Név: Aura Regenstein von Neulander
Faj: Vámpír
Frakció: Dél
Kaszt: Neulander vámpír
Nem: Nő
Kor: 26
Kinézet: Néhány emberről azt tartják, hogy nem látszik meg a műveletlensége addig, amíg ki nem nyitja a száját. Aura esetében ez a vámpírságáról mondható el, ugyanis gyakorlatilag csak fajtársai között is hosszúnak mondható szemfogaival tér el egy átlagos, hétköznapi embertől. Közel százkilencven centiméteres magasságát és jó kiállását apjától örökölte, szőke hajával és kék szemeivel együtt. Vonásai legtöbbször ugyan sztoikusak és szigorúak, mégis elegáns nőiességet tükröznek. Szeret kényelmesen és praktikusan öltözködni, de státuszához megfelelően igyekszik ezt a legigényesebb formában tenni.
Jellem: Aura egy rendkívül céltudatos és összeszedett lány, aki kifelé mindig igyekszik egy tökéletes, megingathatatlan álarcot fenntartani, természetesen a diplomáciai sikeresség érdekében. Választékosan, de tömören beszél, és bár nem kenyere a demagógia, nagyon hatékonyan tudja a tömegeket a saját oldalára hergelni, ha az szükséges lenne épp. Nem menekül el a kihívások elől, és örömmel vállalja a konfliktusokat, sőt, egy kicsit szeret is vitázni. Nehezen enged közel magához embereket, de ha valakinek sikerül a bizalmába férkőznie, az egy lelkes és vidám személyt ismerhet meg, aki nagyon büszke mindkét származására, és nagyon lelkes, ha a vidéki életről mesélhet. Szereti a falusi egyszerűséget, a munkát és a mezőgazdaságot is. Sokat dolgozik azon, hogy a peremvidékeken élők élethelyzetét javítsa, és hogy az érdekeiket képviselje. Vámpírságát sem rejti el, sőt, élete nagy küldetésének tartja, hogy megismertesse és megbarátkoztassa az egyszerű embereket a vámpírokkal és hogy lerombolja az előítéletekből született gátakat a két faj között. Vért csak a konvencionálisan gonosz emberektől szív, de tőlük is csak akkor, ha a szituáció megköveteli, ami gyakran hosszas koplaláshoz vezet nála. A vörös hold éjjelén látott dolgok mély nyomot hagytak lelkében, és azóta tűzzel-vassal (esetében ez nyomozás és diplomácia) igyekszik fellépni a mélységiek tevékenysége ellen.
Familiárisok:
- Zephyr (Fekete Sólyom/Falco Subniger) [+ Vaskarmok]
- Sylph (Törpe Sólyom/Polihierax Semitorquatus)
Út: Nomád Útja
- Azok a karakterek tartoznak ide, akik őrposzt vagy székhely hiányában, vagy ezek ellenére Veronia tájai róják, sosem maradva sokáig egy helyen.
Választható bármely kaszt számára
Bónusz: 100 TP Havonta, amennyiben a karakter aktív volt.
Aktív hónapok felvétel óta: 5 (500tp)
Vagyon: 650 váltó
Küldetésnapló:
- Előtörténet
- Élmények
- [Élmény Vetélkedő] Elfeledett énekek: Vándorút: Karnevál
Magánjátékok:
[Aura&Laetitia] Erasmus
[Aura&Laetitia] Kunst des Fechtens
[Aura&Laetitia] Átható Víziók
[Aura&Dieter] Lumina in Tenebris
[Aura&Naela]Szembenézés az Ismeretlennel
Küldetések:
A Night to Remember
Azonnali Játékok:
Csillagtalan Éjszaka
Die Feuers Sind Entfact
Az Első Kívánság
Faj: Vámpír
Frakció: Dél
Kaszt: Neulander vámpír
Nem: Nő
Kor: 26
Kinézet: Néhány emberről azt tartják, hogy nem látszik meg a műveletlensége addig, amíg ki nem nyitja a száját. Aura esetében ez a vámpírságáról mondható el, ugyanis gyakorlatilag csak fajtársai között is hosszúnak mondható szemfogaival tér el egy átlagos, hétköznapi embertől. Közel százkilencven centiméteres magasságát és jó kiállását apjától örökölte, szőke hajával és kék szemeivel együtt. Vonásai legtöbbször ugyan sztoikusak és szigorúak, mégis elegáns nőiességet tükröznek. Szeret kényelmesen és praktikusan öltözködni, de státuszához megfelelően igyekszik ezt a legigényesebb formában tenni.
Jellem: Aura egy rendkívül céltudatos és összeszedett lány, aki kifelé mindig igyekszik egy tökéletes, megingathatatlan álarcot fenntartani, természetesen a diplomáciai sikeresség érdekében. Választékosan, de tömören beszél, és bár nem kenyere a demagógia, nagyon hatékonyan tudja a tömegeket a saját oldalára hergelni, ha az szükséges lenne épp. Nem menekül el a kihívások elől, és örömmel vállalja a konfliktusokat, sőt, egy kicsit szeret is vitázni. Nehezen enged közel magához embereket, de ha valakinek sikerül a bizalmába férkőznie, az egy lelkes és vidám személyt ismerhet meg, aki nagyon büszke mindkét származására, és nagyon lelkes, ha a vidéki életről mesélhet. Szereti a falusi egyszerűséget, a munkát és a mezőgazdaságot is. Sokat dolgozik azon, hogy a peremvidékeken élők élethelyzetét javítsa, és hogy az érdekeiket képviselje. Vámpírságát sem rejti el, sőt, élete nagy küldetésének tartja, hogy megismertesse és megbarátkoztassa az egyszerű embereket a vámpírokkal és hogy lerombolja az előítéletekből született gátakat a két faj között. Vért csak a konvencionálisan gonosz emberektől szív, de tőlük is csak akkor, ha a szituáció megköveteli, ami gyakran hosszas koplaláshoz vezet nála. A vörös hold éjjelén látott dolgok mély nyomot hagytak lelkében, és azóta tűzzel-vassal (esetében ez nyomozás és diplomácia) igyekszik fellépni a mélységiek tevékenysége ellen.
Familiárisok:
- Zephyr (Fekete Sólyom/Falco Subniger) [+ Vaskarmok]
- Sylph (Törpe Sólyom/Polihierax Semitorquatus)
Képességek
Személyes passzív: A vidék bölcsessége
Leírás: Aura életének jelentős részét az egyszerű vidéki emberek között élte le, s noha innen kemény munkával kiemelkedett, a megszerzett tapasztalatok nem múltak el nyomtalanul. Az ilyen közegből származó NJK-k felismerve a vámpír szavaiban az ismerőset sokkal nyiltabbak és könnyebben nyújtanak segítséget neki.
Név: Állatismeret: Madarak
Ár: 1000 váltó
Leírás: A karakter a madarak terén nagyfokú ismeretre tesz szert, képes lesz felismerni és megkülönböztetni, valamint utasítani egy idomított példányt, aki kötődik hozzá
Név: Szilárd elhatározás
Ár: 1500 váltó
Tanulás: -
Leírás: Sokan megriadnak egy-egy nehéz döntés, vagy egy kriptai lény látványától... Megint mások csak erőt merítenek belőle. Az Akaraterős karakterre gyengébben hat minden olyan képesség, mely az elmét befolyásolja valamilyen módon. Ez működik a csábdémonok hatására, illetve a mélységiekre is (természetesen relatívan).
Név: Térképészet, tájékozódás és tájismeret
Ár: 1000 váltó
Tanulás: -
Leírás: Lehetővé teszi a karakter számára, hogy szinte bárhol képes legyen tartózkodásának pontos helyét meghatározni. Ehhez továbbá tartozik egy átfogó ismeret is a különböző tájakról, településekről. A képesség magában foglalja továbbá a navigációhoz szükséges csillagászati és térképészeti ismeretet is, akár szextáns alkalmazást is, lehetővé téve a tengeri tájékozódást.
Neulander ág – Männerstimmel
Név: Szándékolvasás
Típus: Bűbáj
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A Neulander vámpír képes megérezni a beszélőpartnere szándékait vele kapcsolatban. Megérzi, ha a partner ellenséges, ha segítő szándékú, ha agresszív, de azt is, ha ki akarja használni.
Neulander ág – Tierenstimme
Név: Vadszem
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: I.
Ár: 1000 váltó
Felhasználás: Egyszerű pecsét
Leírás: A vámpír elkezdi érezni az állata jelentétét, s ha kívánja akár képes vérmágia útján annak szemén keresztül is látni. Ez nem igényel különösebben sok erőt, de annál több koncentrációt, így harc közben természetesen nem alkalmazható. Amennyiben a vámpír nem rendelkezik saját, megvásárolt állattal, addig a család minden küldetésre egy új sólymot biztosít számára - noha a kötődés kialakítása ezzel még nem lehetséges.
Út: Nomád Útja
- Azok a karakterek tartoznak ide, akik őrposzt vagy székhely hiányában, vagy ezek ellenére Veronia tájai róják, sosem maradva sokáig egy helyen.
Választható bármely kaszt számára
Bónusz: 100 TP Havonta, amennyiben a karakter aktív volt.
Aktív hónapok felvétel óta: 5 (500tp)
Vagyon: 650 váltó
Felszerelés
Vívótőr[Feketeacél-bevonat]
1db Fojtógáz-keverék
1 db Gránit
1 db Tükör
1 db Szellemorchidea
1 db Ektoplazma
1 db Réz
Név: Holdcseppek
Típus: Kiegészítő
Leírás: Elsőre közönséges karkötőnek tűnik cérnára fűzött fémgyöngyökből, ezek azonban az ezüstsziromból kinyert ezüstből készültek, amiket Ludwig von Neulander földjein találtál. Ha csak egy pillanatra hozzáérinted bármilyen ételhez vagy italhoz, az azt megevő/megivó áldozat amennyiben vámpír vagy démon (vagy bármilyen teremtmény akire az ezüst rossz hatással van), anafilaxiás sokkot kap. Ebben a mértékben a reakció nem halálos, elmúlik magától 10 perc alatt, de addig nagyon ijesztő, és ez alkalmassá teszi a delikvenst arra, hogy csak azt ne vallja be, amit nem kérdeznek tőle. Tíz perc után a sokk elmúlik, utána az ellenfélen erős fáradtság lesz úrrá, amit ki lehet heverni egy kiadós alvással.
Név: Nox Eterna/Sol Invictus
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy különös, felemás medallion, egyesek szerint megvadult vámpírok elhagyott amalgámjából és nefilim népek aranyából újrakovácsolva. Az egyik oldala ezüst, közepén egy éjfélkék gyönggyel és körülötte egy latin karcolattal ('NOX ETERNA'), a másik oldala arany, közepén egy apró vörös rubinttal és egy másik igével ('SOL INVICTUS'). Ezüst felét használva küldetésenként egyszer egy megbeszélés erejéig egy 100 négyzetmérföldes területen éjszakára cseréli a nappalt, elnyomva a nap természetes fényét. Arany felét használva épp az ellentéte történik, egy 100 négyzetmérföldes területen a déli nap ragyogását rajzolja az égre egy egyeztetésig, fénylővé változtatva az éjszakát. Zárt térben is használható, azonban olyan helyen amelyre a nap fénye alapvetően nincs hatással a medallion sem ér el semmit. Egy küldetés alatt csak a nyakék egyik oldala használható.
Név: Távközlő rúna
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy ötször öt centis fémlapocska, amibe a Friedrichsein-i fogadóban használt rúnát öntötték arannyal a helyi démonok. A rúna képes csatornaként funckionálni bármilyen mágia számára, a tulajdonosa képes úgy varázsolni, mintha a rúna helyén állna.A mágiát nem lemásolja, csupán átveszi, így nem használható varázslat egyszerre a rúnán keresztül és a használóból is.
Kritérium: -
Név: Az írnok füzete
Típus: Kiegészítő
Leírás: Egy apró, tenyérnyi méretű jegyzetfüzet, benne egyetlen egy papírlappal, melybe ha bármit leírnak, lerajzolnak, felvázolnak, az németül, mindenki számára érthető magyarázattal megtoldva jelenik meg a lap másik oldalán. Az írás a játék végén eltűnik, addig azonban más nem írható rá.
Kritérium: -
Küldetésnapló:
- Előtörténet
- Élmények
- [Élmény Vetélkedő] Elfeledett énekek: Vándorút: Karnevál
Magánjátékok:
[Aura&Laetitia] Erasmus
[Aura&Laetitia] Kunst des Fechtens
[Aura&Laetitia] Átható Víziók
[Aura&Dieter] Lumina in Tenebris
[Aura&Naela]Szembenézés az Ismeretlennel
Küldetések:
A Night to Remember
Azonnali Játékok:
Csillagtalan Éjszaka
Die Feuers Sind Entfact
Az Első Kívánság