Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» [Magánküldetés: Kyrien von Nachtraben] - Családi titkok
by Kyrien Von Nachtraben Kedd Nov. 05, 2024 6:37 pm

» Erlendr - emlékiratok
by Erlendr von Nordenburg Pént. Nov. 01, 2024 7:40 pm

» Küldetés: Az arany fényében tündökölvén (V.I.Sz. 822. Tél)
by Jozef Strandgut Hétf. Okt. 28, 2024 3:45 pm

» [Magánküldetés] Rote Fenster hinter den Wänden (V.I.Sz. 822. Nyár)
by Nessaris Maera Szomb. Okt. 26, 2024 6:21 pm

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Ostara Kedd Okt. 22, 2024 12:49 am

» Élménynek túl rövid...
by Erlendr von Nordenburg Szer. Szept. 25, 2024 7:39 pm

» Képességvásárlás
by Jozef Strandgut Vas. Szept. 22, 2024 7:21 pm

» Mesterségekhez kötődő vásárlások, receptek, alapanyagok
by Hóhajú Yrsil Csüt. Szept. 19, 2024 12:19 pm

» Enoch ben Metathron
by Noel Vas. Szept. 08, 2024 12:18 pm


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Általános!

2 posters

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Általános! Empty Általános! Pént. Ápr. 24, 2015 9:10 pm

Isidor Bose

Isidor Bose
Zsinati Elnök
Zsinati Elnök

"Király, mesterségek, de mik is ezek?"
A játékban a karakterek elsajátíthatnak bizonyos mesterségeket, amikkel jobb felszereléshez vagy eladás esetén profithoz juthatnak. Négy mesterség létezik: Alkimista, Kovács, Ékszerész és Mérnök. Az első mesterség felvételének ára 1000 váltó, a másodiknak 3000 váltó, tehát eleinte tanácsosabb egy szakmában jártasnak lenni.

"Remek, akkor szeretnék egy kardot csinálni. Ki tud erre olyat?"
Rengeteg nagytudású mesterrel lehet találkozni, akik át tudják adni ismereteiket az arra tévedő kalandoroknak. Ahhoz, hogy egy tervrajzot, receptet a karakter használhasson, meg kell azt vásárolni. Ez az összeg jelképezi a tanulás költségét, aminek hála az adott tárgyat el tudja készíteni.

Egy-két tervrajzot, receptet nem lehet csak úgy megvásárolni. Mester kell hozzá, vagy részletes útmutató, mely nincs birtokában bármely átlag céhtagnak. A karakterek a küldetések jutalmául is szerezhetnek értékes recepteket, tervrajzokat, melyeket aztán magukévá tehetnek, vagy akár el is adhatják őket jó pénzért. Egy tervrajzot, receptet, vagy mestertől kapott tanulási lehetőséget csak egy karakter használhat fel.

"Ez a recept azt írja hogy csiganyál kell a kardom elkészítéséhez... Honnét lesz csiganyálam?" Nos, a küldetések jutalmaként nem csak tapasztalatot és váltót kaphatnak a tisztelt játékos karakterek, hanem tárgyakat is. Ezeket kell gyűjteni, esetenként a boltból megvásárolni, vagy a többi játékostól megszerezni, elcserélni. Alternatív esetben elérhető az utánpótláskereső küldetés is, ahol specifikus nyersanyagok szerezhetőek be nagyobb mennyiségben, egy játék lejátszása és megírása után.

"Hűha, kész a kardom, most mit csináljak vele?"
Ez igazán egyszerű: Felhasználod hősi felszerelésed még hősiesebbé tételéhez, vagy egyszerűen eladod a piactéren.

"Most hogy készítettem egy kardot, szeretnék egy halálkaszát is, de annak nincs a tervrajza a megtanulhatók között. Mit tegyek?"
Ha olyan ötletünk van, amit szeretnénk megvalósítani, akkor egész egyszerűen csak pályázzuk be a "Pályázatok" részlegnél, amit én vagy egy kollégám amint tehetjük, ellenőrizzük is. Ha átment, bekerül a te saját tervrajzaid közé, tehát ha valaki meg akarja tanulni, annak tőled kell ezt megtennie. Egyéb esetben rámutatunk a hibáira, és ha javítottad, ismét ellenőrizzük.

Jó munkát, kalandorok!

2Általános! Empty Re: Általános! Szer. Szept. 02, 2015 8:37 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

Műhely minta




Minden karakternek szüksége van egy kényelmes helyre, ahol dolgozni tud. A Műhelyek területén van lehetőség témát nyitni, ahol mindenki berendezheti a maga kis üzletét. A műhelyét minden játékos annyi dekorációval és kiegészítő elemmel látja el, amennyivel csak szeretne. Az alábbi dolgokat érdemes (de egyiket sem kötelező) az adatlap helyett itt számon tartani:

Tervrajzok/Receptek: A karakter által birtokolt formulát, melyek lehetővé teszik az adott tárgy elkészítését. Ide sorolandók az egyedi, pályázat útján szerzett, valamint a küldetések jutalmául kapott tervrajzok is.

Nyersanyagok: A mesterségüket aktívan űző karakterek nyersanyagaikat az adatlap helyett itt is vezethetik.

Bevételek és Kiadások: Hogy az adatlapon könnyebb legyen a kisebb pénzmozgásokat nyomon követni, érdemes a más játékosoktól kapott összegeket, illetve a boltban elköltött váltókat nyomon követni.

Raktár: Egy-egy termékből nagyobb mennyiség felhalmozódása esetén érdemes külön pontban felsorolni őket. Így a vevők is látni fogják, hogy milyen portékák állnak rendelkezésre.


Vásárlás a műhelyben



A vásárláshoz mindenek előtt a vevőnek valamilyen módon meg kell rendelni az adott tárgyat. Ez megteheti a chaten, üzenetben, vagy akár egy hozzászólásban a műhelynél. A mester ekkor ír egy hozzászólást, mely tartalmazza a felhasznált nyersanyagok, valamint az elkészített tárgyak listáját, azok teljes leírásával (a leírásnak nem kell tartalmaznia a recept tanulását és hozzávalóit, elég csak a nevét, típusát, elírását és követelményeit).
Miután a tárgy elkészült, a megrendelő karakter egy másik hozzászólásban átadja a fizetséget és átveszi a tárgyat. A Műhely az Átverések házához hasonlóan használható játékosok közötti kereskedelemre, így például arra is, hogy valaki egy nála lévő nyersanyagot adjon át, hogy aztán abból készítsenek neki tárgyat.


Pályázat minta



Egyedi tervrajz, recept, bűvige, különféle mágikus tárgyak megszerzéséhez először egy pályázatot kell írni, majd ellenőriztetni egy moderátorral. A pályázatnak az alábbi pontokat kell tartalmaznia:

Név: A tárgy neve.
Hozzávalók: A tárgy elkészítéséhez szükséges nyersanyagok neve és mennyisége.
Tanulás: A készítés elsajátításának ára. Ezt általában a pályázatot elfogadó mesélő adja meg.
Típus: A tárgy típusa (részletekért lásd. Felszerelések)
Leírás: A tárgy kinézete, tulajdonságai, képességei és minden olyan részlet, mely a tárgy elképzeléséhez szükséges lehet.
Kritérium: Bizonyos tárgyak használati feltételekkel is rendelkeznek, ezeket itt kell felsorolni.

Megj.: Mesterséggel nem rendelkező karakter is pályázhat egyedi tárgyat. Ilyenkor a receptet el kell vinnie egy a megfelelő mesterségben jártas karakterhez, aki meg tudja azt tanulni, majd a tárgyat elkészíteni. Előtte a pályázatot készítő játékosnak azonban meg kell vennie magát az elfogadott receptet.

https://questforazrael.hungarianforum.net

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.