A mai adag ^^ ellenőrzés előttig még bővülhet >.>
-=Kovácsolások=-
Név: Ellenállás Növelése
Szint: 1-2?
Megkötés: Csak fémpáncélok esetében
Leírás: Az eljárás folyamán mágiával megerősítjük az acélt, melyből a páncélzat, pajzs készül, így egy jóval strapabíróbb, védelmi felszerelést kaphatunk, mint az eljárás nélkül. Bár jóval nagyobb csapásaokat is elbír, azért vegyük figyelembe, hogy ettől még nem lesz törhetetlen a páncél!
____
Név: Rugalmasság Növelése
Szint: 1-2?
Megkötés: Csak bőrfelszerelés esetén
Leírás: Különleges előállítás szükséges ehhez a procedúrához, ugyanis a hétköznapian megmunkált bőr nem mindig lesz kellően rugalmas. Emiatt az eljárás miatt azonban a bőrvértekkel jóval rugalmasabbak lesznek, így akrobatikusabb manővereket is végrehajthatunk, ám legyünk óvatosak, mert attól még nem lesz gumihajlékonyságú az anyag!
____
Név: Rugós Pajzs
Szint: 2-3?
Nyersanyag: Toronypajzs (Páncélkészítő: 2x fém), Rugós Szerkezet (Mérnök: ???Rugó, 2x fém???)
Leírás: Egy kifejezetten egy helybeni védelemre specializált pajzs, amelynek aljára egy rugós, karókioldó szerkezetet rögzítettek. A karó kioldásával, az „üteg” a földbe fúródik, ám mivel a vége a földbe fúródik, egy elég merev védelmet kapunk, már magától a pajzstól is, hisz a földbe beékelődve áll a pajzs.
____
Név: Behatolás elleni sisak
Szint: 3?
Leírás: Egy különleges fémsisak, ami leginkább mentális támadások ellen véd. Bár egyszerű fémsisakként is megéli a helyét, a készítése során különleges védőelemekkel lett ellátva a pajzs, ami meggátolja (vagy legalábbis lecsökkenti azoknak az erejét) a beérkező, vagy a távozó telepatikus kommunikációra való kísérletet, illetve a közvetlenül agyra ható elmemágiákat. Hátulütője viszont, hogy kevés látóteret biztosít, és ha a sisak megreped, vagy levesszük ismét céltűzbe kerülhetünk.
-=Skillek=-
Név: Tompítás
Leírás: Ez a bűbáj egy kifejezetten pajzsokra használatos „Enchant”, ami úgy működik, hogy amikor egy támadás nekiütődik a felületnek a vésetekbe ültetett mágia aktiválódik. A becsapódás ereje elvezetődik a pajzs széle felé, és amennyiben érintkezik szilárd felülettel, úgy a pajzsot ért csapás egy részét a szilárd anyagnak adja át (érts: rácsapnak a pajzsodra egy buzogánnyal, ám a csapás erejének egy részét elvezeti a földbe). Állandóan használható, de könnyen megviselheti a pajzsot, így az hamarabb tönkremehet! Csak nagydarab, fémpajzsok esetében használható.
____
Név: Dupla védelem
Leírás: A használója képessé válik két pajzs használatára egyszerre, mindezt továbbra is effektíven. (Támadás Pocsékra csökken, a Védelem Kiválóra nő)
____
Név: Harci Menet
Leírás: A képesség lehetővé teszi, hogy minden erőnkkel a védekezésre fókuszálva előrenyomuljunk. Lassú, monoton lépkedéssel haladunk, melynek ritmusát nem törhetjük meg, cserébe az ellenség is nehezen képes csak megállítani minket. A hátránya az, hogy a támadásról teljesen le kell mondanunk, viszont csapatosan rendkívül erős előrenyomuló technikáról van szó
____
Név: Lefoglaló Védelem
Leírás: A technika csak 1 az 1 elleni küzdelmekben hatásos, amely során a pajzsunk és fegyverünk segítségével tereljük az ellenfeled, leginkább csak védekezve. Mivel állandóan a célpont körül mozgunk, benn maradva a látókörébe, így nem tud mással foglalkozni, míg minket meg nem állít. Csapattal az oldalunkon még hatékonyabb technika.
____
Név: Személyvédelem
Leírás: Elég egyszerű technika, mely lehetővé teszi, hogy egyetlen személyt tökéletesen elfedjünk az ellenfél támadásai elől, úgy, hogy a társunkat (mágus, távharcos esetén) továbbra se akadályozzuk.
____
Név: Letaglózás
Leírás: A lovag jelenlétével és kisugárzásával képes hatni a körülötte állókra. Szövetségeseinek harci kedvét növelve, ellenfeleit elbátortalanítva. Minél gyatrább az ellenfél akaratereje, annál erősebb a hatása.
-=Kovácsolások=-
Név: Ellenállás Növelése
Szint: 1-2?
Megkötés: Csak fémpáncélok esetében
Leírás: Az eljárás folyamán mágiával megerősítjük az acélt, melyből a páncélzat, pajzs készül, így egy jóval strapabíróbb, védelmi felszerelést kaphatunk, mint az eljárás nélkül. Bár jóval nagyobb csapásaokat is elbír, azért vegyük figyelembe, hogy ettől még nem lesz törhetetlen a páncél!
____
Név: Rugalmasság Növelése
Szint: 1-2?
Megkötés: Csak bőrfelszerelés esetén
Leírás: Különleges előállítás szükséges ehhez a procedúrához, ugyanis a hétköznapian megmunkált bőr nem mindig lesz kellően rugalmas. Emiatt az eljárás miatt azonban a bőrvértekkel jóval rugalmasabbak lesznek, így akrobatikusabb manővereket is végrehajthatunk, ám legyünk óvatosak, mert attól még nem lesz gumihajlékonyságú az anyag!
____
Név: Rugós Pajzs
Szint: 2-3?
Nyersanyag: Toronypajzs (Páncélkészítő: 2x fém), Rugós Szerkezet (Mérnök: ???Rugó, 2x fém???)
Leírás: Egy kifejezetten egy helybeni védelemre specializált pajzs, amelynek aljára egy rugós, karókioldó szerkezetet rögzítettek. A karó kioldásával, az „üteg” a földbe fúródik, ám mivel a vége a földbe fúródik, egy elég merev védelmet kapunk, már magától a pajzstól is, hisz a földbe beékelődve áll a pajzs.
____
Név: Behatolás elleni sisak
Szint: 3?
Leírás: Egy különleges fémsisak, ami leginkább mentális támadások ellen véd. Bár egyszerű fémsisakként is megéli a helyét, a készítése során különleges védőelemekkel lett ellátva a pajzs, ami meggátolja (vagy legalábbis lecsökkenti azoknak az erejét) a beérkező, vagy a távozó telepatikus kommunikációra való kísérletet, illetve a közvetlenül agyra ható elmemágiákat. Hátulütője viszont, hogy kevés látóteret biztosít, és ha a sisak megreped, vagy levesszük ismét céltűzbe kerülhetünk.
-=Skillek=-
Név: Tompítás
Leírás: Ez a bűbáj egy kifejezetten pajzsokra használatos „Enchant”, ami úgy működik, hogy amikor egy támadás nekiütődik a felületnek a vésetekbe ültetett mágia aktiválódik. A becsapódás ereje elvezetődik a pajzs széle felé, és amennyiben érintkezik szilárd felülettel, úgy a pajzsot ért csapás egy részét a szilárd anyagnak adja át (érts: rácsapnak a pajzsodra egy buzogánnyal, ám a csapás erejének egy részét elvezeti a földbe). Állandóan használható, de könnyen megviselheti a pajzsot, így az hamarabb tönkremehet! Csak nagydarab, fémpajzsok esetében használható.
____
Név: Dupla védelem
Leírás: A használója képessé válik két pajzs használatára egyszerre, mindezt továbbra is effektíven. (Támadás Pocsékra csökken, a Védelem Kiválóra nő)
____
Név: Harci Menet
Leírás: A képesség lehetővé teszi, hogy minden erőnkkel a védekezésre fókuszálva előrenyomuljunk. Lassú, monoton lépkedéssel haladunk, melynek ritmusát nem törhetjük meg, cserébe az ellenség is nehezen képes csak megállítani minket. A hátránya az, hogy a támadásról teljesen le kell mondanunk, viszont csapatosan rendkívül erős előrenyomuló technikáról van szó
____
Név: Lefoglaló Védelem
Leírás: A technika csak 1 az 1 elleni küzdelmekben hatásos, amely során a pajzsunk és fegyverünk segítségével tereljük az ellenfeled, leginkább csak védekezve. Mivel állandóan a célpont körül mozgunk, benn maradva a látókörébe, így nem tud mással foglalkozni, míg minket meg nem állít. Csapattal az oldalunkon még hatékonyabb technika.
____
Név: Személyvédelem
Leírás: Elég egyszerű technika, mely lehetővé teszi, hogy egyetlen személyt tökéletesen elfedjünk az ellenfél támadásai elől, úgy, hogy a társunkat (mágus, távharcos esetén) továbbra se akadályozzuk.
____
Név: Letaglózás
Leírás: A lovag jelenlétével és kisugárzásával képes hatni a körülötte állókra. Szövetségeseinek harci kedvét növelve, ellenfeleit elbátortalanítva. Minél gyatrább az ellenfél akaratereje, annál erősebb a hatása.
A hozzászólást Erhard Strenger összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Márc. 11, 2018 11:28 am-kor.