Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Jozef Strandgut Hétf. Ápr. 29, 2024 9:27 pm

» [Magánjáték - Sigrun und Erlendr] Sárguló falevelek közt
by Erlendr von Nordenburg Vas. Ápr. 28, 2024 3:10 pm

» Alicia Zharis
by Ostara Vas. Ápr. 28, 2024 2:50 pm

» Alicia Zharis
by Ostara Vas. Ápr. 28, 2024 2:48 pm

» Alicia Zharis adatlap
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 1:43 pm

» Képességvásárlás
by Alicia Zharis Vas. Ápr. 21, 2024 11:30 pm

» Rothadó kalász - Dél (V.I.Sz. 822. Ősz)
by Hóhajú Yrsil Vas. Ápr. 21, 2024 4:42 pm

» Hóhajú Yrsil Bűvös Boltja
by Hóhajú Yrsil Vas. Ápr. 21, 2024 4:30 pm

» Ez vagyok én
by Kyrien Von Nachtraben Szomb. Ápr. 20, 2024 9:58 am

Top posting users this month
No user


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Mesterség: Mérnök

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Mesterség: Mérnök Empty Mesterség: Mérnök Pént. Feb. 10, 2017 8:35 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

Noha a mágia sok technikai fejlesztés helyett nyújt kényelmes megoldást, meg vannak a maga korlátai: például hogy érteni kell hozzá és jelentősen függ a használó varázserejétől. Így a tengeri felfedezések során beáramló ötletek egy új, mágiat nem alkalmazó technikai fejlesztéseket kivitelező mesterség, a Mérnöki munka életre hívását eredményezte. A mérnökök Veronia fizikai törvényeit használják ki különböző trükkös szerkezetek, lakatok, zárak, fegyverek és iránymutatók készítéséhez.

Az eszközök különféle készítési módokat, stílusokat hordoznak. Ezek a stílusuk magukba foglalják a hagyományaikat lefektető mesterek ízlését, sajátságait, igényeit és kreativitását. A nagy gonddal örökített eszközkészítési módokat küldetések alkalmával tudja a karakter elsajátítani. Minden tárgy csak egyféle stílust viselhet magát.


Mód: Egyszerű
Tanulás: Minden mérnök ezzel kezd
Árnövekedés a kész eszközben: -
Leírás: A legegyszerűbb eszközkészítési forma, a praktikumot, felhasználhatóságot, tartósságot helyezi minden elé. A legelterjedtebb eszközkészítési forma, melyet minden fiatalabb és idősebb mérnök, óraműves ismer.

Mód: Jotün
Tanulás: félóriás mester
Árnövekedés a kész eszközben: 100 váltó
Leírás: A messzi tengerek félóriás törzseinek fejlett konstrukcióit hosszú évek munkájával tökéletesítették, optimalizálták. Az így készült tárgyak könnyebbek, mint az átlagos eszközök, kényelmesebben szállíthatóak, s kevésbé akadályozzák viselőjüket a mozgásban. Az így készített Kiegészítő típusú tárgyak típus nélkülinek számítanak. Pályázott receptekkel nem használható.

Mód: Nefilim
Tanulás: nefilim mester
Árnövekedés a kész eszközben: 300 váltó
Leírás: A félangyalok ősi konstrukciói kiállták az idő próbáját, a zord idő viszontagságait. A félangyal mérnökök gyakorta használtak a rothadó, korható részek helyébe kőből faragott elemeket. Az ilyen stílussal készített eszközök szívósabbak lesznek, akár egy darab kő, s nehezebb bennük kárt tenni.

Mód: Ember
Tanulás: ember mester
Árnövekedés a kész eszközben: 200 váltó
Leírás: Az emberek vakmerő, kíváncsi nép, akiket folyton-folyvást vonz az ismeretlen. Az évek során számos módon tették eszközeiket, műszereiket egyre praktikusabbá. Az emberek, mikor eszközöket készítenek, képesek azt nagy műgonddal egy fegyverhez, vértelemhez, vagy éppen másik tárgyhoz illeszteni, megkönnyítve annak szállítását, és használatát, hogy mindig kéznél legyen.

Mód: Vámpír
Tanulás: vámpír mester
Árnövekedés a kész eszközben: 400 váltó
Leírás: A vámpírok az elegancia, a pompa kedvelői, mely műszereikben, szerszámaikban is megmutatkozik. A vámpír stílussal készült eszközök finoman kidolgozottak, alaposan és igényesen díszítettek, melynek hála más népek ormótlan szerkezeteit megtalálni vámpír stílussal készítve akár bálokon, estélyeken. A vámpír stílussal készült tárgyak módszeresen beolvadnak környezetükbe, melynek hála használójuk feltűnés nélkül tudja magánál rejtegetni őket.

Mód: Tünde
Tanulás: Tünde mester
Árnövekedés a kész termékben: 200 váltó
Leírás: A városokba költözött tündék se tudtak a természettől elszakadni soha. Azon felül, hogy az ilyen módon készült termékek elegáns levélmintákkal díszítettek, a természeti elemei, a szél, az eső, a fagy, vagy akár egy tűzvész sem képes bennük kárt tenni.

https://questforazrael.hungarianforum.net

2Mesterség: Mérnök Empty Re: Mesterség: Mérnök Pént. Feb. 10, 2017 8:48 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

"Első lépés, a kanóc meggyújtása..." - Asschuss von Keineumfang, mérnök


Az alábbi tervrajzokat a Mesterség: Mérnök képességgel rendelkező karakterek tanulhatják meg különféle módokon, hogy az itt látható tárgyakat elkészíthessék. A lista nem tartalmazza a pályázatok által megalkotott tervrajzokat, valamint a küldetések jutalmaként kapott esetleges tárgyak receptjeit.

Név: Iránytű
Hozzávalók: Bármilyen mágnesezhető fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Tengelyen forgó mágnestű. A hegye mindig Veronia egy irányába mutat bármerre is fordul a gazdája, így tökéletes iránymeghatározáshoz.
Kritérium: -

Név: Tolvajkulcs (1)
Hozzávalók: fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Két apró fémpálca, egyik lapos véggel másik hajlítottal. Egyszerű zárak feltörésére alkalmas kis eszköz.
Kritérium: -

Név: Távcső
Hozzávalók: Üveglencse, fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Két üveglencséből és egy fémtokból álló látókészülék.
Kritérium: -

Név: Szextáns
Hozzávalók: réz, tükör
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: A navigációhoz használt kéttükrös szögmérő, amellyel égitestek helyzetét lehet mérni egymáshoz vagy a horizonthoz viszonyítva.
Kritérium: Csak Térképészet, tájékozódás és tájismeret képességgel rendelkező karakter tudja használni

Név: Fémdoboz
Hozzávalók: fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Fémből álló doboz, ami anyagától és díszítésétől függően nagyon sokféle lehet.
Kritérium: -

Név: Rugós kés
Hozzávalók: tőr, fém, bőrpántok, rugó
Tanulás: 200 váltó
Típus: Félkezes
Leírás: Egy tok benne egy pengével, ami a megfelelő mozdulatra kiold egy előre beépített rugót. A belső szerkezet ennek hatására kilöki az addig rejtett pengét a tokból.
Kritérium: -

Név: Egyszerű zár
Hozzávalók: fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Ajtók, dobozok, ládák elmaradhatatlan kelléke. Minden zárhoz egyetlen kulcs tartozik, aminek az elforgatásával ki lehet nyitni, ezt szintén a mechanikus készíti el a zár mellé. Név: Egyszerű zár
Kritérium: -

Név: Periszkóp
Hozzávalók: tükör, fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Két tükör fénytörésének fizikai mechanizmusa továbbítja a képet függőleges irányba, így fedezékek mögül is kileshetünk vele.
Kritérium: -

Név: Trükkzár
Hozzávalók: bármilyen nem acél fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Bonyolult zárszerkezet, ami még a legügyesebb tolvajokon is kifoghat. Gyakran sav van beleépítve, ami tönkreteszi a zárat a szerencsétlen feltörési kísérlet után. Néhány esetben mágikus védelem is van rajta és csak és kizárólag egyetlen kulccsal nyitható ki, amivel együtt készült.
Kritérium: -

Név: Széf
Hozzávalók: Bármilyen zár, fém
Tanulás: 500 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Igazán nagy értékeket megőrző változatos méretű zárt láda. Kulcs kell hozzá.
Kritérium: Csak nehézpáncélos karakter tudja egymaga cipelni

Név: Számszeríj
Hozzávalók: rövid markolat, Ideg, Fém
Tanulás: Tervrajz
Típus: Távolsági
Leírás: Az íj tökéletesített változata, a kiváló vámpírmesterek kutatómunkájának gyümölcse. A számszeríj egy íjhoz hasonló mechanizmussal lövi ki a tüskéket, amiket egy vasfából készített hosszú fogó és tusrész rögzít. Pontosabb és erősebb is az íjnál. Név: Számszeríj
Kritérium: Csak Schwarzjäger vámpír kezdőfelszerelése lehet

Név: Ismétlő számszeríj
Hozzávalók: Számszeríj, fém
Tanulás: Tervrajz
Típus: Távolsági
Leírás: A számszeríj egy nagyobb és nehezebb változata, ellenben gyors egymásutániságban képes 6 nyilat is kilőni egymás után. A lövést egy kar elhúzása biztosítja.
Kritérium: Nem lehet kezdőfelszerelés

Név: Nyílpuska
Hozzávalók: rövid markolat, Ideg, Fém
Tanulás: Tervrajz
Típus: Egykezes
Leírás: A számszeríj apró, egykezes változata. Gyorsabban fel lehet húzni, de kisebbet sebez.
Kritérium: Csak Bosszú útjával rendelkező Schwarzjäger vámpír kezdőfelszerelése lehet


Név: Puska
Hozzávalók: Puskapor, acél, bármilyen fa, kova
Tanulás: Tervrajz
Típus: Kézkezes
Leírás: Egy tulajdonságaiban közepes, sokoldalú hátultöltős puska. Lőtávja 70 méter, pontossága közepes és közepes sebek okozására képes. Újratöltési ideje 1 kör. Különlegessége, hogy kétkezes fegyver létére bárki képes használni.
Kritérium: Nem lehet kezdőfelszerelés

Név: Pisztoly
Hozzávalók: Puskapor, acél, fa, kova
Tanulás: Tervrajz
Típus: Félkezes
Leírás: Egy tulajdonságaiban közepes, hátultöltős pisztoly, lőtávja 80 méter, pontossága közepes és közepes sebek okozására képes. Újratöltési ideje 1 kör.
Kritérium: Nem lehet kezdőfelszerelés

Név: Zsebóra
Hozzávalók: Fém
Tanulás: 500 váltó
Típus: -
Leírás: Bonyolult, apró fogaskerekekből álló eszköz, ami az idő mérésére alkalmas. 3 szabályosabb körbe forgó mutatója mutatja az órák perceg és másodpercek telését. Változatos fémből készülhet, néhol igen bonyolult díszítőmunka is áll mögötte. A nemesség körében különösen divatos kis eszköz.
Kritérium: -

Név: Fecskendő (1)
Hozzávalók: Fém, üvegcső
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Fél arasznyi fecskendő, ami folyadék tárolására és beadására alkalmas. Egy tűből, egy üveghengerből és egy mozgatható dugattyúból áll, mellyel a testbe juttatott szerek azonnal és dupla annyi ideig, vagy erősséggel hatnak (játékos döntése szerint). Fontos, hogy azok az anyagok, amelyek leírásában szerepel felhasználási mód (meginni, felkenni, cseppenteni), valamint a dobható keverékeket nem lehet a fecskendőbe tölteni.
Kritérium: Csak Elsősegély képességgel rendelkező karakter használhatja (szakszerűen)

Név: Szemüveg
Hozzávalók: üveglencse (2), fém
Tanulás: 300 váltó
Típus: Sisak (Könnyű)
Leírás: Látásjavító eszköz precízen csiszolt lencsékkel. Véd a fény alapú vakító támadások, szemet bántó hatások egy része ellen.
Kritérium: -



Eszközöket erősítő hatások:

Név: Vandálkodás
Hozzávalók: -
Tanulás: 100 váltó
Leírás: A mérnök nagy műgonddal (vagy agresszióval) képes bármilyen tárgyat szétszedni, elemeire bontani, ezáltal a tárgy elvesztése árán megkap annak hozzávalói közül egy választott darabot.

Név: Beépítés
Hozzávalók: ólom/ón/réz/nikkel
Tanulás: 150 váltó
Leírás: A mérnök képes lesz egy eszközét (amennyiben annak mérete lehetővé teszi) beleépíteni különféle ékszerekbe a drágakövekhez hasonlóan. Az így beépített észköz egy darab drágakő helyét foglalja el az ékszerben.

Név: Átmeneti fegyver
Tanulás: Tervrajz
Hozzávalók: gólemtörmelék, fenyőgyanta
Leírás: A mérnök egy bűvigét olvas egy műszerre, amitől azt ha hozzávágják valakihez, egy nagyjából III-as erősségű áramütés éri azt, akit elsőnek eltalál. Használat után a bűvigét újra alkalmazni kell, kivéve ha az eszköz ezüstöt is tartalmazott, akkor csak várni kell egy napot. Néhány eszköz könnyen megsérülhet, ha hajigálják.

Név: Eszkábálás
Hozzávalók: bármilyen fa
Tanulás: Tervrajz
Leírás: A mérnök egyesít két kiegészítő típusú tárgyat, így viselője több mindent magával vihet egy küldetésre. Azonban elég felszínes a munka, így csak a küldetés végéig tartanak ki.

https://questforazrael.hungarianforum.net

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.