Quest for Azrael
2.0 frissítés
Veronia hamvai
"A világból csak hamvak maradtak a lángok után. Valakinek a megbánás hamvai. Valakinek a lehetőségé. Ez a világ, amely tűzben sem volt hajlandó elveszni megérett arra, hogy újraformálják és kinek lenne inkább feladata ez, mint a királynak?"Tertius Gustavus Rex
Veronia megbűnhődött a tetteiért. A vámpírok Fakó Napkelete, az emberi seregek haragtól és sértettségtől fűtött támadása a földre idézte Abaddónt, a pusztítás arkangyalát és az Úr haragjának hírnöke lángba borította a világot. Egyedül az vetett véget a szent küldetéstudattól fűtött tombolásnak, amely majdnem feledésbe merült az évek során: Azrael, az Angyal Kardja. A lángoló kard, amely fényességében és dicsőségében olyan hatalmas volt, hogy Veronia minden szegletét bejárta a fénye megmutatta magát a legendák körének homályában akkor, amikor a legnagyobb szükség volt rá - aztán nyomtalanul eltűnt újra. Ám egy valami ezentúl biztos: a kard létezik és hatalma felülmúlt minden elképzelést.
Már sosem lesz semmi olyan, mint azelőtt volt, mindenen ott maradt a pusztítás nyoma. Habár Abaddónt megállították, Veronia egyharmada a lángokba veszett, egy újabb harmada megnyomorodott vagy megsérült, a föld maga pedig zord emlékeztetőként őrzi a hamut, amelyet a valaha dús legelők és sűrű erdők maradványából hordott szét a szél.
Azonban a hamvak közül nem csak bűnbánat kapott szárba. Vannak, akik lehetőséget láttak a pusztításban, a bömbölő lángok után maradt üres csendben: Veronia megszeppent, kiüresedett és várt. Valakire, aki kezébe veszi az irányítást és kirántja a földet a nyomorúságból.
Új fejezet:
A Nagy Veroniai Háború
| Észak ellenszenves királya, III. Gustav bizonyult a legleleményesebbnek. Már a Harag Napja előtt mozgásba lendítette a saját játékait, szövetségeseket nyert meg, felélesztette a hazafias lángot népe szívében és egy ütőképes, technikailag fejlett és megállíthatatlan hadsereggé kovácsolta saját katonáit és az Egyház kereszteseit. Észak a tűz, puskapor és acél hátán emelkedett ki a hamvakból és magához ragadta a kezdeményezést, ultimátumot hirdetve az egész világnak. Aki nincs velük, az ellenük van, és azt a hódítani induló északi hadi gépezet maga alá teperi és a sárba tiporja. "Veronia az erőseké! Az igazaké, akik képesek kitartani és állhatatosak maradni akkor is, ha a pokol lángjai kelnek fel ellenünk! Veronia a hősöké, akik nyolc évszázadon át folyatték érte a vérüket! Veronia a miénk, mert az Isten is ezt akarja!"
Cornelia rendfőnöknő, Ordo Militia Coelorum
|
Dél ékköve, Hellenburg, a legendás Fényesvár is ugyanúgy égett, mintha csak máglyarakás lett volna, de a nyakas déli népek nem törtek meg. Váratlan szövetségesekre leltek a közvélemény haragjától félő vámpírokban, és nem várt kincsre bukkantak a Schattenschild mélyébe temetve. A ritka, angyali eredetű ereklyék erejével Dél nagy múltú, sokoldalú hadserege megőrizte hagyományos értékeit és előnyeit, azonban azokat olyannyira hangsúlyossá tette, hogy méltóan felelhessen észak ultimátumára: ameddig Hellenburg áll és az Isten velük van, Dél nem fog meghajolni semmilyen fenyegetés ellenére. "Ameddig a Fényesvárnak egyetlen köve is áll, Dél is állni fog. Az igazságot nem rejtik többé vérbe. A régmúlt bűne nem nyomaszt minket tovább, mert a mennyek seregei álltak mellénk. Jöjjenek hát a barbár hordák! Jöjjenek hát a kegyetlenek, a gonoszak! Az Isten velünk - ki lehet ellenünk?"
Esroniel von Himmelreich |
Új északi technológia:
Láng és acél
"Amikor úgy érzed, hegyeket morzsolni képes robbanást zársz az ujjaid közé. Amikor úgy érzed, seregeket hamvasztó villámlást szorítasz acélba, és szabadítasz el. Amikor úgy érzed, puszta kezeddel képes vagy porig rombolni egy erődítményt - akkor érzel csak igazán."Fenris Bjronsdottir
Az északi frakcióküldetés eredményeképp a nyugati szigetekről jövő félóriás jotün törzsek mérnökei szolgálatába állították tudásukat minden északhoz húzó játékos számára. Ennek a technikája a következőképpen alakul:
Amint elkötelezte magát észak ügye mellett, minden játékos választhat magának kettőt az alább felsorolt tárgyak közül.
| - Gungnir: Egy tulajdonságaiban közepes, sokoldalú hátultöltős puska. Lőtávja 170 méter, pontossága közepes és közepes sebek okozására képes. Újratöltési ideje 3 másodperc. Két kézzel használható.
- Fenrir: Egy tulajdonságaiban közepes, hátultöltős pisztoly, lőtávja 80 méter, pontossága közepes és közepes sebek okozására képes. Újratöltési ideje 3 másodperc. Egy kézzel használható.
- Jormungandr: Egy mechanikai eszközökkel elért páncélfejlesztés. Főképp a hajlatoknál és lemezillesztéseknél alkalmazott csigák, tengelyek és egyéb mérnöki megoldások miatt a páncél nagyobb mozgásszabadságot enged meg a szakítószilárdság elvesztése nélkül. Két változata létezik, a nehéz Jormungandr, ami védelmében egy nehézpáncéllal, mozgékonyságában egy közepes vérttel egyezik, illetve a közepes Jormungandr (vagy Niddhogr), amely védelmében egy közepes páncéllal, mozgékonyságában egy könnyű páncéllal egyezik.
|
Felszerelésmódosítás:Észak felszerelésének nagy előnye az, hogy némi mérnöki tudással jelentős mértékben módosítható és személyre szabható. Tegyük fel, hogy Mardór, az oldal legnagyobb képességtolvaja úgy dönt, egy alap Fenrirrel és közepes Jormungandr fegyverrel vértezi fel magát, ám hamar rájön, hogy a játékstílusa nagyban közelharci. Elmegy tehát egy mérnökhöz, és kéri, hogy javítsa fel a pisztolya újratöltési idejét és a sebzését a hatótáv és a pontosság hátrányára. Így Mardór Fenrirje már csak 50 méterig hordja el az ólomgolyót, ráadásul csak bajosan talál el valamit 20 méternél messzebb, ám szinte egykezes blunderbuss, ugyanis súlyos sebeket okoz, és egy másodperc alatt újratölthető. Emellett úgy dönt, hogy neki nincs szüksége a Jormungandr adta mozgékonyságra, viszont szeretne sokkal erősebbet ütni, ha valaki túlélte a kézi miniágyúját, így a mozgékonyság csökkentésével minimális mágia és mechanika keverékével T. Wagner, az ügyeskezű mérnök eléri, hogy Mardór páncélja 20%-al felerősítse az ütéseit. A különböző fejlesztéseknek csak a játékosok képzelete szab határt, ám néhány alapelvet figyelembe kell venni.
- 1. Minden tulajdonság javulásával egy másik romlani fog. Egy nagyobbat sebző fegyver rövidebb hatótávval és kisebb pontossággal rendelkezik, egy mozgást gyorsító páncél védelme kevesebb és a mozdulatok erejét is csökkenti, legalább is kezdetben.
- 2. Ezeket a módosításokat a játékosok maguk találják ki és egy pályázat formájában nyújtják be elbírálásra, azonban CSAK megfelelő tervrajzokkal rendelkező mérnök végezheti el. Amíg nincs északi hovatartozású játékos, aki mérnök szakmában jártas ezt a feladatot NJK jotün mérnökök látják el, azonban ezek funkciója megszűnik amint egy JK mérnök csatlakozik a frakcióhoz. Ezek a módosítások nyersanyagot nem igényelnek, ám ezért cserébe kevesebb mesterség tapasztalatot adnak. Az NJK mérnökök díjszabása konstans, a JK mérnökök maguk adhatják meg mennyit kérnek egy adott fejlesztésért.
Új déli technológia:
Angyalok visszhangjai
"Én vagyok Ariel, az Isten Oroszlánja, az angyal árnyéka. Az erőm csekély - és mégis hatalmas. Vedd és használd az Úr dicsőségére, rázd le emberi korlátaidat és tipord el a gonosz ellenséget."A Seraph Ariel első mondatai
Úgy mondják, először Dél remete zsinatelnöke talált rá arra a föld alatti angyali templomra, amely őrizte ezeket a különleges ékszereket. A déli emberekkel alkotott szövetségük megpecsételéseként a Nachtraben család feje egyéb vámpírklánokkal karöltve sokszorosítani kezdte a rejtélyes tárolókat, rendelkezésére bocsátva minden, magát Dél érdeke mellett elkötelező játékos számára.
Minden ilyen ékszer tartalmaz egy úgynevezett Seraph lelket, amely a játékos hívására felébred és kölcsönadja az erejét. A Seraph alapvetően a ragyogó effekttől a személyiséggel bíró NJK-ig terjed attól függően a játékos mennyire akar vele foglalkozni. Róluk és tárolóikról részletesebb leírás található a frissített Déli frakcióleírásban.
- Amikor a Seraph ébren van, hozzáférést biztosít a játékos egyes képességeinek továbbfejlesztett verziójához. Például Mardór, oldalunk legnagyszerűbb féldémona rendelkezik a Sötét Dárda képességgel. Úgy dönt, feléleszti a gyűrűjében lakó Seraph, Nasargiel erejét, és a képesség fejlesztett változatát használja, amelyet kreatív és menő módon Örök Éjszaka Dárdának nevezett el. Ez annyiban különbözik a hagyományos Sötét Dárdától, hogy nem tűnik el, és Mardór képes az akaratával egy bizonyos körön belül mozgatni, így egyetlen dárdával folyamatos támadást indítani ellenfele ellen, míg a koncentrációja meg nem szakad.
- Ezeket a képességeket a játékosok is bepályázhatják, alap esetben azonban a staff is adhat megajánlott módosításokat. A fejlesztett képességeket nem lehet megvenni és nincs szintkötelezettségük, csakis az alapskill megvétele a kikötés.
- Kezdetben a játékos egy fejlesztett képességgel indul, amelyet maga választhat ki. Újabb fejlesztett képességet mesélő által vezetett kalandok befejezésével szerezhet, ekkor szintén kiválaszthatja melyik képességét szeretné módosítani.
- A felébredt Seraph nem tűri meg a varázstárgyak hatását, így amíg a játékos a fejlesztett képességeit használja a varázstárgyai hatástalanok. Amint a Seraph alvó állapotba lép, újra használhatóak lesznek.
| |
Az Seraph nevéhez
itt találnak a kedves játékosok segítséget. A listából a "christianity" angyalok közül lehet válogatni.
A sakktábla felállt, a kártyavárak összedőlnek, Veronia hamvait felkavarja a hódítók marsának lépései. Melyik oldalra állsz a vihar közepette?
Játéktéri változások:
"Itt hagyjuk ezt a földet nektek, Isten emberei. Hiba volt idejönnünk veletek, nagy hiba. Veronia a tietek és azoké, akik maradni akarnak veletek a háborúitokat vívni. Danu vigyázzon rátok."Amelie Fairbranch
Ahogyan arról a tünde frakcióküldetésben olvashatnak a tisztelt játékosok, a Tünde Királyság és a hozzájuk tartozó Sötét Tünde Hercegség nyomtalanul tűnt el a térképről. Zephyrantes, Lightleaf, Elatha nincs többé, a tünde népek erdejüket az Ygdrassil egy ágával egy hatalmas méreteket öltő portállá alakították, városaikat, szinte egész fajukat áthelyezve őshazájukba, Alfheimbe.
Mit jelent ez a játékosokra nézve?A tünde és sötét tünde frakció, mint önálló, szuverén hatalom nem létezik többé. Ez korántsem jelenti azt, hogy a tündék két faja nyomtalanul tűnt volna el Veroniáról - azok a tündék, akik a Tünde erdőn és Nebelwaldon kívül laktak, vagy ennek ellenére nem értettek egyet az utazással Veronián maradtak, noha saját hazájuk nélkül. Kisebb, elszórt közösségekbe csapódtak, egy-egy rangosabb itt maradt lovag, nemes vagy nagy rangú katona köré gyűlve.
Így a tünde és sötét tünde ezentúl is választható és játszható faj, csupán identitásuk változott a nyakas, távolságtartó birodalomtól az itt maradt, emberek közé beilleszkedni kényszerülő menekültek felé.
Új területek:
| Cinderweald Abaddón pusztítása nem hagyta érintetlenül a tündék és tündérek erdejét sem. Hatalmas terület égett hamuvá, noha lakói, az ottani druidák, még maga Titánia, a tündérek királynője is minden erejét bevetve próbálta megmenteni - hiába. A két erő, a fae természetmágia és az angyal szent lángjai egymásnak feszültek, ám a tündérvarázs csupán annyira volt elég, hogy az élet szikráját megőrizze a lángvihar közepében. Így született meg Cinderweald, ez a groteszk, koromtól és parázstól kétszínű, lepusztult és mégis élő erdő, ahol a tűz érintésétől torz élet utolsó erejével kapaszkodik a létezésbe, nem kímélve a bátor vagy botor utazókat. "Éjszaka, amikor nincs holdfény, és fekete minden, ellátni egész odáig. Parázslik és pattog - és mintha valami mozogna benne. Mintha a tűz életre kelt volna a fák között, és azóta haragosan járná a vidéket."
Tristan Thawn, féltünde zsoldos |
Finsterwald Ahogyan az Ygdrassil kapuja becsukódott, Zephyrantes büszke épületei, Elatha karcsú tornyai nem voltak többé - de az erdő nem tűnt el. Megváltozott, nyomasztó lett és furcsa, tele olyan lényekkel, amelyeket sosem láttak Veronián, még a Köderdőben sem. Akik bemerészkedtek úgy mondják sötét, idegen árnyak, emberi szemnek groteszk lények lakják, és a halál leselkedik minden sarokban arra, aki belép az ősöreg fák közé. Finsterwald, a Sötéterdő, így nevezték el a környező falusiak. Veronia egy újabb szeglete, ahová ép eszű kalandozó csak nagy elkeseredésében lép be. "Uram! A negyedik csapatnak két napja kellett volna visszatérnie. Azt hiszem ideje eltűntnek jelenteni őket - és ha megfogad egy tanácsot uram, ne etesse több emberünkkel azt az erdőt. Az emberek java része dezertálással fenyegetőzik, ha még egy lépést tenniük kell a Finsterwaldban."
Halhatatlan Erwin, felderítő tizedes |
|
A Konzorcium
Legyen északi vagy déli hovatartozású, nemes vagy nemtelen, Veronia legnagyobb kereskedőszövetségének csak egy dolog számít: a pénz. Minden játékos, aki fel tud mutatni 10000 váltót a saját vagyonából, belépést nyerhet a Konzorcium köreibe. Ez amellett, hogy remek presztízsalap, számos lehetőség nyílik meg számára.
|
- A tagoknak lehetősége van vagyonuk egy részét felajánlani a rászoruló játékosok számára hitelként, amelyet megegyezéstől függően később egy összegben, vagy részletenként kell visszafizetniük.
- Az egy összegben fizetés során a felek megállapodnak egy türelmi határidőben, amelyen belül szintén a pénzt felvevő játékos megegyezésen alapuló kamattal köteles visszatéríteni az kölcsönt.
- Részletfizetésnél a játékos minden, játékokért kapott jutalmának 15 százalékát a staff automatikusan jóváírja a hitelező felé, ameddig a részletek együtt ki nem adják a kölcsönzött összeget a megegyezett kamattal együtt.
- Amennyiben a kölcsönt felvevő játékos váratlanul eltűnik így nem fizeti ki a hitelezőt, a Konzorcium (ergo a staff) saját vagyonából jótáll érte és kifizeti az adósság maradék részét.
- A kamat minimum összege 25%, ennél kevesebb kamattal rendelkező hitelt a Konzorcium nem támogat így jogvesztéssel büntet.
- Azok a játékosok, akik két karakterrel is rendelkeznek dönthetnek róla, hogy az adósságot milyen arányban kívánják a két karakterrel törleszteni. FIGYELEM: Saját karakternek nem lehet pénzt kölcsönözni, ez súlyos kihágásnak minősül.
|
"Mi volt a szikra, amely lángra gyújtotta a lőporos hordót? Igen érdekes kérdés, fräulein Shaltyera. Volt egy város, amely nagyon rég óta dacolt a valósággal. Mintha egy tengerből kiemelkedő sziklán billegő kalyiba lett volna, amely minden oldalról hullámok ostromoltak és mégis, lakói csak befelé fordított tekintettel eldöntötték volna, hogy semelyik oldalra nem billennek. De a tenger keveset ad a kalyiba szavára."~ Darrakard
Nyitó event hamarosan