Alapadatok
Név: Tessa Hendriks
Faj: Sötét Tünde
Frakció: Dél
Kaszt: Druida (Természetpap)
Nem: Lány
Kor: 18
Szint: 1.
Kinézet
Ezüstös haja általában szabadon omlik vállaira, késői órákban a Hold fényével körülvéve azt az érzést kelti másokban, mintha valóban az éj teremtménye volna. Ilyenkor még szépnek is lehetne nevezni, ha sötétszürke bőre és élénkpiros szeme nem képezne tincseivel éles kontrasztot, és válna ezzel az Ítélet két lábon járó emléknyomává. Ugyan nem gyakran fordul meg forgalmas helyeken, jelenlétét általában kényelmetlennek és fenyegetőnek ítélik meg azok, akik nem ismerik, komoly arckifejezése pedig csak besegít az ilyesfajta benyomás keltésében, habár ez csupán óvatosságának és csendes, mindig figyelő személyiségének a megnyilvánulása. Fülében általában egy karika alakú, arany fülbevalót hord, melyet apjától kapott 17. születésnapjára és egyben a mágia világába való beavatásának szimbólumául. Általában egyszerű, sötét ruhákat visel, melyek nem emelik ki sötét bőrét, és nem hívják fel rá a figyelmet.
Jellem
Nemcsak a tündék, de fajtársai is különös jelenségnek vélik, nehéz vele szót érteni, hiszen személyisége a legtöbbjükétől teljesen eltérő, még szülei számára is sokszor talányt jelent. Inkább az erdő, és a benne élő növények, állatok társaságát részesíti előnyben, különösen, amióta a mágia útján is meg tudja őket szólítani. Ebből adódóan a magányt részesíti előnyben, ám képességei fejlődésével együtt korábbi félénkségét és határozatlanságát egyre inkább céltudatosság és magabiztosság veszi át, ennek ellenére még gyakran előbújik sérülékeny oldala, melyet igyekszik mások előtt elrejteni. Furcsaságát nem sikerült még levetkőznie, előfordul, hogy egy adott szituációban teljesen máshogy reagál, mint amire az illető számítana, és a humorérzéke is borzalmas. Sokszor naivnak tűnhet, és ugyan társadalmi ismereti és tapasztalatai kissé hiányosak, alapjáraton gyanakvó természet, ha idegenekkel kerül kapcsolatba.
Előtörténet
Felszerelés
Nyersanyagok: lószőr, tükör, kőris
Képességek
Név: Wild Bond / Vad Kötelék
Szint: 1.
Ár: 1000 Váltó, Természet Druida kezdéskor megkapja
Leírás: A druida speciális kötést ápol egy 2.-nál nem nagyobb szintű vadon élő állattal, amit harcon kívül szabadon használhat feladatai segítésére, valamint érti a gondolatait. Harcban szint*3 percre megidézheti, küzdelmenként egyszer.
Név: Healing Salve / Gyógynedvek
Szint: 1.
Ár: 1000 Váltó
Leírás: A druida a növényzetet megérintve képes nedvekkel dúsított életenergiát kinyerni belőlük, ami sebre kenve gyógyító hatású. Közepes felszíni sérüléseket is gyógyít. Harcon kívül kétóránként egyszer használható, harcban nem alkalmazható.
Az angyali ékszert viselve:
Személyes passzív: Nature's Lullaby
Leírás: Tessa mindig is megnyugtatónak találta a természetet, haragos lelkét sokszor egy-egy fa tövében vagy patak partján nyugtatta meg. Ez tovább kíséri őt élete során, így míg valamilyen természeti környezetben tartózkodik, legyen az erdő de akár egy érintetlen füves mező vagy rét, sokkal nehezebb megfélemlíteni vagy kihozni a sodrából, valamint az elme nyugalmát megzavaró képességek is 33%-al rövidebb ideig hatnak rá.
Név: Méreg tolerancia
Ár: 1500 váltó (Sötét elfek kezdéskor megkapják)
Szószám a tanulásról: 1500 szó
Leírás: A mérgek mindig is az egyik legveszélyesebb fegyverek voltak egy képzett kézben... Egy rossz mozdulat, s a gyorsan ható bénítófolyadékok és viszketőporok teljesen ellehetetlenítik az ember harcát, nem beszélve a gyilkos, ételbe csempészett ármányról. Szerencsére hosszas kínok útján kifejleszthető némi tolerancia ezek ellen, s elegendő milliliterről milliliterre emelt mennyiség után a Méreg toleranciával rendelkező karakter 30%-al rövidebb ideig és ugyanannyival csökkentett hatással képes elviselni azokat.
Név: Éjszakai látás
Ár: 1500 váltó (Vámpírok és Sötételfek kezdéskor megkapják)
Szószám a tanulásról: 1500 szó
Leírás: Az éjszaka sok veszélyt és csapdát cipel magával, nem egy kalandor lelte már halálát a nem látott ragadozó által, mely a sötét lombok közül vetette magát reá. Emellett persze Veronia csodás hely, s a megfelelő főzetek és növények hosszútávon való fogyasztásának hála aki a képesség birtokában van, képessé válhat tisztán látni az éjszakában is, ha nem is nappali pontossággal, de pont annyira, hogy ne érje utol a veszte a kelleténél gyorsabban.
Nyelvek
Név: Német
Ár: - (kezdéskor mindenki megkapja)
Leírás: Veronia kontinensén a legelterjedtebb nyelv, eredetileg az emberek hozták ide. Bár nagyon hasonlít az eredeti, Földi némethez, valójában sokkal jobban keveredett a svéddel és norvéggal. Minden játékos karakter kezdéskor tudja beszélni.
Név: Angol
Ár: 1000 váltó, a Tündék és Sötét Tündék kezdéskor megkapják.
Leírás: A tündék nyelve az angol, sok aspektusában a Földi óangol nyelvhez hasonlít. Elengedhetetlen azon nem-tünde karakterek számára, akik jobb kapcsolatot szeretnének a Tündékkel és a Sötét Tündékkel ápolni. Az előbbi fajok egy tagja taníthatja meg a játékost a nyelvre.
Név: Tessa Hendriks
Faj: Sötét Tünde
Frakció: Dél
Kaszt: Druida (Természetpap)
Nem: Lány
Kor: 18
Szint: 1.
Kinézet
Ezüstös haja általában szabadon omlik vállaira, késői órákban a Hold fényével körülvéve azt az érzést kelti másokban, mintha valóban az éj teremtménye volna. Ilyenkor még szépnek is lehetne nevezni, ha sötétszürke bőre és élénkpiros szeme nem képezne tincseivel éles kontrasztot, és válna ezzel az Ítélet két lábon járó emléknyomává. Ugyan nem gyakran fordul meg forgalmas helyeken, jelenlétét általában kényelmetlennek és fenyegetőnek ítélik meg azok, akik nem ismerik, komoly arckifejezése pedig csak besegít az ilyesfajta benyomás keltésében, habár ez csupán óvatosságának és csendes, mindig figyelő személyiségének a megnyilvánulása. Fülében általában egy karika alakú, arany fülbevalót hord, melyet apjától kapott 17. születésnapjára és egyben a mágia világába való beavatásának szimbólumául. Általában egyszerű, sötét ruhákat visel, melyek nem emelik ki sötét bőrét, és nem hívják fel rá a figyelmet.
Jellem
Nemcsak a tündék, de fajtársai is különös jelenségnek vélik, nehéz vele szót érteni, hiszen személyisége a legtöbbjükétől teljesen eltérő, még szülei számára is sokszor talányt jelent. Inkább az erdő, és a benne élő növények, állatok társaságát részesíti előnyben, különösen, amióta a mágia útján is meg tudja őket szólítani. Ebből adódóan a magányt részesíti előnyben, ám képességei fejlődésével együtt korábbi félénkségét és határozatlanságát egyre inkább céltudatosság és magabiztosság veszi át, ennek ellenére még gyakran előbújik sérülékeny oldala, melyet igyekszik mások előtt elrejteni. Furcsaságát nem sikerült még levetkőznie, előfordul, hogy egy adott szituációban teljesen máshogy reagál, mint amire az illető számítana, és a humorérzéke is borzalmas. Sokszor naivnak tűnhet, és ugyan társadalmi ismereti és tapasztalatai kissé hiányosak, alapjáraton gyanakvó természet, ha idegenekkel kerül kapcsolatba.
Előtörténet
Felszerelés
- Druida bot
- Ring of alertness: Amíg ez a gyűrű Tessán van, naponta egyszer egy szempillantásnyi időre átláthat egy, a saját szintjénél nem nagyobb illúzión.
- Gyenge gyógyital: Összehúzza a felszíni sebeket, elállítja a vérzést. (Mellékhatás: az alkohol miatt enyhe bódulat)
- Gift of the Demon King: Egy fekete, lila szalaggal átkötött doboz. Küldetésenként egyszer kinyitható, és benne mindig egy más tárgy található. Az, hogy ez a tárgy mi és mennyire hasznos kockadobás és a mesélő fantáziája dönti el.
- Scarlet könnyei: Apró, gyöngyházfényű kövecske. Ha a karakter a földhöz csapja, egy egyeztetés erejéig egy tíz méter átmérőjű körben megszüntet minden tüzet és el is lehetetleníti, hogy bármi lángra kapjon. (A tűz alapú mágiák sebzésétől nem véd meg, de azok sem képesek tárgyakat lángra lobbantani.)
Nyersanyagok: lószőr, tükör, kőris
Képességek
Név: Wild Bond / Vad Kötelék
Szint: 1.
Ár: 1000 Váltó, Természet Druida kezdéskor megkapja
Leírás: A druida speciális kötést ápol egy 2.-nál nem nagyobb szintű vadon élő állattal, amit harcon kívül szabadon használhat feladatai segítésére, valamint érti a gondolatait. Harcban szint*3 percre megidézheti, küzdelmenként egyszer.
Név: Healing Salve / Gyógynedvek
Szint: 1.
Ár: 1000 Váltó
Leírás: A druida a növényzetet megérintve képes nedvekkel dúsított életenergiát kinyerni belőlük, ami sebre kenve gyógyító hatású. Közepes felszíni sérüléseket is gyógyít. Harcon kívül kétóránként egyszer használható, harcban nem alkalmazható.
Az angyali ékszert viselve:
Személyes passzív: Nature's Lullaby
Leírás: Tessa mindig is megnyugtatónak találta a természetet, haragos lelkét sokszor egy-egy fa tövében vagy patak partján nyugtatta meg. Ez tovább kíséri őt élete során, így míg valamilyen természeti környezetben tartózkodik, legyen az erdő de akár egy érintetlen füves mező vagy rét, sokkal nehezebb megfélemlíteni vagy kihozni a sodrából, valamint az elme nyugalmát megzavaró képességek is 33%-al rövidebb ideig hatnak rá.
Név: Méreg tolerancia
Ár: 1500 váltó (Sötét elfek kezdéskor megkapják)
Szószám a tanulásról: 1500 szó
Leírás: A mérgek mindig is az egyik legveszélyesebb fegyverek voltak egy képzett kézben... Egy rossz mozdulat, s a gyorsan ható bénítófolyadékok és viszketőporok teljesen ellehetetlenítik az ember harcát, nem beszélve a gyilkos, ételbe csempészett ármányról. Szerencsére hosszas kínok útján kifejleszthető némi tolerancia ezek ellen, s elegendő milliliterről milliliterre emelt mennyiség után a Méreg toleranciával rendelkező karakter 30%-al rövidebb ideig és ugyanannyival csökkentett hatással képes elviselni azokat.
Név: Éjszakai látás
Ár: 1500 váltó (Vámpírok és Sötételfek kezdéskor megkapják)
Szószám a tanulásról: 1500 szó
Leírás: Az éjszaka sok veszélyt és csapdát cipel magával, nem egy kalandor lelte már halálát a nem látott ragadozó által, mely a sötét lombok közül vetette magát reá. Emellett persze Veronia csodás hely, s a megfelelő főzetek és növények hosszútávon való fogyasztásának hála aki a képesség birtokában van, képessé válhat tisztán látni az éjszakában is, ha nem is nappali pontossággal, de pont annyira, hogy ne érje utol a veszte a kelleténél gyorsabban.
Nyelvek
Név: Német
Ár: - (kezdéskor mindenki megkapja)
Leírás: Veronia kontinensén a legelterjedtebb nyelv, eredetileg az emberek hozták ide. Bár nagyon hasonlít az eredeti, Földi némethez, valójában sokkal jobban keveredett a svéddel és norvéggal. Minden játékos karakter kezdéskor tudja beszélni.
Név: Angol
Ár: 1000 váltó, a Tündék és Sötét Tündék kezdéskor megkapják.
Leírás: A tündék nyelve az angol, sok aspektusában a Földi óangol nyelvhez hasonlít. Elengedhetetlen azon nem-tünde karakterek számára, akik jobb kapcsolatot szeretnének a Tündékkel és a Sötét Tündékkel ápolni. Az előbbi fajok egy tagja taníthatja meg a játékost a nyelvre.
A hozzászólást Tessa Hendriks összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 20, 2019 5:24 pm-kor.