Az elkészült italok azonnal elfogyaszthatóak, tárolásukhoz egy Flaska szükséges. Ha elfogyott az ital és a flaska nem sérült, az visszakerül a játékoshoz.
Alkimista stílusok
Mód: Egyszerű
Tanulás: - (Aki alkimista, ezzel kezd)
Árnövekedés a kész főzetben: 50 váltó
Leírás: A gyakorló alkimisták még nem tesznek semmiféle fricskát főzeteikbe, szabályosan követik a recepteket, így azok hatása meg fog egyezni a receptben leírtakkal.
Mód: Mesteri
Tanulás: - (30 főzet legyártása után automatikusan megkapja a mester)
Árnövekedés a kész főzetben: 150 váltó
Leírás: Az alkimisták a sok gyakorlás útján mesterei lesznek szakmájuknak. Pályázhatnak extra hatásokat egyes főzeteknek extra összetevők hozzáadásával, valamint egy főzetnyi nyersanyagból két adag főzetet nyernek a hatékonyság miatt (ebbe a flaskák nem tartoznak bele, abból kettő kell, ha kettőt akarnak főzni). Csak olyan receptekhez pályázhatnak kiegészítést, amit már legalább ötször elkészítettek.
Mód: Tünde
Tanulás: Tünde mester
Szükséges plusz alapanyag a főzethez: Kőris
Árnövekedés a kész főzetben: 150 váltó
Leírás: A főzetek zöldes árnyalatot kapnak, valamint a kellemetlen ízű keverékek is ihatóvá válnak. A különböző tulajdonságokat erősítő főzetek emellett kétszer olyan hatékonyak lesznek. Csak nappal készíthető ilyen módon főzet.
Mód: Sötét tünde
Tanulás: Sötét tünde mester
Szükséges plusz alapanyag a főzethez: Ezüstszirom
Árnövekedés a kész főzetben: 100 váltó
Leírás: A főzetek valamivel sötétebb árnyalatúak lesznek, és megcsillan rajtuk a hold fénye. A negatív hatású főzeteknek nem lesznek olyan feltűnő tulajdonságaik (íz, szín, szag), az így elkészített pozitív hatású italok pedig nem fogják kifejteni pozitív hatásukat, a negatív mellékhatásuk viszont kétszer olyan erősen fog jelentkezni. Kiváló mód az ellenfél átverésére. Csak akkor készíthető ilyen módon főzet, ha látható a hold.
Mód: Vámpír
Tanulás: Vámpír mester
Szükséges plusz alapanyag a főzethez: Fekete gyanta
Árnövekedés a kész főzetben: 100 váltó
Leírás: A főzetek éjfekete színűek lesznek. Az ily módon elkészített főzetek elfogyasztói a csata végéig, vagy egy óráig sokkal kevésbé fognak vérezni. Csak friss vérrel bekent üstben készíthető ilyen módon főzet. (Nem muszáj humanoid vérnek lennie!)
Mód: Démon
Tanulás: Démon mester
Szükséges plusz alapanyag a főzethez: dongóméreg
Árnövekedés a kész főzetben: 100 váltó
Leírás: A főzetek vörös színűek lesznek, és dühösen fognak kavarogni az edényben. Az eldobható keverékek aktiválás utáni hatótávolsága kétszeresére nő. A keverék elkészítéséhez szükséges, hogy az edény, amelyben keverik, egy speciális tudásdémon rúnán belül helyezkedjen el.
Egyszerű főzetek
Ezek az elegyek könnyen fellelhető, egész Veronián elterjedt alapanyagokból készültek. Minden összetevőjük boltban vásárolható, s széles körben elterjedtek minden országban.
Név: Gyenge gyógyital (1)
Alapanyag: Alkohol, Barlangi tinóru
Tanulás: 100 váltó
Típus: -
Leírás: Enyhén vöröses, tiszta ital, alkoholos illattal, gombára emlékeztető ízzel. Összehúzza a felszíni sebeket és elállítja a vérzést. Az alkohol miatt enyhe bódulat jellemző arra, aki elfogyasztotta.
Kritérium: -
Név: Élénkítő ital (1)
Alapanyag: Angyaltrombita, Barlangi tinóru
Tanulás: 100 váltó
Típus: -
Leírás: Kellemes illatú és ízű, átlátszó, tiszta ital. Csökkenti a fáradtságot, kompenzálja az alváshiányt. Aki elfogyasztja, immunis lesz minden I-es erősségű elmére irányuló hatásra, az ennél erősebbekkel szemben pedig kétszer olyan ellenálló (ez a hatás összeadódik más hasonló hatásokkal). A csata végéig (vagy fél napig) tart a hatása. Túlfogyasztás esetén a használó kimerült lesz, de nem lesz képes aludni, ami előbb-utóbb ájuláshoz vezet.
Kritérium: -
Név: Bódítóital (Hajnalgyöngy) (1)
Alapanyag: Alkohol, Angyaltrombita
Tanulás: 100 váltó
Típus: -
Leírás: Pezsgő, átlátszó, jó illatú alkoholos folyadék. Kedvelt kábítószer. Hatására a mérgezett egyén kedélyállapota javul, erős alkoholos bódulat lesz úrrá rajta, majd hallucinálni kezd. A hatás fél-, egy óráig tart.
Kritérium: Hatását elfogyasztva fejti ki
Név: Ellenméreg (1)
Alapanyag: Szén, Alkohol
Tanulás: 150 váltó
Típus: -
Leírás: Alkoholos illatú, fekete ital, enyhe alkoholos utóízzel. Semlegesít minden mérget a használóban, legyen bármilyen erős.
Kritérium: -
Név: Fegyverolaj (1)
Alapanyag: Alkohol, Lángfű
Tanulás: 100 váltó
Típus: -
Leírás: Sűrű, piszkosszürke anyag, amely erősen gyúlékony, s szinte bármire felkenhető. Az olaj egy csata (játék) erejéig lángol, annak minden előnyével és hátrányával. Vízzel nem oltható el.
Kritérium: -
Név: Gyengítőméreg (1)
Alapanyag: Bürök, Gyöngyvirág
Tanulás: 100 váltó
Típus: -
Leírás: Halványzöld, kellemetlen illatú, tiszta folyadék. A mérgezett egyén erejét a felére csökkenti egy csata (vagy négy óra) erejéig, egyszerű támadásokkal így nem lesz képes sebet ejteni ellenfelén.
Kritérium: -
Név: Hallucinogéngáz-keverék (1)
Alapanyag: Alkohol, Sósav, Angyaltrombita, Flaska
Tanulás: 150 váltó
Típus: -
Leírás: Átlátszó, pezsgő, kellemes illatú folyadék A flaskát összetörve a folyadék olyan gázt termel, amelytől a belégzőknek vizuális hallucinációi lesznek, megzavarva őket a koncentrációban, így a célzást igénylő, valamint a fenntartott képességeket nem tudják használni. A gáz három körig marad a levegőben, utána eloszlik, de a hatása további kettő körig tart.
Kritérium: -
Varázsitalok
Ezeket az italokat a leleményes felcserek készítették változatos, ritka alapanyagokat felhasználva. Kedvező hatású főzetek, melyek elfogyasztva akár meg is tudják a csata kimenetelét fordítani.
Név: Erős gyógyital (1)
Alapanyag: Trollháj, Mandragóra
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Sűrű, fehér, kellemetlen szagú és ízű folyadék. Elfogyasztását követően elállít bármilyen vérzést, s a szervezet regenerációját meggyorsítva bármilyen sebet összezár, helyreállítja a károsodott szerveket és törött csontokat.
Kritérium: Játékonként egyszer használható
Név: Varázserő-visszaállító ital (1)
Alapanyag: Ektoplazma, Szellemorchidea
Tanulás: 150 váltó
Típus: -
Leírás: Áttetsző, sűrű folyadék, kellemes illattal, melyet ha valaki elfogyaszt, három mágiapontot nyer vissza.
Kritérium: -
Név: Mágiaellenállás-ital (1)
Alapanyag: Trollháj, Bürök
Tanulás: 150 váltó
Típus: -
Leírás: Sűrű, tejfehér, büdös keverék. Aki elfogyasztja, a harc végéig (vagy egy óráig) immunis lesz minden I-es erősségű varázslatra és passzív mágikus hatásra. Ez az ellenállás összeadódik más hasonló hatásokkal. Mellékhatásként A bürök mérgezősége miatt enyhe látásromlás jelentkezik öt körre, célzást igénylő egyszerű támadásai ettől célt tévesztenek.
Kritérium: -
Név: Bőrkeményítő ital (1)
Alapanyag: Gargoylevér, Gyöngyvirág
Tanulás: 150 váltó
Típus: -
Leírás: Vörös, tiszta ital, virágos aromával. Megivása után három kört várni kell, mire hatni kezd. Hatására az ember bőre megkeményedik, ellenállóbb lesz, úgy viselkedik, mintha tömör kivert bőr lenne, közepes védelmet nyújtva. Lassan felszívódó főzet, mely egészen a játék végéig fejti ki hatását. A keményedés a mozgást is nehézkesebbé teszi, így képességek nélkül nem tud kitérni támadások elől.
Kritérium: -
Név: Gyorsító ital (1)
Alapanyag: Ezüstszirom, Angyaltrombita
Tanulás: 150 váltó
Típus: -
Leírás: Csillogó, sárgás, tiszta folyadék, kellemes illattal és ízzel. Akin használják, öt környi időre képes lesz egy vágtázó ló gyorsaságával szaladni. Mellékhatása izomláz, fáradtság lehet a fokozott testmozgástól.
Kritérium: Játékonként egyszer használható
Név: Éjjellátó ital (1)
Alapanyag: Ektoplazma, Varjúszem
Tanulás: 150 váltó
Típus: -
Leírás: Halványan világító, szagtalan, kissé savanykás, pirosas átlátszó folyadék, mely fogyasztóját az Éjszakai látás képzettség előnyeivel ruházza fel egy játék erejéig. Ám óvatosan használandó, mert a szem érzékenyebb lesz az éles fényekre ezidő alatt.
Kritérium: -
Név: Mély lélegzet (1)
Alapanyag: Borsmenta, Szellemorchidea
Tanulási ár: 300 váltó
Leírás: Egy kék színű, íztelen folyadék, melytől az ember képes lesz tíz körig visszatartani a lélegzetét anélkül, hogy maradandó agykárosodást szenvedne.
Kritérium: -
Név: Tisztánlátás (3)
Alapanyag: Állati szem, Borostyán
Tanulás: 400 váltó
Típus: -
Leírás: Egy csata előtt feltehető szemcsepp ami kitart a csata (vagy játék) végéig. Viselőjének tökéletes látást biztosít a körülményektől függetlenül (legyen az füst, köd, fény, mágia). A fényhiánytól nem véd.
Kritérium: -
Név: Erősítő ital (1)
Alapanyag: Ezüstszirom, Alkohol
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Tiszta, átlátszó, alkoholos szagú folyadék, használatára az illető fizikai ereje csata végéig (vagy egy óráig) a kétszeresére nő, fizikai támadásait nem lehet közvetlenül kivédeni. Miután a hatás elmúlt, az alkohol enyhe bódulatot eredményez.
Kritérium: -
Név: Fagyállóság ital (1)
Alapanyag: Jégsapka, Trollháj
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Sűrű, türkizkék, kellemetlen illatú folyadék. A használónak immunitást ad minden jég típusú képességre és a természetes hidegre a csata (vagy hat óra) végéig.
Kritérium: -
Név: Tűzállóság ital (1)
Alapanyag: Lángfű, Mandragóra
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Tiszta, rubintvörös, szagtalan folyadék. A használónak immunitást ad minden tűz típusú képességre és a természetes forróságra öt körig.
Kritérium: -
Név: Tisztító ital (1)
Alapanyag: Ezüstszirom, Ezüstpor
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Tiszta, átlátszó, szagtalan, színtelen, íztelen folyadék, mely használóját megtisztítja minden mágikus hatástól.
Kritérium: -
Név: Az újjászületés itala (1)
Alapanyag: kőris, borostyán, borsmenta, gargoylevér
Tanulás: ember mester
Leírás: Híg, barnás, csillogó felszínű folyadék, ízre keserű és enyhén pikáns. Kúrája megtisztítja a testet a mágia és a hosszú csaták okozta apró, láthatatlan sérülésektől, felfrissítve azt. Az italt elfogyasztó karakternek lehetősége van újból kiválasztani, a kasztjához tartozó képességek közül melyiket kívánja megvenni (pénzvisszatérítés a már megvett képességért nincs). Mellékhatása: aluszékonyság, fáradékonyság, mély alvás az elkövetkező napokban, esetleg hőemelkedés, láz.
Kritérium: Démonoknak rendelkeznie kell legalább egy, a fajtájukra jellemző képességgel.
Név: Sasmadár (1)
Alapanyag: Varjúszem, Szellemorchidea
Tanulás: 300 váltó
Leírás: Híg, kékes színű, szagtalan folyadék. Az elfogyasztó öt körön keresztül jobban észreveszi az ellenfelei páncélján lévő gyengepontokat.
Név: Medve (1)
Alapanyag: Ektoplazma, Útilapu, Cédrus
Tanulás: 250 váltó
Leírás: Sűrű, kellemetlen szagú, barnás folyadék. Az elfogyasztóra a csata végéig feleannyi körig fognak hatni a bénító hatású varázslatok és főzetek. Nem érvényes az elfogyasztás előtt megkapott hatásokra.
Név: Bika (1)
Alapanyag: Fekete gyanta, Kőris, Len
Tanulás: 200 váltó
Leírás: Híg, színtelen, szagtalan, de rossz ízű folyadék. Akkor fejti ki hatását, ha a karakter súlyos sebesülést kap, ekkor öt körig kétszer olyan erősek lesznek fizikailag. A főzet maximum a játék végéig marad meg az elfogyasztó szervezetében.
Név: Gyík (1)
Alapanyag: Mandragóra, Szellemorchidea, Kőris
Tanulás: 300 váltó
Leírás: Híg, zöldes színű, büdös folyadék. A csata végéig minden elhasznált mágiapont nyomtalanul begyógyít egy enyhe sérülést.
Név: Denevér (1)
Alapanyag: Ektoplazma, Gargoylevér, Fekete Gyanta
Tanulás: 200 váltó
Leírás: Fekete színű, szúrós szagú folyadék enyhe vasízzel. Csata végéig minden megölt ellenség nyomtalanul begyógyít egy enyhe sérülést, utána viszont a játék további részében erősebben fog vérezni.
Név: Farkas (1)
Alapanyag: Útilapu, Gargoylevér, Lapályi murok, Gólemtöredék, Fagyöngy
Tanulás: 400 váltó
Leírás: Szürke színű, kavargó, kifejezetten büdös és rossz ízű folyadék. Az elfogyasztó bűbájainak újrafelhasználhatósági idejét eggyel csökkenti 10 körig, de egynél nem lehet kevesebb. A 10 kör lejárta után a használó megváltozott varázsellenállásának vissza kell állnia, ezért két körig nem használhat varázslatokat.
Mérgek
Rosszakarók életének megkeserítésére alkalmas főzetek, különféle ritka, néha nehezen fellelhető alapanyagból készítve
Név: Lassítóméreg (1)
Alapanyag: Higany, Gyöngyvirág
Tanulás: 150 váltó
Típus: -
Leírás: Sötétszürke, sűrű, de könnyen oldódó keverék. A mérgezett egyén sebességét jelentősen csökkenti tíz percre, az nem lesz képes szaladni, vagy kitérni egyszerű támadások elől. Hatása nehéz légzéssel, könnyű fáradással társul.
Kritérium: -
Név: Idegméreg (1)
Alapanyag: Dongóméreg, Sósav, Bürök
Tanulás: 150 váltó
Típus: -
Leírás: Kis mennyiségű, méregzöld, pezsgő keverék, erős szaggal. A mérgezett egyén öt kör múltán erős zsibbadást kezd érezni, tíz kör elteltével pedig a csata végéig (vagy négy óráig) megbénul, tagjai mozdulatlanná dermednek
Kritérium: -
Név: Azonnal ölő méreg (Éjcsepp) (1)
Alapanyag: Bürök, Lapályi murok, Dongóméreg, Gyöngyvirág, Higany, Ezüstszirom
Tanulás: 500 váltó
Típus: -
Leírás: Fekete, szagtalan, egyetlen cseppből álló, sűrű méreg, ami jól oldódik. A mérgezett egyén a mérgezés pillanatától erős, keserű ízt érez a szájában. Fokozatosan erősödő fájdalom és zsibbadás lesz úrrá a tagjaiban, láz és hidegrázás kísérheti, s ha nem hatástalanítja a mérget, egy napon belül meghal.
Kritérium: -
Dobható keverékek
Név: Gyújtókeverék (1)
Alapanyag: Lángfű, Trollháj, Alkohol, Flaska
Tanulás: 150 váltó
Leírás: Narancssárgás, sűrű folyadék, mely erősen gyúlékony. A flaskát összetörve, levegővel érintkezve a keverék magától lángra lobban, felgyújtva minden éghetőt, amivel érintkezik.
Kritérium: -
Név: Marókeverék (1)
Alapanyag: Sósav, Lángfű, Gargoylevér, Flaska
Tanulás: 150 váltó
Leírás: Pezsgő, vörös, híg folyadék. Kellemetlen illatú.
Hatás: A flaskát összetörve a folyadék a vele érintkező fémeket korrodál, majd elmar. Bőrt és szerves anyagokat is károsítja, másodfokú égési sérüléshez hasonló sebeket ejtve. Maró hatása miatt mérgező.
Kritérium: -
Név: Fojtógáz-keverék (1)
Alapanyag: Sósav, Szellemorchidea, Gyöngyvirág, Flaska
Tanulás: 150 váltó
Típus: -
Leírás: Átlátszó, pezsgő, büdös folyadék. A flaskát összetörve a folyadék olyan gázt termel, amely a belégzőket akadályozza a légzésben, egy nagyjából három méter átmérőjű gömb belsejében. Hatása öt körön át tart, zárt térben kétszer annyi ideig.
Kritérium: Csak szélcsendben fejti ki hatását
Név: Fagyasztókeverék (1)
Alapanyag: Jégsapka, gyöngyvirág, bürök, flaska
Tanulás: 250 váltó
Leírás: Jégkék színű folyadék. A becsapódás 3 méteres körzetében fagyos hideg lesz úrrá, ami lelassítja az ellenfeleket, a hidegre érzékeny célpontokat teljesen meg is dermeszti. A hideg 5 kör után felszívódik.
Név: Ezüstpor (1)
Alapanyag: Ezüstszirom (2x), ektoplazma, flaska
Tanulás: 300 váltó
Leírás: Ezüstfehér, por állagú keverék. A flaskát összetörve mindent beterít a finom por 4 méteres körzetben, és amíg rajta van valakin, de maximum 4 körig nem tud varázsolni. A por levakarható (vízzel vagy széllel érdemes), és átkerülhet másra, ekkor a 4 kör újraindul, ha előtte nem állt hatása alatt. Már létező varázslatokat és varázstárgyakat nem semlegesít.
Alkimista bájolások:
Név: Acélüveg
Alapanyagok: borostyán
Tanulás: 150 váltó
Leírás: Az alkimista egy bűvigét olvas egy flaskára, melytől annak keménysége és szilárdsága sokszorosára növekszik, akár nagyobb erőhatásnak is ellen tud majd állni. Továbbá az üres üveget egy kemény felületen összetörve a kapott hegyes végű csonk szúrásra, döfésre is ideális, ha éppen nincs más kéznél.
Név: Erdei véset
Alapanyagok: madártoll, bürök és egy választott gyümölcs
Tanulás: tünde vagy sötét tünde mestertől
Leírás: A főzet egy különleges, bűvöléssel egybekötött módosítása, melynek hála annak tartalma összesűrűsödik, így fegyverre kenve egy seb ejtésével, vagy bőrre dörzsöléssel bevihető az célpont szervezetébe. Az így beadott anyag gyengébb hatású, de azonnal hat.
Név: Finomítás
Alapanyagok: fekete gyanta
Tanulás: sötét tünde mester
Leírás: Az alkimista javít főzetén, amitől annak mellékhatásai nem fognak jelentkezni.
Név: Szubsztantivitás
Alapanyagok: gargoylevér, napraforgó
Tanulás: 300 váltó
Leírás: Néha nem a lórúgás adja a főzetnek az erőt, tudja ezt jól az alkimista mester. Ez a módosítás lehetővé teszi, hogy a bájital beleivódjon az azt elfogyasztó csontjába és húsába, majd onnan felszabadulva kifejti hatását az elfogyasztás utáni második adandó alkalommal is. Mérgek esetén ez a hatóidő duplájára növekedését jelenti.