Üdvözlöm! Mit keres? Ajándékot egy hölgynek, esetleg valami mágikus ékszert? Itt mindkettőt megtalálja! Nézzen csak körül, válogasson kedvére!
Elérhető áruk:
Név: Anhänger von Schutz
Alapanyagok: Fém, Ametiszt
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Az ametiszt - megfelelően megmunkálva - képes a viselőjét megvédeni a mérgektől. Az apró ametiszt (10 Tp) ezt kétnaponta, a közepes (15 Tp) naponta, a nagy (20 Tp) pedig naponta kétszer képes ezt megtenni.
Név: Irányjelző gyűrű
Alapanyagok: Fém, Akvamarin
Tanulás: 90 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Az akvamarin a tájékozódás köve, a gyűrű viselője automatikusan tudja, merre van Észak. Közkedvelt a hajósok körében, mivel a színe miatt a vízen járók szerencsekövének is tartják. Tp: 15
Név: a Koncentráció Nyakéke
Alapanyagok: Fém, Azurit
Tanulás: 150 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Az azurit segíti a koncentrációt, ezért használatával pár percre viselője kiélesítheti az érzékeit. A kis kő (10 Tp) ezt naponta egyszer 20 percig, a közepes méretű (15 Tp) naponta kétszer 25 percig, a nagy (20 Tp) pedig naponta kétszer 30 percig képes ezt megtenni. A használt fém szint*2-vel növelik az időtartamot.
Név: Szoliter (egyköves gyűrű)
Alapanyagok: fém, drágakő
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egyszerű fémpánt, melyhez az egyetlen kő sima tokos vagy karmos foglalattal van erősítve.
Név: Karikagyűrű
Alapanyagok: Fém
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egyszerű, változó szélességű fémkarika, gyakran díszített
Név: Pecsétgyűrű
Alapanyagok: Fém
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Karikagyűrű, lapos "fejjel", melyre a viselőjére jellemző bélyegző - monogram, családi jelkép, stb. - van vésve.
Név: Tárológyűrű
Alapanyagok: Fém, Gyémánt
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A gyémánt híresen nagy hatásfokkal képes magába fogadni a mágikus energiákat akár már rendezett formában is, így egy gyűrűbe illesztve képes egy (saját) varázslatot bizonyos időre elraktározni majd később egyetlen intésre, bármiféle pecsét vagy ige nélkül szabadon engedni. Az apró kő egy órára, a közepes fél napra, a nagy pedig akár egy napig is képes őrizni a varázslatot. A használt fém szint*1-szeresére növeli a tárolási időt.
Tapasztalat: 10 (apró), 15 (közepes), 20 (nagy)
Név: Töltőgyűrű
Alapanyagok: Fém, Zafír
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A zafír előnyös tulajdonsága, hogy képes a környezetből sugárzott mágikus energiákat összegyűjteni és eltárolni, így képes megújítani viselője varázserejét. Az apró zafírkő kétnaponta egyszer, a közepes naponta, a nagy pedig félnaponta képes ezt megtenni.
Név: Kitartás és Erő
Alapanyagok: Fém + Malachit
Szint: 1.
Tanulás: 200 váltó, bármely mestertől
Ékszerkészítési mód: bármely
Leírás: Ez a két-két kar- és bokaperecből álló szett képes naponta egyszer 10 percre másfélszeresére növelni viselőjének erejét, illetve ha fáradt, azt ez idő alatt nem érzi. Persze amint elmúlik a hatása, a fáradtság is visszatér.
Név: Zárópecsét
Alapanyagok: Fém, a leendő tulajdonos pár csepp vére
Tanulás: 200 váltó, vámpír mestertől
Szint: 2.
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egy pecsétgyűrű, amit a vámpírok a vér segítségével hozzákötöttek a gazdája akaratához. A levél, amit egy ilyen darabbal zártak le, csak a címzett által felbontható.
Név: Fordító
Alapanyagok: fém, karneol
Tanulás: 200 váltó, bármely mestertől
Szint: 2.
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: egy pár szép fülbevaló, melynek segítségével naponta 2x20 percre a viselője bármilyen nyelvet megért. (beszélni nem tud)
Név: Álcalánc
Alapanyagok: fém, opál, miniatúra
Tanulás: 200 váltó, bármely mestertől
Szint: 2.
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egy kinyitható medál, amelybe opált foglaltak. A viselője naponta egyszer 1 órára felveheti annak az alakját, akinek a képét beleteszi a medalionba.
FIGYELEM!: Minden kép megszerzéséről egy magánjátékot kell játszani a birtokosnak azzal a személlyel, akinek a miniatúráját meg kívánja szerezni.
Név: Vámpír tárológyűrű
Alapanyagok: Fém, Gránát
Tanulás: 300 váltó, vámpír mestertől
Szint: 3
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A gránátot gyakran "vérkőnek" is nevezik, és nem véletlenül! Egyrészt képes felerősíteni a vérmágia hatását, másrészt a vámpír el is zárhatja benne mágiája egy részét, amit egy kritikus pillanatban visszatölthet. Amikor a követ tárolásra használják, a mágia erősítésére nem képes. A vérmágiát a kis kő (10 Tp) naponta egyszer 10 percig, a közepes (15 Tp) naponta kétszer 15 percig, a nagy pedig (20 Tp) naponta kétszer 20 percig tudja felerősíteni. A használt fém határozza meg, hogy milyen erősségű mágiát lehet tárolni az ékszerben: az 1-es szintű fém 1-3-as szintű mágia, a 2-es szintű fém 4-6-os szintű mágia, a 3-as szintű fém pedig 7-10-es szintű mágia tárolására teszi alkalmassá a követ. FIGYELEM: ezüsttel nem működik.
Módok és technikák
Mód: Egyszerű
Tanulás: -
Árnövekedés a kész ékszerben: 100 váltó
Szint: 1.
Tanár: Bármelyik mesterékszerész
Leírás: A pályakezdő ékszerészek jellemző módja, általában egyszerű, bonyolult motívumokat kerülő, arányaiban letisztult kinézetű ékszerek készíthetőek, amelyek nem vállalnak feleslegesen nagy kockázatot.
Mód: Finomított
Tanulás: 150 váltó
Árnövekedés a kész ékszerben: 150 váltó
Szint: 2.
Tanár: Bármelyik mesterékszerész
Leírás: A gyakorlottabb ékszerészek által használt ékkővágási mód, gyakran nagyobb így értékesebb kövekkel, kissé merészebb motívumokkal díszített, középosztálybeli vevőnek szánt ékszerek készíthetőek ilyen módon.
- Név: Ötvözés
Árnövekedés a kész ékszerben: nincs, illetve az ötvözött fémek arányos ára szabja meg
Szint:1
Tanulás: 100 váltó, bármely haladó ékszerész
Leírás: Az ékszerész nem csak a fém díszítésével vagy ékkövekkel, de az ötvözéssel is változtatni tud egy ékszeren: az ötvözetek színe gyakran eltérő, illetve ezzel a technikával az anyag ellenállósága is nagyban befolyásolható.
- Név: Zománcolás
Árnövekedés a kész ékszerben: 150 váltó
Szint: 1
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Leírás: Egyfajta üvegport (porrá tört kristályüveg, bóraxxal és fém-oxidokkal keverve) az ékszer mélyedéseibe, esetleg vékony fémsodronyok közé helyeznek, majd megolvasztják. Az így keletkező zománc szépsége vetekszik a drágakövekével.
Név: Díszítő vésés
Árnövekedés a kész ékszerben: 150 váltó
Szint: 2
Tanulás: 150 váltó, bármely mesterékszerész
Leírás: Az ékszerész magát a fémet díszíti, ékkő nem is feltétlenül kerül az ékszerre. Aprólékos, precíz munkát igényel, igazi mesterművek készíthetők el így az adott ékszerész tapasztalatától függően.
Tapasztalat: 15
Név: Kombinálás
Szint: 4.
Árnövekedés a kész ékszerben: nincs
Leírás: A mesterékszerész képes egyes drágakövek mágikus tulajdonságait kombinálni. Megjegyzés: kettőnél több kő mágiáját lehetetlen összeegyeztetni.
Tanulási ár: 350 váltó
Tapasztalat: 25
Mód: Fegyverdíszítés
Árnövekedés a kész termékben: 150 váltó
Szint: 2.
Tanulás: 150 váltó, bármely haladó ékszerész
Leírás: Az ékszerész a fegyvert egy ékkövet illeszt a fegyverbe, átruházva arra a kő mágikus tulajdonságait.
Megjegyzés: Az ékkő foglalatát a fegyver készítésekor kell beleilleszteni, utólag nem lehetséges. Így az ilyen módon elkészített fegyverek egy kovács és egy ékszerész közös munkáját igénylik.
Név: Fegyverdíszítés: Szalamandra
Szint: 1
Leírás: Az ékszerész egy rubint tesz a markolatba, amelynek hatására az perzselő hőt áraszt magából, lángra gyújtva az éghető anyagokat és felszíni égési sérüléseket okozva az ellenfeleken. A hatás egy választott kulcsszóval be- és kikapcsolható, de használatának ideje összesen egy óra lehet.
Tanulási ár: 200 váltó
Hozzávalók: Rubin, vörösréz a foglalathoz
Mesterség tapasztalat: 10
Név: Fegyverdíszítés: Zúzmara
Szint: 1
Leírás: Az ékszerész egy zafírt tesz a markolatba, amelynek hatására azt elviselhetetlen hideg lengi körül, roncsolva szinte bármilyen anyagot, és fagy okozta károsodásokat okozva az ellenfelekben. A hatás egy választott kulcsszóval be- és kikapcsolható, de használatának ideje összesen egy óra lehet.
Tanulási ár: 200 váltó
Hozzávalók: Zafír, ezüst a foglalathoz
Mesterség tapasztalat: 10
Név: Fegyverdíszítés - Berserk
Szint: 4
Leírás: A fegyvert az ékszerész viking mintákkal díszíti. Kiválasztott kulcsszóra a minták életre keltik a használó vérszomját és harci vágyát. 5 percig a fegyver sebzése, a használó sebessége és ereje 10%-al megnő, és nem érzi a fáradtságot vagy a fájdalmat. Hátránya, hogy az őrület közepette a harcos nem feltétlenül tudja megkülönböztetni a barátot az ellenségtől, illetve hogy a finom mozgásra alapozó harci technikák és a taktika nem működik.
Tanulási ár: 350 váltó
Hozzávalók: -
Mesterség tapasztalat: 25
Megjegyzések:
-› A technika előfeltétele a "Díszítő vésés" elsajátítása
-› Mivel ez esetben az ékszerész egyszerűen rávési a fegyver felületére a mintát, ez a mód nem igényli a kovács együttműködését
Elérhető áruk:
Név: Anhänger von Schutz
Alapanyagok: Fém, Ametiszt
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Az ametiszt - megfelelően megmunkálva - képes a viselőjét megvédeni a mérgektől. Az apró ametiszt (10 Tp) ezt kétnaponta, a közepes (15 Tp) naponta, a nagy (20 Tp) pedig naponta kétszer képes ezt megtenni.
Név: Irányjelző gyűrű
Alapanyagok: Fém, Akvamarin
Tanulás: 90 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Az akvamarin a tájékozódás köve, a gyűrű viselője automatikusan tudja, merre van Észak. Közkedvelt a hajósok körében, mivel a színe miatt a vízen járók szerencsekövének is tartják. Tp: 15
Név: a Koncentráció Nyakéke
Alapanyagok: Fém, Azurit
Tanulás: 150 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Az azurit segíti a koncentrációt, ezért használatával pár percre viselője kiélesítheti az érzékeit. A kis kő (10 Tp) ezt naponta egyszer 20 percig, a közepes méretű (15 Tp) naponta kétszer 25 percig, a nagy (20 Tp) pedig naponta kétszer 30 percig képes ezt megtenni. A használt fém szint*2-vel növelik az időtartamot.
Név: Szoliter (egyköves gyűrű)
Alapanyagok: fém, drágakő
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egyszerű fémpánt, melyhez az egyetlen kő sima tokos vagy karmos foglalattal van erősítve.
Név: Karikagyűrű
Alapanyagok: Fém
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egyszerű, változó szélességű fémkarika, gyakran díszített
Név: Pecsétgyűrű
Alapanyagok: Fém
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Karikagyűrű, lapos "fejjel", melyre a viselőjére jellemző bélyegző - monogram, családi jelkép, stb. - van vésve.
Név: Tárológyűrű
Alapanyagok: Fém, Gyémánt
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A gyémánt híresen nagy hatásfokkal képes magába fogadni a mágikus energiákat akár már rendezett formában is, így egy gyűrűbe illesztve képes egy (saját) varázslatot bizonyos időre elraktározni majd később egyetlen intésre, bármiféle pecsét vagy ige nélkül szabadon engedni. Az apró kő egy órára, a közepes fél napra, a nagy pedig akár egy napig is képes őrizni a varázslatot. A használt fém szint*1-szeresére növeli a tárolási időt.
Tapasztalat: 10 (apró), 15 (közepes), 20 (nagy)
Név: Töltőgyűrű
Alapanyagok: Fém, Zafír
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Szint: 1
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A zafír előnyös tulajdonsága, hogy képes a környezetből sugárzott mágikus energiákat összegyűjteni és eltárolni, így képes megújítani viselője varázserejét. Az apró zafírkő kétnaponta egyszer, a közepes naponta, a nagy pedig félnaponta képes ezt megtenni.
Név: Kitartás és Erő
Alapanyagok: Fém + Malachit
Szint: 1.
Tanulás: 200 váltó, bármely mestertől
Ékszerkészítési mód: bármely
Leírás: Ez a két-két kar- és bokaperecből álló szett képes naponta egyszer 10 percre másfélszeresére növelni viselőjének erejét, illetve ha fáradt, azt ez idő alatt nem érzi. Persze amint elmúlik a hatása, a fáradtság is visszatér.
Név: Zárópecsét
Alapanyagok: Fém, a leendő tulajdonos pár csepp vére
Tanulás: 200 váltó, vámpír mestertől
Szint: 2.
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egy pecsétgyűrű, amit a vámpírok a vér segítségével hozzákötöttek a gazdája akaratához. A levél, amit egy ilyen darabbal zártak le, csak a címzett által felbontható.
Név: Fordító
Alapanyagok: fém, karneol
Tanulás: 200 váltó, bármely mestertől
Szint: 2.
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: egy pár szép fülbevaló, melynek segítségével naponta 2x20 percre a viselője bármilyen nyelvet megért. (beszélni nem tud)
Név: Álcalánc
Alapanyagok: fém, opál, miniatúra
Tanulás: 200 váltó, bármely mestertől
Szint: 2.
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: Egy kinyitható medál, amelybe opált foglaltak. A viselője naponta egyszer 1 órára felveheti annak az alakját, akinek a képét beleteszi a medalionba.
FIGYELEM!: Minden kép megszerzéséről egy magánjátékot kell játszani a birtokosnak azzal a személlyel, akinek a miniatúráját meg kívánja szerezni.
Név: Vámpír tárológyűrű
Alapanyagok: Fém, Gránát
Tanulás: 300 váltó, vámpír mestertől
Szint: 3
Ékszerkészítési mód: Bármely
Leírás: A gránátot gyakran "vérkőnek" is nevezik, és nem véletlenül! Egyrészt képes felerősíteni a vérmágia hatását, másrészt a vámpír el is zárhatja benne mágiája egy részét, amit egy kritikus pillanatban visszatölthet. Amikor a követ tárolásra használják, a mágia erősítésére nem képes. A vérmágiát a kis kő (10 Tp) naponta egyszer 10 percig, a közepes (15 Tp) naponta kétszer 15 percig, a nagy pedig (20 Tp) naponta kétszer 20 percig tudja felerősíteni. A használt fém határozza meg, hogy milyen erősségű mágiát lehet tárolni az ékszerben: az 1-es szintű fém 1-3-as szintű mágia, a 2-es szintű fém 4-6-os szintű mágia, a 3-as szintű fém pedig 7-10-es szintű mágia tárolására teszi alkalmassá a követ. FIGYELEM: ezüsttel nem működik.
Módok és technikák
Mód: Egyszerű
Tanulás: -
Árnövekedés a kész ékszerben: 100 váltó
Szint: 1.
Tanár: Bármelyik mesterékszerész
Leírás: A pályakezdő ékszerészek jellemző módja, általában egyszerű, bonyolult motívumokat kerülő, arányaiban letisztult kinézetű ékszerek készíthetőek, amelyek nem vállalnak feleslegesen nagy kockázatot.
Mód: Finomított
Tanulás: 150 váltó
Árnövekedés a kész ékszerben: 150 váltó
Szint: 2.
Tanár: Bármelyik mesterékszerész
Leírás: A gyakorlottabb ékszerészek által használt ékkővágási mód, gyakran nagyobb így értékesebb kövekkel, kissé merészebb motívumokkal díszített, középosztálybeli vevőnek szánt ékszerek készíthetőek ilyen módon.
- Név: Ötvözés
Árnövekedés a kész ékszerben: nincs, illetve az ötvözött fémek arányos ára szabja meg
Szint:1
Tanulás: 100 váltó, bármely haladó ékszerész
Leírás: Az ékszerész nem csak a fém díszítésével vagy ékkövekkel, de az ötvözéssel is változtatni tud egy ékszeren: az ötvözetek színe gyakran eltérő, illetve ezzel a technikával az anyag ellenállósága is nagyban befolyásolható.
- Név: Zománcolás
Árnövekedés a kész ékszerben: 150 váltó
Szint: 1
Tanulás: 100 váltó, bármely mestertől
Leírás: Egyfajta üvegport (porrá tört kristályüveg, bóraxxal és fém-oxidokkal keverve) az ékszer mélyedéseibe, esetleg vékony fémsodronyok közé helyeznek, majd megolvasztják. Az így keletkező zománc szépsége vetekszik a drágakövekével.
Név: Díszítő vésés
Árnövekedés a kész ékszerben: 150 váltó
Szint: 2
Tanulás: 150 váltó, bármely mesterékszerész
Leírás: Az ékszerész magát a fémet díszíti, ékkő nem is feltétlenül kerül az ékszerre. Aprólékos, precíz munkát igényel, igazi mesterművek készíthetők el így az adott ékszerész tapasztalatától függően.
Tapasztalat: 15
Név: Kombinálás
Szint: 4.
Árnövekedés a kész ékszerben: nincs
Leírás: A mesterékszerész képes egyes drágakövek mágikus tulajdonságait kombinálni. Megjegyzés: kettőnél több kő mágiáját lehetetlen összeegyeztetni.
Tanulási ár: 350 váltó
Tapasztalat: 25
Mód: Fegyverdíszítés
Árnövekedés a kész termékben: 150 váltó
Szint: 2.
Tanulás: 150 váltó, bármely haladó ékszerész
Leírás: Az ékszerész a fegyvert egy ékkövet illeszt a fegyverbe, átruházva arra a kő mágikus tulajdonságait.
Megjegyzés: Az ékkő foglalatát a fegyver készítésekor kell beleilleszteni, utólag nem lehetséges. Így az ilyen módon elkészített fegyverek egy kovács és egy ékszerész közös munkáját igénylik.
Név: Fegyverdíszítés: Szalamandra
Szint: 1
Leírás: Az ékszerész egy rubint tesz a markolatba, amelynek hatására az perzselő hőt áraszt magából, lángra gyújtva az éghető anyagokat és felszíni égési sérüléseket okozva az ellenfeleken. A hatás egy választott kulcsszóval be- és kikapcsolható, de használatának ideje összesen egy óra lehet.
Tanulási ár: 200 váltó
Hozzávalók: Rubin, vörösréz a foglalathoz
Mesterség tapasztalat: 10
Név: Fegyverdíszítés: Zúzmara
Szint: 1
Leírás: Az ékszerész egy zafírt tesz a markolatba, amelynek hatására azt elviselhetetlen hideg lengi körül, roncsolva szinte bármilyen anyagot, és fagy okozta károsodásokat okozva az ellenfelekben. A hatás egy választott kulcsszóval be- és kikapcsolható, de használatának ideje összesen egy óra lehet.
Tanulási ár: 200 váltó
Hozzávalók: Zafír, ezüst a foglalathoz
Mesterség tapasztalat: 10
Név: Fegyverdíszítés - Berserk
Szint: 4
Leírás: A fegyvert az ékszerész viking mintákkal díszíti. Kiválasztott kulcsszóra a minták életre keltik a használó vérszomját és harci vágyát. 5 percig a fegyver sebzése, a használó sebessége és ereje 10%-al megnő, és nem érzi a fáradtságot vagy a fájdalmat. Hátránya, hogy az őrület közepette a harcos nem feltétlenül tudja megkülönböztetni a barátot az ellenségtől, illetve hogy a finom mozgásra alapozó harci technikák és a taktika nem működik.
Tanulási ár: 350 váltó
Hozzávalók: -
Mesterség tapasztalat: 25
Megjegyzések:
-› A technika előfeltétele a "Díszítő vésés" elsajátítása
-› Mivel ez esetben az ékszerész egyszerűen rávési a fegyver felületére a mintát, ez a mód nem igényli a kovács együttműködését
A hozzászólást Eiryn összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Okt. 21, 2017 7:00 pm-kor.