„Mi démonok hibák vagyunk. Egy tökéletes gépezetbe szorult apró kavics, amely ha elég erővel feszül neki a fogaskeréknek darabokra zúzhatja a rendszert. A világ balszerencséjére ezt mi is tudjuk - és örömünket leljük benne. Hadd essen darabokra minden! Hadd hulljon szét a rend, akadjon meg a fejlődés és süllyedjenek káoszba a nagy birodalmak!”
A démonok a tabu, a tiltott gyümölcs és a bűn megtestesítői, minden veroniai közül a legfurcsább, legszétszórtabb és mégis a legtöbb közös vonással bíró nép. Az egész világon megtalálhatóak magányos farkasként, vagy kisebb csoportokban. Egymás közt erővel alkotnak közösségeket, melyeket rangosabb társaik vezetnek.
A démonok mágiája
A démonok varázsereje különleges, mivel átkuk befolyása miatt testük nem képes azt természetes úton regenerálni. Képesek viszont aktívan, saját típusuknak megfelelő bűn elkövetésével megtisztítani magukat a káros mágialenyomatoktól, így azok a démonok, akik gyakran hódolnak az őket visszaszólító bűnnek jellemzően gyakrabban képesek varázsolni azon társaiknál, akik önmegtartóztató életet élnek.
Név: A démonok az újjászületésükkor kapnak egy nevet, amely állítólag magukban hordozza a bűnüket. Mivel a démonok nyelvén van minden név, ezért nem tudják megfejteni a jelentésüket. Adott esetben meglehetősen hosszú és nyakatekert is lehet.
Faj: Értelemszerűen ide "Démon" kerül.
Frakció: Az a játékbeli frakció, amelyhez a karakter tartozik. A démonok igen csalfák és jól épülnek be bárhová, így ez a két emberkirályságtól kezdve a démonok királyságán át saját maguk is lehet.
Kaszt: Kísértő, Arató vagy Szemfényvesztő - illetve azon belül is érdekes milyen ág, de nem szükséges leírni ha az előtörténet alapján egyértelmű
Nem: A karakter neme (Férfi vagy Nő, fiatal karaktereknél a Fiú vagy Lány is elfogadható)
Kor: A karakter tényleges kora. A démonok nem öregszenek, így érdemes azt is hozzátenni, hány évesnek látszik a karakter
Kinézet: A karakter külső leírása, szemszín, hajszín, testmagasság, öltözködés esetleg különlegesebb démoni jegyek.
Jellem: A karakter jellemének leírása. Miket szeret, miket nem szeret, hogyan viselkedik a mindennapokban, hogyan veszélyben vagy ingerülten. Mi motiválja, mi tántorítja el.
Előtörténet: Legalább 1000 szavas történet, amely bemutatja a karakter életét azelőtt, hogy a játék elkezdődne számára. Nem szükséges kifejteni a démon korábbi életét még mielőtt újjászületett volna, hiszen úgysem emlékszik rá, de nincs is megtiltva, szívesen olvassuk. Nincsenek kifejezetten olyan események, aminek szerepelnie kéne egy démon előtörténetében, de mindenképp érdemes elolvasni a Veronia történelme topicot! Az újjászületés történhet mindössze pár órával a halál után, de akár éveket is igényelhet, emellett pedig az ébredés helye nem feltétlenül fog megegyezni azzal, ahol halandóként elhalálozott a karakter.
Név: Zord Jelenlét
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A démon jelenlétével is képessé válik rossz közérzetet kelteni az emberekben, valamit felzavarja az állatokat egy rövid időre. Az ellenfél megzavarására, megfélemlítésre kiváló. Erőssége arányos a démon szintjével, így remekül használható erőfitogtatásra is.
Név: Kísértés
Típus: Bűbáj
Erősség: I.
Ár: 2000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: 3. szinttől a démon képes a lelkében lakó bűnnel fertőzni egy kiválasztott NJK-t, megfelelően hosszú idő után rávéve, hogy elkövesse az adott bűnt valamilyen formában. Küldetések alatt a mesélő dönti el mikor is éri el a kívánt hatást és milyen formában, magánjátékok során megegyezésen alapul.
Név: Beolvadás
Típus: Bűbáj
Erősség: I.
Ár: 3000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: 5. szinttől a démon képes átmenetileg minden torz, démoni jegyet eltüntetni a testéről, hogy ezzel tökéletesen be tudjon olvadni a körülötte lévők közé. 10. szinttől démoni kisugárzását, melyet az egyház tagjai megéreznek is el tudja nyomni, maximum egy egyeztetés erejéig. A démonok szinte bármilyen környezetben képesek kényelmesen elhelyezkedni.
Név: Archetípus
Típus: Bűbáj
Erősség: I.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Minden démonban ott él a pokol egy hercegének az akarata. 7. szinttől a démonok képesek ezt egy pillanat erejére szabaddá engedni, felvéve eredeti alakját, a puszta jelenlétükkel rettegést keltve még a legedzettebb harcosok szívében is.
Név: Megszállás
Típus: Mágia
Erősség: I.
Ár: 5000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A démonok teste és lelke közötti kapcsolat nem olyan szoros, mint az emberek esetében. 10. szinttől a démon lelke képes elhagyni a testét és megszállni egy kiválasztott NJK-t. A Megszállás hatóideje a célpont akaraterejétől és hajlandóságától függ, erős akaratúak gyorsan kidobhatják magukból a démont, gyenge akaratú vagy hajlandóságot mutató karakterek akár végtelen hosszú ideig is engedhetik a megszállást. Amíg a démon idegen testben van sajátja kómaszerű állapotba kerül. A démon a megszállott alany testét sajátjaként használhatja, akár saját démoni képességeit is képes megidézni.
Darrakard An-Kallah Ziminiar
A démonok a tabu, a tiltott gyümölcs és a bűn megtestesítői, minden veroniai közül a legfurcsább, legszétszórtabb és mégis a legtöbb közös vonással bíró nép. Az egész világon megtalálhatóak magányos farkasként, vagy kisebb csoportokban. Egymás közt erővel alkotnak közösségeket, melyeket rangosabb társaik vezetnek.
Démontípusok
A démonok mágiája
A démonok varázsereje különleges, mivel átkuk befolyása miatt testük nem képes azt természetes úton regenerálni. Képesek viszont aktívan, saját típusuknak megfelelő bűn elkövetésével megtisztítani magukat a káros mágialenyomatoktól, így azok a démonok, akik gyakran hódolnak az őket visszaszólító bűnnek jellemzően gyakrabban képesek varázsolni azon társaiknál, akik önmegtartóztató életet élnek.
Démon előtörténet
Név: A démonok az újjászületésükkor kapnak egy nevet, amely állítólag magukban hordozza a bűnüket. Mivel a démonok nyelvén van minden név, ezért nem tudják megfejteni a jelentésüket. Adott esetben meglehetősen hosszú és nyakatekert is lehet.
Faj: Értelemszerűen ide "Démon" kerül.
Frakció: Az a játékbeli frakció, amelyhez a karakter tartozik. A démonok igen csalfák és jól épülnek be bárhová, így ez a két emberkirályságtól kezdve a démonok királyságán át saját maguk is lehet.
Kaszt: Kísértő, Arató vagy Szemfényvesztő - illetve azon belül is érdekes milyen ág, de nem szükséges leírni ha az előtörténet alapján egyértelmű
Nem: A karakter neme (Férfi vagy Nő, fiatal karaktereknél a Fiú vagy Lány is elfogadható)
Kor: A karakter tényleges kora. A démonok nem öregszenek, így érdemes azt is hozzátenni, hány évesnek látszik a karakter
Kinézet: A karakter külső leírása, szemszín, hajszín, testmagasság, öltözködés esetleg különlegesebb démoni jegyek.
Jellem: A karakter jellemének leírása. Miket szeret, miket nem szeret, hogyan viselkedik a mindennapokban, hogyan veszélyben vagy ingerülten. Mi motiválja, mi tántorítja el.
Előtörténet: Legalább 1000 szavas történet, amely bemutatja a karakter életét azelőtt, hogy a játék elkezdődne számára. Nem szükséges kifejteni a démon korábbi életét még mielőtt újjászületett volna, hiszen úgysem emlékszik rá, de nincs is megtiltva, szívesen olvassuk. Nincsenek kifejezetten olyan események, aminek szerepelnie kéne egy démon előtörténetében, de mindenképp érdemes elolvasni a Veronia történelme topicot! Az újjászületés történhet mindössze pár órával a halál után, de akár éveket is igényelhet, emellett pedig az ébredés helye nem feltétlenül fog megegyezni azzal, ahol halandóként elhalálozott a karakter.
Démon faji képességek
Név: Zord Jelenlét
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A démon jelenlétével is képessé válik rossz közérzetet kelteni az emberekben, valamit felzavarja az állatokat egy rövid időre. Az ellenfél megzavarására, megfélemlítésre kiváló. Erőssége arányos a démon szintjével, így remekül használható erőfitogtatásra is.
Név: Kísértés
Típus: Bűbáj
Erősség: I.
Ár: 2000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: 3. szinttől a démon képes a lelkében lakó bűnnel fertőzni egy kiválasztott NJK-t, megfelelően hosszú idő után rávéve, hogy elkövesse az adott bűnt valamilyen formában. Küldetések alatt a mesélő dönti el mikor is éri el a kívánt hatást és milyen formában, magánjátékok során megegyezésen alapul.
Név: Beolvadás
Típus: Bűbáj
Erősség: I.
Ár: 3000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: 5. szinttől a démon képes átmenetileg minden torz, démoni jegyet eltüntetni a testéről, hogy ezzel tökéletesen be tudjon olvadni a körülötte lévők közé. 10. szinttől démoni kisugárzását, melyet az egyház tagjai megéreznek is el tudja nyomni, maximum egy egyeztetés erejéig. A démonok szinte bármilyen környezetben képesek kényelmesen elhelyezkedni.
Név: Archetípus
Típus: Bűbáj
Erősség: I.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Minden démonban ott él a pokol egy hercegének az akarata. 7. szinttől a démonok képesek ezt egy pillanat erejére szabaddá engedni, felvéve eredeti alakját, a puszta jelenlétükkel rettegést keltve még a legedzettebb harcosok szívében is.
Név: Megszállás
Típus: Mágia
Erősség: I.
Ár: 5000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A démonok teste és lelke közötti kapcsolat nem olyan szoros, mint az emberek esetében. 10. szinttől a démon lelke képes elhagyni a testét és megszállni egy kiválasztott NJK-t. A Megszállás hatóideje a célpont akaraterejétől és hajlandóságától függ, erős akaratúak gyorsan kidobhatják magukból a démont, gyenge akaratú vagy hajlandóságot mutató karakterek akár végtelen hosszú ideig is engedhetik a megszállást. Amíg a démon idegen testben van sajátja kómaszerű állapotba kerül. A démon a megszállott alany testét sajátjaként használhatja, akár saját démoni képességeit is képes megidézni.