Név: Syele Wilder
Faj: Ember
Frakció: Leikhanut
Kaszt: Kultista
Nem: Nő
Született: V.I.Sz. 807. II. 20. (15 év.)
Előtörténet
Kinézet: Átlagos (165cm) magasságával és vonásaival sosem tűnt ki a tömegből, igazán. Sötétbarna, majdhogy nem fekete, fésületlen, kócos haját válla fölött hordja, ezzel is kiemelve vékony nyakát. Barna szemei, csaknem a hajához hasonlóan sötétek, míg ajkai már rendelkeznek a női finomsággal és a természetes pírral. Kifejezetten szereti a nőies ruhákat, főleg az estélyiket, ám életmódja miatt nem engedheti meg magának, hogy mozgását korlátozó ruhákat viseljen, így legtöbbször egyszerű nadrágot és inget hord.
Jellem: Akaratos és nagyon makacs. Meg van győződve róla, hogy mindent megkaphat, ha eléggé akarja, és ha kell, erővel veszi el. Más emberek idegesítése, kihasználása és esetenkénti lelki bántalmazása igazi örömet okoz számára, és az empátia teljes hiánya jellemzi. Bármin és bárkin hajlandó keresztültaposni, ha meg akar szerezni valamit. Célja, hogy egész Veronia fölött uralkodhasson.
Egyéb tudnivalók:
Választott út: Az Ármány Útja
Felszerelés
Szint: 3
Vagyon: 10815
Képességek
Faj: Ember
Frakció: Leikhanut
Kaszt: Kultista
Nem: Nő
Született: V.I.Sz. 807. II. 20. (15 év.)
Előtörténet
Kinézet: Átlagos (165cm) magasságával és vonásaival sosem tűnt ki a tömegből, igazán. Sötétbarna, majdhogy nem fekete, fésületlen, kócos haját válla fölött hordja, ezzel is kiemelve vékony nyakát. Barna szemei, csaknem a hajához hasonlóan sötétek, míg ajkai már rendelkeznek a női finomsággal és a természetes pírral. Kifejezetten szereti a nőies ruhákat, főleg az estélyiket, ám életmódja miatt nem engedheti meg magának, hogy mozgását korlátozó ruhákat viseljen, így legtöbbször egyszerű nadrágot és inget hord.
Jellem: Akaratos és nagyon makacs. Meg van győződve róla, hogy mindent megkaphat, ha eléggé akarja, és ha kell, erővel veszi el. Más emberek idegesítése, kihasználása és esetenkénti lelki bántalmazása igazi örömet okoz számára, és az empátia teljes hiánya jellemzi. Bármin és bárkin hajlandó keresztültaposni, ha meg akar szerezni valamit. Célja, hogy egész Veronia fölött uralkodhasson.
Egyéb tudnivalók:
- Szeret tömegben sétálni és kifejezetten vonzódik a hangszeres zenékhez.
- 821 tavasza óta kísérti egy szellemfiú.
- Érzékeny az alkoholra.
- Nem kedveli a levendula illatát.
Választott út: Az Ármány Útja
Felszerelés
- Fegyverek:
Íj (25)
Távolsági fegyver
Leírás: Egy Nefilim díszítésű fegyver, ősi romok közül.
Sárkány (Acéltőr - mestermű)
Félkezes fegyver
Leírás: Egy egyszerű, másfél arasznyi pengéjű acélból kovácsolt fegyver, a penge felső éle fogazott.
Hercegnő (Déracél balta - mestermű)
Egykezes fegyver
Leírás: Az egyszerű favágó szerszám harctéri változata, kiegészítve egy 10 cm-es tüskével a fej hátulján.
Geistklinger (Ezüstkard)
Egykezes
Leírás: Tiszta ezüstből kovácsolva, mely gyors támadásokra alkalmas, változatos mozdulatokkal és technikás lépésekkel. Egyedi mestermunka, hegye és éle tompa, pengéje hullámos és vonalakkal ékesített.
- Páncélok és kiegészítők:
Ezüst-Ascaris Tiara
Kiegészítő
Leírás: Elegáns, néhol pompát, néhol visszafogott eleganciát tükröző fejdísz. Nemesi származású nők körében nagyon elterjedt, általában a gazdagság szimbóluma. Három ékkő viselésére alkalmas. (Rubint, malachit, rubint)
Kritérium: Fejfedővel együtt nem viselhető
A Hermon éke
Kiegészítő
Leírás: A Virrasztók tudásának egy része hétköznapi ismeretté vált, más része feledésbe merült. Egy darabka lehetővé tette ennek a csillogó szövetű estélyi ruhának a megvalósítását, szépségén kívül azonban van más előnye is. Amikor Syele viseli, immunis olyan hatásokra, amelyek megbetegíthetik, üdének és energikusnak érezheti magát, az öregedés és az emberi élet rövidsége miért is jutna eszébe? Hogy van-e valamiféle ősi, elfeledett varázslat is beleszőve, azt úgyis csak az idő mondhatja meg.
Köpeny (kopott fekete)
Könnyű páncél
Gahix öröksége
Kiegészítő
Leírás: Egy halott nekromantától elvett, különleges ezüst gyűrű, amely pont jó a Syele hüvelykujjára. A gyűrű erejével naponta egyszer képes egy bármilyen nekromanta által megidézett lény felett átvenni az irányítást, egy egyeztetés erejéig. Ez után az ő parancsait fogja követni, amikor viszont véget ér a varázslat visszatér az eredeti gazdája uralma alá. "Vigyázz, hogy akkor már ne legyél a közelében!"
Enciklopaedia Veroniae Minor
Kiegészítő
Leírás: Egy apró, zsebre tehető méretű könyv, amelyben valamiért minden kinyitáskor a tulajdonos számára legrelevánsabb élőlényekről, szervezetekről, varázslatokról, tárgyakról vagy bármi egyébről található információ, noha nem mindig egyenlő bőségben. Küldetések során a mesélő dönti el az adott karakter mit talál a könyvben, és hogy az pontosan mennyit is fed fel az igazságból. Nincs kikötés, hogy mikor és hányszor használható, de figyelemmel kell tartani, hogy hagyományos könyv, így olvasása időigényes (ezt szintén a mesélő szabja meg, hogy mennyi időbe telik elolvasni az adott információt).
- Egyéb:
Gyenge gyógyital (1db)
Leírás: Enyhén vöröses, tiszta ital, alkoholos illattal, gombára emlékeztető ízzel. Összehúzza a felszíni sebeket és elállítja a vérzést. Az alkohol miatt enyhe bódulat jellemző arra, aki elfogyasztotta.
Ellenméreg- szubsztantivitással (2db)
Leírás: Alkoholos illatú, fekete ital, enyhe alkoholos utóízzel. Semlegesít minden mérget a használóban, legyen bármilyen erős.
Fegyverolaj (5db)
Leírás: Sűrű, piszkosszürke anyag, amely erősen gyúlékony, s szinte bármire felkenhető. Az olaj egy csata (játék) erejéig lángol, annak minden előnyével és hátrányával. Vízzel nem oltható el.
Gyengítőméreg (2db)
Leírás: Halványzöld, kellemetlen illatú, tiszta ital. A mérgezett egyén erejét a felére csökkenti egy csata (vagy négy óra) erejéig.
Halucinogéngáz-keverék (2db)
Leírás: Átlátszó, pezsgő, kellemes illatú folyadék A flaskát összetörve a folyadék olyan gázt termel, amelytől a belégzőknek hallucinációi lesznek. A gáz öt körig marad a levegőben, utána
Alapanyagok:- Ékszerészet: 1 Citrin, 1 Gránit, 1 Zafír, 1 Archát
- Jóslat:
~Torony~
Típus: -
Leírás: Egy fémlemezre vésett díszes tarotkártya, rajta egy egyedi karcolattal. Képe testesíti gazdája eltökéltségét, s földre ejtve vezeti hordozóját útján. Közvetlenül azelőtt kell elejteni, hogy annak gazdája megfogalmaz magában egy kérdést a jövővel kapcsolatban. Ha állított helyzetben éri a földet, változást, lehetőséget hoz, s a kérdésre a válasz igenlő, helyeslő, biztató lesz. Ha fordított helyzetben éri a földet, a változástól való félelem átka éri hordozóját, s a kérdésére a válasz nemleges, tagadó. Miután felhasználták, a rajta lévő kép elhalványul, s erejét veszti. Az erejét vesztett lapocska aranyként is felhasználható.
Kritérium: Csak az a karakter használhatja, aki elsőnek megérintette.
- Ékszerészet: 1 Citrin, 1 Gránit, 1 Zafír, 1 Archát
Szint: 3
Vagyon: 10815
Képességek
- Passzív:
Jogos juss
Erősség: I.
Felhasználás: Szövetség alapú
Leírás: Syele-t mestere a büszkeségén keresztül fertőzte meg, és a továbbiakban is főképp erre a stratégiára épít és jutalmazza az önbíráskodást. Küldetések alatt ha a mesélő úgy ítéli, hogy Syele a sértettsége megtorlásaként öl meg valakit, egy Varázserőpontot visszakap.
Böses Omen (Rossz Omen)
Erősség: IIa. / Der Wahnsinn
Felhasználás: Szövetségalapú
Leírás: A kultista puszta jelenléte bizonytalanságot kelt a körülötte állókban, felszínre hozza a tudat által elnyomott gondolatokat és hajlamokat. Erős önkontrollal figyelmen kívül hagyható.
- Aktív:
Blick auf Wahnsinn (Pillantás az őrületbe)
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: I. / Der Wahnsinn
Felhasználás: Szövetségalapú
Leírás: A kultista tekintetén keresztül bepillantást enged a mélységi elméjének őrületébe, így ameddig a szemkontaktus tart bárki, aki a szemébe néz zagyva motyogást és erős félelmet fog érezni.
Stimm Morphose (Hang morfózis)
Típus: Bűbáj (fenntartott)
Erősség: I/Der Wahnsinn
Felhasználás: Szövetség alapú
Leírás: A kultista képessé válik teljesen megváltoztatni hangját, hogy idősebbnek, esetleg más neműnek hangozódjon.
Schlechte Klinge (Rossz penge)
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: II. / Der Wahnsinn
Felhasználás: Szövetségalapú
Leíárs: A kultista, kezében forgatott fegyverét átitatja a mélységi erejének egy kis részével, melynek következtében az azzal a fegyverrel okozott sebek lassabban gyógyulnak be és 10% esély van rá, hogy a sérült rövid ideig megőrül. Csak közelharci fegyverekre alkalmazható.
Zeichen des Chaos (A káosz jele)
Típus: Mágia
Erősség: II. /Der Wahnsinn
Felhasználás: Szövetségalapú
Leírás: A kultista tenyerén megjelenik egy apró, üres kör, mely beleivódik az első élőlénybe, amit megérint vele. Amíg a kör rajta van, az élőlény érzékszervei megzavarodnak. Egyik körről a másikra változik, hogy az öt érzék közül melyek lesznek túl érzékenyek és melyek tompulnak el teljesen. A jel hatása megelőzhető mágikus pajzsokkal, megtörhető gyógyító varázslatokkal és fizikailag is meg lehet tőle szabadulni, kisebb áldozatok árán (pl ha sebet ejtenek az adott bőrfelületen, a jel hatása megszűnik).
Flüstern (suttogás)
Típus: Bűbáj (Fenntartott)
Erősség: IIb. / Der Wahnsinn
Felhasználás: Szövetségalapú
Leírás: A megszállottban lakozó mélységi beleolvas ellenfelének elméjébe és annak kétségeire és félelmeire reagálva eltántorító suttogást küld egyenesen az elméjébe, ami ellen csak a mágikus pajzs véd. Természetesen a kultista nem értesül sem a kételyekről, sem a suttogott üzenetekről.
- Kasztfüggetlen:
Térképészet, tájékozódás és tájismeret
Leírás: Lehetővé teszi a karakter számára, hogy szinte bárhol képes legyen tartózkodásának pontos helyét meghatározni. Ehhez továbbá tartozik egy átfogó ismeret is a különböző tájakról, településekről. A képesség magában foglalja továbbá a navigációhoz szükséges csillagászati és térképészeti ismeretet is, akár szextáns alkalmazást is, lehetővé téve a tengeri tájékozódást.
Írni és olvasni tudás
A hozzászólást Syele Wilder összesen 68 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Dec. 26, 2023 10:03 pm-kor.