Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Jozef Strandgut Hétf. Ápr. 29, 2024 9:27 pm

» [Magánjáték - Sigrun und Erlendr] Sárguló falevelek közt
by Erlendr von Nordenburg Vas. Ápr. 28, 2024 3:10 pm

» Alicia Zharis
by Ostara Vas. Ápr. 28, 2024 2:50 pm

» Alicia Zharis
by Ostara Vas. Ápr. 28, 2024 2:48 pm

» Alicia Zharis adatlap
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 1:43 pm

» Képességvásárlás
by Alicia Zharis Vas. Ápr. 21, 2024 11:30 pm

» Rothadó kalász - Dél (V.I.Sz. 822. Ősz)
by Hóhajú Yrsil Vas. Ápr. 21, 2024 4:42 pm

» Hóhajú Yrsil Bűvös Boltja
by Hóhajú Yrsil Vas. Ápr. 21, 2024 4:30 pm

» Ez vagyok én
by Kyrien Von Nachtraben Szomb. Ápr. 20, 2024 9:58 am

Top posting users this month
No user


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Mesterség: Kovácsolás

2 posters

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Mesterség: Kovácsolás Empty Mesterség: Kovácsolás Pént. Május 22, 2015 11:31 pm

Isidor Bose

Isidor Bose
Zsinati Elnök
Zsinati Elnök

Mindenből a legjobb a sajátunk: így van ez fegyverekkel és vértekkel is. Egy profi kovács mérföldekkel jobb harceszközök létrehozására képes, mint amilyet egy átlagember szerezhet...vagy tonnányi pénzt szerezhetnek a piacon. Az új receptekkel pedig egész egyedi vagy teljesen új fegyverek készíthetőek. A fegyvereket a megvásárolt tervrajz és a felhasznált alapanyag határozza meg.



A hozzászólást Esroniel von Himmelreich összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Júl. 27, 2015 12:18 pm-kor.

2Mesterség: Kovácsolás Empty Megmunkálási módok Pént. Júl. 10, 2015 2:03 pm

Isidor Bose

Isidor Bose
Zsinati Elnök
Zsinati Elnök

Általában a fegyvereket nem csak úgy, találomra készítik el a mesterek, hanem vannak különböző módok, melyek által jobbak, erősebbek de ha más nem hát szebbek lesznek az elkészített munkák. A megmunkálási módok a következőek:

Mód: Egyszerű
Tanulás: - (Aki kovácsolást tanul, ezzel kezd)
Árnövekedés a kész felszerelésben: 100 váltó
Leírás: A legalapvetőbb mód, az így készült felszerelések teljesen a hatékonyságot helyezik előtérbe, mellőzve a díszítéseket és az esztétikát. Ennek ellenére viszont tökéletesen használhatók, csupán díszfogadásra nem épp megfelelő viseletek.

Mód: Démoni
Tanulás: démon mester
Árnövekedés a kész felszerelésben: 200 váltó
Leírás: A démonok különös fémmunkálási stílusa, amelynek jellemzői a fekete és vörös szín és tüskés-lángnyelves motívumok a díszítésben. Nem lehet ezüst vagy holdezüst felszerelést feldolgozni így. Az így elkészült fegyverek szentségtelen ereje ugyanolyan hatással van egyházi és nefilim karakterekre, mint a szentség a démonokra. A démon stílussal készült páncélok sok helyen kifejezetten veszélyes díszítéseket tartalmaznak, aminek hála az ezt viselő karakterek képesek sérüléseket okozni akár azzal is, ha csak nekimennek valakinek. 

Mód: Tünde
Tanulás: tünde mester
Árnövekedés a kész felszerelésben: 200 váltó
Leírás: A tündék tárgyaikban is törekedtek a letisztultságra és kecsességre, valamint a természetet idéző díszítőelemekre. Felszereléseik egész Veronia területén szépségükről ismeretesek. Az így készült fegyverek felruházzák viselőjüket az Earthcall képességgel. A stílusban készült páncélokat viselő egyéneket nehéz észrevenni az erdőkben, s más zöld területeken: nagyon jól be tudnak olvadni a környezetükben, ha pedig teljesen mozdulatlanok, szinte észrevehetetlenek.


  • Név: Earthcall
    Szükséges: Tünde módon megmunkált fegyver
    Leírás: A használó fegyverét a földbe szúrva képes egy tíz méter átmérőjű területen természetes erdei talajjá alakítani a mesterséges, kövezett vagy bármilyen módon fedett talajt is. Csakis talajszinten működik, küldetésenként egyszer és addig marad meg, amíg a használó a területen áll.


Mód: Sötét Tünde
Tanulás: sötét tünde mester
Árnövekedés a kész felszerelésben: 200 váltó
Leírás: A tündéhez hasonló tisztaság és könnyedség jellemzi a sötét tündék munkáit, a motívumok viszont a holdat idézik. Az így elkészült fegyverek használaton kívül folyamatosan gyűjtik magukba a hold fényét, amelyet kalandonként egyszer az első előrántáskor szabadon engednek, egy Varázserőpontot szolgáltatva minden sötét tünde karakter számára. A páncéljaik szélét vékony szövettel párnázzák, aminek hála az így készült felszerelésben jóval csöndesebben lehet mozogni. A nehéz páncél hozzávetőleg annyira lesz zajos, mint a közepes páncél, míg a közepes páncél hangtalannak számít a stílusban. 

Mód: Vámpír
Tanulás: vámpír mester
Árnövekedés a kész felszerelésben: 300 váltó
Leírás: Veronia legkiválóbb kovácsai a vámpírok, ebből kifolyólag az ő munkájuk a legjobb szerte a kontinensen. A tárgyaik általában gazdagon díszítettek, jellegzetességük a fekete szín. Az így készített fegyverek okozta sebek erősen véreznek, a vér pedig hozzátapad a fegyver pengéjéhez, lehetőséget biztosítva a vámpírnak az elfogyasztására. Három vérző vágás alatt egy Vérszívással egyező mennyiségű vér rakódik a fegyverre. A stílusban készített páncélok kapnak egy keveset a készítő vámpír véréből, ami passzívan őrzi a felszerelést az áldásával. A karcolások, horpadások, s lyukak maguktól megjavulnak egy nap alatt, míg a törések továbbra is permanens kárt tesznek a páncélban.


Mód: Műremek
Tanulás: - (A karakter 20 bármilyen kovácsmunka elkészítése után automatikusan a birtokába kerül a stílus)
Árnövekedés a kész felszerelésben: 300 váltó
Leírás: Az egyszerű kovácsok számára elsajátítható legjobb tárgykészítési forma, tele díszekkel, kiváló minőségben. Az így készült felszerelések viselői általában a felsőbb társadalmi rétegekhez tartoznak. Ilyen módon a tárgy kinézete teljesen személyre szabható, ezzel új tulajdonságokat adva neki (azonban a felszerelés alapkoncepcióját megtartva). Használható bármely faji megmunkálási móddal együtt.

3Mesterség: Kovácsolás Empty Tervrajzok Hétf. Júl. 27, 2015 12:18 pm

Isidor Bose

Isidor Bose
Zsinati Elnök
Zsinati Elnök

Különféle fegyverek tervrajzai:


Név: Tőr
Alapanyag: fém, rövid markolat
Tanulás: 100 váltó
Típus: Félkezes
Leírás: A tőr egy sokoldalú eszköz mely az evéstől a gyilkosságig sok mindenre használható. Rendkívül gyors támadásokra alkalmas, azonban sebzése nem valami nagy, valamint védekezni szinte lehetetlen vele. Így főképp olyanok használják, akiknek más a fő fegyvere, esetleg mérhetetlenül pontosan és gyorsan harcolnak.
Kritérium: -

Név: Egykezes kard
Alapanyag: fém, rövid markolat
Tanulás: 100 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: A kard és a tőrnél hosszabb, de a hosszúkardnál kisebb méretű vágófegyver, mely gyors támadásokra alkalmas alacsony sebzéssel és minimális védekezéssel.
Kritérium: -

Név: Kétkezes kard
Alapanyag: fém(2), rövid markolat (2)
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kétkezes
Leírás: A kard a háború ősi eszköze, hossza változó, de mindenképpen túl nagy és nehéz ahhoz, hogy egyetlen kézzel forgassák. A protestáns templomosok jellegzetes ismertető jegye, de igen elterjedt más fajoknál is.
Kritérium: -

Név: Tőrkard
Alapanyag: fém, rövid markolat
Tanulás: vámpír mester
Típus: Egykezes
Leírás: Különösen vékony pengéjű, könnyed módon forgatható, kecses és elegáns kard, mely pont emiatt kiváló döfésekre és gyors mozdulatok kivitelezésére. A Neulander család tagjainak ikonikus fegyvere, de kellő gyakorlással bárki megtanulhatja őket forgatni.
Kritérium: Csak Neulander-vámpírok kezdhetnek vele

Név: Tünde csatapenge
Alapanyag: fém(2), hosszú markolat
Tanulás: tünde mester
Típus: Kétkezes
Leírás: A tündék által kifejlesztett speciális, különlegesen ívelt penge, mely igen gyors támadásokra képes széles ívekben, ám nem túl masszív, így jól páncélozott ellenfelek ellen nem ér sokat.
Kritérium: Csak tünde és sötét tünde karakterek kezdhetnek vele

Név: Éjgyilok
Alapanyag: fém
Tanulás: sötét tünde mester
Típus: Félkezes
Leírás: Egy különleges, a felkar oldalára illeszkedő penge, mely tökéletesen igazodott a tündék merénylőinek harcstílusához. Rendkívül gyors és pontos, védekező értéke minimális, és szinte alig akadályoz a mozgásban.
Kritérium: Csak sötét tünde karakterek kezdhetnek vele

Név: Buzogány
Alapanyag: fém, hosszú markolat
Tanulás: 100 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: A buzogány egy brutális eszköz, amely kifejezett könnyedséggel zúzza össze az ellenfelek pajzsát és páncélját.
Kritérium: -

Név: Balta
Alapanyag: fém, hosszú markolat
Tanulás: 100 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: Az egyszerű favágó szerszám harctéri változata, amely játszi könnyedséggel aprítja fel mind az ellenfél páncélját, mind végtagjait.
Kritérium: -

Név: Csatakalapács
Alapanyag: fém, hosszú markolat
Tanulás: 100 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: A kalapács a csatafejszéhez hasonlóan egyszerű használati eszközből vált tömegpusztító fegyverré. Hatalmas mérete és súlya miatt jelentős ütőerőt képvisel, ám igen nehézkes forgatni.
Kritérium: -

Név: Kétkezes buzogány
Alapanyag: fém(2), hosszú markolat
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kétkezes
Leírás: A katolikus egyház papjainak körében elterjedt buzogány nagyobb változata, mely kistestvérénél is nagyobb károkat tud okozni.
Kritérium: -

Név: Csatabárd
Alapanyag: fém(2), hosszú markolat
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kétkezes
Leírás: Hosszú vastag nyéllel és széles pengével ellátott csatafejsze. Feje lehet egy, vagy akár mindkét oldalon élezett. Könyörtelen fegyverek, melyek könnyedén kettéhasítják bárki fejét.
Kritérium: -

Név: Pöröly
Alapanyag: fém(2), hosszú markolat
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kétkezes
Leírás: A csatakalapács kétkezes változata, hosszú markolatra erősített, sokszor olyan súlyos fejjel. Nagy erejű harcosok körében közkedvelt fegyver.
Kritérium: -

Név: Lándzsa
Alapanyag: fém, hosszú markolat
Tanulás: 100 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: Egyszerű fegyver, hosszú markolat végére erősített hegyes fémfej. A lándzsa egyidős az emberiséggel, hadászatban és vadászatban egyaránt közkedvelt. Használható két kézzel is, ilyenkor sokkal ügyesebben lehet vele bánni.
Kritérium: Csak két kézzel használható

Név: Dobótőr
Alapanyag: fém, rövid markolat
Tanulás: 200 váltó
Típus: Félkezes
Leírás: Egy egyszerű fegyver, amely egy kiegyensúlyozott pengéből áll, rövid markolatrésszel. Kiváló csendes munkákhoz, és kis gyakorlással aki tőrt tud használni, ezt is fogja.
Kritérium: -

Név: Íj
Alapanyag: Fém, Ideg, Rövid markolat
Tanulás: 150 váltó
Típus: Távolsági
Leírás: Az íj igen veszélyes fegyver, hiszen villámgyorsan lehet vele akár egészen nagy távolságokból is halálos sebesülést okozni. Egy tegez is jár mellé, benne 25 lövedékkel, mely ha elfogy, a játékok alatt, vagy azok végén pótolható.
Kritérium: -

Név: Bot
Alapanyag: hosszú markolat
Tanulás: 100 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: A bot igen egyszerű eszköz, harcban szinte alig van jelentősége. Használói inkább fókuszpontként használják varázslataik számára.
Kritérium: Csak két kézzel használható hatékonyan

Név: Embermágus bot
Alapanyag: fém, hosszú markolat
Tanulás: 200 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: Az emberek mágusai kissé kiszolgáltatottnak érezték közelharci képességeik teljes hiányát, így létrehozták ezt az eszközt, mely átmenet a lándzsa és a bot között. Végén pengék kapcsolódnak hozzá, így igen veszélyes sebeket tud ejteni ha az ellenfél túl közel merészkedik a bűvölőhöz.
Kritérium: Csak két kézzel használható hatékonyan

Név: Pajzs
Alapanyag: pajzs alap, fém
Tanulás: 100 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: A pajzs nem kifejezetten fegyver, sokkal inkább a használó védelmét szolgálja, azonban igen súlyos zúzódásokat tud okozni egy-egy ütése. Használható más fegyverrel együtt akkor is, ha a karakter nem képes mindkét kezében külön fegyvert forgatni.
Kritérium: -

Név: Korbács
Alapanyag: Rövid markolat, Lánc(3x), Fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: A korbács a csábdémonok kedvelt eszköze, mind harcban, mind sajátos elfoglaltságaikban. A hosszú, kecsesen lecsapó fegyver hatótávolsága nemritkán eléri az öt métert is, s kiváltképp gyors, fürge ellenfelek ellen hasznos.
Kritérium: Csak csábdémonok és diachonosok kezdhetnek vele 

Név: Másfélkezes Kard
Alapanyag: fém(2), rövid markolat(2)
Tanulás: 250 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: Egy különleges fegyver, ami megjelenésében majdnem megegyezik egy átlagos karddal, viszont hosszabb, tehát akár Kétkezes kardként is szolgálhat. Emellett bármikor használható alap Kardként is.
Kritérium: Csak a Bosszú útjával lehet kezdőfelszerelés

Név: Láncos Buzogány
Alapanyag: fém, lánc, hosszú markolat
Tanulás: 250 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: Rendeltetésében hasonlít a Buzogányhoz, itt viszont egy rövid markolathoz csatolt láncon lóg a fémfej. Sokkal nagyobb erővel lehet lecsapni vele, és bárki, aki a Buzogányt tudja használni, ezt is fogja.
Kritérium: Csak a Bosszú útjával lehet kezdőfelszerelés

Név: Zweihänder reisigschwert (Kétkezes Óriáskard)
Típus: Kétkezes
Alapanyag: fém(3), hosszú markolat
Tanulás: 250 váltó
Leírás: A kétkezes kardhoz hasonló, viszont méretben sokkal nagyobb, gigantikus pallos, melynek hossza markolattal együtt nem ritkán eléri a két métert. A keresztvas fölött bőrrel be van csavarva a penge egy harminc centis része, melynek végénél hárítótüske található. Borzasztó hosszúsága miatt a fegyver könnyedén funkcionál Lándzsaként is.
Kritérium: Csak a Bosszú útjával lehet kezdőfelszerelés

Név: Kopja
Alapanyag: fém(3), hosszú markolat
Tanulás: 250 váltó
Típus: Kétkezes
Leírás: Az igazi nehézfegyveresek eszköze, a kopja egy rövid markolatból áll, amit egy teljesen fém, másfél méter vagy annál nagyobb hosszúságú, elvékonyodó fegyvertest követ. A kopja a lovas harcosok kedvelt fegyvere, viszont a földön is használható, ha elég erős a forgatója. A Lovagok kedvelt stílusa, hogy lánccal vértjükhöz erősítik, majd a másik kezükbe így pajzsot is felvehetnek. Aki a lándzsával tud bánni, annak egy kopja sem akadály.
Kritérium: Csak a Bosszú útjával lehet kezdőfelszerelés

Név: Toronypajzs
Alapanyag: fém(2), pajzs alap(2)
Tanulás: 250 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: Hasonlít az alap pajzshoz, viszont sokkal nagyobb és szögletes. Határozottan jobb védelmet nyújt.
Kritérium: Csak kétkezes fegyvert használni tudók használhatják

Név: Hárítópajzs
Alapanyag: fém
Tanulás: 250 váltó
Típus: Félkezes
Leírás: Egy harminc-negyven centiméter átmérőjű kizárólag fémből készült pajzs, mellyel blokkolni csapásokat nem igen lehet, de ellenütéssel nagyon jól lehet hárítani a támadásokat, ezzel kizökkentve az ellenfelet egyensúlyából.
Kritérium: Nem lehet kezdőfelszerelés

Név: Dárda (1)
Alapanyag: fém, hosszú markolat
Tanulás: 250 váltó
Típus: Egykezes
Leírás: Lándzsaszerű fegyver, mely dobásra lett módosítva. Ősi fegyver, és aki egy lándzsával elboldogul, az ezzel is el fog.
Kritérium: Csak a Bosszú útjával lehet kezdőfelszerelés



Vértezetek és egyéb felszerelések tervrajzai:


Név: Bőrvért
Alapanyag: kivert bőr(2), bőrpántok
Tanulás: 100 váltó
Típus: Vért (Közepes)
Leírás: A testet védő, kivert bőrből készült páncél.
Kritérium: -

Név: Mellvért
Alapanyag: fém(2), bőrpántok
Tanulás: 100 váltó
Típus: Vért (Nehéz)
Leírás: Egy fémből készült a törzset védő páncél. Vágások ellen effektív, azonban nagy súlya van.  
Kritérium: -

Név: Sapka
Alapanyag: kivert bőr, bőrpántok
Tanulás: 100 váltó
Típus: Fejfedő(Közepes)
Leírás: A fejet, valamint esetenként a nyakat is betakaró kivert bőrből készült fejfedő.
Kritérium: -

Név: Sisak
Alapanyag: fém
Tanulás: 100 váltó
Típus: Fejfedő (Nehéz)
Leírás: A fejet, nyakat és műremek vérteknél akár az arcot is fedő, azt védő fémből készült páncéldarab.
Kritérium: -

Név: Bőr alkarvédő (1)
Alapanyag: kivert bőr, bőrpántok
Tanulás: 100 váltó
Típus: Karvédő (Közepes)
Leírás: Az alkarra illeszkedő bőr páncéldarab. Készülhet egy karra, vagy párban.
Kritérium: -

Név: Karpáncél (1)
Alapanyag: fém, bőrpántok
Tanulás: 100 váltó
Típus: Karvédő (Nehéz)
Leírás: Fém vért, mely a kézháttól egészen a felkar elejéig terjed. Megjelenése változó, a pár összeszíjazott lemeztől egészen a kar teljes felületét takaró páncélig terjedhet. Készülhet kizárólag az egyik karra, vagy párban.
Kritérium: -

Név: Bőr lábszárvédő (1)
Alapanyag: kivert bőr, bőrpántok
Tanulás: 100 váltó
Típus: Lábvédő (Közepes)
Leírás: A vádlit és lábszárat védő páncéldarab. Párosával, vagy egyénileg is lehet vásárolni.
Kritérium: -

Név: Lábvért (1)
Alapanyag: fém, bőrpántok
Tanulás: 100 váltó
Típus: Lábvédő (Nehéz)
Leírás: A csizmától a vért aljáig terjedő páncél. Változatos megjelenésű, a részleges fedettségűtől egészen a szabad felület nélküli lábvértig bármilyennel találkozhatunk. Párban és egy lábra is kapható.
Kritérium: -

Név: Láncing
Alapanyag: lánc(3), fém
Tanulás: 250 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy láncszemek egymásba fűzéséből kialakított páncél, melyet fém páncélok és köpenyek alá, illetve bőrpáncélok alá vagy fölé is fel lehet venni. Növeli a védelmet, de ezzel arányosan lassítja viselőjét.
Kritérium: -

4Mesterség: Kovácsolás Empty Re: Mesterség: Kovácsolás Szomb. Ápr. 22, 2017 4:33 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

Fegyvereket erősítő hatások:

Név: Hasítás
Alapanyag: Gránit
Tanulás: 200 váltó
Leírás:A kovács speciális kezelést alkalmaz egy éles fegyveren, amely ettől sokkal könnyebben képes sérülést okozni az erősen páncélozott ellenfeleken is. Hatóidő: 1 csata

Név: Bevonat
Alapanyag: fém
Tanulás: 100 váltó
Leírás: Ötvözés során a fémek elvesztik különleges tulajdonságaikat. A kovács fémek ötvözése helyett az egyikkel egy vékonyabb rétegben bevonja a másikat, így a fegyver, vagy vért megkaphatja olyan fémek előnyös tulajdonságait is, melyek puhaságuk, vagy ritkaságuk miatt nem használhatóak fel tiszta formájukban. Ezzel a képességgel a megfelelő fémet felhasználva csorbult, törött, megsérült, kopott eszközök is javíthatóak.

Név: Hullám
Alapanyagok: nikkel, trollháj
Tanulás: 150 váltó
Leírás: Fegyverre helyezhető bűvige, mely némi varázserő befektetéséért cserébe képes találatkor egy erős lökéshullámot kibocsátani, további sérüléseket okozva. Szúró és vágó fegyvereken alkalmazva kevésbé, zúzófegyvereken és szálfegyvereken használva sokkal effektívebb. Egy használat után eltűnik, kivéve, ha a fegyver ezüstöt is tartalmaz.

Név: Mag
Alapanyag: fém
Tanulás: 200 váltó
Leírás: A kovács ötvözés helyett egy másik fémet helyez a fegyver szívébe, így a fegyver anélkül kapja meg a mag alapjául szolgált fém különleges tulajdonságait, hogy ki lenne téve a fegyverhasználat visszásságainak, mint a kopás, csorbulás. A bevonatnál gyengébb, de strapabíróbb hatást lehet vele elérni.

Név: Mjölnir
Alapanyag: ektoplazma, harangvirág
Tanulás: félóriás mester
Leírás: A kovács egy bűvigét olvas egy fegyverre, melytől azt gazdájának földről felemelni, előrántani, csatába rontani vele sokkal könnyebb, másoknak felemelni pedig sokkal nehezebb lesz. Az érzés nem tart sokáig, de bőven elég rá, hogy a harcos magához ragadja a helyzeti előnyt.

Név: Nebelblatt
Alapanyag: cédrus, ón
Tanulás: vámpír mester
Leírás: A kovács egy bűvigét olvas egy fegyverre, mely suhintáskor elhalványul, elmosódott, zavaros és alig látható lesz, nem kicsit megnehezítve annak követését.
Mesterség tapasztalat: -


Vérteket erősítő hatások:

Név: Szikra
Alapanyag: kovakő, vas-oxid
Tanulás: 200 váltó
Leírás: A páncélkészítő egy különleges bűvigét olvas egy kesztyűre, amelynek hatására annak viselője képes csettintéssel szikrákat pattintani. Ideális gyúlékony dolgok lángra gyújtásához, vagy nyúlszívű ellenfelek megrémisztéséhez. Ezt a hatást játékonként maximum háromszor lehet aktiválni.

Név: Bevonat
Alapanyag: fém
Tanulás: 100 váltó
Leírás: Ötvözés során a fémek elvesztik különleges tulajdonságaikat. A kovács fémek ötvözése helyett az egyikkel egy vékonyabb rétegben bevonja a másikat, így a fegyver, vagy vért megkaphatja olyan fémek előnyös tulajdonságait is, melyek puhaságuk, vagy ritkaságuk miatt nem használhatóak fel tiszta formájukban. Ezzel a képességgel a megfelelő fémet felhasználva csorbult, törött, megsérült, kopott eszközök is javíthatóak.

Név: Szegecselés
Alapanyag: fém(X)
Tanulás: 100 váltó
Leírás: A kovács fém részekkel erősíti meg a kivert bőrvértek elemeit, tovább növelve hatékonyságukat. Fémlapokat, erős illesztéseket, vagy akár hegyes tüskéket rögzítenek hozzájuk. Ezzel a technikával a kovácsok képesek a bőrből készült páncélokat is felruházni a fémek mágikus tulajdonságaival. A procedúrához szükséges fémek száma egyezik az adott páncélhoz szükséges kivert bőrök számával.

Név: Töltés
Alapanyag: dongóméreg
Tanulás: 150 váltó
Leírás: A kovács egy bűvigét olvas egy páncéljára, melyet ha találat ér, egy apró elektromos csapást küld a vele érintkező fegyveren át az ellenfél testébe. A bőr kesztyű némileg gyengítheti a hatást. Használat után a bűvigét újra alkalmazni kell.

Név: Erdőlélek
Alapanyagok: szellemorchidea, madártoll
Tanulás: tünde mester
Leírás: A kovács egy bűvigét olvas egy lábvértre, amitől annak viselőjét enyhe, kellemes szellő fogja kísérni, miközben sétál. Ez jól jöhet akár a nyári melegben, vagy olyan terepen, ahol sok apró tárgy zavarhatja a nesztelen közlekedést (például faágak közt, avarban, vagy poros földön). Ráadásnak a szellő tulajdonosát a nyomkövető állatok is nehezebben találják meg.

Név: Gyémánt vésés
Alapanyag: ezüst, gargoylevér
Tanulás: 200 váltó, bármely mester
Leírás: A kovács egy bűvigét olvas egy fém páncélra, mely képes lesz a fény alapú támadásokat majdnem teljesen visszaverni, melyek megfelelő célzással akár vissza is irányíthatót a támadóra.

Név: Gólemvért
Alapanyag: gólemtörmelék, varjúszem
Tanulás: 400 váltó
Leírás: Egy különleges bűvige, mely lehetővé teszi a vértezetnek, hogy elnyelje az első mágikus hatást, ami viselőjét éri (legyen az pozitív, vagy negatív). Egy nap csak egyszer képes ezt megtenni.

Név: Élő vért
Alapanyagok: gargoylevér, ektoplazma, len, lánc (2)
Tanulás: vámpír mester
Leírás: A kovács legerősebb ismert bűvigéje, mely képes életre kelteni a vele kezelt páncéldarabot, így az segíteni fogja viselőjét a harcban, engedelmeskedve akaratának. A vért folyamatosan változtatja az alakját, hogy ne lehessen a kevésbé fedett pontokra célozni, a használója mozgékonyságát növelhesse, valamint szabadon irányíthatja a vérthez csatlakozó esetleges függelékeket. Két láncot azonnal rá is tud helyezni a kovács, melyekkel a páncél támadhatja célpontjait.

https://questforazrael.hungarianforum.net

Ajánlott tartalom



Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.