"Az ellenség száma a kutyát sem érdekli. Egymaguk egész seregeknek parancsolnak..."
A nekromancia egyike az első tiltólistán szereplő tudományoknak, a holtak és a halál manipulásának mágiája. A velük foglalkozó mágusok, a nekromanták, vagy holtmágusok. Az első feljegyzett nekromanta per V.I.SZ. 202-ben volt esedékes, s azóta nem sikerült a világból a holtakat tébolyító varázslókat elűzni.
Név: A nekromanták több játszható faj sorai közül kikerülhetnek, így az esetek többségében adott fajra jellemző névvel bírnak. Emellett gyakran használnak álnevet, vagy fedőnevet és az sem ritka, hogy nekromantatársaiknak is ezen a néven mutatkoznak be.
Faj: A nefilimeket és démonokat leszámítgatva bármi. A démonok később, mint másodlagos kaszt tanulhatnak csak bele a nekromaciába.
Frakció: Az a csoport, állam, vagy egyéb szervezet, aminek a karakter részese. A holtmágusok lehetnek magányos vándorok, királyságok mágusai (azonban sok helyen a holtmágusok csak titokban űzhetik mesterségüket), vagy egy nekromanta csoport tagjai. A nekromanták legnagyobb csoportjára, melyet a mindenkori Sötét Apostol vezet gyakran csak simán „Nekromanták”-ként szoktak hivatkozni.
Kaszt: ide mindig „nekromanta” kerül
Nem: A karakter neme (Férfi vagy Nő, fiatal karaktereknél a Fiú vagy Lány is elfogadható)
Kor: A karakter tényleges kora. A nekromanták lelkük egy részének kiszakítása miatt gyorsabban öregednek az átlagnál, így gyakran néznek ki korosabbnak, mint ahány évesek. Ide a tényleges kort kell leírni, nem pedig a kinézet alapján valószínűsíthetőt.
Kinézet: A karakter külső leírása, szemszín, hajszín, testmagasság, öltözködés. A nekromantákra általánosan jellemzőek a feltűnést nem keltő, a test nagy részét eltakaró öltözékek. Varázskönyvüket rendszerint a ruhájuk alatt tartják, hogy a kíváncsi szemek el ne kezdjenek rájuk gyanakodni. Érdekesség, hogy a nekromanták haja néha már fiatalkorukban elkezd őszülni, s pár éven belül elveszti eredeti színét, hála a mágiájuknak.
Jellem: A karakter jellemének leírása. Miket szeret, miket nem szeret, hogyan viselkedik a mindennapokban, hogyan veszélyben vagy ingerülten. Mi motiválja, mi tántorítja el. A nekromanták jellemének nincs túl sok konkrét pontja, ezer és ezer ok miatt léphetett valaki erre az útra.
Előtörténet: Legalább 1000 szavas történet, amely bemutatja a karakter életét azelőtt, hogy a játék elkezdődne számára. A nekromanta előtörténetnek mindenképp tartalmaznia kell az alábbi elemeket:
Emellett az alábbi eseményekről a mostani nekromanták döntő többsége is tud, így nem kizárt, hogy a karakternek is tudtára adták valamilyen formában, amennyiben az előtörténetben erre volt lehetőség:
Ciel von Eisenschnittel, felderítőkapitány
A nekromancia egyike az első tiltólistán szereplő tudományoknak, a holtak és a halál manipulásának mágiája. A velük foglalkozó mágusok, a nekromanták, vagy holtmágusok. Az első feljegyzett nekromanta per V.I.SZ. 202-ben volt esedékes, s azóta nem sikerült a világból a holtakat tébolyító varázslókat elűzni.
A nekromanta előtörténet
Név: A nekromanták több játszható faj sorai közül kikerülhetnek, így az esetek többségében adott fajra jellemző névvel bírnak. Emellett gyakran használnak álnevet, vagy fedőnevet és az sem ritka, hogy nekromantatársaiknak is ezen a néven mutatkoznak be.
Faj: A nefilimeket és démonokat leszámítgatva bármi. A démonok később, mint másodlagos kaszt tanulhatnak csak bele a nekromaciába.
Frakció: Az a csoport, állam, vagy egyéb szervezet, aminek a karakter részese. A holtmágusok lehetnek magányos vándorok, királyságok mágusai (azonban sok helyen a holtmágusok csak titokban űzhetik mesterségüket), vagy egy nekromanta csoport tagjai. A nekromanták legnagyobb csoportjára, melyet a mindenkori Sötét Apostol vezet gyakran csak simán „Nekromanták”-ként szoktak hivatkozni.
Kaszt: ide mindig „nekromanta” kerül
Nem: A karakter neme (Férfi vagy Nő, fiatal karaktereknél a Fiú vagy Lány is elfogadható)
Kor: A karakter tényleges kora. A nekromanták lelkük egy részének kiszakítása miatt gyorsabban öregednek az átlagnál, így gyakran néznek ki korosabbnak, mint ahány évesek. Ide a tényleges kort kell leírni, nem pedig a kinézet alapján valószínűsíthetőt.
Kinézet: A karakter külső leírása, szemszín, hajszín, testmagasság, öltözködés. A nekromantákra általánosan jellemzőek a feltűnést nem keltő, a test nagy részét eltakaró öltözékek. Varázskönyvüket rendszerint a ruhájuk alatt tartják, hogy a kíváncsi szemek el ne kezdjenek rájuk gyanakodni. Érdekesség, hogy a nekromanták haja néha már fiatalkorukban elkezd őszülni, s pár éven belül elveszti eredeti színét, hála a mágiájuknak.
Jellem: A karakter jellemének leírása. Miket szeret, miket nem szeret, hogyan viselkedik a mindennapokban, hogyan veszélyben vagy ingerülten. Mi motiválja, mi tántorítja el. A nekromanták jellemének nincs túl sok konkrét pontja, ezer és ezer ok miatt léphetett valaki erre az útra.
Előtörténet: Legalább 1000 szavas történet, amely bemutatja a karakter életét azelőtt, hogy a játék elkezdődne számára. A nekromanta előtörténetnek mindenképp tartalmaznia kell az alábbi elemeket:
- Mi vette rá a karaktert, hogy ezt a sok helyen megvetett és üldözött mágiát megtanulja. Fontos, hogy a nekromancia elsajátítása önkéntes alapon történik, más ember lelkét más módon nem tudják feldarabolni.
- Hogyan és miként végezte el a mágia használatához szükséges rituálét
Emellett az alábbi eseményekről a mostani nekromanták döntő többsége is tud, így nem kizárt, hogy a karakternek is tudtára adták valamilyen formában, amennyiben az előtörténetben erre volt lehetőség:
- V.I.SZ. (Veroniai Időszámítás Szerint) 817-ben lezajlott Holtmezei csatában (ahol a két emberi királyság seregei csaptak össze) a nekromanták rajtaütöttek IX. Károly valamint Rudenz von Hellenburg csapatain, azonban veszítettek ellenük, hála a két királyság átmeneti összefogásának és a nefilimek színre lépésének.
- Hasonló híres esemény a V.I.SZ-ben történt Kísértet-hadjárat, ahol a két egyház tagjai közös erővel foglalták el a Kísértet-szigeteket a nekromantáktól. A Sötét Apostolnak is ott veszett nyoma, azóta nem látta senki, és a nekromanták csoportjai háttérbe szorultak.
- A Harag Napját követően (V.I.SZ. 819) hála a rengeteg halottnak, majd az azt követő háborúnak a nekromanták újult erőre kaptak és korábbi dicsfényükben úszva kezdték meg újbóli tevékenykedésüket. A nekromanta frakció azonban laza szerkezetű és több, kisebb csoportból álló szervezet maradt.