Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» [Magánküldetés: Kyrien von Nachtraben] - Családi titkok
by Kyrien Von Nachtraben Kedd Nov. 05, 2024 6:37 pm

» Erlendr - emlékiratok
by Erlendr von Nordenburg Pént. Nov. 01, 2024 7:40 pm

» Küldetés: Az arany fényében tündökölvén (V.I.Sz. 822. Tél)
by Jozef Strandgut Hétf. Okt. 28, 2024 3:45 pm

» [Magánküldetés] Rote Fenster hinter den Wänden (V.I.Sz. 822. Nyár)
by Nessaris Maera Szomb. Okt. 26, 2024 6:21 pm

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Ostara Kedd Okt. 22, 2024 12:49 am

» Élménynek túl rövid...
by Erlendr von Nordenburg Szer. Szept. 25, 2024 7:39 pm

» Képességvásárlás
by Jozef Strandgut Vas. Szept. 22, 2024 7:21 pm

» Mesterségekhez kötődő vásárlások, receptek, alapanyagok
by Hóhajú Yrsil Csüt. Szept. 19, 2024 12:19 pm

» Enoch ben Metathron
by Noel Vas. Szept. 08, 2024 12:18 pm


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Zramon

3 posters

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Zramon                                         Empty Zramon Szer. Dec. 09, 2015 5:46 pm

Zramon

Zramon
Nekromanta
Nekromanta

Név: Állati reanimáció
Leírás: Apja könyvét lapozgatva, Zramon talált egy részt, ami leírja, hogy nem csak emberi maradványokat képesek feltámasztani, hanem állatokét is. Ennek segítségével állati élőholtak hívhatók „életre”, akik ugyanazon a módon szolgálják gazdájukat, mint a „sima élőholtak”.

Név: Állati reanimáció - Csontváz állatok
Szint: 1.
Ár:
Leírás: Csontváz állatok létrehozása. Minél magasabb a karakter szintje, annál nagyobb állatok idézhetők le, így 1-es szinten csupán házi macska nagyságig lehet ezt megtenni. Az állatok fogai és/vagy karmai ugyanazt a mérget tartalmazzák, ami a sima Csontváz szolgák kardján található.*

Név: Állati reanimáció - Zombi állatok
Szint: 3.
Ár:
Leírás: 3. szinttől képessé válik zombi állatokat létrehozni. Kevésbé kemények, mint a sima zombik, ám pofájukból zöldes színű füst kavarog, ami egy lassan ható méreg. Ha valaki belélegzi, egy bizonyos idő után – ez függ a célponttól, fizikai állapot, egészség stb – hallucinálni kezd, a világ hullámozni kezd körülötte, majd rémképek jelennek meg legmélyebb félelmeiből.

Név: Szellemekkel suttogó
Szint: 4.
Ár:
Leírás: A könyvet lassan betéve ismervén, Zramon képes a már elhullott emberek testébe egy rövid ideig nekromanta mágiát fecskendezni, ami lehetővé teszi számára, hogy szóra bírja a halottakat, független attól, hogy mióta halottak. Értelem szerűen minél több ideje fekszik valaki a sírban, annál több energia kell hozzá, és annál kétségesebb maga a procedúra. Tökéletes technika olyankor, ha valamit meg kell keresni, de az „informátor” már halott.

Név: A halál érintése
Szint: 6. (7.?)
Ár:
Leírás: Zramon a környezete felé irányítja a nekromanta mágiát, amely lehetővé teszi számára, hogy elvesze az életet a környezetéből, így terméketlenné téve a talajt, elrohasztani a növényeket, valamint beindítja a bomlási folyamatot élőlények esetében is, ami eleinte lassú, így a célpont túlélheti, de magasabb szinten gyorsabb és gyorsabb lesz.

Név: Lélek vándorlás
Szint: 7.
Ár:
Leírás: A lélekelnyelés egy módosított változata. A dolog lényege, hogy a nekromanta, vagy valamelyik szolgája által megölt egyén lelkét kiszívja, ám nem fogyasztja el, hanem egyszerűen egy másik testbe helyezi, így adva neki egy második lehetőséget az életre. A dolognak van viszont néhány hátulütője:
- Emberi lélek nem ültethető más lénybe, mint pl állatba, tündébe stb, vica-versa,
- Démonokon nem működik, mert a a céljuk teljesen más, így a test kilökné a lelket, még ha démon-démon közötti kapcsolat jönne is létre,
- A feltámasztani kívánt lény, nem lehet 1 napnál régebb óta halott!,
Valamin még egy dolog: az, akit ily módon visszahoztak, és átesett lélekátültetésen, valamilyen formában kapcsolódni fog a nekromantához. Saját tudata lesz, saját gondolatai, ám a varázslat okán, a nekromanta mágiájának nyomata ott marad, és így egy különleges kötődés jön létre köztük, hasonlít az egypetéjű ikrek közötti kapcsolathoz. A nekromanta nem fogja tudni irányítani a feltámasztottat, nem fog tudni neki parancsokat osztogatni! De például közelről érzik egymást, a nekromanta tudni fogja, hogy feltámasztotta őt, a másik pedig tudni fogja, hogy ő az a bizonyos nekromanta, akit, mintha ismerne.

2Zramon                                         Empty Re: Zramon Csüt. Dec. 10, 2015 4:05 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

Állati reanimáció: Csontváz Állatok: Elfogadva, 500 váltó
Állati reanimáció: Zombi Állatok: Elfogadva, 1500 váltó
Szellemekkel suttogó: Elfogadva, 2000 váltó
A halál érintése: legyen az inkább 8. szint, 4000 váltó
Lélekvándorlás: ezt kifejezetten érdekesnek találtam, ám kicsit le kell korlátozzam. A célpontod nem lehet 1 óránál régebb óta halott. Ezen kívül elfogadva, 3500 váltó

https://questforazrael.hungarianforum.net

3Zramon                                         Empty Re: Zramon Szomb. Dec. 12, 2015 11:05 pm

Zramon

Zramon
Nekromanta
Nekromanta

No, itt egy újabb adag:

Név: Féreg idézés
Szint: 9.
Ár:
Leírás: A halál nem csak önmagában jár. Sok fajta állatot vonz, dögevőket, kártevőket. Bogarak, férgek, rovarok és esetenként kígyók sokasága kerekedik fel a halál szagára, a könnyű préda okán. Zramon képes egy különleges élőholtat megidézni, ami ezekből a férgekből áll őssze, egy, komplex humanoid formát öltve. A ghoul-oknál valamivel gyengébb, és erőssége két dologban rejlik: mivel sok mindenből áll össze, így elpusztítása csak úgy megy, ha az őt alkotó állatok nagy részét elpusztítjuk, a másik, hogy komoly betegségek terjesztője, amik az egyszerű gyengeségtől a pestis szintűekig terjedhetnek.
Kép:

Név: A Kaszás
Szint: 10.
Ár:
Leírás: Egy nekromanta, ha élőholtat idéz, vagy varázsol, az mágiáját kifelé, a környezet irányába vetíti ki. Zramon képes megfordítani a folyamatot, és nem kifelé, hanem befelé, saját magán alkalmazni a nekromanta mágiát, ami egy élőholt formát kölcsönöz neki 10 percre. A teste és a méretei megnőnek, valamint élőholt fiziológia jellemzi, ami annyit tesz, hogy mágiával, illetve mágikus támadásokkal sebezhető, nyers acéllal azonban nem. (Ezt úgy kell érteni, hogy bár egy kard megvágja, és vérzik is, de különösebb hatása nem lesz rá, mintha nem történt volna semmi.)
Kiegészítés: A nekromanta mágia ilyesfajta használata kimerítő a testre és a szervezetre, ezért, ha túl sokat, vagy túl sűrűn használja, Zramon belerokkanhat, vagy akár bele is halhat. Erre a célra, illetve ezt elkerülendő, készít(ett) egy maszkot, ami nekromanta mágiával van átitatva, és egyfajta fókuszként szolgál Zramon számára, ezen mágia használatához.
Átváltozva:
A maszk:

4Zramon                                         Empty Re: Zramon Vas. Dec. 13, 2015 8:36 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

Féreg idézés: A nekromanta mágia önmagában nem képes élő dolgoknak parancsolni, így ezt a képességet el kell utasítsam.
A Kaszás: Nos, morfondíroztam ezen egy darabig, és végül úgy döntöttem, elfogadom. De az a maszk ne egy failsafe legyen, a mellékhatás attól még megmarad, csupán a romlás sebessége lassul le. Ár: 5000 váltó

https://questforazrael.hungarianforum.net

5Zramon                                         Empty Re: Zramon Szomb. Jan. 02, 2016 1:11 am

Zramon

Zramon
Nekromanta
Nekromanta

Név: Szakítás
Szint: 5.
Ár:
Leírás: A nekromanta és a megidézett minion kapcsolatban vannak. Zamon ezt a kapcsolatot képes megtörni egy, a minionra festett/karcolt/vésett/ jellel. Egyetlen utolsó parancsot tud még neki adni, majd szabadon ereszti a lényt, legyen az emberi, vagy állati.

6Zramon                                         Empty Re: Zramon Szomb. Jan. 02, 2016 10:28 am

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

Elfogadva, 2500 váltó. Mellesleg ez egészen jó küldetésötleteket ébresztett bennem Very Happy

https://questforazrael.hungarianforum.net

7Zramon                                         Empty Re: Zramon Vas. Feb. 07, 2016 5:17 pm

Zramon

Zramon
Nekromanta
Nekromanta

Név: Wight
Szint: N/A
Ár: N/A
Leírás: A Wight is egy különleges élőholt, amit tündérekből hoznak létre, a kísértethez és a lidérchez hasonlóan. Mérete nem változik, és erőssége nem az apróságában van, hanem abban, hogy képes áthatolni szilárd tárgyakon, így könnyen használható felderítésre, illetve emberi testbe küldve orvgyilkossághoz sem utolsó.

8Zramon                                         Empty Re: Zramon Kedd Feb. 09, 2016 7:02 pm

Isidor Bose

Isidor Bose
Zsinati Elnök
Zsinati Elnök

Wight: Az orgyilkosságos része azért gyanús, de a többi stimmel. Azt hagyjuk ki a végéről. És akkor legyen 2. szint és 1500 váltó.

9Zramon                                         Empty Re: Zramon Csüt. Ápr. 21, 2016 8:48 pm

Zramon

Zramon
Nekromanta
Nekromanta

Név: Bábmester
Szint: N/A
Ár: N/A
Leírás: Zramon, a kezét mozgatja, mintha tényleg zsinórokon rángatná az élőholtjait, amik így kétszer gyorsabban mozognak az alap sebességükhöz képest. Passzív képesség

10Zramon                                         Empty Re: Zramon Kedd Ápr. 26, 2016 7:01 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

Elfogadva, egy kis módosítással. Mint ahogy a bábmestereknél ez lenni szokás a zsinór véges hosszúságú, így a képesség csak szint*3 méteren belül alkalmazható és maximum két élőholton, lévén két kezed van.

Ui.: Most vettem csak észre, hogy bepályáztál egy wight nevű élőholtat én meg a krónikában is előszedtem egyet... Öhm... *awkward fejvakarás* Majd elsimítom a dolgot Very Happy

https://questforazrael.hungarianforum.net

Ajánlott tartalom



Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Similar topics

-

» Zramon
» Zramon
» Zramon
» Zramon

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.