Név: Iránytű
Típus: -
Leírás: Bizony, ebben a világban nem elterjedt, de létezik néhány. Egy egyszerű iránytű, annyi különbséggel, hogy mindig a főváros mágikus középpontja felé mutat.
Név: A gyötrelem szilánkjai
Típus: -
Leírás: Három darab pár centis szilánk, mely megmaradt a gömbből, amikor az felrobbant. Ez egy apró komfortos üvegcsében van tárolva, és a szilánkok képesek beleolvadni tárgyakba, erősebb nyomás hatására.
A szilánk hatására a tárgy, amellyel sikeresen összeolvadt, a gömbbe zárt férfi gyűlöletének, és zavarodottságának egy kisebb részét átveszi, mely tárgyat ha valaki a kezébe vesz, vagy használni kezd, akkor fokozatosan zavarodottá válik, nem lesz képes normálisan gondolkodni, és ingerülté válik.
A szilánk hatásának erejét és gyorsaságát, pedig a mesélő majd meghatározza, mivel semelyik ember, self, elf, vámpír és démon, sem rendelkezik, teljesen ugyan olyan elme védelemmel.
(A tárgy korlátozottan használható, fogyóeszköz, három alkalom után elhasználódik, és használhatatlanná válik a jövőben)
Ez a két tárgy egyértelmű, a többi viszont a jelenlegi rendszerben mesterségek által kreálható tárgyaknak minősülnek. Ezeket az új szabály szerint mesterséggel nem rendelkező karakter is bepályázhatja, tehát a dolgod csak annyi, hogy keresel valakit, aki jártas ezekben és legyártja neked. Egy kis segítség, mérnök receptekkel keresd Gerardot vagy Theot, Ékszerész receptekkel Hagent, alkimista receptekkel Cyne-t vagy Gloriát.
Természetesen az ezekre költött pénzt is visszakapod, így abból gazdálkodhatsz meg alkudozhatsz a mesterekkel.
Mérnök receptek:
Név: Fénykesztyű
Hozzávalók: Ezüstpor
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: A mérnök speciális kezelést alkalmaz egy kesztyűn, melynek belső, tenyér felőli része különös tükröződő anyaggal lesz így bevonva. Akinek ez a kezén van, az a nap sugarait kihasználva elvakíthatja ellenfelét egy körre, egyeztetésenként egyszer.
Kritérium: -
Név: Macskakarom
Hozzávalók: fém, bőrpántok
Tanulás: 300 váltó
Típus: -
Leírás: A tenyérre és csuklóra szíjakkal erősíthető hajlított erős fémkarom, mely minden felületen jó, amibe bele tud mélyedni és nem is pattan ki belőle, ezzel segítve a mászást.
Név: Csizmapenge
Hozzávalók: Tőr, Rugó
Tanulás: 200 váltó
Típus: -
Leírás: A csizma orrába beépített rejtett penge, mely olyan ujjnyi hosszúságú, hegyes és mindkét oldalán borotva éles. A csizmasarok erős összeütése lépteti működésbe, a lábbeli orrán kipattanva a talp megfelelően kiképzett belső részéből.
Kritérium: -
Alkimista receptek:
Név: Falmbard / Lángoló penge
Típus:
Erősség:
Ár:
Felhasználás:
Leírás: A zsoldos egy különleges olajat ken a fegyverére, ami lángra lobbantja a fegyver támadó végét, amivel így sokkal kellemetlenebb ellenfélként közelről találkozni. Kigyújthatja az eltalált célpontot. Tíz percig tart. Nagy mennyiségben áll rendelkezésre.
A helyzet az, hogy ez eddig egy képesség volt, azonban azért is lett végül kivéve, mert nem mágikus, így nem sorolható be a Bűbáj-Mágia rendszerbe. Ehelyett ezt javasolnám:
Név: Fegyverolaj
Összetevők: Alkohol, Lángfű
Tanulás: 100 váltó
Leírás: A fegyverolaj egy kenőcsszerű, piszkosszürke anyag, amely bármely fegyver vágófelületére kenhető és hagyományos módszerekkel gyújtható meg.
Hatás: Az olaj egy egyeztetés idejéig lángol, annak minden előnyével és hátrányával.
Mellékhatás: Elfogyasztva gyomorfájdalmat és nyelőcsőbántalmakat okoz.
Ékszerész receptek:
Név: Tigrisszem
Alapanyag: ezüst, citrin
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy vékony ezüstláncon függő nyakék, aminek különös, pénzérme nagyságú köve, egy függőleges pupillájú sárga szemet formáz. Viselője képes lesz rá, hogy a sötétben is úgy lásson, mint egy felhősebb napon, csak minden zöldes fényben úszik (nincsenek színek).
Mivel nem tudok aktív kovácsot az oldalon, így ezt megkaphatod kész formájában ingyen:
Név: Sivító
Alapanyag: fém (x2)
Tanulás: 200 váltó
Típus: Távolsági
Leírás: Kör alakú dobófegyver, minek éles pengéi szimmetrikusan elhelyezkedve három helyen nem csak jól kiegyensúlyozottan állnak ki a körből, hanem ezeknek köszönhetően a levegőben repüléskor vijjogó hangot is hallat, ami könnyen megzavarhatja az ellenfelet, vagy annak lovát.
Kritérium: -
Név: Az illúzió kámzsája
Ár: 2500 váltó
Leírás: A fejet és vállat takaró kámzsa, amit ha viselője a fejére borít, akkor arcvonásait nem csak jótékony homályba borítja, hanem aki megpróbál alápillantani az nehezen kivehető, de ismerős vonásokat láthat, de biztosan sosem tudja.
Ez már legutóbb is necces volt, ráadásul ez egy felszerelésnek álcázott illúzió képesség ami nem illik a zsoldos profiljába, így ezt most elutasítom.