„Dél mindig is volt! Nyugodt volt, békés, de volt. Mert Hellenburg mindig nyakasabb volt Nordenburgnál, a Südarden gyorsabb a Nordenflussnál, a helyiek keményebbek és merészebbek, mint mi. Itt vigyen el az inkvizíció, de tudom, hogy ha le kell rágniuk a saját lábukat is túl fognak élni.”
A Déli Királyság, vagy hivatalos nevéh Hellenburgi Királyi Szövetség az emberek fiatalabb királysága. Területe a Nordenfluss-tól és a Südardentől délre húzódik egészen a Mocsárvidékig valamint Finsterwald határáig. Szokatlan, újszerű elveket és filozófiát követő ország, mely frissen ható eszméivel igyekszik teret hódítani.
Az emberek mágiája
Az emberek esetében, ahogy Veronia valamennyi fajánál a varázserő azt a természetes védelmet jelenti, amely megóvja testüket a mágia roncsoló hatásától. A varázslatok nyomot hagynak a használó testében, apró, láthatatlan lerakódásokat, amelyek komoly károkat képesek okozni, ha újra mágiával terhelik őket. Az emberek ugyanakkor rendkívüli túlélőképességüknek hála képesek ezeket az apró lenyomatokat kilökni és megtisztítani magukat a káros hatástól. Ez azonban teljes testi nyugalmat igényel, így csak alvás közben lehetséges. Az emberek másfél óra alvással egy Varázserőpontot képesek regenerálni.
Név: Az összes játszható faj tagjai megtalálhatóak a vidéken, s nevüket fajbéli hovatartozásuk határozza meg.
Faj: A Hellenburgi Királyi Szövetség lakóinak nagy része ember, de megtalálni a soraik közt a tündéket, sötét tündéket, nefilimeket, démonokat és néhány vámpírt is
Frakció: Ide értelemszerűen "Hellenburgi Királyi Szövetség", "Déli Királyság" vagy "Dél" kerül. Néhány szabadúszó, szabad zsoldos, átutazóban lévő kereskedő, rafinált kultista, hűséget nem ismerő démon vagy vándor is él a királyság területén, ők a könnyebb követhetőség kedvéért szintén . Az itt élő vámpírok nagy része sem a Királyi Szövetség polgára, hanem a saját családjához tartozik
Kaszt: A katolikus egyház kasztjait leszámítva bármi.
Nem: A karakter neme (Férfi vagy Nő, fiatal karaktereknél a Fiú vagy Lány is elfogadható)
Kor: A karakter kora.
Kinézet: A karakter külső leírása, szemszín, hajszín, testmagasság, öltözködés. Érdemes először egy megfelelő avatart keresni és az alapján megírni a kinézetleírást, a későbbi kavarodás elkerülése végett.
Jellem: A karakter jellemének leírása. Miket szeret, miket nem szeret, hogyan viselkedik a mindennapokban, hogyan veszélyben vagy ingerülten. Mi motiválja, mi tántorítja el. Minél részletesebb, annál könnyebben tudják a mesélők bevezetni a karaktert a küldetések sodrába.
Előtörténet: Legalább 1000 szavas történet, amely bemutatja a karakter életét azelőtt, hogy a játék elkezdődne számára. A Hellenburgi Királyi Szövetség lakójának az egyetlen pont, melyet (egy-két kivételes esettől eltekintve) tisztáznia kell, a karakter származása, családi háttere, esetleges rangja, vagy rokonainak jelentőssége.
Ezen kívül a királyság lakói az alábbi eseményekkel nagy valószínűséggel tisztában vannak, akár részletekbe menőleg is:
Dietmar Riesberg, Carolusburg Történetíró Kancellárja
A Déli Királyság, vagy hivatalos nevéh Hellenburgi Királyi Szövetség az emberek fiatalabb királysága. Területe a Nordenfluss-tól és a Südardentől délre húzódik egészen a Mocsárvidékig valamint Finsterwald határáig. Szokatlan, újszerű elveket és filozófiát követő ország, mely frissen ható eszméivel igyekszik teret hódítani.
Az emberek mágiája
Az emberek esetében, ahogy Veronia valamennyi fajánál a varázserő azt a természetes védelmet jelenti, amely megóvja testüket a mágia roncsoló hatásától. A varázslatok nyomot hagynak a használó testében, apró, láthatatlan lerakódásokat, amelyek komoly károkat képesek okozni, ha újra mágiával terhelik őket. Az emberek ugyanakkor rendkívüli túlélőképességüknek hála képesek ezeket az apró lenyomatokat kilökni és megtisztítani magukat a káros hatástól. Ez azonban teljes testi nyugalmat igényel, így csak alvás közben lehetséges. Az emberek másfél óra alvással egy Varázserőpontot képesek regenerálni.
Déli előtörténet
Név: Az összes játszható faj tagjai megtalálhatóak a vidéken, s nevüket fajbéli hovatartozásuk határozza meg.
Faj: A Hellenburgi Királyi Szövetség lakóinak nagy része ember, de megtalálni a soraik közt a tündéket, sötét tündéket, nefilimeket, démonokat és néhány vámpírt is
Frakció: Ide értelemszerűen "Hellenburgi Királyi Szövetség", "Déli Királyság" vagy "Dél" kerül. Néhány szabadúszó, szabad zsoldos, átutazóban lévő kereskedő, rafinált kultista, hűséget nem ismerő démon vagy vándor is él a királyság területén, ők a könnyebb követhetőség kedvéért szintén . Az itt élő vámpírok nagy része sem a Királyi Szövetség polgára, hanem a saját családjához tartozik
Kaszt: A katolikus egyház kasztjait leszámítva bármi.
Nem: A karakter neme (Férfi vagy Nő, fiatal karaktereknél a Fiú vagy Lány is elfogadható)
Kor: A karakter kora.
Kinézet: A karakter külső leírása, szemszín, hajszín, testmagasság, öltözködés. Érdemes először egy megfelelő avatart keresni és az alapján megírni a kinézetleírást, a későbbi kavarodás elkerülése végett.
Jellem: A karakter jellemének leírása. Miket szeret, miket nem szeret, hogyan viselkedik a mindennapokban, hogyan veszélyben vagy ingerülten. Mi motiválja, mi tántorítja el. Minél részletesebb, annál könnyebben tudják a mesélők bevezetni a karaktert a küldetések sodrába.
Előtörténet: Legalább 1000 szavas történet, amely bemutatja a karakter életét azelőtt, hogy a játék elkezdődne számára. A Hellenburgi Királyi Szövetség lakójának az egyetlen pont, melyet (egy-két kivételes esettől eltekintve) tisztáznia kell, a karakter származása, családi háttere, esetleges rangja, vagy rokonainak jelentőssége.
Ezen kívül a királyság lakói az alábbi eseményekkel nagy valószínűséggel tisztában vannak, akár részletekbe menőleg is:
- A Nagy Harag éve, Veroniai Idő Szerint 800. Esroniel von Himmelreich kereszteslovag, későbbi zsinatelnök, a Protestáns Egyház feje reformokat hirdet, válaszképpen XIII. Sixtus pápa kiátkozza. Az új felekezet gyökeret ver Hellenburgban, a konzervatív XI. Károly menekülni kényszerül a pápával együtt. A Veroniai Királyság két részre szakad, az Északi és Déli Királyságokra és kirobban az első Észak-Déli háború.
- Veroniai Idő Szerint 817-ben az északi és déli emberkirályságok felsorakoztak egy döntő ütközethez, amely tizenöt éve elhúzódó háborújukat volt hivatott lezárni. Az ütközetben mindkét fél jelentős szövetségeseket vonultatott fel, dél seregeit a vámpírok és démonok erősítették. A csata végül nem várt fordulatot vett, amikor a nekromanták titokzatos ura, a Sötét Apostol megmerényelte észak akkori királyát, XI. Károlyt. Az összegyűlt seregek válaszként lerohanták a nekromanta megidézett, élőholtakból álló seregét, a győzelem azonban jelentéktelen volt. Dél katonái kegyeletüket leróva előzékenyen visszavonultak, a két királyság ellenségeskedése valamelyest csillapodott a tragédia hatására. Ez az esemény később a Holtmezei Csata néven vált ismertté.
- Veroniai Idő Szerint 818-ban a Holtmezőn elszenvedett királygyilkosság okán a két egyház rákényszeríti a királyságokat egy ideiglenes tűzszünetre, és kereszteshadjáratot hirdet a nekromanták uralma alatt álló Kísértet-szigetek felszabadítására. A Kísértet-hadjárat elsöprő sikert ér el, az együttműködő Egyházi és Protestáns seregek felszámolják a halottidézők bázisát és legtöbbjükkel végeznek vagy fogságba ejtik. A csatározások során a Sötét Apostol elmenekül és száműzetésbe kényszerül, Esroniel von Himmelreich zsinatelnöknek pedig nyoma vész.
- Veroniai Idő Szerint 819-ben újabb tragikus esemény következik be. A közhiedelem szerint a vámpírok machinációja véglegesen kivívja az Isten haragját és a földre idézi a pusztítás arkangyalát, Abaddónt. Az angyal sárkány alakban felperzseli Veronia jelentős részét, lakóinak harmada elpusztul, egy újabb harmada megsérül. Hellenburgban is súlyos tűzvész tör ki, a régi város jelentős részei égnek porrá. Rudenz király ugyanakkor a felháborodással dacolva menedéket nyújt a vámpíroknak, akik Blutstern nevű családja segít újjáépíteni a királyság fővárosát, építészetük jelei a mai napig láthatóak.
A hozzászólást Jerobeam összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Ápr. 14, 2019 3:21 pm-kor.