Név: Eiryn Nebelturm
Faj: Vámpír
Frakció: Nebelturm vámpír
Kaszt: Nebelturm vámpír
Nem: Nő
Kor: 22 év
Mesterség: Ékszerész
Kinézet: Fiatal, középmagas, megtévesztően törékeny külsejű lány: Az ember első pillantásra azt hiheti, hogy egy faágat sem tud egyedül felemelni, de a szemfüles megfigyelőnek feltűnhet ruganyos, energikus mozgása, ami éppen az ellenkezőjét bizonyítja. Bőre - a vámpírokra jellemzően - sápadt, haja sötétszőke, ami éles kontrasztot alkot sötét íriszével. Ujjai hosszúak, fürgék, tökéletesen alkalmasak a precíz ékszerészmunkára. Hátán, a két lapockája közt egy stilizált lángnyelveket ábrázoló tetoválás van. Általában bő tunikát és nadrágot hord, kedvenc színei a vörös, a fekete és a zöld. Holmijait utazóköpenye számtalan zsebében hordja. Ez utóbbi mágikus darab, amalgámmal van hímezve, és egy különleges bross fogja össze, ami egy pajzs mögött keresztbe tett kardot formáz. Van egy akvamarin gyűrűje és egy azurit nyaklánca, mindkettőt inkább praktikai, mintsem esztétikai okokból viseli. Bár nem harcos, hátul, a derekán egy kést hord, csizmaszárában pedig dobótőröket - csak a biztonság kedvéért. Alapesetben fegyverei nem láthatók, a kést a tunika, a dobótőröket a csizma tökéletesen takarja.
Jellem: Nagyon toleráns, emiatt általában jól kijön másokkal. Ez azonban korántsem jelenti azt, hogy könnyen megbízna akárkiben, épp ellenkezőleg! Nem szeret magáról beszélni, kiválóan ért hozzá, hogy kibújjon a válasz kötelezettsége alól. Általában nyílt és érdeklődő, ajka mosolyra húzódik, ám ez csak önvédelem a részéről. Ha nem figyel, elcsúszik a "maszk", arckifejezése zárt lesz, tekintete elemző. A figyelme azonban valódi, intenzív, és bár nem szeret konfrontálódni, a véleményét mindig nyíltan, határozottan vállalja. Nagyon igényes, mind a megjelenését, mind a munkáját tekintve. Ha valamit kiad a keze közül, az a tőle telhető legjobb. Néha kifejezetten infantilis tud lenni: lenyűgözi egy fura növény, és néhány fára egyszerűen MUSZÁJ felmásznia. Szeretni a csendet, a nyugalmat, éppen ezért általában tartózkodik a vérfogyasztástól - épp csak a mágiája feltöltéséhez szükséges mennyiséget iszik.
Képességek:
Személyes passzív: Professzionális felszerelés
Leírás: Eiryn régóta foglalatoskodik már ékszerekkel, s menekülése előtt egy jó adag különleges felszerelést vett magához, melyek véletlenül se egyszerű hétköznapi tárgyak, hanem különleges, jó minőségű Nebelturm eszközök, amik valahogy nem tudnak eltűnni, mert hát passzív, s mert magic and shit. Ennek hála minden Eiryn által készített ékszer 10%-al komolyabb hatással rendelkezik, kivéve ha az nem stackelhető.
Név: Vérszívás
Szint: 1.
Ár: A vámpírok kezdéskor megtanulják, más fajoknál nem elsajátítható.
Leírás: A vámpírok alapképessége, valamilyen fő artériából lehetséges, és hozzá kell férni, hogy kivitelezhető legyen. Ha sikeres, az ellenfél vérveszteség miatt jelentősen gyengébben fog harcolni, a vámpírnak pedig varázserőt tölt.
Név: Árnytőr
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó, Nebelturm vámpírok kezdéskor megkapják
Leírás: A vámpír egy tiszta varázserőből álló éjfekete tőrt hoz létre, amit használhat közelharcra vagy el is dobhat. Tulajdonságaiban egy átlagos tőrrel egyezik. Ha a vámpír újat hoz létre, az előző tőr eltűnik.
Név: Árnyborítás
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó
Leírás: A Nebelturm vámpír beborít egy, fémből készült felszerelését (de csak egyet) amely így a feketeacél tulajdonságaival ruházza fel (alapból feketeacél fegyvereknek pedig a páncéláttörését javítja.
Név: Éjszilánkok
Szint: 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: Puszta varázserőből álló, éjfekete szilánkokat hoz létre a fegyvere köré, ami becsapódva csúnyán felsérti áldozata ereit. Vérzést generál.
Név: Vérpajzs
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: Ha a vámpír vérzik, a vér a bőre felszínére keményedik, ezzel megnövelve a fizikai ellenállását. A vámpír ezzel a szintjénél egyel kisebb fizikai támadások ellen lesz ellenálló.
Név: Köd
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A Nebelturm vámpír nevéhez méltóan sűrű ködöt generál maga körül, ami csökkenti ellenfele látókörét. Meneküléskor és rajtaütésnél egyaránt hasznos.
Név: Feltépés
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A vámpír ezen mágia segítségével újra feltépi a frissen lezárt vagy begyógyult sebeket célpontján. Újabb sebek okozására nem képes.
Név: Elhivatottság
Szint (mesterségi): 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: Eirynnek az ékszerészet nem csupán egy szakma, hanem egy igazi hivatás, amit szívvel-lélekkel csinál, és minden területét szeretné megtanulni. Ez a képesség lehetővé teszi számára, hogy naponta szint*20 percet ezüsttel dolgozzon, bármilyen negatív mellékhatás nélkül.
Név: Felbecslés
Szint (mesterségi): 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: Eiryn ránézésre meg tudja állapítani egy ékszer értékét, függetlenül attól, hogy mennyire jó hamisítvány.
Név: Zártörés
Ár: 1500 váltó
Szószám a tanulásról: 1000 szó
Leírás: A legtöbb ember képes kinyitni az ajtót tolvajkulcsokkal, ám egy igazán ügyes besurranónak egy tőr, s egy hajtű is elég ehhez, amiből mindig lesz nála, szerencsére. A zártöréshez értő karakterek bármilyen nem meteorit, vagy főúri zárat képesek feltörni. Megfelelő felszereléssel akár az utóbbiakat is, de ahhoz speciális eszközök kellenek.
Név: Erhitzung
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: A fémmunkásság gyakran nagy hőt igényel, és a vámpír nem mindig lehet olyan helyen, ahol van kohó. A Nebelturm vámpír ezzel a képességgel fel tudja hevíteni a fémet a kívánt hőfokra fém szintje * 1 perc alatt. A hevítés a vámpírok jellegzetes fekete lángjaival történik. Nagy koncentrációt igényel a használata. Csakis a kezeddel tartott felületet lehet felhevíteni. (Példának okáért, ha egy hatalmas póznát megfog a karakter, a hevítés ugyan hat rá mindenhol, de csakis a kézben tartott részen fog izzani.) Csatában nem használható, egyrészt az időigényesség, másrészt a sok zavaró tényező miatt. JK-k tárgyait nem lehet vele rongálni.
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A Nebelturm vámpír képes érzékelni az élőlényeket az általa generált ködben. Hátránya, hogy mindent ugyanolyannak "lát", egy mókus és egy ember között sem tud különbséget tenni.
Felszerelés:
kés
Nebelturm páncél
Tárgy neve: 5 Db Kiegyensúlyozott dobótőr
Típus: Fegyver, távolsági
Leírás: A dobótőrök csodálatos fegyverek, de sajnos elsőre nem mindenki ért hozzájuk. Ezen számos (és tehetős) embereknek kezdtek el a legtehetségesebb kovácsok olyan tőröket készíteni, melyeknek a súlyozása szinte tökéletes, s emiatt nagyon könnyű őket eldobni. Ezt használva egy dobáláshoz abszolút nem értő személy is képes egy-egy átlagosan távolsági harcos támadásainak megfelelő hajításokat végrehajtani. ( Öt darab, de mit eldobsz persze felszedheted újra)
Tárgy neve: Díszes déracél tőr
Típusa: Fegyver, Tőr
Leírás: Egy különleges, szépen kidíszített tőr déracél tőr, mely ugyan nem rendelkezik semmilyen különleges képességgel, mégis mestermű. Elegánsan vezetett vonalai, csodás gombja, s szikrázó éle mind lenyűgöző. A markolat alá egy "F" betű van vésve. A fegyverre távozásod után találtál alvóhelyed mellett. Természetesen nem tudhatod, hogyan került oda, de biztos jó hasznát leled majd.
Tárgy neve: Finomított tőr
Típusa: Fegyver, Tőr
Leírás: Hétköznapi kétélű tűhegyes tőr, szürkített pengével. A penge markolata kékre festett textillel van áttekerve szorosra, a kézvédő feletti résznél pedig hajlított H betű van az acélba vésve.
Név: Ring of the Pumpkin King
Leírás: Egy furcsa, gumiszerű anyagból készült gyűrű, amelyet réges-rég találtak a Nebelwaldban és egyesek szerint Terráról került át egy ideiglenes kapcson keresztül. A gyűrű ékkő helyett egy gumi tökfejet ábrázol, amely megnyomásra ijesztő kacajt hallat és veroniai tartózkodásának ideje alatt elég mágiát magába gyűjtött, hogy ez a hang elijessze a legtöbb állatot és nem harcra edzett embereket/tündéket.
Név: Alkony és Pirkadat
Típus: Ruha, Kiegészítő (utazóköpeny)
Leírás: Egy általad választott kinézetű ruha, mely a vámpírok nyakékét képző amalgám anyaggal van helyenként hímezve. Mint ismeretes, a napfény nem tesz jót fajtársaidnak, ám a fent említett különleges nyaklánc lehetővé teszi számotokra annak elviselését. Emellett viszont a medalion elzárja erőtöket, s jelentősen gyengébbé tesz titeket nappal. Az ilyen készítésű ruhát viselő vámpír viszont képes kiengedni erejét napfelkelte vagy naplemente során is, sérülés nélkül elviselve ezen átmeneti időszakokat.
Név: Irányjelző gyűrű
Leírás: Az akvamarin a tájékozódás köve, a gyűrű viselője automatikusan tudja, merre van Észak. Közkedvelt a hajósok körében, mivel a színe miatt a vízen járók szerencsekövének is tartják. Eiryn darabja nemesacélból készült.
Név: a Koncentráció Nyakéke
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Nemesacél-azurit nyaklánc. Az azurit segíti a koncentrációt, ezért használatával pár percre viselője kiélesítheti az érzékeit. Ezt naponta kétszer 25 percig képes ezt megtenni.
Név: Omnia Vanitas
Leírás: Hiábavalóság, mind hiábavalóság. A sorsot az ember nem tudja kijátszani, a fattyú, fattyú marad. Ám szerencsére a varázstárgyak megoldják ezeket a problémákat helyetted. A bross nemesacélból készült, és egy pajzs mögött keresztbe tett kardot formáz. Maga az ékszer naponta egyszer képes semlegesíteni egy legfeljebb 5-ös szintű negatív hatásokat adó képességet
Név: A mindentlátás szemüvege
Típus: Kiegészítő, szemüveg
Leírás: Egy különleges, sárgaréz kertű szemüveg, kerek kristálylencsékkel. Ha ránézel bármilyen készített tárgyra, akkor halvány derengéssel mutatja meg, hogy az adott tárgy rendelkezik-e valamilyen mágikus tulajdonsággal, de azt nem fogod tudni megmondani, milyennel. Ez működik akkor is, amikor az adott tárgy benne van valami másban, például egy ládában, de falakon már nem tudsz vele átlátni. Ezen kívül láthatod vele az egyes tárgyak készítése közben keletkezett apró hibákat, illesztéseket, amiknek segítségével sokkal könnyebben meg fogod tudni mondani, hol van egy-egy zár, ajtó, vár, páncél bárminek a gyenge pontja, segítve a túljutást. Kiváló rejtett ajtók és csapdák felfedezésére is. Mivel ehhez szükséges némi szakértelem, ha kölcsönadod másnak a szemüveget, az csak akkor fogja meglátni a fentieket, hogyha ért valamennyire a mesterséghez, különben csak a mágia-feltáró tulajdonság érvényesül.
Név: Az elismerés jelvénye
Típus: Jelvény
Leírás: Egy díszes, négy centiméter átmérőjű, kör alakú, fémből készült jelvény, melynek közepében egy arab kettes van. A jelvényt a karakter saját frakciójának, egy katonai képviselőjének felmutatva, a karakter némi elismerést kap, tiszteletteljesebben fog vele beszélni az, akinek bemutatja.
Név: Hajnali mementó
Leírás: Egy öreg, megfakult, vérszín rongydarab, olyasmi, amire játékokat szoktak lógatni a bölcsők fölé. A mágia néha meglepően hétköznapi formákat ölt, erő abban is rejtőzhet, melyet varázslat nem érintett, csakis szeretet. Ha a karakter a tárgyat magához szorítja, képes egy maximálisan 5-ös szintű örjítő vagy félemlítő képességet semlegesíteni a régi keserédes emlékek erejének hála. A tárgy nem működik aurák ellen, csakis egy adott hatást semlegesít.
Név: nagy Vámpír tárológyűrű
Alapanyagok: Damaszkuszi acél, Gránát
Tanulás: 300 váltó, vámpír mestertől
Szint: 3
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A gránátot gyakran "vérkőnek" is nevezik, és nem véletlenül! Egyrészt képes felerősíteni a vérmágia hatását, másrészt a vámpír el is zárhatja benne mágiája egy részét, amit egy kritikus pillanatban visszatölthet. Amikor a követ tárolásra használják, a mágia erősítésére nem képes. A vérmágiát a kis kő (10 TP)naponta egyszer 10 percig, a közepes (15 TP) naponta kétszer 15 percig, a nagy (20 TP)pedig naponta kétszer 20 percig tudja felerősíteni. A használt fém határozza meg, hogy mlyen erősségű mágiát lehet tárolni az ékszerben: az 1-es szintű fém 1-3-as szintű mágia, a 2-es szintű fém 4-6-os szintű mágia, a 3-as szintű fém pedig 7-10-es szintű mágia tárolására teszi alkalmassá a követ. FIGYELEM: ezüsttel nem működik.
Küldetésnapló
- Azonnali: Once upon a time in Veronia
- Azonnali: Drachenrücken
- Azonnali: Nyakig a sárban
- Azonnali: Trópusi rezgések
- Azonnali: Tél-apó ajándékai
- Azonnali: Óh, Rómeó
- Küldetés: A régmúlt árnyai
- Magán: Hidegben a Hold alatt (Tyr és Eiryn)
- Magán: Ékszerész kerestetik (Lory és Eiryn)
- Azonnali: One night at Darr's
- Magán: Hilde és Eiryn - Családban marad
- Azonnali: Második Veronia Háború
- Azonnali: Neo-Veronia
- Azonali: Kavarodás
- Azonnali: Egy legenda kezdete
- Azonnali: Váratlan Társaság
- Küldetés: Nem mind acél, ami fekete
- Azonnali: Árnyékos múlt
- Azonnali: Was ist das Robin Hood
Váltó és Tp
- +1000 váltó (kezdés)
- +1500 váltó (Azonnali: Drachenrücken)
- -1000 váltó: Árnytőr
- +1500 váltó (Azonnali: Nyakig a sárban)
- +1500 váltó (Azonnali: Trópusi rezgések)
- +1500 váltó (Ékszerészet tervrajzok)
- +1000 váltó (Ékszerészet tervrajzok)
- +3000 váltó (Küldetés: A régmúlt árnyai)
- -100 váltó (töltőgyűrű tanulás)
- -100 váltó (tárológyűrű tanulás)
- +1300 váltó (koronaékszerek Lorynak)
- +120 váltó (tárológyűrű Cynének)
- -600 váltó (irányjelző gyűrű és koncentráció nyakéke)
- -150 váltó (finomítot mód)
- -1000 váltó (Árnyborítás)
- -2000 váltó (Vérpajzs)
- -1500 váltó (Elhivatottság)
- -1500 váltó (Felbecslés)
- +1000 váltó (Világbővítés IV.)
- +3000 váltó (1. és 2. élmény jutalom)
- -1500 váltó (Zártörés)
- -90 váltó (Réz és kő medál Hildének)
- 410-310= +100 váltó (Pecsétgyűrű Johnnynak)
- +2000 váltó (Ékszerészet pályázatok)
- -200 váltó (Ékszerészet: Fegyverdíszítés: Zúzmara)
- -200 váltó (Ékszerészet: Fegyverdíszítés: Szalamandra)
- +1500 váltó (Azonnali: Kavarodás)
- +450 váltó (Sil ékszerei)
- -500 váltó (Ékszerészet: Fegyverdíszítés: Mennykő)
- +1000 váltó (3. élmény)
- -2000 váltó (Erhitzung)
- +3000 váltó (Küldetés: Aranyláz)
- -2500 váltó (Köd)
- -2500 váltó (Feltépés)
- -1500 váltó (Éjszilánkok)
- +1000 váltó (4. élmény)
- +2000 váltó (Nem mind acél, ami fekete)
- +370 váltó (Cyne ékszerek)
- +1500 váltó (Azonnali: Árnyékos múlt)
- -700 váltó (Fegyverdíszítés: Berserk; Kombináció)
- -300 váltó (Damaszkuszi acél Vámpír Tárológyűrű)
- -2500 váltó (Ködlátás)
∑: 6280 váltó
- +150 Tp (Azonnali: Once upon a time in Veronia)
- +150 Tp (Azonnali: Halloweeni azonnali)
- +150 Tp (Azonnali: Tél-apó ajándékai)
- +100 Tp (karácsonyi ajándék)
- +150 Tp (Azonnali: Óh, Rómeó)
- +300 Tp (Küldetés: A régmúlt árnyai)
- +100 Tp (Magánjáték: Eiryn és Loreena - Ékszerész kerestetik)
- +100 Tp (Magánjáték: Hidegben a Hold alatt)
- +150 Tp (Azonnali: One night at Darr's)
- +200 Tp (1. és 2. élmény)
- +100 Tp (Magánjáték: Hilde és Eiryn - Családban marad)
- +150 Tp (Azonali: Második Veronia Háború)
- +150 Tp (Azonnali: Neo-Veronia)
- +100 Tp (3. élmény)
- +300 Tp (Küldetés: Aranyláz)
- +150 Tp (Azonnali: Egy legenda kezdete)
- +150 Tp (Azonnali: Váratlan Társaság)
- +100 Tp (4. élmény)
- +200 Tp (Küldetés: Nem mind acél, ami fekete)
- +150 Tp (Azonnali: Was ist das Robin Hood)
∑: 3100 Tp
Mesterség:
Tp.:
+22 (Cyne tárológyűrű)
+55 (Lory koronaékszerei)
+16,5 (koncentráció nyakéke, közepes)
+16,5 (irányjelző gyűrű, közepes)
+ 27,5 (Pecsétgyűrű Johnnynak díszítő véséssel)
+ 11 (Töltőgyűrű Tyrnek, kicsi)
+104,5 (Silnek: nagy, finomított, díszítő véséses töltőgyűrű és koncentráció nyakéke; finomított, díszítő véséses Kitartás és erő)
+82,5 Tp (Cyne-nak: nagy, egyszerű Töltőgyűrű és Koncentráció nyakéke; Álcalánc; Kitartás és Erő)
+44 Tp (Vámpír Tárológyűrű, damaszkuszi acélból, nagy)
∑: 379,5 Tp
Technikák és módok:
- Mód: Egyszerű
Tanulás: -
Árnövekedés a kész ékszerben: 100 váltó
Szint: 1.
Tanár: Bármelyik mesterékszerész
Leírás: A pályakezdő ékszerészek jellemző módja, általában egyszerű, bonyolult motívumokat kerülő, arányaiban letisztult kinézetű ékszerek készíthetőek, amelyek nem vállalnak feleslegesen nagy kockázatot.
Mód: Finomított
Tanulás: 150 váltó
Árnövekedés a kész ékszerben: 150 váltó
Szint: 2.
Tanár: Bármelyik mesterékszerész
Leírás: A gyakorlottabb ékszerészek által használt ékkővágási mód, gyakran nagyobb így értékesebb kövekkel, kissé merészebb motívumokkal díszített, középosztálybeli vevőnek szánt ékszerek készíthetőek ilyen módon.
Mód: Briliáns
Tanulás: 300 váltó
Árnövekedés a kész fegyverben: 300 váltó
Szint: 3.
Tanár: Bármelyik ember mesterkovács
Leírás: Az ékszerészek és ékkővágók teljesítményének csúcsa a szinte csak az emberek által elért briliáns, amely hibátlan csiszolás, finom, kidolgozott formák és merész de hiba nélkül kivitelezett motívumok jellemeznek.
- Név: Ötvözés
Árnövekedés a kész ékszerben: nincs, illetve az ötvözött fémek arányos ára szabja meg
Szint:1
Tanulás: 100 váltó, bármely haladó ékszerész
Leírás: Az ékszerész nem csak a fém díszítésével vagy ékkövekkel, de az ötvözéssel is változtatni tud egy ékszeren: az ötvözetek színe gyakran eltérő, illetve ezzel a technikával az anyag ellenállósága is nagyban befolyásolható.
- Név: Zománcolás
Árnövekedés a kész ékszerben: 150 váltó
Szint: 1
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Leírás: Egyfajta üvegport (porrá tört kristályüveg, bóraxxal és fém-oxidokkal keverve) az ékszer mélyedéseibe, esetleg vékony fémsodronyok közé helyeznek, majd megolvasztják. Az így keletkező zománc szépsége vetekszik a drágakövekével.
Név: Díszítő vésés
Árnövekedés a kész ékszerben: 150 váltó
Szint: 2
Tanulás: 150 váltó, bármely mesterékszerész
Leírás: Az ékszerész magát a fémet díszíti, ékkő nem is feltétlenül kerül az ékszerre. Aprólékos, precíz munkát igényel, igazi mesterművek készíthetők el így az adott ékszerész tapasztalatától függően.
Tapasztalat: 15
Név: Kombinálás
Szint: 4.
Árnövekedés a kész ékszerben: nincs
Leírás: A mesterékszerész képes egyes drágakövek mágikus tulajdonságait kombinálni. Megjegyzés: kettőnél több kő mágiáját lehetetlen összeegyeztetni.
Tanulási ár: 350 váltó
Tapasztalat: 25
Név: Fegyverdíszítés - Berserk
Szint: 4
Leírás: A fegyvert az ékszerész viking mintákkal díszíti. Kiválasztott kulcsszóra a minták életre keltik a használó vérszomját és harci vágyát. 5 percig a fegyver sebzése, a használó sebessége és ereje 10%-al megnő, és nem érzi a fáradtságot vagy a fájdalmat. Hátránya, hogy az őrület közepette a harcos nem feltétlenül tudja megkülönböztetni a barátot az ellenségtől, illetve hogy a finom mozgásra alapozó harci technikák és a taktika nem működik.
Tanulási ár: 350 váltó
Hozzávalók: -
Mesterség tapasztalat: 25
Megjegyzések:
-› A technika előfeltétele a "Díszítő vésés" elsajátítása
-› Mivel ez esetben az ékszerész egyszerűen rávési a fegyver felületére a mintát, ez a mód nem igényli a kovács együttműködését
Mód: Fegyverdíszítés
Árnövekedés a kész termékben: 150 váltó
Szint: 2.
Tanulás: 150 váltó, bármely haladó ékszerész
Leírás: Az ékszerész a fegyvert egy ékkövet illeszt a fegyverbe, átruházva arra a kő mágikus tulajdonságait.
Megjegyzés: Az ékkő foglalatát a fegyver készítésekor kell beleilleszteni, utólag nem lehetséges. Így az ilyen módon elkészített fegyverek egy kovács és egy ékszerész közös munkáját igénylik.
Név: Fegyverdíszítés: Szalamandra
Szint: 1
Leírás: Az ékszerész egy rubint tesz a markolatba, amelynek hatására az perzselő hőt áraszt magából, lángra gyújtva az éghető anyagokat és felszíni égési sérüléseket okozva az ellenfeleken. A hatás egy választott kulcsszóval be- és kikapcsolható, de használatának ideje összesen egy óra lehet.
Tanulási ár: 200 váltó
Hozzávalók: Rubin, vörösréz a foglalathoz
Mesterség tapasztalat: 10
Név: Fegyverdíszítés: Zúzmara
Szint: 1
Leírás: Az ékszerész egy zafírt tesz a markolatba, amelynek hatására azt elviselhetetlen hideg lengi körül, roncsolva szinte bármilyen anyagot, és fagy okozta károsodásokat okozva az ellenfelekben. A hatás egy választott kulcsszóval be- és kikapcsolható, de használatának ideje összesen egy óra lehet.
Tanulási ár: 200 váltó
Hozzávalók: Zafír, ezüst a foglalathoz
Mesterség tapasztalat: 10
Név: Fegyverdíszítés: Mennykő
Szint: 3
Leírás: Az ékszerész egy topázt tesz a markolatba, amelynek hatására az minden sikeres találatnál erős elektromos töltetet enged ki magából, pár pillanatra megbénítva és húsz percig bizonytalanná téve az eltalált ellenfelek mozgását.
Tanulási ár: 500 váltó
Hozzávalók: Topáz, sárgaréz
Mesterség tapasztalat: 20
Raktár:
- 2 db jáde
- 2 db rubint
Receptek:
- Név: Anhänger von Schutz
Alapanyagok: Fém, Ametiszt
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Az ametiszt - megfelelően megmunkálva - képes a viselőjét megvédeni a mérgektől. Az apró ametiszt (10 Tp) ezt kétnaponta, a közepes (15 Tp) naponta, a nagy (20 Tp) pedig naponta kétszer képes ezt megtenni.
- Név: Irányjelző gyűrű
Alapanyagok: Fém, Akvamarin
Tanulás: 90 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Az akvamarin a tájékozódás köve, a gyűrű viselője automatikusan tudja, merre van Észak. Közkedvelt a hajósok körében, mivel a színe miatt a vízen járók szerencsekövének is tartják. Tp: 15
- Név: a Koncentráció Nyakéke
Alapanyagok: Fém, Azurit
Tanulás: 150 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Az azurit segíti a koncentrációt, ezért használatával pár percre viselője kiélesítheti az érzékeit. A kis kő (10 Tp) ezt naponta egyszer 20 percig, a közepes méretű (15 Tp) naponta kétszer 25 percig, a nagy (20 Tp) pedig naponta kétszer 30 percig képes ezt megtenni. A használt fém szint*2-vel növelik az időtartamot.
- Név: Szoliter (egyköves gyűrű)
Alapanyagok: fém, drágakő
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egyszerű fémpánt, melyhez az egyetlen kő sima tokos vagy karmos foglalattal van erősítve.
- Név: Karikagyűrű
Alapanyagok: Fém
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egyszerű, változó szélességű fémkarika, gyakran díszített
- Név: Pecsétgyűrű
Alapanyagok: Fém
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Karikagyűrű, lapos "fejjel", melyre a viselőjére jellemző bélyegző - monogram, családi jelkép, stb. - van vésve.
Név: Tárológyűrű
Alapanyagok: Fém, Gyémánt
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A gyémánt híresen nagy hatásfokkal képes magába fogadni a mágikus energiákat akár már rendezett formában is, így egy gyűrűbe illesztve képes egy (saját) varázslatot bizonyos időre elraktározni majd később egyetlen intésre, bármiféle pecsét vagy ige nélkül szabadon engedni. Az apró kő egy órára, a közepes fél napra, a nagy pedig akár egy napig is képes őrizni a varázslatot. A használt fém szint*1-szeresére növeli a tárolási időt.
Tapasztalat: 10 (apró), 15 (közepes), 20 (nagy)
Név: Töltőgyűrű
Alapanyagok: Fém, Zafír
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A zafír előnyös tulajdonsága, hogy képes a környezetből sugárzott mágikus energiákat összegyűjteni és eltárolni, így képes megújítani viselője varázserejét. Az apró zafírkő kétnaponta egyszer, a közepes naponta, a nagy pedig félnaponta képes ezt megtenni.
Név: Kitartás és Erő
Alapanyagok: Fém + Malachit
Szint: 1.
Tanulás: 200 váltó, bármely mestertől
Ékszerészeti mód: bármely
Leírás: Ez a két-két kar- és bokaperecből álló szett képes naponta egyszer 10 percre másfélszeresére növelni viselőjének erejét, illetve ha fáradt, azt ez idő alatt nem érzi. Persze amint elmúlik a hatása, a fáradtság is visszatér.
Név: Zárópecsét
Alapanyagok: Fém, a leendő tulajdonos pár csepp vére
Tanulás: 200 váltó, vámpír mestertől
Szint: 2.
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egy pecsétgyűrű, amit a vámpírok a vér segítségével hozzákötöttek a gazdája akaratához. A levél, amit egy ilyen darabbal zártak le, csak a címzett által felbontható.
Név: Fordító
Alapanyagok: fém, karneol
Tanulás: 200 váltó, bármely mestertől
Szint: 2.
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: egy pár szép fülbevaló, melynek segítségével naponta 2x20 percre a viselője bármilyen nyelvet megért. (beszélni nem tud)
Név: Álcalánc
Alapanyagok: fém, opál, miniatúra
Tanulás: 200 váltó, bármely mestertől
Szint: 2.
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egy kinyitható medál, amelybe opált foglaltak. A viselője naponta egyszer 1 órára felveheti annak az alakját, akinek a képét beleteszi a medalionba.
FIGYELEM!: Minden kép megszerzéséről egy magánjátékot kell játszani a birtokosnak azzal a személlyel, akinek a miniatúráját meg kívánja szerezni.
Név: Vámpír tárológyűrű
Alapanyagok: Fém, Gránát
Tanulás: 300 váltó, vámpír mestertől
Szint: 3
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A gránátot gyakran "vérkőnek" is nevezik, és nem véletlenül! Egyrészt képes felerősíteni a vérmágia hatását, másrészt a vámpír el is zárhatja benne mágiája egy részét, amit egy kritikus pillanatban visszatölthet. Amikor a követ tárolásra használják, a mágia erősítésére nem képes. A vérmágiát a kis kő (10 TP)naponta egyszer 10 percig, a közepes (15 TP) naponta kétszer 15 percig, a nagy (20 TP)pedig naponta kétszer 20 percig tudja felerősíteni. A használt fém határozza meg, hogy mlyen erősségű mágiát lehet tárolni az ékszerben: az 1-es szintű fém 1-3-as szintű mágia, a 2-es szintű fém 4-6-os szintű mágia, a 3-as szintű fém pedig 7-10-es szintű mágia tárolására teszi alkalmassá a követ. FIGYELEM: ezüsttel nem működik.
Név: Damaszkuszi acél
Árnövekedés a kész ékszerben: 300 váltó
Szint: 3
Tanulás: 300 váltó, vámpír mesterékszerész
Leírás: Először a vámpír fegyverkovácsok használták ezt a technikát, de hamarosan az ékszerészek is átvették. A damaszkuszi acél gyakorlatilag két, különböző tulajdonságokkal bíró, egymásra rétegzett acél, melyeket különböző technikákkal dolgoznak össze (hajtogatás, csavarás), így kapva meg az egyedi mintázatot. Sokszor savval maratják meg az egyik fémet, hogy a minta jobban érvényesüljön.
Tapasztalat: 20
Faj: Vámpír
Frakció: Nebelturm vámpír
Kaszt: Nebelturm vámpír
Nem: Nő
Kor: 22 év
Mesterség: Ékszerész
Kinézet: Fiatal, középmagas, megtévesztően törékeny külsejű lány: Az ember első pillantásra azt hiheti, hogy egy faágat sem tud egyedül felemelni, de a szemfüles megfigyelőnek feltűnhet ruganyos, energikus mozgása, ami éppen az ellenkezőjét bizonyítja. Bőre - a vámpírokra jellemzően - sápadt, haja sötétszőke, ami éles kontrasztot alkot sötét íriszével. Ujjai hosszúak, fürgék, tökéletesen alkalmasak a precíz ékszerészmunkára. Hátán, a két lapockája közt egy stilizált lángnyelveket ábrázoló tetoválás van. Általában bő tunikát és nadrágot hord, kedvenc színei a vörös, a fekete és a zöld. Holmijait utazóköpenye számtalan zsebében hordja. Ez utóbbi mágikus darab, amalgámmal van hímezve, és egy különleges bross fogja össze, ami egy pajzs mögött keresztbe tett kardot formáz. Van egy akvamarin gyűrűje és egy azurit nyaklánca, mindkettőt inkább praktikai, mintsem esztétikai okokból viseli. Bár nem harcos, hátul, a derekán egy kést hord, csizmaszárában pedig dobótőröket - csak a biztonság kedvéért. Alapesetben fegyverei nem láthatók, a kést a tunika, a dobótőröket a csizma tökéletesen takarja.
Jellem: Nagyon toleráns, emiatt általában jól kijön másokkal. Ez azonban korántsem jelenti azt, hogy könnyen megbízna akárkiben, épp ellenkezőleg! Nem szeret magáról beszélni, kiválóan ért hozzá, hogy kibújjon a válasz kötelezettsége alól. Általában nyílt és érdeklődő, ajka mosolyra húzódik, ám ez csak önvédelem a részéről. Ha nem figyel, elcsúszik a "maszk", arckifejezése zárt lesz, tekintete elemző. A figyelme azonban valódi, intenzív, és bár nem szeret konfrontálódni, a véleményét mindig nyíltan, határozottan vállalja. Nagyon igényes, mind a megjelenését, mind a munkáját tekintve. Ha valamit kiad a keze közül, az a tőle telhető legjobb. Néha kifejezetten infantilis tud lenni: lenyűgözi egy fura növény, és néhány fára egyszerűen MUSZÁJ felmásznia. Szeretni a csendet, a nyugalmat, éppen ezért általában tartózkodik a vérfogyasztástól - épp csak a mágiája feltöltéséhez szükséges mennyiséget iszik.
Képességek:
Személyes passzív: Professzionális felszerelés
Leírás: Eiryn régóta foglalatoskodik már ékszerekkel, s menekülése előtt egy jó adag különleges felszerelést vett magához, melyek véletlenül se egyszerű hétköznapi tárgyak, hanem különleges, jó minőségű Nebelturm eszközök, amik valahogy nem tudnak eltűnni, mert hát passzív, s mert magic and shit. Ennek hála minden Eiryn által készített ékszer 10%-al komolyabb hatással rendelkezik, kivéve ha az nem stackelhető.
Név: Vérszívás
Szint: 1.
Ár: A vámpírok kezdéskor megtanulják, más fajoknál nem elsajátítható.
Leírás: A vámpírok alapképessége, valamilyen fő artériából lehetséges, és hozzá kell férni, hogy kivitelezhető legyen. Ha sikeres, az ellenfél vérveszteség miatt jelentősen gyengébben fog harcolni, a vámpírnak pedig varázserőt tölt.
Név: Árnytőr
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó, Nebelturm vámpírok kezdéskor megkapják
Leírás: A vámpír egy tiszta varázserőből álló éjfekete tőrt hoz létre, amit használhat közelharcra vagy el is dobhat. Tulajdonságaiban egy átlagos tőrrel egyezik. Ha a vámpír újat hoz létre, az előző tőr eltűnik.
Név: Árnyborítás
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó
Leírás: A Nebelturm vámpír beborít egy, fémből készült felszerelését (de csak egyet) amely így a feketeacél tulajdonságaival ruházza fel (alapból feketeacél fegyvereknek pedig a páncéláttörését javítja.
Név: Éjszilánkok
Szint: 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: Puszta varázserőből álló, éjfekete szilánkokat hoz létre a fegyvere köré, ami becsapódva csúnyán felsérti áldozata ereit. Vérzést generál.
Név: Vérpajzs
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: Ha a vámpír vérzik, a vér a bőre felszínére keményedik, ezzel megnövelve a fizikai ellenállását. A vámpír ezzel a szintjénél egyel kisebb fizikai támadások ellen lesz ellenálló.
Név: Köd
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A Nebelturm vámpír nevéhez méltóan sűrű ködöt generál maga körül, ami csökkenti ellenfele látókörét. Meneküléskor és rajtaütésnél egyaránt hasznos.
Név: Feltépés
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A vámpír ezen mágia segítségével újra feltépi a frissen lezárt vagy begyógyult sebeket célpontján. Újabb sebek okozására nem képes.
Név: Elhivatottság
Szint (mesterségi): 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: Eirynnek az ékszerészet nem csupán egy szakma, hanem egy igazi hivatás, amit szívvel-lélekkel csinál, és minden területét szeretné megtanulni. Ez a képesség lehetővé teszi számára, hogy naponta szint*20 percet ezüsttel dolgozzon, bármilyen negatív mellékhatás nélkül.
Név: Felbecslés
Szint (mesterségi): 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: Eiryn ránézésre meg tudja állapítani egy ékszer értékét, függetlenül attól, hogy mennyire jó hamisítvány.
Név: Zártörés
Ár: 1500 váltó
Szószám a tanulásról: 1000 szó
Leírás: A legtöbb ember képes kinyitni az ajtót tolvajkulcsokkal, ám egy igazán ügyes besurranónak egy tőr, s egy hajtű is elég ehhez, amiből mindig lesz nála, szerencsére. A zártöréshez értő karakterek bármilyen nem meteorit, vagy főúri zárat képesek feltörni. Megfelelő felszereléssel akár az utóbbiakat is, de ahhoz speciális eszközök kellenek.
Név: Erhitzung
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: A fémmunkásság gyakran nagy hőt igényel, és a vámpír nem mindig lehet olyan helyen, ahol van kohó. A Nebelturm vámpír ezzel a képességgel fel tudja hevíteni a fémet a kívánt hőfokra fém szintje * 1 perc alatt. A hevítés a vámpírok jellegzetes fekete lángjaival történik. Nagy koncentrációt igényel a használata. Csakis a kezeddel tartott felületet lehet felhevíteni. (Példának okáért, ha egy hatalmas póznát megfog a karakter, a hevítés ugyan hat rá mindenhol, de csakis a kézben tartott részen fog izzani.) Csatában nem használható, egyrészt az időigényesség, másrészt a sok zavaró tényező miatt. JK-k tárgyait nem lehet vele rongálni.
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A Nebelturm vámpír képes érzékelni az élőlényeket az általa generált ködben. Hátránya, hogy mindent ugyanolyannak "lát", egy mókus és egy ember között sem tud különbséget tenni.
Felszerelés:
kés
Nebelturm páncél
Tárgy neve: 5 Db Kiegyensúlyozott dobótőr
Típus: Fegyver, távolsági
Leírás: A dobótőrök csodálatos fegyverek, de sajnos elsőre nem mindenki ért hozzájuk. Ezen számos (és tehetős) embereknek kezdtek el a legtehetségesebb kovácsok olyan tőröket készíteni, melyeknek a súlyozása szinte tökéletes, s emiatt nagyon könnyű őket eldobni. Ezt használva egy dobáláshoz abszolút nem értő személy is képes egy-egy átlagosan távolsági harcos támadásainak megfelelő hajításokat végrehajtani. ( Öt darab, de mit eldobsz persze felszedheted újra)
Tárgy neve: Díszes déracél tőr
Típusa: Fegyver, Tőr
Leírás: Egy különleges, szépen kidíszített tőr déracél tőr, mely ugyan nem rendelkezik semmilyen különleges képességgel, mégis mestermű. Elegánsan vezetett vonalai, csodás gombja, s szikrázó éle mind lenyűgöző. A markolat alá egy "F" betű van vésve. A fegyverre távozásod után találtál alvóhelyed mellett. Természetesen nem tudhatod, hogyan került oda, de biztos jó hasznát leled majd.
Tárgy neve: Finomított tőr
Típusa: Fegyver, Tőr
Leírás: Hétköznapi kétélű tűhegyes tőr, szürkített pengével. A penge markolata kékre festett textillel van áttekerve szorosra, a kézvédő feletti résznél pedig hajlított H betű van az acélba vésve.
Név: Ring of the Pumpkin King
Leírás: Egy furcsa, gumiszerű anyagból készült gyűrű, amelyet réges-rég találtak a Nebelwaldban és egyesek szerint Terráról került át egy ideiglenes kapcson keresztül. A gyűrű ékkő helyett egy gumi tökfejet ábrázol, amely megnyomásra ijesztő kacajt hallat és veroniai tartózkodásának ideje alatt elég mágiát magába gyűjtött, hogy ez a hang elijessze a legtöbb állatot és nem harcra edzett embereket/tündéket.
Név: Alkony és Pirkadat
Típus: Ruha, Kiegészítő (utazóköpeny)
Leírás: Egy általad választott kinézetű ruha, mely a vámpírok nyakékét képző amalgám anyaggal van helyenként hímezve. Mint ismeretes, a napfény nem tesz jót fajtársaidnak, ám a fent említett különleges nyaklánc lehetővé teszi számotokra annak elviselését. Emellett viszont a medalion elzárja erőtöket, s jelentősen gyengébbé tesz titeket nappal. Az ilyen készítésű ruhát viselő vámpír viszont képes kiengedni erejét napfelkelte vagy naplemente során is, sérülés nélkül elviselve ezen átmeneti időszakokat.
Név: Irányjelző gyűrű
Leírás: Az akvamarin a tájékozódás köve, a gyűrű viselője automatikusan tudja, merre van Észak. Közkedvelt a hajósok körében, mivel a színe miatt a vízen járók szerencsekövének is tartják. Eiryn darabja nemesacélból készült.
Név: a Koncentráció Nyakéke
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Nemesacél-azurit nyaklánc. Az azurit segíti a koncentrációt, ezért használatával pár percre viselője kiélesítheti az érzékeit. Ezt naponta kétszer 25 percig képes ezt megtenni.
Név: Omnia Vanitas
Leírás: Hiábavalóság, mind hiábavalóság. A sorsot az ember nem tudja kijátszani, a fattyú, fattyú marad. Ám szerencsére a varázstárgyak megoldják ezeket a problémákat helyetted. A bross nemesacélból készült, és egy pajzs mögött keresztbe tett kardot formáz. Maga az ékszer naponta egyszer képes semlegesíteni egy legfeljebb 5-ös szintű negatív hatásokat adó képességet
Név: A mindentlátás szemüvege
Típus: Kiegészítő, szemüveg
Leírás: Egy különleges, sárgaréz kertű szemüveg, kerek kristálylencsékkel. Ha ránézel bármilyen készített tárgyra, akkor halvány derengéssel mutatja meg, hogy az adott tárgy rendelkezik-e valamilyen mágikus tulajdonsággal, de azt nem fogod tudni megmondani, milyennel. Ez működik akkor is, amikor az adott tárgy benne van valami másban, például egy ládában, de falakon már nem tudsz vele átlátni. Ezen kívül láthatod vele az egyes tárgyak készítése közben keletkezett apró hibákat, illesztéseket, amiknek segítségével sokkal könnyebben meg fogod tudni mondani, hol van egy-egy zár, ajtó, vár, páncél bárminek a gyenge pontja, segítve a túljutást. Kiváló rejtett ajtók és csapdák felfedezésére is. Mivel ehhez szükséges némi szakértelem, ha kölcsönadod másnak a szemüveget, az csak akkor fogja meglátni a fentieket, hogyha ért valamennyire a mesterséghez, különben csak a mágia-feltáró tulajdonság érvényesül.
Név: Az elismerés jelvénye
Típus: Jelvény
Leírás: Egy díszes, négy centiméter átmérőjű, kör alakú, fémből készült jelvény, melynek közepében egy arab kettes van. A jelvényt a karakter saját frakciójának, egy katonai képviselőjének felmutatva, a karakter némi elismerést kap, tiszteletteljesebben fog vele beszélni az, akinek bemutatja.
Név: Hajnali mementó
Leírás: Egy öreg, megfakult, vérszín rongydarab, olyasmi, amire játékokat szoktak lógatni a bölcsők fölé. A mágia néha meglepően hétköznapi formákat ölt, erő abban is rejtőzhet, melyet varázslat nem érintett, csakis szeretet. Ha a karakter a tárgyat magához szorítja, képes egy maximálisan 5-ös szintű örjítő vagy félemlítő képességet semlegesíteni a régi keserédes emlékek erejének hála. A tárgy nem működik aurák ellen, csakis egy adott hatást semlegesít.
Név: nagy Vámpír tárológyűrű
Alapanyagok: Damaszkuszi acél, Gránát
Tanulás: 300 váltó, vámpír mestertől
Szint: 3
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A gránátot gyakran "vérkőnek" is nevezik, és nem véletlenül! Egyrészt képes felerősíteni a vérmágia hatását, másrészt a vámpír el is zárhatja benne mágiája egy részét, amit egy kritikus pillanatban visszatölthet. Amikor a követ tárolásra használják, a mágia erősítésére nem képes. A vérmágiát a kis kő (10 TP)naponta egyszer 10 percig, a közepes (15 TP) naponta kétszer 15 percig, a nagy (20 TP)pedig naponta kétszer 20 percig tudja felerősíteni. A használt fém határozza meg, hogy mlyen erősségű mágiát lehet tárolni az ékszerben: az 1-es szintű fém 1-3-as szintű mágia, a 2-es szintű fém 4-6-os szintű mágia, a 3-as szintű fém pedig 7-10-es szintű mágia tárolására teszi alkalmassá a követ. FIGYELEM: ezüsttel nem működik.
Küldetésnapló
- Azonnali: Once upon a time in Veronia
- Azonnali: Drachenrücken
- Azonnali: Nyakig a sárban
- Azonnali: Trópusi rezgések
- Azonnali: Tél-apó ajándékai
- Azonnali: Óh, Rómeó
- Küldetés: A régmúlt árnyai
- Magán: Hidegben a Hold alatt (Tyr és Eiryn)
- Magán: Ékszerész kerestetik (Lory és Eiryn)
- Azonnali: One night at Darr's
- Magán: Hilde és Eiryn - Családban marad
- Azonnali: Második Veronia Háború
- Azonnali: Neo-Veronia
- Azonali: Kavarodás
- Azonnali: Egy legenda kezdete
- Azonnali: Váratlan Társaság
- Küldetés: Nem mind acél, ami fekete
- Azonnali: Árnyékos múlt
- Azonnali: Was ist das Robin Hood
Váltó és Tp
- +1000 váltó (kezdés)
- +1500 váltó (Azonnali: Drachenrücken)
- -1000 váltó: Árnytőr
- +1500 váltó (Azonnali: Nyakig a sárban)
- +1500 váltó (Azonnali: Trópusi rezgések)
- +1500 váltó (Ékszerészet tervrajzok)
- +1000 váltó (Ékszerészet tervrajzok)
- +3000 váltó (Küldetés: A régmúlt árnyai)
- -100 váltó (töltőgyűrű tanulás)
- -100 váltó (tárológyűrű tanulás)
- +1300 váltó (koronaékszerek Lorynak)
- +120 váltó (tárológyűrű Cynének)
- -600 váltó (irányjelző gyűrű és koncentráció nyakéke)
- -150 váltó (finomítot mód)
- -1000 váltó (Árnyborítás)
- -2000 váltó (Vérpajzs)
- -1500 váltó (Elhivatottság)
- -1500 váltó (Felbecslés)
- +1000 váltó (Világbővítés IV.)
- +3000 váltó (1. és 2. élmény jutalom)
- -1500 váltó (Zártörés)
- -90 váltó (Réz és kő medál Hildének)
- 410-310= +100 váltó (Pecsétgyűrű Johnnynak)
- +2000 váltó (Ékszerészet pályázatok)
- -200 váltó (Ékszerészet: Fegyverdíszítés: Zúzmara)
- -200 váltó (Ékszerészet: Fegyverdíszítés: Szalamandra)
- +1500 váltó (Azonnali: Kavarodás)
- +450 váltó (Sil ékszerei)
- -500 váltó (Ékszerészet: Fegyverdíszítés: Mennykő)
- +1000 váltó (3. élmény)
- -2000 váltó (Erhitzung)
- +3000 váltó (Küldetés: Aranyláz)
- -2500 váltó (Köd)
- -2500 váltó (Feltépés)
- -1500 váltó (Éjszilánkok)
- +1000 váltó (4. élmény)
- +2000 váltó (Nem mind acél, ami fekete)
- +370 váltó (Cyne ékszerek)
- +1500 váltó (Azonnali: Árnyékos múlt)
- -700 váltó (Fegyverdíszítés: Berserk; Kombináció)
- -300 váltó (Damaszkuszi acél Vámpír Tárológyűrű)
- -2500 váltó (Ködlátás)
∑: 6280 váltó
- +150 Tp (Azonnali: Once upon a time in Veronia)
- +150 Tp (Azonnali: Halloweeni azonnali)
- +150 Tp (Azonnali: Tél-apó ajándékai)
- +100 Tp (karácsonyi ajándék)
- +150 Tp (Azonnali: Óh, Rómeó)
- +300 Tp (Küldetés: A régmúlt árnyai)
- +100 Tp (Magánjáték: Eiryn és Loreena - Ékszerész kerestetik)
- +100 Tp (Magánjáték: Hidegben a Hold alatt)
- +150 Tp (Azonnali: One night at Darr's)
- +200 Tp (1. és 2. élmény)
- +100 Tp (Magánjáték: Hilde és Eiryn - Családban marad)
- +150 Tp (Azonali: Második Veronia Háború)
- +150 Tp (Azonnali: Neo-Veronia)
- +100 Tp (3. élmény)
- +300 Tp (Küldetés: Aranyláz)
- +150 Tp (Azonnali: Egy legenda kezdete)
- +150 Tp (Azonnali: Váratlan Társaság)
- +100 Tp (4. élmény)
- +200 Tp (Küldetés: Nem mind acél, ami fekete)
- +150 Tp (Azonnali: Was ist das Robin Hood)
∑: 3100 Tp
Mesterség:
Tp.:
+22 (Cyne tárológyűrű)
+55 (Lory koronaékszerei)
+16,5 (koncentráció nyakéke, közepes)
+16,5 (irányjelző gyűrű, közepes)
+ 27,5 (Pecsétgyűrű Johnnynak díszítő véséssel)
+ 11 (Töltőgyűrű Tyrnek, kicsi)
+104,5 (Silnek: nagy, finomított, díszítő véséses töltőgyűrű és koncentráció nyakéke; finomított, díszítő véséses Kitartás és erő)
+82,5 Tp (Cyne-nak: nagy, egyszerű Töltőgyűrű és Koncentráció nyakéke; Álcalánc; Kitartás és Erő)
+44 Tp (Vámpír Tárológyűrű, damaszkuszi acélból, nagy)
∑: 379,5 Tp
Technikák és módok:
- Mód: Egyszerű
Tanulás: -
Árnövekedés a kész ékszerben: 100 váltó
Szint: 1.
Tanár: Bármelyik mesterékszerész
Leírás: A pályakezdő ékszerészek jellemző módja, általában egyszerű, bonyolult motívumokat kerülő, arányaiban letisztult kinézetű ékszerek készíthetőek, amelyek nem vállalnak feleslegesen nagy kockázatot.
Mód: Finomított
Tanulás: 150 váltó
Árnövekedés a kész ékszerben: 150 váltó
Szint: 2.
Tanár: Bármelyik mesterékszerész
Leírás: A gyakorlottabb ékszerészek által használt ékkővágási mód, gyakran nagyobb így értékesebb kövekkel, kissé merészebb motívumokkal díszített, középosztálybeli vevőnek szánt ékszerek készíthetőek ilyen módon.
Mód: Briliáns
Tanulás: 300 váltó
Árnövekedés a kész fegyverben: 300 váltó
Szint: 3.
Tanár: Bármelyik ember mesterkovács
Leírás: Az ékszerészek és ékkővágók teljesítményének csúcsa a szinte csak az emberek által elért briliáns, amely hibátlan csiszolás, finom, kidolgozott formák és merész de hiba nélkül kivitelezett motívumok jellemeznek.
- Név: Ötvözés
Árnövekedés a kész ékszerben: nincs, illetve az ötvözött fémek arányos ára szabja meg
Szint:1
Tanulás: 100 váltó, bármely haladó ékszerész
Leírás: Az ékszerész nem csak a fém díszítésével vagy ékkövekkel, de az ötvözéssel is változtatni tud egy ékszeren: az ötvözetek színe gyakran eltérő, illetve ezzel a technikával az anyag ellenállósága is nagyban befolyásolható.
- Név: Zománcolás
Árnövekedés a kész ékszerben: 150 váltó
Szint: 1
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Leírás: Egyfajta üvegport (porrá tört kristályüveg, bóraxxal és fém-oxidokkal keverve) az ékszer mélyedéseibe, esetleg vékony fémsodronyok közé helyeznek, majd megolvasztják. Az így keletkező zománc szépsége vetekszik a drágakövekével.
Név: Díszítő vésés
Árnövekedés a kész ékszerben: 150 váltó
Szint: 2
Tanulás: 150 váltó, bármely mesterékszerész
Leírás: Az ékszerész magát a fémet díszíti, ékkő nem is feltétlenül kerül az ékszerre. Aprólékos, precíz munkát igényel, igazi mesterművek készíthetők el így az adott ékszerész tapasztalatától függően.
Tapasztalat: 15
Név: Kombinálás
Szint: 4.
Árnövekedés a kész ékszerben: nincs
Leírás: A mesterékszerész képes egyes drágakövek mágikus tulajdonságait kombinálni. Megjegyzés: kettőnél több kő mágiáját lehetetlen összeegyeztetni.
Tanulási ár: 350 váltó
Tapasztalat: 25
Név: Fegyverdíszítés - Berserk
Szint: 4
Leírás: A fegyvert az ékszerész viking mintákkal díszíti. Kiválasztott kulcsszóra a minták életre keltik a használó vérszomját és harci vágyát. 5 percig a fegyver sebzése, a használó sebessége és ereje 10%-al megnő, és nem érzi a fáradtságot vagy a fájdalmat. Hátránya, hogy az őrület közepette a harcos nem feltétlenül tudja megkülönböztetni a barátot az ellenségtől, illetve hogy a finom mozgásra alapozó harci technikák és a taktika nem működik.
Tanulási ár: 350 váltó
Hozzávalók: -
Mesterség tapasztalat: 25
Megjegyzések:
-› A technika előfeltétele a "Díszítő vésés" elsajátítása
-› Mivel ez esetben az ékszerész egyszerűen rávési a fegyver felületére a mintát, ez a mód nem igényli a kovács együttműködését
Mód: Fegyverdíszítés
Árnövekedés a kész termékben: 150 váltó
Szint: 2.
Tanulás: 150 váltó, bármely haladó ékszerész
Leírás: Az ékszerész a fegyvert egy ékkövet illeszt a fegyverbe, átruházva arra a kő mágikus tulajdonságait.
Megjegyzés: Az ékkő foglalatát a fegyver készítésekor kell beleilleszteni, utólag nem lehetséges. Így az ilyen módon elkészített fegyverek egy kovács és egy ékszerész közös munkáját igénylik.
Név: Fegyverdíszítés: Szalamandra
Szint: 1
Leírás: Az ékszerész egy rubint tesz a markolatba, amelynek hatására az perzselő hőt áraszt magából, lángra gyújtva az éghető anyagokat és felszíni égési sérüléseket okozva az ellenfeleken. A hatás egy választott kulcsszóval be- és kikapcsolható, de használatának ideje összesen egy óra lehet.
Tanulási ár: 200 váltó
Hozzávalók: Rubin, vörösréz a foglalathoz
Mesterség tapasztalat: 10
Név: Fegyverdíszítés: Zúzmara
Szint: 1
Leírás: Az ékszerész egy zafírt tesz a markolatba, amelynek hatására azt elviselhetetlen hideg lengi körül, roncsolva szinte bármilyen anyagot, és fagy okozta károsodásokat okozva az ellenfelekben. A hatás egy választott kulcsszóval be- és kikapcsolható, de használatának ideje összesen egy óra lehet.
Tanulási ár: 200 váltó
Hozzávalók: Zafír, ezüst a foglalathoz
Mesterség tapasztalat: 10
Név: Fegyverdíszítés: Mennykő
Szint: 3
Leírás: Az ékszerész egy topázt tesz a markolatba, amelynek hatására az minden sikeres találatnál erős elektromos töltetet enged ki magából, pár pillanatra megbénítva és húsz percig bizonytalanná téve az eltalált ellenfelek mozgását.
Tanulási ár: 500 váltó
Hozzávalók: Topáz, sárgaréz
Mesterség tapasztalat: 20
Raktár:
- 2 db jáde
- 2 db rubint
Receptek:
- Név: Anhänger von Schutz
Alapanyagok: Fém, Ametiszt
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Az ametiszt - megfelelően megmunkálva - képes a viselőjét megvédeni a mérgektől. Az apró ametiszt (10 Tp) ezt kétnaponta, a közepes (15 Tp) naponta, a nagy (20 Tp) pedig naponta kétszer képes ezt megtenni.
- Név: Irányjelző gyűrű
Alapanyagok: Fém, Akvamarin
Tanulás: 90 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Az akvamarin a tájékozódás köve, a gyűrű viselője automatikusan tudja, merre van Észak. Közkedvelt a hajósok körében, mivel a színe miatt a vízen járók szerencsekövének is tartják. Tp: 15
- Név: a Koncentráció Nyakéke
Alapanyagok: Fém, Azurit
Tanulás: 150 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Az azurit segíti a koncentrációt, ezért használatával pár percre viselője kiélesítheti az érzékeit. A kis kő (10 Tp) ezt naponta egyszer 20 percig, a közepes méretű (15 Tp) naponta kétszer 25 percig, a nagy (20 Tp) pedig naponta kétszer 30 percig képes ezt megtenni. A használt fém szint*2-vel növelik az időtartamot.
- Név: Szoliter (egyköves gyűrű)
Alapanyagok: fém, drágakő
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egyszerű fémpánt, melyhez az egyetlen kő sima tokos vagy karmos foglalattal van erősítve.
- Név: Karikagyűrű
Alapanyagok: Fém
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egyszerű, változó szélességű fémkarika, gyakran díszített
- Név: Pecsétgyűrű
Alapanyagok: Fém
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Karikagyűrű, lapos "fejjel", melyre a viselőjére jellemző bélyegző - monogram, családi jelkép, stb. - van vésve.
Név: Tárológyűrű
Alapanyagok: Fém, Gyémánt
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A gyémánt híresen nagy hatásfokkal képes magába fogadni a mágikus energiákat akár már rendezett formában is, így egy gyűrűbe illesztve képes egy (saját) varázslatot bizonyos időre elraktározni majd később egyetlen intésre, bármiféle pecsét vagy ige nélkül szabadon engedni. Az apró kő egy órára, a közepes fél napra, a nagy pedig akár egy napig is képes őrizni a varázslatot. A használt fém szint*1-szeresére növeli a tárolási időt.
Tapasztalat: 10 (apró), 15 (közepes), 20 (nagy)
Név: Töltőgyűrű
Alapanyagok: Fém, Zafír
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A zafír előnyös tulajdonsága, hogy képes a környezetből sugárzott mágikus energiákat összegyűjteni és eltárolni, így képes megújítani viselője varázserejét. Az apró zafírkő kétnaponta egyszer, a közepes naponta, a nagy pedig félnaponta képes ezt megtenni.
Név: Kitartás és Erő
Alapanyagok: Fém + Malachit
Szint: 1.
Tanulás: 200 váltó, bármely mestertől
Ékszerészeti mód: bármely
Leírás: Ez a két-két kar- és bokaperecből álló szett képes naponta egyszer 10 percre másfélszeresére növelni viselőjének erejét, illetve ha fáradt, azt ez idő alatt nem érzi. Persze amint elmúlik a hatása, a fáradtság is visszatér.
Név: Zárópecsét
Alapanyagok: Fém, a leendő tulajdonos pár csepp vére
Tanulás: 200 váltó, vámpír mestertől
Szint: 2.
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egy pecsétgyűrű, amit a vámpírok a vér segítségével hozzákötöttek a gazdája akaratához. A levél, amit egy ilyen darabbal zártak le, csak a címzett által felbontható.
Név: Fordító
Alapanyagok: fém, karneol
Tanulás: 200 váltó, bármely mestertől
Szint: 2.
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: egy pár szép fülbevaló, melynek segítségével naponta 2x20 percre a viselője bármilyen nyelvet megért. (beszélni nem tud)
Név: Álcalánc
Alapanyagok: fém, opál, miniatúra
Tanulás: 200 váltó, bármely mestertől
Szint: 2.
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egy kinyitható medál, amelybe opált foglaltak. A viselője naponta egyszer 1 órára felveheti annak az alakját, akinek a képét beleteszi a medalionba.
FIGYELEM!: Minden kép megszerzéséről egy magánjátékot kell játszani a birtokosnak azzal a személlyel, akinek a miniatúráját meg kívánja szerezni.
Név: Vámpír tárológyűrű
Alapanyagok: Fém, Gránát
Tanulás: 300 váltó, vámpír mestertől
Szint: 3
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A gránátot gyakran "vérkőnek" is nevezik, és nem véletlenül! Egyrészt képes felerősíteni a vérmágia hatását, másrészt a vámpír el is zárhatja benne mágiája egy részét, amit egy kritikus pillanatban visszatölthet. Amikor a követ tárolásra használják, a mágia erősítésére nem képes. A vérmágiát a kis kő (10 TP)naponta egyszer 10 percig, a közepes (15 TP) naponta kétszer 15 percig, a nagy (20 TP)pedig naponta kétszer 20 percig tudja felerősíteni. A használt fém határozza meg, hogy mlyen erősségű mágiát lehet tárolni az ékszerben: az 1-es szintű fém 1-3-as szintű mágia, a 2-es szintű fém 4-6-os szintű mágia, a 3-as szintű fém pedig 7-10-es szintű mágia tárolására teszi alkalmassá a követ. FIGYELEM: ezüsttel nem működik.
Név: Damaszkuszi acél
Árnövekedés a kész ékszerben: 300 váltó
Szint: 3
Tanulás: 300 váltó, vámpír mesterékszerész
Leírás: Először a vámpír fegyverkovácsok használták ezt a technikát, de hamarosan az ékszerészek is átvették. A damaszkuszi acél gyakorlatilag két, különböző tulajdonságokkal bíró, egymásra rétegzett acél, melyeket különböző technikákkal dolgoznak össze (hajtogatás, csavarás), így kapva meg az egyedi mintázatot. Sokszor savval maratják meg az egyik fémet, hogy a minta jobban érvényesüljön.
Tapasztalat: 20