Proclaimer: Mindegyiknek találok héber nevet.
Felteszem, keresni fogtok skypeon... XD
SEMESH boostNév: Mennyei Kör ?
Szint: 3. ?
Ár: 500 ?
Leírás: A próféta uralja a Nap sugarait oly módon, hogy egyetlen lövedék helyett mind a tíz ujjából egyszerre képes kilőni a vakító, átkosokat és démonokat pedig égető szikrákat(másodfokú égési sérülés). Ezek a szikrák egyenként olyan erősek, mint az alapképesség egyetlen lövedéke.
Név: Fénynyaláb ?
Szint: 3. ?
Ár: 500 ?
Leírás: A Mennyei Kör tovább fejlesztése. A próféta kezeit egyesítve, mutatóujjait egymásnak illesztve a tíz külön szikra erejét egyetlen 5 cm átmérőjű sugárba illeszti, amit messzire képes ellőni, s komoly(harmadfokú) égési sérülést okozni, a fa és ruha meggyulladnak, tíz méteren belül pedig tíz másodpercig fenntartva a fémet is képes megolvasztani. Minél tovább tartja fenn, annál több varázserőt igényel.
Név: Napkitörés ?
Szint: 3. ?
Ár: 500 ?
Leírás: A próféta képes a két tenyerét előre mutatva, azokat oldalt egymásnak illesztve a Nap égető erejét a kezeiből robbanásszerűen kiereszteni. A támadás a nem átkosokat is égeti, s annál erősebb, minél közelebb állnak hozzá, távolabb nagyobb területet fed le, de nem okoz olyan erejű égést(kartávolságra harmadfokú, két méteren belül másodfokú, három méteren belül elsőfokú égési sérülések).
YAERACH boostNév: Telihold ?
Szint: + 3 ?
Ár: 1000 az első és minden további 500 ?
Leírás: Yaerach megvétele szükséges hozzá. Minden harmadik plussz szinttel eggyel több farkas megidézésére képes a növekvő Hold időszakában.
Név: Újhold ?
Szint: 5. ?
Ár: 2000 ?
Leírás: Yaerach megvétele szükséges hozzá. A csökkenő Hold időszakában a szemnek láthatatlan farkast idéz meg. Az állat épp csak annyira materializálódik, amennyire szükség van rá. Megidézésekor csak a jelenlétét tudja a próféta, ha őrködni, követni utasítja, a farkas szemei láthatóvá válnak (észrevétele függ a napszaktól és egyéb körülményektől, ill. kockadobásban 1 és 2), ha támad, a támadás pillanatában láthatóvá válik az állkapcsa és a karmos lába (észrevétele 5 másodperccel, mielőtt elérné a célpontját: mint a fentiek, ill. kockadobásban 3).
ÉGI VÉRT boostNév: Neshek - Alabárd forma ?
Szint: 5. ?
Ár: 2000 ?
Leírás: A próféta képes az Égi Vértjét valamilyen erős élmény vagy elegendő gyakorlás után megváltoztatni. (élmény / jelenjen meg egy egyéb játéktípusban, mint központi elem, ne csak említésként ) A forma 1 percenként változtatható.
Ada Vértje az ősével való egyesülés során ideiglenesen megváltozott és effektíve használta is harcban Azazel ellen. Ez az egyesülés örök nyomot hagyott a lelkén, ezért képes felidézni az egyesült fegyver alakját.
link utolsó reag
(Név: Kard forma ? - még meggondolom, mert ötös szinten lesz kardom, de azért jó gyakorolni
Szint: 5. ?
Ár: 2000 ?
Leírás: A próféta képes a Vértje formáját valamilyen erős élmény vagy elegendő gyakorlás után megváltoztatni. (élmény / jelenjen meg egy egyéb játéktípusban, mint központi elem, ne csak említésként ) A forma 1 percenként változtatható.
A lovagoknál eltöltött idő alatt Kristin Angelika Dalgaard segítségével gyakorolta a kardforgatást.)
MUZANIACH TÜKRE- személyes képesség a mélységi őssel való kapcsolat általNév: Gear I. ? Pajzs
Szint: 3. ?
Ár: ?
Leírás: Muzaniach Tükre egy mennyei pajzs, az angyal Muzania Égi Vértje, amely képes a mágikus támadásokat és mágikus eredetű lövedékek és fegyverek támadását maradéktalanul elnyelni akármilyen erősségű is legyen az. Ugyanannyi manát követel a tükör használójától, mint amennyibe az idézőnek kerül. A tükör olyan látszatra, mintha vízből volna, épp csak a körvonalai és a formája kivehetőek, egykezes körpajzs.
Név: Gear II. ? Abszolút Tükör
Szint: 4. ?
Ár: ?
Leírás: Szükséges hozzá a Gear I. A Tükör ezen a szinten képes a lövedéket nem csak elnyelni, hanem vissza is adni a lemásolt formát, azaz ha egy démond dárdát dob rá és ő azt elnyeli a tükörrel, képes lesz a tükörből megidézni a dárdát és saját kezűleg visszadobni, ugyanúgy a mágusok arkán lövedékeit, vagy akármi más nem fizikai támadást. Ugyanannyi manájába kerül, mint a támadónak.
Név: Gear III. ? Pajzs a résen
Szint: 5. ?
Ár: 2000 ?
Leírás: Szükséges hozzá a Gear I. Andromeda maga válik a pajzzsá. A testét, mintha vízfelszín vonná be, elmosódik, egész testfelületén képessé válva hárítani a támadást, egyetlen alkalommal a pajzs megidézése után. Kétszer annyi mana mintha a pajzzsal magával fogná fel.
Név: Haki I. ? Égi Szem
Szint: 6. ?
Ár: 2000 ?
Leírás: Muzania, a lelkeket megmérő angyal, pajzsa végső soron a lelke, és abszolút formájában nem csak a mágia, hanem a lélek olvasására is fogékony – ezért tudják az utódai a tarot szimbólumait könnyedén értelmezni, mert azok a jövőn túl a lélek belső világát is képesek felfedni. Így, ha egymás szemébe néznek, a képesség használója és az, akire alkalmazza, képes lesz meglátni a másik lelkének szándékát felé (nem konkrétumokat, hanem, hogy jó rossz, önző vagy önzetlen, titkos vagy nyílt szándékkal közelít felé – ezt a másiknak fel kell tüntetni). Nem gondolatolvasás ez, nem tudja megérteni a gondolatokat és érzéseket név szerint, de ugyanúgy képes őket visszatükrözni. A szemét mintha vízfelszín borítaná, az egész fátyolosan,e gyöntetűen sötét aranyszínű lesz és mély.
A bűnös lélek fájdalmat érez, zúgást a koponyája hátuljában, felerősödnek a félelmei és az elméje megbomlik a támadás idejére, így képtelen az időre bármit is tenni, a manája pedig a felére csökken amíg vissza nem tölti. A tiszta lelkek csak különös bizsergést éreznek, semmi más nem történik velük. 6 óránként egyszer használható, s annyi személyre hat, ahányan épp felveszik a szemkontaktust vele a képesség használatának idejére, ami 6 másodperc, de sokkal többnek érződik - már azoknak, akikre hat.