A nagy rengés miatti dolgok:
Ennek a két tárgynak a működését az új rendszerez kell igazítani:
Név: Csatamágus vért
Ár: 2000 váltó
Besorolás: Könnyű Páncél - Varázstudók
Leírás: Inszigniáktól és jelölésektől megfosztott különleges déli harctéri páncél, amit a csaták hevében mozgó mágusok használnak. Nem csak hogy 25%-al csökkenti a könyv nélkül varázslás sebességét, de csata közben folyamatosan gyűjti a varázserőt, és ha esetleg akkor érné mágikus találat a viselőt, amikor kritikusan alacsony a saját varázserőszintje, egy rögtönzött pajzzsal megállítja azt, egyszer csatánként. (A támadás szintje kettővel kisebb, mint a páncél viselőjéé, de nem kisebb, mint 1.)
Javaslat:
Név: Csatamágus vért
Ár: 2000 váltó
Típus: Vért (Könnyű)
Leírás: Inszigniáktól és jelölésektől megfosztott különleges déli harctéri páncél, amit a csaták hevében mozgó mágusok használnak. Viselője képes egy választott képességét könyv nélkül is használni. Ha viselőjének mágiája három alá csökken, képes a vért csatánként egyszer elnyelni egy szinttel egyező erősségű varázslatot.
Kritérium: -
Név: Alph kopott könyve
Típus: Fegyver
Leírás: Egy kopott könyv, melyet a felszereléseid között találtál, bármiféle indok nélkül. Kopott és öreg, ám jól érezhetően olyan tudás árad belőle, amit még nem nagyon tapasztaltál másból.
Speciális képessége a tárgynak, hogy az utolsó pár oldalán lévő szöveg mindig változik, új információkat felfedve, s ezt tanulmányozva képes vagy feltölteni a varázserőd negyedét, de legalább egy egész harcikört igényel a művelet. Továbbá, csak úgy mint gazdája, ha kívánod, egy varázsszóra meg tudod változtatni a könyv küllemét, hogy ne legyen feltűnően varázskönyves (A tartalmát nem változtatja a varázslat)
Javaslat:
Név: Alph kopott könyve
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy kopott könyv, melyet a felszereléseid között találtál, bármiféle indok nélkül. Kopott és öreg, ám jól érezhetően olyan tudás árad belőle, amit még nem nagyon tapasztaltál másból. Speciális képessége a tárgynak, hogy az utolsó pár oldalán lévő szöveg mindig változik, új információkat felfedve, s ezt tanulmányozva képes két egység varázserőt visszadni, küldetésenként egyszer. Továbbá, csak úgy mint gazdája, ha kívánod, egy varázsszóra meg tudod változtatni a könyv küllemét, hogy ne legyen feltűnően varázskönyves (a tartalmát nem változtatja a varázslat). Hogy a benne felbukkanó információk mennyire hasznosak, azt a mesélő dönti el.
Kritérium: Csak tudásdémonok használhatják
Típusbesorolás, illetve kisebb igazgazgatások:
Tárgy: Mágikus tinta
Ár: 900 Váltó
Leírása: Egy mágiával bájolt tinta, ami írás után eltűnik, azonban megfelelő mágikus szó kiejtésével láthatóvá, valamint elrejthetővé tehető. Természetesen más személyek is tudják használni, ha ismerik azt a mágikus szót.
(Javaslat: -)
Név: Page from the Calling
Leírás: A Holtak Hívásának egy, Darian által megmentett lapja, amely tartalmazza annak mágiájának egy kis részét, lehetőséget adva neked egy, maximum ötös szintű nekromanta képesség megtanulására.
(Javaslat: -, maximum hármas erősségű varázslat)
Név: Lightning Diadem / Villám Diadém
Ár: 1000 váltó
Leírás: Egy nefilim mintákkal díszített ezüst fejdísz, aminek jelentősebb része a fej hátulján kiemelkedő két hosszúkás tollalak. Naponta egyszer, varázserőfelhasználás nélkül egy fél méteres körben a használótól egy kettes erősségű mágiának megfelelő erejű töltéssel telíti meg a levegőt, és az első hozzáérő, áramot vezető objektumot megrázza és ellöki egy kicsit. A töltés fél percig marad a levegőben és mozog a használóval együtt.
(Javaslat: Sisak (Könnyű))
Név: Miracle of the Sacred Eve
Leírás: Egy apró harang, bronzból és aranyból kovácsolva, amely hetente egyszer a karácsonyi csoda kicsinyített mását idézi elő és békét sugároz mindenkire, aki hallja 10 percre.
(Javaslat: Kiegészítő, 10 körre)
Név: A Wolpertinger tojása
Leírás: Egy arannyal, ezüstel és bársonnyal fedett díszes tojás, amely megrázva csörgő hangot hallat mintha lenne benne valami. Ha a földre helyezi valaki és némi varázserőt fordít rá, naponta egyszer az óriásira nőtt vér-peltinger ideiglenes mása bújik elő belőle (a gazdája hozzáállásától függően élőholt vagy élő, csak hatalmas verzióban). A lény csatára nem alkalmas és egy percig tart neki fizikai alakot ölteni, ám képes igen nagy sebességgel szökdécselni, egy átalgos hátaslónál ötször gyorsabban téve meg ugyanazt a távot a játékossal a hátán. Egy óráig tartható fent, utána eltűnik és visszabújik a tojásába.
(Javaslat: Kiegészítő, egy egyeztetésig)
Név: Az elismerés jelvénye
Típus: Jelvény
Leírás: Egy díszes, négy centiméter átmérőjű, kör alakú, fémből készült jelvény, melynek közepében egy arab kettes van. A jelvényt a karakter saját frakciójának, egy katonai képviselőjének felmutatva, a karakter némi elismerést kap, tiszteletteljesebben fog vele beszélni az, akinek bemutatja.
(Javaslat: Kiegészítő)
Név: Síol an Timthrial (Seed of the Cycle)
Leírás: Egy apró nyaklánc, amely színes borostyánba zárva egy apró magot tartalmaz. A mag képes küldetésenként egyszer 15 perc leforgása alatt egy húsz méteres körben a használó által választott évszakot megjeleníteni. Ez magát a hely felépítését, növényeit, stb. nem változtatja meg, és általánosan minden évszak legszebb arcát mutatja (értsd: nem lehet vele seregeket akadályozó hófúvást vagy ellenfél életkedvét elvevő rekkenő hőséget okozni). Az évszak egy óráig marad meg, utána visszatér eredeti állapotába.
(Javaslat: Kiegészítő, 15 kör)
Név: Ceann an Dullahan (A Fejnélküli Lovas Feje)
Leírás: Egy két, egymáshoz szorosan rögzített rézkörből álló mágikus nyaklánc. Mágikus tulajdonsága abban rejlik, hogy alapvetően igen laza és könnyen nyújtható, ám a nyakra illesztve és megtekerve szorosan illeszkedik a viselője bőréhez (de nem szorítva azt). Másrészt a felső karimán végigsimítva láthatatlanná teszi a viselő fejét és nyakát a gyűrű síkjától felfelé, ezzel remek figyelemfelkeltést érve el. A hatás közben egyéb rejtőzködő vagy illúzió képesség nem használható.
(Javaslat: Kiegészítő)
Név: Kaspar's Gift
Leírás: Egy közepes méretű bőrerszény, benne csillogó aranyérmékkel, amelyek ugyan nem veroniai váltók, de látszatra színaranyból készültek így igen értékesek. Az erszényből nem lehet őket kivenni egyesével, csakis egyszerre lehet odaadni és mágikus tulajdonságuk, hogy három perc után mindig visszakerülnek tulajdonosuk övére, így hiszékenyebb NJK-kat lefizetni, kocsmatúráért gyorsan fizetni és lelépni mielőtt észrevennék tökéletesen alkalmas.
(Javaslat: Kiegészítő)
Név: Levedlett Agancs
Ár: 2000 váltó
Leírás: A kalandor egyetlen torz testrésze, mely nem vált köddé, mikor visszaváltozott. Ez volt az egyik agancsa, egy nagyjából fél méter hosszú, egyenes csont, számos elágazással. A furcsa mágia maradéka ragadt ott benne, melytől napi egy órára egy nyúlszörny ügyességét adhatják maguknak vissza, nagy műgonddal ügyelve bármilyen náluk lévő, sérülékeny, vagy törékeny tárgy épségére, akár a harc hevében is. Az agancs emellett könnyen faragható, így szinte bármilyen fegyver vagy díszítőelem alapjául szolgálhat.
(Javaslat: Kiegészítő (amíg fel nem lesz dolgozva, aztán ki tudja mi lesz belőle))
Név: Gift of the Demon King
Leírás: Egy fekete, lila szalaggal átkötött doboz. Küldetésenként egyszer kinyitható, és benne mindig egy más tárgy található. Az, hogy ez a tárgy mi és mennyire hasznos kockadobás és a mesélő fantáziája dönti el.
(Javaslat: Kiegészítő)
Név: Egy kis szívesség...
Típus: Passzív
Leírás: Simon von Neulander igencsak meghatódott a tényen, hogy mégis mennyien meglátogattátok a fontos alkalom okán, s így bizony megjegyezte az összes megjelent karakter nevét, arcát. Ez magában nem jelentene semmit persze, ám mindenkinek szeretné egy kis szívességgel megköszönni a dolgot... Esetleg lopnál egy vámpír területen, s elkapnak? Simon got your back bro... Talán segítségre lenne szükséged egy jó diplomata képében? Worry not, Simon's gonna take care of that. Szarban vagy és kevés a pénzed? Worry not fam, Simisoma is there for you. Amennyiben valamilyen vámpírt érintő helyzetbe kerül a karakter, s úgy dönt, hivatkozna az úr nevére, bármikor megteheti azt, ám persze a dolog kimenetele ismeretlen. Talán csak megmenekül, talán kap egy extra kis tárgyat, pénzt, Tp-t jutalomnak... Ki tudja. A lényeg az, hogy csakis egyszer lőhető el, egy Neulander is csak egy bizonyos mértékben hálás, nem?
(Javaslat: -)
Név: Csokimikulás
Leírás: Egy télapót formázó édes csokoládé, amit ha megesztek, 3 órán át nem fogjátok érezni a hideget, és nem is tudtok megfagyni. CSak egyszer használható értelemszerűen.
(Javaslat: -, egy egyeztetés)
Név: A bizalom vízuma
Leírás: Egy tekercs, egy különleges pecséttel ellátva. Ha a játékos bemutatja a vízumot az alvilág egy tagjának, akkor az rögtön sértetlenül a főnökhöz kíséri majd. A főnök el fogja kérni a papírt, így ez csak egyszer használható. Senki sem tudja, hogy a pecsét pontosan kié, és miért működik mindenhol, és erre lehet hogy soha nem is fog fény derülni...
(Javaslat: -)
Név: Stellenweise (3)
Leírás: A Nachtraben családfő ajándéka, egy egy ember befogadására képes mágikus kör. Használatához nem kell mágusnak lenni, a karakterek természetes mágikus tere elég, hogy aktiválja. A kör összesen három alkalommal képes a karaktert egy általa már látott helyre teleportálni egy másodperc előkészítési idő után. A harmadik használat után a kör elhalványodik majd teljesen eltűnik.
(Javaslat: -)
Név: A Harag Emléke
Ár: 1000 váltó
Leírás: Nefilim mágiával a félangyalok képesek voltak egy apró borostyánba zárni Abaddón tüzének egyetlen kis lángját, majd az így készült nyakláncot átadták azoknak a hősöknek, akik túlélték a pusztítást. A láng magában nem képes sem ártani sem használni, ám a következő alkalommal, amikor viselője halálos csapást szenved el életre kap, széttöri a borostyánt és átjárja viselője testét, begyógyítva annak minden sebét. Ezután a tűz kihuny és így elhasználódik.
(Javaslat: -)
Név: Szellem a palackban
Leírás: Egy apró üvegcse, amibe három szellemet zártak, bár hogy pontosan kiknek a szellemeit, azt nem tudjátok. Amikor kihúzzátok a dugót, akkor egy szellem kijön az üvegből és megtámadja azt, akit mondtok neki. Ereje megegyezik egy szokványos, nekromanták által megidézett szellemével, és hasonlóképp lehet legyőzni. Ha mind a 3 szellemet felhasználtátok, az üvegcse is szétporlad.
(Javaslat: -)
Név: Glory of the Wild (A Vadon Dicsősége)
Leírás: Egy hajpánt, amit a halott wolpertinger agancsai ékesítenek. A tárgy mágiája egyfajta aurát sugároz, ami tiszteletet kelt azokban, akik rád néznek. Nem túl erős, de egyezkedésben hasznos.
(Javaslat: ö...vagy Kiegészítő, vagy Fejfedő (Könnyű))
Név: Glowbone Pendant
Leírás: Egy apró, kúp alakú fülbevaló, fehér csontból amely különleges elf mágiával volt elkészítve. Egy apró ütésre a holdagyar rémítő üvöltését képes előidézni, megfélemlítve a legtöbb harcedzett veteránt is.
(Javaslat: Kiegészítő)
Név: Ostromíjász Vért
Ár: 2000 váltó
Besorolás: Könnyű Páncél - Íjász
Leírás: A déli nagy-hatótávú íjászok különleges egyenruhája, természetesen diplomáciai okokból a jelzésektől megfosztva. A páncél viselője a különleges mágiáknak köszönhetően védettséget élvez célzás közben minden zavaró tényezőtől, valamint amíg eszméleténél marad, és nem éri a olyan sérülés, ami fizikailag ellehetetleníti a dolgot, képes pontosan célra tartani.
(Javaslat: Vért (Könnyű))
Pályázott képességek átdolgozása:
Név: Balance Braker: Sacred Coldflame – Egyensúly Törő: Szentelt Jégláng
Szint: 3
Ár: 2000 váltó
Leírás: A tudásdémon elsajátít egy különleges mágiaelemet, mely ötvözi a jégláng és a holdmágia adottságait. Az így kapott tűz egyedi megjelenésű, mélykék árnyalatú lánggal ég, mely a szokottnál erősebb, hol sápadt, hol élénken izzó fényt bocsát ki. Az átlagos tűznél sokkal sűrűbb, fényesebben világít és könnyebben éget meg bármi éghetőt, viszont emiatt nehezebb is eloltani. Szükséges hozzá a Jégláng és a Holdárnyék.
Javaslat:
Név: Balance Braker: Sacred Coldflame – Egyensúly Törő: Szentelt Jégláng
Típus: Passzív
Erősség: I. (Holdpap ág - Moon Discipline)
Ár: 1000 váltó
Leírás: A szemfényvesztő démon képes lesz bármilyen tüzet, legyen az természetes vagy mágikus kék színűvé változtatni és holdfénnyel átitatni.
Név: Ében Árnycsóva
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A tudásdémon a már korábban megidézett varázslatait összezúzza, majd anyagukat az öklére vagy lábfejére gyűjti, ezzel egy tömör csóvát létrehozva, melyet aztán nekivághat az ellenfelének. Ereje az összegyűjtött tárgyak mennyiségével nő, bár a tudásdémon gyenge fizikuma némileg korlátozza. Közelről használva sokkal effektívebb. A kézfejen/lábfejen tartva megközelítőleg öt percig marad meg
Javaslat:
Név: Ében Árnycsóva
Típus: Bűbáj (1/kör)
Erősség: III. (Kapzsiság - Árnyformázás...vagy valami hasonló nevű ág)
Ár: 2500 váltó
Leírás: Ha legalább három darab, a tudásdémon által mágiával megidézett tárgy található a csatatéren, a tudásdémon elpusztítja azokat, majd a kezére vagy lábfejére egy üstökösszerű, fekete gömböt formál belőle, amit nekivághat az ellenfeleinek. Erőssége arányos az egybeolvasztott tárgyakéval (háromnál I., négynél II., ötnél III., maximum III. lehet).
Személyes passzív: Démoni sugallat
Leírás: Mielőtt börtönébe lett volna zárva, Lia egy hatalmas démon volt, aki sok embert, lényt, apparátust és úgy általánosságban mindenféle dolgot ismert. Ezt nagyszerűen ki is tudja hát Gerard használni olyan helyzetekben, amikor valami teljesen ismeretlennel kerül szembe, s esetleg fogalma se lenne arról, hogy mit is tegyen. Emellett kalandok során ha a mesélő úgy gondolja, hogy a Démon ismerhette az adott NJK-t, s számít is valamit az ismeret, ezt jelezheti a játékos irányába, aki ezt megpróbálhatja kihasználni. Hogy jó ötlet vagy sem, az már más kérdés.
Javaslat:
Személyes passzív: Démoni sugallat
Leírás: Mielőtt börtönébe lett volna zárva, Lia egy hatalmas démon volt, aki sok embert, lényt, apparátust és úgy általánosságban mindenféle dolgot ismert. Ezt nagyszerűen ki is tudja hát Gerard használni olyan helyzetekben, amikor valami teljesen ismeretlennel kerül szembe, s esetleg fogalma se lenne arról, hogy mit is tegyen. Kalandok során a különféle információkat a mesélő adja meg.
Aleena annak idején nem kapott személyes passzívot:
Javaslat:
Személyes passzív: Megszakító támadás
Leírás: Aleena türelmes és megfontolt, ennek ellenére támadó stratégiát kedvelő harcos. A rendjénél tanult mozdulatokat kihasználva képes kamatoztatni ezt a beállítottságát, ha olyasvalakire támad, aki előzőleg szintén támadott valakit, könnyebben találja el.
Egyedi mérnök tárgyak, melyeket az új rendszerhez kell igazítani:
Név: Borító
Hozzávalók: fém, madzag, lánc ha szükséges
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: Két lemezből és egy ízületből álló tok, melyhez könyveket lehet rögzíteni, így csata közben sokkal nehezebb bennük kárt tenni. Lánccal felszerelve övhöz rögzíthető így akkor sem kell félni, ha harc hevében kiesik a mágus kezéből.
Kritérium: -
Név: Szurony
Hozzávalók: tőr, fém
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: Puskára szerelhető, levehető penge, melynek segítségével a lőfegyvert közelharcban is effektíven lehet használni. Döfésekre kiváló, vágáskor csak kisebb sebeket tud ejteni, akárcsak egy tőr.
Kritérium: -
Név: Állvány
Hozzávalók: fém
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: Puskára szerelhető, ideiglenesen leszerelhető támasztóeszköz, mellyel a lövész stabilabban tudja a fegyverét tartani és nagyobb eséllyel találja el a célpontját. Használat közben a fegyvert le kell támasztani, mozogni nem lehet vele.
Kritérium: -
Név: Könyvjelző
Hozzávalók: fém
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: Apró kis lemez, mellyel egy könyv adott oldalát lehet megjelölni. Kapoccsal rögzül a könyv gerincéhez így akkor sem esik ki, ha az illető fejre áll. A megjelölt oldalon lévő varázsigét így sokkal gyorsabban ki lehet keresni, így a mágus közben egy másik lépést is megtehet (támadhat, mozoghat, védekezhet, vagy akár használhat egy másik varázslatot).
Kritérium: -
Név: Titoktőr
Hozzávalók: alkarvédő, tőr, fém, bőrpántok, ideg
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy alkarra erősített, rövid penge, mely a megfelelő mozdulatra a viselője tenyerébe csúszik, lehetővé téve egy gyors és meglepetésszerű szúrást. A végén található dróton rántva húzható vissza. Előrántáshoz egy erőteljes karlendítést kell tenni.
Kritérium: Használatkor félkezes fegyvernek számít. Csak Közepes vagy Nehéz karvédővel együtt használható
Név: Rejtett penge
Hozzávalók: alkarvédő, tőr, fém, bőrpántok, rugó (2), ideg
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: Különleges rugó szerkezettel kiegészített titoktőr, aminek köszönhetően egyetlen mozdulattal elő lehet rántani és visszahúzni a használó karjára erősített pengét. A hozzá tartozó drótot az egyik ujjra kell kötni, azt megrántva ugrik elő, illetve vissza a helyére a fegyver.
Kritérium: Használatkor félkezes fegyvernek számít. Csak Közepes vagy Nehéz karvédővel együtt használható
Név: Parittya
Hozzávalók: Bőrpántok, madzag
Tanulás: -
Típus: Félkezes
Leírás: Két végén kötélre kötött hosszúkás, romboid alakú, vastag bőrdarab, mellyel köveket, esetenként más hasonló méretű vagy súlyú tárgyakat lehet nagy erővel útjára indítani. Pontatlanabb, mint az íj, de bárki képes használni őket.
Kritérium: -
Név: Füstbomba (1 db)
Hozzávalók: kén, szén, agyag
Tanulás: -
Típus: -
Leírás: Egy különleges porkeverék, mely tűzzel, szikrával érintkezve sisteregve szublimál, hatalmas, akár egy szobát is megtöltő füstfelhőt ereszt ki magából. Megközelítőleg két körig kavarog a levegőben, mielőtt leülepedne.
Kritérium: -
Név: Patron
Hozzávalók: fém, üvegcső, fenyőgyanta, madzag
Tanulási ár: -
Típus: -
Leírás: A mérnök elhelyez a fegyver nyelében egy apró kis rekeszt, melyben egy flaskányi anyagot lehet ideiglenesen tárolni. A száján található kis reteszt elhúzva a rekesz tartalma egy mozdulattal szabadon engedhető, így anélkül használható fel, hogy a fegyvert el kéne engedni. Újratöltéséhez fecskendő szükséges.
Kritérium: Csak hosszú markolattal rendelkező fegyverben helyezhető el
Név: Védőszemüveg
Hozzávalók: lencse (2), fém, bőrpántok, bőr
Tanulás: -
Típus: Fejfedő (Könnyű), vagy Kiegészítő, vagy típus nélküli
Leírás: Fejre szorosan illeszkedő, a szemeket és az orrnyerget fedő eszköz, mely védi a szemeket a portól, füsttől, erős fénytől és minden olyan ártó hatástól, mely a szemet irritálja. Pontos illeszkedése miatt víz alatt is használható.
Kritérium: (ha kiegészítő vagy típus nélküli lesz a típusa, akkor „Nehéz fejfedővel együtt nem használható”)
Név: Teleszkóp
Hozzávalók: távcső, fém
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: A mérnök egy levehető távcsövet szerel egy puskára, mely segíti a célzást és megduplázza a lövész hatótávolságát. A fegyver hatótávolságán nem módosít.
Kritérium: Csak két kézzel használható távolsági fegyverre helyezhető
Visszatérítésből kapott váltók:
Képességek:
Árnypajzs: 1500
Fabrikáció: 2000
Elmezúzás: 2500
Pehelykönnyedség: 3000
Lélekelnyelés: 3000 (Holtak hívása által megszerezve)
Illúzió: 3500
Reciprokáció: 4000
Gondolattovábbítás: 4000 (Sötét tanok által megszerezve)
Moondust: 1000
Lunar Halo: 1500
Force of Nature: 1000 (Leonak)
Összesen: 28.000
Faji képességek:
Zord jelenlét: 1000
Bűnlátás: 2000
Összesen: 3000
Pályázott képességek:
Balance Braker – Fire: 1500 (3db)
Balance Braker – Frost: 1500 (3db
Balance Braker – Moonlight: 500 (1db)
Balance Braker – Coldflame: 2000
Balance Braker – Sacred Coldflame: 2000
Árnypáncél: 3000
Power world: Fist: 2500
Power world: Step: 2500
Árnyszablya: 2000
Árnybéklyó: 1000
Ében árnycsóva: 2500
Összesen: 21.000
Mindent összevetve: 52.000
Ennek a két tárgynak a működését az új rendszerez kell igazítani:
Név: Csatamágus vért
Ár: 2000 váltó
Besorolás: Könnyű Páncél - Varázstudók
Leírás: Inszigniáktól és jelölésektől megfosztott különleges déli harctéri páncél, amit a csaták hevében mozgó mágusok használnak. Nem csak hogy 25%-al csökkenti a könyv nélkül varázslás sebességét, de csata közben folyamatosan gyűjti a varázserőt, és ha esetleg akkor érné mágikus találat a viselőt, amikor kritikusan alacsony a saját varázserőszintje, egy rögtönzött pajzzsal megállítja azt, egyszer csatánként. (A támadás szintje kettővel kisebb, mint a páncél viselőjéé, de nem kisebb, mint 1.)
Javaslat:
Név: Csatamágus vért
Ár: 2000 váltó
Típus: Vért (Könnyű)
Leírás: Inszigniáktól és jelölésektől megfosztott különleges déli harctéri páncél, amit a csaták hevében mozgó mágusok használnak. Viselője képes egy választott képességét könyv nélkül is használni. Ha viselőjének mágiája három alá csökken, képes a vért csatánként egyszer elnyelni egy szinttel egyező erősségű varázslatot.
Kritérium: -
Név: Alph kopott könyve
Típus: Fegyver
Leírás: Egy kopott könyv, melyet a felszereléseid között találtál, bármiféle indok nélkül. Kopott és öreg, ám jól érezhetően olyan tudás árad belőle, amit még nem nagyon tapasztaltál másból.
Speciális képessége a tárgynak, hogy az utolsó pár oldalán lévő szöveg mindig változik, új információkat felfedve, s ezt tanulmányozva képes vagy feltölteni a varázserőd negyedét, de legalább egy egész harcikört igényel a művelet. Továbbá, csak úgy mint gazdája, ha kívánod, egy varázsszóra meg tudod változtatni a könyv küllemét, hogy ne legyen feltűnően varázskönyves (A tartalmát nem változtatja a varázslat)
Javaslat:
Név: Alph kopott könyve
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy kopott könyv, melyet a felszereléseid között találtál, bármiféle indok nélkül. Kopott és öreg, ám jól érezhetően olyan tudás árad belőle, amit még nem nagyon tapasztaltál másból. Speciális képessége a tárgynak, hogy az utolsó pár oldalán lévő szöveg mindig változik, új információkat felfedve, s ezt tanulmányozva képes két egység varázserőt visszadni, küldetésenként egyszer. Továbbá, csak úgy mint gazdája, ha kívánod, egy varázsszóra meg tudod változtatni a könyv küllemét, hogy ne legyen feltűnően varázskönyves (a tartalmát nem változtatja a varázslat). Hogy a benne felbukkanó információk mennyire hasznosak, azt a mesélő dönti el.
Kritérium: Csak tudásdémonok használhatják
Típusbesorolás, illetve kisebb igazgazgatások:
Tárgy: Mágikus tinta
Ár: 900 Váltó
Leírása: Egy mágiával bájolt tinta, ami írás után eltűnik, azonban megfelelő mágikus szó kiejtésével láthatóvá, valamint elrejthetővé tehető. Természetesen más személyek is tudják használni, ha ismerik azt a mágikus szót.
(Javaslat: -)
Név: Page from the Calling
Leírás: A Holtak Hívásának egy, Darian által megmentett lapja, amely tartalmazza annak mágiájának egy kis részét, lehetőséget adva neked egy, maximum ötös szintű nekromanta képesség megtanulására.
(Javaslat: -, maximum hármas erősségű varázslat)
Név: Lightning Diadem / Villám Diadém
Ár: 1000 váltó
Leírás: Egy nefilim mintákkal díszített ezüst fejdísz, aminek jelentősebb része a fej hátulján kiemelkedő két hosszúkás tollalak. Naponta egyszer, varázserőfelhasználás nélkül egy fél méteres körben a használótól egy kettes erősségű mágiának megfelelő erejű töltéssel telíti meg a levegőt, és az első hozzáérő, áramot vezető objektumot megrázza és ellöki egy kicsit. A töltés fél percig marad a levegőben és mozog a használóval együtt.
(Javaslat: Sisak (Könnyű))
Név: Miracle of the Sacred Eve
Leírás: Egy apró harang, bronzból és aranyból kovácsolva, amely hetente egyszer a karácsonyi csoda kicsinyített mását idézi elő és békét sugároz mindenkire, aki hallja 10 percre.
(Javaslat: Kiegészítő, 10 körre)
Név: A Wolpertinger tojása
Leírás: Egy arannyal, ezüstel és bársonnyal fedett díszes tojás, amely megrázva csörgő hangot hallat mintha lenne benne valami. Ha a földre helyezi valaki és némi varázserőt fordít rá, naponta egyszer az óriásira nőtt vér-peltinger ideiglenes mása bújik elő belőle (a gazdája hozzáállásától függően élőholt vagy élő, csak hatalmas verzióban). A lény csatára nem alkalmas és egy percig tart neki fizikai alakot ölteni, ám képes igen nagy sebességgel szökdécselni, egy átalgos hátaslónál ötször gyorsabban téve meg ugyanazt a távot a játékossal a hátán. Egy óráig tartható fent, utána eltűnik és visszabújik a tojásába.
(Javaslat: Kiegészítő, egy egyeztetésig)
Név: Az elismerés jelvénye
Típus: Jelvény
Leírás: Egy díszes, négy centiméter átmérőjű, kör alakú, fémből készült jelvény, melynek közepében egy arab kettes van. A jelvényt a karakter saját frakciójának, egy katonai képviselőjének felmutatva, a karakter némi elismerést kap, tiszteletteljesebben fog vele beszélni az, akinek bemutatja.
(Javaslat: Kiegészítő)
Név: Síol an Timthrial (Seed of the Cycle)
Leírás: Egy apró nyaklánc, amely színes borostyánba zárva egy apró magot tartalmaz. A mag képes küldetésenként egyszer 15 perc leforgása alatt egy húsz méteres körben a használó által választott évszakot megjeleníteni. Ez magát a hely felépítését, növényeit, stb. nem változtatja meg, és általánosan minden évszak legszebb arcát mutatja (értsd: nem lehet vele seregeket akadályozó hófúvást vagy ellenfél életkedvét elvevő rekkenő hőséget okozni). Az évszak egy óráig marad meg, utána visszatér eredeti állapotába.
(Javaslat: Kiegészítő, 15 kör)
Név: Ceann an Dullahan (A Fejnélküli Lovas Feje)
Leírás: Egy két, egymáshoz szorosan rögzített rézkörből álló mágikus nyaklánc. Mágikus tulajdonsága abban rejlik, hogy alapvetően igen laza és könnyen nyújtható, ám a nyakra illesztve és megtekerve szorosan illeszkedik a viselője bőréhez (de nem szorítva azt). Másrészt a felső karimán végigsimítva láthatatlanná teszi a viselő fejét és nyakát a gyűrű síkjától felfelé, ezzel remek figyelemfelkeltést érve el. A hatás közben egyéb rejtőzködő vagy illúzió képesség nem használható.
(Javaslat: Kiegészítő)
Név: Kaspar's Gift
Leírás: Egy közepes méretű bőrerszény, benne csillogó aranyérmékkel, amelyek ugyan nem veroniai váltók, de látszatra színaranyból készültek így igen értékesek. Az erszényből nem lehet őket kivenni egyesével, csakis egyszerre lehet odaadni és mágikus tulajdonságuk, hogy három perc után mindig visszakerülnek tulajdonosuk övére, így hiszékenyebb NJK-kat lefizetni, kocsmatúráért gyorsan fizetni és lelépni mielőtt észrevennék tökéletesen alkalmas.
(Javaslat: Kiegészítő)
Név: Levedlett Agancs
Ár: 2000 váltó
Leírás: A kalandor egyetlen torz testrésze, mely nem vált köddé, mikor visszaváltozott. Ez volt az egyik agancsa, egy nagyjából fél méter hosszú, egyenes csont, számos elágazással. A furcsa mágia maradéka ragadt ott benne, melytől napi egy órára egy nyúlszörny ügyességét adhatják maguknak vissza, nagy műgonddal ügyelve bármilyen náluk lévő, sérülékeny, vagy törékeny tárgy épségére, akár a harc hevében is. Az agancs emellett könnyen faragható, így szinte bármilyen fegyver vagy díszítőelem alapjául szolgálhat.
(Javaslat: Kiegészítő (amíg fel nem lesz dolgozva, aztán ki tudja mi lesz belőle))
Név: Gift of the Demon King
Leírás: Egy fekete, lila szalaggal átkötött doboz. Küldetésenként egyszer kinyitható, és benne mindig egy más tárgy található. Az, hogy ez a tárgy mi és mennyire hasznos kockadobás és a mesélő fantáziája dönti el.
(Javaslat: Kiegészítő)
Név: Egy kis szívesség...
Típus: Passzív
Leírás: Simon von Neulander igencsak meghatódott a tényen, hogy mégis mennyien meglátogattátok a fontos alkalom okán, s így bizony megjegyezte az összes megjelent karakter nevét, arcát. Ez magában nem jelentene semmit persze, ám mindenkinek szeretné egy kis szívességgel megköszönni a dolgot... Esetleg lopnál egy vámpír területen, s elkapnak? Simon got your back bro... Talán segítségre lenne szükséged egy jó diplomata képében? Worry not, Simon's gonna take care of that. Szarban vagy és kevés a pénzed? Worry not fam, Simisoma is there for you. Amennyiben valamilyen vámpírt érintő helyzetbe kerül a karakter, s úgy dönt, hivatkozna az úr nevére, bármikor megteheti azt, ám persze a dolog kimenetele ismeretlen. Talán csak megmenekül, talán kap egy extra kis tárgyat, pénzt, Tp-t jutalomnak... Ki tudja. A lényeg az, hogy csakis egyszer lőhető el, egy Neulander is csak egy bizonyos mértékben hálás, nem?
(Javaslat: -)
Név: Csokimikulás
Leírás: Egy télapót formázó édes csokoládé, amit ha megesztek, 3 órán át nem fogjátok érezni a hideget, és nem is tudtok megfagyni. CSak egyszer használható értelemszerűen.
(Javaslat: -, egy egyeztetés)
Név: A bizalom vízuma
Leírás: Egy tekercs, egy különleges pecséttel ellátva. Ha a játékos bemutatja a vízumot az alvilág egy tagjának, akkor az rögtön sértetlenül a főnökhöz kíséri majd. A főnök el fogja kérni a papírt, így ez csak egyszer használható. Senki sem tudja, hogy a pecsét pontosan kié, és miért működik mindenhol, és erre lehet hogy soha nem is fog fény derülni...
(Javaslat: -)
Név: Stellenweise (3)
Leírás: A Nachtraben családfő ajándéka, egy egy ember befogadására képes mágikus kör. Használatához nem kell mágusnak lenni, a karakterek természetes mágikus tere elég, hogy aktiválja. A kör összesen három alkalommal képes a karaktert egy általa már látott helyre teleportálni egy másodperc előkészítési idő után. A harmadik használat után a kör elhalványodik majd teljesen eltűnik.
(Javaslat: -)
Név: A Harag Emléke
Ár: 1000 váltó
Leírás: Nefilim mágiával a félangyalok képesek voltak egy apró borostyánba zárni Abaddón tüzének egyetlen kis lángját, majd az így készült nyakláncot átadták azoknak a hősöknek, akik túlélték a pusztítást. A láng magában nem képes sem ártani sem használni, ám a következő alkalommal, amikor viselője halálos csapást szenved el életre kap, széttöri a borostyánt és átjárja viselője testét, begyógyítva annak minden sebét. Ezután a tűz kihuny és így elhasználódik.
(Javaslat: -)
Név: Szellem a palackban
Leírás: Egy apró üvegcse, amibe három szellemet zártak, bár hogy pontosan kiknek a szellemeit, azt nem tudjátok. Amikor kihúzzátok a dugót, akkor egy szellem kijön az üvegből és megtámadja azt, akit mondtok neki. Ereje megegyezik egy szokványos, nekromanták által megidézett szellemével, és hasonlóképp lehet legyőzni. Ha mind a 3 szellemet felhasználtátok, az üvegcse is szétporlad.
(Javaslat: -)
Név: Glory of the Wild (A Vadon Dicsősége)
Leírás: Egy hajpánt, amit a halott wolpertinger agancsai ékesítenek. A tárgy mágiája egyfajta aurát sugároz, ami tiszteletet kelt azokban, akik rád néznek. Nem túl erős, de egyezkedésben hasznos.
(Javaslat: ö...vagy Kiegészítő, vagy Fejfedő (Könnyű))
Név: Glowbone Pendant
Leírás: Egy apró, kúp alakú fülbevaló, fehér csontból amely különleges elf mágiával volt elkészítve. Egy apró ütésre a holdagyar rémítő üvöltését képes előidézni, megfélemlítve a legtöbb harcedzett veteránt is.
(Javaslat: Kiegészítő)
Név: Ostromíjász Vért
Ár: 2000 váltó
Besorolás: Könnyű Páncél - Íjász
Leírás: A déli nagy-hatótávú íjászok különleges egyenruhája, természetesen diplomáciai okokból a jelzésektől megfosztva. A páncél viselője a különleges mágiáknak köszönhetően védettséget élvez célzás közben minden zavaró tényezőtől, valamint amíg eszméleténél marad, és nem éri a olyan sérülés, ami fizikailag ellehetetleníti a dolgot, képes pontosan célra tartani.
(Javaslat: Vért (Könnyű))
Pályázott képességek átdolgozása:
Név: Balance Braker: Sacred Coldflame – Egyensúly Törő: Szentelt Jégláng
Szint: 3
Ár: 2000 váltó
Leírás: A tudásdémon elsajátít egy különleges mágiaelemet, mely ötvözi a jégláng és a holdmágia adottságait. Az így kapott tűz egyedi megjelenésű, mélykék árnyalatú lánggal ég, mely a szokottnál erősebb, hol sápadt, hol élénken izzó fényt bocsát ki. Az átlagos tűznél sokkal sűrűbb, fényesebben világít és könnyebben éget meg bármi éghetőt, viszont emiatt nehezebb is eloltani. Szükséges hozzá a Jégláng és a Holdárnyék.
Javaslat:
Név: Balance Braker: Sacred Coldflame – Egyensúly Törő: Szentelt Jégláng
Típus: Passzív
Erősség: I. (Holdpap ág - Moon Discipline)
Ár: 1000 váltó
Leírás: A szemfényvesztő démon képes lesz bármilyen tüzet, legyen az természetes vagy mágikus kék színűvé változtatni és holdfénnyel átitatni.
Név: Ében Árnycsóva
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A tudásdémon a már korábban megidézett varázslatait összezúzza, majd anyagukat az öklére vagy lábfejére gyűjti, ezzel egy tömör csóvát létrehozva, melyet aztán nekivághat az ellenfelének. Ereje az összegyűjtött tárgyak mennyiségével nő, bár a tudásdémon gyenge fizikuma némileg korlátozza. Közelről használva sokkal effektívebb. A kézfejen/lábfejen tartva megközelítőleg öt percig marad meg
Javaslat:
Név: Ében Árnycsóva
Típus: Bűbáj (1/kör)
Erősség: III. (Kapzsiság - Árnyformázás...vagy valami hasonló nevű ág)
Ár: 2500 váltó
Leírás: Ha legalább három darab, a tudásdémon által mágiával megidézett tárgy található a csatatéren, a tudásdémon elpusztítja azokat, majd a kezére vagy lábfejére egy üstökösszerű, fekete gömböt formál belőle, amit nekivághat az ellenfeleinek. Erőssége arányos az egybeolvasztott tárgyakéval (háromnál I., négynél II., ötnél III., maximum III. lehet).
Személyes passzív: Démoni sugallat
Leírás: Mielőtt börtönébe lett volna zárva, Lia egy hatalmas démon volt, aki sok embert, lényt, apparátust és úgy általánosságban mindenféle dolgot ismert. Ezt nagyszerűen ki is tudja hát Gerard használni olyan helyzetekben, amikor valami teljesen ismeretlennel kerül szembe, s esetleg fogalma se lenne arról, hogy mit is tegyen. Emellett kalandok során ha a mesélő úgy gondolja, hogy a Démon ismerhette az adott NJK-t, s számít is valamit az ismeret, ezt jelezheti a játékos irányába, aki ezt megpróbálhatja kihasználni. Hogy jó ötlet vagy sem, az már más kérdés.
Javaslat:
Személyes passzív: Démoni sugallat
Leírás: Mielőtt börtönébe lett volna zárva, Lia egy hatalmas démon volt, aki sok embert, lényt, apparátust és úgy általánosságban mindenféle dolgot ismert. Ezt nagyszerűen ki is tudja hát Gerard használni olyan helyzetekben, amikor valami teljesen ismeretlennel kerül szembe, s esetleg fogalma se lenne arról, hogy mit is tegyen. Kalandok során a különféle információkat a mesélő adja meg.
Aleena annak idején nem kapott személyes passzívot:
Javaslat:
Személyes passzív: Megszakító támadás
Leírás: Aleena türelmes és megfontolt, ennek ellenére támadó stratégiát kedvelő harcos. A rendjénél tanult mozdulatokat kihasználva képes kamatoztatni ezt a beállítottságát, ha olyasvalakire támad, aki előzőleg szintén támadott valakit, könnyebben találja el.
Egyedi mérnök tárgyak, melyeket az új rendszerhez kell igazítani:
Név: Borító
Hozzávalók: fém, madzag, lánc ha szükséges
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: Két lemezből és egy ízületből álló tok, melyhez könyveket lehet rögzíteni, így csata közben sokkal nehezebb bennük kárt tenni. Lánccal felszerelve övhöz rögzíthető így akkor sem kell félni, ha harc hevében kiesik a mágus kezéből.
Kritérium: -
Név: Szurony
Hozzávalók: tőr, fém
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: Puskára szerelhető, levehető penge, melynek segítségével a lőfegyvert közelharcban is effektíven lehet használni. Döfésekre kiváló, vágáskor csak kisebb sebeket tud ejteni, akárcsak egy tőr.
Kritérium: -
Név: Állvány
Hozzávalók: fém
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: Puskára szerelhető, ideiglenesen leszerelhető támasztóeszköz, mellyel a lövész stabilabban tudja a fegyverét tartani és nagyobb eséllyel találja el a célpontját. Használat közben a fegyvert le kell támasztani, mozogni nem lehet vele.
Kritérium: -
Név: Könyvjelző
Hozzávalók: fém
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: Apró kis lemez, mellyel egy könyv adott oldalát lehet megjelölni. Kapoccsal rögzül a könyv gerincéhez így akkor sem esik ki, ha az illető fejre áll. A megjelölt oldalon lévő varázsigét így sokkal gyorsabban ki lehet keresni, így a mágus közben egy másik lépést is megtehet (támadhat, mozoghat, védekezhet, vagy akár használhat egy másik varázslatot).
Kritérium: -
Név: Titoktőr
Hozzávalók: alkarvédő, tőr, fém, bőrpántok, ideg
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy alkarra erősített, rövid penge, mely a megfelelő mozdulatra a viselője tenyerébe csúszik, lehetővé téve egy gyors és meglepetésszerű szúrást. A végén található dróton rántva húzható vissza. Előrántáshoz egy erőteljes karlendítést kell tenni.
Kritérium: Használatkor félkezes fegyvernek számít. Csak Közepes vagy Nehéz karvédővel együtt használható
Név: Rejtett penge
Hozzávalók: alkarvédő, tőr, fém, bőrpántok, rugó (2), ideg
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: Különleges rugó szerkezettel kiegészített titoktőr, aminek köszönhetően egyetlen mozdulattal elő lehet rántani és visszahúzni a használó karjára erősített pengét. A hozzá tartozó drótot az egyik ujjra kell kötni, azt megrántva ugrik elő, illetve vissza a helyére a fegyver.
Kritérium: Használatkor félkezes fegyvernek számít. Csak Közepes vagy Nehéz karvédővel együtt használható
Név: Parittya
Hozzávalók: Bőrpántok, madzag
Tanulás: -
Típus: Félkezes
Leírás: Két végén kötélre kötött hosszúkás, romboid alakú, vastag bőrdarab, mellyel köveket, esetenként más hasonló méretű vagy súlyú tárgyakat lehet nagy erővel útjára indítani. Pontatlanabb, mint az íj, de bárki képes használni őket.
Kritérium: -
Név: Füstbomba (1 db)
Hozzávalók: kén, szén, agyag
Tanulás: -
Típus: -
Leírás: Egy különleges porkeverék, mely tűzzel, szikrával érintkezve sisteregve szublimál, hatalmas, akár egy szobát is megtöltő füstfelhőt ereszt ki magából. Megközelítőleg két körig kavarog a levegőben, mielőtt leülepedne.
Kritérium: -
Név: Patron
Hozzávalók: fém, üvegcső, fenyőgyanta, madzag
Tanulási ár: -
Típus: -
Leírás: A mérnök elhelyez a fegyver nyelében egy apró kis rekeszt, melyben egy flaskányi anyagot lehet ideiglenesen tárolni. A száján található kis reteszt elhúzva a rekesz tartalma egy mozdulattal szabadon engedhető, így anélkül használható fel, hogy a fegyvert el kéne engedni. Újratöltéséhez fecskendő szükséges.
Kritérium: Csak hosszú markolattal rendelkező fegyverben helyezhető el
Név: Védőszemüveg
Hozzávalók: lencse (2), fém, bőrpántok, bőr
Tanulás: -
Típus: Fejfedő (Könnyű), vagy Kiegészítő, vagy típus nélküli
Leírás: Fejre szorosan illeszkedő, a szemeket és az orrnyerget fedő eszköz, mely védi a szemeket a portól, füsttől, erős fénytől és minden olyan ártó hatástól, mely a szemet irritálja. Pontos illeszkedése miatt víz alatt is használható.
Kritérium: (ha kiegészítő vagy típus nélküli lesz a típusa, akkor „Nehéz fejfedővel együtt nem használható”)
Név: Teleszkóp
Hozzávalók: távcső, fém
Tanulás: -
Típus: Kiegészítő
Leírás: A mérnök egy levehető távcsövet szerel egy puskára, mely segíti a célzást és megduplázza a lövész hatótávolságát. A fegyver hatótávolságán nem módosít.
Kritérium: Csak két kézzel használható távolsági fegyverre helyezhető
Visszatérítésből kapott váltók:
Képességek:
Árnypajzs: 1500
Fabrikáció: 2000
Elmezúzás: 2500
Pehelykönnyedség: 3000
Lélekelnyelés: 3000 (Holtak hívása által megszerezve)
Illúzió: 3500
Reciprokáció: 4000
Gondolattovábbítás: 4000 (Sötét tanok által megszerezve)
Moondust: 1000
Lunar Halo: 1500
Force of Nature: 1000 (Leonak)
Összesen: 28.000
Faji képességek:
Zord jelenlét: 1000
Bűnlátás: 2000
Összesen: 3000
Pályázott képességek:
Balance Braker – Fire: 1500 (3db)
Balance Braker – Frost: 1500 (3db
Balance Braker – Moonlight: 500 (1db)
Balance Braker – Coldflame: 2000
Balance Braker – Sacred Coldflame: 2000
Árnypáncél: 3000
Power world: Fist: 2500
Power world: Step: 2500
Árnyszablya: 2000
Árnybéklyó: 1000
Ében árnycsóva: 2500
Összesen: 21.000
Mindent összevetve: 52.000