65500 váltó a refundért vámpírképességekből
Név: Wilhelmina von Nachtraben
Faj: vámpír
Frakció: Nachtraben mágus
Kaszt: szintén
Születési év: 797
Nem: lány
Kor: 25 év (822-ben)
Magasság: 180 cm
Szint: 10
Tapasztalat: 6710 tp
Vagyon: 15050 váltó
Kinézet:
Rendkívül bájos teremtés, egész lényéből az örökkévaló szépség esszenciája sugárzik. Legalábbis abban bízik, hogy más fajokra így hat... mindig ezt mondták neki...
Arcáról azt mondhatnánk, hogy rózsás, ha nem lenne szinte mindig holdsápadt, de az, az Átoknak köszönhetően. Ezzel éles kontrasztban állnak direkt elképesztően hosszúra nőni hagyott, enyhén hullámos tincsei, melyek éjfeketék, holdvilágban enyhe ezüstös-kékes árnyalatot vehetnek fel. Büszke rájuk, így szereti sokféle frizurát kipróbálni, a különböző fonatokat a kiengedett hajkoronával fűszerezve, esetleg néhány kiegészítővel feldobva azt. Kedvence a zafírcseppekkel megtűzdelt arany láncszerű fejdísz, amely egyrészt kiemeli az egyéniségét, másrészt a családjára is emlékezteti, hiszen az ő águk speciális jellemzője ez a két szín, ennélfogva korántsem meglepő, hogy egy ilyet kapott ajándékba "felnőttkorba" való belépése megünneplésekor édesanyjától.
A világot elképesztően, már-már gyermekien hatalmas, az alkonyi felhők színében játszó szempárján keresztül nézi, egyébként meglehetősen figyelmesen. Tekintete első ránézésre keserédes szomorúságról árulkodik, ám ez csak a látszat. Kislányos cseresznyeajkai meglehetősen gyakran fordulnak huncut mosolyra és kacajra.
Fajtársaira jellemző vékony porcelánbaba-alakját - amely, mivel főleg kutatással és mágiával foglalkozik, csak másodlagos fontosságú a sikerességet illetően - előszeretettel burkolja különfélébbnél különfélébb ruhadarabokba. Minden vámpír imádott tevékenysége minden, ami a kézművességgel kapcsolatos, s ez alól ők sem kivételek. Már-már presztízsnek számít, ha valaki minél többféle és elbűvölőbb ruhakölteményeket képes előállítani, s ezek bemutatására tökéletesen alkalmasak alanynak a klán fiatal hölgytagjai, így például Mina is. Kedvelt öltözékei az embereknél alkalmi ruhának számítanának, neki viszont hétköznapiak: földig érő, látszólag értelmetlen, ám annál szemet gyönyörködtetőbb motívumokkal - természetesen azokon a ruhákon kívül, amelyek nem a család jellemző szimbólumait viselik - díszített fekete, ezüst, vörös, esetleg lila ruhák, csipkés nyakkal vagy anélkül, hosszú ujjal vagy röviddel. Persze nem kikötés Mina számára, hogy a ruha a földet söpörje, van, hogy ousztán a combjáig takarja szövet, egyáltalán nem szégyenlős. Lábbeliként nem preferálja a magassarkút, de ha nagyon szükséges a kellő összhatás eléréséhez, elviseli. Kedvenc téli ruhadarabja egy szintén éjszínű kabát arany növényi mintákkal díszítva és hófehér prémgallérral. (Nem különösebben bánja a hideget, ám mivel az emberek bővebben öltöznek ebben az évszakban, néha játékból ő is megteszi. Főleg, mert szereti azt a kabátot.)
Hátára egy hollószárny van tetoválva, melyek pont beborítják a lapockáját.
Jellem:
Neveltetésének és származásának köszönhetően meglehetősen kiismerhetetlennek tűnhet. Ritkán kerül kapcsolatba a faján kívüli egyedekkel, kivéve Damient, egy sötét tündét, akivel különlegesen közeli kapcsolatot ápol. Damien szokta eladni a kézművestermékeit a piacon, mivel a férfi még mindig többet jár népszerű emberlakta helyekre, mint Mina, és magára vállalta ezt a feladatot.
Minát vörös, ám majdnem rózsaszín őzikeszeme és folyton vágyakozó, szinte kérlelő pillantása alapján ábrándozó, elveszett lánykának szokták gondolni, holott korántsem az. Fiatal még, így heves, szeleburdi és nem egyszer felelőtlen, de megtanították neki, hogy mi legyen a célja az életben: az Átok elmulasztásának titka. Persze azt már jó pár éve kifundálta, hogy ez esélyesen nem az ő élete alatt fog bekövetkezni, ha valaha is, de soha nem adná fel. Még így is, hogy tudja, csak egy fogaskerék a gépezetben, küzd a célért. Ha egyszer valamit elhatározott, azt meg is teszi, legyen szó egy szörnyen unalmaas könyv végigolvasásáról, vagy éppen az Átok megtöréséről. Legalábbis mindent megtesz, amit ő tud, s soha nem zárná le próbálkozásait azzal a megnyugtató tusattal, hogy most már úgysem lehet mit tenni. Így aztán a végletekig tartó kitartás néha átfordul irracionális törtetéssé. Nem egyszer hajtotta túl magát kisebb korában is, amikor rátalált egy könyvre vagy kutatásra, melyben a megoldás reményét látta felcsillanni. Sokáig egyáltalán nem aludt, nem evett, bezárkózott a szobájába és ki se dugta az orrát. Majd kiderült, hogy a nyom valójában nem vezetett semerre. Ám erek a kudarcok sem törik le. Mindent - sikert és annak ellentétét egyaránt - úgy vesz, mint saját fejlődésének, gazdagodásának zálogát, természetesen nem anyagi értelemben.
Azonban, amikor éppen nem a világ grandiózus és komoly dolgai kötik le, akkor pólust vált: meglehetősen könnyed és gondtalan tud lenni, de legalábbis annak tűnik. Titoktartási kötelezettsége miatt kevesekkel találkozik, így az egyetlen, akin kitöltheti gyerekes lelkesedési hullámait, az Damien - aki meglepően jól viseli ezeket.
Rajta kívül Mina állandó társa egy - micsoda véletlen - holló, aki egyébként már a harmadik generáció azóta, mióta a vámpírlány kitalálta, hogy szeretne egyet. Hiszen akkor még nem volt testvére, így kellett valaki, akinek szüntelenül jártathatja a száját. Ő lett Horux, aki szinte minden útjára elkísérte a leányzót, mikor amaz elhagyta a kastélyt. A jelenlegi társ a madár "unokája", Hedwig. Annak idején Mina eljátszotta, hogy a madarak lelke egymásra száll, és tulajdonképpen ugyanazon állat reinkarnációi, mert nem volt képes elviselni Horux távozását. Mára már túléli valahogy, tudja, hogy egyszer mindennek eljön az ideje... még az ő halálának is, pedig ez rendkívül beláthatatlannak és messzinek tűnik. A természetes halál, legalábbis, ami, ha így halad, esélyesen megelőzhető lesz egy szerencsétlen balesettel... de ez nem tűnik úgy, hogy zavarja.
Elszántságának köszönhetően teljes mértékben megbízható - azután, hogy sikerült megtörni a titokzatossága jegét. Hosszú időbe telik neki, míg valamit megismer, az pedig, hogy őt megismerjék, talán még hosszabb folyamat. De ha valakinek ez sikerül, egy vérig őszinte, játékos, félénk-határozatlan lelket találhat. Félénk, mert az interakciókban meglehetősen tapasztalatlan, és bár szeret kísérletezni, vissza kell fognia magát, hisz családja kutatásait nem szivárogtathatja ki csak úgy akárkinek. Ami azt illeti, senkinek se. Így beszélgetések során is ritkán kerül elő az ő élete, a témát általában valaki vagy valami másra tereli minél hamarabb.
Igazából folytonos keresésben van. Na nem csak az Átok legyőzését keresi, hanem konkrétan a saját élete értelmét. Valami egyedit szeretne alkotni, találni, ami nem a Nachtrabeneké, hanem az övé lenne. Csak az övé. Nem tudja pontosan, mi ez. Dicsőség... szabad, hedonista élet, ami valószínűleg soha nem lehet az övé... egy társ... kiderül majd.
Felszerelés: Varázskönyv
Wilhelmina von Nachtraben: 5-ös szint, titulusa Nachtraben Arisztokrata ("Grófnő")
Név: Személyes passzív: Do no evil
Leírás: Mina élete egy folyamatos küzdelem a vámpíroktól elvárt sztereotípiával naivan derűlátó világlátásának megőrzéséért. Ha a karakter három körig nem használ támadó varázslatot, azzal igazolja önmagát, ezzel felerősítve a nem támadó jellegű varázslatait három körig. Ez alatt az idő alatt a pajzsok kétszer annyi ideig maradnak meg és egy extra támadást képesek kivédeni. A három kör leteltével a számláló újraindul.
Név: Személyes passzív: Hedwig
Leírás:Wilhelmina nagyon közeli kapcsolatot épített ki holló társával, Hedwiggel, aki megérti Wilhelmina parancsait, ő pedig ki tudja találni, hogy mit gondol a holló. Felderítésre, kisebb tárgyak mozgatására kiváló!
Név: Egy kis szívesség...
Típus: Passzív
Leírás: Simon von Neulander igencsak meghatódott a tényen, hogy mégis mennyien meglátogattátok a fontos alkalom okán, s így bizony megjegyezte az összes megjelent karakter nevét, arcát. Ez magában nem jelentene semmit persze, ám mindenkinek szeretné egy kis szívességgel megköszönni a dolgot... Esetleg lopnál egy vámpír területen, s elkapnak? Simon got your back bro... Talán segítségre lenne szükséged egy jó diplomata képében? Worry not, Simon's gonna take care of that. Szarban vagy és kevés a pénzed? Worry not fam, Simisoma is there for you. Amennyiben valamilyen vámpírt érintő helyzetbe kerül a karakter, s úgy dönt, hivatkozna az úr nevére, bármikor megteheti azt, ám persze a dolog kimenetele ismeretlen. Talán csak megmenekül, talán kap egy extra kis tárgyat, pénzt, Tp-t jutalomnak... Ki tudja. A lényeg az, hogy csakis egyszer lőhető el, egy Neulander is csak egy bizonyos mértékben hálás, nem?
Nyersik: Varjúszem, Kén ,Jégsapka (4), Kovahomok, Len, Nagy gránát, Ezüst, Borsmenta, 4 Tigrisszem (2nagy, 2 kicsi), Ónix, lapályi murok, opál(nagy), Hematit, Napraforgó, Akvamarin, 1 Rubint, 1 Meteorit, 1 Lószőr, 1 Útilapu, Rubint, Pajzs alap, Lapályi Murok (2), Rugó, Ólom, Opál
üvegérc, azurit, gránát, éjtükör, gargoylevér
Családtagok:
Sebastian von Nachtraben - Mina kisfia, született 822 nyarán
Állatkák:
Hedwig (holló)
Név: Fehérmenyét
Leírás: Ez a kis állat letaglózóan cukin tud nézni, ezzel teljesen harcképtelenné téve bármilyen ellenfelet apró testméretének köszönhetően a legváratlanabbnak tartott apró helyekre is képes besurranni, ennélfogva onnan dolgokat megszerezni avagy szimplán csak áthatolni rajtuk, olyan helyeken, ahová kétlábú semmiképpen nem juthat be. Apró fogaival igen éles sebeket tud ejteni, és bár nyilván nem olyan erős, mint a nagyobb ragadozók, fürge. Szaglása kiváló, csendesen közlekedik. Így egész hasznos szárazföldi kémszolgálatként is funkcionálhat.
Télen tökéletesen bele tud olvadni a környezetébe, valamint bármely más fehér színű elemben, pl. homokban is észrevétlen. (Ha meg télen a nyakad köré tekere, nem fázol annyira.)
Kicsi menyét
Nem annyira kicsi menyét
Küldetésnapló
Előtörténet
- Krónika: Si vis pacem... - Befejezve
- Magánjátékok:
Madárlesen - x
Egy húzós este - x
Álomcsapda - Befejezve
Váratlan találkozás - x
Kispajtások - Geri & Mina
Virág a hamvakból - Wyn & Mina - Befejezve
Poison Ivy - Wyn & Mina - Befejezve
Magánjáték: Non est volentis - Hans & Mina - Befejezve
Family ties - Dieter & Mina - Befejezve
Fekete, szürke, fehér - Hans & Mina - Befejezve
Komor-nyikk-hajj... - Marcus & Mina - Befejezve
In der Höhle des Löwen - Mia & Mina - x
A tudás hatalom - Marcus & Mina - Befejezve
Until the truth reveales the secret... - Marcus & Mina - Befejezve
Úton, útfélen... - Marcus & Mina - Befejezve
Steam and Torchlight - Crispin & Mina - Befejezve
Verloren, klein Mädchen? - Suzi, Freia, Mina
Neue Chancen - Benedikt & Mina - Befejezve
Teafű illata a parton - Wyn, Johnny, Mina - x
Csak az ökör iszik magában - Johnny, Mina - x
Ezek meg mertek halni/Treat your-self - Wyn & Mina - x
Rózsák lovagjai - Geri & Mina - Befejezve
Rózsásujjú hajnal kélt ki a ködből - Cyne & Mina
Danse macabre - Bianca & Mina
Ius refugii - Pruinos & Mina
Háztűznéző - Hans & Mina
Magánjáték - A sors kifürkészhetetlen útjai - Lia & Mina
Magánjáték - Im Wein ist die Wahrheit - Nessa & Damien
“Mert éheztem, és ennem adtatok, szomjaztam, és innom adtatok, jövevény voltam, és befogadtatok,…” (Mt25:35)
- Küldetések:
A hegyi remete - x
Szabadság - x
Édes álmok - x
Óriásküldetés: Amikor az erdő összecsap - x
A Kaszás király legendája - x
Szociális munka - x
Egy másik világ - x
Igaz szerelem - x
Hunted prey, haunted skies - x
Cinder & Ash - Befejezve
Sunset at Nordenmouth - Befejezve
Ludum finita est - Befejezve
Arachnophobia
A lidérc báli ruhája - Befejezve
Déli frakcióküldetés - Hierosgamos - Befejezve, bár noncanon
Ne legyenek más isteneid... - Befejezve
Tünde frakcióküldetés: What future brings... - Befejezve
A fogolykaraván - Befejezve
Portya: Bolhából óriást - Befejezve
Mi teszi a druidát? - Befejezve
Szüreti mulatság - Befejezve
Portya: Rowan ostroma - Befejezve
Vadász vagy préda? - Befejezve
Nebel der Stadt II. - New Fog - Befejezve
Malomkövek közt
A fekete valkűr ébredése
Magánküldetés - Degenerated Underworld -Túlélve Befejezve
Veronia Beach: Kekszbetyárok éjszakai parti partyja - Befejezve
Veronia Beach: Hínárba estél? - Befejezve
Azonnali játékok
Egy különös kérés
Bajnok
Mellékes problémák
Jövevények
Kellemetlen status quo
Áradás
Hazafelé
Mindent a tudományért
Miscommunicatio
Kapás
Húsvéti azonnali játék - Hagyománytörők
Esztétikus rezgések
Különös társaság
Walpurgis
A medvés ember
Azrael High School
Az a bizonyos szívesség
Jó bornak is kellhet cégér
Married... with Azrael
The Purple Wedding
Horny went missing
Fagyos világ
Ősi tekercsek
Steam and Moonlight
Sivatagi kalandok
Der Tanz der Adligen
Once upon a time in Veronia
Miből lesz az alkimista?
Wedding night, wedding moon
Nyakig a sárban
Happy Rebirthday
Szikra a lőporos hordóban
A kémek krémje
Küldetés - ...
Széles szárnyú csalogány
Táncolj a királylánynak
A rejtélyes tojás
Kölyökkalandorok
Szellemjárás
Báránybőrbe bújt farkas
Köpönyegfordítás
Ho-ho-hóvihar
Emlékek III
Gyászmise
Pénz, ármányok, szerelem, Azrael!
A legend ends
Csillagtalan éjszaka - Canon
Die Feuers sind entfacht
Az utolsó kívánság
Az első kívánság
Veronia kapitány
A reag előreláthatólag egy napot késik
Bad Santa - Tapló télapó
Azonnali: Nicsak, ki vagyok
Gigászok csatája: Round II
Azonnalis azonnali
Emlékek: IV
Trainierst du überhaupt, Bruder?
Élmények
Helyzetjátékok
[/spoiler]
Teljesítmények:
"A Rejtőzés mestere"
Verj át legalább két staff tagot egy "Nicsak, ki vagyok?" típusú azonnaliba.
Jutalom: 25 TP
"Tiszteletbeli Gobz"
Legyél Mina, s verj át konkrétan minden embert. Nem csak a staff tagokat, MINDEN embert. Well played, lass.
Jutalom: Az Unholy duó. 1 TP és 1 Váltó. És egy egyedi teljesítmény.
(A Nicsak, ki vagyok azonnaliért járó jutalom ^^)
Név: Wilhelmina von Nachtraben
Faj: vámpír
Frakció: Nachtraben mágus
Kaszt: szintén
Születési év: 797
Nem: lány
Kor: 25 év (822-ben)
Magasság: 180 cm
Szint: 10
Tapasztalat: 6710 tp
Vagyon: 15050 váltó
Kinézet:
Rendkívül bájos teremtés, egész lényéből az örökkévaló szépség esszenciája sugárzik. Legalábbis abban bízik, hogy más fajokra így hat... mindig ezt mondták neki...
Arcáról azt mondhatnánk, hogy rózsás, ha nem lenne szinte mindig holdsápadt, de az, az Átoknak köszönhetően. Ezzel éles kontrasztban állnak direkt elképesztően hosszúra nőni hagyott, enyhén hullámos tincsei, melyek éjfeketék, holdvilágban enyhe ezüstös-kékes árnyalatot vehetnek fel. Büszke rájuk, így szereti sokféle frizurát kipróbálni, a különböző fonatokat a kiengedett hajkoronával fűszerezve, esetleg néhány kiegészítővel feldobva azt. Kedvence a zafírcseppekkel megtűzdelt arany láncszerű fejdísz, amely egyrészt kiemeli az egyéniségét, másrészt a családjára is emlékezteti, hiszen az ő águk speciális jellemzője ez a két szín, ennélfogva korántsem meglepő, hogy egy ilyet kapott ajándékba "felnőttkorba" való belépése megünneplésekor édesanyjától.
A világot elképesztően, már-már gyermekien hatalmas, az alkonyi felhők színében játszó szempárján keresztül nézi, egyébként meglehetősen figyelmesen. Tekintete első ránézésre keserédes szomorúságról árulkodik, ám ez csak a látszat. Kislányos cseresznyeajkai meglehetősen gyakran fordulnak huncut mosolyra és kacajra.
Fajtársaira jellemző vékony porcelánbaba-alakját - amely, mivel főleg kutatással és mágiával foglalkozik, csak másodlagos fontosságú a sikerességet illetően - előszeretettel burkolja különfélébbnél különfélébb ruhadarabokba. Minden vámpír imádott tevékenysége minden, ami a kézművességgel kapcsolatos, s ez alól ők sem kivételek. Már-már presztízsnek számít, ha valaki minél többféle és elbűvölőbb ruhakölteményeket képes előállítani, s ezek bemutatására tökéletesen alkalmasak alanynak a klán fiatal hölgytagjai, így például Mina is. Kedvelt öltözékei az embereknél alkalmi ruhának számítanának, neki viszont hétköznapiak: földig érő, látszólag értelmetlen, ám annál szemet gyönyörködtetőbb motívumokkal - természetesen azokon a ruhákon kívül, amelyek nem a család jellemző szimbólumait viselik - díszített fekete, ezüst, vörös, esetleg lila ruhák, csipkés nyakkal vagy anélkül, hosszú ujjal vagy röviddel. Persze nem kikötés Mina számára, hogy a ruha a földet söpörje, van, hogy ousztán a combjáig takarja szövet, egyáltalán nem szégyenlős. Lábbeliként nem preferálja a magassarkút, de ha nagyon szükséges a kellő összhatás eléréséhez, elviseli. Kedvenc téli ruhadarabja egy szintén éjszínű kabát arany növényi mintákkal díszítva és hófehér prémgallérral. (Nem különösebben bánja a hideget, ám mivel az emberek bővebben öltöznek ebben az évszakban, néha játékból ő is megteszi. Főleg, mert szereti azt a kabátot.)
Hátára egy hollószárny van tetoválva, melyek pont beborítják a lapockáját.
Jellem:
Neveltetésének és származásának köszönhetően meglehetősen kiismerhetetlennek tűnhet. Ritkán kerül kapcsolatba a faján kívüli egyedekkel, kivéve Damient, egy sötét tündét, akivel különlegesen közeli kapcsolatot ápol. Damien szokta eladni a kézművestermékeit a piacon, mivel a férfi még mindig többet jár népszerű emberlakta helyekre, mint Mina, és magára vállalta ezt a feladatot.
Minát vörös, ám majdnem rózsaszín őzikeszeme és folyton vágyakozó, szinte kérlelő pillantása alapján ábrándozó, elveszett lánykának szokták gondolni, holott korántsem az. Fiatal még, így heves, szeleburdi és nem egyszer felelőtlen, de megtanították neki, hogy mi legyen a célja az életben: az Átok elmulasztásának titka. Persze azt már jó pár éve kifundálta, hogy ez esélyesen nem az ő élete alatt fog bekövetkezni, ha valaha is, de soha nem adná fel. Még így is, hogy tudja, csak egy fogaskerék a gépezetben, küzd a célért. Ha egyszer valamit elhatározott, azt meg is teszi, legyen szó egy szörnyen unalmaas könyv végigolvasásáról, vagy éppen az Átok megtöréséről. Legalábbis mindent megtesz, amit ő tud, s soha nem zárná le próbálkozásait azzal a megnyugtató tusattal, hogy most már úgysem lehet mit tenni. Így aztán a végletekig tartó kitartás néha átfordul irracionális törtetéssé. Nem egyszer hajtotta túl magát kisebb korában is, amikor rátalált egy könyvre vagy kutatásra, melyben a megoldás reményét látta felcsillanni. Sokáig egyáltalán nem aludt, nem evett, bezárkózott a szobájába és ki se dugta az orrát. Majd kiderült, hogy a nyom valójában nem vezetett semerre. Ám erek a kudarcok sem törik le. Mindent - sikert és annak ellentétét egyaránt - úgy vesz, mint saját fejlődésének, gazdagodásának zálogát, természetesen nem anyagi értelemben.
Azonban, amikor éppen nem a világ grandiózus és komoly dolgai kötik le, akkor pólust vált: meglehetősen könnyed és gondtalan tud lenni, de legalábbis annak tűnik. Titoktartási kötelezettsége miatt kevesekkel találkozik, így az egyetlen, akin kitöltheti gyerekes lelkesedési hullámait, az Damien - aki meglepően jól viseli ezeket.
Rajta kívül Mina állandó társa egy - micsoda véletlen - holló, aki egyébként már a harmadik generáció azóta, mióta a vámpírlány kitalálta, hogy szeretne egyet. Hiszen akkor még nem volt testvére, így kellett valaki, akinek szüntelenül jártathatja a száját. Ő lett Horux, aki szinte minden útjára elkísérte a leányzót, mikor amaz elhagyta a kastélyt. A jelenlegi társ a madár "unokája", Hedwig. Annak idején Mina eljátszotta, hogy a madarak lelke egymásra száll, és tulajdonképpen ugyanazon állat reinkarnációi, mert nem volt képes elviselni Horux távozását. Mára már túléli valahogy, tudja, hogy egyszer mindennek eljön az ideje... még az ő halálának is, pedig ez rendkívül beláthatatlannak és messzinek tűnik. A természetes halál, legalábbis, ami, ha így halad, esélyesen megelőzhető lesz egy szerencsétlen balesettel... de ez nem tűnik úgy, hogy zavarja.
Elszántságának köszönhetően teljes mértékben megbízható - azután, hogy sikerült megtörni a titokzatossága jegét. Hosszú időbe telik neki, míg valamit megismer, az pedig, hogy őt megismerjék, talán még hosszabb folyamat. De ha valakinek ez sikerül, egy vérig őszinte, játékos, félénk-határozatlan lelket találhat. Félénk, mert az interakciókban meglehetősen tapasztalatlan, és bár szeret kísérletezni, vissza kell fognia magát, hisz családja kutatásait nem szivárogtathatja ki csak úgy akárkinek. Ami azt illeti, senkinek se. Így beszélgetések során is ritkán kerül elő az ő élete, a témát általában valaki vagy valami másra tereli minél hamarabb.
Igazából folytonos keresésben van. Na nem csak az Átok legyőzését keresi, hanem konkrétan a saját élete értelmét. Valami egyedit szeretne alkotni, találni, ami nem a Nachtrabeneké, hanem az övé lenne. Csak az övé. Nem tudja pontosan, mi ez. Dicsőség... szabad, hedonista élet, ami valószínűleg soha nem lehet az övé... egy társ... kiderül majd.
Felszerelés: Varázskönyv
Wilhelmina von Nachtraben: 5-ös szint, titulusa Nachtraben Arisztokrata ("Grófnő")
Név: Személyes passzív: Do no evil
Leírás: Mina élete egy folyamatos küzdelem a vámpíroktól elvárt sztereotípiával naivan derűlátó világlátásának megőrzéséért. Ha a karakter három körig nem használ támadó varázslatot, azzal igazolja önmagát, ezzel felerősítve a nem támadó jellegű varázslatait három körig. Ez alatt az idő alatt a pajzsok kétszer annyi ideig maradnak meg és egy extra támadást képesek kivédeni. A három kör leteltével a számláló újraindul.
Név: Személyes passzív: Hedwig
Leírás:Wilhelmina nagyon közeli kapcsolatot épített ki holló társával, Hedwiggel, aki megérti Wilhelmina parancsait, ő pedig ki tudja találni, hogy mit gondol a holló. Felderítésre, kisebb tárgyak mozgatására kiváló!
Név: Egy kis szívesség...
Típus: Passzív
Leírás: Simon von Neulander igencsak meghatódott a tényen, hogy mégis mennyien meglátogattátok a fontos alkalom okán, s így bizony megjegyezte az összes megjelent karakter nevét, arcát. Ez magában nem jelentene semmit persze, ám mindenkinek szeretné egy kis szívességgel megköszönni a dolgot... Esetleg lopnál egy vámpír területen, s elkapnak? Simon got your back bro... Talán segítségre lenne szükséged egy jó diplomata képében? Worry not, Simon's gonna take care of that. Szarban vagy és kevés a pénzed? Worry not fam, Simisoma is there for you. Amennyiben valamilyen vámpírt érintő helyzetbe kerül a karakter, s úgy dönt, hivatkozna az úr nevére, bármikor megteheti azt, ám persze a dolog kimenetele ismeretlen. Talán csak megmenekül, talán kap egy extra kis tárgyat, pénzt, Tp-t jutalomnak... Ki tudja. A lényeg az, hogy csakis egyszer lőhető el, egy Neulander is csak egy bizonyos mértékben hálás, nem?
- Rengés előtti képességek:
- Név: Árnytű
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó
Leírás: A vámpír egy árnyakból keményített tűt hoz létre, amit ellenfeléhez vág. Nem túl veszélyes, viszont nagy a páncélátütése
Név: Árnyak védelme
Szint: 1.
Ár: 1000 váltó
Leírás: A Nachraben vámpír egy kisebb méretű pajzsot alkot árnyakból amely képesek az átlagosan erős fizikai és az alacsonyabb szintű mágikus támadásokat megállítani. Három percig tartható fent.
Név: Élő babona
Leírás: A varázs aktiválásakor Mina testét olyan aura veszi körbe, melynek köszönhetően valóban nem látszik a tükörben. Így gond nélkül megközelíthet valakit hátulról, aki egy ilyesmivel szemben áll, netán elosonhat mögötte, ha épp úgy tartja kedve, vagy legalábbis a szükség. Csak hosszas használat igényel manát.
Szinte: 1
Ár: 500 váltó
Név: Camouflage
Leírás: Mina egy bizonyos időtartamra idéz magának egy álcázó aurát, melynek segítségével vészhelyzetben embernek látszik. Vámpírvonásai jelentősen enyhülnek, szeme színe alkonyrózsaszínből ég kékre változik, halovány bőre egy kissé emberibb árnyalatot ölt, szemfogai is visszaalakulnak emberméretűvé. Persze mindez csak illúzió. Képes vagy fenntartani átlagban fél óráig, bizonyos szorító helyzetekben akár három óráig is, de után elfogy a mágiád.
Szint: 2
Ár: 1500 váltó
Név: Lángoló tekintet
Leírás: Mina szeme elkezd fényesen világítani, úgy, hogy a vele szemben állót olyan mértékben kezdi vakítani a fény, hogy be kell hunynia a szemét, vagy elfordulni. Ezzel szemben Mina közben azt tapasztalja, hogy jobban lát, ugyanis a fény, mely belőle árad, megvilágít mindent, amire ránéz. Nem kombinálható a balladai homállyal.
Szint: 2
Ár: 1500 váltó
Név: Éjláng
Szint: 2.
Ár: 1500 váltó
Leírás: Egy nagyon jellegzetes vámpír képesség, egy fekete lángcsóva, ami elég hatékony, viszont könnyen védhető - bármilyen mágikus pajzs háríthatja.
Név: Ich bin nicht hier / Nem vagyok itt
Leírás: Mina illúziója segítségével érzékelhetetlenné teszi az általa kibocsátott hőt, így testmelege hiányában amennyiben nem látják és nem is hallják, láthatatlanná válik. Közelében ugyanolyannak érződik a levegő, mintha egyébként nem lenne ott semmi, azonban ő maga nem érzékel hidegebbet. Egy percig használható.
Szint: 2.
Ár: 1500 váltó
Név: Árnyiker
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Leírás: A Nachtraben egy vele teljesen megegyező illúziót hoz létre, amely egy percig lemásolja a mozdulatait. Képességet és támadást természetesen képtelen kivitelezni, ám minden másban megegyezik.
Név: Utánzás
Leírás: Körülbelül tíz másodpercig a vele szemben lévő egy darab ellenfél pontosan ugyanazokat a mozdulatokat hajtja végre, mint Mina. Ha a vámpír egy helyben áll, akkor a másik sem tud megmozdulni, ugyanis afféle bábként mozgatják, vagy épp, vonják meg tőle a mozgás lehetőségét. A varázst úgy lehet megtörni, ha a paralizált személy valamilyen fájdalmat okoz magának. Egy minimális mozdulatsorra képes csak, melyet nem a vámpír irányít, például egy nyelv- vagy szájszélharapásra. Ám ennyi is elég, hogy újra képes legyen mozgatni a saját tagjait.
Szint: 3
Ár: 2500 Váltó
Név: Balladai homály
Leírás: Mina az árnyak erejét kiterjesztve egy körülbelül húsz négyzetméteres területen elvon minden fényt, teljes koromsötétet okozva az adott helyen (Ő maga egy kicsit átlát rajta, valahogy úgy, mintha egy szövet lenne a szeme előtt). Így az itt tartózkodók nem látnak majd semmit, ő pedig elsurranhat, vagy, ha nem akarja, hogy kezdetben észrevegyék, rejtve maradhat, ugyanis ezt a sötét aurát nem csak maga köré terjesztheti ki, hanem messzebb is kissé, tőle függ, hova célozza be. Természetesen azért a fizikai manifesztációjának szükséges bizonyos közelségben, mondjuk látótávolságon belül lennie, annál messzebb már nem érhet a hatás. Az erős fényadó képességek vagy főzetek képesek megszakítani a képességet (Az erős valahol a hármas szint környékén van).
Szint: 3
Ár: 2000 váltó
Név: Bábszínház
Szint: -
Ár: Seraph fejlesztés
Leírás: Mina a Seraph ereje alatt szint/2 ellenfélen egyszerre is képes alkalmazni a képességet.
Név: Harmónia
Szint: 4. (6.-tól értelmes fajokra)
Ár: 2500 váltó
Leírás: Mina néhány nyugtató szavával, esetleg érintésével képes befolyásolni egy másik személy lelkiállapotát. Le tud nyugtatni például egy ideges állatot, megakadályozni, hogy az megtámadja őt, vagy valaki mást. A képesség természetesen könnyebben hat állatokra, de kétlábúakra is alkalmazható, minél értelmesebb az adott lény, annál több energiát vesz fel, hogy sikeresen sikerüljön a lelkületet befolyásolni. Ezzel nem vesz rá senkit, hogy azt tegye, amit akar, pusztán a frusztrációt szünteti meg, és kellemes, nyugalmasabb hangulatot okoz.
Név: Érzékenység
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: A Nachtraben vámpír egy mágiával megnöveli a célpontja mágikus támadások elleni érzékenységét a harc időtartamára.
Név: Lebegés
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Leírás: Szintén minden vámpírnál fellelhető készség, a rejtélyes lebegést még ők maguk sem egészen tudják, hogyan csinálják. Nem vesz el varázserőt, ezért is olyan gyenge a vámpír cipőipar: sokan közülük egész életüket lebegve töltik, így nincs szükségük lábbelire. A lebegő vámpír nem gyorsabb, mint a gyalogló- ezt érdemes észben tartani.
Név: Husch! / Psszt!
Leírás: Mina illúzió segítségével egy tíz négyzetméteres körzetben el tud zárni mindenféle hangot a külvilág elől. Ami bent csattan, koppan, hangzik, csörren, akármiféle hangot kelt, nem jut ki ezen a burán, nyugodtan lehet beszélgetni, bujkálni, közlekedni, haditervet tárgyalni vagy egyéb tevékenységet végezni. Légzése sem hallatszik, sem léptei, és a burát képes magával vinni, mindig hozzá viszonyítva terjed, belőle indul ki. Fél percig használható.
Szint: 4.
Ár: 2500 váltó
Név: Dermesztő szemek
Szint: 5.
Ár: 3000 váltó
Leírás: Szinte egy földi halandó sem képes sokáig állni a Nachtrabenek tekintetét, főleg ha egy kis mágiával fűszerezik azt. Egy pár másodpercre , vagy a szemkontaktus megtöréséig megbénítja az ellenfelet.
Név: Szédítő tánc
Leírás: Mina pördül párat, ám ahelyett, hogy ő kezdene el szédülni, ellenfele tesz így. Az egyfajta illúziómágiának köszönhetően úgy érzi, mintha elképesztő sebességgel forogna körülötte a világ (De csak akkor, mikor már Mina nagyon gyorsan forog, így megszakítható, ha még időben megakadályozzák a forgásban), sehogyan sem bír fókuszálni egyetlen biztos pontra sem, az irányokat eltéveszti, lassan már azt sem tudja, merre van a fent és a lent. Így meglehetősen le van fegyverezve, s jó amíg a varázs fennáll, meg utána fél percig csak támolyogni képes. Használat után el kell telnie egy fél órának az ismétléshez.
Szint: 5
Ár: 3000 váltó
Emellett amíg pörögsz nem vagy képes varázsolni, csak ezt a képességet használhatod.
Név: Nagelwachstum / Körömnövesztés
Leírás: Mina meghosszabbítja és megkeményíti a körmeit mintegy tíz centiméter hosszúra, így azok afféle pengeként funkcionálnak. Közelharcban használatos fegyverek lesznek így, bele lehet vájni őket valamibe, mondjuk puha húsba, vagy éles vágásokat végrehajtani vele. Például egy-egy vastagabb madzag vagy vékonyabb kötél elnyiszálására is képes velük. A körmök vége teljesen hegyes, amíg ilyen állapotban vannak, így szúrásra is alkalmasak. Nem mellesleg ezáltal a vámpír vért fakaszt, melynek lenyalogatásával visszaszerez valamennyit elvesztett varázserejéből. Húsz másodpercig használható, óránként egyszer.
Szint: 5
Ár: 3000 váltó
Név: Zsibbadás
Leírás: Mina a mágiája segítségével lelassítja ellenfele vérkeringését, így annak mozgása felére lassul, szíve elnehezedik, ezzel egyértelműen akadályozva őt a harcban, s védtelenebbé is téve, mivel minimum két pár perc kell, míg erőnlétét visszanyeri. Ezenkívül tagjait erős zsibbadás keríti hatalmukba, az áldozat pedig végül szédülni is kezd, amitől a mozgás meglehetősen nehézzé válik. Ezúton engedély adódik a vámpírnak a támadásra, vagy ha úgy véli, a lelépésre.
Szint: 6
Ár: 3500 váltó
Emellett keríts egy Rotmantelt NJK-t aki ezt meg tudja tanítani, mert nagyon hasonlít az ő 4-es képességükre.
Név: Futótűz
Szint: 6.
Ár: 3500 váltó
Leírás: Az éjláng folyékony szubsztanciáját idézi ellenfeleire, ami nagyon sok célpontot képes hatékonyan sebezni. Sőt, tovább is terjedhet. Ellenben elég sok varázserőt felemészt.
Név: NEIN! / NEM!
Leírás: Amikor Minát támadás éri, a NEM! szó rendkívül hangos, határozott és élénk felkiáltása következményeképp - természetesen mágia segítségével - egy fekete burok képződik körülötte, mely kissé áttetsző, hullámzó árnyéktömegnek tűnik, s visszaveri az őt ért támadásokat, a lövedékeket elirányítja maga mellett, ha pont szemből találják el, akkor pedig lepattannak róla. Magasabb szinteken az égést és egyéb mágikus löketeket is megállítja, végül pedig a szent támadásokat is. Öt másodpercig használható. Amíg a varázs aktiválva van, a vámpír ugyanúgy tud mozogni, hiszen az árnyvédelem körbefolyik szinte a testén, nem szilárd anyag és nem törik, nem akadályozza a mozgásban. Más varázslatok végrehajtására is képes, azonban nyilván ettől jobban fogy a manája. Eközben Mina nem tud semmi más varázslatot alkalmazni.
Szint: 7.
Ár: 4000 váltó
Név: Nein, nein, nein! / Nem, nem, nem!
Leírás: A fent említett sötét védőburok alkalmazása egy másik, szövetséges személyre, legfeljebb húsz méter távolságban Minától. Nem használható egyszerre Minán és csapattársán is.
Szint: 7.
Ár: 4000 váltó
Név: Vertraue mir / Bízz bennem
Szint: 7
Ár: 4000 váltó
Leírás: Mina fizikai kontakt létesítésével rövid időre képes belelátni egy másik lény elméjébe és egy adott gondolatfolyamot, érzéseket vagy egy emléket nyomon követni. Könnyebben megy nyilván, ha az adott fél hajlandóságot mutat a folyamatra, és gyorsabb is ilyenkor. Olyan, mintha teljesen átélné azt, ami a másik fél fejében lezajlik. Ha a másik fél nagy mentális erővel rendelkezik, kizárhatja.
Név: Éjlepel
Szint: 7.
Ár: 4000 váltó
Leírás: Egy rövid időre képes az árnyékok segítségével láthatatlanná válni, direkt fényben azonban áttetsző alakban megjelenik. Másfél percig tart.
Név: Schreigeist / Sikítószellem
Leírás: Mina magas, érces hangon sikítani kezd teli tüdőből, mire a tíz négyzetméteren belül lévő lények igen erős fájdalmat tapasztalnak a fülükben, koncentrációjuk lassul és a fejükben is éles zúgást kezdenek el hallani. A képesség használata idejére nem nagyon tudnak mással foglalkozni, mint hogy minél távolabb kerüljenek a rémes hang forrásától. Amennyiben éppen valamiféle fizikai tevékenység közepette lenne az ellenfél, legyen az például fegyver támadásra emelése vagy fojtogatás, ezt abbahagyja és távolodni kezd. Legfeljebb öt másodpercig használható, fél óránként egyszer.
Szint: 8.
Ár: 4500 váltó
Név: Kópia
Szint: 8.
Ár: 4500 váltó
Leírás: A Nachtraben vámpír egy pillanatra belelát az ellenfele elméjébe, és egy mágikus képességet (ha az eszközei is megvannak hozzá) lemásol. Pont ugyanúgy hat és annyi varázserőt emészt fel, mint az eredeti képesség, azonban a kópia maga csak naponta egyszer használható.
Másodlagos kaszti képességek (Elementáldruida):
Név: Elemental Bond / Elemi kötés
Szint: 1.
Ár: 1000 Váltó, Druida megkapja kezdéskor
Leírás: A druida karakteralkotás alkalmával kiválaszt egy elemet (Föld, Tűz, Víz, Szél, Jég, Villám) ami majd más képességeinél az azokban megjelölt elem helyét fogja betölteni. Ez a képesség passzív része. Az aktívval pedig képes a druida a választott eleméből képes fél köbméternyit létrehozni egyszerre a botja végénél.
Név: Elemental Blast / Elemi Lövedék
Szint: 1.
Ár: 1000 Váltó
Leírás: A druida botját célpontjára tartva egy kis, kevés varázserőt igénylő lövedéket lő célpontjára, ami könnyű sérüléseket és a választott elem fajtájától függő többletkárokat okoz a célponton.
Név: Elemental Barrier / Elemi Akadály
Szint: 2.
Ár: 1500 Váltó
Leírás: A druida egy testét eltakaró akadályt hoz létre a választott eleméből. A föld és jég elemű akadály a fizikai hatások ellen véd, míg a többi elem a mágikusak ellen. 10 másodpercig marad meg, vagy amíg egy támadást el nem nyelt.
Név: Elemental Shape / Elemformázás
Szint: 3.
Ár: 2000 Váltó
Leírás: A druida képes lesz tíz méter sugarú körben szabadon mozgatni és formálni a választott elemét. Levegő esetén nem vonhatja azt ki élőlények tüdejéből, azt megakadályozza az adott élőlény gyenge mágikus mezője. A megmozgatott anyag tömege nem haladhatja meg a 200 kilogrammot.
- Rengés utáni képességek:
RENGÉS UTÁNI:
SKILL:
Faji:
Név: Családi Kötelék
Szint: 3.
Ár: 2000 váltó
Típus: Bűbáj, pecsét
Leírás: A vámpírok igen erős kötelékben élnek családjukkal, még a kitaszítottakat sem vetik el teljesen a világban bolyongók. Minden vámpírtorony nagytermében van egy tükör, a hozzátartozó pecsétet pedig elsők között tanulják meg a vámpírgyerekek. Ha ezt a pecsétet a világon bármely tükörre felrajzolja a vámpír azonnal kapcsolatot tud létesíteni a családja tornyában lévő központi tükörrel. Megjelenik benne az arca, halatszik a hangja is, a központi tükör előtt álló pedig megjelenik abban a tükörben amelyre a pecsétet felrajzolták. A kapcsolat addig ép, ameddig a pecsét is az, illetve a kapcsolatot a központi tükör oldaláról is meg lehet szakítani.
Név: Lebegés
Szint: 5.
Ár: 3000 váltó
Típus: Akarat alapú
Leírás: Szintén minden vámpírnál fellelhető készség, a rejtélyes lebegést még ők maguk sem egészen tudják, hogyan csinálják. Nem fogyaszt varázserőt. A lebegő vámpír nem gyorsabb, mint a gyalogló- ezt érdemes észben tartani.
Név: Tindalos
Szint: 7.
Ár: 4000 váltó
Típus: Akarat alapú
Leírás: A vámpír képessé válik belépni az árnyak birodalmába. Ezzel a képességgel hogyha talál egy olyan sarkot, ahova nem jut el semmilyen fény (se Nap, se fáklya, se semmilyen egyéb világítás) ott be tud lépni az árnyak közé, majd egy általa választott hasonlóan sötét sarokban ki is tud lépni belőle. Mindez egy pillanat alatt történik, mintha kapu volna, az árnyékban nem lehet elbújni. A vámpírnak látnia kell a leendő érkezés helyét, de a távolság nem számít.
Alap:
Név: Kópia
Típus: Bűbáj
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Egyszerű
Leírás: A vámpír beleolvas ellenfele elméjébe és lemásol egy Bűbáj típusú varázslatot, amelyet ezután egy teljes egyeztetés idejéig sajátjaként használhat. Szövetség alapú képességek nem másolhatóak le.
Név: Dermesztő szemek
Típus: Bűbáj (1/2 kör)
Erősség: IIa.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Egyszerű
Leírás: A vámpír mágiát koncentrál a tekintetébe és szemkontaktus után egy kör megbénítja a kiszemelt célpontot.
Név: Tiltás
Típus: Mágia
Erősség: IIb.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Egyszerű
Leírás: A képzett vámpírmágus észreveszi, ha ellenfele valamilyen varázslatot készít elő, és ha veszélyesnek ítéli, megállíthatja azt, és a használója két körig újra sem próbálhatja.
Név: Árnyiker
Típus: Mágia
Erősség: III.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Egyszerű
Leírás: A Nachtraben egy vele teljesen megegyező illúziót hoz létre, amely tökéletesen lemásolja a mozdulatait. Az illúzió négy körig marad meg és varázslatokat is képes megidézni, azonban azoknak csak vizuális megjelenését, tényleges hatásukat nem.
Név: Éjláng
Típus: Bűbáj (1/kör)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Egyszerű
Leírás: A vámpír fajtájának sokrétűen használt éjlángjából alkot egy gömbszerű lövedéket, amely közepes égési sérüléseket okoz.
Név: Árnyak védelme
Típus: Bűbáj (1/3 kör)
Erősség: IIa.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Egyszerű
Leírás: A vámpír egy átlagos egykezes pajzzsal megegyező méretű , éjfekete védelmet idéz, mely képesa következő egykezes fegyvertől származó fizikai vagy maximum II. erősségű mágikus támadást megállítani.
Név: Árnyak rejteke
Típus: Mágia
Erősség: IIb.
Ár: 2500 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Könyvet igényel
Leírás: Egy rövid időre képes az árnyékok segítségével láthatatlanná válni, direkt fényben azonban halvány alakban megjelenik. Három körig tart.
Név: Futótűz
Típus: Mágia
Erősség: III.
Ár: 4000 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Könyvet igénylő
Leírás: Az éjláng folyékony szubsztanciáját idézi egy szint*1 méter átmérőjű területre, ami nagyon sok célpontot képes hatékonyan sebezni, de akár tovább is terjedhet.
Név: Árnyalak
Típus: Mágia
Erősség: IV.
Ár: 5500 váltó
Felhasználás: Pecsét alapú - Könyvet igénylő
Leírás: A vámpír egyesül a sötétség elemével, puszta árnyéknak tűnő alakot véve fel két kör erejéig. Ebben a formában fizikailag érinthetetlen, valamint képes a testét éjlángá alakítva puszta érintésével kigyújtani az ellenségeit.
Név: Feledés
Típus: Mágia
Erősség: IV.
Ár: 5500 váltó
Felhasználás: Összetett pecsét
Leírás: A vámpír képes eltörölni célpontja emlékezetének egy részét. Ez a rész lehet egy konkrét személy, egy esemény vagy egy maximum egy napnyi időtartam.
Pályázott:
Név: Élő babona
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: I. (Nachtraben ág - Umbromancia)
Ár: 1500 váltó
Leírás: A varázs aktiválásakor Mina testét árnyékos aura veszi körbe, melynek köszönhetően valóban nem látszik a tükörben. Így gond nélkül megközelíthet valakit hátulról, aki egy ilyesmivel szemben áll, netán elosonhat mögötte, ha épp úgy tartja kedve, vagy legalábbis a szükség.
Név: Ich bin nicht hier / Nem vagyok itt
Erősség: II. (Nachtraben ág - Animancia)
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Leírás: Mina illúziója segítségével érzékelhetetlenné teszi az általa kibocsátott hőt, így testmelege hiányában amennyiben nem látják és nem is hallják, láthatatlanná válik. Közelében ugyanolyannak érződik a levegő, mintha egyébként nem lenne ott semmi, azonban ő maga nem érzékel hidegebbet. Egy percig használható.
Ár: 2500 váltó
Név: Utánzás
Erősség: III. (Nachtraben ág - Animancia)
Típus: Mágia
Leírás: Két körig a vele szemben lévő egy darab ellenfél pontosan ugyanazokat a mozdulatokat hajtja végre, mint Mina. Ha a vámpír egy helyben áll, akkor a másik sem tud megmozdulni, ugyanis afféle bábként mozgatják, vagy épp, vonják meg tőle a mozgás lehetőségét. A képesség csak Minával nagyjából egyező testfelépítésű célpontokon használható (értsd: ember, vámpír, tünde, nefilim, démon). A célpont akaraterővel bármikor megtörheti a hatást, azonban eközben elveszít egy Varázserőpontot.
Ár: 4000 Váltó
Név: Balladai homály
Erősség: II. (Nachtraben ág - Umbromancia)
Típus: Mágia
Leírás: Mina az árnyak erejét kiterjesztve egy látótávolságon belül lévő, öt méter átmérőjű területen elvon minden fényt három kör erejéig, teljes koromsötétet okozva az adott helyen (Ő maga egy kicsit átlát rajta, valahogy úgy, mintha egy szövet lenne a szeme előtt). Az erős fényadó képességek vagy főzetek képesek megszakítani a képességet.
Ár: 2500 váltó
Név: Harmónia
Erősség: III. (Nachtraben ág - Animancia)
Típus: Mágia
Ár: 4000 váltó
Leírás: Mina néhány nyugtató szavával, esetleg érintésével képes befolyásolni egy másik személy lelkiállapotát. Le tud nyugtatni például egy ideges állatot, megakadályozni, hogy az megtámadja őt, vagy valaki mást. A képesség természetesen könnyebben hat állatokra, de kétlábúakra is alkalmazható, minél értelmesebb az adott lény, annál több energiát vesz fel, hogy sikeresen sikerüljön a lelkületet befolyásolni. Ezzel nem vesz rá senkit, hogy azt tegye, amit akar, pusztán a frusztrációt szünteti meg, és kellemes, nyugalmasabb hangulatot okoz.
Név: NEIN! / NEM!
Erősség: IV.
Típus: Mágia, Umbromancia ág
Leírás: Amikor Minát támadás éri, a NEM! szó rendkívül hangos, határozott és élénk felkiáltása következményeképp - természetesen mágia segítségével - egy fekete burok képződik körülötte, mely kissé áttetsző, hullámzó árnyéktömegnek tűnik, s visszaveri az őt ért támadásokat, a lövedékeket elirányítja maga mellett, ha pont szemből találják el, akkor pedig lepattannak róla. Magasabb szinteken az égést és egyéb mágikus löketeket is megállítja, végül pedig a szent támadásokat is. Két körig használható. Amíg a varázs aktiválva van, a vámpír ugyanúgy tud mozogni, hiszen az árnyvédelem körbefolyik szinte a testén, nem szilárd anyag és nem törik, nem akadályozza a mozgásban. Eközben Mina nem tud semmi más varázslatot alkalmazni.
Ár: 5500 váltó
Név: Nein, nein, nein! / Nem, nem, nem!
Név: NEIN! / NEM!
Erősség: IV. (Nachtraben ág - Umbromancia)
Típus: Mágia
Leírás: A fent említett sötét védőburok alkalmazása egy másik, szövetséges személyre, legfeljebb húsz méter távolságban Minától. Nem használható egyszerre Minán és csapattársán is.
Ár: 5500 váltó
Név: Vertraue mir / Bízz bennem
Erősség: III. (Nachtraben ág - Animancia)
Típus: Mágia
Ár: 4000 váltó
Leírás: Mina fizikai kontakt létesítésével rövid időre képes belelátni egy másik lény elméjébe és egy adott gondolatfolyamot, érzéseket vagy egy emléket nyomon követni. Könnyebben megy nyilván, ha az adott fél hajlandóságot mutat a folyamatra, és gyorsabb is ilyenkor. Olyan, mintha teljesen átélné azt, ami a másik fél fejében lezajlik. Ha a másik fél nagy mentális erővel rendelkezik, kizárhatja.
- Cuccok:
Cuccok:
Név: Mézeskalács (5)
Típus: –
Leírás: Öt darab mézes-fahéjas sütemény, melyeket különböző érdekes formákra szaggattak ki és színes cukormázzal díszítettek. Elfogyasztva elűzi a szorongást, a szomorúságot és a karácsony meghittségét, melegségét kölcsönzi a karakternek két perc erejéig. Harcban nem használható.
(Secret Santa 2022 azonnaliért járó jutalom)
Név: Kegyes hazugság
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy függő, ami egy apró karácsonyfát ábrázol. Ha valaki ártó hatást bocsát a tárgy birtokosára, az úgy fogja látni, mintha sikertelen lett volna a varázslata. A hatás természetesen, ha máshogy nem védik ki, érvényes lesz a célpontra, csupán a használó fogja azt az illúziót látni, hogy valamit elrontott, ez pedig morált csökkenthet, vagy félelmet kelthet. Addig tart, amíg a tárgy birtokosa nem cselekszik ártó szándékkal, de minimum egy, maximum négy körig fejti ki hatását. Játékonként egyszer használható.
(A Bad Santa - Tapló télapó azonnaliért járó jutalom)
Név: Dzsóker Pakli (52)
Típus: Kiegészítő
Leírás: Első ránézésre egy átlagos kártya pakli, de minden lapján dzsókert ábrázol. Ha egy lapot elszakítanak, akkor az lebegni kezd és egy fény gömbbé változik, ami három körön keresztül fenyegetően egyre nagyobbá, fényesebbá és hangosabbá válik, ezzel keltve érzetét annak, hogy egy szörnyű offenzív varázslat van készülőben. A hármadik kör végén már másfél méter a gömb átmérője, és ilyesztő sistergő, dörmögő, szikrázó hangokat ad magából, majd kipukkad és eltűnik.
(Az Azonnalis azonnaliért járó jutalom)
Név: Fegyverdíszítés - Szalamandra
Alapanyag: Rubin
Tanulás: 200 váltó
Leírás: Az ékszerész egy rubint tesz a markolatba, amelynek hatására az perzselő hőt áraszt magából, lángra gyújtva az éghető anyagokat és felszíni égési sérüléseket okozva az ellenfeleken. A hatás egy választott kulcsszóval be- és kikapcsolható, de használatának ideje küldetésenként összesen 10 kör.
Név: Szoliter (egyköves gyűrű)
Alapanyag: fém
Tanulás: 100 váltó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egyszerű fémpánt, melyhez az egyetlen kő sima tokos vagy karmos foglalattal van erősítve. Ezt a tervrajzot felhasználva az ékszerész mester fegyverekbe, vértezetbe, vagy egyébb tárgyakba is készíthet foglalatot, hogy az ékköveit oda helyezze el.
Kritérium: -
Név: A Harmónia Köve
Alapanyag: Achát
Tanulás: 150 váltó
Leírás: Az achát különlegessége, hogy képes az elmét elcsendesíteni, megnyugtatni és felfrissíteni, elszigetelni a környezet mágikus energiáitól, hogy azok kevésbé zavarják. Ha viselője faji adottságaiból kifolyólag nyer vissza varázserőt, kétszer annyit nyer vissza
Név: Acél
Leírás: A leggyakoribb fém, minden kezdő kovács alapanyaga. Egyszerű hozzájutni, megmunkálásához a legalapvetőbb tudás is elégséges.
Fellelhetőség: Bárhol
Ár: 100 váltó (Boltban vásárolható)
Név: Ékesszóló pergamen
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy mágiával átitatott pergamen, amelyen mindig olyan szöveg áll, hogy tulajdonosát a saját frakciója egy közepesen fontos tagjaként igazolja az olvasó számára.
Kritérium: -
Név: Könyvjelző szalag (Wilhelmina von Nachtraben)
Típus: Kiegészítő
Leírás: Az elveszett varázskönyv díszes, hímzett, bársony könyvjelzője. Aranyozott, cikornyás minták és szimbólumok díszítek az elejétől a végéig. Aki a csuklója köré köti, kiválaszthatja egy Mágia képességét. Míg a madzag a csuklója köré van tekerve a képességet nem használhatja, azonban azonnal egy varázserőpontot nyer vissza. Ha a szalagot leveszi, elveszt egy varázserőpontot.
Kritérium: -
Név: Egy jó szó...
Típus: -
Leírás: A kiszabadított északi parancsnok hálája jeléül még visszafele úton egy menlevelet fogalmazott meg mindenkinek, aki segített a rablók legyőzésében. A levél felmutatásával az alacsonyabb rangú katonák egyszer elnézik, hogy valami nekik nem tetszőt tégy: nem támadnak rád, valamint fogságba kerülés esetén elengednek.
Kritérium: Csak Észak területén használható fel, és ott is csak egyszer – a katonák utána elkobozzák.
Név: Nox Eterna/Sol Invictus
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy különös, felemás medallion, egyesek szerint megvadult vámpírok elhagyott amalgámjából és nefilim népek aranyából újrakovácsolva. Az egyik oldala ezüst, közepén egy éjfélkék gyönggyel és körülötte egy latin karcolattal ('NOX ETERNA'), a másik oldala arany, közepén egy apró vörös rubinttal és egy másik igével ('SOL INVICTUS'). Ezüst felét használva küldetésenként egyszer egy megbeszélés erejéig egy 100 négyzetmérföldes területen éjszakára cseréli a nappalt, elnyomva a nap természetes fényét. Arany felét használva épp az ellentéte történik, egy 100 négyzetmérföldes területen a déli nap ragyogását rajzolja az égre egy egyeztetésig, fénylővé változtatva az éjszakát. Zárt térben is használható, azonban olyan helyen amelyre a nap fénye alapvetően nincs hatással a medallion sem ér el semmit. Egy küldetés alatt csak a nyakék egyik oldala használható.
Név: Pókselyem ing
Leírás: A mélységben fellelt pókselyem, és fura üreges selyem felhasználásával készült ing. Ez az ing, naponta háromszor képes elnyelni bűbáj típusú képességeket. Az elnyelt varázserő az egy nap lejártáig kering az ingben, annak egy halvány kékes fényeffektust adva. (Arachnophobia küldetés.)
Név: Denevérfül
Típus: Ékszer Recept
Hozzávalók:Ametiszt, Arany
Leírás: Egy vörösopálköves fülbevaló, a lenti fekete része pedig hematit. Az egész ékszer mágikus bűvölésének köszönhetően viselőjének - már amíg viselik - élesebb hallást kölcsönöz, olyasmit, mint amilyen magáé a denevéré.
Név:Bűvölt (túrós) batyu
Típus: -
Leírás: Egy egyszerű küllemű durva posztóból varrott vállon átvethető táska, mely teljesen úgy néz ki, mint egy átlagos tároló, ám titkon belülre rúnák és bájolások vannak varrva. Ennek köszönhetően minden bele került tárgy súlya feleződik, megkönnyítve annak szállítását. (Nem lehet bele olyasmi helyezni, ami nem férne el. ) Tolvajok kedvelt felszerelése. Ha mágiát semlegesítő tárgy közelébe kerül, vagy egy másik Bűvölt batyu kerül belé, felrobban.
Név: Holdezüst tőr
Típus: Fegyver
Leírás: Egy míves holdezüst tőr, mely egy rég elveszett Nebelturm kovács keze munkáját viseli, s egy kicsi Ekt monogram található rajta. Jóval könnyebb, mint egy átlagos acéltőr, s emellett igen tartós is. A kinézetét megválaszthatod te. Egy furcsán ismerős Finsterblut holtteste mellett találtad egy erdőben, s mivel neki már nem volt szüksége, Damien ellopta a holttesttől a szép fegyvert, s a te kezed ügyébe juttatta.
Természetesen ez rendelkezik a holdezüst minden tulajdonságával.
Név: Rabenaugen
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy egészen elegáns monokli, amelyen keresztül nézve az egész világ monokrómmá válik, azonban viselője képes átlátni az öt méteres körzetében minden nem-organikus dolgon. Öt másodpercig 2 körig használható, utána egy óráig pihentetni kell, ugyanis maradandó szemkárosodást okoz.
Karmazsin fiola: Egy vérvörös színű folyadék, amely képes magába fogadni és frissen tartani néhány deci (egy étkezésnyi) vért. 1 varázserőpontot tölt vissza. Ötször használható, utána a folyadék elveszti a hatását. (4/5)
Név: Nebelgänger
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy vámpír szőtte köpeny, mely egy parancsszóra (Gang) képes igen sűrű ködszerű fázist felvenni, ugyanakkor ugyanúgy megőrzi a funkcióját. Ez egyrészt vizuálisan király dolog, másrészt egy ködös vagy gőzzel teli környezetben igen könnyen fel lehet szívódni vele.
Név: Vérrubint
Leírás: Egy különleges vámpíroknak gyártott gyűrű, mely egy nagy vörös követ tartalmaz. Ha ráharapsz a kőre, mintegy kortynyi vér folyik ki belőle, melynek segítségével képes vagy egy utolsó képességet kisajtolni magadból, ha esetleg elfogyna a mágiád. 1 varázserőpontot tölt vissza. Kalandonként egyszer használható.
Név: Moonless sky
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy nyaklánc, éjfélkék és kör alakú, ezüst foglalattal. Holdpapok áldásával készült, tehát megengedi viselőjének, hogy a sötét tündékhez némileg hasonulva a holdfény energiáját felhasználva töltse a varázserejét. Természetesen mértéke a hold állásától és láthatóságától függ. Gyakorlatban közvetlenül a holdfényben éjszaka kell meditálni. Tíz perc koncentráció kell 1 varázserőpont visszatöltéséhez.
Név: Túlvilági mementó
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy fátyol, amit Mina ha az arca elé húz, akkor ábrázata pont úgy fog kinézni, mintha kísértet-önmaga volna. Ijesztgetésre, jelmezbálra de akár az ellenfél összezavarására is kiválóan alkalmas.
Név: Lehrmethoden (Tanítási módszerek)
Típus: Kiegészítő
Leírás: A Nachtraben vámpírok szeretik a titkaikat megőrizni maguknak, azonban ezzel az egyedi, bájolt gyűrűben lévő varázslattal annak viselője képes egy tervet vagy ötletet egy pillantással is átadni a fogadó félnek. A varázslat előkészítési ideje a gondolat komplexitásától függ, és félnaponta egyszer használható.
Név: Gift of the Demon King
Leírás: Egy fekete, lila szalaggal átkötött doboz. Küldetésenként egyszer kinyitható, és benne mindig egy más tárgy található. Az, hogy ez a tárgy mi és mennyire hasznos kockadobás és a mesélő fantáziája dönti el.
Név: Angyal toll
Leírás: Egy ezüstös fényben pompázó toll, melyből három darabot kapott minden déli kitüntetett hős. Ha egy tollat kettétörsz, akkor két percig képes leszel repülni. Majd a két perc lejártával a hatás megszűnik. (érdemesebb addigra a földre érni megkímélni magadat egy kellemetlen zuhanástól)
Név: Csokimikulás
Leírás: Egy öreg, szakállas püspök formájába öntött csokoládé, amely megmelengeti a leghidegebb gonoszok szívét is. A csokoládét elfogyasztva egy óráig nem zavarja a karaktereket a hideg idő, valamint a kedvük és a lelkesedésük is megugrik.
Név: Vér toll
Használhatóság: 3 alkalom
Leírás: Egy tollpihe, mely a rejtélyes órából maradt hátra. Szent lényege elveszett, azonban a vámpírátok Erich vérén keresztül átterjedt rá, így képes egy fekete ködöt kibocsátani magából a toll körüli három méteres sugárban. Ez a köd szürkületbe taszítja a nappali világot, nehezíti a légzést, és a bőrön maró hatása van minden nem átkozott lényen. Három körig marad fenn, majd szertefoszlik.
Damiennek egy pár eredeti holdezüst tőr, sötét tünde művű így tökéletesen illik a kezébe
Név: Gyenge gyógyital
Összetevők: Alkohol, Barlangi tinóru
Tanulás: 100 váltó
Szint: 1.
Tapasztalat: 70
Eladási Ár: 150 váltó
Leírás: Enyhén vöröses, tiszta ital, alkoholos illattal, gombára emlékeztető ízzel.
Hatás: Összehúzza a felszíni sebeket, elállítja a vérzést.
Mellékhatás: Az alkohol miatt enyhe bódulat.
Nyersik: Varjúszem, Kén ,Jégsapka (4), Kovahomok, Len, Nagy gránát, Ezüst, Borsmenta, 4 Tigrisszem (2nagy, 2 kicsi), Ónix, lapályi murok, opál(nagy), Hematit, Napraforgó, Akvamarin, 1 Rubint, 1 Meteorit, 1 Lószőr, 1 Útilapu, Rubint, Pajzs alap, Lapályi Murok (2), Rugó, Ólom, Opál
üvegérc, azurit, gránát, éjtükör, gargoylevér
Családtagok:
Sebastian von Nachtraben - Mina kisfia, született 822 nyarán
Állatkák:
Hedwig (holló)
Név: Fehérmenyét
Leírás: Ez a kis állat letaglózóan cukin tud nézni, ezzel teljesen harcképtelenné téve bármilyen ellenfelet apró testméretének köszönhetően a legváratlanabbnak tartott apró helyekre is képes besurranni, ennélfogva onnan dolgokat megszerezni avagy szimplán csak áthatolni rajtuk, olyan helyeken, ahová kétlábú semmiképpen nem juthat be. Apró fogaival igen éles sebeket tud ejteni, és bár nyilván nem olyan erős, mint a nagyobb ragadozók, fürge. Szaglása kiváló, csendesen közlekedik. Így egész hasznos szárazföldi kémszolgálatként is funkcionálhat.
Télen tökéletesen bele tud olvadni a környezetébe, valamint bármely más fehér színű elemben, pl. homokban is észrevétlen. (Ha meg télen a nyakad köré tekere, nem fázol annyira.)
Kicsi menyét
Nem annyira kicsi menyét
Küldetésnapló
Előtörténet
- Krónika: Si vis pacem... - Befejezve
- Magánjátékok:
Madárlesen - x
Egy húzós este - x
Álomcsapda - Befejezve
Váratlan találkozás - x
Kispajtások - Geri & Mina
Virág a hamvakból - Wyn & Mina - Befejezve
Poison Ivy - Wyn & Mina - Befejezve
Magánjáték: Non est volentis - Hans & Mina - Befejezve
Family ties - Dieter & Mina - Befejezve
Fekete, szürke, fehér - Hans & Mina - Befejezve
Komor-nyikk-hajj... - Marcus & Mina - Befejezve
In der Höhle des Löwen - Mia & Mina - x
A tudás hatalom - Marcus & Mina - Befejezve
Until the truth reveales the secret... - Marcus & Mina - Befejezve
Úton, útfélen... - Marcus & Mina - Befejezve
Steam and Torchlight - Crispin & Mina - Befejezve
Verloren, klein Mädchen? - Suzi, Freia, Mina
Neue Chancen - Benedikt & Mina - Befejezve
Teafű illata a parton - Wyn, Johnny, Mina - x
Csak az ökör iszik magában - Johnny, Mina - x
Ezek meg mertek halni/Treat your-self - Wyn & Mina - x
Rózsák lovagjai - Geri & Mina - Befejezve
Rózsásujjú hajnal kélt ki a ködből - Cyne & Mina
Danse macabre - Bianca & Mina
Ius refugii - Pruinos & Mina
Háztűznéző - Hans & Mina
Magánjáték - A sors kifürkészhetetlen útjai - Lia & Mina
Magánjáték - Im Wein ist die Wahrheit - Nessa & Damien
“Mert éheztem, és ennem adtatok, szomjaztam, és innom adtatok, jövevény voltam, és befogadtatok,…” (Mt25:35)
- Küldetések:
A hegyi remete - x
Szabadság - x
Édes álmok - x
Óriásküldetés: Amikor az erdő összecsap - x
A Kaszás király legendája - x
Szociális munka - x
Egy másik világ - x
Igaz szerelem - x
Hunted prey, haunted skies - x
Cinder & Ash - Befejezve
Sunset at Nordenmouth - Befejezve
Ludum finita est - Befejezve
Arachnophobia
A lidérc báli ruhája - Befejezve
Déli frakcióküldetés - Hierosgamos - Befejezve, bár noncanon
Ne legyenek más isteneid... - Befejezve
Tünde frakcióküldetés: What future brings... - Befejezve
A fogolykaraván - Befejezve
Portya: Bolhából óriást - Befejezve
Mi teszi a druidát? - Befejezve
Szüreti mulatság - Befejezve
Portya: Rowan ostroma - Befejezve
Vadász vagy préda? - Befejezve
Nebel der Stadt II. - New Fog - Befejezve
Malomkövek közt
A fekete valkűr ébredése
Magánküldetés - Degenerated Underworld -
Veronia Beach: Kekszbetyárok éjszakai parti partyja - Befejezve
Veronia Beach: Hínárba estél? - Befejezve
Azonnali játékok
Egy különös kérés
Bajnok
Mellékes problémák
Jövevények
Kellemetlen status quo
Áradás
Hazafelé
Mindent a tudományért
Miscommunicatio
Kapás
Húsvéti azonnali játék - Hagyománytörők
Esztétikus rezgések
Különös társaság
Walpurgis
A medvés ember
Azrael High School
Az a bizonyos szívesség
Jó bornak is kellhet cégér
Married... with Azrael
The Purple Wedding
Horny went missing
Fagyos világ
Ősi tekercsek
Steam and Moonlight
Sivatagi kalandok
Der Tanz der Adligen
Once upon a time in Veronia
Miből lesz az alkimista?
Wedding night, wedding moon
Nyakig a sárban
Happy Rebirthday
Szikra a lőporos hordóban
A kémek krémje
Küldetés - ...
Széles szárnyú csalogány
Táncolj a királylánynak
A rejtélyes tojás
Kölyökkalandorok
Szellemjárás
Báránybőrbe bújt farkas
Köpönyegfordítás
Ho-ho-hóvihar
Emlékek III
Gyászmise
Pénz, ármányok, szerelem, Azrael!
A legend ends
Csillagtalan éjszaka - Canon
Die Feuers sind entfacht
Az utolsó kívánság
Az első kívánság
Veronia kapitány
A reag előreláthatólag egy napot késik
Bad Santa - Tapló télapó
Azonnali: Nicsak, ki vagyok
Gigászok csatája: Round II
Azonnalis azonnali
Emlékek: IV
Trainierst du überhaupt, Bruder?
Élmények
Helyzetjátékok
[/spoiler]
Teljesítmények:
"A Rejtőzés mestere"
Verj át legalább két staff tagot egy "Nicsak, ki vagyok?" típusú azonnaliba.
Jutalom: 25 TP
"Tiszteletbeli Gobz"
Legyél Mina, s verj át konkrétan minden embert. Nem csak a staff tagokat, MINDEN embert. Well played, lass.
Jutalom: Az Unholy duó. 1 TP és 1 Váltó. És egy egyedi teljesítmény.
(A Nicsak, ki vagyok azonnaliért járó jutalom ^^)
A hozzászólást Wilhelmina von Nachtraben összesen 69 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Jan. 23, 2023 11:18 pm-kor.