"Király, mesterségek, de mik is ezek?"
A játékban a karakterek elsajátíthatnak bizonyos mesterségeket, amikkel jobb felszereléshez vagy eladás esetén profithoz juthatnak. Négy mesterség létezik: Alkimista, Kovács, Ékszerész és Mérnök. Az első mesterség felvételének ára 1000 váltó, a másodiknak 3000 váltó, tehát eleinte tanácsosabb egy szakmában jártasnak lenni.
"Remek, akkor szeretnék egy kardot csinálni. Ki tud erre olyat?"
Rengeteg nagytudású mesterrel lehet találkozni, akik át tudják adni ismereteiket az arra tévedő kalandoroknak. Ahhoz, hogy egy tervrajzot, receptet a karakter használhasson, meg kell azt vásárolni. Ez az összeg jelképezi a tanulás költségét, aminek hála az adott tárgyat el tudja készíteni.
Egy-két tervrajzot, receptet nem lehet csak úgy megvásárolni. Mester kell hozzá, vagy részletes útmutató, mely nincs birtokában bármely átlag céhtagnak. A karakterek a küldetések jutalmául is szerezhetnek értékes recepteket, tervrajzokat, melyeket aztán magukévá tehetnek, vagy akár el is adhatják őket jó pénzért. Egy tervrajzot, receptet, vagy mestertől kapott tanulási lehetőséget csak egy karakter használhat fel.
"Ez a recept azt írja hogy csiganyál kell a kardom elkészítéséhez... Honnét lesz csiganyálam?" Nos, a küldetések jutalmaként nem csak tapasztalatot és váltót kaphatnak a tisztelt játékos karakterek, hanem tárgyakat is. Ezeket kell gyűjteni, esetenként a boltból megvásárolni, vagy a többi játékostól megszerezni, elcserélni. Alternatív esetben elérhető az utánpótláskereső küldetés is, ahol specifikus nyersanyagok szerezhetőek be nagyobb mennyiségben, egy játék lejátszása és megírása után.
"Hűha, kész a kardom, most mit csináljak vele?"
Ez igazán egyszerű: Felhasználod hősi felszerelésed még hősiesebbé tételéhez, vagy egyszerűen eladod a piactéren.
"Most hogy készítettem egy kardot, szeretnék egy halálkaszát is, de annak nincs a tervrajza a megtanulhatók között. Mit tegyek?"
Ha olyan ötletünk van, amit szeretnénk megvalósítani, akkor egész egyszerűen csak pályázzuk be a "Pályázatok" részlegnél, amit én vagy egy kollégám amint tehetjük, ellenőrizzük is. Ha átment, bekerül a te saját tervrajzaid közé, tehát ha valaki meg akarja tanulni, annak tőled kell ezt megtennie. Egyéb esetben rámutatunk a hibáira, és ha javítottad, ismét ellenőrizzük.
Jó munkát, kalandorok!
A játékban a karakterek elsajátíthatnak bizonyos mesterségeket, amikkel jobb felszereléshez vagy eladás esetén profithoz juthatnak. Négy mesterség létezik: Alkimista, Kovács, Ékszerész és Mérnök. Az első mesterség felvételének ára 1000 váltó, a másodiknak 3000 váltó, tehát eleinte tanácsosabb egy szakmában jártasnak lenni.
"Remek, akkor szeretnék egy kardot csinálni. Ki tud erre olyat?"
Rengeteg nagytudású mesterrel lehet találkozni, akik át tudják adni ismereteiket az arra tévedő kalandoroknak. Ahhoz, hogy egy tervrajzot, receptet a karakter használhasson, meg kell azt vásárolni. Ez az összeg jelképezi a tanulás költségét, aminek hála az adott tárgyat el tudja készíteni.
Egy-két tervrajzot, receptet nem lehet csak úgy megvásárolni. Mester kell hozzá, vagy részletes útmutató, mely nincs birtokában bármely átlag céhtagnak. A karakterek a küldetések jutalmául is szerezhetnek értékes recepteket, tervrajzokat, melyeket aztán magukévá tehetnek, vagy akár el is adhatják őket jó pénzért. Egy tervrajzot, receptet, vagy mestertől kapott tanulási lehetőséget csak egy karakter használhat fel.
"Ez a recept azt írja hogy csiganyál kell a kardom elkészítéséhez... Honnét lesz csiganyálam?" Nos, a küldetések jutalmaként nem csak tapasztalatot és váltót kaphatnak a tisztelt játékos karakterek, hanem tárgyakat is. Ezeket kell gyűjteni, esetenként a boltból megvásárolni, vagy a többi játékostól megszerezni, elcserélni. Alternatív esetben elérhető az utánpótláskereső küldetés is, ahol specifikus nyersanyagok szerezhetőek be nagyobb mennyiségben, egy játék lejátszása és megírása után.
"Hűha, kész a kardom, most mit csináljak vele?"
Ez igazán egyszerű: Felhasználod hősi felszerelésed még hősiesebbé tételéhez, vagy egyszerűen eladod a piactéren.
"Most hogy készítettem egy kardot, szeretnék egy halálkaszát is, de annak nincs a tervrajza a megtanulhatók között. Mit tegyek?"
Ha olyan ötletünk van, amit szeretnénk megvalósítani, akkor egész egyszerűen csak pályázzuk be a "Pályázatok" részlegnél, amit én vagy egy kollégám amint tehetjük, ellenőrizzük is. Ha átment, bekerül a te saját tervrajzaid közé, tehát ha valaki meg akarja tanulni, annak tőled kell ezt megtennie. Egyéb esetben rámutatunk a hibáira, és ha javítottad, ismét ellenőrizzük.
Jó munkát, kalandorok!