Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» [Magánjáték - Sigrun und Erlendr] Sárguló falevelek közt
by Sigrun Hjörnson Csüt. Ápr. 25, 2024 10:17 am

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Ostara Kedd Ápr. 23, 2024 8:14 pm

» Alicia Zharis adatlap
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 1:43 pm

» Alicia Zharis
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 12:14 am

» Alicia Zharis
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 12:12 am

» Képességvásárlás
by Alicia Zharis Vas. Ápr. 21, 2024 11:30 pm

» Rothadó kalász - Dél (V.I.Sz. 822. Ősz)
by Hóhajú Yrsil Vas. Ápr. 21, 2024 4:42 pm

» Hóhajú Yrsil Bűvös Boltja
by Hóhajú Yrsil Vas. Ápr. 21, 2024 4:30 pm

» Ez vagyok én
by Kyrien Von Nachtraben Szomb. Ápr. 20, 2024 9:58 am


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Az utakról

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Az utakról Empty Az utakról Szomb. Ápr. 06, 2019 11:12 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

"Nincs két egyforma katona. Egyik igazi vezető, másik hal az áramlatban, valamelyik magányos hős, valamelyik lusta és mindenre kényszeríteni kell. Ezért illik a jó tisztnek minden emberét ismernie!"
- Joachim Klein, zsoldoskapitány


A karakterosztályok képtelenek lefedni egy-egy karaktert teljesen, hiszen két zsoldos, vagy két tünde vadász között is olyan különbségek akadhatnak, mint egy nekromanta és egy inkvizítor között. A különböző választható életviteleket foglalják össze a teljesség igénye nélkül az Utak. Ezek közül minden játékos karakter eggyel rendelkezhet, ezt később megváltoztatni nem képes, így érdemes alaposan átgondolni. Az út kiválasztását ITT kell jelezni.


A Nomád Útja
- Azok a karakterek tartoznak ide, akik őrposzt vagy székhely hiányában, vagy ezek ellenére Veronia tájait róják, sosem maradva sokáig egy helyen.
Választható bármely kaszt számára
Bónusz: 100 TP Havonta, amennyiben a karakter aktív volt.

A Katona Útja
- A királyságok reguláris hadseregébe tartozó vagy azokhoz zsoldosként csatlakozó, így a hierarchiába beépülő karakterek tartoznak ide.
Választható bármely fővárosi vagy hellenburgi, tünde, sötét tünde, vámpír, démon és nefilim kaszt számára
Bónusz: 1000 zsold 1 havonta, amennyiben a karakter aktív volt.

A Nemesek Útja 
-Azon karakterek, kik hatalmas összeget, kastélyt örököltek, vagy saját maguk jutottak el a meggazdagodás útjára és azon törik fejüket, hogyan gyarapíthatnák tovább egyébként is tekintélyes vagyonukat.
Választható bármely kaszt számára, amennyiben története tartalmazza a tehetős lét okát
Bónusz: Havonta 1000 váltó, ha a karakter aktív valamint a játéktéren is használható kastély vagy uradalom

Az Iparos Útja
- Olyan karakterek, akik a nyersanyagok feldolgozásának segítségével új tárgyakat hoznak létre, s ezáltal képesek azokat magasabb áron eladni.
Választható bármely kaszt számára
Bónusz: Egy ingyen választható mesterség, mely nem számít bele a képzettségek maximális limitjébe, +1 maximálisan viselhető kiegészítő tárgy

Az Ármány Útja
- Saját érdekeiknek megfelelően terveket szövő, akár saját anyjukat is hátba döfő karakterek tartoznak ide, akik nem átallnak bármit alávetni önérdeküknek
Választható bármely kaszt számára
Bónusz:Második személyes passzív képesség

A Hívő Útja
- A különböző vallások buzgó követőit foglalja magába, akik feladataikat kérés vagy parancs formájában valamely egyházi méltóságtól kapják.
Választható bármely kaszt számára, feltétele hogy elhivatott tagja legyen valamely (nem feltétlen emberi) egyháznak
Bónusz: Képesség:

Név: Isteni Közbeavatkozás
Típus: Passzív
Erősség: III.
Ár: -
Felhasználás: Szövetség alapú
Leírás: Isten útjai kiszámíthatatlanok, s gyakran a leghűbb szolgái kerülnek a legkomolyabb akadályok elé. Ennek ellenére, az Úr sem tűr mindent szó nélkül, s ha úgy ítéli meg, a szerencse útján közbeavatkozhat, játékonként maximum egyszer megakadályozva a karakter halálát. Két játékos közti játék folyamán a karakter mozgatója dönt az intervencióról, míg egy mesélt játék során a mesélő.

A Vezető Útja
- Valaki egyszerű életet kíván, valaki pedig komoly ambíciókkal rendelkezik. Zsoldoskapitányok, leendő királyok, urak... Az ambíció bárkiben megbújhat.
Választható bármely karakter számára
Bónusz: A karakter a megengedett NJK limitnél kettővel több szövetségessel rendelkezhet. A két extra szövetséges 5 helyett csak 3 kiegészítőt viselhet.

Az Idomár Útja
- Amilyen kezes tud lenne az egyik más emberekkel, olyan beszél a másik az állatok nyelvén, s érteti meg magukat vele. Magányos vadászok, vadont járó bölcsek, vitéz lovagok, s még sokan mások tartoznak ide.
Választható bármely karakter számára
Bónusz: Egy ingyenesen megtanult Állatismeret képzettség (mely nem számít bele a képzettségek szint szerinti limitjébe), valamint egy ingyenesen választható állattárs kezdésnek

A Szajha Útja
- Az ágy melege sokakat vonz, viszont akadnak olyanok is akiket csakis az üzlet vagy a célok szempontjából. Ha tudod, hogy mégis mik a fogások az ellentétes nem lenyűgözéséhez, akkor a haszon majdnem adott. 
Választható bármely nem egyházi, nem katonai kaszt számára
Bónusz: A karakterhez természeténél fogva vonzódnak az ellenkező neműek, ellenkező nemű NJK nem képes megölni

Az Okkult útja
- Nem kevés olyan személy akad, akiket az elveszett tudások hajkurászása komoly mélységekbe sodor. Az ilyen egyének sok mindent látnak és átélhetnek, de éppen emiatt egészen ellenállóak is lesznek velük szemben.
Választható bármely kaszt számára
Bónusz: Egy szabadon választható ingyenesen megtanult nyelv, ingyenesen megtanult Írni és olvasni tudás, valamint jelentős ellenállás az őrjítő támadásokkal szemben.

A bohóc útja
- Még ebben a mogorva, sötét világban is vannak olyanok, akik képesek bármikor mosolyt csalni az emberek arcára. Az életvidám, felszabadult és persze szédült egyéneket pedig úgy tartják az ördög vigyázza.
Választható bármely kaszt számára
Bónusz: Képesség:
 
Név: Hülyéknek áll a világ
Típus: Passzív
Erősség: IV.
Ár: -
Felhasználás: Mágiamentes
Leírás: A bolondokat úgy tartják ördögi szerencse kíséri útjuk során, ami megmenti őket még a legkilátástalanabb helyzetektől is. Ennek hála képes a képesség tulajdonosa játékonként egyszer a slamasztikából pofátlan szerencsével megmenekülni, elkerülve a különféle borús végkimeneteleket.

Az Úttalan Útja
- Nem mindenkit teremtett az élet valami nagy dologra, vannak olyanok is, akik csak túl akarják élni a mát, hogy utána újult erővel vessék bele magukat a holnapba. 
Választható bármely kaszt számára
Bónusz: Az ezen karakter helyére gyártott karakter minden tulajdonát és tapasztalatát megörökli az eredetinek. 

A Fejvadász útja
- Akadnak akik a békét kedvelik, s akadnak olyanok is, akik mások vérén keresik meg a kenyerüket. Legyen az ember vagy szörny, ha elhullik, valaki úgy is fizet érte, s már csak azt kell megkeresni, hogy ki is lesz az.
Választható bármely harcra irányult kaszt számára 
Bónusz: Minden elpusztított NJK (vagy JK) Humanoid vagy Szörnyért 200 váltó jutalom jár, továbbá erős ellenfelekért garantált ritka nyersanyag, vagy tárgyjutalom.

A Bosszú Útja
- Vannak, kiket ezen szörnyű korszak démonai üldöznek, kik azért keltek útra, hogy bosszújukat beteljesítsék, azért mentek át borzalmakon és azért tanultál ki a gyilkolás tudományát, hogy revansot vegyenek, s erre életüket (karakterüket) tették fel tétül. 
Választható bármely kaszt számára amennyiben előtörténete indokolja
Bónusz: +1 választható fegyver kezdéskor, a mesterképzettség egy helyett két fegyverhez vehető fel, +1 maximálisan viselhető kiegészítő tárgy.

A Tudomány Útja
- Nyughatatlan zsenik, kik hobbijuknak tekintik a fizikai és kémia törvényeit, kik szabadidejükben bütykölnek és feltalálnak, éjszakai züllések helyett inkább a könyveket bújják. 
Választható bármely ilyen irányultságú karakter számára
Bónusz: Játékonként egyszer igényelhető mesélői tanács az adott kaland problémáinak megoldásával kapcsolatban, +1 maximálisan viselhető kiegészítő tárgy.

https://questforazrael.hungarianforum.net

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.