Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:



You are not connected. Please login or register

Lexa Warde

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Lexa Warde Empty Lexa Warde Szomb. Jún. 17, 2017 1:31 pm

Lexa Warde

Lexa Warde
Nekromanta
Nekromanta
Név: Lexa Warde
Faj: Sötét tünde
Frakció: -
Kaszt: Nekromanta - Halálpap
Nem:
Kor: 25

Kinézet: Lexa testalkata kifejezetten karcsú. A 178 centiméteres magassága nem mondható olyan kiemelkedőnek, testsúlya 58 kilógramm. Hosszú, ébenfekete, dús haja hullámos szálú, kontrasztot vet sápadtas bőrével. Szemei méregzölden izzanak, és hasonló színben pompázó tetoválás van arcának mindkét oldalán, és a homlokán is. Arca kifejezetten csinos, ajkai puhák, szempillái hosszúak. Öltözködése elég változatos, de főként a sötétebb színeket preferálja. A különféle ékszerektől sem áll távol, gyakran visel fülbevalókat, vagy nyakláncot.

Jellem: Igazán nehéz kiismerni, pláne, hogy nem ritkák nála az érzelmi kilengések. Mivel elég elszigetelve élt a külvilágtól, ezért kifejezetten érdekli minden személy, akivel találkozik. Folyton megfigyel, és próbálja kiismerni minél jobban a társalgópartnerét, amit néha túlságosan is feltűnően tesz. Nem alakult ki nála, jó-rossz mérce, így nagyon ritkán érez bármiféle bűntudatot, vagy megbánást tettei miatt.

Szint: 3
Tapasztalat: 1975 TP
Vagyon: 1200 Váltó

Felszerelés:
- Nekromanta varázskönyv
- Pengésbot
- The Chalice of the Underworld
- A bizalom vízuma
- Hajnali mementó
- Rumors

Felszerelés leírásai:

- The Chalice of the Underworld
Leírás: Egy két deci űrtartalmú koponyákkal díszített fémkupa. Amennyiben egy frissen meghalt ember vérét töltöd bele és utána megiszod, akkor pontosan egyetlen csontváz megidézésre elegendő manát töltesz vissza vele. 12 óránként egyszer használható, ha egymás után kétszer próbálnál belőle inni a második kupa vér marja a torkod és köhögőrohamod lesz tőle, manát pedig nem kapsz vissza.

- A bizalom vízuma
Leírás: Egy tekercs, egy különleges pecséttel ellátva. Ha a játékos bemutatja a vízumot az alvilág egy tagjának, akkor az rögtön sértetlenül a főnökhöz kíséri majd. A főnök el fogja kérni a papírt, így ez csak egyszer használható. Senki sem tudja, hogy a pecsét pontosan kié, és miért működik mindenhol, és erre lehet hogy soha nem is fog fény derülni...

- Hajnali mementó
Leírás: Egy apró, öt centiméter átmérőjű, fémből készített rózsafej, melyet még szüleitől kapott három éves korában. A mágia néha meglepően hétköznapi formákat ölt, erő abban is rejtőzhet, melyet varázslat nem érintett, csakis szeretet. Ha a karakter ezt a kis kabalát magához szorítja, képes egy maximálisan 5-ös szintű örjítő vagy félemlítő képességet semlegesíteni a régi keserédes emlékek erejének hála. A tárgy nem működik aurák ellen, csakis egy adott hatást semlegesít.

- Rumors
Leírás: Egy vékony, madarak lábára illeszthető gyűrű, amely naponta egyszer tíz percen keresztül felvesz minden hangot, amely a madár hallótávolságában elhangzik. A gyűrű mágikusan összekapcsolható egy megfelelő tárggyal, amely azonnal a használó elméjébe továbbítják a hangokat.

Képességek:

- Faji passzív: Éjszakai látás
Leírás: Az éjszaka sok veszélyt és csapdát cipel magával, nem egy kalandor lelte már halálát a nem látott ragadozó által, mely a sötét lombok közül vetette magát reá. Emellett persze Veronia csodás hely, s a megfelelő főzetek és növények hosszútávon való fogyasztásának hála a recipiens képessé válhat tisztán látni az éjszakában is, ha nem is nappali pontossággal, de pont annyira, hogy ne érje utol a veszte a kelleténél gyorsabban.

- Faji passzív: Méreg tolerancia  
Leírás: A mérgek mindig is az egyik legveszélyesebb fegyverek voltak egy képzett kézben... Egy rossz mozdulat, s a gyorsan ható bénítófolyadékok és viszketőporok teljesen ellehetetlenítik az ember harcát, nem beszélve a gyilkos, ételbe csempészett ármányról. Szerencsére hosszas kínok útján kifejleszthető némi tolerancia ezek ellen, s elegendő milliliterről milliliterre emelt mennyiség után a Méreg toleranciával rendelkező karakter 30%-al rövidebb ideig és ugyanannyival csökkentett hatással képes elviselni azokat.

- Állatismeret: Madarak
Leírás: A karakter a madarak terén nagyfokú ismeretre tesz szert, képes lesz felismerni és megkülönböztetni, valamint utasítani egy idomított példányt, aki kötődik hozzá.
              - Név: Elysie
              - Faj: Varjú
              - Nagysága: 57 cm
              - Szárnyfesztávolsága: 98 cm
              Lexa Warde 20d7f24c5b734f830ee21f0c8560562b

- Nyelvtudás: Német
Leírás: Veronia kontinensén a legelterjedtebb nyelv, eredetileg az emberek hozták ide. Bár nagyon hasonlít az eredeti, Földi némethez, valójában sokkal jobban keveredett a svéddel és norvéggal. Minden játékos karakter kezdéskor tudja beszélni.

- Nyelvtudás: Angol
Leírás: A tündék nyelve az angol, sok aspektusában a Földi óangol nyelvhez hasonlít. Elengedhetetlen azon nem-tünde karakterek számára, akik jobb kapcsolatot szeretnének a Tündékkel és a Sötét Tündékkel ápolni. Az előbbi fajok egy tagja taníthatja meg a játékost a nyelvre.

- Név: Írni és olvasni tudás
Leírás: Csak úgy mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja.

- Személyes passzív: Síron túli megérzés
Leírás: Lexa sok különleges leckét kapott gyerekkorában arról, hogy milyen is egy nekromanta igazából... Ezeknek a zöme persze ostobaságból és babonákból fakadt, de némelyiknek mégis volt egy kis értelme, s az egyik ilyen lecke az élőholtak érzékelése volt. A karakter képessé válik, hogy érzékelje az 50 méteren belül lévő élőholtakat típustól függetlenül. Azt nem tudod érzékelni, hogy milyen erősek és mennyi, csak azt, ha élőholt van a közelben.

- Személyes passzív: A Nagy testvér árnyéka
Leírás: Lexa mindig csak második volt, sosem az első... Ez a tudat mély nyomot hagyott lelkében, s máig nem tud eltűnni belőle. Amennyiben a karakter olyan szövetséges vagy ellenség társaságában tartózkodik (Legyen az Jk vagy NJK) akinek szintje nagyobb mint a sajátja, komoly motivációt érez arra, hogy megmutassa erejét és rátermettségét. Ennek hála pontosan 10 ponttal több élőholtat képes megidézni mint a szintje engedné.

- Név: Csontvázidézés
Leírás: A halálpap leggyengébb szolgáját, egy csontvázat idéz meg. A csontvázak törékenyek, de fegyverük mérgezett, úgyhogy érdemes vigyázni.

- Név: Zombiidézés
Leírás: A második leggyengébb és leggyakoribb szolga, a zombi sok ütést kibír, és maga is jókorát üt. A gond az, hogy fenemód lassú szegény. Öt pont értékű.

Küldetésnapló
Azonnali Játék - A család az első... +1500 váltó, + A bizalom vízuma
Azonnali Játék - Egy legenda kezdete +150 TP, + Hajnali mementó

Élmények
- A taste of like + 100 TP, + 1000 Váltó
- Bone Orchard + 100 TP, + 2000 Váltó
- Bone Orchard II. + 100 TP + 1000 Váltó

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.