Név: Hilde von Nebelturm, Hellenburg Védelmezője
Faj: Vámpír
Frakció: Hellenburg, száműzve a Nebelturmok közül
Kor: 22
Jellem: Egészen csöndes jellem, nem keresi se a galibát se mások társaságát. Ez persze nem jelenti azt, hogy kifejezetten hideg lenne az idegenek iránt, nemes egyszerűséggel csak nehezen nyílik meg. Nem kenyere az erőszak, preferálja a békés megoldásokat, de ha az erőszak szükségeltetik, nem habozik. Néha él a vérrel, de főleg csak olyan helyzetben, ahol egyébként sem elkerülhető a gyilkosság. Ártatlanokat nem bánt. Amióta ellátogatott a Neulanderekhez sokat javultak a szociális képességei, immáron nem aggódik annyira ha emberek előtt kell beszélnie, magabiztossága is sokat nőtt. Hite nagyon erős, ezt főleg magában szereti gyakorolni, ám természetesen gyakori vendége az alsóvárosi templomoknak is, főleg éjszaka.
Schwarz Lanze (Eckbert von Nebelturm): Anyai ágon nagyapja, egy hatalmas Nebelturm kovács, ám nem különösebben jó harcos. Lelkét büntetésként fegyverbe zárták, aminek hatására jelenleg egy lándzsaként tengeti napjait. Maga a fegyver fekete fémből készült, melynek felülete egyenetlen, pont olyan, mintha vénák és erek futnának rajta végig. Szúróvége után visszakanyarodik, olyasfajta formában, mintha csak egy halászszigony lenne. A fegyver másik vége is hegyes, így óvatlan használata sebesülésekhez vezethet. A lándzsa egésze fémből van, s a markolattól 20 centiméterre egy opál található, melyen keresztül Eckbert ha limitáltan is, de képes környezetét érzékelni. Tudatos felszerelés, s képes kommunikálni. A hang a fegyver környékén hangzik, de nem feltétlenül a fegyverből.
Fegyverről és Karakterről kép: Link
Felszerelés: Nebelturm páncélzat, Feketeacél Lándzsa
Személyes passzívok:
Személyes passzív: Schwarz Lanze
Típus: Passzív
Erősség: I.
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: Hilde a családi örökségül kapott nagyapját, mint fegyvert képes használni, tud vele beszélgetni, ráadásul még jó minőségű is. A fegyver egy hosszú, feketeacél lándzsa, melynek felülete egyenetlen, pont olyan, mintha vénák és erek futnának rajta végig.
Személyes passzív: Beavatott
Típus: Passzív
Erősség: I.
Felhasználás: Szövetség alapú
Leírás: Hilde ideje a protestánsok között többszörösen megtérült: minden szentség által okozott sérülése egy fokkal könnyedebb, valamit elsajátította az egyháztagok imáinak egy részét, s sajátos módon magáévá tette azokat.
Név: Trick or Treat
Típus: Kiegészítő
Leírás: Vérfagyasztó látvány egy ilyet meglátni az ajtó mögött. Egy maszk, rajta egy ijesztő ábrázattal, melyet viselője festett fel rá. Akihez bekopognak vele, döntenie kell: ad valamit annak, aki hordja, vagy a maszk viselője hátborzongatónak, rémisztőnek fog tűnni a szemében egészen az egyeztetés végéig. Küldetésen kétszer lehet használni, de nem ugyan azon a személyen.
Kritérium: Csak sötétben használható.
Név: A Szükség Gyűrűje
Típus: Kiegészítő
Kikiáltási ár: 1000 Váltó
Leírás: Egy általad választott küllemű gyűrű, melynek különleges képessége az, hogy egy nap alatt elraktároz egy Varázserőpontot, amelyet a karakter felhasználhat a sajátja helyett. Ha használni szeretnéd, erősen meg kell szorítanod a tárgyat, majd egy hirtelen szúró érzés után a mágia behatol a szervezetedbe. (A töltődés egy egész napot vesz igénybe, így egy kalandban többször is használhatod, de csakis akkor, ha eltelik egy nap a két használat között.)
Félelem-ellen
Típus: -
Kritérium: -
Leírás: Egy picinyke, áttetsző üvegcse, viasszal fedve, benne sárgás-szürkés, sűrűnek tűnő kortynyi folyadék.
Hatás: A bájital csakis mesélő által vezetett küldetés során használható, egyetlen alkalommal, olyan helyzetben, mikor a használója épp nagyon fél valamitől. A bájital elfogyasztása után a következő körben valamilyen előnyhöz jut a karakter (mint egy adrenalin-löket) például gyorsabb lesz, erősebb (szituációtól függően a mesélő dönti el a hatást).
Név: Esroniel hajtincse
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy tincs a volt zsinatelnök hajából. Esroniel Istennel kötött szövetségének maradványaként küldetésenként egyszer megakadályoz egy a használó fele irányuló támadást – megbotlik a támadó, valaki meglöki stb., küldetésekben a mesélő, magánokban a használó fantáziájára bízva ‒, ha abban a játékban még a használó nem támadott.
Név: Az újjászületés itala
Alapanyag: kőris, borostyán, borsmenta, gargoylevér
Tanulás: ember mester
Leírás: Híg, barnás, csillogó felszínű folyadék, ízre keserű és enyhén pikáns. Kúrája megtisztítja a testet a mágia és a hosszú csaták okozta apró, láthatatlan sérülésektől, felfrissítve azt. Az italt elfogyasztó karakternek lehetősége van újból kiválasztani, a kasztjához tartozó képességek közül melyiket kívánja megvenni (pénzvisszatérítés a már megvett képességért nincs). Mellékhatása: aluszékonyság, fáradékonyság, mély alvás az elkövetkező napokban, esetleg hőemelkedés, láz.
Kritérium: Démonoknak rendelkeznie kell legalább egy a fajtájukra jellemző képességgel
Név: Mézeskalács (5)
Típus: –
Leírás: Öt darab mézes-fahéjas sütemény, melyeket különböző érdekes formákra szaggattak ki és színes cukormázzal díszítettek. Elfogyasztva elűzi a szorongást, a szomorúságot és a karácsony meghittségét, melegségét kölcsönzi a karakternek két perc erejéig. Harcban nem használható.
Faj: Vámpír
Frakció: Hellenburg, száműzve a Nebelturmok közül
Kaszt: Nebelturm vámpír
Nem: NőKor: 22
- Kép Karakterről :
Jellem: Egészen csöndes jellem, nem keresi se a galibát se mások társaságát. Ez persze nem jelenti azt, hogy kifejezetten hideg lenne az idegenek iránt, nemes egyszerűséggel csak nehezen nyílik meg. Nem kenyere az erőszak, preferálja a békés megoldásokat, de ha az erőszak szükségeltetik, nem habozik. Néha él a vérrel, de főleg csak olyan helyzetben, ahol egyébként sem elkerülhető a gyilkosság. Ártatlanokat nem bánt. Amióta ellátogatott a Neulanderekhez sokat javultak a szociális képességei, immáron nem aggódik annyira ha emberek előtt kell beszélnie, magabiztossága is sokat nőtt. Hite nagyon erős, ezt főleg magában szereti gyakorolni, ám természetesen gyakori vendége az alsóvárosi templomoknak is, főleg éjszaka.
Schwarz Lanze (Eckbert von Nebelturm): Anyai ágon nagyapja, egy hatalmas Nebelturm kovács, ám nem különösebben jó harcos. Lelkét büntetésként fegyverbe zárták, aminek hatására jelenleg egy lándzsaként tengeti napjait. Maga a fegyver fekete fémből készült, melynek felülete egyenetlen, pont olyan, mintha vénák és erek futnának rajta végig. Szúróvége után visszakanyarodik, olyasfajta formában, mintha csak egy halászszigony lenne. A fegyver másik vége is hegyes, így óvatlan használata sebesülésekhez vezethet. A lándzsa egésze fémből van, s a markolattól 20 centiméterre egy opál található, melyen keresztül Eckbert ha limitáltan is, de képes környezetét érzékelni. Tudatos felszerelés, s képes kommunikálni. A hang a fegyver környékén hangzik, de nem feltétlenül a fegyverből.
Fegyverről és Karakterről kép: Link
Felszerelés: Nebelturm páncélzat, Feketeacél Lándzsa
Személyes passzívok:
Személyes passzív: Schwarz Lanze
Típus: Passzív
Erősség: I.
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: Hilde a családi örökségül kapott nagyapját, mint fegyvert képes használni, tud vele beszélgetni, ráadásul még jó minőségű is. A fegyver egy hosszú, feketeacél lándzsa, melynek felülete egyenetlen, pont olyan, mintha vénák és erek futnának rajta végig.
Személyes passzív: Beavatott
Típus: Passzív
Erősség: I.
Felhasználás: Szövetség alapú
Leírás: Hilde ideje a protestánsok között többszörösen megtérült: minden szentség által okozott sérülése egy fokkal könnyedebb, valamit elsajátította az egyháztagok imáinak egy részét, s sajátos módon magáévá tette azokat.
- Ömlesztett felszerelések:
Név: Goliath
Típus: Karvédő (Nehéz)
Leírás: Egy fél vállad és egyik karod takaró fémpáncél részlet, amely felszentelt mágiával van átitatva. Viselője erejét egy választott parancsszóra kétszeresére növeli ezen karjában, valamint megakadályozza, hogy az bármit elejtsen, amire egyszer rászorított. 5 körig tart a hatása, s naponta egyszer használható.
Kritérium: -
Név: Eisenfeld Szárnyai
Típus: Vért (Nehéz)
Leírás: Egy igen különleges páncél, egyetlen darab létezik belőle, a Karl von Barth nekromanta nagyúr által irányított ezer éves ghoul tervei alapján készült. Míg ránézésre talán semmi különleges nincs benne, az illesztéseket már a Déli királyság technomágikus fejlesztései szövik át. Különleges képessége, hogy bár súlyát és védelmét megtartja, maga a vért nem korlátozza a mozgást jobban egy Közepes páncélnál.
Kritérium: -
Név: Menetlevél
Leírás: Egy levél, a zsinatelnök és a király pecsétjével. Ezzel tudod magad igazolni a déli királyság területén, és gyakorlatilag az őrzött helyekre is belépő. A zsinatelnök ajándéka.
Ár: 700 váltó
Kritérium: Csak protestánsok használhatják
Név: Királyi Regaliajuss Oklevél
Leírás: Rudenz király adománya, amely minden mesélő vezette játék után 20%-al több pénzjutalomra jogosít.
Kritérium: Csak hellenburgiak használhatják
Név: Lópáncél
Ár: 3000 váltó
Leírás: Egy mesterművű vértezet, ami a lovunk védelmét jelentősen növeli. Csatalovaknak elengedhetetlen. Hosszú távon csökkenti az állat kitartását.
Név: Ló
Ár: 6000 váltó
Leírás: Az emberiség ősi hátasai, nem kell őket bemutatnom. Ahhoz, hogy a játékosok lovat használhassanak ideiglenesen, nem kell venniük egyet, de ha csatában akarja használni a nevezett jószágot, muszáj.
Név: Selbstkontrolle (Önuralom)
Típus: Kiegészítő
Leírás: A Hellenburgi máguscéh találmánya, eredetileg a kultisták elmebaja ellen. Egy fátyolszerű maszk, mely viselőjét megóvja az akaratát manipuláló hatásoktól. Az egyébként patyolatfehér anyag 5 környi viselés után megfeketedik és egy napnyi pihentetés után tisztul ki ismét. Megfeketedett formában hatástalan.
Kritérium: -
Név: Tőr *4
Leírás: Egyszerű, egyenes vagy kissé hajlított pengéjű, harminc centiméternél nem hosszabb pengéjű, egy vagy kétélű közelharci fegyver. Olcsósága miatt közkedvelt és elterjedt, mint fegyver és mint eszköz is.
Név: Rowan Bora (5)
Típus: Kiegészítő
Leírás: A folyó menti birtok híres bora, melyet sorozatos áldásokkal tettek különlegessé. Egy-egy apró, könnyen cipelhető hordóban palackozták (át is lehet tölteni kulacsba). Jót tesz a testnek, s jó a léleknek. Elfogyasztva megtisztítja az embert a bútól, bánattól, fájdalomtól, s a félelemtől, legyen az természetes vagy mágikus eredetű. Elfogyasztását követően hatása még tíz körig kitart. Öt nagy adag bor van a hordóban.
Kritérium: -
2*
Név: Gyenge gyógyital
Összetevők: Alkohol, Barlangi tinóru
Tanulás: 100 váltó
Leírás: Enyhén vöröses, tiszta ital, alkoholos illattal, gombára emlékeztető ízzel.
Hatás: Összehúzza a felszíni sebeket, elállítja a vérzést.
Mellékhatás: Az alkohol miatt enyhe bódulat.
Név: Élénkítő ital
Összetevők: Angyaltrombita, Barlangi tinóru
Tanulás: 100 váltó
Leírás: Kellemes illatú és ízű, átlátszó, tiszta ital.
Hatás: Megnöveli a használó ellenállását az elmére irányuló hatásokkal szemben, valamint csökkenti a fáradtságot és élesíti a reflexeket.
Mellékhatás: Túlfogyasztás esetén a használó kimerült lesz, de nem lesz képes aludni, ami előbb-utóbb ájuláshoz vezet.
Hajózáshoz majd:
Név: Iránytű
Hozzávalók: Bármilyen mágnesezhető fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Tengelyen forgó mágnestű. A hegye mindig Veronia egy irányába mutat bármerre is fordul a gazdája, így tökéletes iránymeghatározáshoz.
Kritérium: -
Név: Távcső
Hozzávalók: Üveglencse, fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Két üveglencséből és egy fémtokból álló látókészülék.
Kritérium: -
Név: Fémdoboz
Hozzávalók: fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Fémből álló doboz, ami anyagától és díszítésétől függően nagyon sokféle lehet.
Kritérium: -
Név: Egyszerű zár
Hozzávalók: fém
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: Ajtók, dobozok, ládák elmaradhatatlan kelléke. Minden zárhoz egyetlen kulcs tartozik, aminek az elforgatásával ki lehet nyitni, ezt szintén a mechanikus készíti el a zár mellé. Név: Egyszerű zár
Kritérium: -
Név: Forralt Bor
Típus: -
Leírás: Egy kupára való mágikus forralt bor, tetszés szerinti ízben, mely zamata mellett megőrzi melegét az idő múlásával, így fogyasszák bármikor, mindig friss, kellemes és forró lesz. Vigyázat, le ne öntsd magad!
Kritérium: -
Eiryn ajándéka, a Rézből és kőből készült medál.
- Nebelturm ág - Der Schmied, NÉGY Kasztpont:
Név: Árnyborítás
Típus: Mágia
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A vámpír árnyakkal borítja egy, fémből készült felszerelését, amely így a feketeacél tulajdonságaival ruházza fel. Egyszerre csak egyetlen tárgyra lehet borítást tenni, de azon permanens, ameddig a vámpír nem teszi át valami másra.
Név: Fiat lux - Legyen világosság
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: I (Nebelturm ág - Der Schmied)
Ár: 1000 Váltó
Felhasználás: Szövetség alapú
Leírás: A karakter képes ima segítségével egy csekély szent energiával átitatni a Fekete Lándzsát, amitől az halvány fényben dereng. Ez komolyabb sebzést okoz az összes olyan lény ellen, mely féli a szent támadásokat, de emellett a karaktert is sebzi vámpír mivoltja miatt. A sebzés fekélyes kinövésként testesül meg, mely három körönként szaporodik a folyamatosan jelenlévő szentség miatt.
Név: Árnytőr
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: I. (Nebelturm ág - Der Schmied)
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A vámpír egy tiszta varázserőből álló éjfekete tőrt hoz létre, amit használhat közelharcra vagy el is dobhat. Tulajdonságaiban egy átlagos tőrrel egyezik. Ha a vámpír újat hoz létre, az előző tőr eltűnik.
Név: Éjszilánkok
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: IIa.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A vámpír árnymágiával alkotott, éjfekete szilánkokat hoz létre a fegyveren, ami becsapódva csúnyán felsérti áldozata ereit. Vérzést generál.
Név: Újrakovácsolás
Típus: Mágia
Erősség: IIb.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A Nebelturm vámpír mágiával megjavítja a csatában elhasználódott páncélját és fegyvereit.
Név: Árnypajzs
Típus: Mágia
Erősség: II. (Nebelturm ág - Der Schmied)
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A Nebelturm vámpír megidéz egy árnymágiából álló pajzsot, mely hatását és súlyát nézve megegyezik egy átlagos toronypajzzsal. Képes szinte bármeddig fenntartani, ám ha egy másik árnyfegyvert idéz, az előző eltűnik. Hilde elsődleges fegyvere kétkezes, így egyszerre vagy ezt tudja használni, vagy azt, nem tudja egy kézbe hordani a Fekete Lándzsát.
Név: Vérpajzs
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: II. (Nebelturm ág - Der Schmied)
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Ha a vámpír vérzik, a vér a bőre felszínére keményedik, ezzel megnövelve a fizikai ellenállását, mintha egy extra réteg könnyű páncélt viselne azon a területen.
Név: Elátkozott fegyver
Típus: Passzív
Erősség: III.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A vámpír elvarázsolja a kiválasztott fegyvert, így azon keresztül tudja a varázserejét regenerálni. A legyőzött ellenfélbe ha beledöfi a fegyverét (buzogány esetében beleállítja valahogy), akkor az 1 mágiapont értékű vért szív fel az áldozatból.
Név: Feürig Furie - Lángoló düh
Típus: Mágia
Erősség: III. (Nebelturm ág - Der Schmied)
Ár: 4000
Leírás: A technika használatának feltétele valamilyen fekete acélból készült fegyver, melynek markolata nincs borítva olyan anyaggal ami elvezeti a hőt. A használó képes dühét illetve harci vágyát belevezetni a fegyverbe, mely így fellángol s izzó forrósággal 5 körön keresztül. A tűz képes felgyújtani dolgokat amikhez hozzáér, s bármi másra jó lehet, amihez egyébként az ember a tüzet használná. A technika másik fontos része, hogy az égetés ugyanúgy hatással van a használó kezére mint bármilyen más tereptárgyra, amit akár csontig elégethet.
Név: Stigma - Stigma
Típus: Mágia
Erősség: III. (Nebelturm ág - Der Schmied)
Ár: 3000
Felhasználás: Szövetség alapú
Leírás: Bár alapvetően a vámpíroknak nem tesz jót a szentség, megfelelő gyakorlással ők is képesek isten erejéhez folyamodni, már ha természetesen tisztelik, s követik Őt. Hilde a képesség használata közben térde borul, s istenhez fohászkodva képes szövetségeséről akár a legkomolyabb sebeket is begyógyítani, ám ha így tesz, az meggyógyított sebekkel arányos nagyságú sebeket éget a szent fény a testébe, töréssel, zúzódással, vérzés keltésével együtt.
Név: Lélekbörtön
Típus: Passzív
Erősség: IV.
Ár: 5500 váltó
Felhasználás: Bonyolult pecsét
Leírás: A vámpír hosszú folyamat során képes egy NJK lelkét belekovácsolni a fegyverébe. Amennyiben a lélek megbarátkozik a helyzettel, a vámpír ezután segítségül hívhatja a harcokhoz és használhatja az NJK kasztjának megfelelő három Bűbáj vagy egy Mágia típusú képességét.
Név: Märtyrertod - Mártíromság
Típus: Mágia
Erősség: IV. (Nebelturm ág - Der Schmied)
Ár: 5000 váltó
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A karakter irdatlan önerejét alkalmazva képes vég nélkül ignorálni a fájdalmat egészen a csata végéig. Minden így szerzett sérülés ugyanolyan hatással van rá, mintha más okozná, pusztán csak a fájdalom sokk okozó hatása nincs jelen. Ez vonatkozik fájdalmat okozó varázslatokra, átkokra is.
- Nebelturm ág - Der Nebelgehe, EGY Kasztpont:
Név: Köd
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A vámpír nevéhez híven sűrű ködöt generál maga körül egy tíz méter átmérőjű körben, ami csökkenti ellenfele látókörét. Meneküléskor és rajtaütésnél egyaránt hasznos.
Név: Bluthund I.
Típus: Passzív
Erősség: I (Nebelturm ág - der Nebelgeher)
Felhasználás: Akarat alapú
Ár: 1000
Leírás: A Nebelturm képes távolabbról megérezni a vér szagát, mint a fajtársai többsége (szélcsendben körülbelül 30-40 méter, szeles időben valamivel több vagy kevesebb, széliránytól függően) legyen akár állat, akár humanoid lény a forrása. Követni is képes a szagot, és egy kevés információt kinyerni belőle: faja, alacsonyabb/magasabb-e a szintje, (állatoknál legfeljebb olyan alapvető dolgokat, minthogy emlős-e vagy hüllő), és hogy körülbelül milyen régi a szagnyom.
- Neulander ág – Männerstimmel, HÁROM Kasztpont:
Név: Szándékolvasás
Típus: Bűbáj
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A Neulander vámpír képes megérezni a beszélőpartnere szándékait vele kapcsolatban. Megérzi, ha a partner ellenséges, ha segítő szándékú, ha agresszív, de azt is, ha ki akarja használni.
Név: Parancsoló Aura
Típus: Mágia
Erősség: IIa.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A Neulander vámpírok híres diplomaták, s ennek köszönhetően rendelkeznek egyfajta kiállással, ami miatt az emberek hajlamosak hallgatni rájuk. Ezen képességgel a következő állításukat mindenki igaznak veszi, ameddig nem mutat rá egyértelmű jel, hogy hazudnak. (Például hazudhatják magukat más személynek, azonban ha az igazi megjelenik, a hatás megszakad.)
Név: En garde
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: IIb.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Mágiamentes
Leírás: A vámpír egy koncentrált védekező pozíciót vesz fel, amivel akár nyilakat vagy más lövedékeket is képes eltéríteni, természetesen az átlagos közelharci támadásokról nem beszélve. Az állás bármeddig fenntartható, de abban a pillanatban, hogy a vámpír támadólag lép fel, megtörik.
- Kasztfüggetlen képességek ( 9 ):
Név: Lovaglás
Ár: 1000 váltó
Leírás: A karakter megtanul kiválóan lovagolni, a lovakról gondoskodni és csatában használni őket.
Név: Állatismeret: Madarak
Ár: 1000 váltó
Leírás: A karakter a madarak terén nagyfokú ismeretre tesz szert, képes lesz felismerni és megkülönböztetni, valamint utasítani egy idomított példányt, aki kötődik hozzá.
Név: Latin
Ár: 1000 váltó, az Egyház tagjai és a Protestánsok kezdéskor megkapják.
Leírás: Bár senki sem beszéli, nagyon fontos nyelv, hiszen a régi történelemkönyvek és egyházi iratok ezen a nyelven íródtak. Napjainkban a papok és történészek használják, és a régi hittérítők hurcolták be Veroniára. A játékos valamely egyház tagjától sajátíthatja el a nyelvet.
Név: Pusztakezes Harc (A karakter körül an véve nagyfiúkkal, nem hiszem, hogy akadály lenne megtanulnia, hogyan kell verekedni )
Ár: 1000 váltó
Leírás: Bár a harc hevében egy-két jó mozdulat ösztönösen is sikerül a játékosnak, természetesen egyik karakter sem profi boxoló vagy hivatásos pankrátor. A jó, tudatos fegyvertelen közlharchoz jó sok gyakorlás, na meg egy szakértő mester szükséges. Ezen képzettséget bármely nagy rangú katonai személy megtaníthatja a játékosnak, s ismeretével az kiválóan fog boldogulni fegyverek nélkül is, már amennyire a karaktere testfelépítése ezt engedi.
Név: Mesterképzettség: Lándzsa
Ár: 2000 váltó
Leírás: A játékos mesteri szinten képes lesz bármilyen, két méternél hosszabb lándzsával bánni. Az így képzett karakter ügyesebb lesz a támadásban, és természetes könnyedséggel lesz képes az ellenfelek gyengepontjait megtalálni. Az döfései gyorsasága megnő. Az ilyen karakterek használhatják a Fullánk képességet.Név: FullánkSzükséges: LándzsaLeírás: A képesség használója egy villámgyors döfést indít, mely olyan erejű, ami bármilyen pajzsot képes átütni, és felnyársal mindent a lándzsa útjában
Név: Éjszakai látás
Ár: 1500 váltó (Vámpírok és Sötételfek kezdéskor megkaphatják)
Tanulás: -
Leírás: Az éjszaka sok veszélyt és csapdát cipel magával, nem egy kalandor lelte már halálát a nem látott ragadozó által, mely a sötét lombok közül vetette magát reá. Emellett persze Veronia csodás hely, s a megfelelő főzetek és növények hosszútávon való fogyasztásának hála aki a képesség birtokában van, képessé válhat tisztán látni az éjszakában is, ha nem is nappali pontossággal, de pont annyira, hogy ne érje utol a veszte a kelleténél gyorsabban.
Név: Mesterség - Fegyverkészítés
Ár: 1000-3000 váltó
Tanulás: 800 szó
Leírás: A különféle harcászati eszközök és a hozzájuk tartozó bűvigék készítésének művészete, melyek a veroniai kovácsok és fegyverkészítők adnak tovább generációról generációra.
Név: Figyelő szem
Ár: -
Tanulás: Csak mesterséggel rendelkező karakterek tanulhatják meg
Leírás: A szakképzett mesterember ösztönösen észreveszi a szakterületéhez használt hozzávalókat a kalandjai során, így valahányszor nyersanyagjutalomban részesül, azok közül legalább egy darab garantáltan olyan lesz, melyet szakmájához fel tud használni.
Név: Írni és olvasni tudás
Ár: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
Tanulás: 1000 szó
Leírás: Csak úgy, mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember
képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám
szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja. Az egyháziaknak, varázslóknak, tudásdémonoknak és Neulander-vámpíroknak nem számít bele a képzettségek szint szerinti limitjébe.
- Faji képesség:
Név: Vérszívás
Szint: 1.
Ár: A vámpírok kezdéskor megtanulják, más fajoknál nem elsajátítható.
Leírás: A vámpírok alapképessége, valamilyen fő artériából lehetséges, és hozzá kell férni, hogy kivitelezhető legyen. Ha sikeres, az ellenfél vérveszteség miatt jelentősen gyengébben fog harcolni, a vámpírnak pedig varázserőt tölt.
- Vanity cuccok:
Név: Egy kis szívesség...
Típus: Passzív
Leírás: Simon von Neulander igencsak meghatódott a tényen, hogy mégis mennyien meglátogattátok a fontos alkalom okán, s így bizony megjegyezte az összes megjelent karakter nevét, arcát. Ez magában nem jelentene semmit persze, ám mindenkinek szeretné egy kis szívességgel megköszönni a dolgot... Esetleg lopnál egy vámpír területen, s elkapnak? Simon got your back bro... Talán segítségre lenne szükséged egy jó diplomata képében? Worry not, Simon's gonna take care of that. Szarban vagy és kevés a pénzed? Worry not fam, Simisoma is there for you. Amennyiben valamilyen vámpírt érintő helyzetbe kerül a karakter, s úgy dönt, hivatkozna az úr nevére, bármikor megteheti azt, ám persze a dolog kimenetele ismeretlen. Talán csak megmenekül, talán kap egy extra kis tárgyat, pénzt, Tp-t jutalomnak... Ki tudja. A lényeg az, hogy csakis egyszer lőhető el, egy Neulander is csak egy bizonyos mértékben hálás, nem?
Név: Tűzgömb
Leírás: Egy lángrúnákkal körbevésett üveggömb, ami egy borzalmasan erős pálinkával van megtöltve. Ha odaütik valamihez, a rúnák aktiválódnak, robbanást hozva létra, a pálinka pedig kiválóan ég, hogy ezt felerősítse. Egyszer használatos.
Ár: Nem eladható
Név : Szerencsefia
Szint : 1
Leírás : Az adott tárgyat, mint például ruhadarabot, ékszert, vagy más egyéb tárgyat megbűvölnek hogy szerencsét hozzon a gazdájának. Nem kell nagy dologra gondolni, csak egészen apróságokra, mint például egy elveszett tárgy megtalálása, plusz információ egy NJK-val való beszélgetés esetén, siker a kockázáskor, stb... Az szerencsés helyzetet a Mesélő dönti el, illetve olyan helyzetben amikor nincs mesélő, a karakter maga dönthet a helyzetről, viszont figyelembe kell venni, hogy ezek csak apróságokra vonatkoznak. Három napig érvényes, viszont naponta két alkalommal fejt ki hatást.
Szellemfény: Egy átlátszó folyadék, amely rázás hatására szuszpenzálódik és erőteljes ezüstös fényt bocsát ki, pontos ellentétét a Nap fényének, így sem vámpír bőrödet, sem a szemedet nem bántja, ráadásul az embereknek meglehetősen zavaró. 10 percig tart, majd erejét veszti és használhatatlan lesz.
Név: Csokimikulás
Leírás: Egy télapót formázó édes csokoládé, amit ha megesztek, 3 órán át nem fogjátok érezni a hideget, és nem is tudtok megfagyni. Ccak egyszer használható értelemszerűen.
Név: Ring of the Pumpkin King
Leírás: Egy furcsa, gumiszerű anyagból készült gyűrű, amelyet réges-rég találtak a Nebelwaldban és egyesek szerint Terráról került át egy ideiglenes kapcson keresztül. A gyűrű ékkő helyett egy gumi tökfejet ábrázol, amely megnyomásra ijesztő kacajt hallatt és veroniai tartózkodásának ideje alatt elég mágiát magába gyűjtött, hogy ez a hang elijjessze a legtöbb állatot és nem harcra edzett embereket/tündéket.
Név: Miracle of the Sacred Eve
Leírás: Egy apró harang, bronzból és aranyból kovácsolva, amely hetente egyszer a karácsonyi csoda kicsinyített mását idézi elő és békét sugároz mindenkire, aki hallja 10 percre. A varázslat hatása a használón mindenképpen érvényesül, az ellen nem lehet védekezni pl ha bedugaszolod a füled. Játékos karaktereken is működik, és a karakterekhez fűződő viszonyt figyelmen kívül hagyja. Ha olyan karakter, akit nem ért a hatása támadást indít valaki ellen, akit igen, a hatás megszűnik. A csengő hangja húsz méterig hallható.
Név: Az elismerés jelvénye
Típus: Jelvény
Leírás: Egy díszes, négy centiméter átmérőjű, kör alakú, fémből készült jelvény, melynek közepében egy arab kettes van. A jelvényt a karakter saját frakciójának, egy katonai képviselőjének felmutatva, a karakter némi elismerést kap, tiszteletteljesebben fog vele beszélni az, akinek bemutatja.
Név: A Wolpertinger tojása
Leírás: Egy arannyal, ezüstel és bársonnyal fedett díszes tojás, amely megrázva csörgő hangot hallat mintha lenne benne valami. Ha a földre helyezi valaki és némi varázserőt fordít rá, naponta egyszer az óriásira nőtt vér-peltinger ideiglenes mása bújik elő belőle (a gazdája hozzáállásától függően élőholt vagy élő, csak hatalmas verzióban). A lény csatára nem alkalmas és egy percig tart neki fizikai alakot ölteni, ám képes igen nagy sebességgel szökdécselni, egy átalgos hátaslónál ötször gyorsabban téve meg ugyanazt a távot a játékossal a hátán. Egy óráig tartható fent, utána eltűnik és visszabújik a tojásába.
Név: Trick or Treat
Típus: Kiegészítő
Leírás: Vérfagyasztó látvány egy ilyet meglátni az ajtó mögött. Egy maszk, rajta egy ijesztő ábrázattal, melyet viselője festett fel rá. Akihez bekopognak vele, döntenie kell: ad valamit annak, aki hordja, vagy a maszk viselője hátborzongatónak, rémisztőnek fog tűnni a szemében egészen az egyeztetés végéig. Küldetésen kétszer lehet használni, de nem ugyan azon a személyen.
Kritérium: Csak sötétben használható.
Név: A Szükség Gyűrűje
Típus: Kiegészítő
Kikiáltási ár: 1000 Váltó
Leírás: Egy általad választott küllemű gyűrű, melynek különleges képessége az, hogy egy nap alatt elraktároz egy Varázserőpontot, amelyet a karakter felhasználhat a sajátja helyett. Ha használni szeretnéd, erősen meg kell szorítanod a tárgyat, majd egy hirtelen szúró érzés után a mágia behatol a szervezetedbe. (A töltődés egy egész napot vesz igénybe, így egy kalandban többször is használhatod, de csakis akkor, ha eltelik egy nap a két használat között.)
Félelem-ellen
Típus: -
Kritérium: -
Leírás: Egy picinyke, áttetsző üvegcse, viasszal fedve, benne sárgás-szürkés, sűrűnek tűnő kortynyi folyadék.
Hatás: A bájital csakis mesélő által vezetett küldetés során használható, egyetlen alkalommal, olyan helyzetben, mikor a használója épp nagyon fél valamitől. A bájital elfogyasztása után a következő körben valamilyen előnyhöz jut a karakter (mint egy adrenalin-löket) például gyorsabb lesz, erősebb (szituációtól függően a mesélő dönti el a hatást).
Név: Esroniel hajtincse
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy tincs a volt zsinatelnök hajából. Esroniel Istennel kötött szövetségének maradványaként küldetésenként egyszer megakadályoz egy a használó fele irányuló támadást – megbotlik a támadó, valaki meglöki stb., küldetésekben a mesélő, magánokban a használó fantáziájára bízva ‒, ha abban a játékban még a használó nem támadott.
Név: Az újjászületés itala
Alapanyag: kőris, borostyán, borsmenta, gargoylevér
Tanulás: ember mester
Leírás: Híg, barnás, csillogó felszínű folyadék, ízre keserű és enyhén pikáns. Kúrája megtisztítja a testet a mágia és a hosszú csaták okozta apró, láthatatlan sérülésektől, felfrissítve azt. Az italt elfogyasztó karakternek lehetősége van újból kiválasztani, a kasztjához tartozó képességek közül melyiket kívánja megvenni (pénzvisszatérítés a már megvett képességért nincs). Mellékhatása: aluszékonyság, fáradékonyság, mély alvás az elkövetkező napokban, esetleg hőemelkedés, láz.
Kritérium: Démonoknak rendelkeznie kell legalább egy a fajtájukra jellemző képességgel
Név: Mézeskalács (5)
Típus: –
Leírás: Öt darab mézes-fahéjas sütemény, melyeket különböző érdekes formákra szaggattak ki és színes cukormázzal díszítettek. Elfogyasztva elűzi a szorongást, a szomorúságot és a karácsony meghittségét, melegségét kölcsönzi a karakternek két perc erejéig. Harcban nem használható.
A hozzászólást Hilde von Nebelturm összesen 52 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Nov. 06, 2021 6:20 pm-kor.