Adatlap
Név: Elizabeth von Nachtraben
Faj: Vámpír
Frakció: -
Kaszt: Vámpír Mágus
Nem: Nő
Kor: 23
Kinézet: Fiatalos huszonéves nő, aki teljes mértékben magán hordozza a nemesi vámpír családok külső lágy vonásait. Karcsú alkata ellenére nem nevezhető gyengének, sokkal erősebb és kitartóbb a teste, mint az elsőre látszik. Nagyjából százhetvennyolc centiméter magas, és hatvan kilogramm. Vérszínben pompázó tekintete csak tovább erősíti azt a mondást, amit a Nachtraben pillantásokról mondanak. Szemei mandula alakúak, arcának vonásai nőiesek. Haja ébenfekete, és nagyjából a derekáig ér le kiengedve. Legszívesebben így is hordja, de edzések vagy harcok során volt már rá példa, hogy inkább felkötve vagy összefonva érezte kényelmesebbnek. Nagyon szereti a szép ruhákat, és a kiegészítőket… ez valamilyen szinten belé lett nevelve. Kedvenc színei a fekete, a vörös, és a lila. Bőrszíne sápadt fehér, érintésre kifejezetten kellemes, puha hatást kelt.
Jellem: Megtörte az élet több szempontból is, a gyermekkori személyiségét teljesen újra kellett írnia, hogy megtanuljon életben maradni. Bár kezdetben naivan elhitte, hogy vannak olyan célok, amikért érdemes küzdenie, valamint hogy a családjában létezik összetartás, de ezeket az elveket többször is összetörték előtte. Rájött, hogy az egyetlen személy, akiben bízhat, az saját maga. Ebből kifolyólag magának való teremtés, nem az az együttérző típus. Sosem játszik nyitott kártyákkal, szeret mindig mindenki előtt járni. Nem igazán képes elengedni magát semmilyen közegben, úgy érzi, folyamatosan figyelnie kell a környezetére az életben maradás miatt. Maximalista mind mágiahasználat, mind tanulás, mind tőrhasználat terén, ezért nem rest sosem megállás nélkül fejleszteni magát. Szeretné a saját szemével látni a világot és az általa nyújtott lehetőségeket, valamint a benne élő személyeket. Több kérdés merült fel benne élete során, amikre úgy érzi, csak akkor kaphat választ, ha saját maga keresi meg őket. Mivel fiatalkora a folyamatos szadista edzések miatt teljesen kihasználatlan volt, így van benne egyfajta vágy arra is, hogy kiélvezze az élet örömeit.. már ha képes olyan dolgokat találni, melyben ezeket megtalálhatja. Nagyon kritikus, és sértődékeny személyiség, ha valaki ellen bosszút esküszik, azt mindenképpen végre is hajtja. Bár stabil, magabiztos személyiségnek mutatja magát, belül mégis teljes káosz uralkodik rajta. Nem volt lehetősége arra, hogy kitapasztalja ki is saját maga, emiatt gyakran tehet magára nem jellemző lépéseket, amelyeken még maga is meglepődik.
Karakterlap
Szint: 1.
Tapasztalat: 250
Vagyon: 4100 váltó
Felszerelés:
● Varázskönyv
● Tőr
● Láncing
Név: Amalgám nyakék
Leírás: A vámpírcsaládok féltve őrzött titka, egy külnleges ékszer amely képes megóvni a viselőjét a nap káros hatásaitól, annak varázserejéért cserébe. Játéktechnikai szempontból ez úgy nyilvánul meg, hogy az aktív amalgámnyakék felhasználhatatlanná tesz egy Varázserőpontot, effektíve eggyel csökkentve a használható Mágiák számát. Amennyiben a vámpír inaktiválja a nyakéket, a Varázserőpont újra használhatóvá válik, ám a napfény elleni védelem megszakad. A nyakék aktiválása és inaktiválása egy Egyszerű pecsét alapú mágia, mely egy kört vesz igénybe. Használatához nem kell fizikailag érintkeznie a vámpír testével, elég, ha teste bármyel pontján viseli (nyakba akasztva, csuklóra tekerve, stb.) Nem számít bele a Kiegészítők limitjébe.
Képességek/Képzettségek
Személyes passzív: Falnak vetett hát
Típus: Passzív
Erősség: I.
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Elizabeth beletörődött sorsába, s eldöntötte, hogy alkalmazni fogja a leckéket, amiket nagyapjától kapott a világ természetéről: Csakis magában bízhat meg, bármely utazótárs, segítő csakis egy ideiglenes lépcsőfok ahhoz, hogy feljebb tudjon mászni a célok elérésében. Amennyiben a karakter egy harc során egyedül marad ellenfeleivel szemben, képes minden körben eggyel több Bűbájt használni a megengedettnél. Ki mondta, hogy nem éri meg, ha az ember magának való?
Az Okkult útja
- Nem kevés olyan személy akad, akiket az elveszett tudások hajkurászása komoly mélységekbe sodor. Az ilyen egyének sok mindent látnak és átélhetnek, de éppen emiatt egészen ellenállóak is lesznek velük szemben.
Bónusz: Választott nyelv (Angol) + Jelentős ellenállás az őrjítő támadások ellen
Nyelvek: Német, Angol
Név: Írni és olvasni tudás
Leírás: Csak úgy mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja.
Név: Éjszakai látás
Leírás: Az éjszaka sok veszélyt és csapdát cipel magával, nem egy kalandor lelte már halálát a nem látott ragadozó által, mely a sötét lombok közül vetette magát reá. Emellett persze Veronia csodás hely, s a megfelelő főzetek és növények hosszútávon való fogyasztásának hála aki a képesség birtokában van, képessé válhat tisztán látni az éjszakában is, ha nem is nappali pontossággal, de pont annyira, hogy ne érje utol a veszte a kelleténél gyorsabban.
Vámpír Képességek
Név: Vérszívás
Szint: 1.
Leírás: A vámpírok alapképessége, valamilyen fő artériából lehetséges, és hozzá kell férni, hogy kivitelezhető legyen. Ha sikeres, az ellenfél vérveszteség miatt jelentősen gyengébben fog harcolni, a vámpírnak pedig varázserőt tölt. Egy szívással 1 mágiapontnak megfelelő varázserőt lehet visszanyerni. Ekkor az áldozat szédülni kezd és legalább egy napnyi pihenésre van szüksége. Ha egy napon belül újra kiszívnak belőle egy mágia pontnyi vért, akkor a delikvens elájul, a 3.-nál meghal. A hagyomány azt mondja, hogyha a vámpír abban a pillanatban is szívja az áldozat vérét, amikor annak megáll a szíve, akkor a vámpír vele együtt hal. Még senki sem kockáztatott, hogy igazolja vagy cáfolja ezt a legendát.
Csak élőkből kiszívott vér tölt varázserőt, a halott test nem, legyen bármilyen friss.
Nachtraben ág - Umbromancia
Név: Éjláng
Típus: Bűbáj (1/kör)
Erősség: I.
Felhasználás: Pecsét alapú - Egyszerű
Leírás: A vámpír fajtájának sokrétűen használt éjlángjából alkot egy gömbszerű lövedéket, amely közepes égési sérüléseket okoz.
Társak:
-
Küldetésnapló, Bevételek és Kiadások
Egyéb:
● Árverések háza + 4100 váltó / - A Szükség Gyűrűje
Azonnali Játékok:
● One night at Darr's + 150 TP
Magánjátékok:
-
Magánküldetés:
-
Küldetés:
-
Nagyküldetés:
-
Krónikák:
-
Aréna/Küzdőtér:
-
Élmények:
● A Nagy Utazás - 1. rész + 100 TP, + 1000 Váltó
Költekezés:
● Állatismeret: Madarak - 1000 váltó
Név: Elizabeth von Nachtraben
Faj: Vámpír
Frakció: -
Kaszt: Vámpír Mágus
Nem: Nő
Kor: 23
Kinézet: Fiatalos huszonéves nő, aki teljes mértékben magán hordozza a nemesi vámpír családok külső lágy vonásait. Karcsú alkata ellenére nem nevezhető gyengének, sokkal erősebb és kitartóbb a teste, mint az elsőre látszik. Nagyjából százhetvennyolc centiméter magas, és hatvan kilogramm. Vérszínben pompázó tekintete csak tovább erősíti azt a mondást, amit a Nachtraben pillantásokról mondanak. Szemei mandula alakúak, arcának vonásai nőiesek. Haja ébenfekete, és nagyjából a derekáig ér le kiengedve. Legszívesebben így is hordja, de edzések vagy harcok során volt már rá példa, hogy inkább felkötve vagy összefonva érezte kényelmesebbnek. Nagyon szereti a szép ruhákat, és a kiegészítőket… ez valamilyen szinten belé lett nevelve. Kedvenc színei a fekete, a vörös, és a lila. Bőrszíne sápadt fehér, érintésre kifejezetten kellemes, puha hatást kelt.
Jellem: Megtörte az élet több szempontból is, a gyermekkori személyiségét teljesen újra kellett írnia, hogy megtanuljon életben maradni. Bár kezdetben naivan elhitte, hogy vannak olyan célok, amikért érdemes küzdenie, valamint hogy a családjában létezik összetartás, de ezeket az elveket többször is összetörték előtte. Rájött, hogy az egyetlen személy, akiben bízhat, az saját maga. Ebből kifolyólag magának való teremtés, nem az az együttérző típus. Sosem játszik nyitott kártyákkal, szeret mindig mindenki előtt járni. Nem igazán képes elengedni magát semmilyen közegben, úgy érzi, folyamatosan figyelnie kell a környezetére az életben maradás miatt. Maximalista mind mágiahasználat, mind tanulás, mind tőrhasználat terén, ezért nem rest sosem megállás nélkül fejleszteni magát. Szeretné a saját szemével látni a világot és az általa nyújtott lehetőségeket, valamint a benne élő személyeket. Több kérdés merült fel benne élete során, amikre úgy érzi, csak akkor kaphat választ, ha saját maga keresi meg őket. Mivel fiatalkora a folyamatos szadista edzések miatt teljesen kihasználatlan volt, így van benne egyfajta vágy arra is, hogy kiélvezze az élet örömeit.. már ha képes olyan dolgokat találni, melyben ezeket megtalálhatja. Nagyon kritikus, és sértődékeny személyiség, ha valaki ellen bosszút esküszik, azt mindenképpen végre is hajtja. Bár stabil, magabiztos személyiségnek mutatja magát, belül mégis teljes káosz uralkodik rajta. Nem volt lehetősége arra, hogy kitapasztalja ki is saját maga, emiatt gyakran tehet magára nem jellemző lépéseket, amelyeken még maga is meglepődik.
Karakterlap
Szint: 1.
Tapasztalat: 250
Vagyon: 4100 váltó
Felszerelés:
● Varázskönyv
● Tőr
● Láncing
Név: Amalgám nyakék
Leírás: A vámpírcsaládok féltve őrzött titka, egy külnleges ékszer amely képes megóvni a viselőjét a nap káros hatásaitól, annak varázserejéért cserébe. Játéktechnikai szempontból ez úgy nyilvánul meg, hogy az aktív amalgámnyakék felhasználhatatlanná tesz egy Varázserőpontot, effektíve eggyel csökkentve a használható Mágiák számát. Amennyiben a vámpír inaktiválja a nyakéket, a Varázserőpont újra használhatóvá válik, ám a napfény elleni védelem megszakad. A nyakék aktiválása és inaktiválása egy Egyszerű pecsét alapú mágia, mely egy kört vesz igénybe. Használatához nem kell fizikailag érintkeznie a vámpír testével, elég, ha teste bármyel pontján viseli (nyakba akasztva, csuklóra tekerve, stb.) Nem számít bele a Kiegészítők limitjébe.
Képességek/Képzettségek
Személyes passzív: Falnak vetett hát
Típus: Passzív
Erősség: I.
Felhasználás: Akarat alapú
Leírás: Elizabeth beletörődött sorsába, s eldöntötte, hogy alkalmazni fogja a leckéket, amiket nagyapjától kapott a világ természetéről: Csakis magában bízhat meg, bármely utazótárs, segítő csakis egy ideiglenes lépcsőfok ahhoz, hogy feljebb tudjon mászni a célok elérésében. Amennyiben a karakter egy harc során egyedül marad ellenfeleivel szemben, képes minden körben eggyel több Bűbájt használni a megengedettnél. Ki mondta, hogy nem éri meg, ha az ember magának való?
Az Okkult útja
- Nem kevés olyan személy akad, akiket az elveszett tudások hajkurászása komoly mélységekbe sodor. Az ilyen egyének sok mindent látnak és átélhetnek, de éppen emiatt egészen ellenállóak is lesznek velük szemben.
Bónusz: Választott nyelv (Angol) + Jelentős ellenállás az őrjítő támadások ellen
Nyelvek: Német, Angol
Név: Írni és olvasni tudás
Leírás: Csak úgy mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja.
Név: Éjszakai látás
Leírás: Az éjszaka sok veszélyt és csapdát cipel magával, nem egy kalandor lelte már halálát a nem látott ragadozó által, mely a sötét lombok közül vetette magát reá. Emellett persze Veronia csodás hely, s a megfelelő főzetek és növények hosszútávon való fogyasztásának hála aki a képesség birtokában van, képessé válhat tisztán látni az éjszakában is, ha nem is nappali pontossággal, de pont annyira, hogy ne érje utol a veszte a kelleténél gyorsabban.
Vámpír Képességek
Név: Vérszívás
Szint: 1.
Leírás: A vámpírok alapképessége, valamilyen fő artériából lehetséges, és hozzá kell férni, hogy kivitelezhető legyen. Ha sikeres, az ellenfél vérveszteség miatt jelentősen gyengébben fog harcolni, a vámpírnak pedig varázserőt tölt. Egy szívással 1 mágiapontnak megfelelő varázserőt lehet visszanyerni. Ekkor az áldozat szédülni kezd és legalább egy napnyi pihenésre van szüksége. Ha egy napon belül újra kiszívnak belőle egy mágia pontnyi vért, akkor a delikvens elájul, a 3.-nál meghal. A hagyomány azt mondja, hogyha a vámpír abban a pillanatban is szívja az áldozat vérét, amikor annak megáll a szíve, akkor a vámpír vele együtt hal. Még senki sem kockáztatott, hogy igazolja vagy cáfolja ezt a legendát.
Csak élőkből kiszívott vér tölt varázserőt, a halott test nem, legyen bármilyen friss.
Nachtraben ág - Umbromancia
Név: Éjláng
Típus: Bűbáj (1/kör)
Erősség: I.
Felhasználás: Pecsét alapú - Egyszerű
Leírás: A vámpír fajtájának sokrétűen használt éjlángjából alkot egy gömbszerű lövedéket, amely közepes égési sérüléseket okoz.
Társak:
-
Küldetésnapló, Bevételek és Kiadások
Egyéb:
● Árverések háza + 4100 váltó / - A Szükség Gyűrűje
Azonnali Játékok:
● One night at Darr's + 150 TP
Magánjátékok:
-
Magánküldetés:
-
Küldetés:
-
Nagyküldetés:
-
Krónikák:
-
Aréna/Küzdőtér:
-
Élmények:
● A Nagy Utazás - 1. rész + 100 TP, + 1000 Váltó
Költekezés:
● Állatismeret: Madarak - 1000 váltó