Név: Aaren Sagewind
Faj: Elf
Frakció: Észak
Kaszt: Rúnamágus
Nem: Nő
Kor: 22 év
TP: 550
Szint: 2.
Váltó: 1090
Kinézete
"Úgy hallottam, hogy a Királyi Máguskör levelező tanfolyamot hirdetett tavaly. A pletykák szerint a jelentkezők száz százaléka belehalt a Pusztítás Rúnájába..." - Guido von Wald, hivatali írnok
Használható fegyverek: Varázskönyv, Embermágus-bot
Páncélzat: könnyű
Mágia: nagyon erős
Védekezés: közepes
Támadás: közepes-gyenge
Sebesség: gyenge
Előtörténet
Felszerelés
Varázskönyv, Bot
Sagewind Herbária
Név: A Nagyi titka
Leírás: Egy apró üvegcse, amibe három szellemet zártak, bár hogy pontosan kiknek a szellemeit, azt nem tudjátok. Amikor kihúzzátok a dugót, akkor egy szellem kijön az üvegből és megtámadja azt, akit mondtok neki. Ereje megegyezik egy szokványos, nekromanták által megidézett szellemével, és hasonlóképp lehet legyőzni. Ha mind a 3 szellemet felhasználtátok, az üvegcse is szétporlad.
Képzettségek
Társadalmi helyzet
Aaren jelenleg a Sagewind Herbária egyedüli tulajdonosa. Az üzletet a vevők jól ismerik, a lányt kevésbé, mivel eddig inkább háttérmunkákat végzett.
Kapcsolatok
Játékok
[K] - Küldetés, [A] - Azonnali, [M] - Magánjáték, [MK] - Magánküldetés, [É] - Élmény, [P] - Pályázat, [H] - Helyzetjáték
Függőben
Lezárt
[É] - 1. élmény - Vésetek 1.
[É] - 2. élmény - Vésetek 2. - 200 TP 3000 váltó, Nagyi titka
[P] - A Sagewind család saját fejlesztései
[H] - A vőlegény színre lép
[A] - Kölyökkalandorok - Lószőr, Gargoylevér
[M] - Kinek mi kell ... - Gloria és Aaren - 100 TP
[P] - Alkímia mesterség
[A] - Szellemjárás - 150 TP + Szellem a palackban
[É] - 3. élmény - Kapcsok 1. - 100 TP, 1000 Váltó
Pénzügyek
1. és 2. élmény +3000 váltó
Átjáró -1000 váltó
Alkímia -1000 váltó
Gyenge gyógyital -150 váltó
Élénkítő ital - 100 váltó
Vásárlás - 660
3. élmény +1000 Váltó
----------------------------------------
Összesen +1090 váltó
Faj: Elf
Frakció: Észak
Kaszt: Rúnamágus
Nem: Nő
Kor: 22 év
TP: 550
Szint: 2.
Váltó: 1090
Kinézete
Van, aki azt mondja róla, hogy gyönyörű, és van, aki azt, hogy lóarcú. Aaren alkata karcsú, arca nagyon is szabályos, bőre sima, kicsit sápadt. Tekintete gyakran álmodozó, pillantása a távolba mered, miközben a fejét félrehajtja. A mozgása is eléggé légies, lágy, mintha el lenne varázsolva.
Általában a fehér, kék, lila, szürke színű ruhákat kedveli, melyek egyenes szabásúak, és a földig érnek. A ruhák nyakrészét, ujja végét, és a szoknya alját általában valami finom hímzés díszíti.
(A karakterképen látható ékszert (régi családi darab) csak ünnepi alkalmakkor viseli.)
ViselkedéseÁltalában a fehér, kék, lila, szürke színű ruhákat kedveli, melyek egyenes szabásúak, és a földig érnek. A ruhák nyakrészét, ujja végét, és a szoknya alját általában valami finom hímzés díszíti.
(A karakterképen látható ékszert (régi családi darab) csak ünnepi alkalmakkor viseli.)
Aaren visszahúzódó, szinte soha nem néz beszélgetőpartnerei szemébe, tekintete elkalandozik, és csak pillanatokra találkozik a másikéval, néha még ekkor sem látszik, hogy oda fókuszálna. A beszéde halk, a hangja a várakozásokhoz képest mélyebb. Mintha soha nem lenne jelen teljesen a társaságban és a társalgásban.
Néha a partner, vagy a téma hatására mégis „megérkezik” a földi világba teljes valójában, és akkor igen meglepő változásokon megy keresztül. Az álomkép-szerű lány nagyon is élő lesz, tele érzelmekkel, melyek eddig a felszín alatt szunnyadtak. Ilyenkor már nem kerüli a szemkontaktust, és tekintete élénk, egyenesen igéző, vagy tüzes. Ha addig azt hitted, kettőig sem tud számolni, most meglephet a képességeivel, és azzal, hogy nagyon is határozott véleménye van dolgokról.
Mágus: A királyi mágusok vagy rúnamágiában, vagy átlagos mágiában jeleskednek. Képességeikkel távolról pusztítják az ellent, míg közelharcban pajzsokkal és különleges botjaikkal védik magukat. Mint minden mágusnak, nekik is elengedhetetlen kellékük a varázskönyv, melybe a rúnáikat vagy igéiket jegyzik fel.Néha a partner, vagy a téma hatására mégis „megérkezik” a földi világba teljes valójában, és akkor igen meglepő változásokon megy keresztül. Az álomkép-szerű lány nagyon is élő lesz, tele érzelmekkel, melyek eddig a felszín alatt szunnyadtak. Ilyenkor már nem kerüli a szemkontaktust, és tekintete élénk, egyenesen igéző, vagy tüzes. Ha addig azt hitted, kettőig sem tud számolni, most meglephet a képességeivel, és azzal, hogy nagyon is határozott véleménye van dolgokról.
"Úgy hallottam, hogy a Királyi Máguskör levelező tanfolyamot hirdetett tavaly. A pletykák szerint a jelentkezők száz százaléka belehalt a Pusztítás Rúnájába..." - Guido von Wald, hivatali írnok
Használható fegyverek: Varázskönyv, Embermágus-bot
Páncélzat: könnyű
Mágia: nagyon erős
Védekezés: közepes
Támadás: közepes-gyenge
Sebesség: gyenge
Előtörténet
Felszerelés
Varázskönyv, Bot
Sagewind Herbária
Név: A Nagyi titka
Leírás: Elsőre egy egyszerű gyűrűnek tűnik, nem túl esztétikus szürke kő ezüstfoglalatban, ám ha közelebbről megnézed parányi rúnákat vehetsz észre rajta. Hogy hogyan vésték bele őket a kő belsejébe, arról senkinek nincs fogalma. Ha aktiválod a varázslatot, akkor egy tíz méter hosszú inda csap ki belőle, amit szint*2 másodpercig képes vagy mozgatni az akaratoddal. Öt percig marad meg, utána az inda elszárad, törékennyé válik és végül elporlad.
Név: Szellem a palackbanLeírás: Egy apró üvegcse, amibe három szellemet zártak, bár hogy pontosan kiknek a szellemeit, azt nem tudjátok. Amikor kihúzzátok a dugót, akkor egy szellem kijön az üvegből és megtámadja azt, akit mondtok neki. Ereje megegyezik egy szokványos, nekromanták által megidézett szellemével, és hasonlóképp lehet legyőzni. Ha mind a 3 szellemet felhasználtátok, az üvegcse is szétporlad.
Képzettségek
Társadalmi helyzet
Aaren jelenleg a Sagewind Herbária egyedüli tulajdonosa. Az üzletet a vevők jól ismerik, a lányt kevésbé, mivel eddig inkább háttérmunkákat végzett.
Kapcsolatok
Játékok
[K] - Küldetés, [A] - Azonnali, [M] - Magánjáték, [MK] - Magánküldetés, [É] - Élmény, [P] - Pályázat, [H] - Helyzetjáték
Függőben
Lezárt
[É] - 1. élmény - Vésetek 1.
[É] - 2. élmény - Vésetek 2. - 200 TP 3000 váltó, Nagyi titka
[P] - A Sagewind család saját fejlesztései
[H] - A vőlegény színre lép
[A] - Kölyökkalandorok - Lószőr, Gargoylevér
[M] - Kinek mi kell ... - Gloria és Aaren - 100 TP
[P] - Alkímia mesterség
[A] - Szellemjárás - 150 TP + Szellem a palackban
[É] - 3. élmény - Kapcsok 1. - 100 TP, 1000 Váltó
Pénzügyek
1. és 2. élmény +3000 váltó
Átjáró -1000 váltó
Alkímia -1000 váltó
Gyenge gyógyital -150 váltó
Élénkítő ital - 100 váltó
Vásárlás - 660
3. élmény +1000 Váltó
----------------------------------------
Összesen +1090 váltó
A hozzászólást Aaren Sagewind összesen 33 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Nov. 13, 2018 6:59 pm-kor.