Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:



You are not connected. Please login or register

Tünde Druida

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Tünde Druida Empty Tünde Druida Szomb. Ápr. 06, 2019 10:07 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

Természetpap - Shapeshifter (Alakváltó)

Tünde Druida Skilltree

  • Név: Partial Shift (Részleges átváltozás)
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida képes átvenni az állatok bizonyos tulajdonságait. Ekkor kiélesednek az érzékei, a reflexei gyorsabbak lesznek. A fogai és a körmei pedig erősebbek lesznek és kihegyesednek.

  • Név: Hunter Form (Vadászalak)
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: IIa.
    Ár: 2500 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida képessé válik nappal farkas, éjszaka pedig hiúz formát ölteni. Az átváltozás addig tart, amíg a druida meg nem szakítja. Közben más képességet nem használhat, és minden felszerelése leesik róla (beleértve a ruháit is).

  • Név: Sky Form (Égi Alak)
    Típus: Mágia
    Erősség: IIb.
    Ár: 2500 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida képessé válik nappal holló éjszaka pedig bagoly formát ölteni. Az átváltozás egyeztetés végéig/1 játékbeli óráig tart. Közben más képességet nem használhat, és minden felszerelése leesik róla (beleértve a ruháit is). A korlát leteltéig szabadon válthat az eredeti alakja és az égi alak között, egy körben egyszer.

  • Név: Walkway of the Trees (A fák sétánya)
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida képes lesz beleolvadni egy fás szárú növénybe, amennyiben annak a törzse legalább 20 centiméter átmérőjű. Ezután képes mozogni a fákon keresztül, ha az adott fa törzse vagy lombja érintkezik egy másik fával. Ameddig a druida be van olvadva, képessé válik a fa gyökereit vagy ágait mozgatva támadni célpontját. A használó nem maradhat 6 körnél tovább a növényzetben, mert végelegesen beleolvad abba, s nem hagyhatja majd el.

  • Név: Ancient Form (Ősi alak)
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5500 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás:  A druida képes lesz 3 körre egy 10 méter magas, növényekből és sziklából álló elementállá változni. A felszerelései beleolvadnak az ideiglenes testébe és hatásuk nem aktiválható, és nem képes más varázslatot használni. Ha megsérül, az az állandó testén is megmarad.

Természetpap - Beastmaster (Vadmester)
Tünde Druida Skilltree

  • Név: Wild Bond (Vad Kötelék)
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida speciális kötést ápol egy vadon élő állattal, amit szabadon használhat feladatai segítésére, valamint érti a gondolatait. A druida bármikor magához szólíthatja az állatot, az egy kezdetleges térugrással mindig megjelenik mestere mellett.

    Név: Call of the Aerial Eye (Az Égi Szem Hívása)
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: IIa.
    Ár: 2500 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida megidéz egy sólymot egy egyeztetés erejéig, amit képes lesz irányítani és a szemével látni. Harcra nem használható.

    Név: Swarm (Rajzás)
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: IIb.
    Ár: 2500
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida képes magához szólítani a körülötte lévő rovarokat, akik a parancsára megtámadják a kijelölt célpontot. Nagyot nem sebez de zavaró, és ha a druidának szerencséje van a célpont csípéseket is elszenved. A raj addig marad a célpont körül, ameddig a druida koncentrál vagy el nem pusztulnak.

    Név: Dire Beast (Nagyvad)
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida felerősíti a vele kötelékben lévő állatot harc közben. Ekkor az állat karmai megnőnek, méretre kétszer akkora lesz mint korábban, a bőre pedig olyan kemény lesz, mint egy nehézpáncél.

    Név: Beastmaster's Ascension (A Bestiamester Felemelkedése)
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5500 Váltó
    Leírás: A druida felemeli botját, majd száz méteres körzetben minden vadállatot, legyen az kicsi vagy nagy magához hív, hogy segítsék őt a harcban, három kör erejéig. A képzett állatok (megvett állati NJK-k, őrkutyák) nem engedelmeskednek.

Elementarista - Life(Élet)

Tünde Druida Skilltree

  • Név: Healing Salve (Gyógynedvek)
    Típus: Bűbáj (1/kör)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 Váltó
    Leírás: A druida a növényzetet megérintve képes életenergiával dúsított nedveket kinyerni belőlük, ami sebre kenve gyógyító hatású. Közepes felszíni sérüléseket is gyógyít.

  • Név: Thornscape (Tövistáj)
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: IIa.
    Ár: 2500 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida térdig érő, éles tüskéjű aljnövényzetet idéz egy 10 méter átmérőjű körben. A bokor akadályozza a mozgásban a benne tartózkodókat, és könnyen felhasítja a bőrt.

  • Név: Cocoon (Gubó)
    Típus: Mágia
    Erősség: IIb.
    Ár: 2500 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida vagy magát, vagy egy szövetségesét egy erős növényi gubóba zárja két körre, ami véd a közepes fizikai támadások ellen, valamint az időtartam alatt minden, akár súlyos sérülést is meggyógyít.

  • Név: Embrace of the Thorns (A tövisek ölelése)
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A Druida képes a „Tövistáj” során idézett töviseket indákká növeszteni, amik az eredeti képességben megadott 10 méteres körzetben mozgásképtelenné tesznek minden egységet, rákulcsolódva lábaikra. Az indák szorításából ki lehet törni. A fedetlen területen felsebzik a bőrt és vérzést okoznak.

  • Név: Nature's Claim (A Természet Hódítása)
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5500 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida pár másodperc koncentrálás után egy tíz méter sugarú körben egy erdőszegmenst idéz meg. A természetes energia minden élőholtat és gólemet elpusztít a területen belül.

Elemantarista - Four Seasons (Négy évszak)

Tünde Druida Skilltree

  • Név: Elemental Shape (Elemformázás)
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida képes lesz tíz méter sugarú körben szabadon mozgatni és formálni egy kezdéskor választott elemet. A választható elemek: tűz, föld, levegő, víz, jég, villám. Levegő esetén nem vonhatja azt ki élőlények tüdejéből, azt megakadályozza az adott élőlény gyenge mágikus mezője. A mozgatott anyag mennyisége szint*1 köbméter. A druida továbbá bármikor elkölthet egy mágiapontot, hogy megidézzen a semmiből egy köbméternyit a választott eleméből.

  • Név: Elemental Immunity (Elemi Immunitás)
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2500 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida olyannyira összhangba kerül egy választott elemével, hogy teste immunissá válik annak minden káros hatására, amely őt érné. A tűz nem égeti, a vízben nem fullad meg, a föld nem zúzza össze bármilyen magasról esik le, a szél pedig nem mozdítja meg bármilyen képesség is mondja ezt.

  • Név: Whisper of Elements (Elemek suttogása)
    Típus: Bűbáj
    Erősség: IIb.
    Ár: 2500 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida képes lesz az elfek által használt elemekkel kommunikálni, s azoknak segítségével különböző információkhoz jutni.

    • Föld: A druida egy 5 hektáros területen érzékeli az összes földön álló lény érintkezését a földdel teljes pontossággal. Meg tudja különböztetni az embereket az állatoktól. Csakis földön, homokon működik, sziklán vagy kövön nem.
    • Szél: A Druida képes hallani az akár 500 méterre folyó beszélgetést vagy hangot, hiszen a szél elfújja füléig azt. Ismernie kell a hang helyét ahhoz, hogy hallhassa. Csakis szabadban működik.
    • Tűz: A druida képes lesz egy látott (Ha csak a füstje, az is jó) tűz körül lévő öt méteres területen történő dolgokat hallani és látni. Lehet házban is a tűz.
    • Víz: A Druida képes lesz vizet érintve megérezni az abban lévő élőlényeket 3 hektáros területen. Képes azoknak formáját is megállapítani, így el tudja dönteni, hogy mégis miféle lények.
    • Villám: A druida képes lesz egy vihar során becsapó villám becsapási útját követni, s megszemlélni a területet, ahova az becsapott. Bármilyen távolságba működik, ameddig a villám látható az égen.
    • Jég: A druida képes a havon lévő lények testének melegét érzékelni akár 1 hektáros területű kockában. A lénynek valamilyen formában tapintania kell jeget (Legyen az éppen esésben lévő hó, repülő állatok esetében vagy simán csak a már leesett hó, befagyott jég). Élettelen lények nem adnak ki magukból hőt.


  • Név: Conflux (Összefolyás)
    Típus: Mágia
    Szint: III.
    Ár: 4000 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida három kör erejéig képes lesz bármelyik elemet integrálni képességeibe, de ehhez komoly koncentráció szükséges.

  • Név: Elemental Form (Elemi Alak)
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5500 Váltó
    Felhasználás: Szövetségalapú
    Leírás: A druida 3 kör erejéig képes lesz a válaszható elemével kicserélni a testét. Szikla elem esetén kétszeres védelmet élvez a nem zúzó jellegű támadások ellen, jég elem esetén egy öt méteres sugarú körben lassítja és fagyasztja az ellenfeleket, az összes többi elemnél fizikai immunitást, de növelt mágikus érzékenységet, valamint az adott elemtől függő extra tulajdonságokat kap.

https://questforazrael.hungarianforum.net

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.