Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» [Magánküldetés: Kyrien von Nachtraben] - Családi titkok
by Kyrien Von Nachtraben Kedd Nov. 05, 2024 6:37 pm

» Erlendr - emlékiratok
by Erlendr von Nordenburg Pént. Nov. 01, 2024 7:40 pm

» Küldetés: Az arany fényében tündökölvén (V.I.Sz. 822. Tél)
by Jozef Strandgut Hétf. Okt. 28, 2024 3:45 pm

» [Magánküldetés] Rote Fenster hinter den Wänden (V.I.Sz. 822. Nyár)
by Nessaris Maera Szomb. Okt. 26, 2024 6:21 pm

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Ostara Kedd Okt. 22, 2024 12:49 am

» Élménynek túl rövid...
by Erlendr von Nordenburg Szer. Szept. 25, 2024 7:39 pm

» Képességvásárlás
by Jozef Strandgut Vas. Szept. 22, 2024 7:21 pm

» Mesterségekhez kötődő vásárlások, receptek, alapanyagok
by Hóhajú Yrsil Csüt. Szept. 19, 2024 12:19 pm

» Enoch ben Metathron
by Noel Vas. Szept. 08, 2024 12:18 pm


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Alicia Zharis adatlap

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Alicia Zharis adatlap Empty Alicia Zharis adatlap Szer. Nov. 03, 2021 10:59 am

Alicia Zharis

Alicia Zharis
Nekromanta
Nekromanta

Név: Alicia Zharis
Titulus: Halálhozó
Nem:
Kor: 28 év
Faj: Sötételf (holdcsókolt)
Frakció: Semleges
Kaszt: Nekromanta
Szint: 10. szint
Tapasztalat: 13.150/15.000
Vagyon: 38.500

Állati társ: Nebelvoile, bagoly

A Nomád Útja
- Azok a karakterek tartoznak ide, akik őrposzt vagy székhely hiányában, vagy ezek ellenére Veronia tájai róják, sosem maradva sokáig egy helyen.
Választható bármely kaszt számára
Bónusz: 100 TP Havonta, amennyiben a karakter aktív volt.

Név: Me, myself and I
Használat: Mágiamentes
Típus: Passzív
Erősség: I.
Leírás: Alicia számára sajnos elég hamar ténnyé vált az a keserű felismerés, hogy csak magában bízhat: mindenki, aki vele egy úton járt, idővel vagy elárulta, vagy sötét véget ért. A fentieknek hála passzív bónuszban részesül azon jelenetekben, ahol ténylegese elemében lehet, bajtárs nélkül. Ennek hála a karakter minden bonyolult pecsétet úgy képes felidézni, mintha könyv lenne nála, azaz két kör helyett egy kör lesz az idézési idő. Bajtársnak csak JK karakter minősül, NJK nem. (Rúnákra is érvényes.)

5. szintű passzív
Név: Moon’s Chosen
Használat: Mágiamentes
Típus: Passzív
Erősség: I.
Leírás: Alicát születésétől fogva erős sors kötötte az éjszakához, de még ennél is erősebb a Hold erejéhez. Habár egészen hamar hátat fordított az útnak, az út valahogy mégis visszatalált a lába alá, ráadásul ösztönösen. Talán mégsem tévedett, amikor gyermekként azt gondolta, hogy a Hold kiválaztottja? Kalandonként egy éjszakai jelenet erejéig (játékosi jelzésre!) egy véletlenszerű, de helyzethez illő bónuszt biztosít. A hatást a mesélő állapítja meg, de sokrétű lehet: gyógyulás, mágiapont töltődés, valamilyen extra jutalom, ellenfél gyengítése, élőholt erősítsése stb. Nem mesélő vezette játékban is használható, de ilyenkor mesélővel kell egyeztetni a hatásról.

Régi design:
Alicia Zharis adatlap GFBroGlXcAEwIca?format=jpg&name=4096x4096 Alicia Zharis adatlap GFBroGpWkAALx4F?format=jpg&name=4096x4096

Alicia Zharis adatlap Necrom10
Carnes (Hús)

Név: Csontvázidézés
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét  
Leírás: A halálpap egy értelemmel nem bíró csontvázat idéz, amely engedelmeskedik a parancsainak. A csontváz gyorsan mozog, fegyvere pedig méreggel bevont, amely lezsibbasztja az eltalált területet, azonban kifejezetten törékeny.

Név: Zombiidézés
Típus: Bűbáj (1/5 kör)
Erősség: II.a
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét  
Leírás: A nekromanta egy akaratának engedelmeskedő zombit idéz, amelynek fizikai ereje másfélszerese egy átlag emberének, sebessége azonban csak fele. Elpusztítani csak a fejének elpusztításával lehet, minden más sebesülést ignorál. A leszakadó részei maguktól nem képesek mozogni, csak a testhez kapcsolódóak.

Név: Újraidézés
Típus: Bűbáj (1/5 kör)
Erősség: II.b
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A halálpap egy általa idézett, elesett egységtípust (a ghoult kivéve) újra megidéz.

Név: Holttest Robbantás
Típus: Mágia
Erősség: III.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Bonyolult pecsét
Leírás: A halálpap felrobbant egy holttestet vagy élőholtat, pusztító lángokat és lökéshullámot keltve. A robbanás láncreakció szerűen terjed, minden élőholt, amelyet az előző lángjai elérnek maga is felrobban.

Név: Ghoulidézés
Típus: Mágia
Erősség: IV.
Ár: 5500 váltó
Felhasználás: Bonyolult pecsét
Leírás: A halálpap legerősebb szolgáját, egy ghoult idéz meg. A ghoul egy játszható harcos kaszt egy ágának mestere, annak képességeit képes használni. Megszerzéséről egy 800 szavas pályázatot kell írni, a ghoul kasztja nem lehet Szövetség alapú mágiahasználó.


Animus (Lélek)


Név: Szellemidézés
Típus: Bűbáj (1/2 kör)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A nekromanta egy akaratának engedelmeskedő szellemet idéz. A szellem anyagilag érinthetetlen, áthatol a fizikai akadályokon és képes apró, felületes vágásokat okozó mágikus lövedékeket alkotni (körönként hármat), amelyek a fizikai védelmeken áthatolnak. Kifejezetten gyenge a varázslatok ellen.

Név: A holtak szeme
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: IIa.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A halálpap megjelöl egy élőholtat vagy holttestet mágikusan, így ezután bármikor képes egy kisebb koncentrációval a szemből látni az eseményeket. Használat alatt a halálpap a saját szemével nem lát.

Név: Léleknyúzás
Típus: Mágia
Erősség: IIb.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A halálpap megpróbálja kitépni egy még élő célpont lelkét, ezzel erős fájdalmat okozva neki. A célpont egy kör erejéig teljesen megdermed, megakadályozva bármilyen képességhasználatot, újabb egy körig pedig kitérése és védekezése a felére csökken.

Név: Léleknyelés
Típus: Bűbáj
Erősség: III.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás:  Ha a nekromanta megöl egy célpontot, öt másodperces fizikai érintéssel elszívhatja annak frissen kiontott életenergiáit, egy egységnyi varázserőt töltve ezzel vissza.


Alicia Zharis adatlap Runama10
Zerstörung

Név: Isaz (Jég)
Típus: Bűbáj
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Rúna
Leírás: A mágus a jég rúnáját írva egy tárgyra az aktiváláskor nyolc-tíz jégszilánkot lő célpontja felé. Könnyű sebeket okoznak.


Alicia Zharis adatlap Felsze10

Név: Varázskönyv
Típus: Félkezes
Leírás: Összetett pecséteket, rúnákat használó varázslók kedvelt szerszáma, melyből gyorsan és könnyedén felidézhetik a varázslataikhoz tartozó formulákat. A varázskönyv segítségével egy normális esetben két környi időt igénybe vevő varázslatot is meg lehet egy kör alatt formálni. Nemritkán könyvjelzőkkel van ellátva, így a mágus egyetlen kezét veszi csak igénybe a lapozgatása.
Kritérium: -
Ár: 0 váltó (Boltban vásárolható)  

Név: Bot/Varázspálca
Típus: Félkezes
Leírás: A bot igen egyszerű eszköz, leginkább varázslók, druidák kedvelt útitársa. Rövidebb, egykezes és hosszabb, kétkezes változatai is elterjedtek. Végük változatos formájú, nemritkán mintás vagy díszített (a játékos a leírásban jelezze, melyik variációkat birtokolja). A fa mágikus tárgyak alapanyaga ősidők óta, így a botok elláthatóak bármely tárgyra helyezhető bűvigével (tartozzon az fegyverhez, vérthez, ékszerhez, stb.).
Kritérium: -


Név: Vaskarmok
Típus: Kiegészítő
Ár: 1000 váltó
Leírás: Madarakra szerelhető kiegészítő, karmaiknak acél karmok, amiknek hála az állat mélyebb sebeket képes ejteni.


Név: Gyenge gyógyital
Leírás: Enyhén vöröses, tiszta ital, alkoholos illattal, gombára emlékeztető ízzel.
Hatás: Összehúzza a felszíni sebeket, elállítja a vérzést.
Mellékhatás: Az alkohol miatt enyhe bódulat.

Név: Azonnal ölő méreg (Éjcsepp) (1)
Leírás: Fekete, szagtalan, egyetlen cseppből álló, sűrű méreg, ami jól oldódik. A mérgezett egyén a mérgezés pillanatától erős, keserű ízt érez a szájában. Fokozatosan erősödő fájdalom és zsibbadás lesz úrrá a tagjaiban, láz és hidegrázás kísérheti, s ha nem hatástalanítja a mérget, egy napon belül meghal.
Kritérium: Hatását elfogyasztva vagy sebbe öntve fejti ki

Név: Rontópor
Leírás: Fehér, finomtapintású por, melyet nedvességmentes helyen kell tartani.
Hatás: A kiszárított és megőrölt összetevőket a célszemély arcába fújjuk, mely nedves felülettel érintkezve (pl szem, száj), maró, zavaró anyagokat juttat az idegekbe.
Mellékhatás: Szembe jutva ideiglenes látászavart, vakságot, szájüregbe kerülve a nyelőcső megduzzad és légszomjat okoz.

Név: Palackba zárt szellem
Típus: Főzet
Hatás: Főképp elijesztésre és megfélemlítésre való, ez a főzet a dugó kihúzásakor egy valódi lidérchez hasonlatos jelenést és csontig maró hideget kelt egy irányba. A jelenés egy körig marad meg és magától értetődően semmi harci potenciálja nincs.


Név: Sötét lepel
Típus: Kiegészítő
Leírás: Hosszú utazásaid alatt öltözéked átjárták a energiáid, ami így most szinte fekete lyukként nyeli el a nap fényét. Ha nem lenne elég, hogy egy sima 10/10-es beteg állkapcsos csuklyával rendelkezel, a sötét nem csak eltakarja az arcodat, de kiküszöböli a sötételfek legnagyobb hátrányát, a nappal érzett levertséget és gyengeséget.

Név: Death Dominance (Halál dominancia)
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy éjfélkék nyakék, amely játékonként egyszer képes egy, a használója által idézhető fajtájú, ellenséges, de nem JK által irányított élőholtat 3 körre a felhasználó szolgálatába állítani.

Név: Moonshift
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy olyan egyedi illúziómágiával átitatott nyakék, amely csak a holdfényben szünteti meg a hatását. Ha viseli, Alicia nemes tündének látszik sötét tünde helyett. (Változás: bőrszíne élénkebb, élettel telibb, szemek tiszta fagykékek, ajkak halvány rózsaszínek, haja sötétbarna.)

Név: Szentségtelen függő
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy egyszerű, ezüstből készült fordított keresztet formázó nyakék, melynek a közepén egy kis fehér dísz van, vélhetőleg fogból faragva. A nyakék azonnal langyos melegbe fordul, ha valahol a közeledben (50 méter)szent mágiát használnak. Irányt nem jelez, ám a kiegészítő hőmérséklete jelzi a közelségét (Ha nagyon közel csinálták, majdnem éget is)

Név: Kvarc gyűrű
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy egyszerű arany gyűrű, kvarc berakással. Értékesnek tűnik, de semmi gyanús sincs benne. Egy trükkös kis áldásnak köszönhetően a benne lévő drágakő halvány derengéssel jelzi, hogy ha a viselője valamilyen elmét befolyásoló hatás alatt áll. Nem segít a kitörésben, de felhívja a figyelmet a befolyásoltságra.

Név: Ork'gorok fogazat
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy ocsmány kis csecsebecse, melyet a használó sokféle ékszerként képes viselni. A pletykák szerint egy legendás goblin sámán fogazatának felét tartalmazza, aranyozva. Ork’gorok arról volt híres, hogy még a sötételfek előtt a gyermekei népesítette be a Nebelwaldot, s zseniális vezetése alatt haláláig a sötételfek nem voltak képesek elfoglalni a területet. Ezek persze csak történetek, még az se biztos, hogy a tárgy eredeti. A goblinok viszont tisztelik a viselőjét, s a legendák szerint létezik egy másik párja a tárgynak, aki pedig mindkettőt birtokolja, az lesz a goblinok következő vezetője.

Név: Ametiszt gyűrű
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy gyönyörű koponyához hasonlóan díszített ezüstgyürű, melybe ametiszt van foglalva. A Sötét Apostoltól kaptad ajándékba. Elsőre talán nem lenne egyértelmű a tárgy hatása, ám egy igen elismert és különleges jelképe a tűzhöz közel ülő nekromantáknak, melynek felmutatással egyértelmű, hogy az ember az Apostol parancsainak megfelelően cselekszik. Az apostol hű szolgái felismerik a szimbólumot, s segítik a karaktert.

Név: Apostol nagylemez
Típus: Minőségi muzsika
Leírás: A művészcsoportosulás egy csodás lemeze, melynek segítségével andalító és csodás dallamokat hallgathat meg a kedves játékos. Minden Apostol rajongónak és nem rajongónak is ajánlott, mert aki nem rajong érte, az majd fog. Kötelező darab a nekromantáknak. Hallgatása csodás hatásokkal rendelkezik, az ember megleli a béke állapotát, s megérinti az igazi minőségi muzsika definícióját. Valós hatása nincs.

Név: Naudiz vésetes aranygyűrű
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy hatalmas, tömör aranyból készült gyűrű, melyre egy viking rúna van rávésve. Elsőre nem tűnik túl hasznosnak, de a rúna nevének kimondására lámpa fényének megfelelő erejű világosság tör elő az ékszerből, két órán/egyeztetésen keresztül megvilágítva (de nem elvakítva) a használó környékét. Miután a hatás lemerül, a tárgy három egyeztetés erejéig nem használható újra. Nagyon csicsás.

Név: Tengeri galamb (a másik fele Astonien Michelbergernél van)
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy különleges tárgy, mely lehetővé teszi két fél kommunikációját akár komoly távolságokon keresztül is, s így maximálisan 3 kilométerig használható (Ott már kiabálást igényel, ha nem vagytok száz méternél távolabb a suttogás is tisztán hallható lesz). A tárgy egyébként egy tenyérben elférő fából formázott csigaház formájú műremek, melyet sok kékes rúna fed kívülről és belülről, s helyenként kis zöldellő hajtások nőnek belőle. Elkészítésének trükkje, hogy a két kagyló megegyező, nem kivágott fából készül, s amíg az a fa életben marad, a természet kapcsolatának hála a két fél képes egymást hallani. A hajókon ugyanennek a tárgynak a jóval nagyobb verzióját használják, akár méterest is, így drasztikusan megnövelve a két irányú kommunikációt.

Név: Breathstealer
Típus: Kiegészítő
Leírás: A nyakék viselőjének félelmetes hatalmat ad, mert így az képes puszta érintéssel elszívni az élő dolgokból az életet és varázserővé alakítani azt, visszaadva használójának egy mágiapontot. Egy játék alatt kétszer lehet használni, különben a nyakék a viselője életét is magába szívja. A működéséhez két kör, vagy tíz másodperc kontaktus kell valamilyen élőlénnyel. (egy növény elfonnyad, a kisebb állatok is elpusztulnak, de a nagyobbak meg az értelmes fajok csak lefáradnak és esetleg elájulnak).

Név: Szívmeleg
Típus: Kiegészítő
Leírás: A vörös színű sál viselője jobban viseli a hideg és zord időjárást, mint az eső, hó, és hideg szél. A tulajdonosát egészében melegen tartja, óvja, nehezebben hűl ki, fagy meg, illetve ázik át. A sálat felismerhetően jellegzetes és kellemes, finom illat lengi körül. Anyaga finom és puha, mégis vastag, nem szakítható el könnyen. Hosszára pontosan százhetvenhárom centiméter.

Név: Forralt Bor
Típus: -
Leírás: Egy kupára való mágikus forralt bor, tetszés szerinti ízben, mely zamata mellett megőrzi melegét az idő múlásával, így fogyasszák bármikor, mindig friss, kellemes és forró lesz. Vigyázat, le ne öntsd magad!
Kritérium: -

Alicia Zharis adatlap Kepzet10

( 9/10 )
Név: Írni és olvasni tudás
Ár: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
Leírás: Csak úgy mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja.

Név: Német
Ár: - (kezdéskor mindenki megkapja)
Leírás: Veronia kontinensén a legelterjedtebb nyelv, eredetileg az emberek hozták ide. Bár nagyon hasonlít az eredeti, Földi némethez, valójában sokkal jobban keveredett a svéddel és norvéggal. Minden játékos karakter kezdéskor tudja beszélni.

Név: Angol
Ár: 1000 váltó, a Tündék és Sötét Tündék kezdéskor megkapják.
Leírás: A tündék nyelve az angol, sok aspektusában a Földi óangol nyelvhez hasonlít. Elengedhetetlen azon nem-tünde karakterek számára, akik jobb kapcsolatot szeretnének a Tündékkel és a Sötét Tündékkel ápolni. Az előbbi fajok egy tagja taníthatja meg a játékost a nyelvre.

Név: Rúnaírás
Ár: 1000 váltó, a Rúnamágusok kezdéskor ingyen megkapják
Tanulás: 1000 szó
Leírás: A régi korok vikingjei által használt írás, melyet a rúnamágusok használnak. Ritka vésetek, írások nyelve, emellett titkosírásként is használják. Rúnamágus-mesterek megtaníthatják rá a játékost.


Név: Állatismeret: Madarak
Ár: 1000 váltó
Tanulás: -
Leírás: A karakter megtanul a madarak nyelvén...persze csak képletesen. Képes madarak hangját utánozni, melyet akár titkos nyelvként is használhat. Képes lesz a madarakkal barátkozni, azok megtűrik maguk között, s idomítani őket. Képes elrejtőzni a különféle madarak elől, elriasztani őket, vagy éppen megbarátkozni velük.

Név: Lovaglás
Ár: 1000 váltó
Tanulás: -
Leírás: A karakter megtanul kiválóan lovagolni, a lovakról gondoskodni és csatában használni őket. Más patás állatokkal, szamarakkal, ökrökkel, vagy akár veszedelmes bestiákkal is megtanul bánni, megbarátkozni velük, s ha ügyes akár megülni is őket. Noha képzettség, nem számít bele a képzettségek szinthez kötött limitjébe.


Név: Mesterképzettség: Bot
Ár: 2000 váltó
Leírás: A karakter mesteri szinten képes lesz bármilyen, legalább másfél méteres bottal bánni. Az így képzett karakter ügyesebb lesz mind a támadásban, mind a védekezésben, sebességük az egekig szökik és képesek lesznek ösztönösen gyenge pontokat támadni. Az ilyen karakterek használhatják a Kibillentés képességet.

Név: Kibillentés
Típus: Bűbáj
Erősség: III.
Felhasználás: Mágiamentes
Szükséges: Szálfegyver
Leírás: A képesség használója egy trükkös mozdulattal megtaszítja ellenfelét, aki ettől egyensúlyát veszíti, és elesik. Kikötés, hogy az ellenfél nem lehet 4 méternél magasabb.


Név: Éjszakai látás
Ár: 1500 váltó (Vámpírok és Sötételfek kezdéskor megkaphatják)
Tanulás: -
Leírás: Az éjszaka sok veszélyt és csapdát cipel magával, nem egy kalandor lelte már halálát a nem látott ragadozó által, mely a sötét lombok közül vetette magát reá. Emellett persze Veronia csodás hely, s a megfelelő főzetek és növények hosszútávon való fogyasztásának hála aki a képesség birtokában van, képessé válhat tisztán látni az éjszakában is, ha nem is nappali pontossággal, de pont annyira, hogy ne érje utol a veszte a kelleténél gyorsabban.

Név: Térképészet, tájékozódás és tájismeret
Ár: 1000 váltó
Tanulás: -
Leírás: Lehetővé teszi a karakter számára, hogy szinte bárhol képes legyen tartózkodásának pontos helyét meghatározni. Ehhez továbbá tartozik egy átfogó ismeret is a különböző tájakról, településekről. A képesség magában foglalja továbbá a navigációhoz szükséges csillagászati és térképészeti ismeretet is, akár szextáns alkalmazást is, lehetővé téve a tengeri tájékozódást.

Név: Méregtolerancia
Ár: 500 váltó
Tanulás: -
Leírás: A mérgek mindig is az egyik legveszélyesebb fegyverek voltak egy képzett kézben... Egy rossz mozdulat, s a gyorsan ható bénítófolyadékok és viszketőporok teljesen ellehetetlenítik az ember harcát, nem beszélve a gyilkos, ételbe csempészett ármányról. Szerencsére hosszas kínok útján kifejleszthető némi tolerancia ezek ellen, s elegendő milliliterről milliliterre emelt mennyiség után a Méreg toleranciával rendelkező karakter a legtöbb méregtől csupán csak fejfájást, vagy talán még azt se fog kapni.

Név: Krónikaismeret
Ár: 2500 váltó
Tanulás: 1500 szó
Leírás: A karakter képes megállapítani egy adott tárgyról, hogy mennyire ritkának minősül, milyen tulajdonságai vannak. Képes felismerni, ha egy tárgy mágikus tulajdonságú, és azt is, milyen jellegű mágiát hordoz. Bizonyos esetekben az ereklyéket név szerint is fel tudja ismerni, és képességeit, adottságait meghatározni. A karakter tőle szint*1 előre megérzi, ha valaki használ egy mágikus tárgyat, vagy mágikus tárgy hatása alatt áll, s könnyebben tud rá reagálni (az információkat küldetéseken a mesélőtől kell kérni).

Név: Mágiaérzékelés (még hiányzik a pályázat hozzá)
Ár: 1500 váltó
Tanulás: 1500 szó
Leírás: A karakter elsajátít egy hatodik érzéket, mellyel a mágia áramlását lesz képes nyomon követni. Képes megérezni, ha a vele szemben álló legalább 5-ös szintű. Ha valaki tőle szin*1 méterre varázslatot használ, azt megérzi. Képes a használt varázslatok erősségét és felhasználási módját is nyomon követni. Pontosan meg tudja határozni, hogy melyik varázslat kitől származik, vagy honnan származik akkor is, ha annak forrása rejtőzködni próbál előle. Mágikus tárgyakon nem használható.

Név: Rejtőzködés (pályázat még hiányzik)
Ár: 1500 váltó
Tanulás: 1500 szó
Leírás: Csöndben mozogni nem egy könnyű dolog! Mindegy, hogy tömegbe bújva, vagy esetleg egy csöndes sarokba, egy hordóba, vagy akárhova is, de a Rejtőzködéssel rendelkező karakter képes lesz pillanatok alatt eltűnni az emberek szeme elől, s felszívódni, pont mint a kámfor, s mozgása is könnyedebb lesz, szinte hangtalan, ami megkönnyíti a dolgát, ha észrevétlenül akar mozogni.

Név: Zöld Ujjak
Ár: 1000 váltó
Tanulás: 1000 szó
Leírás: Néha szerencsére akad lehetőség arra, hogy az ember az erdőt járva szembe találkozzon egy jó bokor kamillával, s ügyesen le tudja szüretelni azt, hazaérve finom teát készítve belőle. Aki nem csak vakon tépkedi, hanem ügyesen gyűjti be az összetevőket, minden kapott növényekből egy helyett kettőt kap. Gyakorlatban ez annyit jelent, hogy ha a jutalom sorsolás során a játékos kapna például egy Kamillát, helyette kettőt fog kapni.


Alicia Zharis adatlap Faji_s10

Név: Moonguide / Holdkísérő
Típus: Passzív
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Mágiamentes
Leírás: A sötét tündék éjszaka érzik igazán elemükben magukat. Alkonyattól pirkadatig képesek úgy harcolni, mintha egy fokozattal könnyebb páncélt viselnének.

Név: Marsh Treading / Mocsárjárás
Típus: Passzív
Erősség: II.
Ár: 2000 váltó
Felhasználás: Mágiamentes
Leírás:  A sötét tündék őshazája mocsaras terület, így megszokták, fürgén kell mozogjanak. 3. szinttől a sötét tündék képesek reflexszerűen elugrani lábuk alatt elrejtett csapdák, megbúvó ellenségek elől, valamint instabil talajon (természetes vagy mágikus eredetű) is tökéletesen képesek mozogni.

Név: Moonbreeze / Holdszellő
Típus: Bűbáj
Erősség: II.
Ár: 3000 váltó
Felhasználás: Mágiamentes
Leírás: 5. szinttől minden sötét tünde el tudja sajátítani népe különleges, jellegzetes búgó hangú éjjeli dallamát, ezt használva suttogással üzenni a dallamot ismerő fajtársainak, melyet csak ők képesek meghallani. A sötét tündék hallása különösen éles.

Név: Eyes of the Moon/A Hold Szemei
Típus: Mágia
Erősség: III.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: 7. szinttől minden világos bőrszínnel született sötét tünde képes lesz a hold fényét a szemébe koncentrálni, így kétszeresére növelve az éjszakai látás hatásfokát, valamint minden csepp, egy óránál nem régebbi kiontott vért foszforeszkáló fehér színben lát egy egyeztetés erejéig.

Név: Reignited curse/Újragyújtott átok
Típus: Mágia
Erősség: IV.
Ár: 5000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A sötét tündék átka gyengébb, mint más árnyékba kényszerített fajoké. A tanult sötét tündék 10. szinttől képesek ezt az átkot felszínre hozni, s segítségével 10 körre immunisak lesznek minden szövetség alapú mágiára.


Alicia Zharis adatlap Kiadas11

- Rúnaírás - - 1000 váltó

- Lovaglás - - 1000 váltó
- Állatismeret: Madarak - - 1000 váltó
- Bagoly - - 4000 váltó
- Vaskarmok - - 1000 váltó

- Térképészet, tájékozódás és tájismeret - - 1000 váltó
- Méregtolerancia - - 500 váltó
- Krónikaismeret - - 2500 váltó
- Mágiaérzékelés - - 1500 váltó
- Mesterképzettség: Bot - - 2000 váltó
- Zöld ujjak - - 1000 váltó
- Rejtőzködés - - 1500 váltó

- Éjcsepp, Rontópor - - 1950 váltó

- Moonguide - - 1000 váltó
- Marsh treading - - 2000 váltó
- Moonbreeze - - 3000 váltó
- Eyes of the Moon - - 4000 váltó
- Reignited curse - - 5000 váltó

- Zombiidézés - - 2500 váltó  
- Újraidézés - - 2500 váltó
- Holttest robbantás - - 4000 váltó
- Ghoulidézés - - 5500 váltó

- Szellemidézés - - 1000 váltó
- A holtak szeme képesség - - 2500 váltó
- Léleknyúzás - - 2500 váltó
- Léleknyelés - - 4000 váltó

- Isaz - - 1000 váltó



Összesen: - 56.450 váltó



A hozzászólást Alicia Zharis összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Ápr. 22, 2024 2:00 pm-kor.

https://questforazrael.hungarianforum.net/t700-alicia-zharis

2Alicia Zharis adatlap Empty Re: Alicia Zharis adatlap Hétf. Ápr. 22, 2024 1:43 pm

Alicia Zharis

Alicia Zharis
Nekromanta
Nekromanta

Alicia Zharis adatlap Kuldet10

Egyéb:
- Előtörténet - + Holdszülött
- Szüreti mulatság FÜGG
- Év végi bónusz élményekért - + 300 váltó
- Városleírás: Zephyrantes - + 3000 váltó
- Yrsil helyzet - közreműködésért + 500 váltó
- Pünkösdi aktivitás - + 1000 váltó
- Eredmények - + 1000 váltó
- Nagyküldetés: Szabadság első feléért - + 1000 váltó
- Veronia Beach: Apa-lánya nyaralóban + 100 tp
- Veronia Beach: Csajozás mesterfokon FUT
- Veronia Beach: Kekszbetyárok éjszakai parti partyja BEKÜLDVE



Összesen: 6800 váltó + 100 tp



Azonnali Játékok:
- Váratlan helyzetek - + 100 tp
- Bajnok - + 2500 váltó
- Mellékes problémák - + 100 tp
- Jövevények - + 100 tp
- Kellemetlen status quo - + 100 tp
- Áradás - + 1500 váltó
- Hazafelé - + 100 tp
- Mindent a tudományért - + 1500 váltó; + Palackba zárt szellem
- Miscommunicatio - + 150 tp
- Kapás - + 1500 váltó
- Legáció - + 150 tp
- Húsvéti - Hagyománytörők - + 100 tp; + 1000 váltó; + Death Dominance
- Miért engedtük meg Cielnek, hogy azonnalit indítson? - + 1500 váltó
- Esztétikus Rezgések - + 150 tp
- Különös társaság - + 1500 váltó
- Walpurgis - + 150 tp; + Gyenge gyógyital (Rin jóvoltából)
- A medvés ember - + 1500 váltó
- Azrael High School - + 150 tp
- Az a bizonyos szívesség - + 1500 váltó
- Jó bornak is kellhet a cégér - + 150 tp
- Married... with Azrael - + 1500 váltó
- The purple wedding - + 150 tp
- Horny went missing - + 1500 váltó
- Fagyos világ - + 150 tp
- Ősi tekercsek - + 1500 váltó
- Steam and moonlight - + 150 tp
- Sivatagi kalandok - + 1500 váltó
- Der Tanz der Adligen - + 150 tp, + 500 váltó, + Egy kis szívesség...
- Mítoszok, legendák és más jól fizető fejfájások - + 2000 váltó
- Once upon a time in Veronia - + 150 tp
- Konyhai Katasztrófa - + 1500 váltó
- Miből lesz az alkimista? - + 150 tp
- Drachenrücken - + 1500 váltó
- Wedding night, wedding moon - + 150 tp
- Nyakig a sárban - + 1500 váltó



- Azonnali 2: Electric Boogaloo - + 200 tp; + 2000 váltó
Der Tanz der Adligen II
- Hexenjagd - + 150 tp
- "...und Leibesfrucht ist ein Geschenk" (Psalm 127,3) - + 150 tp
- Trainierst du Überhaupt Bruder? - + 150 tp
- Secret Santa 2022  - + 150 tp
Secret Santa 2023
Vakrandi
- Mechanische Kasten


Összesen: 29000 váltó; 3350 tp



Ismerkedős/Magánjátékok:
- Hullajó találkozás - LEZÁRVA + 50 tp
- Holtfehér és a vadász - LEZÁRVA + 100 tp
- Zsákbamacska - LEZÁRVA
- Szórakozás tolvaj módra LEZÁRVA + 100 tp
- Kocsmabeszélgetések I. -LEZÁRVA + 100 tp
- Álomcsapda - LEZÁRVA + 100 tp
- Gyógymód-hajsza - LEZÁRVA + 100 tp
- Gyógymód-hajsza - Második felvonás - LEZÁRVA + 100 tp
- Ahol a legkevésbé számítanál rá - LEZÁRVA + 100 tp
- Mert egyedül unalmas - LEZÁRVA + 100 tp
- Forró helyzetből a forróságba FÜGG
- Kocsmabeszélgetések II. - LEZÁRVA + 100 tp, +arany
- Eltévedt lelkek - LEZÁRVA
- Hívatlan vendég - LEZÁRVA + 100 tp
- Bizonytalan talajon FÜGG  


- Sorsok kifürkészhetetlen útjai FUT
- Érték az élet
- Kneipenkampf FUT
- Az életről, s halálról a mágia tükrében

Összesen: 1050 tp



Magánküldetés:
- Necropotentia - LEZÁRVA + 50 tp; + 500 váltó //Lenyúlt paci//
- Szellemfények - LEZÁRVA
- Intrikák - LEZÁRVA + 500 váltó


- Queen of the Lost
- Asche zu Asche, Staub zu staub

Összesen: 1000 váltó; 50 tp  



Küldetés:

- Amikor az erdő összecsap FUT
- /Fejvadászat/ Véreskezű Adolf FUT
- A hegyi remete FUT
- A Kaszás király legendája - LEZÁRVA + 150 tp, + 2000 váltó
- Egy rutinmunka veszélyei - LEZÁRVA + 150 tp, + 1500 váltó


- A híd veszélyben FÜGG
- Édes Álom - LEZÁRVA + 300 tp; + 3000 váltó  
- Egy másik világ FÜGG


- Nebel der Stadt II. - New Fog - + 200 tp; + 2000 váltó
- Rothadó Kalász
- Malomkövek közt - + 200 tp; + 2000 váltó
- Útvesztő: A magoi hét próbája



Nagyküldetés:
- Szabadság - + 200 tp; + 4000 váltó




Krónika:
- Si vis pacem... - LEZÁRVA + 500 tp; + 2000 váltó; + Breathstealer




Aréna:
- Rivaille és Eren vs ein Kyojin - avagy Lia és Mináék harca egy óriással - LEZÁRVA + 100 tp
- A hulla, a tüzes, na meg az impek FÜGG
- Aréna: Ingrid, Neil és Alicia FUT



Összesen: 100 tp



Küzdőtér:
- Egy bugyi ára FUT


 

Élmények:
- Emlékszilánkok #1: "Dúdolj nekem" - + 100 tp; + 1000 váltó
- Emlékszilánkok #2: Töredező Hold - + 100 tp; + 1000 váltó; + Sötét lepel
- Emlékszilánkok #3: Bukott Pap - + 100 tp; + 2000 váltó
- Sötét árnyak: Döntés - + 100 tp; + 1000 váltó
- Árvaházi ármányok #1: Sejtelmes hullám - + 100 tp; + 2000 váltó
- Árvaházi ármányok #2: Váratlan segítség - + 100 tp; + 1000 váltó
- Árvaházi ármányok #3: Titkos tervek terítéken - + 100 tp; + 1000 váltó
- Árvaházi ármányok #4: A könyvlopás nehézségei - + 100 tp; + 1000 váltó
- Árvaházi ármányok #5: A vérszomj útja - + 100 tp; + 2000 váltó
- Árvaházi ármányok #6: Haláloltár - + 100 tp; + 1000 váltó
- Árvaházi ármányok #7: A rémálmok vége - + 100 tp; + 1000 váltó
- Krónika: bónusz rész #1: Csendes éj - + 100 tp; + 1000 váltó
- Krónika: bónusz rész #2: Keserű sors - + 100 tp; + 1000 váltó
- Krónika: bónusz rész #3: Megtiltott mosoly - + 100 tp; + 1000 váltó
- Bagolysztori #1: Nebel - + 100 tp; + 1000 váltó
- Bagolysztori #2: Fleckige Eule - + 100 tp; + 1000 váltó
- Bagolysztori #3: Voile - + 100 tp; + 2000 váltó
- Álomcsapda - + 100 tp; + 2000 váltó
- Suttogás a sötétben #1 - + 100 tp; + 1000 váltó
- Suttogás a sötétben #2 - + 100 tp; + 2000 váltó
- Ketten kétszemközt #1: Álszent - + 100 tp; + 1000 váltó



- A lélek mélyéből - + 100 tp; + 1000 váltó
- Por és hamu (819 közepe)
- A krónikaismeret alapjai - + 100 tp; + 1000 váltó; Krónikaismeret
- Finsterwald (820)
- Vak harag
- Csillagtalan éj (821 eleje)
- Az éjszaka vadászai
- Szabad...? - + 100 tp; + 1000 váltó
- Der Tanz der Adligen II. - Előzmény első rész - + 100 tp; + 1000 váltó
- Der Tanz der Adligen II. - Előzmény második rész - + 100 tp; + 1000 váltó
- Honvágyra gyógyír kerestetik

Összesen: 32000 váltó; 2600 tp

 

Ördög/Angyal:
- 2015. dec. Ördög 1/4 - + 250 váltó
- 2016. jan. Ördög 2/4 - + 500 váltó

Teljesítmények, egyéb:
- F*ck the Staff - + 100 váltó
- Lylinovista - + 100 váltó
- Hell's bent - + 100 váltó
- No king rules forever - + 100 váltó
- Teremtő - + 500 váltó
- You've got balls, son


- 2021. karácsonyi jutalom - + 100 tp; + 1000 váltó; Forralt bor
- 2022. karácsonyi jutalom - + 100 tp; + 1000 váltó
- 2023. karácsonyi jutalom - + 100 tp; + 1000 váltó

Összesen: 4650 váltó; + 300 tp

 

Helyzetjátékokért:
- Moonshift
- Szentségtelen függő
- Rubint gyűrű
- Hamvasztó
- Ork'gorok fogazat
- Ametiszt gyűrű
- Naudiz vésetes gyűrű

 

Nomád útja:
- 2016. január - + 100 tp
- 2016. február - + 100 tp
- 2016. március - + 100 tp
- 2016. április - + 100 tp
- 2016. május - + 100 tp
- 2016. június - + 100 tp
- 2016. július - + 100 tp
- 2016. augusztus - + 100 tp
- 2016. szeptember - + 100 tp
- 2016. október - + 100 tp


- 2021. november - + 100 tp
- 2021. december - + 100 tp
- 2022. január - + 100 tp
- 2022. február - + 100 tp
- 2022. március - + 100 tp
- 2022. április - + 100 tp
- 2022. május - + 100 tp  
- 2022. június - + 100 tp  
- 2022. július - + 100 tp  
- 2022. augusztus - + 100 tp
- 2022. szeptember - + 100 tp
- 2022. október - + 100 tp
- 2022. november - + 100 tp
- 2022. december - + 100 tp
- 2023. január - + 100 tp
- 2023. február - + 100 tp
- 2023. március - + 100 tp
- 2023. április - + 100 tp
- 2023. május - + 100 tp  
- 2023. június - + 100 tp  
- 2023. július - + 100 tp  
- 2023. augusztus - + 100 tp
- 2023. szeptember - + 100 tp
- 2023. október - + 100 tp
- 2023. november - + 100 tp
- 2023. december - + 100 tp
- 2024. január - + 100 tp
- 2024. február - + 100 tp
- 2024. március - + 100 tp

Összesen: 3900 tp


Összpénz: 88.950

https://questforazrael.hungarianforum.net/t700-alicia-zharis

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.