Erősség: I. Ár: 1000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A falánkságdémon hihetetlen erővel rúgja el magát a földtől vagy valamilyen felületről, egyenesen ellenfele felé, így képes akár 4 métert is ugrani. Egymás után kétszer ismételhető meg, utána egy körig pihentetni kell.
Név: Felerősített szaglás Típus: Passzív Erősség: IIa. Ár: 2500 váltó Felhasználás: Mágiamentes Leírás: A falánkságdémon szaglása messze jobb az átlagemberénél, melyet változatos módon képes hasznosítani, valamint felerősített szaglásával képes minden ehető dolgot (élőt és élettelent) hatvan méteres körzetben érzékelni, amennyiben annak illatát nem zárja el tőle semmi.
Név: Falkavezér Típus: Mágia Erősség: IIb. Ár: 2000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A falánkságdémon tekintetében folyamatosan lángol az éhség, így aki abba belenéz egy pillanatig meghátrál, nem kezdeményezve támadást a démon irányában. Minél éhesebb a démon, annál ijesztőbb.
Név: Vadászösztön Típus: Mágia Erősség: III. Ár: 4000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A falánkságdémon képes négy körre a kétszeresére növelni a sebességét és erejét. Mozgása sokkal kiszámíthatatlanabb, így kitérése másfélszer jobb.
Név: Törhetetlenség Típus: Mágia Erősség: IV. Ár: 5000 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A falánkságdémon képes fogait, karmait és a bőrét öt körig törhetetlen keménnyé változtatni. Ezalatt az idő alatt szinte semmilyen penge nem képes sebet ejteni rajta, támadásai pedig még erősebbek lesznek.
Falánkságdémon – Éhség
Név: Anabolizmus Típus: Passzív Erősség: I. Ár: 1000 váltó Felhasználás: Mágiamentes Leírás: A falánkságdémon gyorsított tempóban feldolgozza az általa megevett dolgokat, regenerálva testét. A könnyű sebek azonnal összezárulnak, a vérzés eláll, az esetleges fáradtság is megszűnik, többi súlyosabb seb pedig hegesedésnek indul.
Név: Pók Típus: Mágia Erősség: IIa. Ár: 2500 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: Ártalmatlannak tűnő, mégis végzetes mágia, mely akkor lép érvénybe, ha a démonnak sikerül valakire egy tiszta találatot bevinni. A Pók hatására az áldozaton erős zsibbadás lesz úrrá négy körre, mely gyengíti őt a harcban, és a képességeit is kétszer annyi idő aktiválnia. Antiméreg hatásos ellene.
Név: Kígyó Típus: Mágia Erősség: IIb. Ár: 2500 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A falánkságdémon egy sikeres támadást követően képes ellenfele vérét összezavarni, amitől minden sebe sokkal erősebben fog vérezni, valamint a gyógyító mágiák sem hatnak rajta egészen 5 körig.
Név: Darázs Típus: Bűbáj Erősség: III. Ár: 4000 váltó Felhasználás: Akarat alapú Leírás: A falánkságdémon érintésével képes élettelen anyagok rothadását és rozsdásodását előidézni, akár a tömegével egyező méretű tárgyakon is. Fém, fa, kelme, semmi sem képes tartani magát ellene.
Név: Apollion Típus: Mágia Erősség: IV. Ár: 5500 váltó Felhasználás: Egyszerű pecsét Leírás: A falánkságdémon felveszi az ősdémonuknak, Apollionnak az aspektusát, amiben ideiglenesen méretük megnő, szájuk kitágul, állkapcsuk és fogaik erősebbek lesznek, és így képessé válnak akár egy ember könnyed kettéharapására is. Ez a forma 5 körig tartható fenn.