Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» [Magánküldetés: Kyrien von Nachtraben] - Családi titkok
by Kyrien Von Nachtraben Kedd Nov. 05, 2024 6:37 pm

» Erlendr - emlékiratok
by Erlendr von Nordenburg Pént. Nov. 01, 2024 7:40 pm

» Küldetés: Az arany fényében tündökölvén (V.I.Sz. 822. Tél)
by Jozef Strandgut Hétf. Okt. 28, 2024 3:45 pm

» [Magánküldetés] Rote Fenster hinter den Wänden (V.I.Sz. 822. Nyár)
by Nessaris Maera Szomb. Okt. 26, 2024 6:21 pm

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Ostara Kedd Okt. 22, 2024 12:49 am

» Élménynek túl rövid...
by Erlendr von Nordenburg Szer. Szept. 25, 2024 7:39 pm

» Képességvásárlás
by Jozef Strandgut Vas. Szept. 22, 2024 7:21 pm

» Mesterségekhez kötődő vásárlások, receptek, alapanyagok
by Hóhajú Yrsil Csüt. Szept. 19, 2024 12:19 pm

» Enoch ben Metathron
by Noel Vas. Szept. 08, 2024 12:18 pm


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Játszható fajok és kasztok

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Játszható fajok és kasztok Empty Játszható fajok és kasztok Kedd Dec. 10, 2019 11:40 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

Fajok

"Pipacs lovagok, kormosok, piócák... Minden nap hálát adok az Úrnak, hogy ennyi csodás népet teremtetett. Így sosem unjuk meg egymás utálatát!" 
- Joachim Klein, zsoldoskapitány 

Talán az első, s emellett legfontosabb döntés, hogy az ember milyen fajt is szeretne játszani. Ezen kis segédlet ezen feladatot hivatott egyszerűbbé tenni. Ha megtetszik egy nép, kattints bátran a >Bővebben< linkre, hogy mélyebb betekintést nyerhess a faj nüanszaiba. 

Akadnak emellett olyan frakciók, melyek nem kapcsolódnak konkrét fajhoz. Ezeknek listáját az alább linken lehet megtekinteni: >Fajok és Frakciók<









Játszható fajok és kasztok Warrio10
Emberek

A Veronia egész területén elterjedt emberek az egykori germán hódítók leszármazottai. A legnehezebb időkben is töretlen összetartásuk, páratlan szociális érzékük és erős akaratuk segítette őket, hogy a meggyötört terület egyik legnagyobb birodalmának építőivé váljanak. Erős népüket a viszály mételye rágja; a két birodalom, Észak és Dél, vallási alapon folyó háborúban áll egymással.

Erősségek: Szívósak, állhatatosak, s még a jég hátán is képesek megélni. Az emberek emellett nagyszerű diplomáciai érzékkel rendelkeznek, s könnyen hallatják a hangjukat.

Gyengeségek: Ugyan nem rendelkeznek különösebb hátránnyal, egyik tulajdonságuk se annyira kiemelkedő a többi néphez képest.


Vagy

Tündék

A tündék és átokkal súlytott testvéreik, a sötét tündék sorsa mindig is hánytatott volt, a Kivonulás óta nem sokan maradtak meg soraikból, akik viszont megmaradtak, még szorosabb viszonyt ápolnak egymással, mint valaha. A Tünde-erdő leégése miatt főleg Délen találtak maguknak menedéket, ám Északon is előfordulhatnak kisebb számban. Szépségük páratlan, ám az álca alatt olyan ragadozók bújnak meg, akik joggal tudták meghódítani a hajdani vad, szörnyekkel teli erdőt.

Erősségek: Rendkívül mozgékonyak, és különösen otthon érzik magukat az erdőkben. Mágiájuk, mely főképpen természeti elemek manipulálására épül, jelentős. Említésre méltó tárgybűvölési képességük is.

Gyengeségek: Szociális képességeik alulfejlettek, főleg a sötét tündéké, a rúnák, mint olyanok, teljes mértékben idegenek számukra, valamint törékenyebbek, mint más fajok. Mindezeken túl az átokkal sújtott tündéknek a nap levertséggel és lassabb reakcióidővel is sújtja.

Játszható fajok és kasztok Elves10


Játszható fajok és kasztok 7e67e010
Démonok:

Voltaképpen nem egy különálló fajként születtek meg, hanem a hagyomány szerint egy utolsó kegyelmi ajándék hordozóiként. Az a teremtmény, legyen bármelyik fajból, aki szívében halálos bűnben hal meg, démonként születik újjá, hogy jóvá tehesse utolsó hibáját, bizonyítva, hogy méltó az üdvösségre. Létük nehéz, minden nap a puszta természetük ellen folytatott küzdelem, ugyanis bár a fő feladatuk a feloldozásért vívott csata lenne, lelkük állandó éhségben lángol a halálukat okozó bűnért.

Erősségek: Különböző démonok különböző erősségeket tudhatnak magukénak, általánosságban kijelenthető, hogy bármelyik népnél tehetségesebbek a saját bűnükhöz kapcsolódó dolgokban.

Gyengeségek: Erejük hatalmas árat hordoz, ugyanis a démonok rendelkeznek egy velük született esendőséggel, aminek hála nagy vívódás által tudnak csak ellenállni a bűneiknek. Testük nehezen viseli a szent mágiát.


Vámpírok

A fajok átka az embereket sem hagyta érintetlenül, sőt, drasztikusabbnak mutatkozott esetükben. Az újonnan megszülető vámpírok faja nem csak kényelmetlenül érezte magát a nap fényében, de gyilkos hatásúnak bizonyult rájuk a közvetlen fény. Miután az Úr megbocsátott gyermekeinek, a vámpírok már tökéletesen alkalmazkodtak az éjszakai életmódhoz, így az átok, mely már szinte életük részét képezte, sosem távozott el róluk. Hatalmas, munkamegosztásra épülő családokba, dinasztiákba tömörültek, és egy bonyolult, de jól működő társadalmi rendszert alkottak, mely azóta is fennáll. Ellentétben a babonás emberek között elterjedt mendemondákkal, nem harapás útján szaporodnak, hanem minden más élőlényhez hasonló természetes módon.

Erősségek: A vámpírok titokzatos népek, családjaik jól őrzik titkaikat. Szinte minden értelemben fejlettebbek az embereknél, s olyan tárgyak tulajdonában is vannak, amiket a többi faj nem tudna elkészíteni.

Gyengeségek: A napfény még mindig halálos számukra, valamint állandóan egy sötét, őrjítő éhséget éreznek a vér iránt. Képesek amalgám nyakláncba zárni az erejük egy részét, így nappal is mozoghatnak, ám ilyenkor kissé levertek, s varázsképességeik is limitáltabbak.

Játszható fajok és kasztok 1e6ec910

Játszható fajok és kasztok 0pmj2c10
Nefilimek

Egy ősi faj, amely eddig elszigetelve élt Veronia többi részétől. Bukott angyalok és emberek leszármazottai, akik mindent megtesznek, hogy Isten akaratát közvetítsék. Ahogy az egyháziak megérzik a démonokat, úgy érzik meg a démonok is a nefilimek közelségét. Bőrük sötétebb az átlagos emberekénél. Nyelvük az angyalok nyelve, a héber, ezt nevük is tükrözi.

Erősségek: Sok képességük szent képesség, emellett pedig származásukból adódóan is közelebb vannak Istenhez.

Gyengeségek: Viszonylag kevés ismerettel rendelkeznek a világról, sok dolog, fogalom idegen számukra, emellett a többi népet sem ismerik még teljesen, nem mindig tudják, hogy miként álljanak hozzájuk.



A hozzászólást Azrael összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Szept. 28, 2020 2:08 pm-kor.

https://questforazrael.hungarianforum.net

2Játszható fajok és kasztok Empty Re: Játszható fajok és kasztok Hétf. Szept. 28, 2020 2:06 pm

Azrael

Azrael
az Égi Kovács
az Égi Kovács

Kasztok

A kasztokra vonatkozó szabályzat

Minden karakter 1. szinten kezd, ekkor egy választott kaszt egy választott fájának első képességét veheti meg (Ezt nevezzük elsődleges kasztnak). Minden szintlépéskor egy újabb képesség feloldására és megvételére van lehetőség a megadottak közül. Egy ágon belül kötelező megfelelő sorrendben megvenni a képességeket, ugyanakkor bármikor elkezdhető egy új ág az adott kaszton belül. A képességek használatának és megvételének szabályairól részletesebben ITT olvashatsz.
6. szinten lehetőség van egy második kaszt felvételére. Ennek feltétele egy legalább 1500 szavas pályázat, melyben szerepelnek a karakter motivációi, az új kasztot kitanító mester, illetve az első lépések elsajátítása. A kasztok változatossága miatt nem minden kaszt tanulhatja meg bármelyik másiknak a képességeit. Hogy ki mit vehet fel másodlagosnak, arról ITT található egy táblázat. A képességszerzés szabályai továbbra is fenn állnak, tehát két kasztot birtokló játékosok sem vehetnek egynél több alapképességet szintenként.

A másodlagos kasztok felvételére vonatkozó szabályzat

Amikor egy karakter eléri a 6. szintet lehetősége van felvenni egy új kasztot, és az új kaszt képességeit is megtanulni a sajátjai mellett. Ehhez egy legalább 1500 szavas pályázatot szükséges benyújtani, amiben a játékos kifejti a karakter motivációit az új kaszt felvételére, talál magának egy erre alkalmas mestert és bemutatja a tanulás legalább kezdeti nehézségeit. A mester lehet játékos karakter is, ebben az esetben azonban a másik karakternek is legalább 6. szintűnek kell lennie. A pályázatnak alaposan meg kell indokolnia, miért tanítja ki az adott mester a karaktert, az esetleges fajbéli, hitbéli különbségek ellenére is. A fegyverek, páncélzat és a mágiapontok értéke nem változik akkor sem, ha valaki másodlagos kasztot vett fel, megegyezőek maradnak az elsődleges kaszt tulajdonságaival. A két kasztnak nincsen külön tapasztalati pont számolása, egyszerre lépnek szintet, ugyanakkor továbbra is érvényes, hogy egy szinten egy varázslatot lehet megvenni, ebben az esetben dönteni kell, hogy melyik kaszt képességét veszi meg a játékos.

Történeti és logikai okokból a játékos nem veheti fel akármelyik kasztot másodlagos kasztnak. Hogy melyiket veheti fel, azt jórészt az első kaszt szabja meg, erről táblázat itt található.

A különböző kasztok rövid leírása és általános tulajdonságaik

Jelmagyarázat:
Itt csak azt tüntetjük fel, hogy az adott kasztot milyen fajok vehetik fel ELSŐDLEGES kasztként. A démonok és a vámpírok minden esetben valamelyik saját speciális kasztjukkal kezdenek, a másodlagos kasztokkal itt nem foglalkozunk.
A „Mágia” pontértéke azt jelenti, hogy hány darab mágia-típusú varázslatot (ld. ITT) képes használni a karakter, ameddig nem végez olyan tevékenységet, amitől a varázsereje helyreáll. Ennek pontos mikéntje fajra jellemző, így bővebben ott lehet róla olvasni.


:O:
Semleges kasztok


"Egy nyolcszáz éves birodalom hűsége erősebb bármely várnál."
- IX. Károly király




Játszható fajok és kasztok Soldie11
Katona

Faj: Ember, Tünde, Sötét tünde, Vámpír, Nefilim
Használható fegyverek: Bármely
Használható páncélzat: Bármely
Mágia: 3


Hadseregek, magánalakulatok gerincét alkotó, vagy zsoldosként, bérgyilkosként és testőrként tevékenykedő hivatásos fegyverforgatók. Páncélzatuk és fegyverzetük, harcmodoruk rendkívül változatos. Alkalmazkodóképességükről híresek, akik bármilyen csatatéren megállják a helyüket.
Képességek
Mágus

Faj: Ember, Tünde, Sötét tünde, Vámpír, Nefilim
Használható fegyverek: Egykezes (kivéve pörölyök, buzogányok, hosszú lándzsa)
Használható páncélzat: Könnyű
Mágia: 5


A világot átszövő rejtélyes energia manipulálói, akik hosszas tanulás után sajátították el a művészet fortélyait. Erejük tudásukban és varázslataikban rejlik. Lehetnek tudósok, vagy csatamágusok, az emberek mindig félelemmel vegyes tisztelettel (vagy pusztán irigységből fakadó utálattal) tekintenek fel rájuk.
Képességek
Játszható fajok és kasztok Mage10
Játszható fajok és kasztok Agent10
Ügynök

Faj: Ember, Tünde, Sötét tünde, Vámpír, Nefilim
Használható fegyverek: Egykezes, Távolsági
Használható páncélzat: Könnyű, Közepes
Mágia: 4


Agyafúrt, leleményes emberek, akik intelligenciájukat, ügyességüket és találékonyságukat egyaránt latba vetve érvényesülnek a harcmezőn. Számos csel és fortély ismerői, járatosak mind a harcászatban, mind az alkímiában. Egy ügynök minden helyzetben feltalálja magát és minden problémára akad valamilyen megoldása.
Képességek
:O:
Egyházi kasztok


"Kezünk az Úr keze, kardunk az Úr kardja! Nincs mitől félnünk."
- XIII. Sixtus pápa




Kereszteslovag

Faj: Ember, Tünde, Sötét tünde, Nefilim
Használható fegyverek: Egy- és Kétkezes
Használható páncélzat: Bármely
Mágia: 3


Az Egyház szolgálatában álló szent harcosok, akik különböző lovagrendekbe tömörülve teljesítik az Úr akaratát. Kiváló fegyverforgatók és angyalok áldásait segítségül hívva vállnak még veszélyesebbé a gonosz elleni harcban. A csatatéren kívül egyszerűen élnek a rendházaikban, lovagiasságuk és bajtársiasságuk nem egy hősi éneket ihletett már meg.
Képességek
Játszható fajok és kasztok Crusad11
Játszható fajok és kasztok Cleric10
Klerikus

Faj: Ember, Tünde, Sötét tünde, Nefilim
Használható fegyverek: Egykezes
Használható páncélzat: Könnyű
Mágia: 5


A Veroniai Kegyelmes Isten Egyházának felszentelt beavatottjai, akik idejüket imádsággal és a Szentírás tanulmányozásával töltik. Képesek Isten erejét magukba fogadni és erős szentséggel telített varázslatokká formálni. Templomokban vagy a csatamezőn, az egyház klerikusai mindent megtesznek, hogy megvédjék híveiket. Lehetnek egyszerű plébánosok, ravasz inkvizítorok is, vitéz szerzetesek, szövetségeseik éltetik, ellenségeik átkozzák őket.
Képességek
:O:
Protestáns kasztok


"Annyi vért ontottunk, hogy megfeledkezünk, miért is tesszük, feleim. Sose feledjétek, miért emeltek kardot."
- Esroniel von Himmelreich zsinatelnök




Lelkész

Faj: Ember, Tünde, Sötét tünde, Nefilim
Használható fegyverek: Egykezes
Használható páncélzat: Könnyű
Mágia: 5


A protestáns egyház harcos lelkipásztorai egyszerre védelmeznek és sújtanak le az új hit ellenségeire. Isten fényét felhasználva képesek csatákat megfordítani, társaikat védelmezni, megkeresni és levadászni a gonosz minden formáját. Bátorságukról és kitartásukról híresek, akik a protestáns egyház és a Hellenburgi Királyi szövetség seregének sarokkövei, akik a csatatéren kívül hirdetik Isten igéjét, és tanítják azt, aki igényli. A lelkészek egy speciális ágazata az okkultisták, akik a mélységiek szolgái elleni küzdelemre specializálódtak. Ők nem kapnak lelkipásztori kiképzést, viszont társaiknál hatékonyabban kutatják fel a kultistákat. Mivel nem minden esetben volt elég ellenük a már létező szent képességek bevetése, elkezdtek kísérletezni a szentelt víz használatával is, amelyet az Északi Egyháztól lestek el, de a saját belátásuk szerint használják.
Képességek
Játszható fajok és kasztok Agreus10
Játszható fajok és kasztok Diacho10
Templomos

Faj: Ember, Tünde, Sötét tünde, Nefilim
Használható fegyverek: Egy- és Kétkezes
Használható páncélzat: Bármely
Mágia: 3


A protestáns egyház lovagjai rendíthetetlenek, erőteljesek, eltökéltek. Erejük szerénységükben, önfeláldozásukban rejlik. Legyen az az egyszerű, visszafogottságban erőt lelő templomos, vagy önfeláldozásban megerősödő mártír, a rend lovagjai nem félnek a fájdalomtól és a szenvedéstől. Ha az Úr ezt a kelyhet állítja eléjük, az utolsó cseppig kiisszák.
Képességek
:O:
Vámpír kasztok


"Az átok és a szemfogaink mellett két dolog van még bennünk, ami bennetek nincs: Összetartás és Becsület."
- Karl von Dornburg nagyúr



Vámpír toronyőr


Faj: Vámpír (Finsterblut és Nebelturm családok)
Használható fegyverek: Egy- és Kétkezes
Használható páncélzat: Bármely
Mágia: 3


A vámpírok rettegett nehézpáncélos katonái ötvözik a Nebelturmok páratlan, mágiával erősített kovácsművészetét a Finsterblutok már-már vadállati, brutális harcmodorával. A két család együttműködéséből félelmetes, átkozott harcosok születtek, akik kegyelmet nem ismerve sújtanak le mindenkire, aki veszélyt jelent a vámpírklánokra. Erejüket fekete mágiával átitatott festések és szavukra engedelmeskedő köd teszi még vérfagyasztóbbá, az éjszaka ragadozói pedig úgy végeznek ki bárkit, aki a területükre téved, hogy hírét hallva mindenki rettegje a sötéten meredő tornyokat.
Képességek
Játszható fajok és kasztok Towerg10
Játszható fajok és kasztok Vampir12
Vámpír mágus

Faj: Vámpír (Rotmantel és Nachtraben családok)
Használható fegyverek: Egykezes fegyverek
Használható páncélzat: Bármely
Mágia: 5


Az éjszaka titkos tanainak tudói, a test és az elme befolyásolásának mesterei. A Rotmantel és a Nachtraben család egyesülésével uraivá váltak a vérnek és az árnyaknak is. Misztikusak és kiismerhetetlenek, mások számára sokszor groteszk, vagy elrettentő erők használatától sem riadnak vissza. Különleges, sokrétű mágiát birtokolnak. Soraik között megtalálhatók orvosok, tudósok és mágusok is, de a valódi céljaikról csupán elképzeléseik lehetnek az egyszerű embereknek.
Képességek
Vámpír végrehajtó

Faj: Vámpír (Neulander, Schwarzjager és Schwarzritter családok)
Használható fegyverek: Egykezes, Távolsági
Használható páncélzat: Bármely
Mágia: 4


A vámpírok végrehajtói híresek arról, hogy képesek szót érteni bárkivel és bármivel, legyen az ember, állat, vagy bármi bestia. Amikor pedig a szavak csődöt mondanak, precíz, halálos fegyvereikkel tesznek pontot a tárgyalás végére.
Képességek
Játszható fajok és kasztok Execut10
:O:
Sötét tünde kasztok


"Bár nevünk sötét, nem vagyunk alább valók, mint mások. Nemesek vagyunk"
- Armin Fairlight herceg



Játszható fajok és kasztok Darkel10
Éjvándor

Faj: Sötét tünde (kevés Ember, Tünde, Nefilim)
Használható fegyverek: Egy- és Kétkezes
Használható páncélzat: Könnyű, Közepes
Mágia: 4

Kivételes képességekkel rendelkező sötét tündék, akik a hold fényéből merítenek erőt útjaik és csatáik során. Néha látni más fajok képviselőit az ő útjukat járni, ez azonban elég ritka. Rendkívül változatos népség, az éjvándorok gyakran egymástól is épp annyira különböznek, mint bárki mástól. Jó fegyverforgatók és remekül ötvözik a mozdulataikat a mágiával.
Képességek
:O:
Tünde kasztok


"Itt voltunk a Szakadásnál, itt voltunk akkor is, mikor a világ lángba borult. Nem megyünk innen sehová."
- Amelie Firebranch királynő



Tünde druida

Faj: Tünde, Sötét tünde, Ember
Használható fegyverek: Egykezes (kivéve pörölyök, buzogányok, hosszú lándzsa)
Használható páncélzat: Könnyű
Mágia: 4

A tündék hitének papjai tökéletes harmóniában élnek Veronia minden teremtményével, elszántan védik őket. Legnagyobb részük tünde, noha néhány sötét tündét is találni soraik közt, akik megtagadták a Hold útját. Az erdők, állatok, s nemritkán a természet elemeinek urai, akik épp olyan veszélyesek, mint a természet maga.
Képességek
Játszható fajok és kasztok Druid10
Játszható fajok és kasztok Elveng10
Tünde gárdista

Faj: Tünde, Sötét tünde, Ember
Használható fegyverek: Bármely
Használható páncélzat: Könnyű, Közepes
Mágia: 4

Az erdő, lakói által éltetett, ellenségei által rettegett harcosai. Rugalmas harcmodorukról és jó alkalmazkodóképességükről ismert tündék, akik az erdő és a Természet hatalmát segítségül hívva kerekednek felül ellenfeleiken. Számos fegyvert és harcstílust magukénak tudhatnak. Jellemző fegyverük a tünde csatapenge, melyet nagy becsben tartanak és sokszor generációkon át öröklődik.
Képességek
:O:
Démon kasztok


"Ha az emberek panaszkodnak, milyen nehéz alattvalóikat zászló alá gyűjteni, vajon mit mondhatnék én, kinek királysága ezer színben pompázik?"
- Amadeus Zel-Oglith Riel Undine királynő



Szemfényvesztő

Faj: Démon (Tudásdémon, Irigységdémon)
Használható fegyverek: Egykezes, Távolsági (kivéve pörölyök, buzogányok, hosszú lándzsa)
Használható páncélzat: Könnyű
Mágia: 5


Óvatos, rendszerint körmönfont, ravasz démonok, kik mindent magukénak akarnak, amiben áldozatuk örömét leli. Mágiájuk rendkívül erős, trükkökre, elterelésre és megtévesztésekre hagyatkoznak. Nagy becsben tartják a fürgeséget, a meglepetés erejét, s nemritkán szorítják kényszerhelyzetekbe ellenfeleiket.
Képességek
Játszható fajok és kasztok Tricks10
Játszható fajok és kasztok Harves10
Arató

Faj: Démon (Háborúdémon, Falánkságdémon)
Használható fegyverek: Egy- és Kétkezes fegyverek
Használható páncélzat: Bármely
Mágia: 3


Csataterek félt harcosai, rettenthetetlen démonok, kik nem hátrálnak meg, legyen szó bármilyen ellenfélről. Megjelenésük rémisztő, s minden vágyuk ellenségeiket (vagy akár szövetségeseiket) rettegésbe taszítani. Számos fegyver és harcstílus ismerői, mágiájuk pedig pusztító és félelmetes. Erejük, képzettségük, ösztöneik segítik őket a csataterek igazi démonaivá válni.
Képességek
Kísértő

Faj: Démon (Csábdémon, Kevélységdémon)
Használható fegyverek: Bármely
Használható páncélzat: Bármely
Mágia: 4


Báránybőrbe bújt farkasok. Ellenfeleik érzéseit és vágyaik kihasználó manipulatív démonok, ellenfeleiket nemritkán harc nélkül győzik le. Kiegyensúlyozott harcosok és mágiahasználók, akik könnyen ötvözik a különféle mágiákat fegyvereikkel.
Képességek
Játszható fajok és kasztok Seduce10
:O:
Szentségtelen kasztok


"A vámpírok, meg a démonok nem gonoszak. Az igazi rosszfiúk ők!"
- Pius, rendfőnök


Játszható fajok és kasztok Cultis10
Kultista

Faj: Ember, Tünde, Sötét tünde, Vámpír
Használható fegyverek: Egykezes, Távolsági
Használható páncélzat: Könnyű
Mágia: 5

A mélység rettenetes, ősi szörnyetegeivel számosan kötöttek szövetséget elkeseredettségből, vagy a nagyobb erő reményében. Szolgálataikért cserébe a mélységi felruházta őket torz, rémisztő képességekkel. A testük anyagát megváltoztató harcosok, veszélyes mágusok és szolgákat idéző mesterek erősítik a soraikat. Nem ritka, hogy eszüket vesztik a mélységinek hála, ám az őrület sem képes az útjukba állni, hogy elérjék, amire vágynak...vagy éppen amire az uruk vágyik.
Képességek
Nekromanta

Faj: Ember, Tünde, Sötét tünde, Vámpír
Használható fegyverek: Egykezes fegyverek
Használható páncélzat: Könnyű
Mágia: 5

Az elhunyt emberek lelkének manipulálásával foglalkozó veszedelmes mágusok, akik bábként mozgatott holtak egész seregének parancsolnak, vagy saját testükbe húzzák bele a néhai veroniaiak lelkét, hogy ezzel még nagyobb erőre tegyenek szert. A tiltott tudomány művelőiként nem riadnak vissza semmitől és senkitől céljaik elérése érdekében, még a saját lelkük egy darabjának feláldozásától sem.
Képességek
Játszható fajok és kasztok Necrom10
:O:
Félangyal kasztok


"El kell felejtenünk, hogy egykor angyalok voltak. A csatatéren csak barát és ellenség létezik."
- Ciel von Eisenschnittel, felderítő kapitány



Játszható fajok és kasztok Nephil10
Nefilim

Faj: Nefilim
Használható fegyverek: Bármely
Használható páncélzat: Könnyű
Mágia: 4

A Seregek Urának szent harcosai, kik magukat egyenesen az angyaloktól származtatják, s különleges erők birtokosai. Fegyvereiket, imáikat, s szinte minden lélegzetvételüket átitatja Isten fénye, erőt adva nekik a csatatereken. Apostolaik a harcon kívül számos áldás segítségével védik meg magukat, miközben Elohim igéjét hirdetik Veronia átkozott földjén.Képességek

https://questforazrael.hungarianforum.net

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.