Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Top posting users this month
Alberich Fischer
Alberich Fischer 1szava10Alberich Fischer Voting_bar2Alberich Fischer 1szava11 


You are not connected. Please login or register

Alberich Fischer

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Alberich Fischer Empty Alberich Fischer Vas. Okt. 11, 2020 11:24 pm

Alberich Fischer

Alberich Fischer
Nekromanta
Nekromanta
Név: Alberich Fischer
Faj: Ember
Frakció: Független
Kaszt: Nekromanta
Nem: Férfi
Kor: 34 Éves (782-ben született)



Kinézet 


Az idő sajnos nem volt kedves velem, de igazából már születésemkor se áldottak meg különösebben szép küllemmel. Ez persze csak tovább romlott a rituálé óta, így mostanra már nem csak méretes orrom, s füleim miatt panaszkodhatok, hanem a bőröm kapcsán is, ami felvette a napszívta kutyaszar legszebb árnyalatát. A kelések sajnos gyakori vendégek a képemen, ami egyébként kissé meglepő, abból kiindulva, hogy egyébként nem jellemző, hogy zsíros lenne a bőröm, mi több, általában száraz, s eléggé hajlamos is a hámlásra. Azt hiszem ez is a rituálé ajándéka volt, csak úgy mint az, hogy a zsíros barna hajam pár helyen már kesébe hajlik (rövidre hagyott szakállam szintén). Egyedül a szemeimmel vagyok elégedett, amik bár némiképp vizesek, azért a maguk módján mégis szépen zöldellnek.


Igyekszem szépen öltözködni, kedvelem a feltűnő színeket. Többnyire egy zöldes köpenyben utazok, ami arannyal van hímezve. Ingből szeretem a lehető legszínesebbet felvenni, így pedig a fakó bőröm még furcsább küllemet kölcsönöz nekem, ami miatt aztán azonnal érdeklődni szoktak az emberek. Eléggé vézna vagyok, s a jó Teremtő sajnos nem rakott túl magasra sem, jobb napokon is csak úgy 170 centiig nyúlok. Emellett sajnálatos tény, hogy mivel egész fiatalon estem túl a rituálén, kicsit egyenetlenül nyúltam meg, így a jobbik lábam egy pár centivel rövidebb a balnál. Általában vastagabb talpú cipőt hordok, hogy ez ne okozzon sok problémát, de azért látszik a járásomon, hogy sántikálok picit.


Jellem


A legtöbben azt hiszik, hogy a nekromanták maguknak való hallgatag népek, s ebben igazuk is van. Én magam egy kicsit különbözök tőlük, ugyanis semmit sem szeretek annyira, mint a figyelem középpontjában lenni. Állandóan azt lesem, hogy miként fordíthatom magamra a tekinteteket, s bár tisztában vagyok vele, hogy nem igazán teremtettek szemrevalónak, ez sosem akadályozott abban, hogy mégis kiharcoljam a pillantásokat. Imádom hallani a saját hangom, talán néha kicsit túlzottan is, de emellett azért elég jó társaságnak tartom magam, s szeretném azt hinni (és tudni), hogy jó a humorom. Nem vagyok az igazság harcosa, mi több, igen szürkén tekintek a világra, hisz ki vagyok én, hogy ítélkezzek? Pont ezt várom el a többi embertől is, s nem viselem az álszenteskedést. Szeretem az embereket (és más népeket). Nem vagyok túl tehetséges mágus, s ritkán is folyamodok a hullaidézés művészetéhez, de általánosságban meg tudom védeni magam.

Felszerelés: 

Név: Bot/Varázspálca
Típus: Félkezes
Leírás: A bot igen egyszerű eszköz, leginkább varázslók, druidák kedvelt útitársa. Rövidebb, egykezes és hosszabb, kétkezes változatai is elterjedtek. Végük változatos formájú, nemritkán mintás vagy díszített (a játékos a leírásban jelezze, melyik variációkat birtokolja). A fa mágikus tárgyak alapanyaga ősidők óta, így a botok elláthatóak bármely tárgyra helyezhető bűvigével (tartozzon az fegyverhez, vérthez, ékszerhez, stb.).
Kritérium: -


Név: Köpeny
Típus: Vért (Könnyű)
Leírás: A törzse, derekat fedő, gyakran hosszú szárú vastag ruhadarab, mely minimális védelmet nyújt a vágások, szúrások, ütések ellen. Varázslók kedvelt viselete.
Kritérium: -
Ár: 500 váltó (Boltban vásárolható)



Személyes passzív: Báránybőrben
Típus: Passzív
Erősség: I
Felhasználás: Mágiamentes
Leírás: Albreich ugyan szentségtelen szakmát választott magának, mégis, mivel leginkább ártatlan módon, főleg szórakoztatásra használja, az emberek szívesen látják falvaikban, városaikban. Éppen ezért, hajlamosabbak előzékenyebben bánni a vándormutatványossal: kalandonként és magánjátékonként egyszer kaphat a karakter egy-egy szívességet a település lakóitól, ahol épp tartózkodik (lehet ez egy ingyen ebéd, néhány váltó, befogadják éjszakára, megosztanak vele olyan bizalmas információt, amit idegennek nem szívesen adnának ki). Kalandokban a mesélő dönti el, hogy egy adott szituációban milyen módon jut előnyhoz Albreich, azaz hogyan érvényesül a passzív, magánjátékokban értelemszerű keretek között a játékos használhatja. Amennyiben egy kaland, magánjáték vagy élmény során Albreich előadásain jól szórakoznak egy település lakosai, az emlékezetükbe vésik, s ha a karakter visszatér erre a településre, az adott kaland/játék végén Albreich valamilyen extra jutalomban részesül, amelyről a mesélő dönt (a játékos kötelessége nyilvántartani, hol járt már és jelezni a mesélőnek még a jutalmazás előtt, ha valahol már minimum másodjára fordul meg).

Elköltött slotok:

Név: Csontvázidézés
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A halálpap egy értelemmel nem bíró csontvázat idéz, amely engedelmeskedik a parancsainak. A csontváz gyorsan mozog, fegyvere pedig méreggel bevont, amely lezsibbasztja az eltalált területet, azonban kifejezetten törékeny.

Név: Kisállat csontvázidézés
Típus: Bűbáj (1/2 kör)
Erősség: I. (Carnes)
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A halálpap egy kisállat csontvázát idézi meg, amit parancsainak és akaratának megfelelően képes mozgatni. Természetesen saját tudattal nem bír. Fegyvert nem képes hordani, hiszen nem lehet mivel felszerelni. Csakis kistestű állatokra használható, bármi, ami meghaladja egy közepes testű kutya méreteit, nem éleszthető vele fel.

Név: Szellemidézés
Típus: Bűbáj (1/2 kör)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A nekromanta egy akaratának engedelmeskedő szellemet idéz. A szellem anyagilag érinthetetlen, áthatol a fizikai akadályokon és képes apró, felületes vágásokat okozó mágikus lövedékeket alkotni (körönként hármat), amelyek a fizikai védelmeken áthatolnak. Kifejezetten gyenge a varázslatok ellen.


Név: A holtak szeme
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: IIa.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A halálpap megjelöl egy élőholtat vagy holttestet mágikusan, így ezután bármikor képes egy kisebb koncentrációval a szemből látni az eseményeket. Használat alatt a halálpap a saját szemével nem lát.


Név: Csontbeszéd
Típus: Bűbáj (fenntartott)
Erősség: II. (Animus)
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A nekromágus képes lesz egy általa kiválasztott, saját maga idézte csontvázon keresztül beszélni. Ilyenkor elég gondolattal végeznie ezt, nem igényli azt, hogy meg is szólaljon. A hang tetszőlegesen változtatható, de nem olyan precízióval, hogy valaki utánozni lehessen vele. Csakis a közvetlen közelben (5 méter) lévő csontvázakon használható, így az avatatlan szem számára hasbeszélésnek tűnhet a dolog.


Név: Hülyéknek áll a világ
Típus: Passzív
Erősség: IV.
Ár: -
Felhasználás: Mágiamentes
Leírás: A bolondokat úgy tartják ördögi szerencse kíséri útjuk során, ami megmenti őket még a legkilátástalanabb helyzetektől is. Ennek hála képes a képesség tulajdonosa játékonként egyszer a slamasztikából pofátlan szerencsével megmenekülni, elkerülve a különféle borús végkimeneteleket.



A hozzászólást Alberich Fischer összesen 6 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Júl. 19, 2021 8:21 pm-kor.

2Alberich Fischer Empty Re: Alberich Fischer Vas. Okt. 11, 2020 11:31 pm

Alberich Fischer

Alberich Fischer
Nekromanta
Nekromanta
Váltó és exp nyilvántartás:

Exp:
- + 1530 TP (Kezdés, Lloyd miatt).
- + 150 TP: Azonnali: Halloween
- + 200 TP: Élmények
- + 150 TP: Azonnali Santa



Összesen: 2030 TP

Váltó:
- + 10.630 Váltó
- - 1000 Váltó
- + 1500 Váltó: Halloween
- + 3000 Váltó: Élmények+Élmény bónusz
- + 1500 Váltó: Azonnali Santa
- -6000 Váltó: Vásárlások

Összesen16.630 Váltó
Ebből elköltve: 7000 Váltó
Aktuális: 9.630 Váltó

Tárgyak:

Félelem-ellen
Típus: -
Kritérium: -
Leírás: Egy picinyke, áttetsző üvegcse, viasszal fedve, benne sárgás-szürkés, sűrűnek tűnő kortynyi folyadék.
Hatás: A bájital csakis mesélő által vezetett küldetés során használható, egyetlen alkalommal, olyan helyzetben, mikor a használója épp nagyon fél valamitől. A bájital elfogyasztása után a következő körben valamilyen előnyhöz jut a karakter (mint egy adrenalin-löket) például gyorsabb lesz, erősebb (szituációtól függően a mesélő dönti el a hatást).

Név: A bábmester keresztje
Típus: Tárgy
Leírás: Egy teljesen hagyományos módon kinéző kis fakereszt zsinórokkal, amelyet bábok mozgatására használnak, a tulajdonodban lévőn azonban különleges varázslat ül. Az előadásaid ennek köszönhetően sokkal inkább lenyűgözik a nézőket, így azon kalandok után, melyek során használod a tárgyat (beleszámít a vihető tárgyak limitjébe), 15%-kal több pénzjutalomban részesülsz.

Alberich:
Név: Makacs, koszos széndarab
Leírás: Ez az apró szén, nem csupán egy emlék a színdarabban való részvételéről, hanem egy remek eszköz arra, hogy egy játékban egyszer bemaszkírozhassa vele magát a tulajdonosa, így elrejtve önmagát a kereső szemek/varázslatok elől. Sajnos csak éjszaka működik, de akkor roppant hatékonyan.

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.