Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» Aktuális azonnalik
by Ostara Tegnap 9:09 pm-kor

» [Azonnali] - Mechanische Kasten
by Ostara Tegnap 9:08 pm-kor

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Jozef Strandgut Tegnap 4:58 pm-kor

» [Magánjáték - Sigrun und Erlendr] Sárguló falevelek közt
by Erlendr von Nordenburg Szer. Ápr. 17, 2024 4:05 pm

» Karakterek kitűzött céljai és tervei
by Rothawdar Arskeliss Kedd Ápr. 16, 2024 1:26 pm

» Sötétségből a fényre.
by Rothawdar Arskeliss Hétf. Ápr. 15, 2024 12:21 pm

» Arskeliss balladái
by Rothawdar Arskeliss Hétf. Ápr. 15, 2024 12:19 pm

» Rothadó kalász - Dél (V.I.Sz. 822. Ősz)
by Kyrien Von Nachtraben Szer. Ápr. 10, 2024 3:56 pm

» Játékostárs kerestetik
by Sigrun Hjörnson Csüt. Ápr. 04, 2024 11:15 am


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Mesterség: Ékszerész

3 posters

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Mesterség: Ékszerész Empty Mesterség: Ékszerész Pént. Május 22, 2015 11:56 pm

Isidor Bose

Isidor Bose
Zsinati Elnök
Zsinati Elnök

Az emberekre - különösen a kalandozókra - aggatott ékszerek legtöbbször nem csak díszítés céljából lógnak rajtuk: gyakran varázserővel bírnak, mely' akár a használó életét is megmentheti - vagy az ellenségét elveheti. Az ékszerészet egy különösen kifinomult mesterség, az alapanyagai drágák, de a kész munkák bizony elég nagy áron kelnek el. Alternatívan dekoráció céljából is kiválóak.

2Mesterség: Ékszerész Empty Re: Mesterség: Ékszerész Pént. Jan. 15, 2016 2:53 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

Hasonlóan a fegyverekhez, a különböző ékszerek megmunkálása is különböző módokon történhet, az ékkővágó gyakorlatától és tanultsági szintjétől függően. Veronia legkiválóbb ékkővágói az emberek, főleg az Északi Királyság mesterei. Habár délen a protestantizmussal együtt terjedő puritanizmus kissé háttérbe szorította ezt a mesterséget, akadnak még magasan képzett ékszerészek akik őrzik az ékkövek megmunkálásának hagyományát.

Mód: Egyszerű
Tanulás: - (Aki ékszerészetet tanul, ezzel kezd)
Árnövekedés a kész ékszerben: 100 váltó
Leírás: A kezdő ékszerészek által használt stílus. Közel sem csúnya, de nem is túlzottan díszített, emellett helyenként kisebb egyenetlenségek is fellelhetőek rajta. A déliek kifejezetten kedvelik, mert jóval puritánabb hatást kölcsönöz az ékszereknek. 

Mód: Démoni
Tanulás: démon mester
Árnövekedés a kész ékszerben: 200 váltó
Leírás: A démon ékszerek gyakran koponya, szarvasfej, vagy más okkult szimbólum formájúak. A fenti indokból kevés helyen néznek ezekre jó szemmel, nem érdemes nyíltani hordani őket. Az így készített ékszerek mindig kissé sötétebb színűek lesznek, hordozójukat pedig kissé ellenállóbbá teszi a pokoltűzzel szemben. Más tűzre nincs hatással. 

Mód: Tünde
Tanulás: tünde mester
Árnövekedés a kész ékszerben: 200 váltó
Leírás: A tündék körében bár szintén fellelhetőek a nemesfémekből készült ékszerek, kevésbé jellemzőek, mint a fából alakított karperecek, nyakékek. A tünde stílusban készített ékszerek fém helyett vasfából, cédrusból, vagy kőrisből készíthetőek. Hatásukat ez nem befolyásolja, ellenben a viselőt valamilyen nagyon halvány növényillat veszi körbe, ami miatt azonnal barátságosabbnak hat majd a tündék, tündérek, s állatok számára. 

 
Mód: Sötét Tünde
Tanulás: sötét tünde mester
Árnövekedés a kész ékszerben: 200 váltó
Leírás: A sötét tündék ékszerészete nagyban elüt a tündéktől, náluk igenis dominálnak a fémek, ám az arany nehezen fellelhető volt a térségükben, emellett pedig nem is rendelkezett olyan ceremoniális jelentőséggel, mint az ezüst vagy holdezüst. A sötét tündék ékszerei gyakran a hold aspektusait ábrázolják, esetleg a csillagokat. A stílusban készült ékszerek nem lehetnek aranyból, csakis ezüst vagy holdezüst lehet az alapanyaga (bármely recept arany összetevője helyettesíthető a stílusban ezüst vagy holdezüstre). Hatása nincs, de az ezüst megkapja az arany tulajdonságát, ennek megfelelően pedig kétszer annyiszor használható tőle az ékkő képessége. Funkcionális tekintetben innentől az ezüst aranyként kezelendő, nem tartja meg az ezüst hatásokat. 


Mód: Nefilim
Tanulás: nefilim mester
Árnövekedés a kész ékszerben: 200 váltó
Leírás: A nefilimek bár kevés aranyhoz tudtak jutni a sivatagban, pont emiatt kénytelenek voltak azt kreatívan, s okosan hasznosítani. Stílusukra jellemző, hogy az elkészült ékszer nagynak hat a számos kicsi elemnek hála, ám lényegében nem igényel sok fémet. Csak aranyból készülhet. Az ékszer nem rendelkezik egyedi hatással, ám annyira egzotikusnak és különlegesnek hat, hogy az alsóbb rétegek emberei azonnal tisztelettel kezelik a nefilim ékszereket hordó személyeket. 

Mód: Vámpír
Tanulás: Vámpír mester
Árnövekedés a kész ékszerben: 400 váltó
Leírás: A vámpírok ugyan elsősorban a fegyverek, s páncélok készítésével foglalkoznak, ám értenek az ékszerekhez is. Ezek az ékszerek gyakran cizelláltak, s túldíszítettek, arról nem beszélve, hogy többnyire igen drágák is. Egyedi hatással ugyan nem rendelkeznek, de értékük miatt a felsőbb körökben élő emberek azonnal felismerik az ilyen stílusú csecsebecséket, s ennek megfelelően kezelik az embert. (Ezt tükrözendő a váltóban mért áruk is magasabb kissé).

Mód: Műremek
Tanulás: - (A karakter 20 bármilyen ékszer elkészítése után automatikusan a birtokába kerül)
Árnövekedés a kész ékszerben: 300 váltó
Leírás: A stílusok zöme egy-egy mestertől származik, ám a műremekek készítése csak kemény munkát, s kitartást igényel. Az ilyen tárgyak nem rendelkeznek különleges hatással, ám sokkal összetettebb díszítést tesznek lehetővé, arról nem beszélve, hogy az így készült ékszer teljesen egyedi lesz. Bármelyik stílussal kombinálható.

https://questforazrael.hungarianforum.net

3Mesterség: Ékszerész Empty Re: Mesterség: Ékszerész Pént. Jan. 15, 2016 9:26 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

Az ékszerészek az ékszereiknek különféle formákat adhatnak. Az alábbi tervrajzok ékkövek vésésének módjait tartalmazzák, mágikus tulajdonságokat adva nekik. Ezeket az ékköveket kell később az ékszerésznek beleilleszteni az ékszereibe.

Név: Tárolókő
Alapanyag: Gyémánt
Tanulás: 100 váltó
Leírás: A gyémánt híresen nagy hatásfokkal képes magába fogadni a mágikus energiákat akár már rendezett formában is, így megfelelő csiszolással képes egy (saját) varázslatot bizonyos időre elraktározni majd később egyetlen intésre, bármiféle pecsét vagy ige nélkül szabadon engedni. A varázslat a küldetés végéig marad a gyémántban.

Név: Vízen járó köve
Alapanyag:  Akvamarin
Tanulás: 100 váltó
Leírás: Az akvamarin a tájékozódás köve, viselője automatikusan tudja, merre van Észak, akár erősen zavaró körülmények között is. Közkedvelt a hajósok körében, mivel a színe miatt a vízen járók szerencsekövének is tartják.

Név: A Harmónia Köve
Alapanyag: Achát
Tanulás: 150 váltó
Leírás: Az achát különlegessége, hogy képes az elmét elcsendesíteni, megnyugtatni és felfrissíteni, elszigetelni a környezet mágikus energiáitól, hogy azok kevésbé zavarják. Ha viselője faji adottságaiból kifolyólag nyer vissza varázserőt, kétszer annyit nyer vissza.

Név: Tisztítókő
Alapanyag: Ametiszt
Tanulás: 150 váltó
Leírás: Az ametiszt megfelelően megmunkálva képes reagálni a mérgeket tartalmazó tárgyakra és élőlényekre, megmutatva hordozójának, mit érdemes messziről elkerülnie.

Név: Látókő
Alapanyag: topáz
Tanulás: tünde vagy sötét tünde mester
Leírás: Ez az ékkő a természet szépségét dicsőíti, a vadonban különös hanggal rezonálva szokott fényleni. Ezenkívül megadja a lehetőséget viselőjének, hogy átlásson a sűrű bozótoson, fák lomjain, vízeséseken, és egyéb tárgyakon, melyek némi fényt áteresztenek.

Név: Csipogó
Alapanyag: hegyikristály
Tanulás: 200 váltó
Leírás: Alapból színtelen ásvány a hegyikristály, s nem is különösebben feltűnő. Ám képes a mágia láthatatlan nyomait felfedni, így felfedve ha az adott területen valaki az elmúlt négy órában varázsolt, s ezt fény kibocsátásával jelezni.

Név: Sárkánykő
Alapanyag: hematit
Tanulás: 200 váltó
Leírás: A tűz alapú mágia nemezise, mely viselőjét megvédi a tűztől, kalandonként egyszer elnyelve bármilyen eredetű tüzet. Miután elnyelte, nem képes ismét megtenni a küldetés végéig. Ha viselője maga is jártas a tűzmágiában, egy napon belül érintésre ezt a tüzet képes felszabadítani és tetszés szerint felhasználni képességeihez.

Név: Ékesszóló
Alapanyag: karneol
Tanulás: 250 váltó
Leírás: A karneol magabiztosságot ad viselőjének, valamint növeli a kisugárzását és karizmáját, így ha azok, akikhez szól látják az ékkövet, nagyobb eséllyel hajlanak a szavára.

Név: Óceánkönny
Alapanyag: gyöngy
Tanulás: félóriás mester
Leírás: A gyöngy, ha jól csiszolják és fényesítik, ékszerbe helyezve képes annak többi mágikus adottságát felerősíteni. Ennek hála egy gyöngyöt hordozó ékszer egy bűvigéjének, vésetének, vagy ékkövének képességét képes lesz annak viselője naponta egyszer akkor is használni, ha már nem volna rá képes.

Név: Odin szeme
Alapanyag: Malachit
Tanulás: félóriás mester
Leírás: Az erő kövének tartják, mely képes viselője erejét megduplázni. Használható mind támadáshoz, mind védekezéshez. Használat után csata végéig nem használható.

Név: Igazak lámpása
Alapanyag: ónix
Tanulás: 500 váltó
Leírás: Igazak lámpása. Így emlegetik néhanapján az ónixot, mely számos hazugságvizsgáló varázslat alapjául szolgált már az évek során. Megfelelően megmunkálva képes a vele szemben állók szándékait megérezni, s jelezni, ha valaki álságos célokkal, hazugsággal próbálja meg magát vértezni. Ártatlan lelkek védelmező kövének is tartják. Ám mivel minden ilyen szándékra izzással reagál, nem képesek olyanok használni, akik gyakran élnek hazugsággal, megtévesztéssel, vagy akár szokásuk álnevet használni, esetleg eltitkolni bizonyos emlékeiket.

Név: Tengerkő
Alapanyag: opál
Tanulás: 500 váltó
Leírás: Az opált a tenger kövének is tartják, mert belsejében gyakran víz található, s emiatt a színét is képes változtatni. Egyike a legritkább drágaköveknek, s a hangtalanságot, az álcázást társítják hozzá. Megfelelően megmunkálva képes viselőjét elrejteni a figyelő szemek elől. Viselőjét semmilyen hatodik érzékkel nem lehet érzékelni, legyen az az egyház tagjainak démon-érzékelése, mágiafoszlányok követése. Egy egyeztetésig tart, s küldetésenként egyszer használható.



Miután elkészítette az ékköveket, az ékszerészmesternek magát az ékszer is meg kell kovácsolnia. Ha ezzel is elkészült, csak akkor illesztheti össze őket, s alkothatja meg a kész mesterművet, mellyel aztán magát ékesíti. Az egyes ékszerek eltérő számú ékkövet képesek hordozni, így van amelyik több képességgel is rendelkezhet.


Név: Karikagyűrű
Alapanyag: Fém
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egyszerű, változó szélességű fémkarika, mely gyakran díszített, vagy vésetekkel, mágiával van felruházva. Ékkő hordozására nem alkalmas.
Kritérium: -

Név: Pecsétgyűrű
Alapanyag: Fém
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Karikagyűrű, lapos "fejjel", melyre a viselőjére jellemző bélyegző - monogram, családi jelkép, stb. - van vésve. Gyakran használják hivatalos íratok érvényesítésére, levelek lezárására.
Kritérium: -

Név: Szoliter (egyköves gyűrű)
Alapanyag: fém
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egyszerű fémpánt, melyhez az egyetlen kő sima tokos vagy karmos foglalattal van erősítve. Ezt a tervrajzot felhasználva az ékszerész mester fegyverekbe, vértezetbe, vagy egyébb tárgyakba is készíthet foglalatot, hogy az ékköveit oda helyezze el.
Kritérium: -

Név: Medál
Alapanyag: fém, lánc
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Széles lappal és éles, vagy lekerekített szögletekkel rendelkező nyakék, mely egy ékkövet képes foglalatba zárni.
Kritérium: -

Név: Fülbevaló (1db)
Alapanyag: fém
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Elegáns, inkább nők körében elterjedt ékszer, melyet az előzetesen átszúrt fülcimpába lehet illeszteni, s egy darab ékkő befogadására alkalmas.
Kritérium: -

Név: Karperec
Alapanyag: fém
Tanulás: 150 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Csuklóra, alkarra illeszthető dísz, mely a használt fémtől függően némi védelmet nyújt, valamint két ékkő helyezhető el benne.
Kritérium: Karvédővel együtt nem viselhető

Név: Nyakék
Alapanyag: fém(2x), lánc
Tanulás: 150 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Nyakba akasztható nagy, díszes függő, mely két drágakő befogadására alkalmas.
Kritérium: Harc közben nem használható

Név: Övcsat
Alapanyag: fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Díszes, ámde mégis praktikus kellék, mely viselője övének két végét fogja össze. Egy darab ékkő helyezhető el benne.
Kritérium: -

Név: Tiara
Alapanyag: fém(2)
Tanulás: 200 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Elegáns, néhol pompát, néhol visszafogott eleganciát tükröző fejdísz. Nemesi származású nők körében nagyon elterjedt, általában a gazdagság szimbóluma. Három ékkő viselésére alkalmas.
Kritérium: Fejfedővel együtt nem viselhető



Vannak bizonyos ékszerek, amiknél nem lehet eldönteni, milyen fajta ékszer és ékkövet párosít össze a karakter. Ezeknél az ékszereknél a fém megmunkálása éppúgy hozzájárul a mágikus adottság kialakításához, mint az ékkő vésése, ezért csak ebben a formában készíthetőek el.

Név: Szikragyűrű
Alapanyag: fém, rubin
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: A rubint a tűz kövének is tartják. Ezen ékszer viselője képes egyetlen csettintésre szikrát varázsolni az ujja hegye elé, mellyel pillanatok alatt lángra lobbanthat bármi éghetőt. A használt fém szintjével arányosan nő a létrehozott szikra mennyisége.
Kritérium: -


Név: Szentjánosbogár gyűrűje
Alapanyag: fém, citrin
Tanulás: 150 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: A citrinnek különleges affinitása van a fényhez. Képes fényes nappal a fényt magába szívni, melyet aztán este kibocsátva halvány fényt kibocsátani.
Kritérium: -

Név: Gyöngysor
Alapanyag: fém, maximum öt gyöngy, madzag
Tanulás: félóriás mester
Típus: Kiegészítő
Leírás: A tenger fenekén ébredő gyöngy önmagában csak gyenge mágikus affinitással bír. Több együttesen használva viszont képes a tenger hatalmát életre kelteni, egy apró szellőt keltve elfújva minden ártalmas dolgot viselője közeléből. A gyöngyök számával egyező erősségű széllökést kelt.
Kritérium: -

Név: Az erény csillaga
Alapanyag: fém, jáde, lánc
Tanulás: egyházat szolgáló ékszerész
Típus: Kiegészítő
Leírás: Az erény, a vasakarat, a mértékletesség. Ennek az ékköve a jáde, mely képes megacélozni az elmét, elhessegetni a kétségeket, és viselőjét ellenállóvá tenni a bűnös és zavaró gondolatokkal szemben, legyen akár a démonok édes dala, vagy a pénz csilingelése. Praktikusan egy kereszbe szokták foglalni, s egyházi személyek körében igen elterjedt. Az apró kő a az egyes, a közepes a legfeljebb hármas, a nagy pedig akár az ötös szintű hatásoktól, démonoktól is megvéd.
Kritérium: Nem egyházi szövetségi mágiát birtoklók nem használhatják

Név: Töltőgyűrű
Alapanyag: fém, zafír
Tanulás: 500 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: A zafír előnyös tulajdonsága, hogy képes a környezetből sugárzott mágikus energiákat összegyűjteni és eltárolni, így képes megújítani viselője varázserejét, minden elvesztett varázserejét visszaadva neki. Küldetésenként egyszer használható.
Kritérium: Egyszerre csak egy viselhető

Név: A remete talizmánja
Alapanyag: fém, smaragd, lánc
Tanulás: egyházat szolgáló ékszerész
Típus: Kiegészítő
Leírás: A smaragdot az igaz hívők szerencsekövének tartják, s képes viselőjét rövid időre a mennyek erejével megajándékozni. Az ékszer viselője képes lesz egy nem szent képességét szentséggel átitatni, így növelve meg annak hatékonyságát az arra érzékeny ellenfelekkel szemben.
Kritérium: Csak olyanok használhatják, akik gyakorolnak bármilyen nem jotün és nem hold eredetű vallást.

Név: Napfényív
Alapanyag: arany, turmalin
Tanulás: 400 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: A turmalin egy fényes, ezer színben pompázó drágakő, a jólét és a gazgdagság jelképének tartják már hosszú idők óta. A belőle készült fejdísz képes bármilyen fényforrást felerősíteni, s megtölteni fénnyel akár nagy tereket is. Ráadásul az általa kibocsátott fény hasonló a nap fényéhez, így különösen hatékony vámpírok, sötét tündék ellen, akiket le is gyengít a fénye, erejüket 5 körre felére csökkentve.
Kritérium: -

Név: Anhänger von Schutz
Alapanyag: Fém, Ametiszt, lánc
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Az ametiszt különösen sokrétű drágakő, mely ebben a nyakláncban viselve képes a szervezetbe került mérgeket bármiféle varázsszó vagy intés nélkül semlegesíteni. Küldetésenként egyszer tudja ezt megtenni. Színe használat után zöldes árnyalatú lesz.
Kritérium: -

Név: A Koncentráció Nyakéke
Alapanyag: Fém, Azurit
Tanulás: 200 váltó
Leírás: Az azurit segíti a koncentrációt, ezért használatával pár percre viselője kiélesítheti az érzékeit, duplájára növelve a reflexeket és érzékeket erősítő képességei hatását, valamint megduplázva azok időtartamát.
Kritérium: Egyszerre csak egy viselhető

Név: Vérdiadém
Alapanyag: Fém(2), Gránát
Tanulás: 300 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Vámpírok kedvelt ékszere, a magas rang és a befolyás szimbóluma a nők körében. Emellett pedig képes egy frissen kiontott vérén át némi lélekenergiát magába szívni, amitől annak viselője képes a fáradtságán csökkenteni. Ereje egy kellemes, bő négy órás pihenésével ér fel, valamint egy egység varázserőt is visszaad.
Kritérium: Csak vámpírok használhatják. Fejfedővel együtt nem viselhető



A hozzászólást Darrakard összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Aug. 05, 2018 6:30 pm-kor.

https://questforazrael.hungarianforum.net

4Mesterség: Ékszerész Empty Re: Mesterség: Ékszerész Szomb. Ápr. 22, 2017 4:29 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

A fegyverdíszítés egy különleges ékszerkészítési mód, melynek segítségével az ékszerész egyszerű, mágikus tulajdonsággal nem rendelkező fegyvereket képes különféle adottságokkal felruházni. A tárgy típusán ez a módosítás nem változtat.

Név: Fegyverdíszítés - Szalamandra
Alapanyag: Rubin
Tanulás: 200 váltó
Leírás: Az ékszerész egy rubint tesz a markolatba, amelynek hatására az perzselő hőt áraszt magából, lángra gyújtva az éghető anyagokat és felszíni égési sérüléseket okozva az ellenfeleken. A hatás egy választott kulcsszóval be- és kikapcsolható, de használatának ideje küldetésenként összesen 10 kör.

Név: Fegyverdíszítés - Zúzmara
Alapanyag: Zafír
Tanulás: 200 váltó
Leírás: Az ékszerész egy zafírt tesz a markolatba, amelynek hatására azt elviselhetetlen hideg lengi körül, roncsolva szinte bármilyen anyagot, és fagy okozta károsodásokat okozva az ellenfelekben. A hatás egy választott kulcsszóval be- és kikapcsolható, de használatának ideje összesen 10 kör lehet a küldetés alatt.

Név: Fegyverdíszítés - Mennykő
Alapanyag: Topáz
Tanulás: 500 váltó
Leírás: Az ékszerész egy topázt tesz a markolatba, amelynek hatására az minden sikeres találatnál erős elektromos töltetet enged ki magából, pár pillanatra megbénítva és öt körre bizonytalanná téve az eltalált ellenfelek mozgását. Csatánként egyszer képes magából töltetet kiengedni.

https://questforazrael.hungarianforum.net

5Mesterség: Ékszerész Empty Re: Mesterség: Ékszerész Csüt. Aug. 09, 2018 11:32 am

Lothar von Nebelturm

Lothar von Nebelturm
A Nebelturm család feje
A Nebelturm család feje

Ékszereket erősítő hatások:

Név: Gyermek
Alapanyagok:
Tanulás: 100 váltó
Leírás: Az ékszerész egy kis üreget fúr egy ékszerbe, melyben porokat, besűrített italokat, mérget, nagyobb ékszereknél akár apró üzeneteket is el lehet rejteni. Az üreg az ékszer elforgatásával nyitható és zárható.

Név: Jegyes
Alapanyagok: fagyöngy
Tanulás: 150 váltó
Leírás: Az ékszerész egy bűvigét olvas két ékszerre, melyet aktiválva (némi varázserő befektetésével) az csecsebecse kékes izzásba kezd, ha a két ékszer viselője egymás felé kezd közeledni. Egy embernek csak egy jegyese lehet.

Név: Barát
Alapanyagok: kőris, gyöngyvirág
Tanulás: 200 váltó
Leírás: Az ékszerész egy bűvigét olvas egy művére, melyet ha tulajdonosa átad egy szövetségesének, az képes lesz látni az ékszeren található rúnák felizzásából, ha egy minimum közepes sérülést elszenved.

Név: Testvér
Alapanyagok: jégsapka, madártoll
Tanulás: 400 váltó
Leírás: Az ékszerész gyűrűre nem olvasható bűvigéje, melynek hála annak viselője képes lesz varázsereje maximum felét átadni egy szövetségesének. A használt fém szinte szabja meg, egy küldetés alatt hányszor lehet használni.

Név: Vigasz
Alapanyagok: gólemtörmelék, fekete gyanta
Tanulás: 500 váltó
Leírás: Az ékszerész egy bűvigét helyez egy ékkövet nem hordozó ékszerre, melynek viselője képessé válik vele mágiákat összezúzni úgy, hogy hozzáérinti őket. Ezt a képességét az ékszernek játékonként kétszer lehet használni.

Ajánlott tartalom



Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.