Név: Állati reanimáció
Leírás: Apja könyvét lapozgatva, Zramon talált egy részt, ami leírja, hogy nem csak emberi maradványokat képesek feltámasztani, hanem állatokét is. Ennek segítségével állati élőholtak hívhatók „életre”, akik ugyanazon a módon szolgálják gazdájukat, mint a „sima élőholtak”.
Név: Állati reanimáció - Csontváz állatok
Szint: 1.
Ár:
Leírás: Csontváz állatok létrehozása. Minél magasabb a karakter szintje, annál nagyobb állatok idézhetők le, így 1-es szinten csupán házi macska nagyságig lehet ezt megtenni. Az állatok fogai és/vagy karmai ugyanazt a mérget tartalmazzák, ami a sima Csontváz szolgák kardján található.*
Név: Állati reanimáció - Zombi állatok
Szint: 3.
Ár:
Leírás: 3. szinttől képessé válik zombi állatokat létrehozni. Kevésbé kemények, mint a sima zombik, ám pofájukból zöldes színű füst kavarog, ami egy lassan ható méreg. Ha valaki belélegzi, egy bizonyos idő után – ez függ a célponttól, fizikai állapot, egészség stb – hallucinálni kezd, a világ hullámozni kezd körülötte, majd rémképek jelennek meg legmélyebb félelmeiből.
Név: Szellemekkel suttogó
Szint: 4.
Ár:
Leírás: A könyvet lassan betéve ismervén, Zramon képes a már elhullott emberek testébe egy rövid ideig nekromanta mágiát fecskendezni, ami lehetővé teszi számára, hogy szóra bírja a halottakat, független attól, hogy mióta halottak. Értelem szerűen minél több ideje fekszik valaki a sírban, annál több energia kell hozzá, és annál kétségesebb maga a procedúra. Tökéletes technika olyankor, ha valamit meg kell keresni, de az „informátor” már halott.
Név: A halál érintése
Szint: 6. (7.?)
Ár:
Leírás: Zramon a környezete felé irányítja a nekromanta mágiát, amely lehetővé teszi számára, hogy elvesze az életet a környezetéből, így terméketlenné téve a talajt, elrohasztani a növényeket, valamint beindítja a bomlási folyamatot élőlények esetében is, ami eleinte lassú, így a célpont túlélheti, de magasabb szinten gyorsabb és gyorsabb lesz.
Név: Lélek vándorlás
Szint: 7.
Ár:
Leírás: A lélekelnyelés egy módosított változata. A dolog lényege, hogy a nekromanta, vagy valamelyik szolgája által megölt egyén lelkét kiszívja, ám nem fogyasztja el, hanem egyszerűen egy másik testbe helyezi, így adva neki egy második lehetőséget az életre. A dolognak van viszont néhány hátulütője:
- Emberi lélek nem ültethető más lénybe, mint pl állatba, tündébe stb, vica-versa,
- Démonokon nem működik, mert a a céljuk teljesen más, így a test kilökné a lelket, még ha démon-démon közötti kapcsolat jönne is létre,
- A feltámasztani kívánt lény, nem lehet 1 napnál régebb óta halott!,
Valamin még egy dolog: az, akit ily módon visszahoztak, és átesett lélekátültetésen, valamilyen formában kapcsolódni fog a nekromantához. Saját tudata lesz, saját gondolatai, ám a varázslat okán, a nekromanta mágiájának nyomata ott marad, és így egy különleges kötődés jön létre köztük, hasonlít az egypetéjű ikrek közötti kapcsolathoz. A nekromanta nem fogja tudni irányítani a feltámasztottat, nem fog tudni neki parancsokat osztogatni! De például közelről érzik egymást, a nekromanta tudni fogja, hogy feltámasztotta őt, a másik pedig tudni fogja, hogy ő az a bizonyos nekromanta, akit, mintha ismerne.
Leírás: Apja könyvét lapozgatva, Zramon talált egy részt, ami leírja, hogy nem csak emberi maradványokat képesek feltámasztani, hanem állatokét is. Ennek segítségével állati élőholtak hívhatók „életre”, akik ugyanazon a módon szolgálják gazdájukat, mint a „sima élőholtak”.
Név: Állati reanimáció - Csontváz állatok
Szint: 1.
Ár:
Leírás: Csontváz állatok létrehozása. Minél magasabb a karakter szintje, annál nagyobb állatok idézhetők le, így 1-es szinten csupán házi macska nagyságig lehet ezt megtenni. Az állatok fogai és/vagy karmai ugyanazt a mérget tartalmazzák, ami a sima Csontváz szolgák kardján található.*
Név: Állati reanimáció - Zombi állatok
Szint: 3.
Ár:
Leírás: 3. szinttől képessé válik zombi állatokat létrehozni. Kevésbé kemények, mint a sima zombik, ám pofájukból zöldes színű füst kavarog, ami egy lassan ható méreg. Ha valaki belélegzi, egy bizonyos idő után – ez függ a célponttól, fizikai állapot, egészség stb – hallucinálni kezd, a világ hullámozni kezd körülötte, majd rémképek jelennek meg legmélyebb félelmeiből.
Név: Szellemekkel suttogó
Szint: 4.
Ár:
Leírás: A könyvet lassan betéve ismervén, Zramon képes a már elhullott emberek testébe egy rövid ideig nekromanta mágiát fecskendezni, ami lehetővé teszi számára, hogy szóra bírja a halottakat, független attól, hogy mióta halottak. Értelem szerűen minél több ideje fekszik valaki a sírban, annál több energia kell hozzá, és annál kétségesebb maga a procedúra. Tökéletes technika olyankor, ha valamit meg kell keresni, de az „informátor” már halott.
Név: A halál érintése
Szint: 6. (7.?)
Ár:
Leírás: Zramon a környezete felé irányítja a nekromanta mágiát, amely lehetővé teszi számára, hogy elvesze az életet a környezetéből, így terméketlenné téve a talajt, elrohasztani a növényeket, valamint beindítja a bomlási folyamatot élőlények esetében is, ami eleinte lassú, így a célpont túlélheti, de magasabb szinten gyorsabb és gyorsabb lesz.
Név: Lélek vándorlás
Szint: 7.
Ár:
Leírás: A lélekelnyelés egy módosított változata. A dolog lényege, hogy a nekromanta, vagy valamelyik szolgája által megölt egyén lelkét kiszívja, ám nem fogyasztja el, hanem egyszerűen egy másik testbe helyezi, így adva neki egy második lehetőséget az életre. A dolognak van viszont néhány hátulütője:
- Emberi lélek nem ültethető más lénybe, mint pl állatba, tündébe stb, vica-versa,
- Démonokon nem működik, mert a a céljuk teljesen más, így a test kilökné a lelket, még ha démon-démon közötti kapcsolat jönne is létre,
- A feltámasztani kívánt lény, nem lehet 1 napnál régebb óta halott!,
Valamin még egy dolog: az, akit ily módon visszahoztak, és átesett lélekátültetésen, valamilyen formában kapcsolódni fog a nekromantához. Saját tudata lesz, saját gondolatai, ám a varázslat okán, a nekromanta mágiájának nyomata ott marad, és így egy különleges kötődés jön létre köztük, hasonlít az egypetéjű ikrek közötti kapcsolathoz. A nekromanta nem fogja tudni irányítani a feltámasztottat, nem fog tudni neki parancsokat osztogatni! De például közelről érzik egymást, a nekromanta tudni fogja, hogy feltámasztotta őt, a másik pedig tudni fogja, hogy ő az a bizonyos nekromanta, akit, mintha ismerne.