Adatlap:
Név: Asael Mae-Edom
Faj: Démon
Frakció: Hellenburg
Kaszt: Tudásdémon
Nem: Nő
Kor: 56
Kinézet: Közepes termet, hosszú, vörös haj, vörös szemek. Ruhái változatosak, amit épp guberálni tudott. A hátából kiemelkedő két fekete szárny és ezek mintájára két hosszú, fekete fül választja el az átlagos emberektől kinézetileg. Arca kerekebb, kinézetre a kívánatos kategóriába tartozik. Szemüveg nélkül nehezen lát.
Jellem: A démonokkal teljesen ellentétes. Nevelkedése miatt vágyik a társaságra. Mint minden tudásdémon, rengeteget, de erejét inkább segítésre használja, mint ármánykodásra. Természetesen ha az érdekeivel ellenkezik valaki, azt igen határozott fellépéssel intézi el, de alapjában véve örömét leli abban, ha inkább másoknak segíthet. Valójában elég ügyefogyott szegény, és gyakran eltör tárgyakat véletlen mozdulataival, de ez az utóbbi időben javuló tendenciát mutat. Hálás a portestáns egyháznak, és felesküdött Dél szolgálatára. Aszexuális, gyakorlatilag nem érdekli semmi szexualitással kapcsolatos dolog, és csak a tudománytól elrabolt időnek véli azokat. Mindene az oktatás, bárkit, és bárhol szívesen tanít. Ösztönösen fél a papoktól.
Név: Asael Mae-Edom
Faj: Démon
Frakció: Hellenburg
Kaszt: Tudásdémon
Nem: Nő
Kor: 56
Kinézet: Közepes termet, hosszú, vörös haj, vörös szemek. Ruhái változatosak, amit épp guberálni tudott. A hátából kiemelkedő két fekete szárny és ezek mintájára két hosszú, fekete fül választja el az átlagos emberektől kinézetileg. Arca kerekebb, kinézetre a kívánatos kategóriába tartozik. Szemüveg nélkül nehezen lát.
Jellem: A démonokkal teljesen ellentétes. Nevelkedése miatt vágyik a társaságra. Mint minden tudásdémon, rengeteget, de erejét inkább segítésre használja, mint ármánykodásra. Természetesen ha az érdekeivel ellenkezik valaki, azt igen határozott fellépéssel intézi el, de alapjában véve örömét leli abban, ha inkább másoknak segíthet. Valójában elég ügyefogyott szegény, és gyakran eltör tárgyakat véletlen mozdulataival, de ez az utóbbi időben javuló tendenciát mutat. Hálás a portestáns egyháznak, és felesküdött Dél szolgálatára. Aszexuális, gyakorlatilag nem érdekli semmi szexualitással kapcsolatos dolog, és csak a tudománytól elrabolt időnek véli azokat. Mindene az oktatás, bárkit, és bárhol szívesen tanít. Ösztönösen fél a papoktól.
- Képességek:
Személyes passzív: A könyv és a borítója
Leírás: Asael egy démon, nem is kétséges, de emellett lelke sokkal tisztább mint az átlagos fajtársaié. Mivoltjából származó éhségét s mibenlétét persze ennyivel nem tudja elhessegetni, de mivel rálépett a jó útra, sokkal kevésbé erős a belőle áradó sötét energia ( Könnyítve az egyháziak elől való esetleges bujkálást) s emellett a szent támadások is csökkentett sebzést okoznak neki. Ki mondta, hogy nem éri meg jónak lenni?!
Név:Ördögszekér
Szint: 2.
Leírás: Kiegészítő képesség, harcban nem használható. Használata közben semmilyen más mágia nem használható. Asael képes egy nem több, mint 5, de nem kevesebb, mint 1 kilós tárgyat lebegtetni a föld fölött nem több mint 4 méter magasan és mozgatni egy jól futó ember tempójában. Ha Asael felül erre a tárgyra, képes vele haladni, legfeljebb 5 kilómétert, aztán egy óráig nem tudja használni. Minimális varázserőt fogyaszt, a harci képességet utána nem befolyásolja.
Név: Elem integrálás: Fény
Szint: 1.
Leírás: A könyv birtoklója és használója képes lesz egy adott képességének elemét fényre cserélni (ez természetesen nem szent fény). Egyéb előnnyel nem jár, a képesség ugyanannyi varázserőt igényel.
Aktivált képességek: Sötét Szikra, Sötét Dárda
Név: Elem integrálás: Villám
Szint: 1.
Leírás: A könyv birtoklója és használója képes lesz egy adott képességének elemét villámra cserélni. Egyéb előnnyel nem jár, a képesség ugyanannyi varázserőt igényel.
Aktivált képességek: Sötét Szikra, Sötét Dárda
Név: Elem integrálás: Szél
Szint: 1.
Leírás: A könyv birtoklója és használója képes lesz egy adott képességének elemét szélre cserélni. Egyéb előnnyel nem jár, a képesség ugyanannyi varázserőt igényel.
Aktivált képességek: Sötét Szikra, Sötét Dárda
Név: Árnyszikra
Szint: 1.
Leírás: A tudásdémon igen messze is akár, egy pici robbanást idéz, ami nem olyan erős, a bőrt épp csak felsebzi, de az ügyes tudásdémon kezében kiváló eszköz. A robbanás kiterjedése egy nagyobb diónyi.
Név: Elemi Lövedék
Szint: 1.
Leírás: A könyv használója és tulajdonosa képes egy apró, elemi mágiával átitatott lövedéket dobni. Nem okoz nagy sebzést, viszont kevés varázserőt fogyaszt, és gyorsan ismételhető. (Csak az Elem Integrálás képességgel átvett elemeket használhatja, valamint a tudásdémonok két alapelemét a sötétséget és a pokoltüzet.)
Név: Sötét dárda
Szint: 1.
Leírás: A tudásdémon egy varázserőből és sötét energiákból álló mágikus lándzsát idéz meg, amit ellenfelének dob. Minden típusú páncélt átvisz, viszont a tudásdémon gyenge fizikai ereje és a képesség mágikus jellege miatt nem hatol túl mélyre.
Név: Sötét Dárda - Ezer Tű
Szint: 2.
Leírás: A tudásdémon elkészít egy Sötét Dárdát, amit aztán az eldobás pillanatában rengeteg apró darabra tör. Ezek nagy területet lefednek, viszont nem hatnak olyan messzire. Nem hatolnak olyan mélyre a darabkák, viszont mivel rengeteg helyre megy, nagyon tud fájni.
Név: Pokoltűz Dárda
Szint: 2.
Leírás: Nagyon hasonlít a "Sötét Dárdához", ez viszont a tudásdémonok által szintén szívesen irányított pokoltűzből áll. Ez gyakorlatilag még kevésbé mélyre hatol, de csúnyán égeti az eltalált területet, a ruhákat pedig lángra is lobbanthatja.
Név: Dárda szakértelem: Kinézis
Ár: 2000 váltó
Szint: 3.
Leírás: Asael a különböző egyszerű mágikus lövedékekkel szerzett tapasztalata miatt képes azokat repülés közben - egy kis varázserőért cserébe - maximum 45 fokos szögben fordítani.
Név: Botlóátok
Szint: 1.
Leírás: A tudásdémon kiváló ismereteit felhasználva megzavarja ellenfele manacsatornáit, megakadályozva ezzel egy varázslat elvégzését. A célpont csak megakadt, tehát újrakezdheti a dolgot azonnal, energiát sem veszít, legfeljebb bosszús lesz. 2/szint percenként használható újra.
Név: Árnypajzs
Szint: 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: Egy viszonylag erős, de gyorsan elkopó mágiapajzs. Nagy területre is kiterjeszthető, a démon szintjénél legfeljebb egyel nagyobb támadást véd, és maximum fél percig tartható fent.
- Egyéb:
Nyelvek: Német, Héber
A Hívő Útja
- A különböző vallások buzgó követőit foglalja magába, akik feladataikat kérés vagy parancs formájában valamely egyházi méltóságtól kapják.
Választható bármely kaszt számára, feltétele hogy elhivatott tagja legyen valamely (nem feltétlen emberi) egyháznak
Bónusz: Képesség:
Név: Isteni Közbeavatkozás
Szint: 0
Ár: Nem megvehető
Leírás: Isten útjai kiszámíthatatlanok, s gyakran a leghűbb szolgái kerülnek a legkomolyabb akadályok elé. Ennek ellenére, az Úr sem tűr mindent szó nélkül, s ha úgy ítéli meg, a szerencse útján közbeavatkozhat, játékonként maximum egyszer megakadályozva a karakter halálát. Két játékos közti játék folyamán a karakter mozgatója dönt az intervencióról, míg egy mesélt játék során a mesélő.
- Felszerelés:
- Név: Elemi Grimoire
Leírás: Egy nagy, kényelmetlen fogású könyv, melynek erős, pergamenlapjait többszörösen megerősítették hogy tűz és vízállóak legyenek. Vékony de erős láncok lógnak le róla, ideálissá téve azt az övre csatoláshoz. A könyvet egy régi, elemi mágiákkal foglalkozó kutató írta, kiteljesedni viszont csak egy igazi varázsló kezében tud. A könyv használója és birtoklója képes idővel a különböző elemek mágiába vegyítésére, majd egyszerű, cserélhető elemű mágiák alkalmazására. Az elemeket és mágiákat külön meg kell tanulni.
Név: Démon Okuláré
Leírás: Már jó ideje a karakterhez tartozik ez a kis megbízható, karcolhatatlan szemüveg. Ha az utóbbi nem tenné eléggé fontos tárggyá, eme felszerelésnek van egy egészen jelentős tulajdonsága: Sokkal szimpatikusabbá és kevésbé démonivá tesz az átlagemberek előtt, akik így jelentősen csökkentett mennyiségű előítélettel kezelnek, mint az egyébként tennék.
Ár: 700 váltó
Név: Disziplin (Fegyelmezés)
Leírás: Egy kontár hellenburgi mágus munkája, mégis jól használható és elterjedt fegyelmezési módszer a déli iskolákban. Egy mutatópálca, melynek egy apró intésére egy rövid elektromos impulzus cikázik végig a célpont bőrén, hirtelen ható éles fájdalmat keltve egy másodperc idejére. Konkrét sérülést nem okoz. Egy perc alatt ötször ismételhető meg, majd egy óráig nem használható újra.
Név: Királyi Fejvadász Megbízólevél
Leírás: Rudenz király adománya, amely minden játékosok ellen vívott harcra illetve havi egy élményre 20%-kal megnövelt pénzjutalmat ad.
1 db Bódító ital
5000 Vátó
- Karakternapló: