Név: Johannes Hagen
Faj: Ember
Frakció: Az Egyház
Kaszt: Inkvizítor
Nem: Férfi
Született: V.I.SZ. 791
Kinézet: Nagyjából hat láb magas, sötétbarna hajjal megáldott férfi. Haja színén szeme is osztozik, bár ha lehet, még sötétebb. Tisztje ellenére arcát általában borosta vagy rövid szakáll fedi. Testalkata vékony, az ember nem tudja eldönteni, hogy gyakori éhezéstől lett ilyenné, vagy csak a genetika kedveli. Nem különösebben izmos, ám testalkata miatt annak tűnhet. Ritkán viseli inkvizítori öltözetét, jobban szereti az olyan köpenyeget, vagy ruhákat, amivel könnyen bele tud olvadni a tömegbe. Mindig magánál hord egy vékony aranykeresztet, aranyláncon, mélyen elrejtve ruhái alá.
Jellem: Különös élvezettel tölti el az emberi játszmáknak mind megfigyelése, mind a bennük való részvétel. Próbál hidegvérű lenni, és minden esetben ésszerű, logikailag helyes döntéseket hozni – általában sikerül neki, a nyolc év szolgálat hatásos volt az ilyesmi érzelmek kiölésére. Sajnos azonban vannak helyzetek, amikor a tudat és az ész veszít, az empátia és a szánalom pedig győz: ilyenkor hajlamos saját magát is veszélybe sodorni azért, hogy megtegye amit a belső igazságérzete megkíván. Ezeket leszámítva önző, saját céljait általában mások elé helyezi. Kissé rasszista, bár ezt tagadja, s inkább semlegesnek mondja magát. Temperamentumát kitűnően kontrollálja, ha kell szenvedélyes, ha úgy érzi a nyugodt megnyilvánulásokkal jobban jár, akkor azt részesíti előnyben. Az igazi természete pedig valahol a kettő között lehet. Messze áll az aszketikus életmódtól: gyakran élvezi mind az ital, mind a nők társaságát. Könnyen épít kapcsolatokat, ám megbízni nehezen tud másokban, részben természetéből fakadóan, részben pedig tudatos elővigyázatossága miatt.
Faj: Ember
Frakció: Az Egyház
Kaszt: Inkvizítor
Nem: Férfi
Született: V.I.SZ. 791
Kinézet: Nagyjából hat láb magas, sötétbarna hajjal megáldott férfi. Haja színén szeme is osztozik, bár ha lehet, még sötétebb. Tisztje ellenére arcát általában borosta vagy rövid szakáll fedi. Testalkata vékony, az ember nem tudja eldönteni, hogy gyakori éhezéstől lett ilyenné, vagy csak a genetika kedveli. Nem különösebben izmos, ám testalkata miatt annak tűnhet. Ritkán viseli inkvizítori öltözetét, jobban szereti az olyan köpenyeget, vagy ruhákat, amivel könnyen bele tud olvadni a tömegbe. Mindig magánál hord egy vékony aranykeresztet, aranyláncon, mélyen elrejtve ruhái alá.
Jellem: Különös élvezettel tölti el az emberi játszmáknak mind megfigyelése, mind a bennük való részvétel. Próbál hidegvérű lenni, és minden esetben ésszerű, logikailag helyes döntéseket hozni – általában sikerül neki, a nyolc év szolgálat hatásos volt az ilyesmi érzelmek kiölésére. Sajnos azonban vannak helyzetek, amikor a tudat és az ész veszít, az empátia és a szánalom pedig győz: ilyenkor hajlamos saját magát is veszélybe sodorni azért, hogy megtegye amit a belső igazságérzete megkíván. Ezeket leszámítva önző, saját céljait általában mások elé helyezi. Kissé rasszista, bár ezt tagadja, s inkább semlegesnek mondja magát. Temperamentumát kitűnően kontrollálja, ha kell szenvedélyes, ha úgy érzi a nyugodt megnyilvánulásokkal jobban jár, akkor azt részesíti előnyben. Az igazi természete pedig valahol a kettő között lehet. Messze áll az aszketikus életmódtól: gyakran élvezi mind az ital, mind a nők társaságát. Könnyen épít kapcsolatokat, ám megbízni nehezen tud másokban, részben természetéből fakadóan, részben pedig tudatos elővigyázatossága miatt.
- Képességek:
- Kaszt és pályázott képességek:
Sanitas (Egyedi képesség)
Típus: Mágia
Erősség: -
Felhasználás: Akarat alapú
Egy Varázserőpontért cserébe Johannes képes minden érzelmét és gondolatát elrejteni egy egyeztetés vagy szint*10 játékbeli perc erejéig. Immunis lesz az összes gondolat- és elmeolvasó képességre, és léleklátásra, mindegy a vele szemben lévő hanyadik szintű. Egyetlen kivétel ez alól a mélységiek, akik képesek ezt a hatást 2 kör alatt megtörni, ezzel elvéve Johannes összes varázserejét. Amikor ezt a burkot megtámadják, akkor a támadó varázslat erősségétől függő időt vesz le a Sanitas fenntartásának maximális idejéből.
Dice mihi... (Egyedi képesség)
Típus: Bűbáj (1/2 kör)
Erősség: -
Felhasználás: Akarat alapú
Az inkvizítor oly sokat kutatott mások bűnös vágyai után, hogy képessé válik megérezni azokat. Egy kevés varázserő rááldozásával elég rápillantania a másikra, hogy megérezze (mintegy impulzusként), hogy mi is az, ami után a másik igazán sóvárog. A fiziológiai szükségletek mindig háttérbe szorulnak, legyen az éhség, szomjúság, stb.
Judica mea / "Szolgáltass nekem igazságot..." (Kaszt képesség)
Típus: Bűbáj (1/2 kör)
Erősség: I.
Felhasználás: Szövetség alapú
Az inkvizítor rámutatva, igazságot szolgáltatva kínzó fájdalmat okoz célpontjának, ami egy szempillantásnyi időre meg is bénul ettől. Fizikai sérülést nem okoz.
Confiteor / "Gyónom..." (Kaszt képesség)
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: I.
Felhasználás: Szövetség alapú
Az inkvizítor célpontjára tartja fegyverét, aki ettől számítva egy kérdést tehet fel, amire ellenfelének válaszolnia kell, s ameddig az nem teszi, kínzó fájdalom gyötri. Legfeljebb két körig tart, utána szertefoszlik a fájdalom.
Flagellatio / Ostorozás (Kaszt képesség)
Típus: Passzív
Erősség: IIb.
Felhasználás: Szövetség alapú
Az inkvizítor testét láncok ölelik körül - ez alapfelszerelésük része. Ezzel a képességgel az egyik láncot akaratával mozgathatja, akár ostorként is használva. Az adott lánc végén egy fémtüske van a hús roncsolásának elősegítéséhez. Ameddig a láncot mozgatja, fegyverével támadhat.
Thurificator / Tömjénező (Kaszt képesség)
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: IIa
Felhasználás: Szövetség alapú
Az inkvizítor akaratával lángra gyújtja a magánál hordott tömjénezőt, amely erős szentelt füstöt kezd magából árasztani. A tömjénfüst az Egyház tagjai számára ártalmatlan, az átlagembereket zavarja és rontja a látásuk, a démonokat, vámpírokat és protestánsokat viszont köhögésre készteti és nehezíti a légzésüket.
Persona (Pályázott képesség)
Típus: Passzív
Erősség: I. (Inkvizítor ág - Verum Dei)
Ár: 1000
Felhasználás: Mágiamentes
Az inkvizítorok gyakran kerülnek olyan helyzetben, hogy valós személyazonosságukat elfedni kénytelenek – nem csoda tehát, hogy idővel mestereivé válnak ennek. A képesség birtokában a használó képes azonnal elváltoztatni a hangját (anélkül, hogy ez műnek vagy erőltetettnek tűnne), valamint pár perc alatt a ruházatát és teljes kinézetét is, ügyesen felhasználva a környezet elemeit (arc „sminkelése”, stb.). Az inkvizítor nem csak kinézetre, de viselkedésre is képes gyorsan váltani, legyen az a gesztikulációja, vagy megszokott szófordulatai. Varázserőt nem igényel, hiszen mindössze gyakorlás kérdése a mutatvány. Észrevételre akkor kerülhet sor ha az áldozat kitűnően lát át az álcákon vagy mélyrehatóan ismeri a használót (értsd: a mesélő dönti el sikerült e).
Vox populi (Pályázott képesség)
Típus: Passzív
Erősség: I. (Inkvizítor ág - Verum Dei)
Ár: 1000
Felhasználás: -
A kocsma jó befektetés volt: az inkvizítor minden küldetés és magánjáték elején esélyt kap arra, hogy plusz információval induljon. Küldetésekben az adott feladat részleteiről vagy a megoldás megközelítéséről, magánjátékok során pedig az adott karakterről kaphat kisegítő tudást a játék elején. Küldetésekben a mesélő, míg magánjátékokban a játékostárs dönt, különös tekintettel arra, hogy mennyire lehetett az adott karakter vagy szituáció téma akár a köznép, akár a nemesek között.
Kyrie / "Uram irgalmazz..." (Kaszt képesség)
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: IIa
Felhasználás: Szövetség alapú
Az inkvizítort megóvja Isten az ellenfeleitől, ezt a képességet aktiválva a következő támadás biztosan elkerüli.
Fiat voluntas tua /"Legyen meg a te akaratod"/ (Kaszt képesség)
Típus: Mágia
Erősség: III.
Felhasználás: Szövetség alapú
Az inkvizítor öt kör erejéig képes a Flagellatio hatását egyszerre három láncon alkalmazni, figyelme pedig fokozódik annyira, hogy akár három különböző módon is képes legyen mozgatni a láncokat.
Transsubstantiatio (Átlényegítés)
Típus: Mágia
Erősség: IV.
Felhasználás: Szövetség alapú
Leírás: Az inkvizítor a saját testét adja át Istennek, aki ezért az áldozatáért egy angyal emberekhez képest háromszoros erejével, sebességével, szent sebzést okozó fényével és szárnyaival áldja meg azt. 5 körig tart.
- Faji képességek:
- Fjordisch Hartnäckigkeit / Fjordi szívósság (Faji képesség)
Típus: Passzív
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: A veroniai emberek a viking hajósok leszármazottai, állóképességük és tűréshatáruk együtt zordult az ismeretlen tájjal. 1. szinttől az emberek képesek fokozatosan növelni az ellenállásukat az őket ért hatásokkal szemben. Hatások amikre ellenállást lehet kifejleszteni: Fagy (jeges alapú támadások ellen is), Hő (Tűz alapú támadások), Zúzás (ennek növelésével ütések esése hatására kevésbé fog megsérülni) Őrület (minden féle elmére ható képesség ellen).
Hogy pontosan hány százalékkal nőtt egy karakter ellenállása és pontosan mi ellen fejlődött, azt minden küldetés, magánjáték stb. végén a mesélő állapítja meg. Hogyha egy ellenállás eléri az 50%-ot, akkor minden 1-es képesség feleakkora hatást fejt ki rá, 100%-nál pedig minden III-as erősségű képesség ereje negyedével csökken, minden II-es erősségű a felével csökken, és minden I-es erősségű a háromnegyedével az adott kategóriában.
Wiederholung / Ismétlés (Faji képesség)
Típus:Mágia
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Az emberek gyorsan tudnak szorult helyzetben megfelelő döntést hozni. 3. szinttől ezen adottságuknak hála egy választott kör alatt kétszer is képesek cselekedni.
Möwenauge / Sirályszem (Faji képesség)
Típus: Passzív
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: 5. szinttől az emberek képesek akadályozott látási viszonyok mellett (köd, füst) is tájékozódni. Mágiával alakjukat elmosódottá tevő ellenfeleket is könnyedén szemmel tartják, füst, por, vagy egyéb anyagok segítségével pedig akár a teljesen láthatatlanokat is. Az emberek szeme különösen éles.
- Kasztfüggetlen képességek:
Latin
Leírás: Bár senki sem beszéli, nagyon fontos nyelv, hiszen a régi történelemkönyvek és egyházi iratok
ezen a nyelven íródtak. Napjainkban a papok és történészek használják, és a régi hittérítők hurcolták
be Veroniára. A játékos valamely egyház tagjától sajátíthatja el a nyelvet.
Mesterképzettség: Kardok
A játékos mesteri szinten képes lesz bármilyen, harminc centiméternél hosszabb pengéjű, egy és kétkezes karddal bánni. Az így képzett karakter ügyesebb lesz mind a támadásban, mind a védekezésben, és akár nagyobb fegyverek csapásait is képes lesz hárítani könnyedebben. A kardforgató mesterek használhatják a Lefegyverzés képességet (ami nem egyezik a Zsoldos lefegyverzésével.):
Lefegyverzés
Szükséges: Kard, Buzogány, Fejsze, Szálfegyver
Leírás: A használó egy erőteljes csapással kiüti ellenfele kezéből a fegyverét vagy pajzsát.
Szerencse fia
Vannak emberek, akik egyszerűen csak szerencsések lesznek egyik napról a másikra. Legyen az pár extra váltó a földön, talán egy szerencsés találkozás, vagy pusztán csak valami banális mindennapi áldás. Minden kalandban, ha a karakter sorsáról a kocka negatívan döntene, a játékos a mesélő irányába jelezve újradobathatja azt három körönként egyszer.
Szilárd elhatározás
Sokan megriadnak egy-egy nehéz döntés, vagy egy kriptai lény látványától... Megint mások csak erőt merítenek belőle. Az Akaraterős karakterre gyengébben hat minden olyan képesség, mely az elmét befolyásolja valamilyen módon. Ez működik a csábdémonok hatására, illetve a mélységiekre is (természetesen relatívan).
Lovaglás
A karakter megtanul kiválóan lovagolni, a lovakról gondoskodni és csatában használni őket. Más patás állatokkal, szamarakkal, ökrökkel, vagy akár veszedelmes bestiákkal is megtanul bánni, megbarátkozni velük, s ha ügyes akár megülni is őket.
- Tárgyak:
Finomított tőrkard
Típus: Fegyver
Kifejezetten elegáns fegyver, egy méter hosszú pengével rendelkezik, ami amellett, hogy vékony, igen strapabíró is. Kiváló páncélátütő fegyver. Mivel vékony, ezért könnyű, tehát Kardként és Tőrként is használható.
Kard, fegyvercsapdával
Típus: Fegyver
Csak a fegyver gazdája, és az azt elkészítő mesterember tudja a kombinációt, és vagy rejtett gombot, mely megakadályozza, hogy a két három centis fémtüskék, a markolatból, a használó kezébe álljanak bele. A mechanizmus fél perces késleltetéssel lép életbe, mely esés, és erős rászorítás esetén aktiválódik, és kilövell a markolatból.
Tőr
Típus: Fegyver
Egy egyszerű, egyenes pengéjű, mindkét oldalán élezett, nagyjából harminc centijű tőr, melyet Johannes a csizmaszárában tartva hord magánál.
Virágcsokor
Típus: -
2XA Harag Emléke
Típus: Kiegészítő
Leírás: Nefilim mágiával a félangyalok képesek voltak egy apró borostyánba zárni Abaddón tüzének egyetlen kis lángját, majd az így készült nyakláncot átadták azoknak a hősöknek, akik túlélték a pusztítást. A láng magában nem képes sem ártani sem használni, ám a következő alkalommal, amikor viselője halálos csapást szenved el életre kap, széttöri a borostyánt és átjárja viselője testét, begyógyítva annak minden sebét. Ezután a tűz kihuny és így elhasználódik.
Levedlett Agancs
Típus: -
Leírás: A kalandor egyetlen torz testrésze, mely nem vált köddé, mikor visszaváltozott. Ez volt az egyik agancsa, egy nagyjából fél méter hosszú, egyenes csont, számos elágazással. A furcsa mágia maradéka ragadt ott benne, melytől napi egy órára egy nyúlszörny ügyességét adhatják maguknak vissza, nagy műgonddal ügyelve bármilyen náluk lévő, sérülékeny, vagy törékeny tárgy épségére, akár a harc hevében is. Az agancs emellett könnyen faragható, így szinte bármilyen fegyver vagy díszítőelem alapjául szolgálhat.
Update: Johannes egy üreges, kereszt alakú "tok" formában faragta ki az agancsot, amibe így az eddig nyakékként használatos keresztjét helyezte bele.
Feszület
Típus: Kiegészítő
Leírás: Johannes a feletteseitől különleges ötvözetből kovácsolt feszületet kapott a kiváló munka elvégzéséért, ami képes öt legfeljebb a viselőjénél egy szinttel nagyobb szentségtelen támadást elnyelni (démonok, nekromanták és kultisták támadásai). Amikor a tárgy megtelt, utána egy egyórás rituáléval kell megtisztítani, addig nem működik, és a viselése is kényelmetlen.
Gift of the Demon King
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy fekete, lila szalaggal átkötött doboz. Küldetésenként egyszer kinyitható, és benne mindig egy más tárgy található. Az, hogy ez a tárgy mi és mennyire hasznos kockadobás és a mesélő fantáziája dönti el.
Tolvajkulcs (0 db)
Típus: -
Leírás: Két apró fémpálca, egyik lapos véggel másik hajlítottal. Egyszerű zárak feltörésére alkalmas kis eszköz.
Acél állvány
Típus: Kiegészítő
Leírás: Puskára szerelhető, ideiglenesen leszerelhető támasztóeszköz, mellyel a lövész stabilabban tudja a fegyverét tartani és nagyobb eséllyel találja el a célpontját. Használat közben a fegyvert le kell támasztani, mozogni nem lehet vele.
Egyszerű acél szurony
Típus: Kiegészítő
Leírás: Puskára szerelhető, levehető penge, melynek segítségével a lőfegyvert közelharcban is effektíven lehet használni. Döfésekre kiváló, vágáskor csak kisebb sebeket tud ejteni, akárcsak egy tőr.
Idegméreg
Típus: -
Hatás: A mérgezett egyén, ha nem kezelik, tizenöt-húsz percen belül súlyos belsőszervi károkat szenved, fél óra alatt lebénul és háromnegyed óra elteltével meghal.
Éjcsepp (Karácsonyi ajándék)
Típus: -
Hatás: A mérgezett egyén a mérgezés pillanatától erős, keserű ízt érez a szájában, majd ha nem hatástalanítja a mérget, tíz másodperc után meghal.
Gyenge gyógyital (3 db)
Típus: -
Hatás: Összehúzza a felszíni sebeket, elállítja a vérzést.
Talp-zug
Típus: -
Félti értékeit? Netalántán fontos információkat csempészne papír alapon? Akkor itt az ön terméke! Talp zug, egy egyszerű ám mégis praktikus megoldása, a rejtett gombok, és a cipő/csizmatalpba helyezett, kis fémdobozkának. Csak közelről, erősen megfigyelve vehető észre, a doboz nyílása, de az csak erővel nyitható fel, ha nem ismerik a titkos gombot!A cipő súlya egy kicsivel nőni fog!
Bulla
Típus: -
Egy Johannes nevére szóló okmány, ami egyetlen egyszer feljogosítja arra, hogy a pápával egy rangra emelkedjen. Szava mintha a szentatya mondta volna, és parancsolhat az egyházi seregeknek is, nameg ki tudja a köznépre ez milyen hatást gyakorol. Csak egyszer lehet felhasználni, a papírt a bemutatása után el fogják venni tőled.
Szellem a palackban (2/3)
Típus: -
Leírás: Egy apró üvegcse, amibe három szellemet zártak, bár hogy pontosan kiknek a szellemeit, azt nem tudjátok. Amikor kihúzzátok a dugót, akkor egy szellem kijön az üvegből és megtámadja azt, akit mondtok neki. Ereje megegyezik egy szokványos, nekromanták által megidézett szellemével, és hasonlóképp lehet legyőzni. Ha mind a 3 szellemet felhasználtátok, az üvegcse is szétporlad.
Az Egyház pecsétjével ellátott pecsétgyűrű
Típus: Kiegészítő
Egy hamisított pecsétgyűrű, az Egyház pecsétjével.
A harmónia köve
Típus: Kiegészítő
Az achát különlegessége, hogy képes az elmét elcsendesíteni, megnyugtatni és felfrissíteni, elszigetelni a környezet mágikus energiáitól, hogy azok kevésbé zavarják. Az ékszerész egy medálba helyezte ezt a becses ékkövet, amely így duplájára növeli a viselője varázserő-regenerációját, ha az faji adottságaiból kifolyólag nyer vissza varázserőt, kétszer annyit nyer vissza.
Patrónuskő
Típus: Kiegészítő
A patrónuskő egy különleges ékkő, amely készítője és viselője között különleges kapcsolatot alakít ki. Ha viselője bajba kerülne vagy bármilyen okból erős félelem szállja meg a készítője ezt egyfajta balsejtelemként megérzi és ha akar a segítségére siethet. Ezt a darabot egy medálba helyezték, a könnyebb szállítás és felhasználás kedvéért.
Gyújtókeverék
Típus: -
A flaskát összetörve a keverék lángra lobban, felgyújtva minden éghetőt, amivel érintkezik.
Az angyal ölelése
Típus: Kiegészítő
Egy toll Jerobeam szárnyaiból, amelyet ha valaki a szívéhez szorít egy egyeztetés idejére immunis lesz minden természetes tűzre.
Nox Eterna/Sol Invictus
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy különös, felemás medallion, egyesek szerint megvadult vámpírok elhagyott amalgámjából és nefilim népek aranyából újrakovácsolva. Az egyik oldala ezüst, közepén egy éjfélkék gyönggyel és körülötte egy latin karcolattal ('NOX ETERNA'), a másik oldala arany, közepén egy apró vörös rubinttal és egy másik igével ('SOL INVICTUS'). Ezüst felét használva küldetésenként egyszer egy megbeszélés erejéig egy 100 négyzetmérföldes területen éjszakára cseréli a nappalt, elnyomva a nap természetes fényét. Arany felét használva épp az ellentéte történik, egy 100 négyzetmérföldes területen a déli nap ragyogását rajzolja az égre egy egyeztetésig, fénylővé változtatva az éjszakát. Zárt térben is használható, azonban olyan helyen amelyre a nap fénye alapvetően nincs hatással a medallion sem ér el semmit. Egy küldetés alatt csak a nyakék egyik oldala használható.
Rúnaolvasó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy kis medál, amit számtalan rúnával írtak tele. Ha hozzáérintitek valamihez, amin rúnák vannak, az megmutatja nektek a rávésett jelek szándékát (ergó: hogy ártó szándékú a rúna, védelmező, esetleg megfigyelés vagy csak simán egy történet leírva.) Figyelem: Nem egyenlő a rúnanyelv ismeretével, azt nem értitek tőle!
Kritérium: -
Bódítóital (Hajnalgyöngy)
Leírás: Pezsgő, átlátszó, jó illatú alkoholos ital. Kedvelt kábítószer.
Hatás: A mérgezett egyén kedélyállapota javul, erős alkoholos bódulat lesz úrrá rajta, majd hallucinálni kezd. A hatás fél-, egy óráig tart.
Mellékhatás: Már egy fogyasztás után is kialakulhat függőség.
Crown of Thorns
Típus: Fejfedő (könnyű)
Leírás: A tövislény elhalt darabjából készített, kényelmesen viselhetővé tövismentesített egyszerű fejdísz, tünde szemmel igen szép. Segítségével viselőik játékonként egyszer képesek teljesen semlegesíteni egy természet alapú mágiát szinttől függetlenül.
Kritérium: -
A Wolpertinger tojása
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy arannyal, ezüstel és bársonnyal fedett díszes tojás, amely megrázva csörgő hangot hallat mintha lenne benne valami. Ha a földre helyezi valaki és némi varázserőt fordít rá, naponta egyszer az óriásira nőtt vér-peltinger ideiglenes mása bújik elő belőle (a gazdája hozzáállásától függően élőholt vagy élő, csak hatalmas verzióban). A lény csatára nem alkalmas és egy percig tart neki fizikai alakot ölteni, ám képes igen nagy sebességgel szökdécselni, egy átlagos hátaslónál ötször gyorsabban téve meg ugyanazt a távot a játékossal a hátán. Egy egyeztetés erejéig tartható fent, utána eltűnik és visszabújik a tojásába.
Kritérium: -
Jóslat (1)
Típus: -
Leírás: Egy fémlemezre vésett díszes tarotkártya, rajta egy egyedi karcolattal. Képe testesíti gazdája eltökéltségét, s földre ejtve vezeti hordozóját útján. Közvetlenül azelőtt kell elejteni, hogy annak gazdája megfogalmaz magában egy kérdést a jövővel kapcsolatban. Ha állított helyzetben éri a földet, változást, lehetőséget hoz, s a kérdésre a válasz igenlő, helyeslő, biztató lesz. Ha fordított helyzetben éri a földet, a változástól való félelem átka éri hordozóját, s a kérdésére a válasz nemleges, tagadó. Miután felhasználták, a rajta lévő kép elhalványul, s erejét veszti. Az erejét vesztett lapocska aranyként is felhasználható.
Kritérium: Csak az a karakter használhatja, aki elsőnek megérintette.
Rowan Bora (5)
Típus: Kiegészítő
Leírás: A folyó menti birtok híres bora, melyet sorozatos áldásokkal tettek különlegessé. Egy-egy apró, könnyen cipelhető hordóban palackozták (át is lehet tölteni kulacsba). Jót tesz a testnek, s jó a léleknek. Elfogyasztva megtisztítja az embert a bútól, bánattól, fájdalomtól, s a félelemtől, legyen az természetes vagy mágikus eredetű. Elfogyasztását követően hatása még tíz körig kitart. Öt nagy adag bor van a hordóban.
Kritérium: -
Recept: Az újjászületés itala
Hozzávalók: kőris, borostyán, borsmenta, gargoylevér
Tanulás: ember mester
Leírás: Híg, barnás, csillogó felszínű folyadék, ízre keserű és enyhén pikáns. Kúrája megtisztítja a testet a mágia és a hosszú csaták okozta apró, láthatatlan sérülésektől, felfrissítve azt. Az italt elfogyasztó karakternek lehetősége van újból kiválasztani, a kasztjához tartozó képességek közül melyiket kívánja megvenni (pénzvisszatérítés a már megvett képességért nincs). Mellékhatása: aluszékonyság, fáradékonyság, mély alvás az elkövetkező napokban, esetleg hőemelkedés, láz.
Kritérium: Démonoknak rendelkeznie kell legalább egy a fajtájukra jellemző képességgel
- Kalandok:
- Küldetések[Magánküldetés] Boszorkányszombat
[Frakcióküldetés] Die Jahreszeit der Stürme
[Küldetés] Sunset at Nordenmouth
[Küldetés] Üldözve és üldöztetve
[Küldetés] Ludum finita est...
[Küldetés] Cinder&Ash
[Ostromjáték] A háború nyitánya
[Küldetés] Világok Között
[Küldetés] Arachnophobia
[Küldetés] A lidérc báli rruhája
[Frakcióküldetés] Libera Nos
[Küldetés] "Ne legyenek más Isteneid..."
[Küldetés] A ház padlója recsegAzonnalik[Azonnali játék] Dies Irae
[Azonnali játék] Az este fénypontja
[Húsvéti azonnali] Kézbesítés
[Azonnali játék] Azrael Dorm life (Lylinovista)
[Azonnali játék] Kanbuli
[Évfordulós azonnali] Happy Rebirthday (Noncanon)
[Azonnali játék] Táncolj a királylánynak!
[Halloweeni azonnali] Szellemjárás
[Azonnali játék] Csillagtalan éjszaka
[Azonnali játék] Veronia kapitányMagánjátékok[Ada&Johannes] Kyrie eleison!
[Küzdőtér] Johannes vs. Livingstone
[Dieter&Johannes] Ez is csak üzlet...
[Mina&Johannes] Non est volentis
[Wyn&Johannes] Non est discipulus super magistrum
[Mina&Johannes]Fekete, fehér, szürke
[Küzdőtér] Johannes vs. Johnny - Worse than Lucifer
[Suzanne&Johannes] Der Engel der Kneipe
[Gloria&Johannes] Démonok között
[Mina&Hans] Háztűznéző
[Adel&Johannes] Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat
[Adel&Johannes] Ha jobban megnézed...
[Adel&Johannes] Titokgazda
A hozzászólást Tertullius összesen 75 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Aug. 15, 2020 9:03 am-kor.