Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» [Magánküldetés: Kyrien von Nachtraben] - Családi titkok
by Kyrien Von Nachtraben Kedd Nov. 05, 2024 6:37 pm

» Erlendr - emlékiratok
by Erlendr von Nordenburg Pént. Nov. 01, 2024 7:40 pm

» Küldetés: Az arany fényében tündökölvén (V.I.Sz. 822. Tél)
by Jozef Strandgut Hétf. Okt. 28, 2024 3:45 pm

» [Magánküldetés] Rote Fenster hinter den Wänden (V.I.Sz. 822. Nyár)
by Nessaris Maera Szomb. Okt. 26, 2024 6:21 pm

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Ostara Kedd Okt. 22, 2024 12:49 am

» Élménynek túl rövid...
by Erlendr von Nordenburg Szer. Szept. 25, 2024 7:39 pm

» Képességvásárlás
by Jozef Strandgut Vas. Szept. 22, 2024 7:21 pm

» Mesterségekhez kötődő vásárlások, receptek, alapanyagok
by Hóhajú Yrsil Csüt. Szept. 19, 2024 12:19 pm

» Enoch ben Metathron
by Noel Vas. Szept. 08, 2024 12:18 pm


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Hóhajú Yrsil

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Hóhajú Yrsil  Empty Hóhajú Yrsil Csüt. Feb. 11, 2016 7:28 pm

Hóhajú Yrsil

Hóhajú Yrsil
Kísértő
Kísértő

Hóhajú Yrsil  Fox-icon



Név: Hóhajú Yrsil  

Faj: Incubbus / Csábdémon

Frakció: Nincs (Semiramis királynő áll hozzá legközelebb.)

Kaszt: Csábításdémon / Incubus

Nem: Férfi

Kor: 223



Hóhajú Yrsil  Fox-icon



Kinézet:
Yrsil egy igazán méretesre nőtt csábdémon, aki a térdig érő hajával és a maga két méteres magasságával meglehetősen szembetűnő jelenségként bukkan fel Veronia szerte. A kolosszális méreteihez társuló mesterien vésett arcvonásai, makulátlanul tiszta és puha bőre, tökéletesen izmos teste és mindig káprázatosan ragyogó hófehér haja miatt sokszor olyan beütést kelt mintha csak egy angyal lépett volna a földre. Minden porcikája a porcelánvázák finom szimmetriájával rendelkezik, mindennemű szépséghiba nélkül, és pontosan ez az amely szinte mindig megtéveszti azokat akik rá vetik a tekintetüket. A mesterien faragott tökéletesség. Yrsil sokkal inkább hasonlít egy két lábon járó, gyönyörűen faragott szoborra mintsem egy rendkívül vonzó halandóra. Ez elsőre nehezen fog feltűnni, de azok akik huzamosabb időt töltenek a társaságában lassan észre fogják venni ezeket a különbségeket. Talán ezért is ötvözi a jelenlétét egy kissé természetfelettinek tűnő érzés is, amelyet a rókához hasonlító arcberendezkedése, az itt ott megvillanó démoni ereje és számtalan bűbájos trükkje is gyakran felerősít.
A szeme aranyló színben pompázik, amely nem ritkán örvényleni kezd ha démoni erejét gyakorolja, és bár nagyon haloványan de ragyogni kezd ha teljesen sötétben van. A makulátlanul ragyogó hófehér haját többnyire egy sárga csattal köti össze nyak magasságában és hagyja lógni a térdéig hátul, de időközönként összefonva illetve hidegebb időkben sálként a nyaka köré tekerve is hordja, illetve ha éppenséggel galibázna a főzésben, kontyba szokta kötni akár egy háziasszony. Néha madártollakat és fagyűrűket szokott belefonni, de ez teljesen a hangulatától szokott függeni. Fülbevalókat ritkán hord, de inkább kedveli a fából, csontból illetve madártollakból készült dolgokat mintsem a fémeket. Kifejezetten nem szereti az arany és ezüst ékszereket, bár a drágakövekre nem mond nemet.
Öltözetét egy meleg, fakó zöld színű nyakfűzős garbó adja párosítva egy barna gatyával, és sárga sállal. Ezek fölé jön egy bal vállán átvetett bőrheveder az alkímiai itókáinak, egy bal combjára és övére szíjazott fiolatartó, valamin a derékövére kívülről ráerősített bőröv, amelyben szintén a flaskái és fiolái kapnak helyet. Legfelső rétegként egy vaskos, bő sötétzöld boka fölé érő kabátot hord, amelynek szélei és ujjai kopottas aranyszínben tündökölnek.  Ezt szintén deréktájékon lévő köpönyegbe szőtt öv fog össze, persze nem túl szorosan. Ha nem utazik messzire, akkor többnyire csak egy orvosi táska szokott átvetve lógni a vállán, amely tömve van a mesterségéhez szükséges eszközökkel. Az utolsó és elengedhetetlen része a ruházatának az a nevetségesen nagy, zöld varázslókalap amelyet Gwenwyntől kapott a szakmájának kitanulásával, valamint még egy súlyos vasfa bot amelynek vége egy lámpáshoz hasonlóan van kialakítva.

Érdekességek kinézetét illető változásokban:
- Yrsil 195 centiméter magas volt eredetileg, de miután találkozott egy még nála is magasabb templomos lovaggal Oswalddal, irigységből megnövelte kissé a magasságát a démonokra jellemző lassú lefolyású testelváltoztatás segítségével
- A szemszíne megváltozott az utóbbi években ragyogó aranyból smaragdzöldre
- Szándékosan változtatott az öltözködési stílusán mert elkezdte zavarni, hogy sokszor képtelen volt beszélni az emberekkel anélkül hogy azok a nyálukat csorgatták volna rá, ezért is válogatta össze úgy a ruhadarabjait hogy a lehető legtöbbet fedjék el a testéből  
- Yrsil démoni erejének felerősödése elkezdett kihatni a testére, ezért amikor a démoni képességeit használja a teste természetellenesen elkezd felhevülni és füstölögni

(Kép)

Jellem:  
Habár tagadhatatlan, hogy a hosszú évek sorából és démonlétéből eredendő tapasztalatai ne nyomták volna rá a bélyegüket Yrsilre, ő ennek ellenére is töretlen jókedvvel vándorol Veronia vidékein. Kedveli az állatokat, s bár a lovakkal szemben kissé tartózkodó, a rókákért egyenesen bolondul. Mióta szert tett a rókaalakjára, gyakorta utal magára egyfajta 'rókaszellemként', amelyet ő maga talált ki ezen állatok védelmező varázslényeként. Nincsenek előítéletei, és kifejezetten rokonszenvesek számára azok a fajok/egyének, akiket az emberek és az egyház megvet, illetve elutasít. Ennek az okai az egész életét körbelengő bujkálásban és félelemben gyökeredzenek, hiszen a démonlétének egyik legnagyobb nehézségét az örökévaló gyűlölködésben és ellenségeskedésben látja. Nagyon családias, és gondoskodó alkat, gyakran aggódik azon, hogy a szerettei melegen öltöznek, rendesen esznek, illetve egészségesek-e. Töretlenül hisz benne, hogy minden emberben akad némi jóság, s éppen ezért rendkívül nyomasztja a világ sötét, komor világa. Az egyik legnagyobb titkaként a nevét rejtegeti, hiszen a démonk által túl felvágósnak ítélt ötödik nevén több krónikás is feljegyezte a rémtetteit.
Yrsil rendkívül otthonosan mozog a konyhában, valóságos művészként tálalva fel a legkülönbözőbb fogásait nap mint nap. Mindig kísérletezik valami újjal, ugyanazon ételt is több különböző módon képes elkészíteni. Megszállottan rajong a teáért és a gyümölcsökért, szinte mindig teát iszik, hacsak teheti. Mindemellett a zenében is otthonosan mozog, legyen az gitár, dob, lant, fuvola, hárfa vagy síp, mindet remek készséggel képes megszólaltatni.



A hozzászólást Hóhajú Yrsil összesen 29 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Feb. 18, 2024 4:39 pm-kor.

https://questforazrael.hungarianforum.net/t324-hohaju-yrsil

2Hóhajú Yrsil  Empty Re: Hóhajú Yrsil Csüt. Márc. 31, 2016 9:39 pm

Hóhajú Yrsil

Hóhajú Yrsil
Kísértő
Kísértő

Hóhajú Yrsil  Fox-icon


Szint: 7. szint
Tapasztalat: 6250/7500
Vagyon: 12750 váltó

Felszereléslista:
- Korbács
- Jégcsepp (idézhető)
- Hangvilla
- Falszter duda
- Óriáskígyó
- Jörmungandr Pipa
- Crispin Shadowbane lelke
- Wyn Silvernight lelke
- A Figyelmes Róka Maszkja
- Miracle of the Sacred Eve
- Az elismerés jelvénye
- A Wolpertinger tojása
- Bódítóital (1)
- Andhrimnir serpenyője  
- Töltőgyűrű
- a Koncentráció Nyakéke
- Dobótőr (5)
- Gyenge gyógyital (2)
- Gyengítőméreg (4)
- Ring of the Night Phlox
- Orvosi táska
- Fecskendő (5)
- Ismeretlen Gránát gyűrű

Alkimista nyersanyagok:
- Gyöngyvirág
- Ezüstszirom 2x
- Ektoplazma
- Fekete gyanta
-1 Macskaszem
-1 Lapályi murok
-1 Varjúszem
-1 Bürök
-1 Borsmenta
-1 Ektoplazma
-1 Gólemtörmelék
-1 Madártoll

Állatok:


Név: Veroniai Vörös Róka (Fluff)
Ár: 4000 váltó
Leírás: Vastag bundájú, rézvörös színű róka. Hosszában eléri a 140 centimétert, amelyből 50 centit tesz ki a farka. Rendkívül éles érzékekkel rendelkeznek, főleg a hallásuk és a szaglásuk kiemelkedő, valamint relatíve kis testtömegük és áramvonalas testük miatt könnyedén képesek hangtalanul osonni vagy akár futni is. Nagyon inteligens állatfaj, amely gyenge harci potenciáljuk ellenében kiválóan alkalmasak felderítésre, nyomkövetésre és veszélyek érzékelésére.
Kritérium: Csak Állatismeret: Emlősök képességgel rendelkező karakter vásárolhatja meg.

Név: Veroniai Vörös Róka (Puff)
Ár: 4000 váltó
Leírás: Vastag bundájú, rézvörös színű róka. Hosszában eléri a 140 centimétert, amelyből 50 centit tesz ki a farka. Rendkívül éles érzékekkel rendelkeznek, főleg a hallásuk és a szaglásuk kiemelkedő, valamint relatíve kis testtömegük és áramvonalas testük miatt könnyedén képesek hangtalanul osonni vagy akár futni is. Nagyon inteligens állatfaj, amely gyenge harci potenciáljuk ellenében kiválóan alkalmasak felderítésre, nyomkövetésre és veszélyek érzékelésére.
Kritérium: Csak Állatismeret: Emlősök képességgel rendelkező karakter vásárolhatja meg.

Tárgyak:

Név: Kiáltótölcsér
Leírás: Egy bárd legfontosabb tulajdonsága, hogy sok embert képes elérni a hangjával. Ezen egyszerű, bájolás útján készített rézből kovácsolt kis tárgy leginkább egy kürthöz hasonló, s lényegében az a feladata, hogy hangosabbá tegye az ember mondandóját. A funkciója megegyezik egy mai megafonéval. Képesség hangosítására is használható.
Ár: 800 Váltó

Név: Hangvilla
Leírás: Énekesek által kedvelt tárgy, egy Y alakú fém villa, amelyet kemény felülethez ütve egy bizonyos hangon rezonál. Hangszerek hangolásához akárhány alkalommal használható színesítésképpen, de mellett van neki egy másik hasznos képessége is: kalandonként egy alkalommal képes megtisztítani a karakter tudatát bármilyen III. szintél nem erősebb tudatot befolyásoló képesség hatástól..

Név: Ymir függője (Kép)
Típus: Kiegészítő-Varázstárgy
Leírás:  Egy hétköznapinak ható bronz nyaklánc, ami egy hideg kék kristálynak ad helyet. Tapintásra képes a viselő nemének látszólagos megváltoztatására. A kisugárzást (démoni, nefilim, stb.) nem képes elfedni. A küllem az eredeti személy vonásait alakítja át, így nem lehet tetszőlegesen változtatni. Az illúzió nem törik meg puszta érintés útján, ám tapintás útján megtörhető, ha a másik személy érzékeli, hogy valami nincs rendjén (például a látszólag puha kebel izmos, kemény). Kalandonként egy jelenet (hossztól függetlenül) erejéig használható, más játékban megbeszélés szerint.

Név: Falster-pibe (Falszter Duda)
Típus: Kiegészítő-Varázstárgy
Leírás: Egy ősi viking hangszer, mely leginkább egy furulyára hasonlít, ám hang tekintetében mégis inkább dudának minősül. Bálnacsontból és acélfából készült (Így nagyon tartós), melyet gyönyörű faragványok díszítenek, a tengeren hajózva átkelő emberekről. Hatása leginkább a szirének énekéhez hasonlítható, csodálatos kíváncsiságot kelt az emberben, a zenészhez csalogatva az áldozatot (De nem teszi őket sebezhetetlenné, pusztán csak a kíváncsiságot használja ki. Játékos karakterekre is hat.). Emellett van egy további funkciója, melyet Ciel továbbra sem oszt meg, mert egy borzalmas alak. 

Név: Jörmungandr Pipa
Leírás: Egy gyönyörű, tölgyfából faragott pipa, mely egy díszített faragványt tartalmaz Midgard kígyójáról. Varázslatos, bűvölt tárgy, ugyanis ha elkezdessz kotorni a zsebeidben, biztos, hogy fogsz hozzá találni dohányt, akkor is, ha meg mernél esküdni, hogy nem volt nálad semmi se. Hatása nyugtató, kalandonként egyszer visszatölt egy varázserő pontot.

Név: A Figyelmes Róka Maszkja (Kép)
Típus: Kiegészítő, Maszk
Leírás: Egy különleges, tetszőleges küllemű maszk, mely természet és rúnamágia szofisztikált együttes munkájának köszönhetően élesebbé teszi a viselő hallását. A karakter kalandonként két jelenet erejéig tudja használni a tárgy képességét. Ilyenkor a suttogás beszédhangúnak hat, a távoli kiáltozás pedig tisztán kivehető, nem beszélve az erdő zajairól, amik könnyedén megkülönböztethetőek lesznek. Emellett roppant stílusos is, pláne, egy maszkabálban.

Név: Miracle of the Sacred Eve
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy apró harang, bronzból és aranyból kovácsolva, amely hetente egyszer a karácsonyi csoda kicsinyített mását idézi elő és békét sugároz mindenkire, aki hallja 3 körre. Csak abban az esetben használható, ha sem a tulajdonosa, sem valamely JK vagy NJK szövetségese nem áll még harcban senkivel.

Név: Zsiványlepel
Ár: 2000 váltó
Besorolás: Köpeny
Leírás: Eredetileg egy irigységdémon által használt díszes öltözék, ami kifordítva egy nagyon szolid, feltűnésmentes szürke lepellé változik. Viselője könnyeden elvész a tömegben, s habár nem feltétlenül varázslatos, a hatása akár az is lehetne: az utcán nehezebb követni, tömegben pedig szinte lehetetlen megtalálni a névtelen arcok sorában. Démoni jelenlétet nem fedi el, de akit nem lát az ember, azt nehezebben azonosítja be. Viselésével Északon is egész biztonságosan lehet utazni. url=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/a2/de/d9/a2ded99b002c6dfe09a3699ff59e2e4d.jpg](KÉP)[/url]

Név: A Wolpertinger tojása
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy arannyal, ezüsttel és bársonnyal fedett díszes tojás, amely megrázva csörgő hangot hallat, mintha lenne benne valami. Ha a földre helyezi valaki és némi varázserőt fordít rá, naponta egyszer egy óriásira nőtt Wolpertinger ideiglenes mása bújik elő belőle (a gazdája hozzáállásától függően élőholt vagy élő, csak hatalmas verzióban). A lény csatára nem alkalmas és egy percig tart neki fizikai alakot ölteni, ám képes igen nagy sebességgel szökdécselni, egy átlagos hátaslónál ötször gyorsabban téve meg ugyanazt a távot a játékossal a hátán. Egy egyeztetésig tartható fenn, utána eltűnik és visszabújik a tojásába.

Név: Az elismerés jelvénye
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy díszes, négy centiméter átmérőjű, kör alakú, fémből készült jelvény, melynek közepében egy villámra hajazó SS jel van. A jelvényt a karakter saját frakciójának, egy katonai képviselőjének felmutatva, a karakter némi elismerést kap, tiszteletteljesebben fog vele beszélni az, akinek bemutatja.

Név: Töltőgyűrű (Nagy zafírkővel) (Kép)
Típus: Kiegészítő
Leírás: A zafír előnyös tulajdonsága, hogy képes a környezetből sugárzott mágikus energiákat összegyűjteni és eltárolni, így képes megújítani viselője varázserejét, minden elvesztett varázserejét visszaadva neki. Küldetésenként egyszer használható.
Kritérium: Egyszerre csak egy viselhető

Név: a Koncentráció Nyakéke (Kép)
Típus: Kiegészítő
Leírás: Az azurit segíti a koncentrációt, ezért használatával pár percre viselője kiélesítheti az érzékeit, duplájára növelve a reflexeket és érzékeket erősítő képességei hatását, valamint megduplázva azok időtartamát.
Kritérium: Egyszerre csak egy viselhető

Név: Ring of the Night Phlox / Éjlángvirág Gyűrű
Ár: 1000 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Tünde druidamágiával felvértezett gyűrű, segítségével kalandonként egyszer egy öt méter sugarú körben megváltoztathatod a lágy szárú aljnövényzet méretét és összetételét a tartózkodási helyeden szabadon. Az így keletkező növények elfogyaszthatóak (például szamóca), de alkímiai összetevőként nem használhatóak. Emellett jelenetenként egyszer akár kisebb területre is használható, mint például egy cserép, esetleg egy tenyérnyi terület. Ez főleg színesítésként jó.

Név: Tőr (5x)
Típus: Félkezes
Leírás: A tőr egy sokoldalú eszköz mely az evéstől a gyilkosságig sok mindenre használható. A jól kialakított tőr használható vágásokra, döfésekre, vagy akár célba is lehet dobni vele. Pengéje hossza jellemzően nem lépi túl a harminc centimétert.

Név: Fecskendő (5x)
Hozzávalók: Fém, üvegcső
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Fél arasznyi fecskendő, ami folyadék tárolására és beadására alkalmas. Egy tűből, egy üveghengerből és egy mozgatható dugattyúból áll, mellyel a testbe juttatott szerek azonnal és dupla annyi ideig, vagy erősséggel hatnak (ez a szer fajtájától függ). Fontos, hogy azok az anyagok, amiket meg kell inni nem vihetők be ilyen módon.
Kritérium: Csak Elsősegély képességgel rendelkező karakter használhatja (szakszerűen)


Név: Soul orb
Típus: -
Ár: Felbecsülhetetlen (egyébként lelkenként 500 váltó)
Leírás: Egy kicsi, 5 centiméter átmérőjű törhetetlen kristálygömb amelyet ha megdörzsölnek halovány kékes fénnyel foszforeszkáló gömbökké esik szét. Ezek maximum tíz percig lassan körözve lebegnek gazdájuk körül, majd erejüket vesztve újra egyesülnek és annak zsebében landolnak. Szép látvány, de többet nem tud.
Lelkek:
- Crispin Shadowbane
- Wynnesa Fa'el Silvernight
- Alicia Zharis
- Astonien Michelberger

Hóhajú Yrsil  Fox-icon


Nyelvek:

Név: Német
Ár: - (kezdéskor mindenki megkapja)
Leírás: Veronia kontinensén a legelterjedtebb nyelv, eredetileg az emberek hozták ide. Bár nagyon hasonlít az eredeti, Földi némethez, valójában sokkal jobban keveredett a svéddel és norvéggal. Minden játékos karakter kezdéskor tudja beszélni.



A hozzászólást Hóhajú Yrsil összesen 93 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Dec. 25, 2023 11:51 pm-kor.

https://questforazrael.hungarianforum.net/t324-hohaju-yrsil

3Hóhajú Yrsil  Empty Re: Hóhajú Yrsil Csüt. Márc. 31, 2016 10:03 pm

Hóhajú Yrsil

Hóhajú Yrsil
Kísértő
Kísértő

Hóhajú Yrsil  Fox-icon


Képességek :

Név: Tépőkarmok
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: I.
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 1000 váltó
Leírás: A démon megnöveszti a körmeit 20 cm nagyságúra és mágiával acélkeménységűvé változtatja őket.

Név: Pikkelybőr
Típus: Bűbáj (fenntartott)
Erősség: I. (Domina)
Felhasználás: Akarat alapú
Ár: 1000 váltó
Leírás: A démon ellenálló pikkelyeket növeszt a alkarjaira és lábszáraira, amelyek lehetővé teszik, hogy puszta kézzel is képes legyen hárítani nem mágikus, vagy mágiával erősített támadásokat. A pikkelybőr könnyű páncélnak minősül, így támadások megállításakor a démon is sérülhet.
Előfeltétel: Pusztakezes harc

Név: Revans
Típus: Bűbáj (1/2 kör)
Erősség: I.
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 1000 váltó
Leírás: Az démon átadja magát a lelkében dúló sértettségnek, kétszeresére növelve a következő mozdulata erejét.


Név: Fegyvertelen
Típus: Bűbáj (fenntartott)
Erősség: I (Domina)
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 1500 váltó
Leírás: Yrsil képes a saját haját mágiával megerősítve összefogni, ami így minden tulajdonságában megegyezik majd egy korbáccsal vagy egy ostorral.


Név: Lángfonalak
Típus: Mágia
Erősség: IIa.
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 2500 váltó
Leírás: A csábdémon fegyvere több száz, két méter hosszú, parázsló acélszállá esik szét, így égési sérülést is okozva az ellenfélnek.

Név: Parázsernyő
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: IIb.
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 2500 váltó
Leírás: A csábdémon megforgatja az ostorát maga előtt, amely így egy átlagos pajzs méreteivel megegyező, kör alakú, parázsló mágikus ernyőt alakít ki. Az ernyő egyaránt hatásos fizikai és mágikus támadások ellen, azonban összesen kettő kivédésére képes.

Név: Bábmester
Típus: Mágia
Erősség: III.
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 4000 váltó
Leírás: A démon képes a Lángfonalak ideje alatt korbácsának szálait egy kiválasztott ellenfél végtagjai köré csavarni, akadályozva azt a mozgásban és folyamatos égési sérülést okozva. Maximum két körig tart.

Név: Megalázás
Típus: Bűbáj (1/2)
Erősség: III. (Domina)
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 2500 váltó
Leírás: A démon megnöveszti a haját és egy vaskos ostort képezve lecsap vele a célpontjának kezére, aki, ha figyelmét nem a démonra szentelte, elejti azt, amit éppen tartott. Hatótávja három méter.

Név: Kettős csapás
Típus: Mágia
Erősség: II. (Domina)
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 2500 váltó
Leírás: A démon három alkart formál a hajából, amelyek öt körig maradnak meg. Ezt követően minden alkalommal, amikor egy támadásával eltalálja az ellenfelét, az egyik megformált alkar is lecsap rá, mely megakadályozza az ellentámadásban. Ilyenkor az adott hajköteg kibomlik és nem használható újra.

Név: Heliung (Kúra)
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: I. (Felcser)
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A hollódoktorok nyers főzeteket használnak fel, melyet varázslással aktiválnak. Kúrájuk magukban foglalja egyik kísérleti gyógyszerét, mely a legtöbb mérget kimossa a szervezetből. Némileg meggyorsítja a szervezet regenerálódó képességét, amitől a páciens vérzései elállnak, a sebek pedig elkezdenek összeforrni. Mellékhatásai általában erős fáradtság, mely másnap jelentkezik.

Név: Klebeschaum (Ragasztó hab)
Típus: Bűbáj (1/5 kör)
Erősség: IIa.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A Hollódoktor egy flaskába erősen ragasztó hatású habot kotyvaszt, melyet aztán tetszése szerint használhat fel. Az anyag szinte azonnal megszilárdul. Erős fizikummal két körig tart kitörni belőle, víz hatására azonban azonnal szétolvad. Törött csont begipszelésére és az ellenség megfékezésére egyaránt alkalmas.

Név: Zwarte Soep (Fekete leves)
Típus: Bűbáj (1/6 kör)
Erősség: I. (Felcser)
Ár: 1500 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Yrsil sajátságos itala, amely keserű magok felőrléséből készülő fekete színű, kesernyés ízű de tápláló ital. Az elfogyasztása felér egy könnyed reggelivel, és megnöveli az elfogyasztója éberségét amitől annak látása kiélesedik és képes lesz ezáltal észre venni nehezen észrevehető vagy rejtett nyomokat, tárgyakat vagy alakokat 3 körig. Mágiával elrejtett dolgokat nem szúr ki. A tápláló hatás nem halmozódik. Tejjel és mézzel is higítható, ami variálja az ízét.


Név: Segítő kezek
Típus: Bűbáj (1/6)
Erősség: I. (Fluff)
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 1000 váltó
Leírás: A démon három kezet alkot a hajából, amelyeket szabadon irányíthat tetszése szerint 5 méteres távolságig, három körig. Harcra nem alkalmasak, ellenben nagyon hasznosak egyéb tevékenységekben.

Név: Szövés
Típus: Bűbáj (fentartott)
Erősség: I. (Önteltség) (Fluff)
Felhasználás: Akarat alapú
Ár: 1000 váltó
Leírás: Yrsil tetszés szerint képes formázni a füstöt, ködöt és vízgőzt. Képes alakokat alkotni belőle és mozgatni azokat tetszés szerint. Az így megformált anyag összesűrűsödik, és jóval tovább marad jelen. Bármit is alkot belőle, mindig látszik rajta hogy csak egy képződmény és nem valódi.

Név: Rapunzel
Típus: Mágia
Erősség: I. (Önteltség) (Fluff)
Felhasználás: Akarat alapú
Ár: 1000 váltó
Leírás: A démon elkezdi megnöveszteni a haját, maximum 50 méterig. Ez tetszés szerint kötéllé vagy hálóvá is fonódhat, ami 12 négyzetméteres területet képes lefedni. Három teljes körig tart, mire a kívánt hatást eléri. Ha levágják, egy nap után szertefoszlik.

Név: Szivárvány
Típus: Bűbáj (1/2)
Erősség: I. (Önteltség) (Fluff)
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 1000 váltó
Leírás: A démon egy kis bűbáj segítségével megszínezi azt, amihez hozzáér. Általa tetszőleges színűre festhet bármilyen felületet, amellyel legalább egy körig érintkezik. Élettelen tárgyak a küldetés végéig megőrzik a színüket, élőlényekről azonban öt kör után lekopik.

Név: Pokoltűz
Típus: Bűbáj (1/2 kör)
Erősség: I (Domina) (Fluff)
Felhasználás: Egyszerű pecsét  
Ár: 1000 váltó
Leírás: Yrsil egy kevés pokoltüzet idéz meg a tenyerében vagy az ujjai végén lebegve, amely alkalmas a pipára való rágyújtásra, de akár tábortűz vagy tűzhely begyújtásához. Harcra nem használható.

Név: Családtag
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Szint: 1
Ár: 1000 váltó
Leírás: Yrsilhez nagyon közel álló emberek a barátságának ajándékaként részesülhetnek egy mágikus rókafej tetoválásban. A haloványan foszforeszkáló jel mindig látható, azonban más tagok közelségében (50 méter) felizzik, és ösztönszerűen jelzi egymás jelenlétét (a hollétét azonban nem). Yrsil tetszés szerint képes kalandonként 1 nem halálos sebesülést vagy káros hatást átvenni magára családtagonként, ha azok legalább 5 méteres távolságban tartózkodnak tőle, ám ezután a jelzés lekerül a célpontról. Kalandonként maximum három karakter lehet megjelölve.

Hóhajú Yrsil  Fox-icon


Passzívok :

Személyes passzív: A rejtőzés mestere
Leírás: Hosszas emberek között töltött időd során megtanultad egy kissé elnyomni démoni jelenléted, így ennek köszönhetően képes vagy nagyobb tömegben (Több mint 5 személy), vagy megfelelő távolságban (Több mint 10 méter, kivéve nyílt terepen) felszívódni az egyháziak szeme elől. Emellett persze ha közelebb kerülnek hozzád, vagy kiszúrnak, továbbra is rohannod kell, de hát mégis valami, nemde?

Yrsil: 5-ös szint, titulusa Démonherceg
Személyes passzív: "Ép testben ép... lélek ?"
Leírás: Yrsil a démonhercegek rivalizáló sora közé lépve keserves módon tapasztalta meg, hogy Veronián csak a legerősebbek maradhatnak életben. Mivel leggyakrabban csupán a puszta ökleire és ravaszságára hagyatkozhatott az életéért vívott küzdelmekben, az eltelt évek jelentősen megedzették a fizikumát és reflexeit. Amíg nem használt fel egy mágiapontot sem, a démon képes a benne lappangó erő segítségével ösztönösen megtalálni a gyenge pontokat ellenfele védelmében, s kihasználni azokat, hogy minden pusztakezes támadása átjusson azon.

Név: Zord Jelenlét
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A démon jelenlétével is képessé válik rossz közérzetet kelteni az emberekben, valamit felzavarja az állatokat egy rövid időre. Az ellenfél megzavarására, megfélemlítésre kiváló. Erőssége arányos a démon szintjével, így remekül használható erőfitogtatásra is.

Név: Archetípus
Típus: Bűbáj
Erősség: I.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Minden démonban ott él a pokol egy hercegének az akarata. 7. szinttől a démonok képesek ezt egy pillanat erejére szabaddá engedni, felvéve eredeti alakját, a puszta jelenlétükkel rettegést keltve még a legedzettebb harcosok szívében is.


Képzettségek:

Név: Mesterség - Alkímia
Ár: 1000-3000 váltó
Tanulás: -
Leírás: Változatos főzetek, egyedi növényi összetevők és mágikus tulajdonságú italok készítését lehetővé tévő szakma. A bájitalok egy része a készítőt segíti a harcban, másik része pedig az ellenfelét hátráltatja, akár meg is ölheti.

Név: Méreg tolerancia  
Ár: 500 váltó
Tanulás: -
Leírás: A mérgek mindig is az egyik legveszélyesebb fegyverek voltak egy képzett kézben... Egy rossz mozdulat, s a gyorsan ható bénítófolyadékok és viszketőporok teljesen ellehetetlenítik az ember harcát, nem beszélve a gyilkos, ételbe csempészett ármányról. Szerencsére hosszas kínok útján kifejleszthető némi tolerancia ezek ellen, s elegendő milliliterről milliliterre emelt mennyiség után a Méreg toleranciával rendelkező karakter a legtöbb méregtől csupán csak fejfájást, vagy talán még azt se fog kapni.

Név: Pusztakezes Harc
Ár: 2000 váltó
Tanulás: -
Leírás: Bár a harc hevében egy-két jó mozdulat ösztönösen is sikerül a játékosnak, természetesen egyik karakter sem profi boxoló vagy hivatásos pankrátor. A jó, tudatos fegyvertelen közelharchoz jó sok gyakorlás, na meg egy szakértő mester szükséges. Ezen képzettséget bármely nagy rangú katonai személy megtaníthatja a játékosnak, s ismeretével az kiválóan fog boldogulni fegyverek nélkül is, már amennyire a karaktere testfelépítése ezt engedi.

Név: Mesterképzettség: Pusztakezes harc
Ár: 2000 váltó
Leírás: A karakter mesteri szinten megtanulja, hogyan használja ökleit és egyéb testrészeit közelharcban, így akár egykezes fegyvereket is képes hárítani (amennyiben visel megfelelő páncélkesztyűt). Az ilyen karakterek képesek páncélkesztyűjüket használni a fegyverre ható varázslatok célpontjául, valamint megkapják a Kábítás képességet. Csak abban az esetben tanulható meg, ha a karakter legalább három szint óta birtokolja a Pusztakezes harc kasztfüggetlen képességet.

Név: Kábítás
Típus: Bűbáj
Erősség: III.
Felhasználás: Mágiamentes
Szükséges: Pusztakezes harc, szabad kezek
Leírás: A képesség használója egy begyakorolt villámgyors ütést mér az ellenfele halántékára, amelyet szinte lehetetlen védeni. Az ellenfél egy körre megszédül, látása megzavarodik, célzása nehezített lesz és a stabilitása is romlik, néhány találat könnyen felborítja.

Név: Állatismeret: Emlősök
Ár: 1000 váltó
Tanulás: -
Leírás: A karakter az emlősállatok viselkedését tanulmányozza. Képes idomítani különféle állatokat, legyen az kutya, macska, egér. Megtanulja az emlősöket lenyugtatni, vagy elkerülni velük az összecsapást, vagy akár megbarátkozni velük, legyen az erdei farkas, területét védő medve, vagy akár egy megvadított harci kutya.
(Az Idomár útja miatt ez nem tartozik bele a limitbe.)

Név: Fáradhatatlan
Ár: 500 váltó
Tanulás: -
Leírás: Erre vagy éppen arra, de akárhogyan is nézzük, az utazás egy rettenetesen fárasztó dolog. A Fáradhatatlan képességgel rendelkező karakter képes akár két napot is kibírni jelentősebb pihenés nélkül, megnövelve akár a menekülési távot, akár simán az utazás sebességét, emellett pedig nagy súlyokat cipelve is képes változatlan sebességgel, különösebb fáradtság nélkül menetelni. Harcra is hatással lehet.

Név: Elsősegély
Ár: 1000 váltó (Rotmantelek kezdéskor megkaphatják)
Tanulás: 1000 szó
Leírás: A legtöbb karakter képes bekötni egy sebet, illetve ráköpni egyet, hogy fertőtlenítse kissé...ám a tudomány megáll egy rossz helyen vétett vágás esetében, s mikor mindenfele fröcsköl a vér, sokan hajlamosak csak legyinteni egyet, s halottnak nyilvánítani a delikvenst. Aki viszont jártas az elsősegélyben, képes akár súlyos sebeket is megfelelően ellátni, törött csontokat sínezni, vérzést csillapítani. A képességhez jár egy alap orvosi felszerelés is.



A hozzászólást Hóhajú Yrsil összesen 28 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Jan. 30, 2024 6:14 pm-kor.

https://questforazrael.hungarianforum.net/t324-hohaju-yrsil

4Hóhajú Yrsil  Empty Re: Hóhajú Yrsil Szer. Nov. 17, 2021 8:38 pm

Hóhajú Yrsil

Hóhajú Yrsil
Kísértő
Kísértő

Összes bevétel: 56300 váltó
Összes költekezés: 43000 váltó
Jelenlegi váltó: 12300 váltó
Összes tapasztalat: 6150 TP

Küldetésnapló:

Azonnali Játékok:
- Kapás + 1500 váltó
- Hagyománytörők + 1000 váltó + 100 TP
- Walpurgis + 150 TP
- Azrael High School + 150 TP
- Fagyos világ +150 TP
- Ősi tekercsek + 1500 váltó
- Steam and Moonlight + 150 TP
- Der Tanz der Adligen + 150 TP
- Miből lesz az alkimista ? + 150 TP
- Heilige Nacht + 1500 váltó + 100 TP
- A második Veroniai háború + 150 TP
- A Wolpentinger bosszúja + 1500 váltó + 150 TP
- Neo- Veronia +150 TP
- A Másik Cipője + 1500 váltó
- Azrael Dorm Life + 150 TP
- Emlékek IV. + 150 EXP
- Trainierst du Überhaupt Bruder? + 150 TP
- Secret Santa 2022 + 150 TP
- ..und Leibesfrucht ist ein Geschenk +150 TP

Összegzés : 8500 váltó + 2300 TP

Magánjátékok:
- Gyógymód-hajsza + 100 TP
- Gyógymód hajsza II. Felvonás + 100 TP
- Városi kalauz + 100 TP
- A rejtélyes hármas -LEZÁRT-
- Yrsil elszabadul + 100 TP
- Váratlan találkozás + 100 TP
- A táncparkett ördöge...vagy Démona ? + 100 TP
- Things that break cannot come back + 1000 váltó + 50 TP
- Being Evil has a Price + 150 TP
- Furcsa találkozás +100 TP
- Kincsvadászok + 100 TP
- Tavaszi Pajzántalanítás + 100 TP
-

Összegzés: 1000 váltó + 1100 tp

Magánküldetés:
- A Démonvadász FUT (?)
- Mocsárláz  1000 váltó + 100 TP
- Gyöngyszemek FUT (?)
- Yggdrassil + 200 TP + 2000 váltó

Összegzés: 1000 váltó + 100 tp

Küldetés:
- A Kaszás király legendája + 150 tp + 2000 váltó
- Édes Álmok - Befejezetlen

Összegzés: 2000 váltó + 150 TP

Nagyküldetés:
- Szabadság I + 1000 váltó
- Szabadság II. + 5000 váltó + 300 TP

Összegzés : 6000 váltó + 300 TP

Krónikák:
- Ascensio (Kiléptem a kalandból.)

Aréna/Küzdőtér:
- Tyr vs Sil, avagy a verés és verekedés között félúton... + 100 TP
- Az őrület határán... + 100 TP
- Egy bugyi ára FUT (?)

Összegzés: 200 tp

Élmények:
- Emlékek a múltból 1000 váltó + 100 TP
- Kezdetek 3000 váltó + 100 TP
- Emléktöredékek 1000 váltó + 100 TP
- A szálak összefutnak + 1000 váltó + 100 TP
- Letelepedés + 2000 váltó + 100 TP
- Hétköznapok + 1000 váltó + 100 TP
- Háborús emlékek + 1000 váltó + 100 TP
- Születésnap + 1000 váltó + 100 TP
- Fájós emlék + 1000 váltó + 100 TP
- Úton útfélen + 1000 váltó + 100 TP
- Álmomban már láttalak + 1000 váltó + 100 TP
- Késő esti fürdőzés + 1000 váltó + 100 TP
- Izé, nincs neve élmény + 1000 váltó + 100 TP
- Dornburgos aftereffect + 1000 váltó + 100 TP
- Visszatérős élmény + 1000 váltó + 100 TP

Összegzés: 18000 váltó + 1500 TP

Ördög/Angyal:


Teljesítmények:
- Városépítés + 3000 váltó

Összegzés: 3000 váltó

Egyéb:
- Pünkösdi jutalom + 1000 váltó
- 2017 Karácsony + 1000 váltó + 100 TP
- 2018 Karácsony + Erős gyógyital
- 2019 Karácsony + 1000 váltó + 100 TP
- 2020 Karácsony (Csak egy élményt írtam, nem voltam aktív)
- Julius helyzetjáték + 300 váltó
- 2022 Karácsony + 1000 váltó + 100 TP
- 2023 Karácsony + 1000 váltó + 100 TP

Összegzés: 4300 váltó + 300 TP

Bolti könyvelés :
- Vándorfény (Lory) - 350 váltó + 10 MTP (A ház állja)
- Köpeny bájolás: Tollpihe (Yrsil) - 150 váltó + 10 MTP
- Páncél bájolás: Szikra (Yrsil) - 300 váltó + 10 MTP

Bohóc útja:
- 2016. február + 500 váltó
- 2016. március + 500 váltó
- 2016. április + 500 váltó
- 2016. május + 500 váltó
- 2016. június + 500 váltó
- 2016. július + 500 váltó
- 2016. Június + 500 váltó
- 2016. augusztus + 500 váltó
- 2016. szeptember + 500 váltó  
- 2016. október - Inaktív
- 2016. november + 500 váltó
- 2016. december + 500 váltó
- 2017. január +500 váltó
- 2017. február + 500 váltó
- 2017. április + 500 váltó
- 2017. május + 500 váltó
- 2017 június + 500 váltó
- 2017 július  + 500 váltó
- 2017 augusztus + 500 váltó
- 2017 szeptember + 500 váltó
- 2017 október + 500 váltó
- 2017 november + 500 váltó
- 2018 Február +500 váltó
- 2018 Március + 500 váltó

Összegzés: 11500 váltó

Költekezés:
- Cynewulf lelke - 500 váltó
- Wyn Silverlight lelke - 500 váltó
- Alicia Zharis lelke - 500 váltó
- Astonien Michelberger lelke - 500 váltó
- Helsa (Illumia) lelke - 500 váltó
- Alkímia - 1000 váltó
- Pusztakezes harc - 2000 váltó
- Mesterképzettség : Pusztakezes harc - 2000 váltó
- Méregtolerancia - 500 váltó
- Revans - 1000 váltó
- Tépőkarmok - 1000 váltó
- Zord jelenlét - 1000 váltó
- Segítő kezek - 1000 váltó
- Szövés - 1000 váltó
- Rapunzel - 1000 váltó
- Szivárvány - 1000 váltó
- Családtag - 1000 váltó
- Lángfonalak - 2500 váltó
- Parázsernyő - 2500 váltó
- Bábmester - 4000 váltó
- Megalázás - 2500 váltó
- Kettős csapás - 2500 váltó
- Pikkelybőr - 1000 váltó
- Heliung (Kúra) - 1000 váltó
- Fluff és Puff - 4000 váltó (Idomár útja)
- Nyersanyagok Ozytól (Gyöngyvirág 1x50, Ezüstszirom 2x500, Ektoplazma 1x150, Fekete Gyanta 1x300) - 1500 váltó
- Nyersanyagok Syelétől - 550 váltó
- Fáradhatatlan -500 váltó
- Elsősegély -1000 váltó
- Fegyvertelen -1500 váltó
- Pokoltűz - 1000 váltó
- Zwarte Soep - 1500 váltó

Összegzés: - 43000 váltó

https://questforazrael.hungarianforum.net/t324-hohaju-yrsil

Ajánlott tartalom



Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.