//Az alább látható játék egy újfajta játékstílus próbája. A portyák rövid, gyors játékok, melyek középpontjában egy darab hosszabb kihívás áll. Ez az esetek döntő többségében egy csata. Rövidebbek mint egy küldetés, s ezzel arányosan az értük járó jutalom is kevesebb. Ezzel a játékkal próbáljuk is ki, vajon gyakorlatban is olyan jók-e a portyák, mint papírra vetve//
A tünde erdő eltűnése óta a vasfa igazi hiánycikké lett, lévén az erdei nép otthona volt a legnagyobb fellelőhelye egész Veroniában. Nagy volt hát az öröm, amikor Melissa von Swartzjeager, a bátor és merész térképész új lelőhelyet fedezett fel Finsterwald mellett. Egy bökkenő volt csupán: a barlang, melyben a vasfát találta, mint utólag kiderült egy morgós óriás fészke, aki nem nézte jó szemmel, hogy a területén mászkáltak.
Hírt vert hát Melissa, hogy jutalmat ajáln bárkinek, aki hajlandó segíteni neki megszerezni a vasfát. Szegény vámpír leányzó nem volt harcos alkat, s a családja sem akarta megsegíteni pár mindössze pár uncia vasfa reményében. Ám Melissa mégis úgy érezte, nem hagyhatja a kutatását kárba veszni...
//A küldetésre maximum három fő jelentkezhet. A kaland hagyományos módon fog zajlani, azaz a mesélő és a játékosok felváltva írják le az adott körbéli cselekedeteiket. Egy kör hossza átlagosan 4-5 nap lesz.//
Jelentkezési határidő: 2020.01.18.
A tünde erdő eltűnése óta a vasfa igazi hiánycikké lett, lévén az erdei nép otthona volt a legnagyobb fellelőhelye egész Veroniában. Nagy volt hát az öröm, amikor Melissa von Swartzjeager, a bátor és merész térképész új lelőhelyet fedezett fel Finsterwald mellett. Egy bökkenő volt csupán: a barlang, melyben a vasfát találta, mint utólag kiderült egy morgós óriás fészke, aki nem nézte jó szemmel, hogy a területén mászkáltak.
Hírt vert hát Melissa, hogy jutalmat ajáln bárkinek, aki hajlandó segíteni neki megszerezni a vasfát. Szegény vámpír leányzó nem volt harcos alkat, s a családja sem akarta megsegíteni pár mindössze pár uncia vasfa reményében. Ám Melissa mégis úgy érezte, nem hagyhatja a kutatását kárba veszni...
//A küldetésre maximum három fő jelentkezhet. A kaland hagyományos módon fog zajlani, azaz a mesélő és a játékosok felváltva írják le az adott körbéli cselekedeteiket. Egy kör hossza átlagosan 4-5 nap lesz.//
Jelentkezési határidő: 2020.01.18.