Quest for Azrael
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák

» [Magánjáték - Sigrun und Erlendr] Sárguló falevelek közt
by Sigrun Hjörnson Csüt. Ápr. 25, 2024 10:17 am

» [Útvesztő] A magoi hét próbája
by Ostara Kedd Ápr. 23, 2024 8:14 pm

» Alicia Zharis adatlap
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 1:43 pm

» Alicia Zharis
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 12:14 am

» Alicia Zharis
by Alicia Zharis Hétf. Ápr. 22, 2024 12:12 am

» Képességvásárlás
by Alicia Zharis Vas. Ápr. 21, 2024 11:30 pm

» Rothadó kalász - Dél (V.I.Sz. 822. Ősz)
by Hóhajú Yrsil Vas. Ápr. 21, 2024 4:42 pm

» Hóhajú Yrsil Bűvös Boltja
by Hóhajú Yrsil Vas. Ápr. 21, 2024 4:30 pm

» Ez vagyok én
by Kyrien Von Nachtraben Szomb. Ápr. 20, 2024 9:58 am


Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Quermos Ashor

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Quermos Ashor Empty Quermos Ashor Szer. Szept. 02, 2015 8:32 pm

Erhard Strenger

Erhard Strenger
Déli Katona
Déli Katona

Quermos Ashor 35-19

Név: Quermos Ashor
Faj: ember
Frakció: -
Kaszt: Nekromanta
Mestersége: Alkimista
Nem: férfi
Kor: 27

Kinézet: Kissé sápadt bőrű, bár nem túlzottan feltűnően, átlag magasságú, és körülbelül 70-80 kilogramm nehézséges átlagos fiatalembernek mondható. Hosszú méregzöld haját egyáltalán nem festi, ez a természetes színe, és hiába lenne emiatt is már eléggé furcsa, haja a derekáig ér, emellett 2 felé választva hordja. Díszes, fekete férfi kimonót hord, melyet egy vörös selyemövvel köt össze, csípőnél. Ruházatához hozzátartozik egy fejkendő (mint az araboknál), melynek vége a hátán végigfutva az övéig is leér. Lábbelijeként 1-1 szandált hord, illetve a szokványos mágusbotját, varázskönyvét, azonban ruházatától eltérően ezek dísztelenek. Arca állandóan komor, és látszatra olyan, mintha állandóan gyilkos kedvében járna. Szemei, melyek fehérje enyhén vöröses színben játszik, kegyetlenül mered a világra, az amúgy helyesnek is mondható arcából… természetesen a fentebb említett okok miatt kevesen látják meg benne a csábot.

Jellem: Hideg, komor és kegyetlen. Ez a három szó jellemzi a legjobban. Megveti az embereket kapzsiságuk és állandó vágyakozásaik miatt. Gyakorta kerüli a városokat, és ha teheti, csak ott jár, ahogy gyakorták a holtak felbukkanásai, vagy élő sohase fordul meg. Kerüli az élőkkel való érintkezést, általában egyedül a Démonokat tűri csak meg maga mellett, hisz ők vannak a legközelebb a holt állapothoz. Nem érez kötödést semmilyen személy iránt sem, még hajdani mesterét sem siratta meg, mikor elhunyt. Nyíltan kijelenthető, hogy nem fél semmitől, és ez nem csak erős túlzás! Olyannyira nem félti az életét, hogy bárhol megfordul, ahol épeszű ember nem járna; olyan lények közelségétől sem retteg, amelyektől más halálra rémül; és a többi halandóval ellentétben… ő keresi kísértetek társaságát. A végső álma az, hogy létrehozza a Holtak Városát, ahol minden nem élő lény egybegyűlhet, és élvezheti saját sötét világát.. azonban bár magának nem vallja, be ezt azért teszi csak, hogy újra láthassa Seraphint, a kísértetet, aki megmentette az életét. A szaglása igen pocsék, mivel nem tudja megkülönböztetni a friss virágok illatát, a rothadt zombikétól, ahogy ízlése sincs, amit nem is bán, hisz tekintve néha miket fogyaszt, jobb is, hogy nem érzi az ízüket.

Beszélt nyelvek:
- Német

Felszerelés:
- Bot
- Varázskönyv
- Vaspalást
- A Trónoló Irománya
Spoiler:
- Tintás fekete okuláré 
Spoiler:
- Ring of the Pumpkin King
Spoiler:

Szint: 3
Tapasztalat: 2300/2500
Vagyon: 12550 Váltó

Könyvelés: (linkkel együtt)
Küldetések
- Ásatás - 50 EXP
- Csontéjszaka - 100 EXP, 500 váltó
- Amikor a poklok összecsapnak -  300 EXP, 2000 váltó
- Szellemlak FUT
- Necropotentia - 50 EXP 500 váltó
- Krónika: Si vis pacem... - nincs jutalom

Aréna
- Ashor vs Kőgólem 100 EXP, 500 váltó
- Niel vs Ashor, Hilde - 2x Dongóméreg 3x Gyöngyvirág
-
Umbra Móka - Amelia, Norve, Ashor 200 EXP, 1000 váltó, 2x Dongóméreg 1x Alkoholvirág
- Hullafosztók, vagy Fosztogató Hullák? Nem midnegy! 50 EXP
- Ash vs Zsoldos - 100 EXP

Küzdőtér
- Amelia vs Ashor - 100 EXP
- Rin vs Ashor - 50 EXP
- Lory vs Ashor - 100 EXP
- Gerard vs Ashor100 EXP

Élmények
- 1. felvonás - A vérvörös leány - 100 EXP, 1000 váltó, Vaspalást
- 2. felvonás - Fuss vagy meghalsz - 100 EXP, 2000 váltó
- 3. felvonás - A kín újtain - 100 EXP, 1000 váltó
- 4. felvonás - Könnyes búcsú, avagy megdöglesz te rohadék - 100 EXP, 1000 váltó
- 5. Felvonás: Sikolyok az erdőben - 100 EXP, 1000 váltó

Helyzetjátékok
- Megbocsásson Angyal Úr! - A Trónoló Irománya
- The End???Tintás fekete okuláré

Magánjátékok
- Hullajó találkozó - 50 EXP

Azonnalik:
- Váratlan helyzetek - 100 EXP
- Áradás - 1500 váltó
- WTF Ciel - 1500 váltó
- Esztétikus Rezgések - 100 EXP
- Nyakig a sárban - 1500 váltó
- Halloween - 150 EXP Ring of the Pumpkin King

Jutalmak
- 2015. Karácsonyi ajándék - 100 EXP, 1000 váltó
- 2015. dec. 1. Angyal teljesítés - 250 váltó
- 2015. dec 2. Angyal teljesítése - 250 váltó
- Év végi élménybónusz - 300 váltó
- Város készítése - 3000 váltó
- Topsite - 1000 váltó
- Karácsony 2016 - 100 EXP, 1000 váltó

Eladások
- Amelia 2x rontópor - 900 váltó
- Alia 1x rontópor - 450 váltó

Tanítások
- Csontíj, Csontdárda, Goblinzombi tanítása Alianak -  3000 váltó
- Halotti Maszk - [color=#ffff00500 váltó[/color]

Költekezés
- Csontíj tanulása - -500 váltó
- Alkímia tanulása - -1000 váltó
- Zombiidézés tanulása - -1500 váltó
- Csontdárda tanulása - -1500 váltó
- Törés tanulása - -1000 váltó
- Latin nyelv tanulása - -1000 váltó
- Szellemidézés tanulása - -2000 váltó
- Goblinzombiidézés tanulása - -1500 váltó
- Marionett bábú tanulása - -2000 váltó
- Rontó Por tanulása - -100 váltó
- Halotti Maszk tanulása-2000 váltó

Összesen megszerzett vagyon: 26.650 Váltó
Összesen elköltött vagyon: 14.100 Váltó

~Képességek~


Személyes passzív: Érzéketlen
Leírás: Ashor rossz előéletének köszönhetően nem érzi az ízeket, gyomra ellenállóbb a fura ételekre és rossz vízre, valamint a félelmet generáló hatások és az ijesztő dolgok nincsenek hatással rá.

Személyes (Út)passzív: Szép Enyészet
Leírás: Ashor jobban érzi magát élőholtak között, így ha a körülötte lévő tetemek száma meghaladja az élőkét, kedélye sokat javul. Ezáltal nehezebb kihozni a sodrából, így felelőtlen lépésekre rávenni.

Név: Csontvázidézés
Szint: 1.
Leírás: A nekromanta leggyengébb szolgáját, egy csontvázat idéz meg. A csontvázak törékenyek, de fegyverük mérgezett, úgyhogy érdemes vigyázni. Minden második szinttől (3., 5., 7., 9.) plusz egy csontváz idéződik.

Név: Csontíj
Szint: 1.
Leírás: Ashor megragadja a már előhívott csontvázának gerincét, majd belevezetve nekromanta mágiáját átformálja azt. A csontváz ekkor szétesik, és a gerinc átformálódik. Egy íj keletkezik belőle, a csontváz csontjai pedig szétrepednek, majd vesszőkké változik. Az így létrejött íj nem hord olyan messze, mint egy átlagos íj, de ha valakit eltalál egy vessző, az ugyanazt érezheti, mintha egy hétköznapi vesszővel találták volna el.

Név: Csontdárda
Szint: 2
Leírás: A nekromanta képes egy éles csontdárdád idézni a közelébe, mely nagyjából 50 centi hosszú, és a nekromanta által meghatározott helyen tör fel a felszínre. A dárdának nincs nagy lendülete, így nem képes kilövődni, egyszerűen csak kitör a földfelszín fölé, és átdöfi a fölötte álló célpontot (persze ha csak eltalálja).

Név: Törés
Szint: 2
Leírás: Ez egy nekromágusok ellen használható nekromanta mágia. Ashor nekro mágiáját az ellenfél által megidézett élőholtba vezeti. A mágia természetesen nem arra való, hogy átvegyük az irányítást az élőholt felett, sokkal inkább, hogy kárt tegyen abban. A két mágus mágiájának a keveréke egy kisebb kisülést okoz, melynek energia egy kisebb ponton szabadul ki, de elég ahhoz, hogy például az élőholt csontja eltörjön (ám nem a teljes csontváz, így ajánlott lábra, vagy gerincre célozni). Főképp csontvázak ellen hatásos. A használótól maximum 2 méterre lehet a célponttól, és szabad rálátás szükséges a célterületre, valamint a mágia csak 2/szint percenként ismételhető meg.

http://shyamshriram.com/wp-content/uploads/2013/10/ZombieGoblin.jpg
Név: Goblin zombi
Szint: 2
Leírás: A goblinzombik, bár idézés szempontjából a csontváz felett állnak, valójában ők a leggyengébb kategóriájú élőhalottak. A goblin zombik nem túlzottan erősek, sőt nagyon is törékenyek, és bár átlagos csontváznál gyorsabbak, nem képesek egyedül olyan kárt okozni, mint egy csontváz. Ám ezt befolyásolja a goblin nevetségesen alacsony mágikus költsége, ugyanis egy-egy goblin idézése nem szív le annyi mágikus energiát, mint a csontváz. Bár ez a legkönnyebben idézhető élőholt, igen nagy csoportokat is létre tudunk hozni. Általában ezek a lények alkotják az előcsatározó éket, hisz könnyű pótolni, nem túl költséges, és nagy számban könnyen lefáraszthatja az ellenséget hiába könnyű kiiktatni. A fegyvereik élőholtakra jellemző méreggel van átitatva. 2-es szinten maximum 2 idézhető, majd szintenként +1.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/15/b2/a9/15b2a91d8b7e0e4c1b1f531dd85eb841.jpg
Név: Csontvázíjász
Szint: 2.
Leírás: A nekromanta leggyengébb szolgájának, a csontváznak egy fejlettebb változata. Közelharci fegyver helyett távolságit használ, a nyílvesszőkön lassító méreg van. Célzás szempontjából rosszabbak az átlagos íjászoknál, pontatlanok, de közelre kétségtelenül jól lőnek. Számukat meghatározza az egyszerű csontvázak száma: maximálisan annyi íjász idézhető, ahány közelharci egyszerre. Ha valamelyikből jelen van a maximális létszám, akkor a másikból már nem idézhet a nekromanta, viszont lehet vegyesen is: 3. szinten például vagy 2 közelharci, vagy 2 távolsági, vagy pedig 1 távolsági és 1 közelharci alkalmazható.

Név: Szellemidézés
Szint: 3
Leírás: Ez a harmadik alap szolga, amit egy nekromanta meg tud idézni. Mágikus támadásokra képes, és elég ellenálló a fizikaiakkal szemben. Lebeg, és viszonylag gyors is. Bár mindez elég jól hangzik, valójában nem képes kifejezetten sok sebzést okozni, inkább felderítésre, elterelésre alkalmas. Támadásai mágikus jégszilánkok. Ennek is nő a száma a szintekkel (6., 9.)

Név: Marionett bábu
Szint: 3
Leírás: A nekromanta képes összeköttetésbe lépni egy zombijával vagy csontvázával. Ez úgy néz ki, hogy a nekromanta tudata teljes mértékben átveszi az irányítást a zombi test fölött. Bár a nekromanta eredeti teste olyan állapotba kerül, mintha elájulna, valójában csak annyi történik, hogy az agy parancsait nem az eredeti, hanem a gazdatest kapja meg. Míg a mágia meg nem szűnik (nekromanta feloldja, gazdatest elpusztul, vagy az eredeti testet megölték) a nekromanta a zombi szemével lát és az ő környezetét hallja.

Név: Halotti Maszk
Szint: 3
Leírás: A nekromágusnak először szüksége van egy friss halottra, melynek arcán nincs nyoma sérülésnek. Ezután a mágus végighúzza ujját az állíven, a füleket kikerülve, vissza végig a tarkón és a másik fül mentén ugyanígy vissza az állig, majd végül a tarkó közepétől a fej csúcsáig is húz egy vonalat. A mágus ujjai nyomán apró zöld vonal fut végig, majd mikor a két vonal összeér a mágia bekapcsol, és a vonaltól elkezdődve a bőr leválik az húsról, csontról, mindenről, és egy tökéletesen rugalmas, és könnyen hordozható maszkká válik. A nekromanta ezenkívül a mágia segítségével a arc bőrét mágiával védi a rothadástól, így ha csak meg nem sérül tökéletes állapotba marad a hajjal együtt. Ezek után a mágus bármikor magára öltheti a bőrt tényleg maszkként használva, ugyanis míg a mágus energiája tart a maszk a vágások mentén összeforrad, és a mágus bőréhez tapad, mely bár furcsa érzés okoz, de megszokható. Látszatra bárkit megtéveszthet a maszk, ugyanis azon kívül, hogy a bőr sápadt, csak a szem színe, a testalkat, és a hang leplezhet le. A maszk viselőjének nem muszáj nekromantának lennie, elég csak mágusnak lennie, így könnyen beépíthetünk megfelelő alkatú, hangú személyeket akár fontosabb emberek arcával is.


~Feloldatlan Magán Képességek~

Spoiler:


~Alkímia~

Állapot: 210/1000

Nyersanyag:
- 1x Dongóméreg
- 1x Alkohol

Receptek
Név: Rontópor
Összetevők: Dongóméreg, Gyöngyvirág
Szint: 1
Tapasztalat: 70 exp
Eladási ár: 150 váltó (anyag) / 450 váltó (jk ár)
Leírás: Fehér, finom tapintású por, melyet nedvességmentes helyen kell tartani.
Hatás: A kiszárított és megőrölt összetevőket a célszemély arcába fújjuk, mely nedves felülettel érintkezve (pl szem, száj), maró, zavaró anyagokat juttat az idegekbe.
Mellékhatás: Szembe jutva ideiglenes látászavart, vakságot, szájüregbe kerülve a nyelőcső megduzzad és légszomjat okoz.


--~=OFF részleg=~--

"Kit nem felejtünk el megölni" lista:
Amikor a poklok összecsapnak küldetésen a csábdémon

Szerezd meg hát mind!
Ame kolleckió
- Méh
Quermos Ashor 2lsblug

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.