|
- Név: Elemental Shape (Elemformázás)
Típus: Bűbáj (Fenntartott) Erősség: I. Ár: 1000 Váltó Felhasználás: Szövetségalapú Leírás: A druida képes lesz tíz méter sugarú körben szabadon mozgatni és formálni egy kezdéskor választott elemet. A választható elemek: tűz, föld, levegő, víz, jég, villám. Levegő esetén nem vonhatja azt ki élőlények tüdejéből, azt megakadályozza az adott élőlény gyenge mágikus mezője. A mozgatott anyag mennyisége szint*1 köbméter. A druida továbbá bármikor elkölthet egy mágiapontot, hogy megidézzen a semmiből egy köbméternyit a választott eleméből.
- Név: Elemental Immunity (Elemi Immunitás)
Típus: Mágia Erősség: IIa. Ár: 2500 Váltó Felhasználás: Szövetségalapú Leírás: A druida olyannyira összhangba kerül egy választott elemével, hogy teste immunissá válik annak minden káros hatására, amely őt érné. A tűz nem égeti, a vízben nem fullad meg, a föld nem zúzza össze bármilyen magasról esik le, a szél pedig nem mozdítja meg bármilyen képesség is mondja ezt.
- Név: Whisper of Elements (Elemek suttogása)
Típus: Bűbáj Erősség: IIb. Ár: 2500 Váltó Felhasználás: Szövetségalapú Leírás: A druida képes lesz az elfek által használt elemekkel kommunikálni, s azoknak segítségével különböző információkhoz jutni.
- Föld: A druida egy 5 hektáros területen érzékeli az összes földön álló lény érintkezését a földdel teljes pontossággal. Meg tudja különböztetni az embereket az állatoktól. Csakis földön, homokon működik, sziklán vagy kövön nem.
- Szél: A Druida képes hallani az akár 500 méterre folyó beszélgetést vagy hangot, hiszen a szél elfújja füléig azt. Ismernie kell a hang helyét ahhoz, hogy hallhassa. Csakis szabadban működik.
- Tűz: A druida képes lesz egy látott (Ha csak a füstje, az is jó) tűz körül lévő öt méteres területen történő dolgokat hallani és látni. Lehet házban is a tűz.
- Víz: A Druida képes lesz vizet érintve megérezni az abban lévő élőlényeket 3 hektáros területen. Képes azoknak formáját is megállapítani, így el tudja dönteni, hogy mégis miféle lények.
- Villám: A druida képes lesz egy vihar során becsapó villám becsapási útját követni, s megszemlélni a területet, ahova az becsapott. Bármilyen távolságba működik, ameddig a villám látható az égen.
- Jég: A druida képes a havon lévő lények testének melegét érzékelni akár 1 hektáros területű kockában. A lénynek valamilyen formában tapintania kell jeget (Legyen az éppen esésben lévő hó, repülő állatok esetében vagy simán csak a már leesett hó, befagyott jég). Élettelen lények nem adnak ki magukból hőt.
Név: Conflux (Összefolyás) Típus: Mágia Szint: III. Ár: 4000 Váltó Felhasználás: Szövetségalapú Leírás: A druida három kör erejéig képes lesz bármelyik elemet integrálni képességeibe, de ehhez komoly koncentráció szükséges.
Név: Elemental Form (Elemi Alak) Típus: Mágia Erősség: IV. Ár: 5500 Váltó Felhasználás: Szövetségalapú Leírás: A druida 3 kör erejéig képes lesz a válaszható elemével kicserélni a testét. Szikla elem esetén kétszeres védelmet élvez a nem zúzó jellegű támadások ellen, jég elem esetén egy öt méteres sugarú körben lassítja és fagyasztja az ellenfeleket, az összes többi elemnél fizikai immunitást, de növelt mágikus érzékenységet, valamint az adott elemtől függő extra tulajdonságokat kap.
|