Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» Küldetés: Az arany fényében tündökölvén (V.I.Sz. 822. Tél)
by Jozef Strandgut Kedd Okt. 01, 2024 6:26 pm

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Zivriahan Vas. Szept. 29, 2024 8:18 pm

» Élménynek túl rövid...
by Erlendr von Nordenburg Szer. Szept. 25, 2024 7:39 pm

» Képességvásárlás
by Jozef Strandgut Vas. Szept. 22, 2024 7:21 pm

» Mesterségekhez kötődő vásárlások, receptek, alapanyagok
by Hóhajú Yrsil Csüt. Szept. 19, 2024 12:19 pm

» Enoch ben Metathron
by Noel Vas. Szept. 08, 2024 12:18 pm

» [Magánküldetés] Rote Fenster hinter den Wänden (V.I.Sz. 822. Nyár)
by Ostara Kedd Aug. 20, 2024 6:40 pm

» Küldetés: Az arany fényében tündökölvén (V.I.Sz. 822. Tél)
by Ostara Hétf. Aug. 19, 2024 8:18 pm

» Kyrien Von Nachtraben
by Erlendr von Nordenburg Csüt. Aug. 15, 2024 1:52 pm


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Új lehetőség: Aréna!

2 posters

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Új lehetőség: Aréna! Empty Új lehetőség: Aréna! Hétf. Okt. 26, 2015 11:50 pm

Isidor Bose

Isidor Bose
Zsinati Elnök
Zsinati Elnök

Mindig is ki akartad próbálni magad valamilyen más kaszt ellen, de nem volt lehetőséged? Hiányzik a gyakorlás? A szabad harc? Akkor neked való az Aréna!

Tök jól hangzik, de... mi is ez?
- Egy olyan lehetőség, ahol egy mesélő által mozgatott karakter ellen harcolhatsz. Mindig veled egy szintű lesz, nyugi.

És milyen karakter lesz? Random?

- Nem, te választod ki, ahogy a helyszínt is.

Menő, és hogy? Hogy kell egyáltalán jelentkezni?

- Nyitsz ide egy topikot, aminek a nevében feltünteted azt, hogy aréna és a karakterneved. Valahogy így: "Aréna - Vetési Jóska". A kezdőben megadod azt, hogy mi ellen akarsz harcolni és hogy hol.

Csak szólóban lehet?
- Dehogy, lehet több vs. több is, csak tüntesd fel, hogy hányan jöttök, és az illető is poszoljon a topikodba. Az is lehet, hogy több kis szintű összefog egy nagyobb NPC ellen. Ezeket is tüntessétek fel!

Jár is érte valami?
- Bizony, főként tapasztalat. Szóval hajrá, lehet fejlődni!

Limit van?

- Havi 3 ilyen lehetséges, de ez ki fog tartani, ne aggódj!

Jó szórakozást!

2Új lehetőség: Aréna! Empty Re: Új lehetőség: Aréna! Vas. Márc. 03, 2024 3:23 pm

Ostara

Ostara
Próbaidős Mesélő
Próbaidős Mesélő

Harcrendszer (prototípus)

Annak érdekében, hogy egy kicsit érdekesebbé tehessük az erőszakos konfliktuskezeléseket, egy harcrendszert szeretnénk felvázolni, amely jelenleg csak az arénán belül érvényes.

Akció pontok

Minden játékos kettővel rendelkezhet, amelyeket a saját körében használhat fel a következő akciók végrehajtására:

  • Mozgás (és/vagy interaktálás tárgyakkal): A karakterek mozgásának egyszerű szabályai vannak, amelyeket lentebb olvashattok. A tárgyakkal történő interakció egyszerre történhet a mozgással, s csak olyan tárgyakra használható, amelyeket nem visel egy másik karakter.
  • Támadás: Fegyverekkel, vagy puszta kézzel történő egyszerű, nem képesség alapú támadások (pl.: Karddal sújtás, nyílpuskával lövés, ököllel beverés, stb...).
  • Képesség használata: Minden nemű bűbáj és mágia, melyek aktiválást igényelnek.
  • Felkészülés: A fenti három lehetőség egyikére felkészül a karakter, hogy az ellenfél, vagy másik játékos karakter körében végrehajthassa azt.

(Akció pontokat nem lehet a következő körre átvinni és így felhalmozni. Kettő a maximum, minden karakternek.)


Mozgás

A mozgás mindig célirányosan történik, három távolsági kategórián keresztül, mindig a játékos karakteréhez viszonyítva: Közel - Távol - Nagyon Távol
A Közel tartózkodó célponthoz való mozgás nem kerül akció pontba-ba, míg a Távol tartózkodóhoz való mozgás egy, a Nagyon Távol levő célponthoz két két akció pontot kell felhasználni.


Támadás

Amikor fegyverrel (vagy a nélkül) támadja célpontját egy karakter, négy különböző pontot célozhat meg vele: Fej; Test; Kar; Láb
(Az egyszerűség kedvéért a jobb és bal oldalakat figyelmen kívül hagyjuk.)

A támadás találatának sikerességét egy hat oldalú kocka és az adott fegyverrel való jártasság fogja befolyásolni. Alap esetben, hogy sikeres támadást hajtson végbe, közelharci fegyverrel, Közeli ellenfél ellen 4-est vagy nagyobbat kell dobnia. A távolsági fegyverrel, Közeli ellenfél ellen legalább 4-est, Távoli ellenfél ellen legalább 5-öst, Nagyon Távoli ellenfél ellen pedig 6-ost kell dobnia, hogy sikeres támadást hajtson végre. A fegyverrel való gyakorlottság (legalább három szinten keresztül használta a fegyvert) és a fegyverhez megszerezhető mesterképzettség egy-egy ponttal növelik a találat sikerességének esélyét.
A támadásoknak három típusát különböztetjük meg, fegyverektől függően: Vágó; Szúró; Zúzó;


Sérülések

Egy karakter adott testrészére három különböző sérülésjelző kerülhet:

  • Könnyed sérülés: A mozgásában nem korlátozza a karaktert. Pl.: karcolások, horzsolások, stb...
  • Komoly sérülés: Testrésztől függően nehezítheti a karakter mozgását, koncentrációját vagy támadási sikerességét. Pl.: mély vágások, zúzódások, stb...
  • Súlyos sérülés: A testrész használhatatlanná válik, korlátozva a karakter mozgását, koncentrációját és támadási sikerességét is. Pl.: Csonkítás, nyílt törés, stb...

Ha egy végtagon egy sérülésjelzőből 3 összegyűlik, azok automatikusan egy, az egyel súlyosabb sérülésjelzőre cserélődnek.
Félkezes, Egykezes és távolsági fegyverek alapvetően Komoly sérüléseket képesek okozni.


Védekezés

A karakterek három páncéltípussal rendelkezhetnek: Könnyű; Közepes; Nehéz
Ezek a feléjük irányuló támadás találatának sikerességén nem változtatnak, de bizonyos fegyvertípusok ellen hatékony védelmet biztosítanak.
A könnyű páncélok csökkentik a félkezes fegyverek okozta sérüléseket egy szinttel, az adott testrészen.
A közepes páncélok rezisztensek a félkezes fegyverek ellen és csökkentik az egykezes fegyverek okozta sérüléseket egy szinttel az adott testrészen.
A nehéz páncélok rezisztensek a félkezes és egykezes támadások ellen, valamint csökkentik a kétkezes fegyverek okozta sérüléseket egy szinttel az adott testrészen.
Vannak továbbá a pajzsok is, amelyek a karakter felé irányuló támadás sikerességét képesek csökkenteni. A hárítópajzs eggyel csökkenti a találat lehetőségét, az egyszerű pajzsok kettővel, a toronypajzsok pedig teljes fedezékként szolgálnak használójuknak, azon egyszerű támadás nem képes áthatolni.

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.