Képességek :Név: Tépőkarmok
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: I.
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 1000 váltó
Leírás: A démon megnöveszti a körmeit 20 cm nagyságúra és mágiával acélkeménységűvé változtatja őket.
Név: Pikkelybőr
Típus: Bűbáj (fenntartott)
Erősség: I. (Domina)
Felhasználás: Akarat alapú
Ár: 1000 váltó
Leírás: A démon ellenálló pikkelyeket növeszt a alkarjaira és lábszáraira, amelyek lehetővé teszik, hogy puszta kézzel is képes legyen hárítani nem mágikus, vagy mágiával erősített támadásokat. A pikkelybőr könnyű páncélnak minősül, így támadások megállításakor a démon is sérülhet.
Előfeltétel: Pusztakezes harc
Név: Revans
Típus: Bűbáj (1/2 kör)
Erősség: I.
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 1000 váltó
Leírás: Az démon átadja magát a lelkében dúló sértettségnek, kétszeresére növelve a következő mozdulata erejét.
Név: Fegyvertelen
Típus: Bűbáj (fenntartott)
Erősség: I (Domina)
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 1500 váltó
Leírás: Yrsil képes a saját haját mágiával megerősítve összefogni, ami így minden tulajdonságában megegyezik majd egy korbáccsal vagy egy ostorral.
Név: Lángfonalak
Típus: Mágia
Erősség: IIa.
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 2500 váltó
Leírás: A csábdémon fegyvere több száz, két méter hosszú, parázsló acélszállá esik szét, így égési sérülést is okozva az ellenfélnek.
Név: Parázsernyő
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: IIb.
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 2500 váltó
Leírás: A csábdémon megforgatja az ostorát maga előtt, amely így egy átlagos pajzs méreteivel megegyező, kör alakú, parázsló mágikus ernyőt alakít ki. Az ernyő egyaránt hatásos fizikai és mágikus támadások ellen, azonban összesen kettő kivédésére képes.
Név: Bábmester
Típus: Mágia
Erősség: III.
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 4000 váltó
Leírás: A démon képes a Lángfonalak ideje alatt korbácsának szálait egy kiválasztott ellenfél végtagjai köré csavarni, akadályozva azt a mozgásban és folyamatos égési sérülést okozva. Maximum két körig tart.
Név: Megalázás
Típus: Bűbáj (1/2)
Erősség: III. (Domina)
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 2500 váltó
Leírás: A démon megnöveszti a haját és egy vaskos ostort képezve lecsap vele a célpontjának kezére, aki, ha figyelmét nem a démonra szentelte, elejti azt, amit éppen tartott. Hatótávja három méter.
Név: Kettős csapás
Típus: Mágia
Erősség: II. (Domina)
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 2500 váltó
Leírás: A démon három alkart formál a hajából, amelyek öt körig maradnak meg. Ezt követően minden alkalommal, amikor egy támadásával eltalálja az ellenfelét, az egyik megformált alkar is lecsap rá, mely megakadályozza az ellentámadásban. Ilyenkor az adott hajköteg kibomlik és nem használható újra.
Név: Heliung (Kúra)
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: I. (Felcser)
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A hollódoktorok nyers főzeteket használnak fel, melyet varázslással aktiválnak. Kúrájuk magukban foglalja egyik kísérleti gyógyszerét, mely a legtöbb mérget kimossa a szervezetből. Némileg meggyorsítja a szervezet regenerálódó képességét, amitől a páciens vérzései elállnak, a sebek pedig elkezdenek összeforrni. Mellékhatásai általában erős fáradtság, mely másnap jelentkezik.
Név: Klebeschaum (Ragasztó hab)
Típus: Bűbáj (1/5 kör)
Erősség: IIa.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A Hollódoktor egy flaskába erősen ragasztó hatású habot kotyvaszt, melyet aztán tetszése szerint használhat fel. Az anyag szinte azonnal megszilárdul. Erős fizikummal két körig tart kitörni belőle, víz hatására azonban azonnal szétolvad. Törött csont begipszelésére és az ellenség megfékezésére egyaránt alkalmas.
Név: Zwarte Soep (Fekete leves)
Típus: Bűbáj (1/6 kör)
Erősség: I. (Felcser)
Ár: 1500 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Yrsil sajátságos itala, amely keserű magok felőrléséből készülő fekete színű, kesernyés ízű de tápláló ital. Az elfogyasztása felér egy könnyed reggelivel, és megnöveli az elfogyasztója éberségét amitől annak látása kiélesedik és képes lesz ezáltal észre venni nehezen észrevehető vagy rejtett nyomokat, tárgyakat vagy alakokat 3 körig. Mágiával elrejtett dolgokat nem szúr ki. A tápláló hatás nem halmozódik. Tejjel és mézzel is higítható, ami variálja az ízét.
Név: Segítő kezek
Típus: Bűbáj (1/6)
Erősség: I. (Fluff)
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 1000 váltó
Leírás: A démon három kezet alkot a hajából, amelyeket szabadon irányíthat tetszése szerint 5 méteres távolságig, három körig. Harcra nem alkalmasak, ellenben nagyon hasznosak egyéb tevékenységekben.
Név: Szövés
Típus: Bűbáj (fentartott)
Erősség: I. (Önteltség) (Fluff)
Felhasználás: Akarat alapú
Ár: 1000 váltó
Leírás: Yrsil tetszés szerint képes formázni a füstöt, ködöt és vízgőzt. Képes alakokat alkotni belőle és mozgatni azokat tetszés szerint. Az így megformált anyag összesűrűsödik, és jóval tovább marad jelen. Bármit is alkot belőle, mindig látszik rajta hogy csak egy képződmény és nem valódi.
Név: Rapunzel
Típus: Mágia
Erősség: I. (Önteltség) (Fluff)
Felhasználás: Akarat alapú
Ár: 1000 váltó
Leírás: A démon elkezdi megnöveszteni a haját, maximum 50 méterig. Ez tetszés szerint kötéllé vagy hálóvá is fonódhat, ami 12 négyzetméteres területet képes lefedni. Három teljes körig tart, mire a kívánt hatást eléri. Ha levágják, egy nap után szertefoszlik.
Név: Szivárvány
Típus: Bűbáj (1/2)
Erősség: I. (Önteltség) (Fluff)
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 1000 váltó
Leírás: A démon egy kis bűbáj segítségével megszínezi azt, amihez hozzáér. Általa tetszőleges színűre festhet bármilyen felületet, amellyel legalább egy körig érintkezik. Élettelen tárgyak a küldetés végéig megőrzik a színüket, élőlényekről azonban öt kör után lekopik.
Név: Pokoltűz
Típus: Bűbáj (1/2 kör)
Erősség: I (Domina) (Fluff)
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Ár: 1000 váltó
Leírás: Yrsil egy kevés pokoltüzet idéz meg a tenyerében vagy az ujjai végén lebegve, amely alkalmas a pipára való rágyújtásra, de akár tábortűz vagy tűzhely begyújtásához. Harcra nem használható.
Név: Családtag
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Szint: 1
Ár: 1000 váltó
Leírás: Yrsilhez nagyon közel álló emberek a barátságának ajándékaként részesülhetnek egy mágikus rókafej tetoválásban. A haloványan foszforeszkáló jel mindig látható, azonban más tagok közelségében (50 méter) felizzik, és ösztönszerűen jelzi egymás jelenlétét (a hollétét azonban nem). Yrsil tetszés szerint képes kalandonként 1 nem halálos sebesülést vagy káros hatást átvenni magára családtagonként, ha azok legalább 5 méteres távolságban tartózkodnak tőle, ám ezután a jelzés lekerül a célpontról. Kalandonként maximum három karakter lehet megjelölve.
Passzívok : Személyes passzív: A rejtőzés mestere
Leírás: Hosszas emberek között töltött időd során megtanultad egy kissé elnyomni démoni jelenléted, így ennek köszönhetően képes vagy nagyobb tömegben (Több mint 5 személy), vagy megfelelő távolságban (Több mint 10 méter, kivéve nyílt terepen) felszívódni az egyháziak szeme elől. Emellett persze ha közelebb kerülnek hozzád, vagy kiszúrnak, továbbra is rohannod kell, de hát mégis valami, nemde?
Yrsil: 5-ös szint, titulusa Démonherceg
Személyes passzív: "Ép testben ép... lélek ?"
Leírás: Yrsil a démonhercegek rivalizáló sora közé lépve keserves módon tapasztalta meg, hogy Veronián csak a legerősebbek maradhatnak életben. Mivel leggyakrabban csupán a puszta ökleire és ravaszságára hagyatkozhatott az életéért vívott küzdelmekben, az eltelt évek jelentősen megedzették a fizikumát és reflexeit. Amíg nem használt fel egy mágiapontot sem, a démon képes a benne lappangó erő segítségével ösztönösen megtalálni a gyenge pontokat ellenfele védelmében, s kihasználni azokat, hogy minden pusztakezes támadása átjusson azon.
Név: Zord Jelenlét
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A démon jelenlétével is képessé válik rossz közérzetet kelteni az emberekben, valamit felzavarja az állatokat egy rövid időre. Az ellenfél megzavarására, megfélemlítésre kiváló. Erőssége arányos a démon szintjével, így remekül használható erőfitogtatásra is.
Név: Archetípus
Típus: Bűbáj
Erősség: I.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Minden démonban ott él a pokol egy hercegének az akarata. 7. szinttől a démonok képesek ezt egy pillanat erejére szabaddá engedni, felvéve eredeti alakját, a puszta jelenlétükkel rettegést keltve még a legedzettebb harcosok szívében is.
Képzettségek: Név: Mesterség - Alkímia
Ár: 1000-3000 váltó
Tanulás: -
Leírás: Változatos főzetek, egyedi növényi összetevők és mágikus tulajdonságú italok készítését lehetővé tévő szakma. A bájitalok egy része a készítőt segíti a harcban, másik része pedig az ellenfelét hátráltatja, akár meg is ölheti.
Név: Méreg tolerancia
Ár: 500 váltó
Tanulás: -
Leírás: A mérgek mindig is az egyik legveszélyesebb fegyverek voltak egy képzett kézben... Egy rossz mozdulat, s a gyorsan ható bénítófolyadékok és viszketőporok teljesen ellehetetlenítik az ember harcát, nem beszélve a gyilkos, ételbe csempészett ármányról. Szerencsére hosszas kínok útján kifejleszthető némi tolerancia ezek ellen, s elegendő milliliterről milliliterre emelt mennyiség után a Méreg toleranciával rendelkező karakter a legtöbb méregtől csupán csak fejfájást, vagy talán még azt se fog kapni.
Név: Pusztakezes Harc
Ár: 2000 váltó
Tanulás: -
Leírás: Bár a harc hevében egy-két jó mozdulat ösztönösen is sikerül a játékosnak, természetesen egyik karakter sem profi boxoló vagy hivatásos pankrátor. A jó, tudatos fegyvertelen közelharchoz jó sok gyakorlás, na meg egy szakértő mester szükséges. Ezen képzettséget bármely nagy rangú katonai személy megtaníthatja a játékosnak, s ismeretével az kiválóan fog boldogulni fegyverek nélkül is, már amennyire a karaktere testfelépítése ezt engedi.
Név: Mesterképzettség: Pusztakezes harc
Ár: 2000 váltó
Leírás: A karakter mesteri szinten megtanulja, hogyan használja ökleit és egyéb testrészeit közelharcban, így akár egykezes fegyvereket is képes hárítani (amennyiben visel megfelelő páncélkesztyűt). Az ilyen karakterek képesek páncélkesztyűjüket használni a fegyverre ható varázslatok célpontjául, valamint megkapják a Kábítás képességet. Csak abban az esetben tanulható meg, ha a karakter legalább három szint óta birtokolja a Pusztakezes harc kasztfüggetlen képességet.
Név: Kábítás
Típus: Bűbáj
Erősség: III.
Felhasználás: Mágiamentes
Szükséges: Pusztakezes harc, szabad kezek
Leírás: A képesség használója egy begyakorolt villámgyors ütést mér az ellenfele halántékára, amelyet szinte lehetetlen védeni. Az ellenfél egy körre megszédül, látása megzavarodik, célzása nehezített lesz és a stabilitása is romlik, néhány találat könnyen felborítja.
Név: Állatismeret: Emlősök
Ár: 1000 váltó
Tanulás: -
Leírás: A karakter az emlősállatok viselkedését tanulmányozza. Képes idomítani különféle állatokat, legyen az kutya, macska, egér. Megtanulja az emlősöket lenyugtatni, vagy elkerülni velük az összecsapást, vagy akár megbarátkozni velük, legyen az erdei farkas, területét védő medve, vagy akár egy megvadított harci kutya.
(Az Idomár útja miatt ez nem tartozik bele a limitbe.)
Név: Fáradhatatlan
Ár: 500 váltó
Tanulás: -
Leírás: Erre vagy éppen arra, de akárhogyan is nézzük, az utazás egy rettenetesen fárasztó dolog. A Fáradhatatlan képességgel rendelkező karakter képes akár két napot is kibírni jelentősebb pihenés nélkül, megnövelve akár a menekülési távot, akár simán az utazás sebességét, emellett pedig nagy súlyokat cipelve is képes változatlan sebességgel, különösebb fáradtság nélkül menetelni. Harcra is hatással lehet.
Név: Elsősegély
Ár: 1000 váltó (Rotmantelek kezdéskor megkaphatják)
Tanulás: 1000 szó
Leírás: A legtöbb karakter képes bekötni egy sebet, illetve ráköpni egyet, hogy fertőtlenítse kissé...ám a tudomány megáll egy rossz helyen vétett vágás esetében, s mikor mindenfele fröcsköl a vér, sokan hajlamosak csak legyinteni egyet, s halottnak nyilvánítani a delikvenst. Aki viszont jártas az elsősegélyben, képes akár súlyos sebeket is megfelelően ellátni, törött csontokat sínezni, vérzést csillapítani. A képességhez jár egy alap orvosi felszerelés is.